LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Uwaga lina!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Pískaři jsou zpět!
Nová kniha Medaile na chvíli o olympijském příběhu Adama Ondry
Nová kniha Lékaři na horách: neviditelní hrdinové

Závody
SP skialpy Cortina d’Ampezzo ITA (06.04)
SP Šanghaj (09.04)
SP Wujiang (12.04)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Trojan 12371
3.Šindel 12306
Bouldry:
1.Volf 11153
2.Stráník 10825
3.Stráník 10803
Hory:
1.Groš 7918
2.Punčochář 6708
3.Černý 6708

Výsledky
AIX ÁDR BOULDER SESSION (09.03)
2. ČP v bouldrech Praha (02.03)
ČP v bouldrech Praha (17.02)

Deníčky
5522 lezců
1088174 cest
Nové přelezy:
Murieron C 7b
Balada Tri 7c+
Porcupine 9
Hungry Eye 8+/9-
Prigionier 7b+/7c
Variante H 7b
Il Calabre 7c
Beach Boys 7b
Pergamen 7C+
El Trampol 7c

Stěny
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5
SAUNA - Plzeň
V 16 - Plzeň

Prodejny
Lezec-shop.cz - Štěchovice
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1
Rock Point OC Olympia - Brno

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

CamBridge

industriální DWS

Tento srpnový den začal téměř stejně jako jakýkoliv jiný pracovní den. Vůbec nic nenasvědčovalo tomu, že bychom se mohli věnovat jakékoliv činnosti, která by se byť jen blížila lezení.

Jedinou změnou bylo pracovní místo. Majk (náš šéf) rozhodl, že je třeba napravit škody, které mu doma způsobila průtrž během jarní opravy střechy, a udělat tak radost ženě. A tak jsem toho rána za doprovodu Banána vyrazil prastarým Espasem, který by mohl pomatovat moje lezecké začátky, místo do Brixtonu, směrem  severním.
Naším cílem byl Barrington, malebná anglická vesnička u Cambridge. Není třeba tu rozepisovat náš pracovní den skládající se převážně z malovaní, stěhování a zase malování, podle přání Jo, Majklovy ženy. Když se naše práce blížila k úspěšnému konci, zavolal  nám Majkl, že za hodinku bude doma, ať si dáme nějaké to pivo a jestli není libo ponting. Po vzájemném ujištění, že to nemá nic do činění s barvou jsme souhlasili.
Dobře zásobeni  plechovkami Stelly jsme byli naloženi nejprve do auta a o patnáct minut později i do člunu uprostřed Cambridge.
Zmoženi prací, pivem a odpoledním sluncem jsme se spokojeně nechávali unášet loďkou a pozorovali spoře oděná děvčata snažící se bidlem postrkovat vlastní loďky. Z příjemné letargie nás vytrhl Majk se slovy, že studenti místní univerzity často lezou přímo z člunu na mosty, a jestli my to taky umíme. Myslím si, že moc dobře věděl, že takto cílené výzvě nebudu moci odolat. Zatímco já jsem obhlížel, jak pokořit první most, Banán si otevřel další plechovku a nachystal foťák. Jeho prý mosty nebaví.
Po pár krocích v „mohutném“ převisu jsem z hrůzou zjistil, že veškerá moje síla byla spláchnuta pivem, a tohle asi onsight nebude.


Před koupeli

foto by © archive Myssak



V posledním vzepjetí sil jsem se pokusil doskočit sloupek zábradlí, ale potřebná koordinace chyběla, vzápětí se nade mnou zavřela studená vodní hladina.
Naštěstí slunce pořád ještě hřálo, a moje oblečení úspěšně vysychalo během další projížďky, kterou jsme si zpestřovali konzumací pizzy a piva a nezbytným zdoláváním dalších mostů.


