LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Když už nemůžeš rukama, začni konečně lézt nohama.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Pískaři jsou zpět!
Nová kniha Medaile na chvíli o olympijském příběhu Adama Ondry
Nová kniha Lékaři na horách: neviditelní hrdinové

Závody
ČP obtížnost Brno (20.04)
Petrohradské Padání (26.04)
SP Salt Lake City (03.05)

Žebříček
Cesty:
9.Vopat 11259
10.Janošová 11254
11.Vlk 11116
Bouldry:
9.Lavička 10125
10.Novák 10100
11.Lebeda 9884
Hory:
26. 2691
27.Novotný 2660
28.JPPP 2485

Výsledky
SP Wujiang (12.04)
SP Čína (09.04)
AIX ÁDR BOULDER SESSION (09.03)

Deníčky
5549 lezců
1095690 cest
Nové přelezy:
Runway 9+/10-
Ippolito 10-
Ruská Rule Xb
Fotogenick 9-
Profumo Di 8a
Lidská Bes 8B/8B+
Amores Per 8A+
Top Guns 8a
Haus Gotte 8A
Jahodová D Xc

Stěny
Lezecká stěna Jičín - Jičín
HK Ostaš - Police Nad Metují
9a - Olomouc

Prodejny
Rock Point - Chodov - Praha 4
HUDYsport - Jablonec nad Nisou
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Diskuse

Vložení přispěvku 
 Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny29.11.2016
Cau. Jaky mate nazor na 20kc rozdil pri vstupu na Smichoff mezi muzi a zenami. Je to vubec legalni? Dost o tom pochybuju... Ne ze bych nemel 20kc navic ale jde o princip.
 Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny29.11.2016
legální to rozhodně není. je to diskriminace pohlaví a mohli by z toho už pár let mít pěkné problémy
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny29.11.2016
Co není, může být;-)
 Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny29.11.2016
To je nějaký vtip? Je to jasná diskriminace mužů. A co říkáš ty na na to, že v České republice mají
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny29.11.2016
takze jednu diskriminaci vyresime druhou, a kdyz se to secte tak to jakoze bude dobre?

   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny29.11.2016
Tím se právě diskriminace na základě pohlaví nevyřeší. Proto s tím nesouhlasím.
    Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny29.11.2016
Ten prumer je take dost snizen tim, ze muzi a zeny obecne casto delaji jinou praci a dost zen na par
     Používejte trošku mozek05.12.2016
A nenapadlo váš, že je to čistě technické řešení problému plných pánských šaten? Vyšším vstupným se
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny29.11.2016
I kdyby třeba i byla pravda to co tu píšeš, tak to ještě zdaleka není důvod k nějaké intervenci. Děs
 Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny29.11.2016
Souhlasím s tím. Je to motivační a motivaci holky potřebujou.
 Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny29.11.2016
Vyhovuje mi to navzdory tomu, že se nepochybně jedná o diskriminaci chlapů; ale co, chlapi jsou ostr
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny29.11.2016
Ale co, když jdu ve dvou (s děvčetem), tak alespoň ušetřím. I když tu dvacku stejně ve finále propij
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny29.11.2016
Tvůj sexistický názor bych zahnala do většího extrému. Navrhuji, aby ženy neplatily vůbec, a muži, a
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny29.11.2016
Zase nemůžeš nechat platit chudáky chlapy dvojnásobek. Ta dvacka rozdíl mi přijde tak akorát. Ale na
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny29.11.2016
Hele, ono to pro mnoho chlapu stejnak vyjde nastejno. Mozna by tohle ale bylo jednodusi, protoze by
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny29.11.2016
To ovšem diskriminuje chlapa 2x, protože nejen že platí víc, ale navíc hodně často ani není (na Smíc
 Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny29.11.2016
chodím s holkama do společný šatny, takže mi to nevadí. naposled jsem měl ve skříňce schovanou malou
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny29.11.2016
Jako sandál nebo ženskou - je to dost rozdíl. Chci vědět víc, jsem drbna a chci slevu! :)
 Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny29.11.2016
Az to z principu vyresis, prosim, stav se jeste u me kadernice, uctuje si za damsky strih kratkych v
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny29.11.2016
Toto je trochu rozdíl nemyslíš? Ženy teda podle tebe opotřebovávají stěnu méně? Nejsou na stěně tak
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny29.11.2016
Je mi tohke temma celkem fuk. Ale odpoved na tvou otazku je podle mne ano.
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny29.11.2016
to jako, když si nechám udělat dámský střih já (chlap), zaplatím o 200 míň? se prober!!!
Ale
    Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny29.11.2016
Tím si nebuď tak jistý ;-)
     Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny29.11.2016
a zaplatí o 200 víc?

pak není diskriminovaná, ale blbá
 Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny29.11.2016
Tak jsem překročil práh lenosti a podal jsem podnět ČOI. Jsem sám zvědav, co se bude dít...
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny29.11.2016
Ještěže kecáš. Protože kdybys nekecal, tak to bys byl teda pěknej kokot. Takoví jsou doufám jen v po
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny29.11.2016
Nikoliv. V pohádkách jsou jenom líní honzové;-) Pakliže je vše v pořádku a v souladu s příslušnými p
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny29.11.2016
V cem ti podnet na prosetreni praktik hranicicich se zakonem prijde jako projev kokotstvi? Kdyz chyt
    Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny29.11.2016
Myslím, že se Ti nepodaří toto některým vysvětlit. No, komu není z hůry dáno... ;-)
    Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny29.11.2016
Ne to kokot nebudeš. Ale přijde mi jako projev kokotství když se ti něco nelíbí, tak jít žalovat na
     Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny29.11.2016
Tak porad tu mame nejake zakony, a i kdyz se ti nelibi, tim ze podnikas souhlasis s nimi. Neotacel b
      Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny29.11.2016
bonzáctví
       Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny29.11.2016
Když vidim co ty nazýváš bonzáctvím tak by vlastně člověk měl bejt spíš hrdej na to že je bonzák:)
       Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny30.11.2016
No ach ouvej... Tohle pokryvene kadrovani co tu honza predvadi bych cekal spis za komancu nez dnes.
        Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny30.11.2016
Nevím, co myslíš pokryveným kádrováním, ale jisté je to, že na donášení stál bolševickej režim. Nech
         Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny30.11.2016
Toz o donaseni tu mluvis hlavne ty, honzo...
          Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny30.11.2016
No, moje definice benzáctví je taková, že někdo přijde za autoritou a sdělí ji, že se něco děje - s
           Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny30.11.2016
Tak teto definici vyhovuje i to, kdyz pujdes nahlasit kradez, vrazdu apod. Defakto rika, drz hubu a
            Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny30.11.2016
Jestli správně rozumím tvýmu postoji, tak nejsi schopen utvořit si názor na to, co je správný a co š
             Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny30.11.2016
Boha jeho.. Radeji si nic nedomyslej..
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny29.11.2016
Nebude se možná dít nic. Já kdysi řešil přes čojku něco mnohem vážnějšího než je tenhle rozmar degen
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny29.11.2016
No jo, čůrák z Prahy... :) Za dvacku ho stejně nikam nestrčíš a to prostě nevojebeš! :-))
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny29.11.2016
No jo, a Ty máš evidentně komplex z toho, že jsi odněkud z dědiny. Nebo alespoň Tvůj slovník naznaču
    Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny29.11.2016
:-)) Chytil ses. Myslel jsem, žesto napsal ironičky, ale asi ne. Proto jsem ironicky odpověděl a asi
     Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny29.11.2016
Je to hlavne tak trochu trapne.. O to vic pobavi vitezoslavny smajlik a sebehodnoceni ;).
    Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny01.12.2016
Hlavně že ty máš odvahu si to osobně vyříkat s majitelem.
     Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny01.12.2016
Já nejsem zaměstnancem ČOI, vyříkávat si to s majitelem není moje práce.
      Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny01.12.2016
Pokud děláš jen věci, který jsou tvoje práce, pak mi dovol otázku, kolik se tak dneska bonzováním dá
      Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny05.12.2016
Ty jsi asi z generace vychovávané Tunou. Opravdu všechno na světě ČOI neřeší. Jestli toho jsi schopn
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny29.11.2016
Tak tak zalovat se nema ale hlasit se to musi.
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny30.11.2016
tyhle moderní hoši, to je krása - i prdelkou umí hejbnout ....
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny30.11.2016
Těší mě že sis ráno přivstal, abys mi tu mohl vystřihnout takový kompliment;-)
    Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny30.11.2016
Hovno makáš, jinak by jsi na tyhle pičoviny neměl čas. Nechápu, že tě to baví.
     Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny01.12.2016
Zato Ty jsi dle kvality Tvého příspěvku asi trochu přepracovaný;-)
      Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny03.12.2016
Jseš bonzacka mrdka, srovnávat nahlášení krádeže s dobroserstvim proste nejde
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny30.11.2016
A ceho presne tim chces dosahnout? Nemyslis si doufam, ze muzum zlevni vstup, ze ne, ze nejsi tak na
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny30.11.2016
Libi se mi, jak povaha ceska vse prevede jen na penize.
    Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny30.11.2016
Prosim? My se tu bavime o penezich.
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny01.12.2016
Jsem ráda, že ti rovnoprávnost leží tolik na srdci! Jen doufám, že se o ní zasazuješ každodenně, i k
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny01.12.2016
No a teď si představ, že třeba Ty se z toho sice neposereš, ale jiným to z řady různých důvodů připa
    se podepiš 01.12.2016
ty hrdino z Prahy. se už někdo zvědavej najde, kdo si tě progůgluje a pošle na tebe čojku, čižpáky,
     Re: se podepiš 01.12.2016
Já mám inspekce z Tebou jmenovaných institucí v mých podnicích každou chvilku. Poslední můj prohřeše
      Re: se podepiš 01.12.2016
no tak se teda podepiš. určitě je rád zase uvidíš. to zdržování ti určitě vůbec nevadí. nebo snad va
       Re: se podepiš 01.12.2016
Chci jména, chci místa, chci čas, chci adresy!
      Re: se podepiš 01.12.2016
To se ani nedivím, páč tyhle borci obvykle choděj na udání a někdo to zřejmě vzal podle Chamurapiho.
       Re: se podepiš 01.12.2016
Hergot... Domnenkami smerem k nesnasenlivosti. Ty se fakt tezko smirujes s tim, ze lide muzou mit ji
    Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny01.12.2016
Je mi úplně jedno, že si dal podnět na ČOI. To udělat můžeš, když chceš. (I když sis mohl nejdřív zj
     Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny01.12.2016
Eli kolika vrahum a zlodejum uz si tahkle vyjadrovala osobne svuj nesouhlas? ;) Nechte lidi, at jedn
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny01.12.2016
Chces tim zacatkem rici, jakoze si clovek nemuze vybrat co bude resit???
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny03.12.2016
Hele Eli soudě dle Tvého příspěvku plného cizých slov a květnatých výrazů - že Ty máš vystudovaný ně
  Hlava není jen na čepici05.12.2016
ČOI naštěstí takovéto kraviny neřeší, ale napíší ti, kam tvé udání směřovat.
Jen bych se nejd
 Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny30.11.2016
hm, to není žádná novinka. v reálu, ani ve zdejší diskusní žumpě. takže ani fakt že jsi šel na smích
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny30.11.2016
Ty ale nejak spatne neses, ze lide mohou mit jine nazory nez ty... Nevim, proc ty veci jmenujes (ted
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny30.11.2016
tak hele ty dodržovači:
1. který konkrétně "zákon" (rozuměj obecně závazný předpis)
    Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny30.11.2016
Tvrdim nekde neco proti tomu, ze se ho tu tak vehementne domahas? To ostatne proveri COI. Nedeje-li
     Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny30.11.2016
tenhle argument fakt miluju - takový to jako kde dodržuje předpisy, ten se nemusí ničeho bát. třeba
      Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny30.11.2016
jo mimochodem, ve starších diskusích se dá dohledat, že už několik podobných udání již v minulosti b
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny01.12.2016
V naší skvělý zemi, kde platí přes deset tisíc všelijakejch zákonů a nařízení (a nikdo se v nich poř
    Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny01.12.2016
Jakékoliv právní vědomí a respekt k zákonům narušuje právě ten tvůj "konsenzus". Pak to do
     Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny01.12.2016
Ale hovno. Zaměňuješ příčinu a následek. Právní vědomí a respekt k zákonům narušujou právě ty zákony
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny01.12.2016
Áá, že by pan Lukáš B. byl další ukřivděný živnostník, který má pocit, jak mu český stát pořád jde p
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny01.12.2016
to, že je to někde ještě mnohem horší přece neznamená, že se máme od rána do večera vesele radovat j
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny01.12.2016
Jojo, hloupí Rakušáci a hloupí Němci k nám přicházejí, protože jim vychytralé agentury namluvily, že
    Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny01.12.2016
No vidíš to. Je to asi týden co jsem v Praze potkal kamaráda z Itálie. Po otázce "a co ty tady?
    Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny01.12.2016
Ktere firmy konkretne prisly, dostaly pokutu a kvuli tomu (jak se to da vubec zjistit?) vzaly kramle
     Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny02.12.2016
Tak asi zadna, co?
 Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny30.11.2016
Chlapi, máte špatný úhel pohledu - je to jasná diskriminace žen - jsou nějak podceňovány. To je příl
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny30.11.2016
Je to věc majitele. Je to jeho majetek, se kterým si může nakládat jak chce. Pokud prohlásí, že koza
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny30.11.2016
Kéž by: ale zkus udělat podobnou cenovou politiku "naopak", tedy vstup pro bílé pracující
    Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny01.12.2016
Tesat do kamene!
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny30.11.2016
Je to v prdeli už jsou tady bolševici ze západu. Ve jménu své pravdy. Amen
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny30.11.2016
Jak pro gender, tak pro transgender bojovnice.
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny30.11.2016
kolik platí cigán, vietnamec, invalida? podte chodit na smichof v parukách s vycpávkami na hrudi, hl
    Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny30.11.2016
Přesně tak! Gender je přeci otázkou volby, žejo! Tak od teďka všici na Smichovu o dvacku laciněji. A
    Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny30.11.2016
Vidíme, že se tu množí mnoho divných řečí. Uvedeme tedy věci na pravou míru. Takže tu jsou fakta - t
 Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny30.11.2016
Mám recept - komu se to nelíbí, nemusí na Smíchov chodit.
Já bych zavedl vstupné podle tělesn
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny30.11.2016
Právě, že naopak. Ty tlustý musí mít slevu a všechny cesty musí být lehký, tak do stupně 4, tak aby
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny01.12.2016
přesně tak, trh (zákazník) si určuje, co je akceptovatelné. A je tam furt narváno, takže to asi toli
    Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny01.12.2016
Vsak jo. Vzdycky si rikam, ze par "zabehlym" stenam (hlavne tem blizko atraktivnich a velm
     Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny01.12.2016
Bohužel všechny ty řeči o volném trhu a konkurenčním prostředí jsou trochu mýtus. Občas to funguje,
      Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny01.12.2016
V Praze to vliv docela melo, hlavne na boulderovky. Z meho pohledu sla kvalita dost nahoru i na sten
       Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny01.12.2016
vliv na bouldrovky? BB zdražilo za opravdu krátkou dobu z 1300 na současných 1600 za 20 vstupovou pe
        Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny01.12.2016
BB-so bylo vyrazne rozsirene, lokal se predelaval. Zajimave, ze sis toho nevsiml ;)
         Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny05.12.2016
hmm...

