LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Ježíš von si zpívá? Tak to bude zase tlama jako kráva!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Pískaři jsou zpět!
Nová kniha Medaile na chvíli o olympijském příběhu Adama Ondry
Nová kniha Lékaři na horách: neviditelní hrdinové

Závody
Petrohradské Padání (26.04)
SP Salt Lake City (03.05)
Olympijská kvalifikace Šanghaj (16.05)

Žebříček
Cesty:
30.Lank 10441
31.Kolomazník 10438
32.Fajkoš 10431
Bouldry:
30.Pelikán 8925
31.Svoboda 8859
32.Hapala 8853
Hory:
15.Sukačová 4411
16.Magič 4292
17. 4064

Výsledky
ČP obtížnost Brno (20.04)
SP Wujiang (12.04)
SP Čína (09.04)

Deníčky
5552 lezců
1096428 cest
Nové přelezy:
Iron Maide 10-
Kuře Na Pa 7C
Chameleon 10
Krkavčí Ma 9+/10-
Cenizo 7c
Cenizo 7c
Vlčí Hlad 7C
L´Oubliée 7c
Temný Hvoz 7C+
Subjektivn 7C+

Stěny
gymnázium Orlová - Orlová-Lutyně
Flash Wall - Olomouc
Bouldercafe stěna už neexistuje - Plzeň

Prodejny
AIX -lezecké chyty a stěny - Praha
Rock Point Ostrava Avion - Ostrava jih
Rock Point - OC Olympia - Olomouc 7

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Diskuse

Vložení přispěvku 
 Čelovky Fenix29.06.2013
Máte někdo zkušenosti z těmito čelovkami? Připadají mi výkonově úplně jinde než třeba Petzl. A cena poloviční. http://kuc.cz/2n4w1v
 Re: Čelovky Fenix30.06.2013
Výkonově možná, kvalitou a zpracováním vůbec.
  Re: Čelovky Fenix30.06.2013
Belial nevím kdes na to přišel, že FENIX jsou nekvalitní. dneska FENIXe nahrazujou u jeskyňářů všech
  Re: Čelovky Fenix30.06.2013
Máš nějaké konkrétní zkušenosti? Nebo třeba že by ti dělali problém s reklamací?
   Re: Čelovky Fenix30.06.2013
Vezmi do ruky Petzl Tikka 2 XP a Fenix HP11 - rozdíly ve zpracování, v konstrukci, v celkém proveden
    Re: Čelovky Fenix30.06.2013
a co od čelovky očekáváš? Aby měla tři proužky?
A na rozdíl od petzlu jsem neslyšel že by Fen
    Re: Čelovky Fenix02.07.2013
Děláš si legraci? Fenix jsou snad nejdražší značkové čelovky, a svým zpracováním a spolehlivostí nem
     Re: Čelovky Fenix02.07.2013
Já Petzla používám :-)
     Re: Čelovky Fenix15.09.2013
Já taky a dál budu.
      Re: Čelovky Fenix18.09.2013
Já mám s čelovkama Petzl velmi dobré zkušenosti (Petzl Tikka XP a Petzl Nao). Zato velmi negativní z
    Re: Čelovky Fenix30.10.2014
Ty jo, ten pán fakt vůbec netuší o čem mluví.
Fenix HL21 se prodával okolo osmi stovek.
 Re: proč kupovat drahé Petzl30.06.2013
Já mám spíše zkušenost, že dříve než čelovku rozbiješ, opotřebuješ, budeš mít potřebu koupit si výko
  Re: proč kupovat drahé Petzl30.06.2013
Jo, ale toto je právě ta konstrukce "ala" Fenix, o které mluvím. Samozřejmě vše má svého z
   Re: proč kupovat drahé Petzl30.06.2013
A testoval jsi někdy některou z uvedených čelovek? Nebo z čeho jsi nabyl takové zkušenosti?
   Re: proč kupovat drahé Petzl30.06.2013
Škoda že nenapíše někdo, kdo má praktickou zkušenost z těžších podmínek, nějaký jeskyňář a tak...
    Re: proč kupovat drahé Petzl01.07.2013
Mám praktickou zkušenost. Jinak bych sem nepsal. Mám doma HP11, HL30, Tikka XP 2 a XP 1, Tikka 2 Plu
     Re: proč kupovat drahé Petzl02.07.2013
a mohol by si tieto vypísané zoradiť tak, aby to ukazovalo, ktoré ako hodnotíš? od najlepšej po najh
      Re: proč kupovat drahé Petzl02.07.2013
Nejde obecně říct, která je nejlepší a která nejhorší. Otázka na co to chceš. Na běhání používám Sil
     Re: proč kupovat drahé Petzl02.07.2013
Petzl se taky moc chlubit nemůže, měl by za ty peníze být lepší. Tikka 2XP - průhledný tělo vadí, ne
     Re: proč kupovat drahé Petzl16.09.2013
23 čelovek? Jaka je to diagnoza? :D
   Re: proč kupovat drahé Petzl30.06.2013
Počkej, ten Sencor na http://tinyurl.com/ost6zat, to je zjevně levná čína za tři stovky; pro tu asi
    Re: proč kupovat drahé Petzl30.06.2013
Sencor je Japonská firma, ale stejně jako Petzl, Fénix a další vyrábí v číně :-)
     Re: proč kupovat drahé Petzl30.06.2013
Mám už asi 8 čelovku. Začínal jsem ve své době s krabičkou od mýdla a odřezanou baterkou :-). Petzly
      Re: proč kupovat drahé Petzl02.07.2013
Přesně tak. Mám pocit, že někteří lidi žijí ještě na stromech. Petzl už je dávno mrtvý a i nejlevněj
   Re: proč kupovat drahé Petzl30.06.2013
To zní jako by ti rukama prošlo desítky čelovek od Fénixu. Je tomu tak nebo si měl jen jednu nebo žá
   Re: proč kupovat drahé Petzl02.07.2013
Zato konstrukce ale Petzl Myo XP, kdy se nejdriv ukrouti (po cca. roce) drat u lampy, a nasledne uhn
   Re: proč kupovat drahé Petzl16.09.2013
TY VOLE CO TO PLACAS?????????? Fenixy pouzivaj skoro vsichni kamaradi jeskynari, ktere znam. Vcetne
   Re: proč kupovat drahé Petzl17.09.2013
tak tyhle problemy jsem bohuzel mel s petzlem myo xp... kabel se dvakrat zlomil, v autorizovanem se
  Re: proč kupovat drahé Petzl04.07.2013
u ní uvádí dobu provozu 3hod, buď chyba nebo nesmysl.
 Re: Čelovky Fenix30.06.2013
Mam praktickou zkušenost s čelovkou Fenix HP11. Vlastním ji rok a v zimě ji používám obden na skialp
 Re: Čelovky Fenix30.06.2013
Petzl má na svou cenu a profláklou značku čelovky nehorázné šmejdy. U Petzl Myo jsem 4x (!!!) reklam
  Re: Čelovky Fenix30.06.2013
Asi proto, že je vyrábí ve stejné čtvrti jako Sencor :-)
   Re: Čelovky Fenix30.06.2013
To neni o místě výroby, to je o použití materiálů a konstrukci. Ať mi nikdo netvrdí, že o tom firma
    Re: Čelovky Fenix01.07.2013
Tady je celkem podrobná recenze nějakého jeskyňáře http://www.podzemi.net/news/recenze-fenix-tk35/
  Re: Čelovky Fenix02.07.2013
Jo ten kabel je fakt oser. mam myo rxp a kabel se me zlomil uz 4x. 3x mi to spravoval kamos a naposl
 Re: Čelovky Fenix01.07.2013
Mám dva roky čelovku Fenix HL21 R2 a jsem s ní naprosto spokojen. Jedinou výtku mám k elektronické r
  Re: Čelovky Fenix01.07.2013
Taky jsem odmítnul vyhazovat peníze za Petzl a koupil jsem Fenix HP11 (1500Kc). Jsem s ni spokojeny,
   Re: Čelovky Fenix01.07.2013
Zkusenost s HP10 perfektni, celovka nikdy nezklamala a to ji mam uz cca 3 roky.