Big travers

foto by © archive Myssak



Big travers

foto by © archive Myssak



Big travers

foto by © archive Myssak



Big travers

foto by © archive Myssak



Big travers

foto by © archive Myssak


Snad díky osvěžující koupeli síly už nedošly, a tak jsem vodu v Cambridge už neokusil. Unaveni lezením a prací, a zmoženi pivem a jídlem jsme pak byli posazeni na vlak domů, do postele…


Já a můj šéf

foto by © archive Myssak



Jiný most

foto by © archive Myssak


Myšák   [úpravy] 14:00 08.05.2007Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 památkáří17:13:55 08.05.2007
v Cambridge asi nemaj památkáře... :)
Crosbyodpovědět 

 Titulek17:34:54 08.05.2007
slušná exhybyce:)
Lukodpovědět 

 vpoho17:49:33 08.05.2007
Hmm ... aj tak sa dá.
Miroodpovědět 

 članek18:04:06 08.05.2007
Vcelku vtipný článek. Alespoň nějaké to odlehčení od toho kdo kde co vylezl :-) Zakolik by asi byl ten most ? :-) 
Andyodpovědět 

 :-)18:58:19 08.05.2007
He's really heel-hooking
lysoopodpovědět 

 Taky z civilizace20:34:48 08.05.2007
No mne se takhle podarilo zatrenovat s mistnima borcema primo uprostred Belehradu. Maj tam tureckou pevnost (asi nejvetsi turisticka akce celeho Belehradu) s dobrejma hradbama a na nich se leze. A ne jenom traverzy, dokonce na nektere veze se leze s lanem a maj tam nabuseny i jisteni. Akorat jsem na to prisel az predposledni vecer z tech 4 dni, co jsem tam byl. Prijemny osvezeni v mejch jinak vesmes nesportovnich mestskejch destinacich...
Ohawaodpovědět 

 Rat plague21:21:47 08.05.2007
Mysaku, uz jsi slysel o rat plague, co je v Camu? Inkubacni doba pry par let ... ;)

  Lenka K.
Lenka K.odpovědět 

 hmm08:19:44 09.05.2007
a co jako
odpovědět 

 A co jako?09:34:58 09.05.2007
Nechapu, na co si tam ten clovicek hraje. Proc si takhle nelezes s jednou nohou za krkem treba po skrini v obyvaku? Asi proto, ze tam na tebe necumi tolik lidi.
Tomasodpovědět 
 Re: A co jako?20:57:53 09.05.2007
Jo Tome, kdybychom tak velikou skrin meli a kdyby ta to vydrzela.... Byly casy, kdy mel Mysak v loznici bouldrovku, no uz nema, ma me, a tak mu zbyvaji mosty a krida a stromy a vse co je dostupne, kdyz do prirody je daleko. TAk je to
NAtalieodpovědět 

 Trochu úcty09:41:31 09.05.2007
Ono se říká: "Všechno se má zkusit." Ale dle mého názoru by měl člověk mít trochu úctu k památkám. I když vím, láká to! Přeci jen je to staré a kdyby se "něco poškodilo" byla by to škoda. Když už, tak ten dřevěnej most beru. Nechceme si přeci proti sobě poštvat taky památkáře ne?
Pavlušákodpovědět 
 Re: Trochu úcty21:17:30 09.05.2007
Zrovna ten drevenej most je jedna z nejvetsich pamatek. Mathematical bridge a mel by byt sestaven
bez pouziti jedineho hrebiku (aby vam to nakonec nespadlo na hlavu, az nekde blbe zaberete...)
martinodpovědět 
  Re: Trochu úcty22:06:30 09.05.2007
NO vidis, to my nevedeli, takze k necemu tento clanek prece jen byl.
Na lezci bylo zase co cist. Muj vecer plny tvoreni kompilatu originalnich myslek k prijeti na postgradual byl zprijemnem ctenim komentaru a snahou se pobavit odpovidanim a k tomu jako vystudovany dejepisar, jsem se dovedela neco, co jsem nevedela, a to me historie trochu zajima, i kdyz architektura moc ne.
Mysak rikal, ze o hrebech nebo nehrebech moc nevi, ale o holubich hovinkach ano.
NAtalieodpovědět 

 A mne sa to paci.10:14:31 09.05.2007
Napriek vsetkym negativnym komentarom - mne sa tento clanok fest lubi. Super fotky, netradicna akcia, a hlavne - konecne ziadne "vykony". :)) Sak uz je to nuda citat furt to iste, kazde spestrenie je pre mna bonus. Konecne vidim ze anglicko nie je len seda hmla a dymiace kominy s preplnenymi mestami. Pre mna osobne prinos. ;))
branoodpovědět 
 Re: A mne sa to paci.11:49:13 09.05.2007
Tak to mě se to fakt nepáčí.Přínos? Jakej?A Anglie fakt není jen mlha a komíny.Chtělo by to holt jen vyrazit z města,ale tam obdivné vzdychání turistů není tak "adrenalin extra-action".
Patrikodpovědět 
  Re: A mne sa to paci.16:56:45 09.05.2007
No vidis, Patriku, a tady jsi vedle. Ale treba jinde zase vedle nebudes. Mysak venku leze a dost. A ani tam nema o obecenstvo nouze vzhledem k tomu, co leze. Ale ze by to delal z nedostatku pozornosti? Na to leze dost dlouho a dost dobre.