a do dvojnásobného prostoru chodí dvojnásobný počet lidí, takže co se změnilo
          Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny05.12.2016
Jakoze prazdna boulderovka = dobra boulderovka? :)
           Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny05.12.2016
ne. jakože dobré a oblíbené oplatky, když rozšířím výrobu a místo z jedné továrny produkuju ze dvou,
 Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny01.12.2016
A víš, že máme na offu horší zázemí než vy? Byl ses někdy podívat v dámský šatně a sprše třeba?
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny01.12.2016
Nebyl. Nejsem úchyl abych navštěvoval dámské šatny!
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny01.12.2016
To je dobře. ;)
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny01.12.2016
a to máš teda kliku. Mě se celkem běžně jednou dvakrát do týdne stane, že mě jedna nebo dvě odchytno
    Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny01.12.2016
V komíně v půlce nebo až nahoře??
     Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny01.12.2016
no, většinou mě stíhá jedna odspoda a když dolezu nahoru, tak už tam na mě čeká druhá, se kterou mě
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny03.12.2016
Vy jako v dámské šatně nemáte, narozdíl od nás krásných mužů, fény, teplou vodu, masér(k)y a na výbě
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny03.12.2016
Vy jako v dámské šatně nemáte, narozdíl od nás krásných mužů, fény, teplou vodu, masér(k)y a na výbě
 Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny03.12.2016
Abychom pro příště neotravovali ČOIku blbostma (protože ty úředníky platíme), doporučuji tento text
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny04.12.2016
Šach mat! pičo Vole :-)
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny04.12.2016
Coz vlastne znamena, ze baby maji stejnou cenu vtupneho jako chlapi, ale dostavaji slevu.
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny04.12.2016
stejně jako členové ČHS nebo ÖEAV v kamennejch lezeckejch kšeftech. tam je ekonomická úvahy obchodní
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny05.12.2016
On pan předřečník z toho odkazu goo.gl/OBiUTx „pro ty línější“ ocitoval jen jistou část, jak už to t
    Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny05.12.2016
Vzdy plati, ze je dobre si precist cely text a ne jen tu cast, kterou zastance jedne strany nabidne.

 Čelovka 28.11.2016
Poraďte mi prosím nějakou opravdu kvalitní čelovku na lezení do hor. Děkuji

 cepíny Edelrid Katana28.11.2016
Ahoj!

Mám dotaz k cepínům Edelrid Katana. Máte někdo nějaké zkušenosti a postřehy k těmto cepínům?
Je to sice starší model, který se již nevyrábí, ale mohu je mít za hodně dobrou cenu nové a tak uvažuji o koupi.

Odkaz
 Re: cepíny Edelrid Katana29.11.2016
Nebuď blb a kup si petzl
  Re: cepíny Edelrid Katana29.11.2016
Kvarky už mám. ;-)
Proč nemít dva páry cepínů, když jedny můžu mít za dobrý kačky..
   Re: cepíny Edelrid Katana29.11.2016
A proc mít jedny k hovnu když mám dobré? :-D
    Re: cepíny Edelrid Katana29.11.2016
Hele tak Vám díky za fajn recenze. Neptal jsem se na to co si mám koupit, ale na uživatelské hodnoce
     Re: cepíny Edelrid Katana01.05.2021
Jesti to náhodou čteš, koupil jsi je? Jaké jsou?
 Re: cepíny Edelrid Katana29.11.2016
Nebuď blb a kup si Triopy!
  Re: cepíny Edelrid Katana29.11.2016
Triop zase v cepínech úplná špička není. Lepší než hikora, to jo, ale Charlet Moser to není.
 Re: cepíny Edelrid Katana01.05.2021
Hele neni lepší mít hromadu hrotů než dvoje cepíny?
  Re: cepíny Edelrid Katana02.05.2021
Přece když ti jeden upadne, je supr moci lízt dál se dvěma stejnýma ;)

 nalezená helma labák26.11.2016
ahoj našel jsem v labáku červenou helmu, na pravým, u Bašty. Kdo zodpoví správně značku a číslo, který má nalepený na čele, je jeho. předání Hradec nebo Praha
 Re: nalezená helma labák28.11.2016
Tak já to zkusím, Petzl, a číslo 68?
 Re: nalezená helma labák28.11.2016
Singing Rock, číslo 13
 Re: nalezená helma labák28.11.2016
Kdebap BD , 18 ;-)
 Re: nalezená helma labák28.11.2016
Super, nová soutěž na Lezci o helmu.
Já tipuji : Mammut, číslo 72
  Re: nalezená helma labák28.11.2016
petzl vertex, 69
   Re: nalezená helma labák29.11.2016
Jofa 68

 Grivel horn25.11.2016
Mám dotaz na majitele cepínů grivel, které nemají integrovanou opěrku (alpwing, matrix light...): Jak jste vyřešili pitomou konstrukci rukojeti grivel horn, která zacpe šroubem otvor na karabinu,takže z cepínů nelze vytvořit štand ani do nich odsednout? C
 Re: Grivel horn25.11.2016
Jsou dvě možnosi. Buďto protáhneš tenčí lanko těma malýma dírkama, co jsou v Hornu a pak se občas po
  Re: Grivel horn25.11.2016
Obě dvě možnosti mě samozřejmě napadly, ale obě se mi nelíbí. Napadlo mě dalších pět:
1. petz
   Re: Grivel horn25.11.2016
Taky jsem to řešil a koupil jsem grivel easy slider. Od té doby jsem s tím pořádně nelezl, jenom tak
 Re: Grivel horn25.11.2016
První Petzl Quark také neměl dobře přístupnou spodní díru. Takže repka 4-5mm, lehce odpilovat v opěr
  Re: Grivel horn25.11.2016
To sice je, ale je z plastu. Takže nosnost bude tak 50 kilo... to upilování zní dobře. Po inspiraci
   Re: Grivel horn28.11.2016
Pokud bys chtěl ty horny kupovat, mám doma dva nevyužité a prakticky nepoužité. Tak se kdyžtak ozvi
  Re: Grivel horn27.11.2016
To teda čumím. Nám v Petzlu říkali, že je to montážní díra bez zaručené nosnosti. Takže informace, ž
 Re: Grivel horn01.02.2017
Pro další, kteří to budou řešit: nejlepší řešení do hor bude asi todle:
http://vosgicimes. fo

 American Alpine Journal v ČR24.11.2016
Zdarec, nevíte někdo, jak se nějak rozumně dostat k archivu AAJ? V Brně v MZK jej nemají a jiná rozumná možnost mě nenapadla ...
 Re: American Alpine Journal v ČR24.11.2016
Mají to na svých stránkách zdarma :-)
 Re: American Alpine Journal v ČR25.11.2016
http://publications.americanalpineclub.org/

novější jsou koupit v .pdf
  Re: American Alpine Journal v ČR28.11.2016
Děkuju, taková možnost mě ani nenapadla :-D
 Re: American Alpine Journal v ČR29.11.2016
Je tam něco co bys konkrétně doporučil?

 Sardinie vícedélky24.11.2016
Ahoj. Chtěli bychom v únoru vyrazit na Sardinii na vícedélky. Byl tam někdo a mohl by doporučit, kde to stojí za to, jakej průvodce atp? Obtížnostně tak kolem 6b, 6c. Díky díky!
 Re: Sardinie vícedélky24.11.2016
pocitas jako vicedelky i dvoudelky ktery ale jde spojit kdyz mas 80ku lano? zrejme by jsi chtel opra
  Re: Sardinie vícedélky24.11.2016
Budu rád jak za tradiční, tak za sportovky (trad mám trochu radši, ale na vynýtovanejch je to takhle
 Re: Sardinie vícedélky24.11.2016
Nq Korsiku ne? Ta je na vícedélky - i horské - dobrá (okolí sedla Bavella).
  Re: Sardinie vícedélky24.11.2016
Díky za tip, pojedem kamkoliv, kde to stojí za to. Jen mi ta Bavella přijde trochu moc vysoko na to,
   Re: Sardinie vícedélky24.11.2016
rozhodně Aguglia (Cala Goloritze). jinak průvodce na S je tuším stále volně ke stažení na uložto a v
   Re: Sardinie vícedélky24.11.2016
Punta Girardili
   Re: Sardinie vícedélky24.11.2016
Oprava: Punta Giradili
   Re: Sardinie vícedélky24.11.2016
pruvodce: Pietra di Luna-Trad§Multipitches, rok vydaní 2014
    Re: Sardinie vícedélky28.11.2016
Parada, diky vsem moc za tipy!

