Registrace   |   Scribo ergo sum. Zapisuj si cesty!

Ledy

Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1
Lezec-shop.cz - Štěchovice

Skoroodpolední hřebenovka

Tak jsme tu. Tenhle den se počítá!

Ládis   [úpravy] 07:44 05.04.2005Tisk

To teda čumím10:16:17 05.04.2005
No úplně náhodou jsem ten den byl taky v Krkonošovi. Dělám to každý jaro, že "votáčim Sněžku Z Harrachova". IDOS mne nezklamal, normálně to fungovalo. Ráno jsem vyjel autobusem v půl osmé z Tanvaldu, odpoledne v pět jsem seděl v bufáči na autobusáku v Harrachově, abych ještě před odjezdem strčil kafe. Jinak celkově pohoda, jen jsem si spálil držku, protože jsem doma nenašel grém na ksift. Na Sněžce jsem seděl asi půl hodky, sežral jsem to jedno jabko a dva krajíce chleba, na který jsem ten pohodovej vejlet jel. Nenapadlo by mne o tom napsat takový dramatický článek na lezce, prostě uvolněnej  vejlet starýho chlapa do jarních Krkonoš.
zdra
hli
Hlínaodpovědět

Post Scriptum10:36:07 05.04.2005
pro Mr. Ladise. Každej má svůj Everest holt někde jinde. Četl jsi Špicála?
Když pominu téma, které mně osobně blízké není a myslím si, že sem nepatří, tak čistě technicky vzato článku škodí nudlovitost (žádné odstavce, žádné rozčlenění) a absence obrázků (ty možná ještě budou?). Turista si možná počte, já si můžu třeba vzpomenout, jak jsem jel kdysi krkonošskou sedmdesátku s hůlkama bez talířů.
V podstatě to není tak úplně špatnej článek, ale myslím si, že patří spíš do Turecka, než sem, na Lezce.
Špicálovi by to lano za severní stěnu Dych Tau opravdu patřilo.
 Re: Post Scriptum12:23:45 05.04.2005
Nemáme spisovatelské ambice, jen se chceme podělit s trochou nadhledu s pohodovou víkendovou akcí nic víc. Dych Tau je super článek. To ale zatím neumíme tak o tom nemůžeme napsat.Bez talířků dát 70 ku bruslenim je gut počin. To museli kámoši z týmu mít radost z umístění.
jardaodpovědět
  Re: Post Scriptum12:31:07 05.04.2005
Nebylo to bruslením, ale šmajdáním a padáním. Družstvo kromě toho navíc zabloudilo (teda ne kvůli mně), dojelo bezkonkurenčně poslední. Ve Svatém Petru čekal poslední pořadatel a pak celonoční cesta různými vlaky do Prahy.
Tím jen chci říct, že subjektivně hodnotných zážitků má každej spoustu, ale ne všechno je zajímavý pro všechny tady.
   Re: Post Scriptum12:55:45 05.04.2005
Jasně že každej má svojí parketu jinde. Vy máte takovéto neúspěšné příhody z běžek, my zase z lezení. Třeba loni jsme vyrazili s bandou na Dachstein a ač bylo nádherně, ledovec v pohodě tak kvůli jednomu chybějícímu lanu(kámoš na poslední chvíli odřekl) jsme zůstali pár metrů od vrcholu protože ze severu to namrzlo a byl by to zbytečnej risk bez lana. Ale 10 minut před námi se zabil na tom místě nějaký Němec který bydlel s námi na Adámkovi. Ten to lano neměl taky a vrchol dal. Někdy lepší bejt bez vršku...
   Re: Nikdy nezapomenu14:06:02 05.04.2005
Jo Petře, na to nikdy nezapomenu, to jsem ještě byl v HO Banka. Ta sedmdsátka se tehdy ještě jela v klasickýtrati a končilo to sjezdem po turistický sjezdovce do Petra. Tenkrát i ty běžky a boty na ně byly úplně jiný, než dnes a tak i ten sjezd byl zajímavej. Dobře si pamatuji, jak jsme to trmáceli po tmě a dole v cíli čekali pořadatelé u ohně. Ti byli rádi, že to nekončí akcí HS, sebrali nám čísla a mazali domů. tenkrát tam někdo měl sice auto (tuším Golém a Honza Stráský), ti odjeli autem do Prahy a my se mlátili vlakama. Ani už si nepamatuji ten počet přestupů, já už jsem tenkrát bydlel v Tanvaldě, někde jsem na trase zmrznul posledním vlakem a dojel jsem to prvním dělničákem. Doma jsem se jen vykoupal, hrknul kafe a mazal jsem na autobus do Prahy na školu.Jo, jo, opravdu památná akce, ani bych netušil, že po tom milionu let na mne vybafne z Lezce.
zdravím tě z Liberce
Hlína
Hlínaodpovědět