Jo taky bys moh napsat clanek. Vlastne vsichni, co jen tukate komentare, napiste alespon jeden kratky clanek s jednou fotkou. (No ja bych taky mohla jeden napsat, ale ja je alespon opravuju a davam do cestiny.)
NAtalieodpovědět 
   Re: A mne sa to paci.21:37:30 09.05.2007
Pokud tento jedinec nepotřebuje pozornost,tak by zajisté lezl v tričku;)..a co se týká narážky na tzv."kafraly",neumím si představit,že bych mezi tento idiotský článek vložil něco z mých uskutečněných snů(nemůžu to tvrdit o všech článcích na lezci.cz).To,že se tady oháníš překladatelstvím...není to trochu egoistické?...stejně jako tvůj mostní pavouk?Co jsi tím chtěla vlastně říct?
Pavel Jakšodpovědět 
    To Pavel21:52:50 09.05.2007
Natalka se prakladatelstvim neohani, pouze odstranuje moje pravopisne chyby ( a ze je to obcas dost potreba ). Jinak, jestli jsi clanek cetl, tak ti mohlo dojit, ze az do koupele jsem v tricku lezl, ale mokre fakt nemusim.
Jinak celemu prostredku Tveho komentare jsem nerozumel, a to jsem ho cetl trikrat.
Mysakodpovědět 
     Re: To Pavel22:03:11 09.05.2007
To je zajímavé,já jsem tomu rozuměl dobře.A Pavel má pravdu...pokud nemusíš mokré tričko,tak se nemusíš ani předvádět.Příště si napiš na své svalnaté záda "Nejsem z Česka"(Natálka ti to přeloží do cizího jazyka...)
Pjechodpovědět 
      Re: To Pavel22:18:03 09.05.2007
Hezkýýýý máš pravdu Pjechu!Hoďme jej Pavlovým psům.Dělají nám ostudu tito egomani!
Ducháčekodpovědět 
       Re: To Pavel10:44:56 10.05.2007
Jezis je to prdel ne. Secko berete vazne.
Alodpovědět 
      Re: To Pavel09:32:02 11.05.2007
nechapu o co ti jde!! proč by měl lezt v triku, když muže spadnout do vody. Proč to tady vubec řešíš??!
maraodpovědět 
 Re: A mne sa to paci.11:59:33 09.05.2007
Me se tenhle clanek taky libi, ne sice tolik jako ostatni Mysakovo clanky, ale libi. Lezeni v podstate o nicem, ale dobra atmosfera.
jx nilodpovědět 
  Re: A mne sa to paci.21:39:46 09.05.2007
Dobrá v čem ty vole?Potřebuješ se taky takhle vystavovat...?
Jardaodpovědět 

 .12:48:40 09.05.2007
dobry clanek Mysaku. Trochu trening na DWS :-) A pro ty, co si mysli, ze to nebylo klise kvuli turistum a starymu mostu - zkuste tomu pokuseni odolat po par pivech a vyzve - "ze se po tom normalne leze". Nema mago, takze zadny fleky a mam pocit, ze ten most jednou zacas nejaky toho piclyho nadsence vklidku zvladne.
v.jesterodpovědět 
 Re: .21:44:13 09.05.2007
Hmm...ty máš úctu tak akorát ke svý prdeli utřený kradeným papírem,že?
Vencaodpovědět 

