LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Dobrá horolezkyně dosáhne vrcholu, už v základním táboře.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Pískaři jsou zpět!
Nová kniha Medaile na chvíli o olympijském příběhu Adama Ondry
Nová kniha Lékaři na horách: neviditelní hrdinové

Závody
SP skialpy Cortina d’Ampezzo ITA (06.04)
SP Šanghaj (09.04)
SP Wujiang (12.04)

Žebříček
Cesty:
16. 10819
17.Reich 10798
18.Janošová 10776
Bouldry:
16.Petrík 9653
17.Obal 9650
18.Vaňous 9500
Hory:
11.Švihálek 5320
12.Magič 4914
13.Sukačová 4783

Výsledky
AIX ÁDR BOULDER SESSION (09.03)
2. ČP v bouldrech Praha (02.03)
ČP v bouldrech Praha (17.02)

Deníčky
5517 lezců
1086776 cest
Nové přelezy:
Bona Minyo 7c+
Ipsofilia 7c+
Dekota Idi 7b+
Enemic Ínt 7b+
El Trucu Y 7c/7c+
PPL 7c
Heimdall 7c
Ztopořená 9/9+
El Tractor 7c+
Panel 7C

Stěny
SAUNA - Plzeň
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5
Boulder Bar - Praha 7

Prodejny
LANEX eshop - Bolatice
Rock Point OC Olympia - Brno
Lezec-shop.cz - Štěchovice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Diskuse

Vložení přispěvku 
 skialpy pro dítě17.02.2019
Zdar, rád bych zde probral s p.t. diskusním fórem otázku skialpů pro děti.

Mám syna (130 cm, 27 kg) a ten se nechal slyšet, že běžky jsou otrava a kloužou a bobě se ba nich jezdí z kopce a že by chtěl skialpy.

Zde mám několi
 Re: skialpy pro dítě17.02.2019
Sjezdovkové přezkáče ano. Pro prcky se stejně jiné nedělají. Doporučuji co nejlevnější z bazaru, pro
  Re: skialpy pro dítě21.02.2019
Skialpovy boty ve velikosti EU36 se rozhodne delaj, ma je pritelkyne.
   Re: skialpy pro dítě22.02.2019
Tak to už nemluvíme od dětech, které poprvé stoupnou na skialpy, ale teenagerech. Já si představoval
    Re: skialpy pro dítě22.02.2019
Honza psal "syn má nohu cca 35 - 36" ;-)
    Re: skialpy pro dítě22.02.2019
Synovi je 9 a nohu má 35. Na sjezdovky má teď třeba přezkáč 38 a nepadá mu.
     Re: skialpy pro dítě22.02.2019
Přičemž mluvíme o tom, že by si poprvé stoupnul na skialpy.
 Re: skialpy pro dítě17.02.2019
mám to obráceně. takže jsem děti opakovaně trýznil skialpy, nějak to dali, borůvkovej knedlík zbašti
  Re: skialpy pro dítě17.02.2019
Běžky jsou jenom pro děti, které pochopí krásu masochismu. Což nastává obvykle ve věku až po dvacítc
   Re: skialpy pro dítě17.02.2019
Musim se priznat ze ty skialpovy vlozky a sjezdovy prezkace mi zavanej spis sadismem. Ve velikosti 3
    Re: skialpy pro dítě18.02.2019
ale jo, von to sadismus samozřejmě je. ty vložky do vázání zvednou nohu o pár čísel vejš nad lyži a
     Re: skialpy pro dítě18.02.2019
Nejlepsi je, a razi to dost lidi - muzes to treba uspesne okoukat v Rakousku - na freeridovej svah v
      Re: skialpy pro dítě18.02.2019
to bys koukal, kde jsem tuhle sobotu potkával v Krkonoších hojné exoty na skialpech. třeba na kládov
       Re: skialpy pro dítě18.02.2019
No jo, zoufale krajinne podminky casto zadaji zoufale ciny. Ale obecna pravidla, treba pro vylet do
  Re: skialpy pro dítě17.02.2019
Tak vem deti na nejaky sjezdy (jsou i u nas), at diky tome nemaji o tom sportu naprosto zkreslenou p
 Re: skialpy pro dítě17.02.2019
Dokud jsou deti maly, tak by se mely ucit klasiku (a plavat). Ve starsim veku ten pohyb nejde tak do
  Re: skialpy pro dítě17.02.2019
klasika (mluvíme-li o běžkách) je dávno mrtvá, aspoň tedy z hlediska sportovního (romantické ťapání
   Re: skialpy pro dítě17.02.2019
Počkej, až s dcerunkou vyrazíš do ÚKDŽ na prodlouženou! Mazurka, menuet a vogeltanz jdou furt základ
   Re: skialpy pro dítě18.02.2019
Kolik borců to celé odsoupaží?
    Re: skialpy pro dítě19.02.2019
112363
 Re: skialpy pro dítě17.02.2019
Na vyzkouseni staci normalni detske lyzaky, vlozka do vazani a stare pasy.
Pokud ho to chyti,
  Postřeh z Alp18.02.2019
Táta na skyalpech, za ním synátor (6-7 let) na běžkách s pásama, podpora gumicukem. Táta na báglu dě
   Re: Postřeh z Alp18.02.2019
Tak zažil jsem s dětmi v terénu mnohé, ale brát s sebou pro ně dvoje lyže, to mě nikdy nenapadlo - t
  Re: skialpy pro dítě18.02.2019
"krusta nebo fouknuta deska" kdo by s deckem (i bez decka) do takoveho terenu chodil na fr
   Re: skialpy pro dítě18.02.2019
kdo by tam chodil? každej kdo musí plánovat. většinou máš víkendy a dovolenou a proti tomu prázdniny
    Re: skialpy pro dítě19.02.2019
No jo, to je ta uboha mentalita dnesni doby. Porad nejaky navstevy u babicek, rodine seslosti a na t
    Re: skialpy pro dítě19.02.2019
Za vyklidněnou psí povahu se rozhodně nepovažuju (anebo špatně chápu, co to je), ale vzhledem k tomu