 Sundávání expresek22.11.2016
Ahoj,
mám tady dotaz od začátečníka na skalách. Chtěl bych se zeptat, když založím vlastní jištění (expresky) a chci jít dolů bez pomoci slanění, tak prostě jen vycvaknu nejvrchnější expresku a popolezu trochu dolů a vycvaknu další a tak poŕád dál
 Re: Sundávání expresek22.11.2016
tvůj způsob je možný, relativně bezpečný a je bezesporu sportovně nejhodnotnější a polezeš-li takto
 Re: Sundávání expresek22.11.2016
Zalezi na situaci. Na sportovkach to tak asi nema cenu delat, pokud mas kruhy/borhaky tak slanis, po
 Re: Sundávání expresek22.11.2016
Nahoře cvakneš odsedku, odvážeš se, provlíkneš lano tak aby ti dosáhlo na zem a pak za něj slaníš. p

 CHS Trio vs AV22.11.2016
Cau,
nepremyslel nekdo o novem pojisteni CHS Trio misto tradicniho AV pojisteni? Prijde mi, ze ma lepsi plneni lecebnych vyloh (tech par tisic u AV asi nebude na serioznejsi pripady stacit), ale nenasel jsem kolik treba kryje na zachrane operace. A
 Re: CHS Trio vs AV22.11.2016
Pokud vím tak pojištění a průkaz CHS už funguje delší dobu, to trio znamená žen jen přidali slevy na
  Re: CHS Trio vs AV22.11.2016
na CHS mas standardne iba nejake minimalne poistenie a ak chces nieco poriadne, musis si doobjednat.
   Re: CHS Trio vs AV22.11.2016
Máš staré informace, v rámci balíčku Trio údajně získáš členství ve Slovinském svazu PZS a tím pádem
    Re: CHS Trio vs AV22.11.2016
A to o minimálním pojištění ve standarrtu taky neplatí. Standart je slušný. Základní cena je ale po
     Re: CHS Trio vs AV22.11.2016
hlavně si myslím že mávat na vrtulník průkazkou AV je úplně jiné kafe než kartou ČHS. Rozdíl 300 kč
      Re: CHS Trio vs AV22.11.2016
U ČHS lze též dopojistit invaliditu - není ale tak výhodná. Takže invaliditu spatřuji u AV zatím jak
       Re: CHS Trio vs AV22.11.2016
ČHS pojištění je velmi výhodné a tedy nejlepší, navíc aplikace ti hlídá trénink, což žádná jiná desk
        Re: CHS Trio vs AV22.11.2016
Pardon, jsem popleta - už to holt mám vypálené v hlavě.
       Re: CHS Trio vs AV23.11.2016
v nemocnici použiju primárně EU kartičku pojištěnce, ostatně od toho je. Měl sem na mysli když voláš
        Re: CHS Trio vs AV23.11.2016
Když voláš záchranu, zachrání tě i bez kartičky. Pak vystaví fakturu. Zachrání i toho, kdo pojištěný
         Re: CHS Trio vs AV24.11.2016
No, známý si musel volat v alpách vrtulník a první věc na kterou se ptali když viděli že je cizinec
          Re: CHS Trio vs AV24.11.2016
A kdyby rekl, ze ne, tak by zase odleteli? :)
           Re: CHS Trio vs AV24.11.2016
:) To asi ne ale samo o sobě je to zajímavý přístup. Kdyby to bylo jedno a neměli špatné zkušenosti
            Re: CHS Trio vs AV27.11.2016
Spatne zkusenosti nemaji. Rakouske i Svycarske zachranne tymy a nemocnice bezne dluhy vznikle za cec
          Re: CHS Trio vs AV27.11.2016
Stepane, prober se. Bud ti kamarad podal zkreslene informace, nebo zachranari hrube porusili zakon.
       Re: CHS Trio vs AV30.01.2018
Rad by som videl ako mavas preukazom CHS v Nepale.tam Ti zachranu bez istoty zaplatenia urcite nepos
        Re: CHS Trio vs AV31.01.2018
Námáváš kartičkou ČHS, ale kartičkou UNIQA. Což je mezinárodně známější značka než AV.
       Re: CHS Trio vs AV31.01.2018
Uniqua to pro OEAV dělávala, teď to dělá pro ČHS. Pro OEAV to teď dělá Generali.
      Re: CHS Trio vs AV27.11.2016
To je nebetyčná kravina. Nikoho tvé komerční pojištění nezajímá. Platíš to ty a ty to poté uplatňuje
 Re: CHS Trio vs AV22.11.2016
To mi jako chces rict, ze kdyz si v pruseru ve stene a tu vrtuli fakt potrebujes, tak bys mel shane
  Re: CHS Trio vs AV22.11.2016
Jestli se nepletu, tak bys mel volat na AV, ktery by ti mel zprostredkovat smluvni vrtuly. Samozrejm
   Re: CHS Trio vs AV22.11.2016
Kde si vycetl, ze bys s AV mel shanet smluvniho dopravce? AV je naopak zname tim, ze nema problem se
    Re: CHS Trio vs AV22.11.2016
Aha, pravda, ted uz maji i na strankach, ze mas volat horskou, atp. Driv meli urcite v podminkach to
     Re: CHS Trio vs AV22.11.2016
Toto se pravděpodobně týká repatriace ze zdravotnického zařízení domů po vážném úraze.
      Re: CHS Trio vs AV22.11.2016
presne tak
       Re: CHS Trio vs AV28.11.2016
Ona v tuzemsku běhala řada kostrbatých překladů. Některé například vyzývali k zaslání faktury "
      Re: CHS Trio vs AV27.11.2016
Ano, je to tak. Tyka se to prevozu domu ne zachranne akce. U repatriace to plati porad.
 Re: CHS Trio vs AV23.11.2016
Při hledaní odpovědi na Tvoji otázku je třeba zohlednit i to, jak moc je ČHS důvěryhodný partner. Tř
  Re: CHS Trio vs AV23.11.2016
No je to pojistovna Uniqua (CHS). To uz mi prijde jako duveryhodny partner. Je pravda, ze tenkrat po
   Re: CHS Trio vs AV23.11.2016
Pokud budou chtít pár desítek tisíc, tak to bude na fakturu. Nepředpokládá se, že by turista či horo
    Re: CHS Trio vs AV23.11.2016
Dava smysl. Takze je vlastne jedno, jestli to je CHS nebo AV. Proplatit by to mely obe bez problemu
    Re: CHS Trio vs AV24.11.2016
Nejsem si jistej, že OEAV má i nyní smlouvu s Uniqou, ale přinejmenším v minulosti tomu tak bylo. Po
     Re: CHS Trio vs AV24.11.2016
Jen aby to nebyl nějaký podraz, jako s rakouským Alpenvereinem, jak něco obejít. Když na to Honzovi
      Re: CHS Trio vs AV24.11.2016
Myslím, že je to založené na tom, že Slovinci mají překvapivě laciné členství, které umožňujou naroz
      Re: CHS Trio vs AV31.01.2018
Jsi nepoučitelný lhář Kubo, že tenhle nesmysl opakuješ pořád dokola a nedokážeš si zjistit nic o tom
       Re: CHS Trio vs AV31.01.2018
1) Vysvětlení po roce - to je panečku rychlost!

2) Nebyly by k dispozici záznamy z je
        Re: CHS Trio vs AV31.01.2018
Slušný publicista si nejdřív zjistí informace z více zdrojů a pak je teprve začne zveřejňovat. Kuba
         Re: CHS Trio vs AV31.01.2018
Honzo, chápu, že chceš tu špínu ze sebe shodit, ale takhle okecávat bys to nemusel. A ještě s tím, ž
          Re: CHS Trio vs AV31.01.2018
Jo to je pěkná ukázka zrůdnosti tvých výmyslů. Jedna z nejvylhanějších. Už ten bombastický titulek -
           Re: CHS Trio vs AV31.01.2018
Jen pro jistotu - já jsem honza z r. 2016, nikoliv ten z r. 2018.
            Re: CHS Trio vs AV31.01.2018
:-)
           Re: CHS Trio vs AV31.01.2018
Díky, že jsi potvrdil, že OEAV odmítl spolupracovat s ČHS na členství a pojištění po špatné roční zk
            Re: CHS Trio vs AV31.01.2018
Tobě zdá se je zbytečný něco vykládat, všechno jen překrucuješ. Alespoň si nejdřív zjisti, jak dlouh
            Re: CHS Trio vs AV31.01.2018
Tam nehrála žádnou roli nějaká předchozí zkušenost, ale jejich vnitřní politické boje.
           Re: CHS Trio vs AV01.02.2018
Ale hovno. Cele to bylo jednoduche jak facka. AV ma pravidlo na nejnizsi vyssi prispevku. Rekneme 15
            Re: CHS Trio vs AV01.02.2018
Díky za názorné zjednodušení.
            Re: CHS Trio vs AV01.02.2018
To opravdu není správná interpretace. AV nemá ČHS co mluvit do toho, jestli chce nebo nechce dávat s
             Re: CHS Trio vs AV01.02.2018
Vyzvraceč historie opravdu nejsem já.
     Re: CHS Trio vs AV24.11.2016
V cem je atraktivnejsi?
      Re: CHS Trio vs AV24.11.2016
Nechci dělat čhs marketink, možná na to maj dokonce nějakou placenou pracovní sílu, ale já to vidím
       Re: CHS Trio vs AV24.11.2016
a který typ pojištěni je do CHS trio zahrnut?
viz
http://www.horosvaz.cz/pojisteni-1/
        Re: CHS Trio vs AV24.11.2016
Nevím, ale předpokládám, že ten základ, tedy Evropa, bez úrazovýho.
       Re: CHS Trio vs AV24.11.2016
a který typ pojištěni je do CHS trio zahrnut?
viz
http://www.horosvaz.cz/pojisteni-1/
       Re: CHS Trio vs AV24.11.2016
Body 1 a 3 jdou tak trochu proti sobe.. Nutno dodat, ze treba do statu uz clovek jede na dyl, musi p
        Re: CHS Trio vs AV31.01.2018
Na výlet do Států stačí základ a k němu si dopojistit za necelých 200 Kč ty dva měsíc7e mimo Evropu.
       Re: CHS Trio vs AV24.11.2016
Kdyz uz jsem byla marketingove pouzita jako (ne)odstrasujici priklad plneni, tak doplnim: vrtulnikov
        Re: CHS Trio vs AV30.11.2016
Když už je tu někdo se zkušeností jak to probíhá-opravdu se nejprve volá asistenční služba a pak tep
         Re: CHS Trio vs AV01.12.2016
Je jedno, komu zavoláš nejdřív. Nakonec se vždycky dostaneš k nějakýmu dispečerovi na záchrance. Jen
          Re: CHS Trio vs AV31.01.2018
Naši kamarádi loni volali z Glockneru horskou službu, ale nikdo to nebral. Nakonec konečně vytočili
       Re: CHS Trio vs AV23.12.2016
to si aj niekto vybavoval OeAV a potom este CHS kvoli Tatram?to naco preboha?
        Re: CHS Trio vs AV31.01.2018
S ČHS máš podstatně lepší slevy na tatranských chatách než s Alpenvereinem.
       Re: CHS Trio vs AV31.01.2018
Vrtulí už se za ty 2 roky platilo hodně, nejdražší stála vloni přes 300 tis. za záchranku v Asijskýc
 Re: CHS Trio vs AV31.01.2018
Ty pojisteni (OEAV, CHS vs UNIQA) jsou +- nastejno mi prijde. OEAV ma v Alpach vetsi jmeno skrz Raku
  Re: CHS Trio vs AV31.01.2018
Bludy, bludy. S ČHS Trio jsou stejné slevy na chatách, jako u OEAV, protože v Triu je členství ve SL
  Re: CHS Trio vs AV31.01.2018
Ještě v jedné věci se Pavle pleteš. Pro slevy na slovinskych chatách nepotřebuješ jejich průkazku. K
   Re: CHS Trio vs AV31.01.2018
Je to stale ta jedna :) Diky za upozorneni, to jsem nepochopil, tim to je bod navic pro CHS Trio.