Naroz
  Re: Čelovky Fenix01.07.2013
ty cinske jsou tak na chatu, kde bude mit nekdo nahradni celovku. JEndou jsem ji vzal do jsekyne a v
   Re: Čelovky Fenix02.07.2013
Mně to nedá nevyzkoušet ten výkonný SENCOR za pár babek, takže vám dám vědět, jak to dopadlo, počkej
    Re: Čelovky Fenix02.07.2013
Používám už několik let čelovky s led typu Cree Q5 koupené přes eBay, cena je cca 6$ i s poštovným.
     Re: Čelovky Fenix02.07.2013
Tak mám ten Sencor doma. Svítivost je tedy úžasná, je lehoučká a tělo čočky z hliníku. Vše dobře líc
 Re: Čelovky Fenix02.07.2013
Celé to na mě dělá dojem skryté reklamy Fenixu. Nemůžu si pomoct.
  Re: Čelovky Fenix02.07.2013
Neřekl bych...
  Re: Čelovky Fenix03.07.2013
Ano, měl jsem stejný dojem.
  Re: Čelovky Fenix03.07.2013
Já ten dojem taky neměl. Stejným způsobem by se dalo usoudit, že Belial dělá cílenou reklamu Petzlu,
   Re: Čelovky Fenix03.07.2013
To spíš ne. Cree je firma na výrobu LEDek. Nevyrábí čelovky http://www.cree.com/ ... když si přečteš
    Re: Čelovky Fenix-dobrá diskuse03.07.2013
Tu diskusi jsem vyvolal já a opravdu jsem měl zájem zjistit praktické zkušenosti s čelovkami Fenix.
     Re: Čelovky Fenix-dobrá diskuse03.07.2013
Nevím, proč v tomto hledat nějakou konspiraci. Tak to prostě je - kdo trochu sleduje tuto oblast, ví
      Re: Čelovky Fenix-dobrá diskuse03.07.2013
A to je přesně ono. Infiltrovat to pořádně neumí, není to moc chytré, ale klientům tuhle službu nabí
       Re: Čelovky Fenix-dobrá diskuse04.07.2013
Zato Kuba, ten se umí infiltrovat dokonale ;-)
        Re: Čelovky Fenix-dobrá diskuse04.07.2013
...a anonym se bojí podepsat.
       Re: Čelovky Fenix-dobrá diskuse04.07.2013
Nevim, nevim. Já jsem podezíravej dost, ale nejseš ty už trochu paranoidní?
(Mimochodem, věta
        Re: Čelovky Fenix-dobrá diskuse04.07.2013
Zase se bojis podepsat ty jeden sladky anonyme, co?
         Re: Čelovky Fenix-dobrá diskuse05.07.2013
Ale do prčic. To na co reaguješ jsem psal já. Nebyl to strach, ale asi únava. Prostě jsem podpis zap
  Re: Čelovky Fenix10.07.2013
Fenix versus Petzl, podle mého soukromého názoru je pro běžného sportovce lepší Fenix, neboť za méně
   Re: Čelovky Fenix10.07.2013
Pro ty co zajímá srovnávací test svítivosti čelovek.
Je to v Azbuce, ale snad si s tím poradí
    Re: Čelovky Fenix10.07.2013
teda je tam i AJ verze, tak si to přepněte ;)
    Re: Čelovky Fenix10.07.2013
sorry, ale to NENÍ test čelovek. JDE O TEST normálních svítilen, tedy příručních. A víme jak to bývá
     Re: Čelovky Fenix10.07.2013
Zase jeden excelentní příspěvek ;)
Co takhle nekafrat a vybrat si z levého sloupce správný ná
      Re: Čelovky Fenix11.07.2013
jsou tam stovky svítilen a mezi nima pár čelovek. Když svůj odkaz uvedeš slovy "test čelovek&qu
   Re: drahé čelovky vs. levné10.07.2013
:-)) Sociálně slabší jedinci, to jsi mne rozesmál :-D
Jakákoliv čelovka ti vydrží maximálně
    Re: drahé čelovky vs. levné10.07.2013
Přesně tak. Je směšné, že se někdo může vytahovat používáním dávno překonaného Petzlu a myslet si, ž
    Re: drahé čelovky vs. levné11.07.2013
Brát si do Alp nějakou obrandovanou nonamku utěsněnou páskou, to mi zrovna racionální nepřipadá, spí
     Re: drahé čelovky vs. levné01.11.2014
To: whitewolf - tvůj názor je z řady HI-TECH uživatelů, že? Asi nepamatuješ, když se čelovky vyráběl
     Re: drahé čelovky vs. levné To: whitewolf01.11.2014
To: whitewolf - tvůj názor je z řady HI-TECH uživatelů, že? Asi nepamatuješ, když se čelovky vyráběl
    Re: drahé čelovky vs. levné15.09.2013
No, Fenixe mam uz vic nez rok a stale funguje bez problemu.
     Re: drahé čelovky vs. levné16.09.2013
No ony ty noname výrobky fungujou a zhusta dobře a často jsou technologicky lepší než značkové věci
      Re: drahé čelovky vs. levné16.09.2013
No vidíš, mě zase zklamal drahej Petzl (konkrétně Myo RXP), měsíc po konci záruční doby zničeho nic
      Re: drahé čelovky vs. levné16.09.2013
Tohle je rozumná úvaha, ale já osobně si myslím, že to už také není úplně pravda. Používám levnou, v
       Re: drahé čelovky vs. levné16.09.2013
Taky je to trochu o srdíčku. Někdo rád podpoří vykořisťovatele z východu, někdo radši evropany s vla
        Re: drahé čelovky vs. levné17.09.2013
To je nějaký vtip? Co se dá na čelovce vyvíjet? Návrh elektroniky a konstrukce je otázkou několika h
         Re: drahé čelovky vs. levné17.09.2013
Jsi zřejmě fundovaný vývojář, že tak všechno jasně vidíš :-). Když už někdo vrazil prachy a energii
         Re: drahé čelovky vs. levné18.09.2013
Podporovat Evropu a vlastní zemi je opravdu maximálně "zvrácené", mnohem lepší je nakupova
          Re: drahé čelovky vs. levné18.09.2013
Myslím, že to dotyčnému vysvětluješ zcela zbytečně. Má své zlaté, v Asii za pár kaček vyrobené, klap
           Re: drahé čelovky vs. levné18.09.2013
Co se týče podpory Evropy, tak nevidím významný rozdíl, jestli si koupím čelovku Petzl vyrobenou v Č
 Re: Čelovky Fenix30.10.2014
Testoval jsem jednoho Fenixe, viz http://goo.gl/m43A9w
Zatím spokojenost.
 Re: Čelovky Fenix30.10.2014
Mám taky nějakýho Fénixe, myslím, že je to HP 11. Používám převážně na běhání. Svítí dobře, rychle s
  Re: Čelovky Fenix humus31.10.2014
Petr s Petrem si tu loni hezky popovídali. Firma co nemá na reklamu = body dolů.
  Re: Čelovky Fenix31.10.2014
spíš to vidím na nekvalitní baterie, pokud chceš naplno využít nejsilnější mód tak budeš muset sáhno
 Re: Čelovky Sunree31.10.2014
Mám dva modely Sunree (několik modelů různých výkonů a váhy) a mohu jen doporučit. Už jen to, v jaké
  Re: Čelovky Sunree31.10.2014
Dobrá volba
  Re: Čelovky Sunree31.10.2014
Dobrá volba
   Re: Čelovky Sunree31.10.2014
Ty krááso ...borci z česka propagují značku na čínskejch stránkách :-D http://goo.gl/nSpNeH
    Re: Čelovky Sunree31.10.2014
Proč ne, v chině umějí vyrobit dobré zboží za 10tinovou cenu, viz porovnání Petzl a Sunree. Pokud ch
    Re: Čelovky Sunree31.10.2014
Proč ne, v chině umějí vyrobit dobré zboží za 10tinovou cenu, viz porovnání Petzl a Sunree. Pokud ch
   Re: Čelovky Sunree31.10.2014
Ty krááso ...borci z česka propagují značku na čínskejch stránkách :-D http:// goo.gl/nSpNeH

 Kavkaz, Elbrus a okoli29.06.2013
Ahoj, mel by nekdo zajem o lezeni na Kavkazu? Konkretne v Rusku, nejvyssi hora Elbrus a okoli. Vic nez 35 horolezeckych cest a moznost celorocniho lyzovani. Poskytuju pomoc s doklady, licenci, ubytovanim a dalsimi zalezitosti. Spoluprace s Kavkazskym alpi

 Corvara, Colfosco-chce někdo svézt?29.06.2013
Ahoj, 3.7.2013 se chystáme jet autem přes Prahu do Itálie- Corvary-colfosko a hledáme ještě spolujezdce. Pište na číslo 605978970 nebo na email. Díky