 Turisti, pamatky & spol.19:19:38 09.05.2007
Pred par dny jsem si po dlouhe dobe otevrel noviny a co nevidim. Prvniho kvetna je naprosto bezne delat v Oxfordu skoro to same, co se deje v Cambridge. Hlavni rozdil je jen v tom, ze studenti nejprve do vody skacou z mostu, aby po nem vylezli zpet na breh. A deje se to i pres to, ze policie toto skakani v roce 2005 zakazala. Duvodem tohoto zakazu nebyla ohrana pamatek, nybrz pocet zranenych, ktery dosahl cifry 40. Toto cislo muze poskytnout predstavu, jakemu naporu jsou mosty vystaveny.Tipnul bych si, ze v Cambridge to nebude o moc jine.
Dale existuje pruvodce Secret night climbing in Cambridge, takze je jasne ze s mosty se vsichni nespokoji.
Tim se nechci obhajovat pred temi, kteri nesouhlasi s mym jednanim. Jen jsem doplnil par faktu. A jeste pro Patrika a podobne. Predvadet se pred turisty je opravdu ten posledni duvod, na to lezu uz prilis dlouho..
Mysakodpovědět 
 Re: Turisti, pamatky & spol.19:47:45 09.05.2007
Sorráč,unáhlil jsem se.Jsem vysazenej na adrenalisty lezoucí hlavně ve městě kvůli pozornosti a ve skalách po nich není ani vidu ani slechu.Takže popel na mou hlavu.Čus
Patrikodpovědět 
  Re: Turisti, pamatky & spol.21:00:18 09.05.2007
NO my ho v barbeque mame dost, kdyby pochybelo:-)

NAtalieodpovědět 
 Re: Secret night climbing20:36:17 10.05.2007
tak to me moc pobavilo. nemame taky nejakej takovej in Prague
veronodpovědět 

 Ubohé...21:23:59 09.05.2007
Nevěřím svým vlastním očím.Všechny předchozí komentáře působí kladně proti této debilní exhibici.Je to normální předvádět se na historické památce jako cvičená(česky mluvící)opice?Je to ubohé..mrzí mě,že se tento článek objevil na www.lezec.cz!
Ondraodpovědět 
 Re: Ubohé...21:35:26 09.05.2007
Tak si Ondro misto cteni lezce vem sve kotvy (anchors po americky) and koberce (nam racks zni stejne) a bez si zalizt.
NAtalieodpovědět 
  Re: Ubohé...21:50:42 09.05.2007
Souhlasím s Ondrou!Natálko,je těžké přistoupit na stranu správného názoru když mu sami nerozumíme...
Majkiiiodpovědět 
   Re: Ubohé...21:57:26 09.05.2007
..ono to bude asi v něčem jiném <->..jinak souhlas s Ondrou!
Vencaodpovědět 
   Re: Ubohé...22:03:07 09.05.2007
Chapu, ze tezke poznat co je spravne a co spatne. Hlavne se kdyz v ruznych zemich a ruznych dobach nazory dost lisi.
Chce to trochu si rozsirit obzory.
Mysakodpovědět 
    OMLUVA22:05:27 09.05.2007
Jeste jsem se chtel omluvit vsem, kterych se tento oddechovy clanek dotkul. Priste uz budu psat jen o vykonech.
Mysakodpovědět 
     Re: OMLUVA22:14:22 09.05.2007
Raději tu nepiš vůbec nic,OK?
Ondrashodpovědět 
      Re: OMLUVA22:28:58 09.05.2007
Kdyz nebudu nic psat, tak nic nevyhraju. Chapes?
A navic se nebudu moct pred nekym predvadet. Chapes?
A HLAVNE PAK NEBUDU MUSET CIST VASE SPROSTY KOMENTARE. Chapes?