 Stará štubajka21.11.2016
Ahoj,
chtěl bych se zeptat jestli někdo nemáte foto staré "štubajky" nebo jestli náhodou nevlastníte jeden kus na víc?
 Re: Stará štubajka21.11.2016
http://tinyurl.com/j3tetja
  Re: Stará štubajka24.11.2016
touché

<<<   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214   215   216   217   218   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235   236   237   238   239   240   241   242   243   244   245   246   247   248   249   250   251   252   253   254   255   256   257   258   259   260   261   262   263   264   265   266   267   268   269   270   271   272   273   274   275   276   277   278   279   280   281   282   283   284   285   286   287   288   289   290   291   292   293   294   295   296   297   298   299   300   301   302   303   304   305   306   307   308   309   310   311   312   313   314   315   316   317   318   319   320   321   322   323   324   325   326   327   328   329   330   331   332   333   334   335   336   337   338   339   340   341   342   343   344   345   346   347   348   349   350   351   352   353   354   355   356   357   358   359   360   361   362   363   364   365   366   367   368   369   370   371   372   373   374   375   376   377   378   379   380   381   382   383   384   385   386   387   388   389   390   391   392   393   394   395   396   397   398   399   400   401   402   403   404   405   406   407   408   409   410   411   412   413   414   415   416   417   418   419   420   421   422   423   424   425   426   427   428   429   430   431   432   433   434   435   436   437   438   439   440   441   442   443   444   445   446   447   448   449   450   451   452   453   454   455   456   457   458   459   460   461   462   463   464   465   466   467   468   469   470   471   472   473   474   475   476   477   478   479   480   481   482   483   484   485   486   487   488   489   490   491   492   493   494   495   496   497   498   499   500   501   502   503   504   505   506   507   508   509   510   511   512   513   514   515   516   517   518   519   520   521   522   523   524   525   526   527   528   529   530   531   532   533   534   535   536   537   538   539   540   541   542   543   544   545   546   547   548   549   550   551   552   553   554   555   556   557   558   559   560   561   562   563   564   565   566   567   568   569   570   571   572   573   574   575   576   577   578   579   580   581   582   583   584   585   586   587   588   589   590   591   592   593   594   595   596   597   598   599   600   601   602   603   604   605   606   607   608   609   610   611   612   613   614   615   616   617   618   619   620   621   622   623   624   625   626   627   628   629   630   631   632   633   634   635   636   637   638   639   640   641   642   643   644   645   646   647   648   649   650   651   652   653   654   655   656   657   658   659   660   661   662   663   664   665   666   667   668   669   670   671   672   673   674   675   676   677   678   679   680   681   682   683   684   685   686   687   688   689   690   691   692   693   694   695   696   697   698   699   700   701   702   703   704   705   706   707   708   709   710   711   712   713   714   715   716   717   718   719   720   721   722   723   724   725   726   727   728   729   730   731   732   733   734   735   736   737   738   739   740   741   742   743   744   745   746   747   748   749   750   751   752   753   754   755   756   757   758   759   760   761   762   763   764   765   766   767   768   769   770   771   772   773   774   775   776   777   778   779   780   781   782   783   784   785   786   787   788   789   790   791   792   793   794   795   796   797   798   799   800   801   802   803   804   805   806   807   808   809   810   811   812   813   814   815   816   817   818   819   820   821   822   823   824   825   826   827   828   829   830   831   832   833   834   835   836   837   838   839   840   841   842   843   844   845   846   847   848   849   850   851   852   853   854   855   856   857   858   859   860   861   862   863   864   865   866   867   868   869   870   871   872   873   874   875   876   877   878   879   880   881   882   883   884   885   886   887   888   889   890   891   892   893   894   895   896   897   898   899   900   901   902   903   904   905   906   907   908   909   910   911   912   913   914   915   916   917   918   919   920   921   922   923   924   925   926   927   928   929   930   931   932   933   934   935   936   937   938   939   940   941   942   943   944   945   946   947   948   949   950   951   952   953   954   955   956   957   958   959   960   961   962   963   964   965   966   967   968   969   970   971   972   973   974   975   976   977   978   979   980   981   982   983   984   985   986   987   988   989   990   991   992   993   994   995   996   997   998   999   1000   1001   1002   1003   1004   1005   1006   1007   1008   1009   1010   1011   1012   1013   1014   1015   1016   1017   1018   1019   1020   1021   1022   1023   1024   1025   1026   1027   1028   1029   1030   1031   1032   1033   1034   1035   1036   1037   1038   1039   1040   1041   1042   1043   1044   1045   1046   1047   1048   1049   1050   1051   1052   1053   1054   1055   1056   1057   1058   1059   1060   1061   1062   1063   1064   1065   1066   1067   1068   1069   1070   1071   1072   1073   1074   1075   1076   1077   1078   1079   1080   1081   1082   1083   1084   1085   1086   1087   1088   1089   1090   1091   1092   1093   1094   1095   1096   1097   1098   1099   1100   1101   1102   1103   1104   1105   1106   1107   1108   1109   1110   1111   1112   1113   1114   1115   1116   1117   1118   1119   1120   1121   1122   1123   1124   1125   1126   1127   1128   1129   1130   1131   1132   1133   1134   1135   1136   1137   1138   1139   1140   1141   1142   1143   1144   1145   1146   1147   1148   1149   1150   1151   1152   1153   1154   1155   1156   1157   1158   1159   1160   1161   1162   1163   1164   1165   1166   1167   1168   1169   1170   1171   1172   1173   1174   1175   1176   1177   1178   1179   1180   1181   1182   1183   1184   1185   1186   1187   1188   1189   1190   1191   1192   1193   1194   1195   1196   1197   1198   1199   1200   1201   1202   1203   1204   1205   1206   1207   1208   1209   1210   1211   1212   1213   1214   1215   1216   1217   1218   1219   1220   1221   1222   1223   1224   1225   1226   1227   1228   1229   1230   1231   1232   1233   1234   1235   1236   1237   1238   1239   1240   1241   1242   1243   1244   1245   1246   1247   1248   1249   1250   1251   1252   1253   1254   1255   1256   1257   1258   1259   1260   1261   1262   1263   1264   1265   1266   1267   1268   1269   1270   1271   1272   1273   1274   1275   1276   1277   1278   1279   1280   1281   1282   1283   1284   1285   1286   1287   1288   1289   1290   1291   1292   1293   1294   1295   1296   1297   1298   1299   1300   1301   1302   1303   1304   1305   1306   1307   1308   1309   1310   1311   1312   1313   1314   1315   1316   1317   1318   1319   1320   1321   1322   1323   1324   1325   1326   1327   1328   1329   1330   1331   1332   1333   1334   1335   1336   1337   1338   1339   1340   1341   1342   1343   1344   1345   1346   1347   1348   1349   1350   1351   1352   1353   1354   1355   1356   1357   1358   1359   1360   1361   1362   1363   1364   1365   1366   1367   1368   1369   1370   1371   1372   1373   1374   1375   1376   1377   1378   1379   1380   1381   1382   1383   1384   1385   1386   1387   1388   1389   1390   1391   1392   1393   1394   1395   1396   1397   1398   1399   1400   1401   1402   1403   1404   1405   1406   1407   1408   1409   1410   1411   1412   1413   1414   1415   1416   1417   1418   1419   1420   1421   1422   1423   1424   1425   1426   1427   1428   1429   1430   1431   1432   1433   1434   1435   1436   1437   1438   1439   1440   1441   1442   1443   1444   1445   1446   1447   1448   1449   1450   1451   1452   1453   1454   1455   1456   1457   1458   1459   1460   1461   1462   1463   1464   1465   1466   1467   1468   1469   1470   1471   1472   1473   1474   1475   1476   1477   1478   1479   1480   1481   1482   1483   1484   1485   1486   1487   1488   1489   1490   1491   1492   1493   1494   1495   1496   1497   1498   1499   1500   1501   1502   1503   1504   1505   1506   1507   1508   1509   1510   1511   1512   1513   1514   1515   1516   1517   1518   1519   1520   1521   1522   1523   1524   1525   1526   1527   1528   1529   1530   1531   1532   1533   1534   1535   1536   1537   1538   1539   1540   1541   1542   1543   1544   1545   1546   1547   1548   1549   1550   1551   1552   1553   1554   1555   1556   1557   1558   1559   1560   1561   1562   1563   1564   1565   1566   1567   1568   1569   1570   1571   1572   1573   1574   1575   1576   1577   1578   1579   1580   1581   1582   1583   1584   1585   1586   1587   1588   1589   1590   1591   1592   1593   1594   1595   1596   1597   1598   1599   1600   1601   1602   1603   1604   1605   1606   1607   1608   1609   1610   1611   1612   1613   1614   1615   1616   1617   1618   1619   1620   1621   1622   1623   1624   1625   1626   1627   1628   1629   1630   1631   1632   1633   1634   1635   1636   1637   1638   1639   1640   1641   1642   1643   1644   1645   1646   1647   1648   1649   1650   1651   1652   1653   1654   1655   1656   1657   1658   1659   1660   1661   1662   1663   1664   1665   1666   1667   1668   1669   1670   1671   1672   1673   1674   1675   1676   1677   1678   1679   1680   1681   1682   1683   1684   1685   1686   1687   1688   1689   1690   1691   1692   1693   1694   1695   1696   1697   1698   1699   1700   1701   1702   1703   1704   1705   1706   1707   1708   1709   1710   1711   1712   1713   1714   1715   1716   1717   1718   1719   1720   1721   1722   1723   1724   1725   1726   1727   1728   1729   1730   1731   1732   1733   1734   1735   1736   1737   1738   1739   1740   1741   1742   1743   1744   1745   1746   1747   1748   1749   1750   1751   1752   1753   1754   1755   1756   1757   1758   1759   1760   1761   1762   1763   1764   1765   1766   1767   1768   1769   1770   1771   1772   1773   1774   1775   1776   1777   1778   1779   1780   1781   1782   1783   1784   1785   1786   1787   1788   1789   1790   1791   1792   1793   1794   1795   1796   1797   1798   1799   1800   1801   1802   1803   1804   1805   1806   1807   1808   1809   1810   1811   1812   1813   1814   1815   1816   1817   1818   1819   1820   1821   1822   1823   1824   1825   1826   1827   1828   1829   1830   1831   1832   1833   1834   1835   1836   1837   1838   1839   1840   1841   1842   1843   1844   1845   1846   1847   1848   1849   1850   1851   1852   1853   1854   1855   1856   1857   1858   1859   1860   1861   1862   1863   1864   1865   1866   1867   1868   1869   1870   1871   1872   1873   1874   1875   1876   1877   1878   1879   1880   1881   1882   1883   1884   1885   1886   1887   1888   1889   1890   1891   1892   1893   1894   1895   1896   1897   1898   1899   1900   1901   1902   1903   1904   1905   1906   1907   1908   1909   1910   1911   1912   1913   1914   1915   1916   1917   1918   1919   1920   1921   1922   1923   1924   1925   1926   1927   1928   1929   1930   1931   1932   1933   1934   1935   1936   1937   1938   1939   1940   1941   1942   1943   1944   1945   1946   1947   1948   1949   1950   1951   1952   1953   1954   1955   1956   1957   1958   1959   1960   1961   1962   1963   1964   1965   1966   1967   1968   1969   1970   1971   1972   1973   1974   1975   1976   1977   1978   1979   1980   1981   1982   1983   1984   1985   1986   1987   1988   1989   1990   1991   1992   1993   1994   1995   1996   1997   1998   1999   2000   >>>  
 