 Kaiserbrunn o svátcích 5.7. a 6.7.28.06.2013
Ahoj,
chtěl jsem se zeptat, jestli máte někdo zkušenost s lezením a kempováním v Kaiserbrunnu o červencových svátcích? Kámoši chtějí v tom termínu vyrazit, mám ale dost velkou obavu, že tam bude narváno. Díky za odpověď.
 Re: Kaiserbrunn o svátcích 5.7. a 6.7.28.06.2013
Nepleteš se. V tomhle termínu je narváno všude kde mají češi něco zadarmo.
 Re: Kaiserbrunn o svátcích 5.7. a 6.7.28.06.2013
nic si ztoho nerob budeš sa cítiť ako doma bude tam kopec čechov a slovakov, stany budu postavene v
 Re: Kaiserbrunn o svátcích 5.7. a 6.7.28.06.2013
Jednu dobujsem tam jezdíval celkem pravidlně několikrát do roka, a musím říct že posldní 2 roky z5 t
 Re: Kaiserbrunn o svátcích 5.7. a 6.7.28.06.2013
Bude to mazec ... ostatne jako vsude jinde kde to maji slovaci a cesi v oblibe a navic je to zadarmo
 Re: Kaiserbrunn o svátcích 5.7. a 6.7.28.06.2013
Bude to plné, lebo je to možno jediné miesto v Dolnom Rakúsku, kde je povolené bezplatné stanovanie.
  Re: Kaiserbrunn o svátcích 5.7. a 6.7.28.06.2013
no problem je v tom že v rakúsku je drvivá väčšina pozemkov v súkromnom vlastníctve a vlastníci poze
   Re: Kaiserbrunn o svátcích 5.7. a 6.7.28.06.2013
je to o lidech...neházel bych všechny do jednoho pytle. jsou lidi, kteří se chovají slušně, jsou lid
   Re: Kaiserbrunn o svátcích 5.7. a 6.7.01.07.2013
Prase je prase a nezáleží na národnosti. Pod stěnou Hochkoenigu na bivakovacích placech byly mraky n
    Re: Kaiserbrunn o svátcích 5.7. a 6.7.01.07.2013
Ked uz je rec o Hochkonigu, neviete ako to vyzera po tej nedavnej nepriazni pocasia momentalne na To

 Rock Pillars Rebel27.06.2013
Ahoj,
chtěl bych se zeptat majitelů těchto lezeček, o kolik se asi tak vytáhnou.
 Re: Rock Pillars Rebel28.06.2013
lezl jsem s těmito lezkami cca 30X na skále a nevytáhly se skoro vůbec... jestli tak ani ne 1/2 čísl

 parkování Rabštejn27.06.2013
Nemáte prosím někdo kontakt na někoho z místích, s kým by se dalo domluvit parkování u hospody navrchu? Jeden spolulezec nemá uplně fit nohu. Dík
 Re: parkování Rabštejn27.06.2013
Domluv se z provozovatelem chaty Rabšetejn.
http://rabstejn.cz/kontakt.html

 foto dne26.06.2013
prečo otázniky? žeby nejaká zakázaná oblasť na súľove?
 Re: foto dne26.06.2013
Nevypadá to ani jako jedna z vrcholových partií Brady. Ale v Súľovskom masive je věží a věžíček dost

 Cordillera Huayhuash26.06.2013
Shánim nějakého průvodce nebo link k pohoří Cordillera Huayhuash...nějaké výstupové trasy na Jirishanku, Yerupáju, Rondoy atd...dík
 Re: Cordillera Huayhuash28.06.2013
ZKUS HLEDAT NA SUMMITPOST.ORG

 Omiš Bouldering26.06.2013
Dobrý deň, chcel by som sa spýtať, že kde v Omiši sa dá bouldrovať. Videl som nejaké fotky. Za odpoveď pekne ďakujem. S pozdravom Lukáš Liner.
 Re: Omiš Bouldering26.06.2013
A ešte, že či existuje sprievodca aj na bouldre v Omiši.
  Re: Omiš Bouldering26.06.2013
v omiši je par bouldrov na pláži ale je to v podstate grc, o niečo krajšie maš buldre v splite a nad
   Re: Omiš Bouldering26.06.2013
Hmmm tu sú fotky .. to nevyzerá ako grc http://www.facebook.com/media/set/? set=a.514961905220269.10
    Re: Omiš Bouldering26.06.2013
hej to je to co som myslel, no je to sice pekne na fotke ale mne to prislo dost drolive a co sa týka

 blanenské bouldry25.06.2013
ahoj, máte prosím někdo aktuálnější průvodce na bouldry v blansku? koukal sem na průvodce od čaje, ze štatlcupu 2009, ale dle databáze tam nějaké chybí....pošlete pls na h.kubicek@volny.cz
děkuji předem
Jan

<<<   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214   215   216   217   218   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235   236   237   238   239   240   241   242   243   244   245   246   247   248   249   250   251   252   253   254   255   256   257   258   259   260   261   262   263   264   265   266   267   268   269   270   271   272   273   274   275   276   277   278   279   280   281   282   283   284   285   286   287   288   289   290   291   292   293   294   295   296   297   298   299   300   301   302   303   304   305   306   307   308   309   310   311   312   313   314   315   316   317   318   319   320   321   322   323   324   325   326   327   328   329   330   331   332   333   334   335   336   337   338   339   340   341   342   343   344   345   346   347   348   349   350   351   352   353   354   355   356   357   358   359   360   361   362   363   364   365   366   367   368   369   370   371   372   373   374   375   376   377   378   379   380   381   382   383   384   385   386   387   388   389   390   391   392   393   394   395   396   397   398   399   400   401   402   403   404   405   406   407   408   409   410   411   412   413   414   415   416   417   418   419   420   421   422   423   424   425   426   427   428   429   430   431   432   433   434   435   436   437   438   439   440   441   442   443   444   445   446   447   448   449   450   451   452   453   454   455   456   457   458   459   460   461   462   463   464   465   466   467   468   469   470   471   472   473   474   475   476   477   478   479   480   481   482   483   484   485   486   487   488   489   490   491   492   493   494   495   496   497   498   499   500   501   502   503   504   505   506   507   508   509   510   511   512   513   514   515   516   517   518   519   520   521   522   523   524   525   526   527   528   529   530   531   532   533   534   535   536   537   538   539   540   541   542   543   544   545   546   547   548   549   550   551   552   553   554   555   556   557   558   559   560   561   562   563   564   565   566   567   568   569   570   571   572   573   574   575   576   577   578   579   580   581   582   583   584   585   586   587   588   589   590   591   592   593   594   595   596   597   598   599   600   601   602   603   604   605   606   607   608   609   610   611   612   613   614   615   616   617   618   619   620   621   622   623   624   625   626   627   628   629   630   631   632   633   634   635   636   637   638   639   640   641   642   643   644   645   646   647   648   649   650   651   652   653   654   655   656   657   658   659   660   661   662   663   664   665   666   667   668   669   670   671   672   673   674   675   676   677   678   679   680   681   682   683   684   685   686   687   688   689   690   691   692   693   694   695   696   697   698   699   700   701   702   703   704   705   706   707   708   709   710   711   712   713   714   715   716   717   718   719   720   721   722   723   724   725   726   727   728   729   730   731   732   733   734   735   736   737   738   739   740   741   742   743   744   745   746   747   748   749   750   751   752   753   754   755   756   757   758   759   760   761   762   763   764   765   766   767   768   769   770   771   772   773   774   775   776   777   778   779   780   781   782   783   784   785   786   787   788   789   790   791   792   793   794   795   796   797   798   799   800   801   802   803   804   805   806   807   808   809   810   811   812   813   814   815   816   817   818   819   820   821   822   823   824   825   826   827   828   829   830   831   832   833   834   835   836   837   838   839   840   841   842   843   844   845   846   847   848   849   850   851   852   853   854   855   856   857   858   859   860   861   862   863   864   865   866   867   868   869   870   871   872   873   874   875   876   877   878   879   880   881   882   883   884   885   886   887   888   889   890   891   892   893   894   895   896   897   898   899   900   901   902   903   904   905   906   907   908   909   910   911   912   913   914   915   916   917   918   919   920   921   922   923   924   925   926   927   928   929   930   931   932   933   934   935   936   937   938   939   940   941   942   943   944   945   946   947   948   949   950   951   952   953   954   955   956   957   958   959   960   961   962   963   964   965   966   967   968   969   970   971   972   973   974   975   976   977   978   979   980   981   982   983   984   985   986   987   988   989   990   991   992   993   994   995   996   997   998   999   1000   1001   1002   1003   1004   1005   1006   1007   1008   1009   1010   1011   1012   1013   1014   1015   1016   1017   1018   1019   1020   1021   1022   1023   1024   1025   1026   1027   1028   1029   1030   1031   1032   1033   1034   1035   1036   1037   1038   1039   1040   1041   1042   1043   1044   1045   1046   1047   1048   1049   1050   1051   1052   1053   1054   1055   1056   1057   1058   1059   1060   1061   1062   1063   1064   1065   1066   1067   1068   1069   1070   1071   1072   1073   1074   1075   1076   1077   1078   1079   1080   1081   1082   1083   1084   1085   1086   1087   1088   1089   1090   1091   1092   1093   1094   1095   1096   1097   1098   1099   1100   1101   1102   1103   1104   1105   1106   1107   1108   1109   1110   1111   1112   1113   1114   1115   1116   1117   1118   1119   1120   1121   1122   1123   1124   1125   1126   1127   1128   1129   1130   1131   1132   1133   1134   1135   1136   1137   1138   1139   1140   1141   1142   1143   1144   1145   1146   1147   1148   1149   1150   1151   1152   1153   1154   1155   1156   1157   1158   1159   1160   1161   1162   1163   1164   1165   1166   1167   1168   1169   1170   1171   1172   1173   1174   1175   1176   1177   1178   1179   1180   1181   1182   1183   1184   1185   1186   1187   1188   1189   1190   1191   1192   1193   1194   1195   1196   1197   1198   1199   1200   1201   1202   1203   1204   1205   1206   1207   1208   1209   1210   1211   1212   1213   1214   1215   1216   1217   1218   1219   1220   1221   1222   1223   1224   1225   1226   1227   1228   1229   1230   1231   1232   1233   1234   1235   1236   1237   1238   1239   1240   1241   1242   1243   1244   1245   1246   1247   1248   1249   1250   1251   1252   1253   1254   1255   1256   1257   1258   1259   1260   1261   1262   1263   1264   1265   1266   1267   1268   1269   1270   1271   1272   1273   1274   1275   1276   1277   1278   1279   1280   1281   1282   1283   1284   1285   1286   1287   1288   1289   1290   1291   1292   1293   1294   1295   1296   1297   1298   1299   1300   1301   1302   1303   1304   1305   1306   1307   1308   1309   1310   1311   1312   1313   1314   1315   1316   1317   1318   1319   1320   1321   1322   1323   1324   1325   1326   1327   1328   1329   1330   1331   1332   1333   1334   1335   1336   1337   1338   1339   1340   1341   1342   1343   1344   1345   1346   1347   1348   1349   1350   1351   1352   1353   1354   1355   1356   1357   1358   1359   1360   1361   1362   1363   1364   1365   1366   1367   1368   1369   1370   1371   1372   1373   1374   1375   1376   1377   1378   1379   1380   1381   1382   1383   1384   1385   1386   1387   1388   1389   1390   1391   1392   1393   1394   1395   1396   1397   1398   1399   1400   1401   1402   1403   1404   1405   1406   1407   1408   1409   1410   1411   1412   1413   1414   1415   1416   1417   1418   1419   1420   1421   1422   1423   1424   1425   1426   1427   1428   1429   1430   1431   1432   1433   1434   1435   1436   1437   1438   1439   1440   1441   1442   1443   1444   1445   1446   1447   1448   1449   1450   1451   1452   1453   1454   1455   1456   1457   1458   1459   1460   1461   1462   1463   1464   1465   1466   1467   1468   1469   1470   1471   1472   1473   1474   1475   1476   1477   1478   1479   1480   1481   1482   1483   1484   1485   1486   1487   1488   1489   1490   1491   1492   1493   1494   1495   1496   1497   1498   1499   1500   1501   1502   1503   1504   1505   1506   1507   1508   1509   1510   1511   1512   1513   1514   1515   1516   1517   1518   1519   1520   1521   1522   1523   1524   1525   1526   1527   1528   1529   1530   1531   1532   1533   1534   1535   1536   1537   1538   1539   1540   1541   1542   1543   1544   1545   1546   1547   1548   1549   1550   1551   1552   1553   1554   1555   1556   1557   1558   1559   1560   1561   1562   1563   1564   1565   1566   1567   1568   1569   1570   1571   1572   1573   1574   1575   1576   1577   1578   1579   1580   1581   1582   1583   1584   1585   1586   1587   1588   1589   1590   1591   1592   1593   1594   1595   1596   1597   1598   1599   1600   1601   1602   1603   1604   1605   1606   1607   1608   1609   1610   1611   1612   1613   1614   1615   1616   1617   1618   1619   1620   1621   1622   1623   1624   1625   1626   1627   1628   1629   1630   1631   1632   1633   1634   1635   1636   1637   1638   1639   1640   1641   1642   1643   1644   1645   1646   1647   1648   1649   1650   1651   1652   1653   1654   1655   1656   1657   1658   1659   1660   1661   1662   1663   1664   1665   1666   1667   1668   1669   1670   1671   1672   1673   1674   1675   1676   1677   1678   1679   1680   1681   1682   1683   1684   1685   1686   1687   1688   1689   1690   1691   1692   1693   1694   1695   1696   1697   1698   1699   1700   1701   1702   1703   1704   1705   1706   1707   1708   1709   1710   1711   1712   1713   1714   1715   1716   1717   1718   1719   1720   1721   1722   1723   1724   1725   1726   1727   1728   1729   1730   1731   1732   1733   1734   1735   1736   1737   1738   1739   1740   1741   1742   1743   >>>  
 
