LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Jak piješ, tak lezeš. /Wie trinkst du, so kletterst du./
Hledání cesty

Hledání na Lezci

 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Pískaři jsou zpět!
Nová kniha Medaile na chvíli o olympijském příběhu Adama Ondry
Nová kniha Lékaři na horách: neviditelní hrdinové

Závody
SP skialpy Cortina d’Ampezzo ITA (06.04)
SP Šanghaj (09.04)
SP Wujiang (12.04)

Žebříček
Cesty:
36.Nosek 10298
37.Fajkoš 10297
38.Kohout 10268
Bouldry:
36.Čech 8850
37.Košťál 8809
38.Zíma 8728
Hory:
4.Rojko 6230
5.Louda 5970
6.Chomová 5704

Výsledky
AIX ÁDR BOULDER SESSION (09.03)
2. ČP v bouldrech Praha (02.03)
ČP v bouldrech Praha (17.02)

Deníčky
5517 lezců
1086772 cest
Nové přelezy:
Bona Minyo 7c+
Ipsofilia 7c+
Dekota Idi 7b+
Enemic Ínt 7b+
El Trucu Y 7c/7c+
PPL 7c
Heimdall 7c
Ztopořená 9/9+
El Tractor 7c+
Panel 7C

Stěny
HK Ostaš - Police Nad Metují
TJ vodní sporty - Loděnice - Litovel
Umělá horolezecká stěna ZŠ Dr. Horáka - Prostějov

Prodejny
HUDYsport - Plzeň
PROVIDE + YETTI Havlík - Děčín
HUDYsport - České Budějovice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Diskuse

Vložení přispěvku 
 Výška/váha lezce23.03.2017
Ahoj

Mám 205cm/104kg/37 let, lezu rád a skoro pořád, techniku samozřejmě teprve piluju (lezu přesně rok - umělka, bouldry i skála), ale pořád se nemůžu zbavit dojmu, že ten metrák váhy je omezení jak sviň. V basketu to byla výhoda, ale na s
 Re: Výška/váha lezce23.03.2017
Da se s tim lezt, ale do zazracnych vysin se nejspise nedostanes. Jak vaha, tak vyska bude na obtiz,
  Re: Výška/váha lezce23.03.2017
Díky, mám takovou zkušenost, že některý nástupy (třeba i V1) jsou tak protivně blízko u sebe (nohy/r
   Re: Výška/váha lezce23.03.2017
Zkusil bych možná i jiný než komerční bouldrovky, takové které jsou osázené chytama a můžes si vymys
    Re: Výška/váha lezce23.03.2017
Lokal neni komercni? :)
     Re: Výška/váha lezce23.03.2017
Jasně, že je. Ale není to taková hypermoderní boulder jako BW,BB nebo 13. a je to tam osázené chytam
      Re: Výška/váha lezce23.03.2017
co tě omezuje v označených bouldrech na BW nebo v BB vymyslet si vlastní?
       Re: Výška/váha lezce24.03.2017
Třeba množství chytů? Na BW to nejde téměř vůbec a a v BB jen v některých profilech které mají osáze
  Re: Výška/váha lezce23.03.2017
Zkušenost z kategorie "odpozorováno", protože já stojím na té druhé straně spektra, jsem m
   Re: Výška/váha lezce23.03.2017
A ti dva dlouháni, nejsou náhodou z Prahy? Třeba bych se mohl něco přiučit rovnou od nich ;)
 Re: Výška/váha lezce23.03.2017
Ahoj,
být tebou bych tomu dal čas :) Myslím, že na osmičky se můžeš v pohodě ještě dostat, c
  Re: Výška/váha lezce23.03.2017
Díky ... boulder dodávám pravidelně a hodlám u toho zůstat, takže snad ještě nějaké to zlepšení příj
   Re: Výška/váha lezce23.03.2017
Mám jednoho kamaráda 195cm / 95-100kg, neudělá jediný shyb(možná jeden když sehodně snaží) a na písk
   Re: Výška/váha lezce23.03.2017
Vzhledem k tomu ze si bodybuildil/poweliftil to nebude nedostatkem sily v horni polovine tela. Coz j
    Re: Výška/váha lezce23.03.2017
Tohle je dost individualni a z lezce ktery leze 6 (a jeste k tomu jen po roce lezeni, takze technika
 Re: Výška/váha lezce23.03.2017
Ja mam 175 cm a 93 kg. Lezu 8-ky kdyz se zadari. V previsech do 7. Hold si kup boty s tvrdou meziste
  Re: Výška/váha lezce23.03.2017
Kolik ti je? Ta vyska a vaha je zajimava na to, ze lezes 8. Diky!
   Re: Výška/váha lezce23.03.2017
32
   Re: Výška/váha lezce23.03.2017
32
   Re: Výška/váha lezce24.03.2017
8 na písku...VIII :D
  Re: Výška/váha lezce23.03.2017
Díky! Zabojuju ;) Jen s těma botama to bude horší, musím se hodně snažit/obětovat, abych se vůbec do
   Re: Výška/váha lezce23.03.2017
Zkus LS Miura, Katana Laces a Miura VS. Ted mam Miura VS, hodne tvrda bota, ale horsi v plotnach. Ka
    Re: Výška/váha lezce23.03.2017
Velikost 49/50? ;)
     Re: Výška/váha lezce23.03.2017
Tarantula/ce se vyrábí max. do 48EU, tam si nepomužeš. Na druhou stranu - LaSportiva dělá lezky s kl
      Re: Výška/váha lezce24.03.2017
Paráda, díkes, tohle se bude hodně hodit! ;)
   Re: Výška/váha lezce23.03.2017
i prsty na nohou se posilují - jednou v budoucnu zjistíš, že i tyhle stávající bačkory ustojej dost,
 Re: Výška/váha lezce23.03.2017
Chce to kila dolů, každé je znát. Ale pro inspiraci: Toni Lamprecht 188 cm váha až 90 kg, vylezeny c
  Re: Výška/váha lezce23.03.2017
Samozrejme, ze v kazdem sportu se najdou vyjimecni jedinci, kteri se absolutne vymykaji vhodnym mira
  Re: Výška/váha lezce23.03.2017
No, kila dolů šla, ale už není moc kde brát, max tak 2-3, ale moc díky za inspiraci ... baskeťáci to
  Re: Výška/váha lezce23.03.2017
Nj, ale Ghoul ma 205cm, nebo 190cm .. to je uplne jinde. Pro nej je 90kilo mod kostlivec, jestli muz
  Re: Výška/váha lezce23.03.2017
bído zvednul si mi náladu, jdu trénovat:)
 Re: Výška/váha lezce23.03.2017
Ja mam 175 cm a 93 kg. Lezu 8-ky kdyz se zadari. V previsech do 7. Hold si kup boty s tvrdou meziste
 Výška plus, váha minus23.03.2017
Výška je výhodou prakticky vždy v položeném, kolmém a mírně převislém terénu. Zkrátka morfo.
  ...přesto platí: kde je vůle, tam je cesta!23.03.2017
;-)
   Re: ...přesto platí: kde je vůle, tam je cesta!23.03.2017
Kde je vůle, tam je cesta! ;)

Přesto to vypadá na dalších 10 kilo dolu ... už teď jse
    Re: ...přesto platí: kde je vůle, tam je cesta!23.03.2017
Přestaň se bičovat kvůli dalším kilům dolů a nalez radši pár kilometrů na skále, v kolmým, položeným
 Re: Výška/váha lezce23.03.2017
Že se nehýbeš na překližce kvůli výšce je v pohodě.
Že se nedostaneš při své výšce při popiso
  Re: Výška/váha lezce23.03.2017
Najdi si videa s Johnem Dunnem - vylezl tuším 8b a přijdeš na jiný myšlenky. Tady si radit nenecháve
   Re: Výška/váha lezce23.03.2017
John Dunn mě hodně baví, ale k tvé poznámce musím napsat, že na své nejtěžší projekty vždycky úplně
    Re: Výška/váha lezce23.03.2017
John Dunne - Big Issue. Na youtube. Fakt boží, co ten chlap dokáže. Jednak má šílenou sílu, ale hlav
     Re: Výška/váha lezce24.03.2017
Přesně. To je takový kouzlo. (Pokud nejsi profi sportovec, reprezentant apod.) Soustředění na výkon
 Re: Výška/váha lezce23.03.2017
Tady je taky každej chytrej jak tejden. By mě zajímalo kolik z Vás po roce lezení mělo vytříbenou te
  Re: Výška/váha lezce23.03.2017
Cau, no ja myslim, ze trpis typickym zacatecnickym komplexem. Na 6 jsi se dostal sakra rychle za rok
   Re: Výška/váha lezce23.03.2017
Díky ... něco takového jsem se dočetl i v Tréninku sportovního lezce II a 5+/6- na techniku určitě z
    Re: Výška/váha lezce23.03.2017
Ja resim vic ramena protoze jsem s tim mel vic problemu a obecne mam pocit ze je to castejsi problem
     Re: Výška/váha lezce23.03.2017
Jo a jeste neco...
1) Dulezite je delat cviky poradne a neprehanet to s vahou/moc tuhou gumou
      Re: Výška/váha lezce23.03.2017
Ghoul zvedal cinky a vazil tehdy 120kg.