 Skúsenosti s lanami Ocun a SR14.02.2019
Ahojte, aké máte skúsenosti s lanami Ocun a Singing rock? Od Ocunu ma zaujíma Spirit 9,5 a Cult 9.8 mm a od SR Hero 9.6. Vďaka
 Re: Skúsenosti s lanami Ocun a SR14.02.2019
Oboje v pohodě, záleží na tom jak moc lezeš a hlavně jak moc padáš. Jestli padáš hodně na stěně nebo
 Re: Skúsenosti s lanami Ocun a SR14.02.2019
Oboje v pohodě, záleží na tom jak moc lezeš a hlavně jak moc padáš. Jestli padáš hodně na stěně nebo
 Re: Skúsenosti s lanami Ocun a SR14.02.2019
Ahoj, loňskou sezonu jsem hodně lezl na Ocun Spirit a musim říct, že jsem byl dost příjemně překvape
  Re: Skúsenosti s lanami Ocun a SR16.02.2019
Ocun se nevyrábí u SR ani Tendonu. Osobně mam Cult 9,8 a naprostá spokojenost, někde se ten vývoj a
 Re: Skúsenosti s lanami Ocun a SR17.02.2019
SR hero, po roce lezeni v pohode (pisek, skalky)

 Česká čárka13.02.2019
Vádí nevadí Vám očárování Wadi Rumu?
České výškové grafiti jedou do celého Mundu
protáhnout novou čáralinku na každém BigVolu.