     
...nové příspěvky
 Čelovky Fenix
Máte někdo zkušenosti z těmito čelovkami? Připadají mi výkonově úplně jinde než třeba Petzl. A cena poloviční. http://kuc.cz/2n4w1v
21:12:10 29.06.2013
odpovědět 
 Re: Čelovky Fenix
Výkonově možná, kvalitou a zpracováním vůbec.
Belial00:12:41 30.06.2013
odpovědět 
  Re: Čelovky Fenix
Belial nevím kdes na to přišel, že FENIX jsou nekvalitní. dneska FENIXe nahrazujou u jeskyňářů všechny starší Petzl čelovky... Fenix má perfektní servis co já vim, a problémy s nima skoro nebývají ...
09:04:12 30.06.2013
odpovědět 
  Re: Čelovky Fenix
Máš nějaké konkrétní zkušenosti? Nebo třeba že by ti dělali problém s reklamací?
14:27:19 30.06.2013
odpovědět 
   Re: Čelovky Fenix
Vezmi do ruky Petzl Tikka 2 XP a Fenix HP11 - rozdíly ve zpracování, v konstrukci, v celkém provedení ti budou patrné prakticky hned. Pokud ne, tak jsi zaujatý. Fenix dobře svítí a je levný, tím to končí.
Belial19:37:21 30.06.2013
odpovědět 
    Re: Čelovky Fenix
a co od čelovky očekáváš? Aby měla tři proužky?
A na rozdíl od petzlu jsem neslyšel že by Fenix někomu začal hořet na hlavě
D.19:54:15 30.06.2013
odpovědět 
    Re: Čelovky Fenix
Děláš si legraci? Fenix jsou snad nejdražší značkové čelovky, a svým zpracováním a spolehlivostí nemají konkurenci. Potvrdí to každý, kdo se o čelovky jen trochu zajímá a neskočí na žvást, že Petzl je kvalitní výrobce materiálu pro lezce. Petzl čelovky už jsou dávno mrtvé a skoro nikdo je nepoužívá.
13:01:37 02.07.2013
odpovědět 
     Re: Čelovky Fenix
Já Petzla používám :-)
Kuba Turek15:16:58 02.07.2013
odpovědět 
     Re: Čelovky Fenix
Já taky a dál budu.
21:18:45 15.09.2013
odpovědět 
      Re: Čelovky Fenix
Já mám s čelovkama Petzl velmi dobré zkušenosti (Petzl Tikka XP a Petzl Nao). Zato velmi negativní zkušenosti mám s čelovkou Silva.
07:49:24 18.09.2013
odpovědět 
    Re: Čelovky Fenix
Ty jo, ten pán fakt vůbec netuší o čem mluví.
Fenix HL21 se prodával okolo osmi stovek.
Oproti těm petzl šeptátkům to fakt svítí, používá to jednu AA! A oproti cenově srovnatelnejm petzlům z hnusnýho plastu je to vyloženě držák
s atestací vodotěsnosti! a pro pád z 1,5 metru.
Ani o dost dražší čelovky nejsou tak odolný jako tahle.
Bohužel ta byla nahrazena HL22 a ta je trochu horší a HL50 je sice pecka, ale zase dražší.
Uvidíme s čím přijdou teď po novym roce..
Marek20:12:20 30.10.2014
odpovědět 
 Re: proč kupovat drahé Petzl
Já mám spíše zkušenost, že dříve než čelovku rozbiješ, opotřebuješ, budeš mít potřebu koupit si výkonnější, protože tohle jde kupředu mílovými kroky. Podívej se na tohle, lehká (90g), super výkonná (160 lm) a stojí tři stovky...
http://tinyurl.com/ost6zat.
Místo jedné Petzl si koupíš 6 těhle čelovek!!
18:39:45 30.06.2013
odpovědět 
  Re: proč kupovat drahé Petzl
Jo, ale toto je právě ta konstrukce "ala" Fenix, o které mluvím. Samozřejmě vše má svého zákazníka. Pokud nevyžaduješ od čelovky spolehlivost, nevadí ti problémy při dešti, lámající se káblíky, hlavolam při sestavování, zaoxidované kontakty protože je použitý levný materiál, pouzdro na baterky = krabička na mýdlo, ze které se občas a zrovna v tu nejméně vhodnou chvíli uvolní pásek co drží čelovku na hlavě, nefunkční optika, která je spíše imitací čočky než reálně fungující, apod., tak tuto čelovku rozhodně doporučuju. Pokud potřebuješ na své výlety spolehlivou čelovku, tak se podobným exemplářům obloukem vyhni i kdyby je rozdávali zadarmo.
Belial19:45:36 30.06.2013
odpovědět 
   Re: proč kupovat drahé Petzl
A testoval jsi někdy některou z uvedených čelovek? Nebo z čeho jsi nabyl takové zkušenosti?
20:16:42 30.06.2013
odpovědět 
   Re: proč kupovat drahé Petzl
Škoda že nenapíše někdo, kdo má praktickou zkušenost z těžších podmínek, nějaký jeskyňář a tak...
20:19:29 30.06.2013
odpovědět 
    Re: proč kupovat drahé Petzl
Mám praktickou zkušenost. Jinak bych sem nepsal. Mám doma HP11, HL30, Tikka XP 2 a XP 1, Tikka 2 Plus, Led Lenser H7 a H14, Silva Trail Runner a Trail Runner Plus a dalších asi 5ks z eBay a dealExtreme. Když nepočítám Sencory apod. sračky, tak celkem cca. 23 čelovek :) Ty z eBay jsou sice levné a nestojí za nic, ale aspoň mají super výkon ...
Belial14:13:59 01.07.2013
odpovědět 
     Re: proč kupovat drahé Petzl
a mohol by si tieto vypísané zoradiť tak, aby to ukazovalo, ktoré ako hodnotíš? od najlepšej po najhoršiu? :-)
08:14:06 02.07.2013
odpovědět 
      Re: proč kupovat drahé Petzl
Nejde obecně říct, která je nejlepší a která nejhorší. Otázka na co to chceš. Na běhání používám Silvu Trail Runner - je lehká a má posilikovaný pásek, který pak neklouže z hlavy. Docela hodně svítí. Na běžky jsem celou zimu bral LedLenser H14, protože dlouho vydržela i v mrazu. Do batohu na klasickou tůru nebo na hory, kdy nebudu vědět co se bude dít si beru Tikku XP. Na občasný výlet do jeskyně jsem použil HP11, na to jsem ji i kupoval - moc se mně u ní nelíbí oxidace kontaktů a hlavně její poměrně složité skládání, když vám z ní vypadne ve tmě pásek kolem hlavy. Taky jsem neměl moc důvěru v odklopné sklíčko, které je hodně náchylné na ulomení, člověk musí dávat bacha. Na většinu mnou provozovaných aktivit je ale pro svoji velikost nepoužitelná. H7 se mně moc neosvědčila - 2x přelomený přívodní kabel, zaoxidované kontakty, klouzání po hlavě a odřené uši při běhu....všechny ostatní "levné" čelovky nejsou v podstatě ani vlhkotěsné a jelikož potřebuji spolehlivou čelovku, neberu nikdy ty z eBay nikam na hory, kde budu 100pro potřebovat svítit. Max. si je někdy vemu na kolo.
Belial13:52:49 02.07.2013
odpovědět 
     Re: proč kupovat drahé Petzl
Petzl se taky moc chlubit nemůže, měl by za ty peníze být lepší. Tikka 2XP - průhledný tělo vadí, neumí svítit přímo rovně, neni vodotěsná = Tikka XP 1 byla mnohem lepší, měli do ní jen dát lepší diodu/elektroniku.
Myo XP 1. a 2. verze - v kabelu jsou drátky s "křehkou" izolací, ta rychle popraská a buď praskne drátek = přestane svítit nebo se dva drátky spojí a kabel zahoří (stalo se víckrát, kabel je pod proudem i při vypnutý čelovce) Myo XP/RXP posledníverzi jsem ještě nezkoumal jestli to už vůbec začali řešit... Za mne Petzl taky nic moc - hořící čelovka v báglu je úžasný zpestření výletu, navíc to je za těžký prachy.