3x10 kliku pro nej bude sotva rozvicka, i kdy
       Re: Výška/váha lezce23.03.2017
Jo, ale pokud je (nebo jiny ekvivalent) delat nebude a bude jen lezt, tak si privodi driv nebo pozde
  Re: Výška/váha lezce23.03.2017
Děkuju všem, ani jsem nedoufal v tolik upřímně míněnejch reakcí. Sám dobře vím, že za další rok leze
   Re: Výška/váha lezce23.03.2017
no jestli jedeš na Velikonoce do Arca, tak výška a váha bude jednoznačná výhoda, nebudeš ušlapán.
 Re: Výška/váha lezce23.03.2017
Zdar, svýho času jsem řešil podobnou věc, mám 187/87 a z mých zkušeností:

1/zkus sund
  Re: Výška/váha lezce23.03.2017
1.pro lezeni/když uz ho umis/ je vaha alfou a omegou
2.spatna technika je jen nedostatek sily
   Re: Výška/váha lezce23.03.2017
jo ještě jsem Ti ted spocital Tve BMI a to je 24.8 tedy tesne pod hranici obezity u nelezce ale u le
    Re: Výška/váha lezce23.03.2017
No na BMI bych moc zrovna nekoukal, nepočítá se somatotypem a svalovým poměrem. Takový Jimmy Webb BM
    Re: Výška/váha lezce23.03.2017
Tvl nez se budes nekde znova ohanet BMI, zjisti si nejdriv jak to vzniklo a k cemu je to urceny... V
   Re: Výška/váha lezce23.03.2017
No tohle ber spis jako recesisticky pokus o sarkasmus. :D
   Re: Výška/váha lezce23.03.2017
Asi tě zklamu, ale Zico opravdu neměří 178,5 cm. Tipoval bych, že má možná takových 168,5 cm :D :D :
    Re: Výška/váha lezce23.03.2017
Ani jsi mne nezklamal, ted v klidu mohu i ja zacit dobývat ferraty teda.
 Re: Výška/váha lezce23.03.2017
Ty voe, ty máš problémy. Takové bych chtěl taky...
 Re: Výška/váha lezce24.03.2017
Nepatřím mezi ambiciozní lezce...ve svých 18ti letech sem lezl osmičky. Tělo dospělo, zesílilo...teď
  Re: Výška/váha lezce24.03.2017
Ghoule, jseš na tom ještě dobře. Já mám óčka jako prase. Kdybych měl nohy rovný, tak jsem minimálně
   Re: Výška/váha lezce24.03.2017
Ono je to vsechno individualni. Je fajn, kdyz ti lezeni dela radost. Pokud jsi OK s tim ze dokonverg
 Re: Výška/váha lezce22.10.2019
Čau, já mám 130kg a 196cm. Lezu 6a na boulderech, na skalách 5. Lezu chvíli a taky to jde.
 Re: Výška/váha lezce22.10.2019
Tvoje starosti na moji hlavu. V tvém věku už máš asi rodinu. Nebylo by lepší věnovat čas dětem a pře
 Re: Výška/váha lezce22.10.2019
Byl bych v klidu. Já 180cm/95 kg, věk dávno po 40 a sedmicky v pohodě. Síla v převisech výhodou. Váh
 Re: Výška/váha lezce22.10.2019
Byl bych v klidu. Já 180cm/95 kg, věk dávno po 40 a sedmicky v pohodě. Síla v převisech výhodou. Váh
 Re: Výška/váha lezce22.10.2019
Byl bych v klidu. Já 180cm/95 kg, věk dávno po 40 a sedmicky v pohodě. Síla v převisech výhodou. Váh
 Re: Výška/váha lezce23.10.2019
od vložení dotazu uplynulo už dost vody ve všech našich řekách, jak je na tom borec teď ?

 Slovensko-sektor Blázon23.03.2017
Ahoj, dá se lízt v oblasti Blázon (Malé Karpaty). Minulej týden jsme byli v Kršlenici a je tam zákaz kvůli hnízdění ptáků. Díky za info
 Re: Slovensko-sektor Blázon23.03.2017
http://www.jamesak.sk/

 Singing rock bungee22.03.2017
Ahoj, kupil som si singing rock bungee na upevnenie cepinov k uvazku. V manuale stoji, ze pri chodzi mozem zapnut karabiny do hlavy cepinu singing rock bandit zozadu. To mi vsak nejde pretoze svetlost otvorenej karabiny je mensia nez material cez ktory to
 Re: Singing rock bungee23.03.2017
Mam, cvakam shora. Prijde mi to OK. Co ti na tom vadi?
  Re: Singing rock bungee23.03.2017
Dyť je to strašný. Jasný, jde to, stejně jako to jde vyřešit nějak samo-domo, ale proboha proč, když
 Re: Singing rock bungee23.03.2017
Jojo, stejný setup, stejný výsledek. Trochu fail ze strany singáče. Holt snaha byla, cepíny se poved

 čórka v inzerci22.03.2017
Zdar, v inzerci se objevilo něco, co vypadá jako čórka. Je to inzerát z 22.3., prodávající "Sarafov". "Prodám lezecké příslušenství". Lano, jistítko, presa a další věci, o kterejch prodávající zatím nezjistil, jak se jmenujou.
 Re: čórka v inzerci22.03.2017
Osmička!!! :D :D :D Frajer tomu vážně rozumí
  Re: čórka v inzerci23.03.2017
Najdi si ho na FB, je to Bulhar, takze zamena osmy za osmicku tak hrozna neni.

 Lano na pisek21.03.2017
Cau, asi budu casem kupovat nove lano. Mam uz skoro 2 roky Edelrid Daku 10mm a jsem docela spokojeny, ale mam vyhrady. Hlavne se teda fest spini a uz jsem mel v ruce lana, co se lip podavaly (asi hlavne vec prumeru, ale i kvalita opletu). Oplet je po 2 le
 Re: Lano na pisek21.03.2017
Mě třeba vyhovuje Tendon se SBS opletem, mám 9,7 Master a nějakou starou 10.
 Re: Lano na pisek21.03.2017
Vem Tendon Master 9.7 a nediskutuj. Cena/výkon nejlepší.
  Re: Lano na pisek21.03.2017
A co Ambition 9.8?
   Re: Lano na pisek21.03.2017
špatný
  Re: Lano na pisek22.03.2017
Master s SBS mužu jen doporučit. Mám starej Master 9.2 s SBS a lezu hlavně Súľov (slepenec podobný p
   Re: Lano na pisek22.03.2017
sulov a pisek - to je nebe a dudy. jediné, co by se sulovu z piskovcu blížilo, jsou sušky a panťák
    Re: Lano na pisek22.03.2017
Sulov nejsou jen vyšmýkané VPN a Tabula s vysokým podílem vápencového pojiva... Ostrej je ten matroš
     Re: Lano na pisek22.03.2017
jenže na písku škodí ten písek v opletu - jinde nevysypeš doma z lana deset deka sypkého bordelu. ne
  Re: Lano na pisek22.03.2017
Spatny.
 Re: Lano na pisek21.03.2017
Mám asi 2 roky Beal Tiger 10 a vyhovuje mi. Lezu hlavně na písku, nevšiml jsem si, že by se nějak mo
 Re: Lano na pisek21.03.2017
Jestli nejsi o chlebu a vode, tak si priplat za tendon master radu. Litovat tech penez nebudes.
 Re: Lano na pisek22.03.2017
jenom poznámka: špinění lana není vlastností lana, ale kombinace měkké slitiny jistítka a písku v la
  Re: Lano na pisek22.03.2017
No, to take vim, ale myslel jsem si, ze hlavni jsou vlastnosti lana. Hele, pouzivam Ocun Ferry a Mam

 praskání v laně20.03.2017
Ahoj, rád bych se zeptal na vaše zkušenosti. mám ani ne rok staré lano a poslední dobou když  do něho dávám menší odskoky- do 3m nad kruhem, tak mi v něm vždycky praskne. Mám pocit že je to jen v opletu jak se to přehne v karabině. Stává se to někomu
 Re: praskání v laně26.03.2017
To dela uzel , ktery se pri zatizeni dotahuje a vydava ty praskave zvuky.zadny strach.

 FR vs. US klasifikace na lezci20.03.2017
Ahoj, dotaz spise na kluky z lezec.cz, ziji delsi dobu za oceanem a uplne me neodpovida jak lezec prevadi US klasu na Francouzskou. Prijde mi to tady takove o pul az stupen posunute. Viz jakekoli jine zdroje, US srovnavaci tabulky, US lezci kdyz mluvi o c
 Re: FR vs. US klasifikace na lezci20.03.2017
Vycházeli jsme z dostupných tabulek v době, kdy vznikaly žebříčky a od té doby se s tím více méně ni
  Re: FR vs. US klasifikace na lezci20.03.2017
Trumen ma pravdu, v jakýchkoli článcích v US o lezení ve Fr a Šp je klasa vykládaná v závorce odpoví
  Re: FR vs. US klasifikace na lezci20.03.2017
5.13a se standardně bere jako 7c+.
  Re: FR vs. US klasifikace na lezci20.03.2017
Diky za odpoved. Ja ziju v kanade..kazda oblast se samozrejme ruzni (stari, material, typ), doma sem
   Re: FR vs. US klasifikace na lezci20.03.2017
Spis me slo o to, ze "hezke cele" stupne s US, ktere podle me a jinych zdroju koresponduji
    Re: FR vs. US klasifikace na lezci21.03.2017
jaký celý stupeň, když 8a je 9+/10- ??
   Re: FR vs. US klasifikace na lezci21.03.2017
Jsem pro a jsem upřímně zvědavej, jestli se změna uskuteční. Už jsem změnu na Lezci nezažil hodně dl

 Hledám horolezce19.03.2017
Do připravovaného krátkého filmu z FAMU hledáme padesátníka nebo šedesátníka, který má zkušenosti s lezením. Točit budeme 3 - 4 dny kolem poloviny dubna. Jestli odpovídáte popisu a zajímalo by vás to, případně někoho takového znáte, nezdráhejte se ozvat s
 Re: Hledám horolezce24.03.2017
Kolik je Kubovi Turkovi? :D
  Re: Hledám horolezce24.03.2017
já bych to nepodceňoval. tuhle se všichni posmívali podobnému inzerátu, kdy hledali zralou zkušenou
   Re: Hledám horolezce24.03.2017
No, nejsem si jistej, že koloušek je optimální oslovení drsnýho horala 50 až 60tníka.
    Re: Hledám horolezce24.03.2017
to rozhodně není. ale než tenkrát angažovali klisničku, tak původně inzerovali, že hledají starou ko
     Re: Hledám horolezce24.03.2017
klisnicka to je ta afera kdy Turcim tvrdil ze klisnicka ze staje CSOB neleze a ona vyhrala tyden pre
      Re: Hledám horolezce24.03.2017
myslim, že poukazoval na to, jak je bouldering v holkách na špatné úrovni, když klisnička co netrénu
   Re: Hledám horolezce24.03.2017
Jo, tehdy to řešily i dvě slečny z našeho oddílu - jestli se mají přihlásit na konkurz a jestli to n
  Re: Hledám horolezce25.03.2017
ten neleze, to je jenom takový vypravěč o lezení.