     
...nové příspěvky
 Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Cau. Jaky mate nazor na 20kc rozdil pri vstupu na Smichoff mezi muzi a zenami. Je to vubec legalni? Dost o tom pochybuju... Ne ze bych nemel 20kc navic ale jde o princip.
jj10:34:03 29.11.2016
odpovědět 
 Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
legální to rozhodně není. je to diskriminace pohlaví a mohli by z toho už pár let mít pěkné problémy. ale dokud se to nedozví odpovědné orgány ...
10:40:11 29.11.2016
odpovědět 
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Co není, může být;-)
z Prahy19:28:56 29.11.2016
odpovědět 
 Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
To je nějaký vtip? Je to jasná diskriminace mužů. A co říkáš ty na na to, že v České republice mají ženy v průměru o 22% nižší mzdu než muži. Díky platové diskriminaci na pracovišti a jíným důvodům. Možná si je toho na stěně někdo vědom. A tak nám ženám chce poskytnout aspoň malou kompenzaci.
Bábovka10:54:50 29.11.2016
odpovědět 
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
takze jednu diskriminaci vyresime druhou, a kdyz se to secte tak to jakoze bude dobre?

hm, to vypada jako vyborny napad. ale moment, potrebuju si to trochu promyslet...
Indy12:14:27 29.11.2016
odpovědět 
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Tím se právě diskriminace na základě pohlaví nevyřeší. Proto s tím nesouhlasím.
Bábovka14:11:21 29.11.2016
odpovědět 
    Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Ten prumer je take dost snizen tim, ze muzi a zeny obecne casto delaji jinou praci a dost zen na par let zmizi na materskou (znam i takove, ktere jsou pak na te materske dost rady za to, ze zrovna ten jejich bere vice nez kolegyne u nej v praci ;)).
Tim neobhajuji jakoukoliv diskriminaci, ale jedna vec jsou cisla a jedna vec je to co za nimi stoji.
Samozrejme, asi se najde zamestnavatel, ktery za stejny objem identicke prace, da zensky mene nez chlapovi i kdyz by meli identicke zkusenosti, znalosti, vzdelani, ... a identickou odslouzenou dobu. Ale neni to pravidlo, jak mnoho lidi rado tvrdi.
17:38:22 29.11.2016
odpovědět 
     Používejte trošku mozek
A nenapadlo váš, že je to čistě technické řešení problému plných pánských šaten? Vyšším vstupným se trochu zreguluje počet v mužské šatně o pár "diskriminovaných".
A v dámských šatnách je volno, tak není nutné diskriminovat.

Přátelé, používejte dřív hlavu než klávesnici.
08:10:09 05.12.2016
odpovědět 
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
I kdyby třeba i byla pravda to co tu píšeš, tak to ještě zdaleka není důvod k nějaké intervenci. Děsí mě když vidím kolik je kolem lidí s bolševickým myšlením. Asi si některé věci budeme muset prožít znovu... :-(
..19:28:17 29.11.2016
odpovědět 
 Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Souhlasím s tím. Je to motivační a motivaci holky potřebujou.
vasek k.11:31:26 29.11.2016
odpovědět 
 Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Vyhovuje mi to navzdory tomu, že se nepochybně jedná o diskriminaci chlapů; ale co, chlapi jsou ostrakizovaní všude a stále, tak proč řešit jednotlivé případy.

Aspoň je na co se koukat. Rád si za to dvacku navíc připlatím.
honza12:28:09 29.11.2016
odpovědět 
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Ale co, když jdu ve dvou (s děvčetem), tak alespoň ušetřím. I když tu dvacku stejně ve finále propiju.
Filip12:53:44 29.11.2016
odpovědět 
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Tvůj sexistický názor bych zahnala do většího extrému. Navrhuji, aby ženy neplatily vůbec, a muži, aby si naopak připlatili více. To teprve bude na co koukat!
Opravdu si myslíte, že tímto ženy motivujete, aby chodily lézt? A co na to ženy...?
Žena14:21:21 29.11.2016
odpovědět 
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Zase nemůžeš nechat platit chudáky chlapy dvojnásobek. Ta dvacka rozdíl mi přijde tak akorát. Ale na druhou stranu chápu, že jde o princip, nikoliv o mrzký prachy. Takže - princip, kdy dámy platěj o dvacku míň než chlapi, mi přijde správnej. Avšak princip, kdy by chlapi museli platit dvojnásobek, to už by bylo moc. Ten mi správnej nepřijde.

Ale přiznávám, že je to možná trochu laickej pohled na věc, džendr jsem zrovna neštudoval.
honza15:06:19 29.11.2016
odpovědět 
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Hele, ono to pro mnoho chlapu stejnak vyjde nastejno. Mozna by tohle ale bylo jednodusi, protoze by se to cele rovnou sfouklo v jedne castce. Samozrejme by to ale bylo nefer pro ty co nechodi lezt se svoji drahou polovickou.
18:55:24 29.11.2016
odpovědět 
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
To ovšem diskriminuje chlapa 2x, protože nejen že platí víc, ale navíc hodně často ani není (na Smíchově) na co koukat. A tím nemyslím, že tam jsou samí chlapi.
17:39:16 29.11.2016
odpovědět 
 Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
chodím s holkama do společný šatny, takže mi to nevadí. naposled jsem měl ve skříňce schovanou malou vietnamku, asi pozornost podniku:)
Honza14:14:11 29.11.2016
odpovědět 
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Jako sandál nebo ženskou - je to dost rozdíl. Chci vědět víc, jsem drbna a chci slevu! :)
Esus19:15:17 29.11.2016
odpovědět 
 Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Az to z principu vyresis, prosim, stav se jeste u me kadernice, uctuje si za damsky strih kratkych vlasuo 200 vic nez za pansky ;)
jezz14:17:47 29.11.2016
odpovědět 
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Toto je trochu rozdíl nemyslíš? Ženy teda podle tebe opotřebovávají stěnu méně? Nejsou na stěně tak dlouho atd.?
M.14:26:14 29.11.2016
odpovědět 
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Je mi tohke temma celkem fuk. Ale odpoved na tvou otazku je podle mne ano.
Valmar17:26:49 29.11.2016
odpovědět 
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
to jako, když si nechám udělat dámský střih já (chlap), zaplatím o 200 míň? se prober!!!
Ale žádná ženská nepřijde do kadeřnictví a neřekne, že to chce sfouknout za 5 minut strojkem - za stovku.

17:34:18 29.11.2016
odpovědět 
    Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Tím si nebuď tak jistý ;-)
Kláruš18:07:31 29.11.2016
odpovědět 
     Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
a zaplatí o 200 víc?

pak není diskriminovaná, ale blbá
21:26:44 29.11.2016
odpovědět 
 Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Tak jsem překročil práh lenosti a podal jsem podnět ČOI. Jsem sám zvědav, co se bude dít...
z Prahy18:47:20 29.11.2016
odpovědět 
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Ještěže kecáš. Protože kdybys nekecal, tak to bys byl teda pěknej kokot. Takoví jsou doufám jen v pohádkách.
honza18:57:03 29.11.2016
odpovědět 
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Nikoliv. V pohádkách jsou jenom líní honzové;-) Pakliže je vše v pořádku a v souladu s příslušnými předpisy, tak se přece nikdo nemusí ničeho bát, ne??
z Prahy18:58:36 29.11.2016
odpovědět 
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
V cem ti podnet na prosetreni praktik hranicicich se zakonem prijde jako projev kokotstvi? Kdyz chytim zlodeje, taky budu kokot?
19:07:27 29.11.2016
odpovědět 
    Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Myslím, že se Ti nepodaří toto některým vysvětlit. No, komu není z hůry dáno... ;-)
z Prahy19:24:42 29.11.2016
odpovědět 
    Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Ne to kokot nebudeš. Ale přijde mi jako projev kokotství když se ti něco nelíbí, tak jít žalovat na úřad. Naopak jako projev jednání dospělýho a rozumnýho člověka by mi přišlo zajít za majitelem, nebo mu napsat mail - hele - tohle se mi nelíbí, nešlo by s tím něco dělat? A z morálního hlediska je čistě na majiteli, jaký si nastaví podmínky pro poskytování služeb.. kdo jsi ty nebo kdo je stát (tedy krom toho, že stát je subjekt, kterej disponuje monopolem na provoz silovejch složek, jemuž bonzovat je projev slabosství), abys rozhodoval o tom, zda majitel ve svým podniku má strpět bělochy, Cikány, kouření nebo jak má mít nastavený ceny? Když se majitel rozhodne, že honza bude mít vstup za litr, protože má křivou držku, pak je to jeho svatý právo.
honza19:42:45 29.11.2016
odpovědět 
     Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Tak porad tu mame nejake zakony, a i kdyz se ti nelibi, tim ze podnikas souhlasis s nimi. Neotacel bych do smeru "kdyz se ti neco nelibi, jdes zalovat" ale treba "kdyz se nekde porusuji pravidla, snazis se to resit". Uplne se odprosti od toho, ze zrovna to co resi druzi tobe osobne prijde jako kokotstvi. Subjektivni posuzovani nic neznamena. Pro tebe kokotstvi, pro nekoho dulezita vec.

S tim dopisovanim.. Predpokladam, ze majitel Smichova je dospely svepravny clovek a asi si uvedomuje, ze kdyz dela neco co nema, tak muze nest nasledky. Mimochodem, kolikrat uz sis takhle dopisoval s vrahy, zlodeji, defraudanty s tim, ze se ti nelibi to co delaji a zda by s tim neco neslo udelat? Upozornuju, ze se tady nebavime o tom, zda je nejaky zakon dobry nebo ne, ale o tom, zda se zakony maji dodrzovat nebo ne i kdyz si nejaky subjekt najde subjektivni duvod proc se mu nelibi.. Ono si pak kazdy jouda umi najit duvod, proc zrovna nejaky zakon by se nemel dodrzovat.

Retorika o bonzactvi... Hmmm, tenka hranice. Kdyz poskytnu informace, ktere povedou k dopadeni zlodeje je to bonzactvi? Zajimave, ze vzdy, kdyz se nekdo vzeprel nejakemu nekalemu jednani a vynesl ho na svetlo sveta, byl casto ostatnimi oznacovan za bonzaka.. Vicemene za bonzaka muzes manipulativne oznacit kohokoliv, kdo poda podnet na neco, co tobe zrovna nevadi. Dost se mi hnusi to slovo bonzastvi, nezijeme za bolseviku, a tedy mas pomerne jistotu, ze pokud Smichov dela vse v poradku, nebude nijak potrestan.