12:07:41 02.07.2013
odpovědět 
     Re: proč kupovat drahé Petzl
23 čelovek? Jaka je to diagnoza? :D
M.18:24:52 16.09.2013
odpovědět 
   Re: proč kupovat drahé Petzl
Počkej, ten Sencor na http://tinyurl.com/ost6zat, to je zjevně levná čína za tři stovky; pro tu asi může platit, co píšeš. Chceš ale říct, že výše uvedené platí podle tvé zkušenosti i pro Fenix? Vím o něm jen to, co jsem usoudil ze stránek výrobce - a nezdálo se mi, že by jejich politikou bylo vyrábět levný šmejd...
Robert20:20:26 30.06.2013
odpovědět 
    Re: proč kupovat drahé Petzl
Sencor je Japonská firma, ale stejně jako Petzl, Fénix a další vyrábí v číně :-)
20:26:42 30.06.2013
odpovědět 
     Re: proč kupovat drahé Petzl
Mám už asi 8 čelovku. Začínal jsem ve své době s krabičkou od mýdla a odřezanou baterkou :-). Petzly mám 3 (poslední jsem kupoval před 6 lety) a výkonově nestačí ani na nejlevnější čelovky za 90 Kč. Poslední kusy na skialpy: Black Diamond odešla při první výměně baterek, hned na to se poškodilo držení polohy. 2 roky používám nějakou čelovku Energizer, kterou mi půjčil kámoš, když jsem šel od něj v noci navalený a on měl strach, ať trefím :-) A pořád funguje, válela se ve sněhu, vůbec ji nešetřím, půjčuji svým dětem na hraní i k ohni. Tak si potom vyber :-) osobně bych s klidem koupil ten Sencor a pár krát otestoval na vycházce a tak. Do drahých čelovek už nejdu. Je pravda, co psal jeden výše, vývoj jde kupředu hodně rychle.
20:51:55 30.06.2013
odpovědět 
      Re: proč kupovat drahé Petzl
Přesně tak. Mám pocit, že někteří lidi žijí ještě na stromech. Petzl už je dávno mrtvý a i nejlevnější čelovky z eBay s Cree LED vydrží opravdu hodně a výkon je srovnatelný se špičkovými Fenixy, a to za desetinovou cenu. Můžu potvrdit z několikaleté zkušenosti.
13:06:16 02.07.2013
odpovědět 
   Re: proč kupovat drahé Petzl
To zní jako by ti rukama prošlo desítky čelovek od Fénixu. Je tomu tak nebo si měl jen jednu nebo žádnou?
20:51:07 30.06.2013
odpovědět 
   Re: proč kupovat drahé Petzl
Zato konstrukce ale Petzl Myo XP, kdy se nejdriv ukrouti (po cca. roce) drat u lampy, a nasledne uhnije! u krabicky s baterkama.
Po tehle zkusenosti jsem si koupil o polovinu levnejsiho Fenixe. Na pohled vypada tak nejak hrubjejc, ale i po dvou letech na rozdil od Petzla sviti.
Geo15:49:34 02.07.2013
odpovědět 
   Re: proč kupovat drahé Petzl
TY VOLE CO TO PLACAS?????????? Fenixy pouzivaj skoro vsichni kamaradi jeskynari, ktere znam. Vcetne plavani ve slane vode a podobne. Starsi Petzly (Myo, Duo) vydrzi min. Ja mam do der HP 10 a je skvela (na lezeni a zalozni do jeskyn mam lehci Zebralight). Stejnou a nebo novejsi variantu ma v podstate cely klub a nikdo si nikdy nestezoval. Naopak na Petzl Myo jsem slysel stiznosti hned nekolik.
 lada15:45:40 16.09.2013
odpovědět 
   Re: proč kupovat drahé Petzl
tak tyhle problemy jsem bohuzel mel s petzlem myo xp... kabel se dvakrat zlomil, v autorizovanem servisu mi dali novy kabel rovny misto stoceneho takze ted mi to odstava a cekam kdy ho zas zlomim. mel sem dlouho tikkju xp. byla fajn ale moc nesvitila...
 jan210:41:42 17.09.2013
odpovědět 
  Re: proč kupovat drahé Petzl
u ní uvádí dobu provozu 3hod, buď chyba nebo nesmysl.
Paja09:26:40 04.07.2013
odpovědět 
 Re: Čelovky Fenix
Mam praktickou zkušenost s čelovkou Fenix HP11. Vlastním ji rok a v zimě ji používám obden na skialpy a na běžky. Nosim ji na hory i na kolo. Nemůžu proti ní říct jediný křivý slovo.
Vše funguje jak má a svítí skvěle.
Doporučuju.
Peky20:33:38 30.06.2013
odpovědět 
 Re: Čelovky Fenix
Petzl má na svou cenu a profláklou značku čelovky nehorázné šmejdy. U Petzl Myo jsem 4x (!!!) reklamoval vadný kablík. Tj čelovka chvilku fachala, pak začla problikávat a pak útrum. Na protiúčet my bylo umožněno pořídit Petzl Duo. Ta je celkem dobrá (ovšem taky neskutečně mastná) a přesto mi u ní napraskl horní plastový kryt baterie (nebylo to špatným zacházením). Raději kup něco levnějšího než je Petzl, snad všechno bude kvalitnější než jejich čelovky, bohužel.
Jarda20:48:39 30.06.2013
odpovědět 
  Re: Čelovky Fenix
Asi proto, že je vyrábí ve stejné čtvrti jako Sencor :-)
20:54:00 30.06.2013
odpovědět 
   Re: Čelovky Fenix
To neni o místě výroby, to je o použití materiálů a konstrukci. Ať mi nikdo netvrdí, že o tom firma neví. Prostě sypou na trh šmejdy, aby si lidi museli za nějaký čas pořídit další. Kola kapitalismu se musí točit!
J.21:57:29 30.06.2013
odpovědět 
    Re: Čelovky Fenix
Tady je celkem podrobná recenze nějakého jeskyňáře http://www.podzemi.net/news/recenze-fenix-tk35/
08:41:14 01.07.2013
odpovědět 
  Re: Čelovky Fenix
Jo ten kabel je fakt oser. mam myo rxp a kabel se me zlomil uz 4x. 3x mi to spravoval kamos a naposled sem to poslal do vertikalu v nadeji ze to bude oka. No oka to zatim je ale ti volove me tam nedali zatoceny kabel ale normalni ktery kdyz celovku sbalim tak ho musim zkroutit. Ach jo. cekam kdy to zase klekne. kabel uz nikdy!
17:14:01 02.07.2013
odpovědět 
 Re: Čelovky Fenix
Mám dva roky čelovku Fenix HL21 R2 a jsem s ní naprosto spokojen. Jedinou výtku mám k elektronické regulaci, která udržuje vysoký výkon, ale nakonec čelovku úplně vypne. Nicméně kamarád má stejný kus a elektronickou regulaci si pochvaluje. Nevím, jak se v tomto ohledu chová nověší revize R3. Další kamarád má o rok déle model HL20 a bez problémů. Porovnávat mohu s předchozí čelovkou Black Diamond Spot a rozhodně vyhrává Fenix. Jsem s Fenixem natolik spokojen, že jsem si od nich koupil i ruční svítilnu TK41.
Martin14:03:12 01.07.2013
odpovědět 
  Re: Čelovky Fenix
Taky jsem odmítnul vyhazovat peníze za Petzl a koupil jsem Fenix HP11 (1500Kc). Jsem s ni spokojeny, oproti Petzlu za stejnou cenu ma 3xvetsi vykon 270 lum, kvalita zpracovani je ok.
loudis14:24:50 01.07.2013
odpovědět 
   Re: Čelovky Fenix
Zkusenost s HP10 perfektni, celovka nikdy nezklamala a to ji mam uz cca 3 roky.