 Hledám spolulezce na stěnu 18.03.2017
Ahoja,

hledám spolulezce/kyni na stěnu popř. skály.Mladá Boleslav a okolí.

ZN: hlavně bespečně
 Re: Hledám spolulezce na stěnu 18.03.2017
Si to dej do inzerce a nezaplevuj to tu...
  Re: Hledám spolulezce na stěnu 18.03.2017
Ty to tu nezaplevuj
joudo!
   Re: Hledám spolulezce na stěnu 19.03.2017
Má pravdu, tak buď od té dobroty a radši nepiš
    Re: Hledám spolulezce na stěnu 19.03.2017
Pravdu má jenom Ježíš!
     Re: Hledám spolulezce na stěnu 19.03.2017
Pravdu má glum,protože má miláška.A gluma řídí Lenin.

 Tele na offce17.03.2017
Dnes ráno mě na stěně potkala opravdu bizardnost hraničící s demencí. Na první pohled dospělej chlap. Brýlatej, takže, by člověk řek, že bude třeba hloubavej, sečtělej, zkrátka bude mít nějakou sebereflexi. Ovšem vzápětí mě zamrazilo. Jistil lezkyni, jedn
 Re: Tele na offce17.03.2017
Nemá hlídání a chce lízt, no. Pokud nikoho nezabije, tak OK.
 Re: Tele na offce17.03.2017
Fakt cekam, kdy uz se konecne nejaka stena rozhoupa a udela nekde uplne bokem od steny detsky koutek
 Re: Tele na offce17.03.2017
lezli na rybu/vyváděli?
měli kybl/samoblok (např megajull)?

Pokud u obojího pl
  Re: Tele na offce17.03.2017
teda pokud rybařili a měli samoblok sory
 Re: Tele na offce18.03.2017
Takhle jsem s kamarádem Klaksonem a mým vřeštícím prckem v kočárku vylezl tehdy svoji nejtěžší cestu
  Re: Tele na offce18.03.2017
Děti a lezení....taky jsem to tak praktikoval,ale pak přestal.Často ty blechy nejde dokonale ohlídat
  Re: Tele na offce18.03.2017
Odkaz je tezsi.
   Re: Tele na offce18.03.2017
To jsme ale tehdy hákovali, ne? A taky Křížová asi byla o něco málo těžší. Ale Helenčiny si považuji
    Re: Tele na offce19.03.2017
vzdycky jsem si myslel, jaký je ten KT lezec, všude je ho vidět, a Von přitom nikdy nic nevylezl.
     Re: Tele na offce19.03.2017
Nikdy jsem nic pořádného nevylezl. Tos fakt nevěděl?
      Re: Tele na offce21.03.2017
Někdo leze a někdo o tom lezení jenom kecá a manipuluje s fakty jak se mu to hodí. Inu co se v mladí
       Re: Tele na offce21.03.2017
Fakt Tě rodiče nenaučili se představit se, když chceš někomu něco říci? Zvláště pokud se to týká jeh
        Re: Tele na offce21.03.2017
na lezci je éšop. docela mi vyhovuje a rád na něm takovou tu běžnou lezecí konfekci nakupuju. no a p
         Re: Tele na offce21.03.2017
Děkuji lezec.cz za držení svobodné platformy pro diskuzi a jejich ne cenzuru, tedy až na ta sprostá
          Re: Tele na offce22.03.2017
někdo třeba rád a spokojeně platí za (levné a chutné) obědy v hospodě, kde si hospodskej neumí a nec
         Re: Tele na offce22.03.2017
Jeste je prosim potrestej tak, ze prestanes psat do kazde diskuze!
         Re: Tele na offce22.03.2017
Ano, miliony v zemi, kde jde pocitat lezce na desetitisice ;)
        Re: Tele na offce21.03.2017
Rodiče mne vychovali dobře a učili mne nepomlouvat, nežalovat, říkat pravdu, být čestný a vyhýbat se
         Re: Tele na offce22.03.2017
Tak to Tvoji rodiče opravdu zapomněli na slušné vychování svého synka. Bohužel. Je to jejich chyba,
          Re: Tele na offce22.03.2017
Ale on mi nepřipadá, že by trpěl...
           Re: Tele na offce22.03.2017
Ale jo, trpí. Trpí jako všichni nezdvořáci ve slušné společnosti.
            Re: Tele na offce22.03.2017
Jsi opět na omylu. Pokud by opravdu byl nezdvořák, je mu jedno, co si o něm kdo myslí. Ty si o mě ta
             Re: Tele na offce22.03.2017
No... vzhledem k Tvé zoufalé snaze obhájit, že je Ti jedno, jak lidé pohrdají anonymem a ještě k tom
              Re: Tele na offce22.03.2017
Možná sis jen nevšiml toho smajlíku na konci :-) Debatu s tebou už mám čistě jen pro pobavení, nic
               Re: Tele na offce22.03.2017
Ale Ty jsi nevychovaný. Rodiče prostě něco zanedbali. Sám od začátku píšeš, že co jsi se v mládí nau
                Re: Tele na offce22.03.2017
No a co? Jak vidíš, jsem spokojen i jako nevychovaný. Naopak, často je to tak, že čím větší nevychov
                 Re: Tele na offce22.03.2017
Coming out
                  Re: Tele na offce22.03.2017
Že by mi něco uteklo? Proč do toho zatahuješ homosexualitu?
                Re: Tele na offce22.03.2017
Ahoj Rozvědčíku, co tvý rodiče a tvý děti? Jsou hrdý na synka/ tatínka?
          Re: Tele na offce22.03.2017
Moji Rodiče nikdy nebyli v komunistické straně a já nikdy nebyl v pionýru, SSM, KSC taky. Nikdy jsem
           Re: Tele na offce22.03.2017
Aha, tak ty se mě bojíš. No to jsi měl říci hned na začátku, co jsi mě začal bezdůvodně urážet - byl
            Re: Tele na offce22.03.2017
To není strach, ale prevence, a to na základě zkušenosti z dob minulých a par takových jako ty jsem
             Re: Tele na offce22.03.2017
:-) kariéristů :-) jdu po tobě :-) Kde já už to slyšel? :-) Že by u těch výslechů? :-)