 Re: Česká čárka13.02.2019
Spise mi vadi, ze jsi trotl.
  Re: Česká čárka13.02.2019
Spíš by mě zajímalo jak tam drží ty nýty? To je písek ne? Ten na expandky není moc dobrý ne?
   Re: Expanzni nyt v piskovci13.02.2019
Tohle by me take zajimalo. Uz jsem nad tim jednou premyslel. Nedavno jsem videl fotky od kamarada z
    Re: Expanzni nyt v piskovci13.02.2019
hoši, já nevim ale zkuste si trošku rozšířit obzory a nastudovat nějaké základy..dobře - písek - sam
     Re: Expanzni nyt v piskovci13.02.2019
Obzory rozsiruju porad, protoze je porad neco co se clovek muze naucit, to jo... Ale tvrzeni, ktere
      Re: Expanzni nyt v piskovci13.02.2019
tak vidím, že víš o co jde.. tak sem jen
asi nepochopil ten dotaz.. o tom, že borháky jsou
       Re: Expanzni nyt v piskovci14.02.2019
Ja mam prave pocit, ze to "vyhnivani" je do znacne miry eroze skaly v miste kde je nyt nav
      Re: Expanzni nyt v piskovci13.02.2019
Jordánsko je chudá rozvojová země. Natrefil jsem tam jen asi na dva lepený slaňáky a jinak je to tam
  Re: Česká čárka //13.02.2019
Brits are helpless trotles
http://6b.cz/3cni

KachnaKachnajede.přijď trotlům na
 Re: Česká čárka13.02.2019
Lepit lze samozřejmě i jednotlivými patronami. Italové na to mají takový vehement, který pasuje do S
  Re: Česká čárka13.02.2019
Dali jich tam 160 nebo kolik, to se zalepit prodraží.
 Re: Česká čárka14.02.2019
nebo to můžou přelízt po nýtech a pak to proslanovat a vyměnit za lepený borky. nýty jim zůstanou ne
  Re: Česká čárka14.02.2019
při tempu půldruhé délky za den bych viděl jako realistické dávat dočasné rozpěrné kotvy a ty vždyck
   Re: Česká čárka14.02.2019
Petzl už dělá expanzní vyjímatelný nýt, vrtá se stejná díra, do jaké pak osadíš třeba bh od Singing
    Re: Česká čárka14.02.2019
jako rozpěrné kotvy jsem spíš měl na mysli něco jako omo kotvy, čili věc poměrně blbuvzdornou na prů
     Re: Česká čárka14.02.2019
No jo, ale vrtat šestnáctku díru v počtu 80 ks v 10 délkách nad sebou je zas úlet - vzhledem k akumu
      Re: Česká čárka14.02.2019
nebo je samozřejmě variantou dávat prvovýstupové nejty silně podvyživené, třeba krátké osmičky, a mí
       Re: Česká čárka14.02.2019
To už ale znamená víc vybavení. Když nýtuješ, nebereš lepidlo, pistoli. To jsou (s plnou kartuší) dv
        Re: Česká čárka14.02.2019
Hele ještě je možnost dát tam expanzku nýt v kombinaci s lepidlem nebo kapslí. Moc se do nedělá ale
         Re: Česká čárka14.02.2019
To jako že normální nejt natlučeš a dotáhneš do lepidla? To mě nikdy nenapadlo.
          Re: Česká čárka15.02.2019
to mi přijde jako technicky strašná blbost. tedy dávat nejt do díry správného průměru, a cpát tam je
           Re: Česká čárka15.02.2019
Jo, vrtalo mi to hlavou, odhadoval bych, že do díry správného průměru nýt do předem namáčknuté chemi
  Re: Česká čárka14.02.2019
Ve velké stěně je lepidlo skutečně logistický problém. V Alpách jsem používal do žuly vrtané nerezov
   Re: Česká čárka14.02.2019
No jasně nerez nýt + žula, stačí pár cm, ale písek to je o co tu běží ;-)
   Re: Česká čárka15.02.2019
alpskej genussovej standard s (nerezovými) nejty v délce a jedním nejtem a jedním lepeným (do skleně
    Re: Slovenská čárka17.02.2019
Tak po pětidenním lezeni mimo civilizaci si myslím, že tato diskuze má jasný sexuální podtext a nepo
     Re: Slovenská čárka17.02.2019
Slováci jsou asexuálové tak bych je to toho netahal, oni milujou jen chlast!