Narozdil od plastovych Petzlu se nemusim bat, ze se mi rozpadne kdyz mi upadne nebo nedejboze se na ni spatne podivam, navic je vodotesna, vysoky vykon, regulovany vykon (elektronika drzi konstantni vykon temer po celou vydrz baterek), perfektni ovladani.

Buri15:01:40 01.07.2013
odpovědět 
  Re: Čelovky Fenix
ty cinske jsou tak na chatu, kde bude mit nekdo nahradni celovku. JEndou jsem ji vzal do jsekyne a v kazdem uzkem miste se mi pri drcnuti hlavou o skalu do baterie vypnula - supr zazitek.

Ten sencor si na nic nehraje - pisi na odkazu vyse - vydrz az 3 hodiny - to pouziti jasne vymezuje :-))))

Jinak pokud s tim chodim behat, tak neznam od Fenixe nic, co se vyrovna Petzlu vahou, aby mi to nepadalo z cela. Jasne Fenix zase hooodne dobre sviti... Proto chapu Beliala a kdyz vim, ze budu potrebovat hodne dobre a dlouho sviti, beru si petzla pod helmu, protoze bude sviti celou noc a Fenix na helmu, protoze o dnej uvidim jako ve dne a jenom par hodin....
Honza22:09:13 01.07.2013
odpovědět 
   Re: Čelovky Fenix
Mně to nedá nevyzkoušet ten výkonný SENCOR za pár babek, takže vám dám vědět, jak to dopadlo, počkejte si do zimy... :-)
07:28:39 02.07.2013
odpovědět 
    Re: Čelovky Fenix
Používám už několik let čelovky s led typu Cree Q5 koupené přes eBay, cena je cca 6$ i s poštovným. Jedna je s bateriemi vepředu a druhá s bateriemi vzadu s kablíkem. Ani s jednou jsem ještě neměl jediný problém, a to je používám docela často. Párkrát i v jeskyních. Srovnávali jsme výkon se značkovými Fenixy, a jsou na tom velmi podobně. Za desetinovou cenu. Netuším, jak se měří spolehlivost - já tyto pokládám za spolehlivé. Je otázka, na co je chceš. Ale pokud bys jedné nevěřil, můžeš vzít druhou náhradní, jsou lehoučké. Navíc se bát, že ji někde zapomeneš nebo rozbiješ, cena je směšná.
Petr12:58:37 02.07.2013
odpovědět 
     Re: Čelovky Fenix
Tak mám ten Sencor doma. Svítivost je tedy úžasná, je lehoučká a tělo čočky z hliníku. Vše dobře lícuje, tak uvidíme, jak po prázdninovém používání a co v zimě :-)
15:11:33 02.07.2013
odpovědět 
 Re: Čelovky Fenix
Celé to na mě dělá dojem skryté reklamy Fenixu. Nemůžu si pomoct.
Kuba Turek18:44:46 02.07.2013
odpovědět 
  Re: Čelovky Fenix
Neřekl bych...
Raškin20:47:06 02.07.2013
odpovědět 
  Re: Čelovky Fenix
Ano, měl jsem stejný dojem.
Belial10:55:19 03.07.2013
odpovědět 
  Re: Čelovky Fenix
Já ten dojem taky neměl. Stejným způsobem by se dalo usoudit, že Belial dělá cílenou reklamu Petzlu, a možná jiní pak Cree; a taky si nemyslím, že je to pravda.
Robert11:13:44 03.07.2013
odpovědět 
   Re: Čelovky Fenix
To spíš ne. Cree je firma na výrobu LEDek. Nevyrábí čelovky http://www.cree.com/ ... když si přečteš mé dopovědi, tak zjistíž, že rozhodně nedoporučuju jeden typ čelovky, narozdíl od názorů: ..jedině Fenix, ...mám Fenix a spokojenost, ... měl jsem Petzl a nyní mám Fenix, ... s Fenixem na věčné časy. Toto ve mně opravdu nebudí důvěru a myslím si, že to je klasický infiltration marketing: http://www.mediaguru.cz/medialni-slovnik/infiltration-marketing/
Belial16:51:37 03.07.2013
odpovědět 
    Re: Čelovky Fenix-dobrá diskuse
Tu diskusi jsem vyvolal já a opravdu jsem měl zájem zjistit praktické zkušenosti s čelovkami Fenix. Některé příspěvky jsou "podezřelé", ale celkově si myslím, že ta diskuze byla přínosná a já osobně jsem si udělal vlastní závěr. Hledal jsem napříč internetem a pochybuji, že má Fénix tak dobrý marketing, abych našel veskrze jen pozitivní ohlasy. Takže tak :-)
Petr Golasovský21:24:47 03.07.2013
odpovědět 
     Re: Čelovky Fenix-dobrá diskuse
Nevím, proč v tomto hledat nějakou konspiraci. Tak to prostě je - kdo trochu sleduje tuto oblast, ví, že Fenix je opravdu zárukou kvality a hodně používaný uživateli ze všemožných oblastí. Hodně lidí kolem mě jej má a pouze chválí. Pokud by mi nezáleželo na ceně, rozhodně bych do toho šel. Nicméně i noname se stejným typem LED se výkonem příliš neliší, takže namaje s nimi problémů, preferuji tuto levnou variantu. Petzl, BD a podobné rádobykvalitní značky už fakt ne, neosvědčily se mi. To, že někdo vyrábí matroš pro lezce, vůbec neznamená, že bude stejně kvalitní v elektronice či elektrospotřebičích.
Petr22:44:10 03.07.2013
odpovědět 
      Re: Čelovky Fenix-dobrá diskuse
A to je přesně ono. Infiltrovat to pořádně neumí, není to moc chytré, ale klientům tuhle službu nabízí. Ach jo.
Kuba Turek23:23:53 03.07.2013
odpovědět 
       Re: Čelovky Fenix-dobrá diskuse
Zato Kuba, ten se umí infiltrovat dokonale ;-)
:-)16:16:05 04.07.2013
odpovědět 
        Re: Čelovky Fenix-dobrá diskuse
...a anonym se bojí podepsat.
Kuba Turek21:19:14 04.07.2013
odpovědět 
       Re: Čelovky Fenix-dobrá diskuse
Nevim, nevim. Já jsem podezíravej dost, ale nejseš ty už trochu paranoidní?
(Mimochodem, věta "To, že někdo vyrábí matroš pro lezce, vůbec neznamená, že bude stejně kvalitní v elektronice či elektrospotřebičích." není blbá, naopak.)
Jinak v tomhle vlákně je i celkem dost podepsanejch postů od lidí, jejichž jména nejsou zcela neznámý.
22:17:41 04.07.2013
odpovědět 
        Re: Čelovky Fenix-dobrá diskuse
Zase se bojis podepsat ty jeden sladky anonyme, co?
:D23:45:17 04.07.2013
odpovědět 
         Re: Čelovky Fenix-dobrá diskuse
Ale do prčic. To na co reaguješ jsem psal já. Nebyl to strach, ale asi únava. Prostě jsem podpis zapomněl vyplnit a nevšiml jsem si toho ani pak. Bohužel to bez něj nedává moc smysl, uznávám.
Robert00:45:57 05.07.2013
odpovědět 
  Re: Čelovky Fenix
Fenix versus Petzl, podle mého soukromého názoru je pro běžného sportovce lepší Fenix, neboť za méně peněz dostane více muziky. Petzl je takový Rolls-Royce s motorem z Fábie, jeho svítilny jsou designově mimořádně povedené a kvalita provedení dle mého nadprůměrná, problém vidím v nepříliš dobrém konstrukčním řešení (často je design na prvním místě na úkor optimální funkčnosti), ledky např. nelze krmit velkým proudem (upekly by se), nechápu též setrvávání na již překonaných technologiích. Ale každopádně obě značky jsou rozhodně lepší volbou, než kupovat nějakou nonamku z čínský sámošky, jak všude na fórech radí různí sociálně slabší jedinci. Kolega z práce s oblibou nakupuje s pomocí PayPalu, ale kvalita je zcela nevyzpytatelná a po několika situacích, kdy mu svítilna klekla v nejméně vhodnou chvíli již tyhle věci dává tak maximálně dětem na tábor či rodičům na chatu, doporučovat je pro seriózní použití je nezodpovědné.
whitewolf15:44:09 10.07.2013
odpovědět 
   Re: Čelovky Fenix
Pro ty co zajímá srovnávací test svítivosti čelovek.
Je to v Azbuce, ale snad si s tím poradíte:)
http://fon arik.com/te st/help.php