              Re: Tele na offce22.03.2017
Ano, že ti přijdou normální věci, které jiným ne, už jsme si tak nějak zvykli. A souhlas komentem vý
               Re: Tele na offce23.03.2017
To si taky od komančů dobře pamatuji. "My jsme si zvykli." Nikoliv "Já Franta Vomáčka
                Re: Tele na offce23.03.2017
Jenom kecy a bolševickej smrad. Agent StB moralizuje.
                 Re: Tele na offce23.03.2017
Až tak hluboko jsi klesl? To mě tak strašně nemáš rád?
                Re: Tele na offce23.03.2017
Chudáčku přecitlivělý. A že sem tedy vůbec lezeš, když víš, jaká sebranka se tu pohybuje? Proč nedis
                 Re: Tele na offce23.03.2017
Díky za anonymní doporučení. Jistě chápeš, že se jím nebudu řídit, že?
 Re: Tele na offce19.03.2017
Rekl bych, ze v telocvicne by to mohlo byt i OK. Zalezi na konkretni situaci. Na skalach to je horsi
 Re: Tele na offce20.03.2017
Nenaděláš nic. Pravidelně rodiče na stěnách upozorňujeme, že jejich dítko někde nebezpečně překáží.
  Re: Tele na offce20.03.2017
ono jde taky o to, že já jako jistič nebo lezec se snažím prckům v bezprostředním okolí co nejvíc vy
   Re: Tele na offce20.03.2017
V dnešní době se všichni řídíme heslem "bezpečnost především", a žijeme v iluzi že existuj
    Re: Tele na offce20.03.2017
Hele to neni o hypotetickejch pozarech... ale o sobeckym zvysovani rizika pro ostatni ze strany doty
     Re: Tele na offce20.03.2017
Souhlasim s problémem na bouldrovce, tam se padá na zem a když pořád musíš kontrolovat jestli pod te
     Re: Tele na offce20.03.2017
když už jsem výjimečně na stěně a ausgerechnet na smíchově, je mi docela jedno, jestli se pode mnou
      Re: Tele na offce20.03.2017
Tak to jsme radi, ze to vime!
       Re: Tele na offce22.03.2017
Toto je odporny anonymni utok na esenci slusnosti! Fuuuuuj, pryc s touto spinou!
     Re: Tele na offce21.03.2017
jo nechcte děcka doma když jdete na stěnu. ušetříte nervy sobě i ostatním...nebo si je vychovejte ja
    Re: Tele na offce20.03.2017
Me zpusobili dost nestesti, kdyz si spletli stenu s prolejzackou a zacali blbnout presne pod mistem,
     Re: Tele na offce22.03.2017
A proč ten lezec nezašel za obsluhou, ať haranta s matkou vykáže? Od toho tam přeci ta obsluha je. T
      Re: Tele na offce22.03.2017
Ktera stena ma prosim zakaz vstupu pro matky s harantama? Nebo na zaklade ceho ta stena je ma jako v
       Re: Tele na offce22.03.2017
Na základě vyvěšených pravidel? Na BW visí ohledně dětí cedulek několik, především na bulderu. A neb
        Re: Tele na offce22.03.2017
Na zaklade toho ze zakladnim pravidlem je neohrozovat ostatni a odpovednost za doprovazene nezletile
         Re: Tele na offce23.03.2017
Nechte je žít!No a příležitostně na ně spadněte a nechte je chcípnout!:-)))))
          Re: Tele na offce23.03.2017
Text komentáře je pro vulgrání, urážlivý nebo nezákonný obsah skrytý.
        Re: Tele na offce22.03.2017
Na zaklade toho ze zakladnim pravidlem je neohrozovat ostatni a odpovednost za doprovazene nezletile
    Re: Tele na offce20.03.2017
Me zpusobili dost nestesti, kdyz si spletli stenu s prolejzackou a zacali blbnout presne pod mistem,
    Re: Tele na offce21.03.2017
Nereknu na rovinu, ze to bylo kvuli detem. Ale uz dvakrat jsem byl u toho, kdyz pro nejakou matku le
    Re: Tele na offce21.03.2017
radši budu řešit hypotetický úrazy než ty reálný a jak už tu zaznělo, nejde vždycky o život, ale o t
 Re: Tele na offce20.03.2017
Podotkl bych že fakt že někdo nosí brýle, je trošku při těle, má děti a jistí ženu která se trápí v
  Re: Tele na offce20.03.2017
Tak ted muze zacit konfrontace. Tele je tu! :D
  Re: Tele na offce20.03.2017
Když myslíš, že jsi dobrej v metodice, tak si dejte dialektické závody. Navrhuju klasické téma, test
 Re: Tele na offce20.03.2017
Uplně zírám do jakých dimenzí se to lezení posouvá. A co až to bude olympijský sport, to bude teprve
 Re: Tele na offce21.03.2017
A mě zase vadí jističi, který jistí a jsou padesát metrů od stěny...taky mi vadí prasata, co lezou b
  Re: Tele na offce21.03.2017
nic z toho nedělám, ale dělám jiný věci, takže jsem rád když někdo občas někdo řekne co ho sere.
 Re: Tele na offce21.03.2017
bude hůř - teď všichni dávají haranty na biatlon, nebo do juda
představ si po tokiu, až budou
  Re: Tele na offce22.03.2017
Ty vole no to me nenapadlo... A je to pravda. Kdyz sem byl ja malej, tak byli vsichni na hokej, svet
 Re: Tele na offce22.03.2017
Tele,a ještě o sobě napíše!:-)))

<<<   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214   215   216   217   218   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235   236   237   238   239   240   241   242   243   244   245   246   247   248   249   250   251   252   253   254   255   256   257   258   259   260   261   262   263   264   265   266   267   268   269   270   271   272   273   274   275   276   277   278   279   280   281   282   283   284   285   286   287   288   289   290   291   292   293   294   295   296   297   298   299   300   301   302   303   304   305   306   307   308   309   310   311   312   313   314   315   316   317   318   319   320   321   322   323   324   325   326   327   328   329   330   331   332   333   334   335   336   337   338   339   340   341   342   343   344   345   346   347   348   349   350   351   352   353   354   355   356   357   358   359   360   361   362   363   364   365   366   367   368   369   370   371   372   373   374   375   376   377   378   379   380   381   382   383   384   385   386   387   388   389   390   391   392   393   394   395   396   397   398   399   400   401   402   403   404   405   406   407   408   409   410   411   412   413   414   415   416   417   418   419   420   421   422   423   424   425   426   427   428   429   430   431   432   433   434   435   436   437   438   439   440   441   442   443   444   445   446   447   448   449   450   451   452   453   454   455   456   457   458   459   460   461   462   463   464   465   466   467   468   469   470   471   472   473   474   475   476   477   478   479   480   481   482   483   484   485   486   487   488   489   490   491   492   493   494   495   496   497   498   499   500   501   502   503   504   505   506   507   508   509   510   511   512   513   514   515   516   517   518   519   520   521   522   523   524   525   526   527   528   529   530   531   532   533   534   535   536   537   538   539   540   541   542   543   544   545   546   547   548   549   550   551   552   553   554   555   556   557   558   559   560   561   562   563   564   565   566   567   568   569   570   571   572   573   574   575   576   577   578   579   580   581   582   583   584   585   586   587   588   589   590   591   592   593   594   595   596   597   598   599   600   601   602   603   604   605   606   607   608   609   610   611   612   613   614   615   616   617   618   619   620   621   622   623   624   625   626   627   628   629   630   631   632   633   634   635   636   637   638   639   640   641   642   643   644   645   646   647   648   649   650   651   652   653   654   655   656   657   658   659   660   661   662   663   664   665   666   667   668   669   670   671   672   673   674   675   676   677   678   679   680   681   682   683   684   685   686   687   688   689   690   691   692   693   694   695   696   697   698   699   700   701   702   703   704   705   706   707   708   709   710   711   712   713   714   715   716   717   718   719   720   721   722   723   724   725   726   727   728   729   730   731   732   733   734   735   736   737   738   739   740   741   742   743   744   745   746   747   748   749   750   751   752   753   754   755   756   757   758   759   760   761   762   763   764   765   766   767   768   769   770   771   772   773   774   775   776   777   778   779   780   781   782   783   784   785   786   787   788   789   790   791   792   793   794   795   796   797   798   799   800   801   802   803   804   805   806   807   808   809   810   811   812   813   814   815   816   817   818   819   820   821   822   823   824   825   826   827   828   829   830   831   832   833   834   835   836   837   838   839   840   841   842   843   844   845   846   847   848   849   850   851   852   853   854   855   856   857   858   859   860   861   862   863   864   865   866   867   868   869   870   871   872   873   874   875   876   877   878   879   880   881   882   883   884   885   886   887   888   889   890   891   892   893   894   895   896   897   898   899   900   901   902   903   904   905   906   907   908   909   910   911   912   913   914   915   916   917   918   919   920   921   922   923   924   925   926   927   928   929   930   931   932   933   934   935   936   937   938   939   940   941   942   943   944   945   946   947   948   949   950   951   952   953   954   955   956   957   958   959   960   961   962   963   964   965   966   967   968   969   970   971   972   973   974   975   976   977   978   979   980   981   982   983   984   985   986   987   988   989   990   991   992   993   994   995   996   997   998   999   1000   1001   1002   1003   1004   1005   1006   1007   1008   1009   1010   1011   1012   1013   1014   1015   1016   1017   1018   1019   1020   1021   1022   1023   1024   1025   1026   1027   1028   1029   1030   1031   1032   1033   1034   1035   1036   1037   1038   1039   1040   1041   1042   1043   1044   1045   1046   1047   1048   1049   1050   1051   1052   1053   1054   1055   1056   1057   1058   1059   1060   1061   1062   1063   1064   1065   1066   1067   1068   1069   1070   1071   1072   1073   1074   1075   1076   1077   1078   1079   1080   1081   1082   1083   1084   1085   1086   1087   1088   1089   1090   1091   1092   1093   1094   1095   1096   1097   1098   1099   1100   1101   1102   1103   1104   1105   1106   1107   1108   1109   1110   1111   1112   1113   1114   1115   1116   1117   1118   1119   1120   1121   1122   1123   1124   1125   1126   1127   1128   1129   1130   1131   1132   1133   1134   1135   1136   1137   1138   1139   1140   1141   1142   1143   1144   1145   1146   1147   1148   1149   1150   1151   1152   1153   1154   1155   1156   1157   1158   1159   1160   1161   1162   1163   1164   1165   1166   1167   1168   1169   1170   1171   1172   1173   1174   1175   1176   1177   1178   1179   1180   1181   1182   1183   1184   1185   1186   1187   1188   1189   1190   1191   1192   1193   1194   1195   1196   1197   1198   1199   1200   1201   1202   1203   1204   1205   1206   1207   1208   1209   1210   1211   1212   1213   1214   1215   1216   1217   1218   1219   1220   1221   1222   1223   1224   1225   1226   1227   1228   1229   1230   1231   1232   1233   1234   1235   1236   1237   1238   1239   1240   1241   1242   1243   1244   1245   1246   1247   1248   1249   1250   1251   1252   1253   1254   1255   1256   1257   1258   1259   1260   1261   1262   1263   1264   1265   1266   1267   1268   1269   1270   1271   1272   1273   1274   1275   1276   1277   1278   1279   1280   1281   1282   1283   1284   1285   1286   1287   1288   1289   1290   1291   1292   1293   1294   1295   1296   1297   1298   1299   1300   1301   1302   1303   1304   1305   1306   1307   1308   1309   1310   1311   1312   1313   1314   1315   1316   1317   1318   1319   1320   1321   1322   1323   1324   1325   1326   1327   1328   1329   1330   1331   1332   1333   1334   1335   1336   1337   1338   1339   1340   1341   1342   1343   1344   1345   1346   1347   1348   1349   1350   1351   1352   1353   1354   1355   1356   1357   1358   1359   1360   1361   1362   1363   1364   1365   1366   1367   1368   1369   1370   1371   1372   1373   1374   1375   1376   1377   1378   1379   1380   1381   1382   1383   1384   1385   1386   1387   1388   1389   1390   1391   1392   1393   1394   1395   1396   1397   1398   1399   1400   1401   1402   1403   1404   1405   1406   1407   1408   1409   1410   1411   1412   1413   1414   1415   1416   1417   1418   1419   1420   1421   1422   1423   1424   1425   1426   1427   1428   1429   1430   1431   1432   1433   1434   1435   1436   1437   1438   1439   1440   1441   1442   1443   1444   1445   1446   1447   1448   1449   1450   1451   1452   1453   1454   1455   1456   1457   1458   1459   1460   1461   1462   1463   1464   1465   1466   1467   1468   1469   1470   1471   1472   1473   1474   1475   1476   1477   1478   1479   1480   1481   1482   1483   1484   1485   1486   1487   1488   1489   1490   1491   1492   1493   1494   1495   1496   1497   1498   1499   1500   1501   1502   1503   1504   1505   1506   1507   1508   1509   1510   1511   1512   1513   1514   1515   1516   1517   1518   1519   1520   1521   1522   1523   1524   1525   1526   1527   1528   1529   1530   1531   1532   1533   1534   1535   1536   1537   1538   1539   1540   1541   1542   1543   1544   1545   1546   1547   1548   1549   1550   1551   1552   1553   1554   1555   1556   1557   1558   1559   1560   1561   1562   1563   1564   1565   1566   1567   1568   1569   1570   1571   1572   1573   1574   1575   1576   1577   1578   1579   1580   1581   1582   1583   1584   1585   1586   1587   1588   1589   1590   1591   1592   1593   1594   1595   1596   1597   1598   1599   1600   1601   1602   1603   1604   1605   1606   1607   1608   1609   1610   1611   1612   1613   1614   1615   1616   1617   1618   1619   1620   1621   1622   1623   1624   1625   1626   1627   1628   1629   1630   1631   1632   1633   1634   1635   1636   1637   1638   1639   1640   1641   1642   1643   1644   1645   1646   1647   1648   1649   1650   1651   1652   1653   1654   1655   1656   1657   1658   1659   1660   1661   1662   1663   1664   1665   1666   1667   1668   1669   1670   1671   1672   1673   1674   1675   1676   1677   1678   1679   1680   1681   1682   1683   1684   1685   1686   1687   1688   1689   1690   1691   1692   1693   1694   1695   1696   1697   1698   1699   1700   1701   1702   1703   1704   1705   1706   1707   1708   1709   1710   1711   1712   1713   1714   1715   1716   1717   1718   1719   1720   1721   1722   1723   1724   1725   1726   1727   1728   1729   1730   1731   1732   1733   1734   1735   1736   1737   1738   1739   1740   1741   1742   1743   1744   1745   1746   1747   1748   1749   1750   1751   1752   1753   1754   1755   1756   1757   1758   1759   1760   1761   1762   1763   1764   1765   1766   1767   1768   1769   1770   1771   1772   1773   1774   1775   1776   1777   1778   1779   1780   1781   1782   1783   1784   1785   1786   1787   1788   1789   1790   1791   1792   1793   1794   1795   1796   1797   1798   1799   1800   1801   1802   1803   1804   1805   1806   1807   1808   1809   1810   1811   1812   1813   1814   1815   1816   1817   1818   1819   1820   1821   1822   1823   1824   1825   1826   1827   1828   1829   1830   1831   1832   1833   1834   1835   1836   1837   1838   1839   1840   1841   1842   1843   1844   1845   1846   1847   1848   1849   1850   1851   1852   1853   1854   1855   1856   1857   1858   1859   1860   1861   1862   1863   1864   1865   1866   1867   1868   1869   1870   1871   1872   1873   1874   1875   1876   1877   1878   1879   1880   1881   1882   1883   1884   1885   1886   1887   1888   1889   1890   1891   1892   1893   1894   1895   1896   1897   1898   1899   1900   1901   1902   1903   1904   1905   1906   1907   1908   1909   1910   1911   1912   1913   1914   1915   1916   1917   1918   1919   1920   1921   1922   1923   1924   1925   1926   1927   1928   1929   1930   1931   1932   1933   1934   1935   1936   1937   1938   1939   1940   1941   1942   1943   1944   1945   1946   1947   1948   1949   1950   1951   1952   1953   1954   1955   1956   1957   1958   1959   1960   1961   1962   1963   1964   1965   1966   1967   1968   1969   1970   1971   1972   1973   1974   1975   1976   1977   1978   1979   1980   1981   1982   1983   1984   1985   1986   1987   1988   1989   1990   1991   1992   1993   1994   1995   1996   1997   1998   1999   2000   2001   2002   2003   2004   2005   2006   2007   2008   2009   2010   2011   2012   2013   2014   2015   2016   >>>  
 