Uz mlcim, jdu spat. A tesim se, ze treba jednoho dne se tu objevy clanek podepsany treba Markus, Venca nebo Jarda.
Mysakodpovědět 
       Re: OMLUVA23:01:10 09.05.2007
Pěkné.Ty tady píšeš velkým písmem "SPROSTÉ KOMENTÁŘE".Sprosté mě přijde tvé chování.Ty komentáře jsou z tohoto hlediska zasloužené.Myslíš si,že tě mohou kritizovat pouze lidé,kteří zde přispívají články?Oni jsou pouze čtenáři a tu máš jejich názor...Myslím si,že nejsi hoden dobré kritice.Buildering na historických památkách provádí jen čuník tobě podobný...
O.H.odpovědět 
        Re: OMLUVA23:09:00 09.05.2007
Nepřijde ti třeba skála trošku starší památka? A lezeš po ní? Pravda je to "JEN" památka přírody...
Bananodpovědět 
         Re: OMLUVA23:31:54 09.05.2007
Z velké části máš pravdu.O tom bychom mohli diskutovat velmi dlouho.Ale co se týče historických památek...Představ si člověka,který neleze,ale staví mosty,taky nedojede do Ádru a nestaví tam betonové mosty ze skály na skálu,ale pokud tam přijede,chová se s úctou k přírodě.Tak i my bychom se mohli chovat s úctou(tedy neožralí)k historickým mostům,které jsou chráněny stejně jako skály.Víceméně se mě jednalo o ten trapný exhibicionismus.
O.H.odpovědět 
          Re: OMLUVA23:35:39 09.05.2007
Sem tam taky dělám blbosti,ale nemusím se u toho fotit jako šimpanz,je mě to pak vzácnější..
Petrodpovědět 
       Re: OMLUVA23:08:47 09.05.2007
Já to nechápu...ty prodáváš na vietnamské tržnici?
Hroudaodpovědět 
       Re: OMLUVA23:09:47 09.05.2007
...Myšáku?
Hroudaodpovědět 
      Re: OMLUVA10:47:02 10.05.2007
Ondrashi bez do studeny sprchy, at zklidnis to moralni rozhorceni. A ty Mysaku pis!
Radek J.odpovědět 
       Re: OMLUVA12:39:57 10.05.2007
...to znělo od tebe teple!
Ondrashodpovědět 
    Re: Ubohé...22:12:50 09.05.2007
..tak pokud reaguješ na Pavla Jakše,že nerozumíš jeho článku,potom by sis měl rozšířit obzor ty!Mohl by třeba vyfotit své lejno na severním pólu a vylepit na nástěnku www.lezec.cz hnedle vedle tvého článku..
Markusodpovědět 
     Re: Ubohé...01:59:18 10.05.2007
Pavel Jaks a severni pol? To mi google nebere. Jo, kdyby to nebyl Pavel, ale Miroslav, a kdyby prijmeni nebylo Jaks, ale Jakes, tak bych o jednom vedel. Ale treba ten skromny Pavel Jaks skutecne na severnim polu byl a ja mu jenom krivdim.
jx nilodpovědět 
      Re: Ubohé...09:21:31 10.05.2007
..právě hledat Pavla na google.com je zbytečné,on nepíše o sobě.Měl by jsi začít odebírat více cestovatelských výtisků.
Jíraodpovědět 
 Re: Ubohé...12:14:34 14.05.2007
Ty si Brendn Wolš nebo Dylin?
Rudaodpovědět 

 Ostuda22:20:53 09.05.2007
Vymažte to!Je to ostuda...
Penodpovědět 
 Re: Ostuda22:26:58 09.05.2007
Třikrát fuj, děláš projekty někde v kanálu a přitom máme rozdělanej prvovýstup na MÚ v Novym Městě...Kdy to tam konečně natlučem?Kdy?Kdy?
Salošodpovědět 

 jestli chcete frajerinu,co treba tohle...22:23:44 09.05.2007
http://www.youtube.com/watch?v=e-AvYGrkPsY
xodpovědět 
 Re: jestli chcete frajerinu,co treba tohle...22:35:25 09.05.2007
Fakt dobry, skoda, ze neumime surfovat. Ale co chudaci rybicky? A jenom jestli se ten surfar nahodou jen tak nepredvadel, prece jen mel ten oblecek tak na telo....
NAtalieodpovědět 
 re: komentáře22:43:58 09.05.2007
Nenech se znechutit. Je to legrace zvlášť s tou jasně piknikovou atmosférou. Uplně tě chápu. Musel jsem pár měsíců trávit v rovině, kde jediná záchrana byla sednout do auta a hodinu jet k desetimetrové skalce nebo hodinu jiným směrem do nejbližšího lesa. Alespoň si dobře pamatuju kde žili Siuxové:) Jenom dávej pozor aby jsi příště po pár pivech nespadl z mostu do lodi:)
motákodpovědět 

 jiny kraj...00:49:54 10.05.2007
pro ty, co si mysli, ze lizt po budovach je absolutne nelegalni bych jen pripomenul, ze v Manchesteru je jednou za rok akce, kde se to deje oficialne+nejaky ten bouldering - Urban climbing nebo tak neco. Takze pokud to vadi pamatkarum v Praze, ale navadi to tem v Cambridge, tak nevim, proc by se kvuli tomu mel nejaky Peta z Dolni horni kvuli tomu vztekat. A kdyz slunicko pali, tak si tricko taky sundam a je mi jedno, kolik ostatnich turistu (treba na prachove) nebo lezcu (treba ve Stanage) je zrovna kolem.
v.jesterodpovědět 
 Re: jiny kraj...10:29:26 10.05.2007
Kdyz jsem byl asi pred 8 lety v Anglii makat, tak v OTE vysel krasny clanek i s foteckama, jak nejaky manik prelez most primo v Londyne. Akorat ho zatkli policajti. Ale ne za to, ze nici pamatky, ale ze se bali, ze je to teroista achce most odpalit :-). Myslim, ze ty negativni komentare jsou trochu zbytecne. navic, kdyz to (podle autora) bezne delaji i mistni....
Bublinaodpovědět 