každý, ať si udělá názor sám podle toho, jakou čelovku potřebuje (velká svítivost/krátká výdrž; rozumná svítivost/dlouhá výdrž ... )
voko18:30:24 10.07.2013
odpovědět 
    Re: Čelovky Fenix
teda je tam i AJ verze, tak si to přepněte ;)
voko18:32:07 10.07.2013
odpovědět 
    Re: Čelovky Fenix
sorry, ale to NENÍ test čelovek. JDE O TEST normálních svítilen, tedy příručních. A víme jak to bývá s většinou testů, že? ...
22:58:08 10.07.2013
odpovědět 
     Re: Čelovky Fenix
Zase jeden excelentní příspěvek ;)
Co takhle nekafrat a vybrat si z levého sloupce správný název testovaného výrobku? Vím že to pro někoho je nadlidský úkol, takže nápověda:V levém sloupci si vybereš výrobce a pak typ svítilny, nebo čelovky. Např. zde: http://fon arik.com/test/indexen.php?mo del=44&scene=1&mode=0 Petzl Tikka 2(to že nic nevidíš není chyba webu, ale Petzlu)
Jo testy mohou být zkresené (sklon paraboly víc do zeměa pod), ale jedno je jasné 90lm je víc jak 50lm, samozřejmě čím víc lm, tím menší výdrž. Na konstrukci paraboly záleží dálka osvitu.
Na tom webu můžeš aspoň zjistit, zda čelovka/baterka svítí do dálky, do stran a jaký má prostorový osvit.
voko23:11:03 10.07.2013
odpovědět 
      Re: Čelovky Fenix
jsou tam stovky svítilen a mezi nima pár čelovek. Když svůj odkaz uvedeš slovy "test čelovek" tak se pak nesmíš divit úžasným reakcím.
Ale pokud to neni zmanipulovaná stránka (což by nebylo vůbec těžký, stačí si pohrát s dobou expozice, zvládne každej), tak to neni špatnej odkaz.
01:00:41 11.07.2013
odpovědět 
   Re: drahé čelovky vs. levné
:-)) Sociálně slabší jedinci, to jsi mne rozesmál :-D
Jakákoliv čelovka ti vydrží maximálně rok, protože vývoj technologie efektivity svícení je neuvěřitelně rychlý. Ano, můžeš mít smůlu a koupit si čínu, která tě zklame v nejnevhodnější dobu. Já koupil Sencor za 300 Kč. Ano, máš pravdu, že kvalita zpracování je horší, musel jsem utěsnit krabičku na baterie PVC páskou k vůli dešti, trvalo to asi 5 sekund. Tělo čelovky je z hliníku, tam nevidím žádné riziko. Jedině by mohla "překvapit" elektronika. Zatím jsem ale za týden používání v alpských podmínkách nezaznamenal žádný problém. Nejvíce mne pobavil rozdíl svítivosti u kámošovy petzlovky za 1800 Kč staré 2 roky. Tomu se všichni opravdu chechtali :-) Naopak si myslím, že jsem zachoval racionálně ekonomicky a ne jako sociálně slabší jedinec :-)
Petr Golasovský20:02:25 10.07.2013
odpovědět 
    Re: drahé čelovky vs. levné
Přesně tak. Je směšné, že se někdo může vytahovat používáním dávno překonaného Petzlu a myslet si, že je něco víc, místo aby používal výrazně funkčnější věci za výrazně normálnější ceny.
Petr21:41:02 10.07.2013
odpovědět 
    Re: drahé čelovky vs. levné
Brát si do Alp nějakou obrandovanou nonamku utěsněnou páskou, to mi zrovna racionální nepřipadá, spíš nerozumný. Ad morální zastarávání: vývoj LED diod už takový drive nemá, od dob prvních Luxeonů to šlo nahoru strmým tempem, to máš pravdu, ale technologické limity se blíží a vylepšování bude již jen po krůčcích. Myslím, že když si dnes koupíš kvalitní čelovku s Cree LED z nejlepší řady (2 verze, nejvyšší bin), tak ti i za 5 let bude dobře sloužit, byť třeba jako záložní, aniž by ji nové čelovky dramaticky válcovaly. Již dnes si můžeš koupit výkonově předimenzovanou čelovku, další navyšování svítivosti už nemá moc smysl, budoucí technologie akorát umožní svítit o trochu déle.
Já si rád připlatím za pěknou a kvalitní věc, mám z toho pak větší radost, někdo jiný zas má radost, že ušetřil, každý dle svého gusta a kapsy...
whitewolf10:58:06 11.07.2013
odpovědět 
     Re: drahé čelovky vs. levné
To: whitewolf - tvůj názor je z řady HI-TECH uživatelů, že? Asi nepamatuješ, když se čelovky vyráběly z krabiček od mýdla a "elektronika" prostě buď fungovala, nebo nefungovala... A lezli jsme desítky zimních cest v Tatrách. Kolik zimních cest máš v Tatrách vylezeno? S HI-TECH výbavou?
07:52:05 01.11.2014
odpovědět 
     Re: drahé čelovky vs. levné To: whitewolf
To: whitewolf - tvůj názor je z řady HI-TECH uživatelů, že? Asi nepamatuješ, když se čelovky vyráběly z krabiček od mýdla a "elektronika" prostě buď fungovala, nebo nefungovala... A lezli jsme desítky zimních cest v Tatrách. Kolik zimních cest máš v Tatrách vylezeno? S HI-TECH výbavou?
07:52:22 01.11.2014
odpovědět 
    Re: drahé čelovky vs. levné
No, Fenixe mam uz vic nez rok a stale funguje bez problemu.
Loudis22:43:13 15.09.2013
odpovědět 
     Re: drahé čelovky vs. levné
No ony ty noname výrobky fungujou a zhusta dobře a často jsou technologicky lepší než značkové věci ale ten pocit když ji zrovna potřebuji... Do auta do kempu, to jo ale do hor raději něco méně HIGH TECH ale s vědomím, že je to odzkoušené a skoro ( záměrně nepíšu na 100 % bo to není nikdy ) jistého. Prostě u Petzla má "skoro" jistotu, že mě to nesklame když to budu zrovna potřebovat a nebude zrovna měsíček, sucho a bezvětří. Měl jsem to i ono a právě nějaká NONAME mě sklamala. PETZL nikdy.
Aldo10:09:12 16.09.2013
odpovědět 
      Re: drahé čelovky vs. levné
No vidíš, mě zase zklamal drahej Petzl (konkrétně Myo RXP), měsíc po konci záruční doby zničeho nic přestal svítit. Údajně nejsem sám. Spoléhat na značku tedy taky nejde.
X.10:44:18 16.09.2013
odpovědět 
      Re: drahé čelovky vs. levné
Tohle je rozumná úvaha, ale já osobně si myslím, že to už také není úplně pravda. Používám levnou, výkonnou, čínskou čelovku (včetně mírného deště) a je to OK. Cena přes 2000 Kč mne prostě pobuřuje.
11:03:39 16.09.2013
odpovědět 
       Re: drahé čelovky vs. levné
Taky je to trochu o srdíčku. Někdo rád podpoří vykořisťovatele z východu, někdo radši evropany s vlastním vývojem (neřeším, kde je to vyrobeno).
22:55:09 16.09.2013
odpovědět 
        Re: drahé čelovky vs. levné
To je nějaký vtip? Co se dá na čelovce vyvíjet? Návrh elektroniky a konstrukce je otázkou několika hodin, na tom se nedá nic moc vymýšlet, co by stálo za podporu. Možná že máš nějakou zvrácenou touhu podpořit EU, pro mě je ale přednější funkčnost, nikoli značka a země původu. Takže jsem koupil po 100,- dva kousky z Asie, už několik let fungují bez jediného problému, a nemusím se bát, že se mi někde rozbije nebo ji někde zapomenu.
09:15:53 17.09.2013
odpovědět 
         Re: drahé čelovky vs. levné
Jsi zřejmě fundovaný vývojář, že tak všechno jasně vidíš :-). Když už někdo vrazil prachy a energii do vyvinutí baterky na hlavu, zkopírovat se to dá už velmi rychle a snadno... Ale až vymyslíš něco ty a úspěšně uvedeš na trh, rád Ti potřesu pravicí :-).
20:12:06 17.09.2013
odpovědět 
         Re: drahé čelovky vs. levné
Podporovat Evropu a vlastní zemi je opravdu maximálně "zvrácené", mnohem lepší je nakupovat přímo v Asii a všechny benefity z toho plynoucí ponechat jinde, hlavně když ušetřím usmolených pár kaček, místní firmy přece nepotřebují obrat a stát DPH, Evropa ať chcípne že, ty moulo...
16:03:29 18.09.2013
odpovědět 
          Re: drahé čelovky vs. levné
Myslím, že to dotyčnému vysvětluješ zcela zbytečně. Má své zlaté, v Asii za pár kaček vyrobené, klapky na očích a je spokojen.
18:30:12 18.09.2013
odpovědět 
           Re: drahé čelovky vs. levné
Co se týče podpory Evropy, tak nevidím významný rozdíl, jestli si koupím čelovku Petzl vyrobenou v Číně, nebo noname vyrobenou v Číně. Chyba už se stala.
retez21:09:31 18.09.2013
odpovědět 
 Re: Čelovky Fenix
Testoval jsem jednoho Fenixe, viz http://goo.gl/m43A9w
Zatím spokojenost.
Petr Jandík21:09:04 30.10.2014
odpovědět 
 Re: Čelovky Fenix
Mám taky nějakýho Fénixe, myslím, že je to HP 11. Používám převážně na běhání. Svítí dobře, rychle se vybíjí. Přijde mi, že dva nejsilnější módy svítí skoro stejně a na ten nejslabší se už moc běhat nedá. Kvalita mi teda skvělá moc nepřipadá, pásek nedrží velikost, před každým použitím ho musím upravovat. Krycí sklíčko před světlo nedrží a má tendenci se samo odklápět. Spojení světla s páskem je taky takové divné. Možná jsem narazil na špatný kus, ale už bych si ji znova asi nekoupil.
Došlík22:19:58 30.10.2014
odpovědět 
  Re: Čelovky Fenix humus
Petr s Petrem si tu loni hezky popovídali. Firma co nemá na reklamu = body dolů.
00:25:32 31.10.2014
odpovědět 
  Re: Čelovky Fenix
spíš to vidím na nekvalitní baterie, pokud chceš naplno využít nejsilnější mód tak budeš muset sáhnout po lithiových bateriích
d.10:55:08 31.10.2014
odpovědět 
 Re: Čelovky Sunree
Mám dva modely Sunree (několik modelů různých výkonů a váhy) a mohu jen doporučit. Už jen to, v jakém balení čelovka přišla (cena 300 Kč), s pytlíkem, karabinou a plastovou krabičkou. Ceny Petzl a dalších mne také pobuřují. http://ebay.to/1rYIc3F
07:03:57 31.10.2014
odpovědět 
  Re: Čelovky Sunree
Dobrá volba
15:46:08 31.10.2014
odpovědět 
  Re: Čelovky Sunree
Dobrá volba
15:46:17 31.10.2014
odpovědět 
   Re: Čelovky Sunree
Ty krááso ...borci z česka propagují značku na čínskejch stránkách :-D http://goo.gl/nSpNeH
18:59:22 31.10.2014
odpovědět 
    Re: Čelovky Sunree
Proč ne, v chině umějí vyrobit dobré zboží za 10tinovou cenu, viz porovnání Petzl a Sunree. Pokud chceš technologicky špičkový výrobek, např. čelovka, která mění intenzitu podle toho, kde koukáš, vyber Petzl. Pokud bereš normální výkonnou čelovku, bereš Sunree, je 4-5x levnější. Je to ovšem každého volba.
20:35:04 31.10.2014
odpovědět 
    Re: Čelovky Sunree
Proč ne, v chině umějí vyrobit dobré zboží za 10tinovou cenu, viz porovnání Petzl a Sunree. Pokud chceš technologicky špičkový výrobek, např. čelovka, která mění intenzitu podle toho, kde koukáš, vyber Petzl. Pokud bereš normální výkonnou čelovku, bereš Sunree, je 4-5x levnější. Je to ovšem každého volba.
20:35:04 31.10.2014
odpovědět 
   Re: Čelovky Sunree
Ty krááso ...borci z česka propagují značku na čínskejch stránkách :-D http:// goo.gl/nSpNeH
18:59:51 31.10.2014
odpovědět 