     
...nové příspěvky
 Výška/váha lezce
Ahoj

Mám 205cm/104kg/37 let, lezu rád a skoro pořád, techniku samozřejmě teprve piluju (lezu přesně rok - umělka, bouldry i skála), ale pořád se nemůžu zbavit dojmu, že ten metrák váhy je omezení jak sviň. V basketu to byla výhoda, ale na stěně :(

Spec. v převisech a v těžších cestách plnejch malejch chytů, kde se 60kg borci proběhnou, cítím tu váhu a ať dělám co chci, pořád je to metrák a šlachy a kůže ... prostě to není ono a ne a ne se z těch šestek vyhrabat (nebo je spolehlivě lézt)

Diskuze o tom, zda je/není výška výhodou je jedna věc, něco o tom je na rockclimbing com, někdo věří, že to pomůže, já myslím, že zřídka ..

Co mě zajímá a proč tohle píšu. Znáte vůbec nějaké 2metrové/100kilové lezce, sháním nějakou inspiraci, případně trénink, rád bych věřil, že se jednou aspoň do těch osmiček dostanu

Díky
 Ghoul10:40:38 23.03.2017
odpovědět 
 Re: Výška/váha lezce
Da se s tim lezt, ale do zazracnych vysin se nejspise nedostanes. Jak vaha, tak vyska bude na obtiz, stejne tak velke prsty a nohy. Ale to neznamena, ze pri pilnem treninku by ses nemohl dostat treba na 8a. Kazdopadne vetsina nasich stavecu je fakt mala, tak bych se netrapil tim, ze na boulderovce treba neodlepis prdel ze zeme i v lehkem ci se na lanech nedovedes v previsu vyskladat do krkolomnych pozic s nohama za krkem. Pisi to tedy jako lezec prumernych proporci, ale dost jsem toho nalezl s vyrazne vzrostlejsim spolulezcem a tak jsem dost odpozoroval. Vicemene v jakemkoliv terenu to pro me bylo snazsi, dokonce i v "natahovacich" cestach.
10:57:45 23.03.2017
odpovědět 
  Re: Výška/váha lezce
Díky, mám takovou zkušenost, že některý nástupy (třeba i V1) jsou tak protivně blízko u sebe (nohy/ruce), že se tam prostě nenaskládám a když - tak neudržím ... ale překládám si to tak, že naděje je, i když asi nevylezu všechno, přestože se "přetrhnu" ;)
Ghoul11:31:07 23.03.2017
odpovědět 
   Re: Výška/váha lezce
Zkusil bych možná i jiný než komerční bouldrovky, takové které jsou osázené chytama a můžes si vymyslet i nějaké bouldry na míru pro sebe. V Praze třeba Lokal Blok :)
Honza11:53:39 23.03.2017
odpovědět 
    Re: Výška/váha lezce
Lokal neni komercni? :)
12:04:22 23.03.2017
odpovědět 
     Re: Výška/váha lezce
Jasně, že je. Ale není to taková hypermoderní boulder jako BW,BB nebo 13. a je to tam osázené chytama a nejsi omezen jen postavenými bouldry. Špatně jsem se vyjádřil sorry ;)
Honza12:44:49 23.03.2017
odpovědět 
      Re: Výška/váha lezce
co tě omezuje v označených bouldrech na BW nebo v BB vymyslet si vlastní?
18:23:15 23.03.2017
odpovědět 
       Re: Výška/váha lezce
Třeba množství chytů? Na BW to nejde téměř vůbec a a v BB jen v některých profilech které mají osázené více chyty
H.11:50:27 24.03.2017
odpovědět 
  Re: Výška/váha lezce
Zkušenost z kategorie "odpozorováno", protože já stojím na té druhé straně spektra, jsem malá a moje výmluvy směřujou spíš tímto směrem. :-) Nicméně v mém blízkém okolí jsou minimálně dva lezci, kteří se pohybují v tvé kategorii. Také pořád hledali problém/výmluvu ve své váze a výšce, vnímali to jako hrozný hendikep. A hendikep to bezesporu je, nicméně mnohem zásadnější pro jejich neúspěchy bylo, že se za a) snažili vždycky všechno urvat na sílu - technika nulová, katastrofální práce nohou a za b), jak jsou velký tak se natahovali a natahovali bez rozmyslu, protože prostě mohli a pak to kupodivu nefungovalo, natož v převise. K osmičkám a výš se prolezli cílenou prací na těchto nedostatcích, bez toho aniž by se nějak zásadně změnila jejich tělesná stavba. Stejně jako já nevyrostu, ty se nezmenšíš, váhovým úbytkem si sice pomůžeš, ale dle mého názoru, pokud se nemůžeš vyhrabat ze šestek, problém bude z velké části právě spíš v technice. Popros někoho zkušenějšího a upřímného, aby ti při lezení dal konkrétní zpětnou vazbu na to, co děláš blbě.
Eri12:20:15 23.03.2017
odpovědět 
   Re: Výška/váha lezce
A ti dva dlouháni, nejsou náhodou z Prahy? Třeba bych se mohl něco přiučit rovnou od nich ;)
Ghoul13:26:22 23.03.2017
odpovědět 
 Re: Výška/váha lezce
Ahoj,
být tebou bych tomu dal čas :) Myslím, že na osmičky se můžeš v pohodě ještě dostat, chce to lézt lézt lézt. Málo kdo po roce leze osmičky. Já jsem taky takový těžkotonážník 185cm/80-85kg (pod 80 už ani nepamatuji kdy jsem měl což je na lezce taky dost a jsem o 20cm menší a to lezu většinou tak do 9- UIAA OS. Když třeba k tomu zařadíš nějakou aerobku půjde váha malinko dolů. A nebál bych se ani bouldru občas :) tak dostaneš i víc síly do prstů než na stěně s lanem.