Samozrejme, iniciativu, ktera se zacne zasluhovat o to, ze legislativa prestane v takovych pripadech prikazovat podnikatelum jak podnikat, bych take podporil. Chces kurackou restauraci, mej kurackou restauraci a nech rozhodnout zakazniky, zda se uzivis. Chces nekurackou, mej nekurackou a nevynucuj si jeji existenci zakony.
20:15:01 29.11.2016
odpovědět 
      Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
bonzáctví
honza22:04:22 29.11.2016
odpovědět 
       Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Když vidim co ty nazýváš bonzáctvím tak by vlastně člověk měl bejt spíš hrdej na to že je bonzák:)
22:31:41 29.11.2016
odpovědět 
       Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
No ach ouvej... Tohle pokryvene kadrovani co tu honza predvadi bych cekal spis za komancu nez dnes. Ale kazdeho volba, samozrejme.
08:25:22 30.11.2016
odpovědět 
        Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Nevím, co myslíš pokryveným kádrováním, ale jisté je to, že na donášení stál bolševickej režim. Nechápu potom, jak může bejt bolševickej názor, kterej se proti donášení naopak vymezuje.
honza14:08:29 30.11.2016
odpovědět 
         Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Toz o donaseni tu mluvis hlavne ty, honzo...
14:25:09 30.11.2016
odpovědět 
          Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
No, moje definice benzáctví je taková, že někdo přijde za autoritou a sdělí ji, že se něco děje - s tím, ať autorita prověří, zda je to tak v pořádku nebo ne. Mou definici bonzáctví zcela stejně naplňuje i to, že někdo přijde za autoritou a řekne jí, že se děje nějaká nepravost.

Omlouvám se za matoucí terminologii těm, kteří mají jinou definici bonzáctví.

honza15:22:41 30.11.2016
odpovědět 
           Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Tak teto definici vyhovuje i to, kdyz pujdes nahlasit kradez, vrazdu apod. Defakto rika, drz hubu a krok, proto primery k dobe bolseviku.
17:18:04 30.11.2016
odpovědět 
            Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Jestli správně rozumím tvýmu postoji, tak nejsi schopen utvořit si názor na to, co je správný a co špatný. Počkáš, co na to řekne ČOI a na základě jejího názoru si utvoříš názor ty.

Nerozumím postoji "až co na to řekne úřad". Tak buď je to špatný bez ohledu na to, co řekne úřad, a pak je správný s tím něco dělat (např. řešit to s majitelem). Nebo je to v pořádku bez ohledu na to, co řekne úřad. A pak je správný nechat to na pokoji. Možná bychom mohli vlákno ukončit zmínkou o nějaké té nacistické státní složce.

A co s vraždou a krádeží týče, tak jsi mohl ještě přitvrdit a přijít s Herr Fritzlem, kterej věznil svý dcery ve sklepě. Zkrátka vražda a krádež je určitě níž pod standardem obecně přijatelný morálky než sleva dvacka pro holky. Už jenom to třeba dokumentuje fakt, že o vraždě a krádeži se zmiňuje desatero, kdežto o slevě pro baby tam myslím nic nestojí. Když prodávám, tak zkrátka dám slevu, komu chci. Proč bych měl dávat slevu všem, když nechci? A proč by o tom, komu slevu dám, měl rozhodovat úřad?

honza17:48:39 30.11.2016
odpovědět 
             Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Boha jeho.. Radeji si nic nedomyslej..
22:14:00 30.11.2016
odpovědět 
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Nebude se možná dít nic. Já kdysi řešil přes čojku něco mnohem vážnějšího než je tenhle rozmar degenerátů z gender studies. A k ničemu to moc nebylo.
Švejk19:04:07 29.11.2016
odpovědět 
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
No jo, čůrák z Prahy... :) Za dvacku ho stejně nikam nestrčíš a to prostě nevojebeš! :-))
19:18:02 29.11.2016
odpovědět 
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
No jo, a Ty máš evidentně komplex z toho, že jsi odněkud z dědiny. Nebo alespoň Tvůj slovník naznačuje, že Ti čouhá sláma z bot;-)
Jenom si kladu otázku, zda-li bys měl odvahu mně to říci i osobně...
z Prahy19:22:39 29.11.2016
odpovědět 
    Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
:-)) Chytil ses. Myslel jsem, žesto napsal ironičky, ale asi ne. Proto jsem ironicky odpověděl a asi špatně... Prsotě na netu to občas nende dobře vyňádřit. A kor tu na Lezcu!
A komplex mám, jsem malej čůrák! A jsem z Prahy, ale nevytahuju se, protože to nejde. Čao bambino :))))
Esus19:37:25 29.11.2016
odpovědět 
     Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Je to hlavne tak trochu trapne.. O to vic pobavi vitezoslavny smajlik a sebehodnoceni ;).
19:57:55 29.11.2016
odpovědět 
    Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Hlavně že ty máš odvahu si to osobně vyříkat s majitelem.
petr k.13:22:46 01.12.2016
odpovědět 
     Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Já nejsem zaměstnancem ČOI, vyříkávat si to s majitelem není moje práce.
z Prahy13:30:26 01.12.2016
odpovědět 
      Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Pokud děláš jen věci, který jsou tvoje práce, pak mi dovol otázku, kolik se tak dneska bonzováním dá vydělat.
honza15:00:37 01.12.2016
odpovědět 
      Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Ty jsi asi z generace vychovávané Tunou. Opravdu všechno na světě ČOI neřeší. Jestli toho jsi schopnej (a myslím, že spíš ne), nastuduj si, co ČOI může řešit. Ušetříš si zklamání a nebudeš se pasovat do role hlupáka.
08:29:58 05.12.2016
odpovědět 
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Tak tak zalovat se nema ale hlasit se to musi.
23:08:04 29.11.2016
odpovědět 
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
tyhle moderní hoši, to je krása - i prdelkou umí hejbnout ....
06:40:40 30.11.2016
odpovědět 
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Těší mě že sis ráno přivstal, abys mi tu mohl vystřihnout takový kompliment;-)
z Prahy09:24:48 30.11.2016
odpovědět 
    Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Hovno makáš, jinak by jsi na tyhle pičoviny neměl čas. Nechápu, že tě to baví.
22:31:14 30.11.2016
odpovědět 
     Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Zato Ty jsi dle kvality Tvého příspěvku asi trochu přepracovaný;-)
z Prahy11:45:13 01.12.2016
odpovědět 
      Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Jseš bonzacka mrdka, srovnávat nahlášení krádeže s dobroserstvim proste nejde
14:11:47 03.12.2016
odpovědět 
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
A ceho presne tim chces dosahnout? Nemyslis si doufam, ze muzum zlevni vstup, ze ne, ze nejsi tak naivni. Maximalne ho zdrazi zenam, doufam, ze ti to prinese pocit uspokojeni :-(
08:32:57 30.11.2016
odpovědět 
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Libi se mi, jak povaha ceska vse prevede jen na penize.
10:05:51 30.11.2016
odpovědět 
    Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Prosim? My se tu bavime o penezich.
18:40:53 30.11.2016
odpovědět 
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Jsem ráda, že ti rovnoprávnost leží tolik na srdci! Jen doufám, že se o ní zasazuješ každodenně, i když nejde jen o tvé uražené ego a peněženku, a sexismus, šovinismus a jiné projevy genderové diskriminace zásadně potíráš, protože jak vidno, škodí všem. Mně je to jedno, jestli budu platit stejně co chlapi. Víš, ono to asi bylo ekonomické rozhodnutí, než jakékoliv jiné. Protože je to prostě byznys. Myslím, že tahle cenová politika vznikla někdy na začátku, když na stěnu chodili převážně chlapi. Dnes už mám dojem že je to vyrovnaný a tahle cenová politika je jen relikt. Ale třeba ne. To musí vědět na Smíchově, statistiku si asi ze systému udělají snadno. Nezákonné to není. Nekorektní vůči chlapům? Možná. Ale to je jen tvé uražené ego, protože té nekorektnosti je v cenách vstupů napříč službami mnoho. Snížené vstupné se často týká i skupin, které všeobecně uznáváme jako ekonomicky slabší (důchodci, studenti, rodiny s dětmi atd.), a ženy jsou také všeobecně díky platovým a jiným podmínkám v Česku ekonomicky slabší skupinou, jenže se to neuznává, protože bychom přiznali, že nejsme tak super rovnoprávná společnost jak se tváříme. A jsou na tom všichni důchodci a studenti, rodiny a ženy o tolik hůř, aby bylo zcela korektní cenové zvýhodnění? Nejsou. No a, se neposeru.
eli11:10:57 01.12.2016
odpovědět 
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
No a teď si představ, že třeba Ty se z toho sice neposereš, ale jiným to z řady různých důvodů připadá nepřípustné. No a tak se rozhodli použít zcela legálního prostředku, jak s tím něco udělat. A tím je podat podnět k ČOI. Je to těžké pochopit?
z Prahy11:53:50 01.12.2016
odpovědět 
    se podepiš
ty hrdino z Prahy. se už někdo zvědavej najde, kdo si tě progůgluje a pošle na tebe čojku, čižpáky, hygienu, inšektorát bezpečnosti práce a finančák - kdo dodržuje zákony, ten se přece nemusí ničeho bát!
Lukas B.12:26:06 01.12.2016
odpovědět 
     Re: se podepiš
Já mám inspekce z Tebou jmenovaných institucí v mých podnicích každou chvilku. Poslední můj prohřešek bylo před lety chybějící IČO na dveřích jedné z provozoven. Od té doby mám vše v pořádku;-) Ono to chce se i trošku starat a ne jen nadávat...
z Prahy13:35:52 01.12.2016
odpovědět 
      Re: se podepiš
no tak se teda podepiš. určitě je rád zase uvidíš. to zdržování ti určitě vůbec nevadí. nebo snad vadí?
Lukas B.13:43:50 01.12.2016
odpovědět 
       Re: se podepiš
Chci jména, chci místa, chci čas, chci adresy!
13:47:39 01.12.2016
odpovědět 
      Re: se podepiš
To se ani nedivím, páč tyhle borci obvykle choděj na udání a někdo to zřejmě vzal podle Chamurapiho. Oko za oko, zub za zub.
honza15:06:34 01.12.2016
odpovědět 
       Re: se podepiš
Hergot... Domnenkami smerem k nesnasenlivosti. Ty se fakt tezko smirujes s tim, ze lide muzou mit jiny pohled nez mas ty.
15:23:01 01.12.2016
odpovědět 
    Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Je mi úplně jedno, že si dal podnět na ČOI. To udělat můžeš, když chceš. (I když sis mohl nejdřív zjistit, že tohle už řešili a ne, tato cenová politika není v rozporu se zákonem.) A když už ses zapojil do diskuze, dáváme ti zpětnou vazbu, že by ses možná mohl zamyslet i nad kontextem, koho to vlastně sere, proč to doopravdy sere tebe atd. A taky by mě zajímalo, jestli, když už jsi tak aktivně vytáhnul ČOIku, ses třeba zeptal majitele/provozovatele stěny, co ho k tomu vede, jestli si mu vyjádřil nějakou nespokojenost s tímto stavem? Stěžovat si za rohem, bez nutnosti konfrontace a vyjádření svého názoru, to je opravdu hrdinství a boj za spravedlnost. Trocha sebereflexe by ti možná prospěla.
eli13:18:10 01.12.2016
odpovědět 
     Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Eli kolika vrahum a zlodejum uz si tahkle vyjadrovala osobne svuj nesouhlas? ;) Nechte lidi, at jednaji dle sebe a neprosi "dovoleni" dotcene strany..
15:20:19 01.12.2016
odpovědět 
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Chces tim zacatkem rici, jakoze si clovek nemuze vybrat co bude resit???
15:27:59 01.12.2016
odpovědět 
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Hele Eli soudě dle Tvého příspěvku plného cizých slov a květnatých výrazů - že Ty máš vystudovaný nějaký humanitní obor. Tipnul bych si fildu nebo něco tomu podobného. Odpovíš mi po pravdě? Dík
krasavec03:37:44 03.12.2016
odpovědět 
  Hlava není jen na čepici
ČOI naštěstí takovéto kraviny neřeší, ale napíší ti, kam tvé udání směřovat.
Jen bych se nejdřív zamyslel a pokud na to tvoje hlava nestačí, tak třeba i zeptal (například u provozovatele) proč to tak je. Je možné, že mají plné mužské šatny, ale prázdné dámské šatny.