 A.R.07:04:36 10.05.2007
hele ja treba chapu ty negativni komentare,taky se mi nelibi niceni pamatek... Ale taky to snad jde napsat normalne , tady po tech komentarich bych se priste mohl vys... na to napsat treba sebelepsi clanek! Jo jeste , rika vamneco treba neco jmeno A. Robert? Dela uplne to stejny aobdivuje ho i rada lezcu. Ale jakuz jsem rikal , ja sobne bych to asi nedelal.
Jirkasodpovědět 
 Re: A.R.07:51:47 10.05.2007
Já bych ty komentáře vůbec neřešil. Je to jenom pokus o rekordní počet komentářů a to jinak, než negatívně udělat nejde. Super článek o super odpoledni. Celkem si dovedu představit, jak po několika pívech vyvádím podobné věci. "Těším se na den, kdy budeme všici hodní, ukáznění a spravedliví, budeme dodržovat všechny zákony, sranda bude jenom na povolení a vycházející z legálních myšlenek. Naše myšlení a činy se budou pohybovat jen v prostoru daném planými zákony a morálkou spravedlivé společnosti. Těším se na den, kdy naše těla nebudou předmětem tělesných žádostí a budou dobrovolně-povině zahalena v šedý mundůr skrývající naše fyzické přednosti, ale i nedostatky. Všichni si budeme rovni. TO BUDE MAZEC"
Alešodpovědět 
 Re: A.R.08:01:54 10.05.2007
Diky Jirko,a par ostatnich, co jste se me zastali. Nevadi mi nesouhlasne komentare, vcelku je i chapu, ale vadi mi komentare sproste a urazlive. Vlastni nazor jde snad napsat i bez toho.
Jinak je zajimave, ze moje prijemne stravene odpoledne,se tak hluboce dotklo par lezcu v Cechach. Ale kupodivu nikoho v Cambridge. Uz jsem se tu marne pokusil vysvetlit, ze v Anglii a v Cechach jsou nazory na stejne veci casto rozdilne.
Jinak jsem potesen vsemy tituly ktere jsem si tu za nekolik let vyslouzil, diky..
Mysakodpovědět 
  Egoismus10:59:17 10.05.2007
Egoismus z toho clanku a fotek smrdi az sem musel otevrit okno. Delej si co chces, lez si treba po karlaku nebo orloji, ale proc se u toho musis nechat fotit a pak to davat na lezce? Asi proto, aby jsi si pote mohl precist ty obdivne komentare...ale bohuzel (pro tebe) 90% z nich je jineho zneni. A jeste k tomu dneska vyfocenej nejakej frajer na zdi na foto dne...Jo, kazdej dela obcas nejaky chujoviny, hlavne kdyz mu k tomu pomuze nejaky ten mok (treba sem lez po strukture na hotelu v usa). Jsem ale nazoru, ze by se sem meli davat clanky, ktere k necemu jsou, popisuji nejaky vystup ci cestu, mene zname oblasti apod. asi neco jako summitpost. Bohuzel to neni na adminech ale na nas, ctenarich.
Honzaodpovědět 
   Re: Egoismus11:26:42 10.05.2007
Božínku, tak se z toho tady šici neposesouvejte. Ani já z toho nejsem nadšený, ale aby to způsobilo takové mravní rozhořčení (a to ještě ve stylu "dělej si co chceš, ale hlavně se u toho nefoť" nebo ještě lépe "Myslím si,že tento článek nepatří na lezce.Nejsem si totiž zcela jistý,zda mě tento článek pobavil",hehehe)mi přijde trošku přehnané. Ti Skoti to tam rozdejchali, v Maroku taky, tak proc se čílíte vy? A že leze bez trička nad vodou, kam asi za chvili zhučí? A co teprve ti dva polonazí kuci na loďce na 3. fotce. Ten jeden dokonce vypadá, že má zatnutý levý prso!
jjodpovědět 
    Re: Egoismus20:50:25 10.05.2007
tak to me pobavilo snad jeste vic nez clanek :-D
velmi trefne! ale asi ne kazdymu to dojde. asi tady plati - podle sebe soudim tebe - jinak si nedokazu predstavit proc by nekdo autora clanku oznacoval za exhibicionistu, kdyz je to tak evidentni recese.
veriodpovědět 
     Re: Egoismus18:35:07 14.05.2007
jj, souhlas :-))))
kohoutodpovědět 
   Re: Egoismus11:36:46 10.05.2007
Ahoj Fšici. Není také hodně egoismu v případném prvovýstupu na K2? Nebo předváděčka před turistkama na Bláže na Srbsku? Kdo nikdy nelezl na barák nebo něco podobného ať se ozve. Já jsem i pro takové články. A až teď jsem si všiml fotky dne. Kdo dělá díry co vypadaj jak okna do skály? třikrát fůůj a klečet na hrách do kouta.
Ahoj Tomáš
Trdloodpovědět 
    Re: Egoismus15:19:43 10.05.2007
Jo, ted si tomu dal tresinku na dort. Srovnavat prvovystup na K2 s mostem pres stoku v Cambridge. Vzdyt sem rikal, aby ses predvadel, kde chces, ale kua proc to musis davat hned do novin (coz mi pripada, ze lezec je)?
Honzaodpovědět 