Měj se a ať to leze. Jenda
Honza11:00:02 23.03.2017
odpovědět 
  Re: Výška/váha lezce
Díky ... boulder dodávám pravidelně a hodlám u toho zůstat, takže snad ještě nějaké to zlepšení příjde. Ale s tou váhou už to bude horší, před rokem jsem měl 120kg (hodně svalů z posilování), dostal jsem to na 104, pomohlo to dost, ale při té mojí výšce ... mno, už takhle jsem celkem rachitickej
Ghoul11:33:46 23.03.2017
odpovědět 
   Re: Výška/váha lezce
Mám jednoho kamaráda 195cm / 95-100kg, neudělá jediný shyb(možná jeden když sehodně snaží) a na písku onsajtuje do IXa občas i nějakou Xa vyleze na pár pokusů. Fakt to zas tak tolik o váze není. Lezeš rok :), začal si relativně pozdě tak ten progress určitě nebude jako když je člověku 20. Chce to se vylézt a dostat ten pohyb do těla a myslím, že bez problémů se můžeš do pár let dostat na ty devítky, když si za tím půjdeš.

Jenda
Honza11:47:28 23.03.2017
odpovědět 
   Re: Výška/váha lezce
Vzhledem k tomu ze si bodybuildil/poweliftil to nebude nedostatkem sily v horni polovine tela. Coz je dobra zprava.

U lezeni, mimo techniky a hlavy, nejvic limituje pomer sily prstu a celkovy vahy. Dale nasleduje aerobni kapacita.

Oboje bude tvoje slaby misto.

Aerobni kapacitu dostatecnou na lezeni vybudujes lehce. 2-3x 6km pomaly beh tydne bohate postaci.

Se silou prstu je to horsi. Dotceny svaly se daj posilit relativne rychle, jsou to proste svaly. Problem je, ze slachy/upony atd se posili radove pomalejs, pocitej nekolikanasobne pomaleji nez svaly. Tj. kdybys zacal hrotit balknu nebo bouldrovku intenzivne (tak jak svaly dovoli) skoncis se zranenim prstu.

Proste tomu budes muset dat cas. Minimalne 1-2x tydne bouldruj nebo balknuj. Ale nastav velmi pooooomalej progress, zato soustavnej. Pocital bych tak 2-3 roky nez vybudujes nejakou silu v prstech adekvatni tvoji vaze.

Mezitim pracuj na technice, to je tvoje zachrana. Neb treba ja sem kopito ale moje konstituce mi dovoluje "tezky" cesty vyshybovat po prstech. Ty bys na tenhle prasostyl musel makat na sile prstu pomalu deset let.

Ve zkratce, pokud budes uspesne pracovat na technice muzet lizt 8, mozna i 9 do roka, roka a pul. Pokud si drevo, nebo na to budes dlabat (zadnej trener, zadnej koncept, atp.) tak muzes makat prsty na tenhle level za 3+_let.
15:26:36 23.03.2017
odpovědět 
    Re: Výška/váha lezce
Tohle je dost individualni a z lezce ktery leze 6 (a jeste k tomu jen po roce lezeni, takze technika tam bude asi slabsi) se na lezce co da 9 za 1,5 roku vypracuje sebelepsim treningem malokdo.
Radek16:08:49 23.03.2017
odpovědět 
 Re: Výška/váha lezce
Ja mam 175 cm a 93 kg. Lezu 8-ky kdyz se zadari. V previsech do 7. Hold si kup boty s tvrdou mezistelkou, aby ti daly lepsi oporu na malejch stupech, neb v nekkych ti budou palce vytejkat. A smeruj se spis do kolmic a polozenych cest. Kdyz najdes dobry misto, hned odpocivej. Previsy spis kratky, je to hrozna makacka.
11:02:06 23.03.2017
odpovědět 
  Re: Výška/váha lezce
Kolik ti je? Ta vyska a vaha je zajimava na to, ze lezes 8. Diky!
11:16:01 23.03.2017
odpovědět 
   Re: Výška/váha lezce
32
11:23:15 23.03.2017
odpovědět 
   Re: Výška/váha lezce
32
11:50:15 23.03.2017
odpovědět 
   Re: Výška/váha lezce
8 na písku...VIII :D
08:04:01 24.03.2017
odpovědět 
  Re: Výška/váha lezce
Díky! Zabojuju ;) Jen s těma botama to bude horší, musím se hodně snažit/obětovat, abych se vůbec dostal do velikosti 49 a v té není vůbec žádný výběr, konkrétně Ocún dělá jeden model a Saltic druhej... nikdo jinej ... mám oba a oba jsou bohužel celkem "netvrdé"
Ghoul11:36:56 23.03.2017
odpovědět 
   Re: Výška/váha lezce
Zkus LS Miura, Katana Laces a Miura VS. Ted mam Miura VS, hodne tvrda bota, ale horsi v plotnach. Katana laces podobne tvrda, ale prijde mi trosku citlivejsi. Tvrda bota na listach odlehci rukam. Jinak ja lezu cca jednou tydne.
11:57:58 23.03.2017
odpovědět 
    Re: Výška/váha lezce
Velikost 49/50? ;)
Ghoul12:01:50 23.03.2017
odpovědět 
     Re: Výška/váha lezce
Tarantula/ce se vyrábí max. do 48EU, tam si nepomužeš. Na druhou stranu - LaSportiva dělá lezky s klasickou velikostí a nepředzmenšuje jako Ocun. Zkus ještě sehnat FifeTen (5.10), model Anasazi lace nebo Anasazi VCS, ty se dělají až do 15US=49,5EU. vK
13:25:44 23.03.2017
odpovědět 
      Re: Výška/váha lezce
Paráda, díkes, tohle se bude hodně hodit! ;)
Ghoul11:27:28 24.03.2017
odpovědět 
   Re: Výška/váha lezce
i prsty na nohou se posilují - jednou v budoucnu zjistíš, že i tyhle stávající bačkory ustojej dost, protože to udržíš na palci a botu jen tak neprošlápneš
15:02:49 23.03.2017
odpovědět 
 Re: Výška/váha lezce
Chce to kila dolů, každé je znát. Ale pro inspiraci: Toni Lamprecht 188 cm váha až 90 kg, vylezeny cesty za 11, bouldry V14 - V15. Klem Loskot - 6 stop a 190 liber, 183 cm a 86 kg, někde psali i 90 kg, vylezená úplně stejná čísla.
Nemám je rád, kvůli nim se nemohu vymlouvat na váhu :-D
Bída11:13:15 23.03.2017
odpovědět 
  Re: Výška/váha lezce
Samozrejme, ze v kazdem sportu se najdou vyjimecni jedinci, kteri se absolutne vymykaji vhodnym miram a presto jim to jde velmi dobre. Ale moc jich neni..
11:30:43 23.03.2017
odpovědět 
  Re: Výška/váha lezce
No, kila dolů šla, ale už není moc kde brát, max tak 2-3, ale moc díky za inspiraci ... baskeťáci to sice nejsou, ale je radost vidět někoho hodně vysokého v pořádně těžké cestě
Ghoul11:39:50 23.03.2017
odpovědět 
  Re: Výška/váha lezce
Nj, ale Ghoul ma 205cm, nebo 190cm .. to je uplne jinde. Pro nej je 90kilo mod kostlivec, jestli muze neco shodit aniz by to melo zasadni vliv na silu, tak to nebude vic nez 5 kilo.

Je to hendikep, a poradnej. Holt mu progress zabere dvakrat tak dlouho a bez solidni techniky se nikdy na poradnej level nedostane.
15:32:54 23.03.2017
odpovědět 
  Re: Výška/váha lezce
bído zvednul si mi náladu, jdu trénovat:)
jojo15:33:51 23.03.2017
odpovědět 
 Re: Výška/váha lezce
Ja mam 175 cm a 93 kg. Lezu 8-ky kdyz se zadari. V previsech do 7. Hold si kup boty s tvrdou mezistelkou, aby ti daly lepsi oporu na malejch stupech, neb v nekkych ti budou palce vytejkat. A smeruj se spis do kolmic a polozenych cest. Kdyz najdes dobry misto, hned odpocivej. Previsy spis kratky, je to hrozna makacka.
11:22:47 23.03.2017
odpovědět 
 Výška plus, váha minus
Výška je výhodou prakticky vždy v položeném, kolmém a mírně převislém terénu. Zkrátka morfo.