Reklama:
 Foto dne:

Pozvánka na padání
 Databáze cest:
Všechny cesty (174432)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
CO2 Min Amour 6a+ Thaurac
Changement De Champs Rèjo 6a Thaurac
Beer 6b+ Torcal De Antequera
Veo Veo Right 6b Desplomilandia
Equilibrium 7C+ Odlehlé Skály
Nově komentované:
Big Brother 10 Sloup
Big Brother 10 Sloup
Big Brother 10 Sloup
Big Brother 10 Sloup
Kočičí Den IXb Frýdštejn

 Nově v diskusi:
Re: Training protokol 7b - 8a | Re: Training protokol 7b - 8a | Brigáda Sušky | Re: Training protokol 7b - 8a | Re: Training protokol 7b - 8a | Re: Training protokol 7b - 8a | Re: Training protokol 7b -&amp;amp;amp;gt; 8a | Re: Training protokol 7b -&amp;amp;gt; 8a | Re: Training protokol 7b - 8a | Re: Training protokol 7b -&amp;amp;gt; 8a |

 Nové komentáře:
Re: Láska k týmu | Re: Láska k týmu | Re: Láska k týmu | Re: Láska k týmu | Re: THnX | Re: Láska k týmu | kurovec x cesky lestis | konecne | Re: Láska k týmu | Re: Láska k týmu |

 Kde to vře:
Komentované návrhy usnesení pro Valnou hromadu ČHS (95)
Lezení na 2 významých stěnách v Srbsku u Berouna zřejmě skončí (44)
Adam Ondra a Ela Adamovská k přípravě na olympijskou kvalifikaci (43)
Foto: Karabinou propíchnutá dlaň ruky lezce při pádu (17)
20. ročník Petrohradského padání (17)
Valná hromada ČHS 2024 (12)
ZykyCup (8)
Film Adama Ondry o Bon Voyage 9a po vlastním jištění (E12) (8)
Brazílie - Rio de Janiero - březen/duben (7)
EPM v bouldrech Curno, Itálie (5)

 Nově v inzerci:
POCTIVÉ A SPOLEHLIVÉ PŮJČKY | POCTIVÉ A SPOLEHLIVÉ PŮJČKY | Rokytnice/J. St-Pá | Bor bouldering průvodce | Lezečky OCÚN JETT LU, vel. 38 | Ahoj | Statická a dynamická lana | parťačku na skály | Arcteryx GTX-proshell | Arco, Val di mello-Versante sud |

 Anketa:
Jaký je váš názor na dodržování lezeckých pravidel?
 Plně je respektuji 
 496 
 Většinou respektuji, záleží na konkrétní situaci 
 490 
 Mám s tím problém, ale občas ano 
 541 
 Nezajímá mě to, lezu podle svého. 
 490 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.