Lezci na horách16:56:56 05.04.2005
Článek je velice dramaticky napsán, snad by neškodilo tolik přehánět. Na stránkách Krnapu
www.krnap.cz /cz/ aktivity/ publikace/ propagace/ index.php (odstraňte mezery)
je psáno, že vzdálenost Harrachov, Pomezky činí 36,5 km, z Pomezek na Lysečinskou to dělá 5 km, čili sumou 41,5 km. Uvedenou trasu, jezdí v Krkonoších kdejaká paní, například moje máma :-)
 Re: Lezci na horách08:50:22 06.04.2005
Jste fakt borci když to takhle sekáte běžně. Beru to a uznávám Vás. Já bydlet v Harrachově nebo Liberci třeba tak jsem na běžkách každej víkend vod rána do večera a pak bych o tom taky nepsal. Holt jsme na běžkách v podstatě na návštěvě no. Já bych se Vám taky nesmál že nedáte 3 kiláky v bazénu za 40 minut. Na lyžích tolik neumíme no máte pravdu ale všechno stíhat nejde.

Omluva07:30:02 06.04.2005
Omlouvám se za příliš košatou slovní zásobu. To je právě z důvodu dramatizace:-) Souhlasim, že je to v podstatě sranda.
Pouze pro doplnění:
1.Je něco jinýho vyjíždět z Tanvaldu (IDOS)
2.Je kapku odlišný jet s báglem jako zásobovač na boudu
3.Je vopruz jít 2/3 od Sněžky pěšky
4.Na Rýchory je to vo trošku dál:-)
 Re: Omluva10:45:42 06.04.2005
Ty vole, fakt debilní článek, ještě s debilnějšími komentářemi/Tvými jenom/. Takové ty kecy "málem jsme vylezli na Everest, ale kámoš neměl zubní pastu a tak mu smrdělo tak z huby, že jsme to pak neudejchali, ale jeden šerpa taky neměl zubní pastu a zůstal tam, tak jsme pašáci, že jsme to rozumně vzdali" to fakt piš raději do Blesku, tam najdeš vděčnější čtenáře pro své kydy. Ono totiž lezci patří vcelku k té inteligentnější části populace a tak se tady moc nechytáš. V to ovšem nepočítám tupé boulderisty, že.Chi chi...
  Re: Omluva11:06:45 06.04.2005
OK Nudlíku.
  Re: Omluva11:12:18 06.04.2005
podle stylu tve odpovedi jses boulderistu kral :-)
ne ani tak lezbou ...
petrodpovědět
   Re: Omluva11:44:52 06.04.2005
je fakt že samej špatnej ohlas, tak je asi všechno špatně. sorááááč. delete
    Re: Omluva14:33:11 06.04.2005
To je naprosto úžasná sebereflexe! Blahopřeju, Ládisi! Mohu Ti po indiánsku říkat: Ten, co se nebojí používat dylýt?
Papoušodpovědět
     Re: Omluva14:41:58 06.04.2005
Ovsem takhle to je lano!:))
lacoodpovědět
     Re: Omluva14:47:20 06.04.2005
Můžeš Papouši. Taky jsem si bral příklad z Tvojeho návodu:-) Dyt je to celkem prča. Původně to byla recese na Mr.Jandíka a využití rady jistého JK na články bez lezení (JK radil alespon dovětek o cepínu či tak něco). Proto se velice směju Nudlíkově reakci.
Trošku rozruch na lezci ne chlapi?
     Re: Omluva07:40:49 07.04.2005
Souhlasim. Bez ohledu na výkon, Ládis je formát. Takhle formátovat článek má odvahu jenom málokterej autor;-) Z Nudlíka rázem učinil slabomyslného jedince.
Martinodpovědět
    Re: Omluva08:30:52 07.04.2005
Bych si vypujcil citata: Napsat pi* je lidske, pochopit to a pouzit delete je hrdinske!
Kez bych to umel!!! Pridavam dalsi indianske - "Ten so nam budiz prikladem" . :o))))
jan pusodpovědět
  Re: Omluva14:14:45 06.04.2005
Nudlík asi nestačil pochopit že autor a Jarda dva jest různí lidé jsou.
Kenliodpovědět
  Re: Omluva14:51:50 06.04.2005
A ty se věnuješ kterému odvětví sportu? Lezení to zřejmě nebude, tak bych rád věděl v čem vynikáš mimo trávení času na www ?