Menší váha je výhodou ve všech lezeckých profilech (při lezení na tření je to výhoda asi nejmenší), u vědomí toho, že člověk by se měl cítit dobře ve svém vlastním těle.
ivoš11:28:28 23.03.2017
odpovědět 
  ...přesto platí: kde je vůle, tam je cesta!
;-)
ivoš11:30:47 23.03.2017
odpovědět 
   Re: ...přesto platí: kde je vůle, tam je cesta!
Kde je vůle, tam je cesta! ;)

Přesto to vypadá na dalších 10 kilo dolu ... už teď jsem jak lunt ... hmmm, jedině ... že bych si uřízl něco hodně hodně velkého/těžkého, co nepotřebuju k lezení ... co by to tak mohlo být? :D

no nic, fórek ... každop. díky
Ghoul11:43:21 23.03.2017
odpovědět 
    Re: ...přesto platí: kde je vůle, tam je cesta!
Přestaň se bičovat kvůli dalším kilům dolů a nalez radši pár kilometrů na skále, v kolmým, položeným, mírně převislým.
Lezeš rok a chceš do osmiček. Lez další dva tři roky a uvidíš, že to půjde líp.
14:57:23 23.03.2017
odpovědět 
 Re: Výška/váha lezce
Že se nehýbeš na překližce kvůli výšce je v pohodě.
Že se nedostaneš při své výšce při popisovaném treninku přes šestky na skále je ale problém v nohou - prostě nemáš techniku. Kdejaká holka, co nevleze na bouldr jak je rok dlouhý si šestku dá na rozlez a sedmu hned potom, protože to uchodí. Lezení sedmiček není o tom, že na bouldru čtvrt minuty uvisíš pětimilimetrovou lištu
12:02:05 23.03.2017
odpovědět 
  Re: Výška/váha lezce
Najdi si videa s Johnem Dunnem - vylezl tuším 8b a přijdeš na jiný myšlenky. Tady si radit nenechávej.
12:15:19 23.03.2017
odpovědět 
   Re: Výška/váha lezce
John Dunn mě hodně baví, ale k tvé poznámce musím napsat, že na své nejtěžší projekty vždycky úplně brutálně hubnul (a zhubnul)
14:54:17 23.03.2017
odpovědět 
    Re: Výška/váha lezce
John Dunne - Big Issue. Na youtube. Fakt boží, co ten chlap dokáže. Jednak má šílenou sílu, ale hlavně ta technika. Osobně angličany v tomhle dost obdivuju.
Ad původní otázka: vím, že jsi se na tohle zrovna neptal, ale mně osobně největší progres v lezení přineslo, když jsem začal lézt tak, že mně to začalo hrozně bavit. Bez ohledu na čísla, váhu, věk, progres, srovnávání atd., ale ta radost z toho.... to je ono.
Bobr19:04:11 23.03.2017
odpovědět 
     Re: Výška/váha lezce
Přesně. To je takový kouzlo. (Pokud nejsi profi sportovec, reprezentant apod.) Soustředění na výkon - zbytečný stres, ustavičné srovnávání, míň zábavy a radosti a pocity stagnace.
Intenzivní radost z lezení bez ohledu na výkon - spousta zábavy, a k tomu přirozený progres jako bonus.
P.08:34:59 24.03.2017
odpovědět 
 Re: Výška/váha lezce
Tady je taky každej chytrej jak tejden. By mě zajímalo kolik z Vás po roce lezení mělo vytříbenou techniku a rozlejzalo se v sedmičkách. Prostě tomu dej čas a lez, hlavně aby to bavilo.
Honza13:01:48 23.03.2017
odpovědět 
  Re: Výška/váha lezce
Cau, no ja myslim, ze trpis typickym zacatecnickym komplexem. Na 6 jsi se dostal sakra rychle za rok a pak se to zastavilo. Ja jsem stejne jako ty za rok lezl docela uspesne 6, dokonce i venku na OS. No a na prvni 7 RP jsem si pockal dalsi 2 roky :D Chodil jsem 1x tydne na umelku a vikendy na Srbac. Ono to prijde casem. Podle me je v tomhle stadiu dobre zamerit se na pilovani techniky. Nejsnaz to udelas tak, ze se nebudes trapit v tezkym, kde to budes tlacit silove a bez techniky, to ti nic neda. Spis nalez metry v cestach kde se citis dobre a ktere budes davat na OS resp. na RP s minimem pokusu to znamena 5+, 6-, mozna 6 pro tebe. Neni to zrovna propracovany treningovy plan, ale nic tim na druhou stranu nepokazis. A mysli taky na kompenzacni cviky (hravne lokty a ramena), pokud mas ambice lezt 6 a vic a chodis lezt vic nez 1x tydne, urcite to stoji zato a zacal bych hned, ne az prijdou problemy, to uz byva pozde a je nutna min mesic prestavka.
Radek13:16:33 23.03.2017
odpovědět 
   Re: Výška/váha lezce
Díky ... něco takového jsem se dočetl i v Tréninku sportovního lezce II a 5+/6- na techniku určitě zařazuju ... a začátečnickej komplex to asi bude, souhlas :D

Halt se chci neustále zlepšovat a nějak se to seklo :D

S tou kompenzací je to ale horší, moc jsem o tom zatím neslyšel :( Lokty a ramena ... měl bys nějakej tip/odkaz?

Díky
Ghoul13:25:16 23.03.2017
odpovědět 
    Re: Výška/váha lezce
Ja resim vic ramena protoze jsem s tim mel vic problemu a obecne mam pocit ze je to castejsi problem. Inspirovat se muzes tu goo.gl/XQE4LO
Radek14:05:53 23.03.2017
odpovědět 
     Re: Výška/váha lezce
Jo a jeste neco...
1) Dulezite je delat cviky poradne a neprehanet to s vahou/moc tuhou gumou. U cviku na ramena plati, ze cinka nad 2.5 kila je obvykle uz moc. To co chces posilit je rotatorova manzeta a pokud nemas extremne vytribenou techniku, tak pri vetsim zatizeni budes nevedomky zapojovat vetsi svaly (zada, deltovy sval...) a vse jde do haje...
2) Na zacatek (a ne jen na ten) je mozna jeste lepsi nejake komplexni cviceni nez velmi specificke cviky narocne na techniku, ktere se budes nejakou dobu ucit nez je zacnes delat spravne. Takze treba 3x tydne 3 serie poctivych kliku po 10ti je urcite paradni cesta jak zacit. Gumu a cinky pridat casem nebo klidne i hned...
3) Poradne se zahrat a protahnout pred lezenim. Fakt tohle nepodcenovat. Rozhybat ramena, prsty, protahnout predlokti...

Kdyz jdu na umelku, aspon 15-20 minut protahuju, pak lezu 2 - 3 hodky a 90 minut ruzna kompenzacni cviceni. Takze priprave a kompenzace dohromady davam skoro tolik casu jako samotnemu lezeni. Jeste pred rokem a pul mi to prislo jako blbost a pak sem litoval :D
Radek14:26:50 23.03.2017
odpovědět 
      Re: Výška/váha lezce
Ghoul zvedal cinky a vazil tehdy 120kg.

3x10 kliku pro nej bude sotva rozvicka, i kdyby posledni rok stravil v posteli.
15:37:52 23.03.2017
odpovědět 
       Re: Výška/váha lezce
Jo, ale pokud je (nebo jiny ekvivalent) delat nebude a bude jen lezt, tak si privodi driv nebo pozdeji zraneni.
Radek16:11:17 23.03.2017
odpovědět 
  Re: Výška/váha lezce
Děkuju všem, ani jsem nedoufal v tolik upřímně míněnejch reakcí. Sám dobře vím, že za další rok lezení bude vylezenost větší a snad i s obtížností to půjde trochu nahoru ...

Už za měsíc jedu na týden do Arca, tak tam třeba nějakou tu sedmičku těma nohama "ulezu" ;)
Ghoul13:20:52 23.03.2017
odpovědět 
   Re: Výška/váha lezce
no jestli jedeš na Velikonoce do Arca, tak výška a váha bude jednoznačná výhoda, nebudeš ušlapán.

A hlavně to chce zesílit prsty a neprolamovat, nebo při tý váze dřív nebo pozdějš si něco urveš.
d.13:47:19 23.03.2017
odpovědět 
 Re: Výška/váha lezce
Zdar, svýho času jsem řešil podobnou věc, mám 187/87 a z mých zkušeností:

1/zkus sundat pár kilo - spíš něž běhání, kdy jde pryč i svalovina sázím na posilování s vytrvalostním charakterem

2/velká váha je vždycky zvýšený nápor na šlachy, vazy, klouby - to vnímám jako největší riziko- lízt 6 je furt lepší než nelízt vůbec. - proto si zkus i líp poskládat stravu - podpoří úbytky tuku

3/trénink - spíš než malý mrdky a lišty zkus dřevěný koule na provázku - třeba metolius- podpoříš sílení svalů šlach prstů bez drastickýho dopadu na tvoje zdraví

4/lez dál šestky, lez pomalu, nespěchej, soustřed se spíš na pohyb jako takovej než co vylezeš. lepší je cestu nedolízt ale lízt ji v klidu a vědět co děláš než to tam rvát a snažit se utrhnout číslo.

