LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Těžký místo vynech a lez dál.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Pískaři jsou zpět!
Nová kniha Medaile na chvíli o olympijském příběhu Adama Ondry
Nová kniha Lékaři na horách: neviditelní hrdinové

Závody
SP skialpy Cortina d’Ampezzo ITA (06.04)
SP Šanghaj (09.04)
SP Wujiang (12.04)

Žebříček
Cesty:
17.Janošová 10776
18.Stribrny 10769
19. 10719
Bouldry:
17.Obal 9650
18.Vaňous 9500
19.Břicháček 9481
Hory:
26. 2926
27.Y 2861
28.HKvdf 2832

Výsledky
AIX ÁDR BOULDER SESSION (09.03)
2. ČP v bouldrech Praha (02.03)
ČP v bouldrech Praha (17.02)

Deníčky
5522 lezců
1088151 cest
Nové přelezy:
Prigionier 7b+/7c
Variante H 7b
Il Calabre 7c
Beach Boys 7b
Pergamen 7C+
El Trampol 7c
Kdyby Pras 9
Dolly Bust 9+
Echo 7c
Chosé Nepř 7B+

Stěny
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely
SAUNA - Plzeň
Rock 'n' Wall - Plzeň

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1
Rock Point OC Olympia - Brno
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Český pohár v boulderingu - Břeclav

Závod Českého poháru v boulderingu v Břeclavi 29. 4. 2006 vyhráli Radovan Souček a Zuzana Čintalová (SK).

Muži:
1. Radovan Souček
2. Jakub Hlaváček
3. Ondřej Švub (SK)

Ženy:
1. Zuzana Čintalová (SK)
2. Silvie Rajfová
3. Helena Lipenská

Výsledky:
 Břeclav 2006 - výsledky
nebo na www.horosvaz.cz

Lezec.cz   [úpravy] 09:19 02.05.2006Tisk 

Reklama:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 A co fotky?11:34:13 02.05.2006
photo plíz
J.odpovědět 

 Super zavody11:41:42 02.05.2006
Předem bych chtěl poděkovat organizátorům za dobré zvládnutí závodu a stavěčům boulderů za spoustu skvělých problémů, díky skvělá práce!!!Dále by mě zajímalo, zda se zveřejní nějaké fotky ze závodu. Jinak bych chtěl poblahopřát Radovanu Součkovi k prvnímu místu, supr výkon!!!!!
Zdar na Petrohradském PADáni.
Jakub Bláhaodpovědět 
 Re: Super zavody16:15:55 02.05.2006
Souhlasim, zavody se fakt povedly, diky spatnemu pocasi se sjel i pomerne vysoky pocet kvalitnich lezcu coz zavodum urcite taky prospelo...snad mozna finalove bouldery mohly byt tezsi aby nerozhodovaly v konecnem uctovani pokusy nebo poradi ze semi ale jinak to nemelo chybu.
nitroodpovědět 

 Re: Super závody18:34:12 02.05.2006
Taak, protože jsem tam taky byl a nebyl jsem sám kdo byl nespokojen s urovní závodu Českého poháru nedá mi to a musim na to reagovat. Vemu to v bodech:1.)Největší kámen urazu tohoto závodu-rozdočí. Kdo tam byl a viděl jakym stylem se rozdocuje musel se divit. Chytání hran s červenou páskou normálka.
        2.)Tříkolový systém podle mě proč ne, ale rozhodně na OS, a ne na Flash.
        3.)Bouldry podle mě pěkný bylo na co koukat až na finále bylo patrné, že některé byly lehčí než v semi což snižovalo diváckou atraktivitu.
        4.) Celková atmosfera, která se týče hudby a moderátora byla na takovýto závod nudná.