 Česká čárka13.02.2019
Vádí nevadí Vám očárování Wadi Rumu?
České výškové grafiti jedou do celého Mundu
protáhnout novou čáralinku na každém BigVolu.


 mrtvy tah a lezeni12.02.2019
mrtvy tah a lezeni - kulturisti to maji jako jeden ze zakladnich, hmotu nabirajicich cviku. Czo vetsina lezcu nechce. Ale ja si nejka nemuzu pomoct, a rek bych ze ucinek na zpevneni spodnich zad je proste uzasnej.  Nejake zkusenosti/nazory?
 Re: mrtvy tah a lezeni12.02.2019
pro lezeni to je mrtvy
  Re: mrtvy tah a lezeni12.02.2019
nemyslim zeje to tak definitivni
   Re: mrtvy tah a lezeni12.02.2019
Pro lezce, pokud potřebuješ zpevnit spodek zad, jsou určitě jednodušší a bezpečnější cviky. Jo, je t
    Re: mrtvy tah a lezeni12.02.2019
Jde li vylozene o to ze mas strach co si mysli okoli, neni problem to delat doma.
     Re: mrtvy tah a lezeni12.02.2019
Ale mam pocit ze pro hobby lezeni dostacuji cviky bez cinek - vlastnim telem, kruhy, hrazda... Cinky
    Re: mrtvy tah a lezeni12.02.2019
Mrtvy tah je absolutne bezpecny, ked vies, ako ho cvicit. To ty evidentne nevies.
     Re: mrtvy tah a lezeni12.02.2019
Ty jsi čím dál chytřejší, Náčelníku. Šéfa si určitě pamatuješ a ten by ti pár příkladů od svých znám
      Re: mrtvy tah a lezeni13.02.2019
Placas uplny hovna.

Mrtvy tah je naprosto bezpecny pokud ho vykonavas spravnou techni
    Re: mrtvy tah a lezeni12.02.2019
Co je na mrtvem tahu nebezpecne? (nebavim se o nebezpeci, ktere si privozujes sam, ze neco delas upl
     Re: mrtvy tah a lezeni13.02.2019
Tak hlavně asi ty váhy, co zvedáš. Předpokládám, že to nebudeš cvičit s holou tyčkou. Stejně tak 100
      Re: mrtvy tah a lezeni13.02.2019
Ne. Vahy zvedas adekvatni svemu vykonu a narocnosti pohybu. Na tyhle vahy pri tomto pohybu jsme desi
       Re: mrtvy tah a lezeni13.02.2019
Expert určitě ne, ale železo jako doplněk mě baví (nemyslím tím stroje).
      Re: mrtvy tah a lezeni13.02.2019
Castecne mas pravdu, ale

O vaze jako takovy to neni, 1000x 10kg mrtvola se spatnou te
       Re: mrtvy tah a lezeni18.02.2019
Když si občas zaběháš nebo zalezeš, a dáš tomu na svoje možnosti max, nic moc se ti nestane. Pokud s
        Re: mrtvy tah a lezeni18.02.2019
Stejne jako pri jakykoliv jiny cinnosti kterou delas blbe. Dost lidi konci na rehabkach kvuli lezeni
    Re: mrtvy tah a lezeni13.02.2019
Mozna je jen neznam. Ale neco znam.. jak ciste s vlastni vahou, tak s pomuckami ala trx. Ale prijde
 Re: mrtvy tah a lezeni12.02.2019
Mrtvy tah je jeden z nejvice komplexnich cviku. Zapojuje se pri nem hromada svalu. A urcite bych ho
 Re: mrtvy tah a lezeni12.02.2019
Benčuj, dřepuj, tahej
  Re: mrtvy tah a lezeni13.02.2019
aneb korteho trenink aneb trenink ciste na nakopnuti tela aby zaclo rust.
   Re: mrtvy tah a lezeni13.02.2019
Hele plati vcelku vsemi uznavane pravidlo:

Chces vypadat jako powerlifter, zer jako
   Re: mrtvy tah a lezeni13.02.2019
telo roste pokud mu das dostatek fyzickyho stresu ve forme silovyho treninku (od kalisteniky az po o
    Re: mrtvy tah a lezeni13.02.2019
zajimavy, diky. Jen si mi zrovna skrknul mrtvej tah z treninku.
     Re: mrtvy tah a lezeni13.02.2019
Hele jestli ti sedi, mas techniku +- vcajku a zvladas ho odregenerovat, tak proc ne. Pokud mas pocit
      Re: mrtvy tah a lezeni13.02.2019
Mluvis mi celkem z duse. I kdyz tma ma nalozno o kus min nez rikas, tak to prave nahazuju dycky jak
      Re: mrtvy tah a lezeni13.02.2019
Dělám trenéra ve fitku už 15 let. Lezu od mala a že bych potřeboval k něčemu mrtvolu či velké váhy z
       Re: mrtvy tah a lezeni14.02.2019
Hola mocny Karesaku! Diky za info!

hodne s tebou souhlasim. I kdyz u me jsou ty nizky
       Re: mrtvy tah a lezeni14.02.2019
Prijed k nam do Fyziogym Cooper a my te naucime i to, jak udelat technicky korektne vic jak 30 zhybu
        Re: mrtvy tah a lezeni14.02.2019
hehe. Shybu kdyz se naseru dam 60. Ale jsem vetsinou klidny clovek (nebo parodie na clvoeka), a 10x1
        Re: mrtvy tah a lezeni18.02.2019
Ty precizně provedené shyby, je to potřeba k lezení?
       Re: mrtvy tah a lezeni14.02.2019
Only sith thinks in absolutes.

Aneb to ze ty to ctes deterministicky neznamena ze to
        Re: mrtvy tah a lezeni14.02.2019
Nemyslim ze karesak mluvi v absolutnim. (Ale ja ho mam zidealizovanyho :) ). Myslim ze si z jeho pri
        Re: mrtvy tah a lezeni15.02.2019
Tak nejak...
   Re: mrtvy tah a lezeni13.02.2019
maximalky a ne korte.Nezer jak prasa a nenaberes
   Re: mrtvy tah a lezeni13.02.2019
maximalky a ne korte.Nezer jak prasa a nenaberes
   Re: mrtvy tah a lezeni13.02.2019
maximalky a ne korte.Nezer jak prasa a nenaberes
    Re: mrtvy tah a lezeni13.02.2019
ok:)
 Re: mrtvy tah a lezeni13.02.2019
já myslím, že pro člověka pracujícího v kanceláři, to může být dobrý si jednou tejdně udělat pár mrt
  Re: mrtvy tah a lezeni13.02.2019
Se swingama bych opatrnej. A hlavne at zadneho lezce (kohokoliv) nenapadne provozovat cross-fitove s
   Re: mrtvy tah a lezeni13.02.2019
Proč?
    Re: mrtvy tah a lezeni13.02.2019
protoze moc neposiluji a hodne likviduji ramena a lokty. Myslim ze devastace loktu a ramen z normaln
    Re: mrtvy tah a lezeni13.02.2019
tvl proc asi

Protoze na to za:

a) naprosta vetsina lidi nema silu. Ja
  Re: mrtvy tah a lezeni13.02.2019
nesmysl