good luck
Jojo13:36:15 23.03.2017
odpovědět 
  Re: Výška/váha lezce
1.pro lezeni/když uz ho umis/ je vaha alfou a omegou
2.spatna technika je jen nedostatek sily
3.zatim uplne všichni co lezou, mají malo sily jako vlastne jediny problém
4. zkus lezt odvazne cesty na pisku, urcite je pekne ocistis a ja pak je mohu lizt v klidu, ze bych ještě něco mohl urvat
5.jiz nekdy v davnem praveku genialni myslitel Zico Tomanec vypocital a tak navždy presne stanovil idealni vysku pro lezce na tusim 178,5 cm/shodou okolnosti jeho vyska/....zkus to nejak vyresit tou amputaci, chces li byt TOP TEN
6. lezeni zdar!
M.14:09:41 23.03.2017
odpovědět 
   Re: Výška/váha lezce
jo ještě jsem Ti ted spocital Tve BMI a to je 24.8 tedy tesne pod hranici obezity u nelezce ale u lezce je to jiz pasmo morbidni obezity, takze s tim jak jsi rachiticky asi moc pravdy nemas, zkus jit na BMI 19 jako adamek a uvidíš...psche
M.14:12:19 23.03.2017
odpovědět 
    Re: Výška/váha lezce
No na BMI bych moc zrovna nekoukal, nepočítá se somatotypem a svalovým poměrem. Takový Jimmy Webb BMI 23,6 a je jeden z top bouldristu na svete.
Honza14:27:06 23.03.2017
odpovědět 
    Re: Výška/váha lezce
Tvl nez se budes nekde znova ohanet BMI, zjisti si nejdriv jak to vzniklo a k cemu je to urceny... Ve zkratce: pro jednotlivce je to formulka naprosto nic nevypovidajici.
15:41:25 23.03.2017
odpovědět 
   Re: Výška/váha lezce
No tohle ber spis jako recesisticky pokus o sarkasmus. :D
14:29:53 23.03.2017
odpovědět 
   Re: Výška/váha lezce
Asi tě zklamu, ale Zico opravdu neměří 178,5 cm. Tipoval bych, že má možná takových 168,5 cm :D :D :D
m.15:23:20 23.03.2017
odpovědět 
    Re: Výška/váha lezce
Ani jsi mne nezklamal, ted v klidu mohu i ja zacit dobývat ferraty teda.
M.17:12:36 23.03.2017
odpovědět 
 Re: Výška/váha lezce
Ty voe, ty máš problémy. Takové bych chtěl taky...
19:53:01 23.03.2017
odpovědět 
 Re: Výška/váha lezce
Nepatřím mezi ambiciozní lezce...ve svých 18ti letech sem lezl osmičky. Tělo dospělo, zesílilo...teď o 10 let později 190 cm, 90 kilo. Lezu cca do 7 miček. V podstatě po 20ti letech lezení sem se smířil s tím, že už to lepší nebude. Buď můžeš dřít a držet brutální životosprávu...nebo se za pár let ustálíš na těch 6-7 a bude tě to stejně furt bavit ;) S tvými parametry postačí vytrvat a minimálně o ten stupeň půjdeš ještě nahoru bez nějakýho účelovýho tréninku. Ono stejně s těmihle "Mamutími" těly si člověk v těžším akorát užene záněty šlach a podobný lapálie.
Petr06:42:12 24.03.2017
odpovědět 
  Re: Výška/váha lezce
Ghoule, jseš na tom ještě dobře. Já mám óčka jako prase. Kdybych měl nohy rovný, tak jsem minimálně o 7-10 cm vyšší při stejné váze. Jo, to by se mi to lezlo. Na osmičky se klidně dostaneš. Sice asi nevylezeš každou, ale budeš si muset vybírat styl, co ti sedí, ale jak píše Ivoš, výška je výhodou skoro všude krom konstantně převislých cest.
08:24:07 24.03.2017
odpovědět 
   Re: Výška/váha lezce
Ono je to vsechno individualni. Je fajn, kdyz ti lezeni dela radost. Pokud jsi OK s tim ze dokonvergujes na nejakou obtiznost a ustavis se tam natrvalo, je to OK. Ale kazdy je jiny a me by to sralo. Kdyz jsem poprve lezl, cumel jsem na lidi co si davali 6 na OS a rikal jsem, jestli nekdy polezu tohle, tak mam vyhrano. Za rok jsem lezl 6 a jedine, co me zajimalo bylo, jak sakra vylezt tu 7 vedle, protoze ty kroky jsou uzasne. Ale chybela mi technika. Mohl jsem urvat vsechny 6 a 6+ okolo a mit z toho uzasny pocit, ale ta bezmoc v te 7 to vsechno prevazila. Tak jsem si rikal, az polezu 7 budu stastnej lezec. Za rok a neco se mi to povedlo, ted lezu 7 na OS a jedine co me zajima je najit vhodny projekt za 8-/8, ktery poslu na RP. Takze zaverem, radost z lezeni je to hlavni. Ale radost z lezeni znamena u ruznych jedincu ruzne veci. Nekomu prinasi ultimatni radost prelezt vsechny 6ky v sektoru na OS, nekomu jinemu prinese vic radosti, prelezt tri z nich na rozlez a pak trpet pul dne v projektu za 8, kterej je vedle a tesit se z toho ze jsem to zkrokoval, tyden trpet na umelce, viset na balkne, trenovat vytrvalost a kdovi co jeste jen abych to pristi vikend poslal :D A mimo jine, lezt tezke cesty ma i nesporne prakticke vyhody. Lezcu co lezou 8 a vic je min nez lezcu co lezou 6 a vic, takze si uzijes lezeni v sektorech, kde nebude narvano a budes mit vic na vyber. Treba na takovem Srbaci je navic tezky najit hezkou cestu pod 6+, ale nad 7- uz ty hezke spis prevazujou. V horach nebudes muset stat frontu na nastupu jedineho 5b co je siroko daleko, ale misto toho das o kus vedle 7a, ktere ma 5 pelezu za sezonu...
11:09:47 24.03.2017
odpovědět 
 Re: Výška/váha lezce
Čau, já mám 130kg a 196cm. Lezu 6a na boulderech, na skalách 5. Lezu chvíli a taky to jde.
Pavel13:12:05 22.10.2019
odpovědět 
 Re: Výška/váha lezce
Tvoje starosti na moji hlavu. V tvém věku už máš asi rodinu. Nebylo by lepší věnovat čas dětem a přestat řešit takové kraviny? Jsi kus chlapa a těžko polezeš těžké cesty v převisech jako vychtrlí chcípáci. A nebo možná jednou ano. Není to ale jedno? Lez pro radost a neřeš čísla. O tom lezení není.
15:45:44 22.10.2019
odpovědět 
 Re: Výška/váha lezce
Byl bych v klidu. Já 180cm/95 kg, věk dávno po 40 a sedmicky v pohodě. Síla v převisech výhodou. Váha vůbec nevadí na skialpech, vícedélkách do 7uiaa nebo na ledech (WI6), naopak dobrá kondička výhodou.&#128521;
P17:02:09 22.10.2019
odpovědět 
 Re: Výška/váha lezce
Byl bych v klidu. Já 180cm/95 kg, věk dávno po 40 a sedmicky v pohodě. Síla v převisech výhodou. Váha vůbec nevadí na skialpech, vícedélkách do 7uiaa nebo na ledech (WI6), naopak dobrá kondička výhodou.&#128521;
P17:02:14 22.10.2019
odpovědět 
 Re: Výška/váha lezce
Byl bych v klidu. Já 180cm/95 kg, věk dávno po 40 a sedmicky v pohodě. Síla v převisech výhodou. Váha vůbec nevadí na skialpech, vícedélkách do 7uiaa nebo na ledech (WI6), naopak dobrá kondička výhodou.&#128521;
P17:02:18 22.10.2019
odpovědět 
 Re: Výška/váha lezce
od vložení dotazu uplynulo už dost vody ve všech našich řekách, jak je na tom borec teď ?
klasik07:19:10 23.10.2019
odpovědět 

Reklama:
 Foto dne:

Lezení nad Monacem
 Databáze cest:
Všechny cesty (173439)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Brocotomia 7a Margalef
El Trucu Ye Apretar 7c/7c+ Margalef
PPL 7c Margalef
Llegar Y Besar El Santo 7a Chulilla
Paluis 5c Olba
Nově komentované:
Černá Perla XIIa Labské Údolí - Pravý Břeh
Tanta Guasa 6c Jérica
Bella Duracella 6b Leonidio
Super Bibe 6b+ Leonidio
Gaia 8b Kalymnos

 Nově v diskusi:
Lano Beal Karma 9.8mm | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | vkládání fotek u cest | Re: Ach to lezeni na top rope | Re: Podmínky v Tatrách | Podmínky v Tatrách | Re: posuv opletu lana uprostřed | Re: nehmotné kulturní dědictví unesco |

 Nové komentáře:
Re: Údržba skal - správci | Černá Perla | Koleno od Kozy | Re: Údržba skal - správci | Re: není | Re: Údržba skal - správci | Re: Manažer | Re: zprávy z lyžařaského svazu | Re: Manažer | není |

 Kde to vře:
Nadcházející valná hromada ČHS má být 13. dubna 2024 v Praze (124)
Vstříc lepším zítřkům. A nebo ne? (104)
Mauritánie – únor 2024 (19)
Žádost o zařazení na program Valné hromady ČHS 2024 (16)
Video: Adam Ondra dává na flash boulder za 8B(+) ve Švédsku (10)
Refresher: ČHS zveřejnil sexistický inzerát, musel se omluvit (8)
Olympijské sporty se nově rozšíří o skialpinismus (5)
Saské pískovcové lezení je na seznamu kulturního dědictví UNESCO (2)
Zemřel Pit Schubert (2)
Video: Adam Ondra radí, jak při lezení používat koleno (2)

 Nově v inzerci:
Prodám nevyužitý matroš. | Bunda Arcteryx Alpha GTX Pro | Skialp set Lusti 177 + Dynafit + Colltex | Prodám nevyužitý matroš. | Švýcarská dálniční známka 2024 | Čelovka PETZL ACTIK CORE 350 lm + Pouzdro NOCTILIGHT | Různé: VÝŠKOVÉ PRÁCE NASTÁLO V PRAZE 320- 480 Kč/hod 59 000 až 7 | Dětský sedák Simond - celotělový | Trip spanelsko | Péřovka North Face |

 Anketa:
Jaký je váš názor na dodržování lezeckých pravidel?
 Plně je respektuji 
 124 
 Většinou respektuji, záleží na konkrétní situaci 
 130 
 Mám s tím problém, ale občas ano 
 135 
 Nezajímá mě to, lezu podle svého. 
 116 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.