Nejsem mistr světa a ani jsem všude nebyl:), ale tohle je můj názor.
Díky cao Majkl
Majklodpovědět 
 Re: Super závody21:52:09 02.05.2006
Jojo, musim Ti dat za pravdu. Nekteri rozhodci byli zajimavi, napr. uznavani TOPu po limitu v kvalifikaci jednem a jinym zase ne. Atmosfera nebyla az tak zazivna. Ostrava to chtela trochu rozjet, ale nigdo se nepridal, ani Vy prazaci...! Bouldry ovsem paradni. Party vecer uboha. Kdo utekl, vyhral.
Vencaodpovědět 
  Re: Super závody22:57:32 02.05.2006
Uf to se mi ulevilo, trochu mě mrzelo že jsem na párty nezůstal.
Co se týče rozhodčích a rozhodcování bylo to jak to bylo a je jen na Danovi a Heleně (kteří v Břeclavi byli)jak se k tomu postaví a jestli se s tím pokusí do příště něco udělat. Držení děr pro montáž chytů je v pravidlech zakázané stejně tak jako čerstvě v pravidlech koukání závodníkem na již odlezený bouldr. Obojí se v Břeclavi dělo, vrchol ovšem byl když odlezené holky nebo i holky co nebyly ve finále začaly zkoušet finálové bouldry během finále.

Každopadně díky za závod.
Mier Jirous
 jirousodpovědět 
   Re: Super závody07:21:10 03.05.2006
Zcela souhlasím s Jirousem, že je vždycky na někom, aby pohlídal dodržování pravidel.Teda na v tomto případě na předsedovi komise Danovi(nevím jestli na Heleně?).Taky by mě zajímalo, kdy se Lomnice - bouldry stala závodem Českého poháru v boulderingu. Ať hledám jak hledám, pořád je uváděn jako rankingový a nominační. Tak proč v tabulce výsledků Českého poháru v boulderingu (horosvaz) jsou započítány výsledky z Lomnice a z Břecavi? Kdo to ví a odpoví - Dan? Dík
Zvědavec
zvědavecodpovědět 
    Re: Super závody07:29:11 03.05.2006
Protože si prolistuj X diskusí a článku tady na Lezci a dozvíš se, že Lomnice ČP nebyla, ale že byla zařazena jako nominační závod což lze, protože to nominační povidla umožňují. Takže zvědavec klidně buď, ale nejdřív nebuď lenoch :)
Oliváčodpovědět 
     Re: Super závody07:33:31 03.05.2006
Nojo, to je mi jasný, ale proč se body z nominačního závodu počítají do Českýho poháru :).A nejsem lenoch, hledá a hledám, ale asi špatně:(.
zvědavecodpovědět 
      Trochu objasneni proc Lomnice ma body v CP08:11:47 04.05.2006
Takze tezko asi naleznes informaci proc to tak je. Ale Tady jsi odpoved dostal. Lomnice je zatim uvedena u CP proto, ze to byl opravdu nominacni zavod na Bouldry. Dle pravidel nominace, se pocita repre z min. 2 zavodu CP nebo nominacnich. Jelikoz byl pouze jeden zavod CP a jeden nominacni muselo se poradi vytvorit z techto dvou zavodu. Z duvodu transparentnosti se to zverejnilo. Uznavam, ze nadpis Cesky pohar, je zavadejici, ale muzu ubezpecit, ze v okamziku, kdy budou 2 zavody CP, tak Lomnice z tohoto poradi zmizi a cele CP tak neovlivni. U zen jsem uvedl poznamku, ze je to nominacni zavod, u muzu jsem to uznavam neuvedl:(.
Lumiodpovědět 
     Re: Super závody13:48:29 03.05.2006
Prosím, kde mám teda hledat, abych se dozvěděl, proč se body z rankingového závodu (Lomnice) počítají do Českého poháru v boulderingu. Již nechci být líný zvědavec:)Díky
neodbytný zvědavecodpovědět 
      Re: Super závody15:28:56 03.05.2006
Jo jo máš pravdu, je to tam proto že v tom je bordel :D
Buď zvědavej protože jedině tak se něco možná změní a získá ty naše závody a věci kolem trochu úroveň.