Apell08:37:29 07.04.2005
Nevím zda Papousem zminena sebereflexe nepredjima, ze clanek byl skutecne blby, ted z nej zustala jedna veta a ta by podle nasich predstav nemela figurovat jiz jako clanek vubec. No, nechme ji jako memento netolerantnich ctenaru.
Tem ctenarum, co neunesou jiny zanr bych chtel pripomenout, ze skutecne nemusi cist vse, co se na lezci objevi, tem co cekaji literarni skvosty bych poradil cist clanky skutecne vyzralych autoru jako jsou Hop a JirkaS.
A na zaver mam apel autorum! Chtel bych totiz pripomenout jeden fakt, ktery bohuzel funguje a na ktery se nejak zapomina, a sice ze denne stranku Lezce otevre, podle dlouhodobych statistik, 3600 lidi, dejme tomu, ze jen desetina otevre dalsi clanek a precte si ho to znamena ze 360 lidi denne by si teoretisky mohlo precist danny clanek , ktery vydrzi na home pejdzi priblizne deset dni.
Dostavame se k temer astronomickemu cislu ctenaru, kteri si clanek prectou. Z nichz jen treba setina se odhodla napsat koment. Doufam ze z tohoto vyctu jsou jasne mechanismy, ktere utvori dojem, ze clanek nei dobry. Podle nasi zkusenosti, komentare vetsinou nepisi ti spokojeni ctenari, kterym se clanek libil.
JirkaSodpovědět
 Re: Apell08:57:20 07.04.2005
Podle ohlasu byl článek pro kočku. Proto jsem ho dost razantně:-) umazal. Pokud uznáte za vhodné, klidně zbytky včetně reakcí smažte. Máte můj-autorův souhlas.
To JirkaS: Komplet článek i s fotkami jsem poslal adminovi s kontaktem hop@lezec.cz
Ládis-autorodpovědět
 Re: Apell08:58:19 07.04.2005
Ba! Pamatujte na heslo: "Potesit nebo nasr*, hlavne nenechat lhostejnymi!" negativni reakce je koneckoncu zajem, ne? :o) A spokojeni vetsinou nepisou. Ja nad dobrodruzstvimi v Krkonosich taky trosku protacim oci, protoze jsem tam vyrustal a bral je jako takovou zahradku, ale to je holt ten "uhlel pohledu": :o) V Beskydech jsem byl vyvalenejsi, neb jsem je neznal a to nemluvim o tom, kdybych se nedejboze dostal do nejakeho obchodaku! :o) Meli jste to tam klidne nechat. Ti, co to jezdi pro pohodu o tom muzou take napsat, treba pro pouceni neofytum lyzovani. :o)
P.S. Takove ty super super negativni reakce (jak ta jedna) jsou nejspis tak z 95% nejaky problem reagujiciho. :o) A nebo si jen chce rejpnout, aby byla sranda...
jan pusodpovědět
 Re: Apell09:40:03 07.04.2005
Tak jsme se poučili a moji textovou verzi této směšné akce jsem přesunul i s pár obrázky na server turistika.cz, kam samozřejmě patří více než sem.Lezte dál a výš a lépe.
  Re: Apell10:19:20 07.04.2005
Jojo. Po dlouhé době pěkně napsaný článek byl okamžitě podroben zdrcující kritice nafoukaných "lezců", kteří nejsou sami schopni sesmolit pár řádků.
Dovedu si představit vaši "hotovost" a známou tu představu, že k cíli je to pořád proklatě daleko. To se potom člověk sám sobě diví, kde se v něm ještě vezme síla jít dál.
ps: jen byste nemuseli vynášet do nebe prefabrikovaný Gambrinus a tupit náš lahodný mok K 12, který pochází přímo od Krakonoše.
Hore zdar. krkonosak