tgu ani kb swingem nezatizis erektory a stabilizatory patere ani zdaleka tak
   Re: mrtvy tah a lezeni13.02.2019
TGU techniku te nauci ve Fyziogym Cooper. Prijed a nebudes litovat.
    Re: mrtvy tah a lezeni13.02.2019
Koukam na vas web .. vam bych veril kdybych potreboval, akorat na tom jeste nejsem financne tak abyc
    Re: mrtvy tah a lezeni13.02.2019
Ha, sice oklikou, ale už jsme doma :-D
     Re: mrtvy tah a lezeni13.02.2019
no ume doma to fakt neni....
 Re: mrtvy tah a lezeni13.02.2019
Kolik máte vylezeno, experti? Max 7c+.
  Re: mrtvy tah a lezeni14.02.2019
uz jen vdavne minulosti... Ale z blbosti meho dotazu je zrejme ze to nikdy nebylo vic
  Re: mrtvy tah a lezeni14.02.2019
To je prosim relevantni k dotazu OP jak ty vemeno?
   Re: mrtvy tah a lezeni14.02.2019
Me to nahodou prislo relevantni (idkyz blbe poozney)
Jinak bude o mrtvym tahu mluvit nekdo kd
 Re: mrtvy tah a lezeni15.02.2019
myslim že ti rozumim, sám mám hodně pozitivní zkušenost s přenosem kyčelního ohybu do jiných aktivit

 Friendy - srovnání velikostí12.02.2019
jednou jsem tu zahlédl odkaz na srovnání velikostí friendů různých značek. Nevíte někdo, kde bych to našel? Díky
 Re: Friendy - srovnání velikostí12.02.2019
Tady neco je. https://bit.ly/2UUfiHg Staci do googlu napsat 'cams size comparison' a mozna najdes pr
  Re: Friendy - srovnání velikostí12.02.2019
Diky, měl jsem za to, že to bylo české, včetně KOUBŮ , Rockempirů. Ale možná se pletu.
   Re: Friendy - srovnání velikostí13.02.2019
Kouba a Rock Empire jedno jest, BD bych nebral... daleko lepší jsou DMM ;-), vychytanější, levnější,
    Re: Friendy - srovnání velikostí14.02.2019
https://www.rockpoint.cz/outlet-vklinence-skoby
tyhle jsou v pohodě? a jak to nakombinovat? D
     Re: Friendy - srovnání velikostí14.02.2019
Starší modely, ale furt parádní, na volné lezení. Nové mají ještě vychytávku v podobě rozdělení styč
      Re: Friendy - srovnání velikostí14.02.2019
Začátečnická výbava je ideálně 1-2-3-4 dle potřeby zdvojit. 0, 00 se taky hodí no malých spár + sada

 Reset hesla na Lezec.cz10.02.2019
Jak lze u svého účtu požádat o reset hesla, když jsem ho zapomenul?
 Re: Reset hesla na Lezec.cz10.02.2019
Napiš adminovi mailem (třeba mně standa @ lezec.cz), pošle Ti nové, které si pak změníš.
  Re: Reset hesla na Lezec.cz10.02.2019
Odepisoval jsem na hromadný mail HoPovi, asi propadlo... Pošlu i tobě, díky.

 Ledy07.02.2019
Zdravím, neví někdo jak vypadají ledy okolo Kranjske Gory a okolí? Dík Honza
 Re: Ledy08.02.2019
Jene. Jsou bílé a občas po nich teče voda. Dyť to znáš

 Zatoulaný Click-up07.02.2019
Zdravím,
třetí víkend v lednu si kdosi na Offku nechtěně cvaknul Click-up na svůj úvazek, zjistil to až doma a zavolal na recepci, že přijde odevzdat, byť se zatím nestalo.
Pokud jsi ty ta dobrá duše, neváhej mi napsat, rád se pro svoje ji
 Re: Zatoulaný Click-up08.02.2019
Jen otázečka: když to bude mimo Prahu tak ho nechceš a můžu si ho nechat?
 Re: Zatoulaný Click-up08.02.2019
Další otázka: to jako dojistíš a odhazuješ jistítko na zem? Dovedeš si představit, jak by to na stěn
  Re: Zatoulaný Click-up13.02.2019
Obvykle po mě na zemi nic nezůstane, ale tentokrát byl kdosi rychlejší.
 Re: Zatoulaný Click-up08.02.2019
No jo, jsem začal bouchat překližce a je tam spousty odloženýho eráru... Už mám i sadu presek! :-)