Jirous
 jirousodpovědět 
      Re: Super závody07:12:48 04.05.2006
Myslím, že vysvětlení může být docela jednoduché :) Lomnice a Břeclav jsou nominační závody. Stránky horosvazu jsou nějak naprogramované a je tam pouze ranking a ČP. Aby se co nejlépe a nejprůhledněji ukázalo kdo je v repre nebo kdo není, tak jsou tyto dva závody v jedné tabulce. Body má Lomnice stejný jako ČP Břeclav, protože je to nominační :) Nevidím v tom nic nepochopitelného nebo zarážejícího...
Oliváčodpovědět 
       Re: Super závody09:31:04 04.05.2006
A KDE je, prosím napsáno, že rankingový, i když je to nominační, závod bude mít stejně bodů jako závod ČP.Mohla totiž nastat situace, že borec, který ani tak nestojí být v reprezentaci, ale záleží mu na umístění v ČP v boulderingu se závodu nezúčastní, a až z tabulky na ČHS zjistí, že mu tím chybí body? Nechci být líný a rád si to najdu, ale nevím kde to bylo PŘEDEM avizované.
Jinak pro Lumíra, mockrát díky za konečně stručné a jasné vysvětlení situace a následujících opatření. Jde to i bez konstatování že "je to přece jasné." Takové vysvětlení pochopí i takový zabedněný zvědavec, jako jsem já:D.Díky
odpovědět 
        Re: Super závody15:56:29 04.05.2006
No Lumír je totiž jediný, který ti jasné a stručné vysvětlení mohl dát :) já jsem se ti snažil ukázat cestičku kudy asi pravda vede :)
O web horosvazu se nestarám...
Oliváčodpovědět 
         Re: Super závody06:58:36 05.05.2006
Díky a pěkný den:)
zvědavecodpovědět 
 Re: Super závody08:49:24 03.05.2006
Polde mne je flash system pro kvalifikaci supr napad. Slabsi borce treba nebavi sedet pul dne v izolaci aby pak nic nevylezli a nudili se v izolaci. Takhle se alespon je na co koukat. Finale by melo byt OS kdyz uz to ma mit neco s nominaci na SP, aby se vedelo kto umi nejlip zavodit v takovych podminkach, ale kvalifikace flash treba muze pritahnout vic lidi na zavody. Vic lidi to je vic zabavy, vic sponzoru, vetsi parenice, vzdyt snad taky o to de, setkat se u zavodu s kamosema odjinud. Kvalifikace flash by nemela byt problem pro borce kteri pomysleji na finale, tem by takove bouldry nemeli delat problemy a slabsi se alespon nenudi.
Vampireodpovědět 
  Re: Super závody15:32:17 03.05.2006
Jo v podstatě máš pravdu. Jediný nad čím se dá zamyslet je jestli to těm slabším bude stát za to přijet na půl hodiny flashovat 8 bouldrů když některý ani nestihnou zkusit. Většinu jsem onsightoval a byl to slušnej fofr, moc času navíc mi nezbejvalo.

Jirous
 jirousodpovědět 
   Re: Super závody18:57:28 03.05.2006
Myslim, ze ucastniku pri lezeni na flash bude rozhodne vic. Vic bouldru - relativne vic casu (ne o moc, ale existuje moznost volby kdy pujdes do jakyho bouldru). Preci je mnohem zajimavejsi zkusit 8 problemu za 60 min oproti 4-6 za zhruba stejny casovy usek - pak se ti otevira moznost efektivne taktizovat (viz. sem dobrej a nemusim zevlovat na ostatni anebo jsem slabej a budu investovat cas do okoukavani jednotl. problemu) kazdopadne pro finale jedine OS. Urcite je slozite najit rovnovahu mezi atraktivitou zavodu / poctem bouldru / casem na jedno kolo / ... ,ale to je nelehky ukol kazdyho poradatele ;)
Filousodpovědět 
   Re: Super závody09:12:43 04.05.2006
Jasne, tys musel/chtel bachnout vsechny bouldry, tak nebylo zas tolik casu, slabsi mozna na pohled vidi ze bachne nejvic ctyri a muze si je zkouset s kamaradama. Nebo treba se vytvori mene vykonnostni skupina, kteri se nebudou prat o prvenstvi s vama co codite na svetaky, ale budou si pro srandu zavodit mezi sebou lidicky podobne vykonnosti, a bude je to bavit. A o to prece jde. Treba jim to teda takto muze stat za to vic nez ve starym systemu.
Vampireodpovědět 
    Re: Super závody22:15:43 04.05.2006
No problemo, jak jsem rekl, máš pravdu a kdo chce přijede.
 jirousodpovědět 