 Nic moc09:12:29 10.05.2007
Myslím si,že tento článek nepatří na lezce.Nejsem si totiž zcela jistý,zda mě tento článek pobavil.Autor tady srovnává mentalitu u nás a v UK,kde jsem 7 let žil a mám tam rodinu.Tedy nastavil pytel a hodil tam všechny jak jej napadlo aniž by ty lidi znal.Pokud se v tvém případě nikdo neozval,věř tomu,že to některé bude hlodat a budou to doma dlouho rozebírat(Ti Čechoslováci..).Pokus se příště napsat článek,který bude někomu užitečný.Tento článek byl velmi egocentrický.
Martinodpovědět 

 Kam se poděl smysl pro humor?09:45:43 10.05.2007
Tak se mi z reakcí zdá, že dost komentujících bere lezení a server lezec.cz až příliš vážně. "Pokud to není o super výkonech, velkých horách, závodech a tahanicích s ochranáři, pryč s tím z lezce. Lezení je vážná věc a žádná sranda v něm nemá místo!"
Myšáku, fajn článek. Přidávám se k těm kteří to hodnotí jako prima zpestření.
Oťasodpovědět 

 Se normálně bavím,12:15:15 10.05.2007
toliko zášti a nepochopení jsem nezažil ani na stránkách mladých chovatelů domácího zvířectva. Kdo jsi bez viny, hoď karabinou. Bych chtěl mít dvojdomek s jedním z těch rýpalů. Asi začnu na lezce psát podobné články jako Myšák, stojí za to číst tyhle vyb....y.
Alešodpovědět 

 No,myslím12:20:34 10.05.2007
že bude lepší dál si rpočítat nudné články kdo vylez 8b+ nebo 9a-.Já jsem sice taky postiženej,ale radši polezu po betonový zdi uprostřed jižáku,než po Snu sv.Luitgardy na Karlově mostě.Zkuste se nad tím zamyslet.
Zdeněkodpovědět 
 Re: No,myslím12:38:03 10.05.2007
Ale na jižňáku ti nikdo nezatleská a nikdo tě nebude fotit..co myslíš?Jinak s tebou naprosto souhlasím!
Spuxodpovědět 