Potom je svým udáním těžko donutíš snížit cenu mužského vstupného (prostě nemají prostor), ale kvůli tobě zvednou cenu ženského vstupného navzdory prázdné šatně.
08:22:35 05.12.2016
odpovědět 
 Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
hm, to není žádná novinka. v reálu, ani ve zdejší diskusní žumpě. takže ani fakt že jsi šel na smíchov poprvý tě nevomlouvá, vpravo nahoře máš takový políčko, do něj napíšeš klíčový slovíčko a klikneš na lupu.

abych si teda taky vomočil a uvedl to do kontextu: neměl bys začít třeba u dopravního podniku, kterej diskriminuje na základě věku a důchodce vozí lacino a sedmdesátníky zadarmo (nebo tak nějak)? tam se ti more prošustrujou takový prachy, že se ti vo nich ani nezdálo. nebo když už chceš buzerovat soukromníky, nechtěl bys jít buzerovat na koupaliště nebo do tanečních? do pojišťovny? mám za to, že je věcí majitele/provozovatele jaká pravidla nastaví a jestli se nám to nelíbí, tak máme perfektní možnost zahlasovat nohama (já to u některých činím)

nebo jinak, nechtěli byste se všichni vy regulátoři spravedliví sebrat, a udělat si nějakou rezervaci kde byste se regulovali navzájem a nám dali pokoj (mohli byste si tam dokonce elektronicky evidovat třeba i prdění a stříhání nehtů)?
Lukas B.09:13:13 30.11.2016
odpovědět 
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Ty ale nejak spatne neses, ze lide mohou mit jine nazory nez ty... Nevim, proc ty veci jmenujes (teda bohuzel vim, je to lacina diskuzni praktika..), ale pokud te trapi a mas pocit, ze jsou mimo zakony platne v CR, muzes je resit ;).
Ale mas pravdu bratre, ja bych tu policii a soudy hnal pryc, zakony zadupal do zeme (hlavne nezvednout prdel a nezacit proti nim bojovat, prijdou-li ti spatne.. Lepe se prece navazet se do lidi, kteri je chteji dodrzovat, ze?). Bez nich bude lepe! Nebo budeme selektivne vybirat kdo se muze a nemuze k vecem vyvjadrovat...?
10:05:13 30.11.2016
odpovědět 
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
tak hele ty dodržovači:
1. který konkrétně "zákon" (rozuměj obecně závazný předpis) je dobrovolně poskytnutou slevou porušován? (nápověda: žádný)
2. proč by předpis znemožňující poskytnutí slevy dle rozmaru majitele/provozovatele měl proboha existovat? (to mi teda vysvětli, soukromě provozovaná stěna není magistrát)
Lukas B.12:38:39 30.11.2016
odpovědět 
    Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Tvrdim nekde neco proti tomu, ze se ho tu tak vehementne domahas? To ostatne proveri COI. Nedeje-li se nic spatneho, nebude jiste pro Smichoff zadny dusledek.
Jen reaguju na to, jak vermomoci chces brat lidem moznost se ozyvat a snazit se bojovat proti necemu s cim nesouhlasi...
13:25:39 30.11.2016
odpovědět 
     Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
tenhle argument fakt miluju - takový to jako kde dodržuje předpisy, ten se nemusí ničeho bát. třeba bodového systému, nebo elektronické evidence tržeb. nebo daňové kontroly. nebo nějakého dalšího úřadu.

to, jak si soukromník nastaví svoji cenovou politiku, je čistě jeho věc, a jediné co s tím můžu dělat je, nedat mu vydělat. taky tam můžete udělat demošku, nebo petiční akci.
Lukas B.13:56:47 30.11.2016
odpovědět 
      Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
jo mimochodem, ve starších diskusích se dá dohledat, že už několik podobných udání již v minulosti bylo, a buzerační kontrola skončila zjištěním, že k žádnému porušení ničeho nedochází.
Lukas B.13:58:39 30.11.2016
odpovědět 
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
V naší skvělý zemi, kde platí přes deset tisíc všelijakejch zákonů a nařízení (a nikdo se v nich pořádně nevyzná), kde je víc než dva tisíce různejch činností zákonem vyloženě zakázanejch (a nikdo je z hlavy nevyjmenuje) se každej neustále pohybuje na hraně zákona a většina lidí nějakej zákon porušuje - často aniž by to tom věděli. To, že se to zatím nezvrho v naprostej policejní stát, nebo naprostou anarchii není důsledek právního prostředí tady, ale nějakýho nepsanýho konsenzu, kdy úřady buď přehlíží, nebo úplně ignorujou porušování míň závažnejch předpisů a většina lidí to akceptuje a po úřadech žádnou totální kontrolu nechce. Podobný zbytečný rejpání, jako posílání ČOIky do Smíchoffa jenom ten konsenzus narušuje a označení takovýho člověka za bonzáka je naprosto na místě
pavelk10:25:13 01.12.2016
odpovědět 
    Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Jakékoliv právní vědomí a respekt k zákonům narušuje právě ten tvůj "konsenzus". Pak to dopadá tak jak to dopadá: nikdo nic jakoby nemusí, ale když je třeba někoho zlikvidovat, tak se na něj odněkud vytáhne nějaký předpis!
lk11:48:58 01.12.2016
odpovědět 
     Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Ale hovno. Zaměňuješ příčinu a následek. Právní vědomí a respekt k zákonům narušujou právě ty zákony samy o sobě; netvrdím že všechny. Všechny ty hromady novel a přílepků. Všechny ty lex někdo. Ten systém, kdy úzký gatě praskaj ve švech a furt se záplatujou, místo aby krejčí střihl na nový, volnější, bez cvočků a cingrlat.
honza15:16:14 01.12.2016
odpovědět 
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Áá, že by pan Lukáš B. byl další ukřivděný živnostník, který má pocit, jak mu český stát pořád jde po krku? Zkusil sis někdy podnikat v zahraničí? Já ano a velmi rychle jsem zjistil, že na tom tak špatně i v porovnání s tzv. "západem" rozhodně nejsme. Za pravdu mi dává řada drobných podnikatelů, kteří do České republiky přicházejí za svým podnikáním...
z Prahy12:01:47 01.12.2016
odpovědět 
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
to, že je to někde ještě mnohem horší přece neznamená, že se máme od rána do večera vesele radovat jak se proti severním korejcům máme skvěle.
ono by to taky tady mohlo být (mnohem!) lepší. třeba kdybychom konečně opustili to naše národní největší přání aby sousedovi chcípla koza.
Lukas B.12:21:51 01.12.2016
odpovědět 
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Jojo, hloupí Rakušáci a hloupí Němci k nám přicházejí, protože jim vychytralé agentury namluvily, že u nás je volnější podnikání především co se personálních záležitostí týká. Po první mastné pokutě od berňáku ovšem berou kramle, protože i hlupákovi dojde, že se nechal napálit.
Kuba Turek14:00:47 01.12.2016
odpovědět 
    Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
No vidíš to. Je to asi týden co jsem v Praze potkal kamaráda z Itálie. Po otázce "a co ty tady?" nasledovalo vysvětlení, že přesunul komplet celý svůj podnik (obor lehké strojírenství) do ČR. Je tu prý mnohem menší problém sehnat schopné zaměstnance a české úřady jsou zlaté proti tomu co předvádí italská mafie a církev...
z Prahy14:17:57 01.12.2016
odpovědět 
    Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Ktere firmy konkretne prisly, dostaly pokutu a kvuli tomu (jak se to da vubec zjistit?) vzaly kramle?
15:31:26 01.12.2016
odpovědět 
     Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Tak asi zadna, co?
15:04:59 02.12.2016
odpovědět 
 Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Chlapi, máte špatný úhel pohledu - je to jasná diskriminace žen - jsou nějak podceňovány. To je příležitost pro gender bojovnice prosadit zvýšení ceny.Každý se při placení může prohlásit za ženu. Nebo se to nějak kontroluje?
Kano10:44:55 30.11.2016
odpovědět 
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Je to věc majitele. Je to jeho majetek, se kterým si může nakládat jak chce. Pokud prohlásí, že kozatý blondýny to maj zadara, ty který polezou nahoře bez, dostanou za vstup kilo, vošklivý ochechule maj přirážku a puberťáci s beďarama vstup zakázán, furt do toho státu nic není.
Lidi si vyberou kam jít sami i bez zásahu shůry.

Neomarxisti na to mají samozřejmě jiný názor.
AA11:00:44 30.11.2016
odpovědět 
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Kéž by: ale zkus udělat podobnou cenovou politiku "naopak", tedy vstup pro bílé pracující muže o 20 levnější (a měj to klidně zdůvodněné tím, že jich je hodně, tak jen ať chodí), nebo pro "uprchlíky" o 20 dražší... Bohužel je dnes rozdíl, jestli napíšeš na FB "Smrt bílým hubám" nebo "Smrt černým hubám"... A teď co s tím?
fl18:57:05 30.11.2016
odpovědět 
    Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Tesat do kamene!
z Prahy11:43:58 01.12.2016
odpovědět 
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Je to v prdeli už jsou tady bolševici ze západu. Ve jménu své pravdy. Amen
22:35:06 30.11.2016
odpovědět 
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Jak pro gender, tak pro transgender bojovnice.
honza12:35:17 30.11.2016
odpovědět 
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
kolik platí cigán, vietnamec, invalida? podte chodit na smichof v parukách s vycpávkami na hrudi, hlavně mluvte v ženském rodě.co si o tom myslíte holky? občanku nemůžou požadovat. vím že holkám to vyhovuje, ale je to dost nekorektní, majiteli zvaž to. Uveď důvod.na druhou stranu má to jistou vypovídací hodnotu.
mlsný kocour16:47:17 30.11.2016
odpovědět 
    Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Přesně tak! Gender je přeci otázkou volby, žejo! Tak od teďka všici na Smichovu o dvacku laciněji. A běda jestli k tomu budou keci! Pošlu na ně Šabatovou!
budoucí ministr pro lidská práva17:23:13 30.11.2016
odpovědět 
    Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Vidíme, že se tu množí mnoho divných řečí. Uvedeme tedy věci na pravou míru. Takže tu jsou fakta - to nižší vstupné pro pouzdřenky je hlavně kvůli tomu, aby vstupné pro lidi mohlo být nastavené na nízkou úroveň. Ne, není to blbost. Potřebujeme, aby v dámských šatnách bylo stále k vidění pár koziček a buchtiček, jinak by od nás odešli předplatitelé našeho on-line internetového streamu (ukázky naší tvorby též k nalezení na pornhub.com). Při vyšší ceně jsme zaznamenali odliv buchtiček. Poplatky vybranými na této činnosti pak dotujeme vstup pro lidi. Jasně, někdo může namítat, že takové konání je na hraně, ale pokud by to někdo směřoval na patřičné úřady, je u nás hnusný bolševický bonzák a takové přeci v naší čisté lezecké komunitě nestrpíme, ne..?
Letecké centrum Smichoff17:29:51 30.11.2016
odpovědět 
 Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Mám recept - komu se to nelíbí, nemusí na Smíchov chodit.
Já bych zavedl vstupné podle tělesné hmotnosti. Těžký člověk působí na chyty a stupy větší silou, více je opotřebovává, nebo pod ním dokonce prasknou. Tlustší se i víc potí, šlemí víc chyty a o důvod víc si připlatit. A pokud je onen člověk navíc zrzavej, tak má platit tak 300,- Kč za půlhodiny.
21:54:02 30.11.2016
odpovědět 
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Právě, že naopak. Ty tlustý musí mít slevu a všechny cesty musí být lehký, tak do stupně 4, tak aby se necítili diskriminováni. A previsy, ty se prostě zakážou.
22:40:57 30.11.2016
odpovědět 
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
přesně tak, trh (zákazník) si určuje, co je akceptovatelné. A je tam furt narváno, takže to asi tolika lidem nevadí. Komu to vadí, nemusí tam chodit. Až to bude vadit většině, tak to určitě provozovatel pocítí a změní. Jakýkoliv zásah zhůry je jen omezování svobody. A celá tahle "nediskriminace" je jen upřednostňování práv menšin na úkor práv jednotlivce čili zásadní odklon od základních práv a svobod.
Jirka08:11:15 01.12.2016
odpovědět 
    Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Vsak jo. Vzdycky si rikam, ze par "zabehlym" stenam (hlavne tem blizko atraktivnich a velmi rusnych lokalit) by jen a jen prospeja konkurence hned za rohem.
10:54:31 01.12.2016
odpovědět 
     Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Bohužel všechny ty řeči o volném trhu a konkurenčním prostředí jsou trochu mýtus. Občas to funguje, občas ne. Nejlépe ze všeho to funguje ale na stránkách skript z VŠE. Vem si kolik stěn se vyrojilo třeba v Brně. Rozhodně to ale nemělo vliv na snižování vstupného a podle mě ani na zvyšování kvality služeb...
Liu14:10:26 01.12.2016
odpovědět 
      Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
V Praze to vliv docela melo, hlavne na boulderovky. Z meho pohledu sla kvalita dost nahoru i na stenach, ktere zamrzly v case. Ale je fakt, ze dokud se stena jakztakz uzivi, nebo ji nevadi, ze se neuzivi, kvalita ci cena se zmenit nemusi, reps. to muze sakra dlouho trvat.
15:26:25 01.12.2016
odpovědět 
       Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
vliv na bouldrovky? BB zdražilo za opravdu krátkou dobu z 1300 na současných 1600 za 20 vstupovou permici.
narváno je tam pořád stejně a v létě se tam nedá dejchat jak před vraty spousta lidí včetně personálu hulí. takže sorry, ale kvantita šla nahoru, kvalita furt stejná.
20:01:43 01.12.2016
odpovědět 
        Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
BB-so bylo vyrazne rozsirene, lokal se predelaval. Zajimave, ze sis toho nevsiml ;)
21:20:19 01.12.2016
odpovědět 
         Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
hmm...