krkonosakodpovědět
   Re: Apel10:41:35 07.04.2005
Vzhledem k tomu, že jsem článek četl v původní podobě (bez fotek), rád bych se vyjádřil k jistému pangejtismu, který se tu vyskytuje v reakcích.
- Článek nebyl ani úplně blbý (to už jsem napsal), ani dobrý. Byl poněkud rádobyvtipně přehnaný a celkem průměrný. Byly tu už i horší.
- Kritizovaní autoři asi správně nechápou Papoušovo DELETE. Měl by to asi vysvětlit sám, ale já tomu rozumím tak, že prokrácením příliš dlouhého článku se jeho úroveň může rapidně zvýšit. Čili nikoliv kompletní vymazání, ale "prořezání větví", kterým se z nijakého článku může stát dobrý.
    Re: Apel10:58:52 07.04.2005
Autor byl pouze jeden - já Ládis. Jarda je v tomto případě pouze spolubojovník z trasy a jeho náhled na věc je samozřejmě jeho boj. Smazání článku byl do jisté míry hec, neberu sebe (a tím méně článek) tak vážně aby mi záporné reakce udělaly bebí:-) Prostě další článek od ne zrovna génia. Petru Jandíkovi se omlouvám že sem ho vzal na paškál. Jenom sem to prubnul. Sranda muší bejt. Tím bych to asi zakončil.
Ládis-autorodpovědět
     Re: Apel11:04:03 07.04.2005
Těmi autory jsem myslel i autory jiných článků, kteří Papoušovo DELETE pochopili také jako vymazání celého článku místo prokrácení hluchých míst. To jen na vysvětlenou. :-)
      Re: Apel11:24:04 07.04.2005
...jaký hluchý místa? co já vim tak všechny slyšely. kurniiik,takovej pěknej článek;-)
Ládisodpovědět
       Re: Apel11:53:30 07.04.2005
Mam pocit, ze jsi se hlavne dostatecne neprihlasil k lezecke smecce. Tim padem se smecka semkla a brani se ataku turisty. Kdybys na zacatek dal treba: : "Prave jsme vybalili matros z dobryho prasku v Alpach.." Do textu vlozil neco o tom, ze jste chteli prubnout novej gorac s kterym se chystate na bigwola, treba by to bylo hnedle slysitelnejsi. :o)
Pivo tam bylo? Bylo, tak to je dobry. Tak jen to priste dopln o neco takoveho a pochvaly se pohrnou. Ale k cemu chvala? "Karavana steka, ale psi tahnou dal."
jan pušodpovědět
     Re: Apel11:08:26 07.04.2005
Jen prubuj a piš dál. Ať je do koho kopat :-).
Papoušodpovědět
    Re: Apel11:05:36 07.04.2005
Přesně tak. Jak 1) či 2).
     Nudlík.21:08:25 07.04.2005
Co to tu blábolíte? Vždyť ta mazanice se nedala číst...a já to taky nečetl!!! Ha ha.
      Re: Nudlík.07:37:18 08.04.2005
Nudlíku napiš prosím odkaz na nějaký Tvůj článek ať se poučíme jak se má psát správně.Díky
       Re: Nudlík.10:10:10 08.04.2005
No fakt je ten, ze tohle je lezecky server. Rad si obcas prectu i clanek o turistice, ale na jinem serveru!
Martinodpovědět
       Re: Nudlík.10:37:46 09.04.2005
Tůdle nudle! Nenechám se vykrádat.

Llíberpool 6b Llíber
Veri Veritat 6c+ Pinell De Brai
Carpe Diem 6c Llíber
T.J. 6b Pinell De Brai
1 7 Paní Skála

díky za článek | Re: betabrejky | Re: betabrejky | Re: betabrejky | Re: betabrejky | betabrejky | Krasa | Re: Kdo má vlastně jet? | Re: Kdo má vlastně jet? | Jak branická skála |

Elias Iagnemma oznamuje přelez bouldru Burden of Dreams 9A (5)