 Hnus12:35:01 10.05.2007
Hlodá mě pocit,že se lezec.cz stal obětí serveru lide.cz, není nic jednoduššího jak na sebe upozornit.Pár pěkných póz,keců o tom jak sme byli sjetí a free.Ještě připiš číslo na icq,jestli jsi heterosexuál a už nebudu hledat důvod proč tu nechodit.
Petisodpovědět 
 Re: hnus17:18:13 10.05.2007
Stím souhlasím....dnešní lezci začínají na sebe strašně upozornovat,když už bych šel líst,tak jenom když tak nebudou žádní lidé,a bude se stmívat!!stejně neni nad to,si najít klidný místo někde jinde..než je město...
petrodpovědět 
  Re: hnus17:51:30 13.05.2007
Tak s tím nesouhlasím! To bys mohl říct o 90%všech článků! Podle mě-dobrej odvaz,mě by taky nebavilo jen tak plout v loďce rychlostí 3km/h kdoví jak dlouho. A ňáký anglický památky mě vůbec nezajímají, mají si je hlídat.
Ondřejodpovědět 
   Re: hnus22:06:01 13.05.2007
"A ňáký anglický památky mě vůbec nezajímají, mají si je hlídat" - to je fór, nebo je autor vážně blb?
Šmakyodpovědět 
    Re: hnus18:31:45 15.05.2007
Co je, co je??? To je nejaká památka jo? Takových mostů máme doma 856:-) Aspoň z nich dřív opadá omítka a třeba to dřív opraví!
pitelodpovědět 

 Lezení v klasickém stylu10:47:41 15.05.2007
Pěkný, že je to všechno lezený pěkně postaru - bez magnézia, bez lezaček a bez lana. Jen tak dál hoši.
Véčaodpovědět 
 Re: Lezení v klasickém stylu14:49:44 15.05.2007
hmm teplí čecháčci vylezli na azuro?
Proti všemodpovědět 
  Re: Lezení v klasickém stylu18:37:10 15.05.2007
Jn, taky se mi to tak jeví. To víš, když seš trochu nalitej, tak ztrácíš zábrany.
se proti všemodpovědět 

 čecháčci...16:06:56 18.05.2007
Vidím,že se na těch fotkách všichni smějí do roztrhání..to musela být prdel!!!..nebo čecháčci ukázali světu,že jsou z krajů,kde se roztrhl pytel hoven?Jste opravdu "č-u-r-á-c-i"!!!!
jizvaodpovědět 

 Tradice v CamBridge??19:22:49 16.10.2007
http://nightclimbers.blogspot.com/
odpovědět 

 Foto dne:
Pupek
Pupek
 Databáze cest:
Všechny cesty (173638)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Žlutá Plotna 6A Holý Vrch
Sonniges Gemüt 8+/9- Frankenjura
Llíberpool 6b Llíber
Veri Veritat 6c+ Pinell De Brai
Carpe Diem 6c Llíber
Nově komentované:
Legendy V Českých Zemích 7A+ Panský Les
Koukolský Tvrďák 7 Koukolova Hora
Hang-on-dog Přímá Varianta IXb Labské Údolí - Pravý Břeh
Jarní Únava 7- Koukolova Hora
Koukolský Tvrďák 7 Koukolova Hora

 Nově v diskusi:
Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest |

 Nové komentáře:
Re: Boulder | Re: Boulder | díky za článek | Re: betabrejky | Re: betabrejky | Re: betabrejky | Re: betabrejky | betabrejky | Krasa | Re: Kdo má vlastně jet? |

 Kde to vře:
Nadcházející valná hromada ČHS má být 13. dubna 2024 v Praze (150)
Vstříc lepším zítřkům. A nebo ne? (47)
Mauritánie - únor 2024 (21)
IFSC: mezi funkcionáři na olympiádu nominován stavěč Jan Zbranek (16)
Žádost o zařazení na program Valné hromady ČHS 2024 (12)
Video: Adam Ondra dává na flash boulder za 8B(+) ve Švédsku (10)
Namibie 2023 - Spitzkoppe - Namibijský Matterhorn. (8)
Saské pískovcové lezení je na seznamu kulturního dědictví UNESCO (7)
Olympijské sporty se nově rozšíří o skialpinismus (6)
Elias Iagnemma oznamuje přelez bouldru Burden of Dreams 9A (5)

 Nově v inzerci:
PÉŘOVÝ SPACÁK WARMPEACE SOLITAIRE 500 - 195 L | Hledám spolulezce | Koupím koule na posilování | LS Olympus Mons EVO | Expediční kalhoty RAK | Mammut goráčovka | Velký mágopytel Petzl Sakab | LEZEČKY | Jizerky apod. | Prodám přilby k lezení |

 Anketa:
Jaký je váš názor na dodržování lezeckých pravidel?
 Plně je respektuji 
 202 
 Většinou respektuji, záleží na konkrétní situaci 
 214 
 Mám s tím problém, ale občas ano 
 215 
 Nezajímá mě to, lezu podle svého. 
 199 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.