 reakce17:45:01 04.05.2006
1) Zavody v Lomnici byli rankingove a do poharu se nezapocitavaji, viz. kalendar zavodu
2) V tabulce CP jsou proto, ze ty zavody byly s Breclavi nominacnimi zavody, jako nominacni zavody si jsou sobe rovny a tudiz maji stejny pocet bodu za jednotliva umisteni.
3) Breclav byla pokus jak zjistit jakou cestou jit, protoze byly dva tabory. Ted ma Olivac (spolu s Jindrou Pražákem a Milanem Gendou)asi mesic cas dotahnou pravidla do konecne verze.
4) Regulernost zavodu jsem nemel nastarosti ja, ale v plne zodpovednosti hlavní rozhodci, odtoho tam je
Dan Kadlecodpovědět 
 Re: reakce22:13:54 04.05.2006
Dane já vím žes neměl na starost regulernost, ale jako člen komise jsi viděl jak se tam některé věci posuzovaly a můžeš například na příště upozornit ať si na to dávaj bacha aby závody kvalitativně rostly.

V podstatě je to úplně jedno, hlavně že se lezlo.
Cugo Jirous
 jirousodpovědět 
  Re: reakce14:37:33 05.05.2006
podle meho nazoru finale muzu slo dost do kytek- vinou zavady na ozvuceni a taky zdlouhavosti. vse by bylo daleko rychlejsi kdyby se 2hodiny necekalo na holky ktery mely dojet z pragy. Pokud nekdo byl na bouldr zavodech v bratislave tento rok tak mohl videt ze regulernost rozhodich byla oproti tomu v breclavi temer spickova. nebudu uvadet prime aktry-rky ktere kdyz se nemohli zvednout z nastupu tak si klidne stouply nohy na zemi a chytili dalsi chyt a pak zacali lezt apod... ;)
zappernodpovědět 
   Re: reakce19:04:58 05.05.2006
Jasne, lidi jsou hajzli a zvlast bouldristi. Ja treba, co jsem neojebal, to jsem nevylezl :-). Takze bych mel vlastne zpetne vratit finalove triko. Bohuzel jsem ho uz pribil na zed a tim znehodnotil, tudiz by vraceni ani nemelo smysl :-).
Vencaodpovědět 

 Foto dne:
Pupek
Pupek
 Databáze cest:
Všechny cesty (173636)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Llíberpool 6b Llíber
Veri Veritat 6c+ Pinell De Brai
Carpe Diem 6c Llíber
T.J. 6b Pinell De Brai
1 7 Paní Skála
Nově komentované:
Legendy V Českých Zemích 7A+ Panský Les
Koukolský Tvrďák 7 Koukolova Hora
Hang-on-dog Přímá Varianta IXb Labské Údolí - Pravý Břeh
Jarní Únava 7- Koukolova Hora
Koukolský Tvrďák 7 Koukolova Hora

 Nově v diskusi:
Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest |

 Nové komentáře:
díky za článek | Re: betabrejky | Re: betabrejky | Re: betabrejky | Re: betabrejky | betabrejky | Krasa | Re: Kdo má vlastně jet? | Re: Kdo má vlastně jet? | Jak branická skála |

 Kde to vře:
Nadcházející valná hromada ČHS má být 13. dubna 2024 v Praze (150)
Vstříc lepším zítřkům. A nebo ne? (49)
Mauritánie - únor 2024 (21)
IFSC: mezi funkcionáři na olympiádu nominován stavěč Jan Zbranek (16)
Žádost o zařazení na program Valné hromady ČHS 2024 (12)
Video: Adam Ondra dává na flash boulder za 8B(+) ve Švédsku (10)
Namibie 2023 - Spitzkoppe - Namibijský Matterhorn. (8)
Saské pískovcové lezení je na seznamu kulturního dědictví UNESCO (7)
Olympijské sporty se nově rozšíří o skialpinismus (6)
Elias Iagnemma oznamuje přelez bouldru Burden of Dreams 9A (5)

 Nově v inzerci:
PÉŘOVÝ SPACÁK WARMPEACE SOLITAIRE 500 - 195 L | Hledám spolulezce | Koupím koule na posilování | LS Olympus Mons EVO | Expediční kalhoty RAK | Mammut goráčovka | Velký mágopytel Petzl Sakab | LEZEČKY | Jizerky apod. | Prodám přilby k lezení |

 Anketa:
Jaký je váš názor na dodržování lezeckých pravidel?
 Plně je respektuji 
 202 
 Většinou respektuji, záleží na konkrétní situaci 
 214 
 Mám s tím problém, ale občas ano 
 214 
 Nezajímá mě to, lezu podle svého. 
 196 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.