a do dvojnásobného prostoru chodí dvojnásobný počet lidí, takže co se změnilo? narváno je pořád stejně
09:40:15 05.12.2016
odpovědět 
          Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Jakoze prazdna boulderovka = dobra boulderovka? :)
10:40:46 05.12.2016
odpovědět 
           Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
ne. jakože dobré a oblíbené oplatky, když rozšířím výrobu a místo z jedné továrny produkuju ze dvou, prodávám za cenu, za kterou jsem prodával před rozšířením výroby.
11:09:20 05.12.2016
odpovědět 
 Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
A víš, že máme na offu horší zázemí než vy? Byl ses někdy podívat v dámský šatně a sprše třeba?
11:29:11 01.12.2016
odpovědět 
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Nebyl. Nejsem úchyl abych navštěvoval dámské šatny!
muž11:41:34 01.12.2016
odpovědět 
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
To je dobře. ;)
13:23:26 01.12.2016
odpovědět 
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
a to máš teda kliku. Mě se celkem běžně jednou dvakrát do týdne stane, že mě jedna nebo dvě odchytnou, občas i dvě nebo i víc holek naráz, a zatáhnou mě do dámský šatny, kde mě znásilní ve sprchovém koutě. Jednou to dokonce zašlo tak daleko, že naprosto bez skrupulí na mě čekaly nahoře u převisu jedna zleva a druhá zprava a sotva jsem dal onsight, skočily na mě obě naráz a než mě stačila jistička spustit, každá mě zneužila třikrát. Nevim jestli se to děje jenom mě, ale začínám zvažovat, jestli nezačnu chodit jenom na BW, kde se mi to stává jenom na boulderu nebo v komíně.
16:50:45 01.12.2016
odpovědět 
    Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
V komíně v půlce nebo až nahoře??
Esus19:09:56 01.12.2016
odpovědět 
     Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
no, většinou mě stíhá jedna odspoda a když dolezu nahoru, tak už tam na mě čeká druhá, se kterou mě pak sevřou do kleští. Neuděláš nic...
23:19:36 01.12.2016
odpovědět 
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Vy jako v dámské šatně nemáte, narozdíl od nás krásných mužů, fény, teplou vodu, masér(k)y a na výběr z několika druhů hydratační kosmetiky po koupeli (hlavně na ručičky, stále je mám vysušené od práškového magnesia)? Teda to chápu tu slevu!
krasavec03:41:36 03.12.2016
odpovědět 
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Vy jako v dámské šatně nemáte, narozdíl od nás krásných mužů, fény, teplou vodu, masér(k)y a na výběr z několika druhů hydratační kosmetiky po koupeli (hlavně na ručičky, stále je mám vysušené od práškového magnesia)? Teda to chápu tu slevu!
krasavec04:14:27 03.12.2016
odpovědět 
 Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Abychom pro příště neotravovali ČOIku blbostma (protože ty úředníky platíme), doporučuji tento text k pochopení rozdílu mezi cenovou diskriminací povoleným cenovým rozslišováním: goo.gl/OBiUTx

Pro ty línější asi stačí tato část:
Slevy a snížené ceny pro určité ohraničené skupiny spotřebitelů se většinou stanovují pro následující cílové skupiny:
1) Sleva se poskytuje příslušníkům skupiny osob, kteří jsou mezi spotřebiteli nedostatečně zastoupeni. Cílem je rozšíření okruhu spotřebitelů a spotřebitelek o jedince z řad příslušníků a příslušnic skupiny, která službu využívá v menší míře.
2) Slevy jsou zaměřeny na skupinu spotřebitelů s obvykle nižšími příjmy nebo vyššími životními náklady než mají ostatní. Takovou skupinou jsou studenti, důchodci, zdravotně postižení a popř. i další osoby s nízkými příjmy.

Pro oba případy platí, že se poskytovatel snaží slevou nalákat co nejvyšší počet spotřebitelů. Získá i spotřebitele, kteří by jinak o zboží či službu neměli zájem.

Předpokládá se, že spotřebitelé, kteří platí plnou cenu, využijí zboží či službu i bez slevy. Legitimním cílem použití dvojích cen je nalákání spotřebitelů a dosahování maximalizace zisku. Vyšší cena se používá typicky pro spotřebitele, u nichž se předpokládá vyšší ochota za zboží či službu zaplatit.


PS: Prosím osobu "z Prahy", aby si pro příště zvolila jiný nick a nedělala nám ostatním ostudu.

jezz10:20:29 03.12.2016
odpovědět 
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Šach mat! pičo Vole :-)
A.13:45:56 04.12.2016
odpovědět 
  Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Coz vlastne znamena, ze baby maji stejnou cenu vtupneho jako chlapi, ale dostavaji slevu.
18:37:23 04.12.2016
odpovědět 
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
stejně jako členové ČHS nebo ÖEAV v kamennejch lezeckejch kšeftech. tam je ekonomická úvahy obchodníka taková, že to nejsou hejlové z ulice a tuší kolik co stojí na éšopech nebo venku, a tak se tomu pokusí přiblížit, bo lepší menší marže než žádnej obchod. tam to žádnej dobroser jako diskriminaci nenapadá.
Lukas B.21:37:02 04.12.2016
odpovědět 
   Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
On pan předřečník z toho odkazu goo.gl/OBiUTx „pro ty línější“ ocitoval jen jistou část, jak už to tak v podobných případech často bývá.
Tak si dovolím přidat ještě jednu:
(Z části Příloha - případy cenového rozlišování)
***
Před rokem 1990 činil ve Velké Británii věk odchodu do důchodu pro ženy 60 let a pro muže 65 let. Když pan James a jeho žena, oba ve věku 61 let, navštívili plavecký bazén, pan James musel platit vstupné, zatímco jeho žena nikoliv, protože provozovatel koupaliště se rozhodl poskytovat služby zdarma osobám v důchodovém věku. Pan James proto namítal diskriminaci založenou na pohlaví. Sněmovna lordů rozhodla, že pro cenové rozlišování v tomto případě neexistuje žádné rozumné ospravedlnění, a proto se jedná o diskriminaci na základě pohlaví.
***
Závěr nechť si každý laskavý čtenář udělá sám.
D.01:38:22 05.12.2016
odpovědět 
    Re: Smichoff - rozdilna cena vstupu muzi a zeny
Vzdy plati, ze je dobre si precist cely text a ne jen tu cast, kterou zastance jedne strany nabidne..
08:55:12 05.12.2016
odpovědět 

Reklama:
 Foto dne:

 Databáze cest:
Všechny cesty (174361)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Jsem Super 7A Městské Skály
Zřícenina 7B Městské Skály
Už Jdi Spinkat Debílku 7A+ Městské Skály
Přítel Šňupák 6B Městské Skály
Friendship 7B Borzęta
Nově komentované:
Jahodová Dřeň Xc Bezděčín
Jahodová Dřeň Xc Bezděčín
Čtyřnohý Kamarád Arik Xb Bezděčín
Jahodová Dřeň Xc Bezděčín
Jahodová Dřeň Xc Bezděčín

 Nově v diskusi:
Re: Training protokol 7b -&amp;amp;gt; 8a | Re: Training protokol 7b - 8a | Re: Training protokol 7b -&amp;amp;gt; 8a | Re: Training protokol 7b - 8a | Re: Training protokol 7b -&amp;amp;gt; 8a | Re: Training protokol 7b -&amp;gt; 8a | Training protokol 7b -&amp;gt; 8a | Re: Training protokol 7b -&gt; 8a | Re: Training protokol 7b - 8a | Re: Training protokol 7b - 8a |

 Nové komentáře:
Re: A co na to Martan | ... | Re: :D | :D | :D | Krasa prirody | Re: A co na to Martan | Re: Síla | Re: Síla | Re: Síla |

 Kde to vře:
Komentované návrhy usnesení pro Valnou hromadu ČHS (82)
Lezení na 2 významých stěnách v Srbsku u Berouna zřejmě skončí (44)
Adam Ondra a Ela Adamovská k přípravě na olympijskou kvalifikaci (43)
20. ročník Petrohradského padání (17)
Valná hromada ČHS 2024 (12)
Film Adama Ondry o Bon Voyage 9a po vlastním jištění (E12) (7)
Brazílie - Rio de Janiero - březen/duben (5)
EPM v bouldrech Curno, Itálie (5)
Foto: Karabinou propíchnutá dlaň ruky lezce při pádu (4)
Foto Máry Holečka ze Sura Peaku na titulce The Alpine Journal (3)

 Nově v inzerci:
rychlá a legitimní nabídka půjčky | Simond Rock+ velikost 39 | Skály kolem Prahy | Bouldermatka | Gore-Texka Mammut | Gore-Texka Mammut | Péřový svetr North Face za 800,- | Apartmán v Tisé | Nové lano Tendon Master PRO 9.2 CS 80m | Ostravsko |

 Anketa:
Jaký je váš názor na dodržování lezeckých pravidel?
 Plně je respektuji 
 471 
 Většinou respektuji, záleží na konkrétní situaci 
 468 
 Mám s tím problém, ale občas ano 
 515 
 Nezajímá mě to, lezu podle svého. 
 462 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.