 Zatoulaný Click-up07.02.2019
Zdravím,
třetí víkend v lednu si kdosi na Offku nechtěně cvaknul Click-up na svůj úvazek, zjistil to až doma a zavolal na recepci, že přijde odevzdat, byť se zatím nestalo.
Pokud jsi ty ta dobrá duše, neváhej mi napsat, rád se pro svoje ji

<<<   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214   215   216   217   218   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235   236   237   238   239   240   241   242   243   244   245   246   247   248   249   250   251   252   253   254   255   256   257   258   259   260   261   262   263   264   265   266   267   268   269   270   271   272   273   274   275   276   277   278   279   280   281   282   283   284   285   286   287   288   289   290   291   292   293   294   295   296   297   298   299   300   301   302   303   304   305   306   307   308   309   310   311   312   313   314   315   316   317   318   319   320   321   322   323   324   325   326   327   328   329   330   331   332   333   334   335   336   337   338   339   340   341   342   343   344   345   346   347   348   349   350   351   352   353   354   355   356   357   358   359   360   361   362   363   364   365   366   367   368   369   370   371   372   373   374   375   376   377   378   379   380   381   382   383   384   385   386   387   388   389   390   391   392   393   394   395   396   397   398   399   400   401   402   403   404   405   406   407   408   409   410   411   412   413   414   415   416   417   418   419   420   421   422   423   424   425   426   427   428   429   430   431   432   433   434   435   436   437   438   439   440   441   442   443   444   445   446   447   448   449   450   451   452   453   454   455   456   457   458   459   460   461   462   463   464   465   466   467   468   469   470   471   472   473   474   475   476   477   478   479   480   481   482   483   484   485   486   487   488   489   490   491   492   493   494   495   496   497   498   499   500   501   502   503   504   505   506   507   508   509   510   511   512   513   514   515   516   517   518   519   520   521   522   523   524   525   526   527   528   529   530   531   532   533   534   535   536   537   538   539   540   541   542   543   544   545   546   547   548   549   550   551   552   553   554   555   556   557   558   559   560   561   562   563   564   565   566   567   568   569   570   571   572   573   574   575   576   577   578   579   580   581   582   583   584   585   586   587   588   589   590   591   592   593   594   595   596   597   598   599   600   601   602   603   604   605   606   607   608   609   610   611   612   613   614   615   616   617   618   619   620   621   622   623   624   625   626   627   628   629   630   631   632   633   634   635   636   637   638   639   640   641   642   643   644   645   646   647   648   649   650   651   652   653   654   655   656   657   658   659   660   661   662   663   664   665   666   667   668   669   670   671   672   673   674   675   676   677   678   679   680   681   682   683   684   685   686   687   688   689   690   691   692   693   694   695   696   697   698   699   700   701   702   703   704   705   706   707   708   709   710   711   712   713   714   715   716   717   718   719   720   721   722   723   724   725   726   727   728   729   730   731   732   733   734   735   736   737   738   739   740   741   742   743   744   745   746   747   748   749   750   751   752   753   754   755   756   757   758   759   760   761   762   763   764   765   766   767   768   769   770   771   772   773   774   775   776   777   778   779   780   781   782   783   784   785   786   787   788   789   790   791   792   793   794   795   796   797   798   799   800   801   802   803   804   805   806   807   808   809   810   811   812   813   814   815   816   817   818   819   820   821   822   823   824   825   826   827   828   829   830   831   832   833   834   835   836   837   838   839   840   841   842   843   844   845   846   847   848   849   850   851   852   853   854   855   856   857   858   859   860   861   862   863   864   865   866   867   868   869   870   871   872   873   874   875   876   877   878   879   880   881   882   883   884   885   886   887   888   889   890   891   892   893   894   895   896   897   898   899   900   901   902   903   904   905   906   907   908   909   910   911   912   913   914   915   916   917   918   919   920   921   922   923   924   925   926   927   928   929   930   931   932   933   934   935   936   937   938   939   940   941   942   943   944   945   946   947   948   949   950   951   952   953   954   955   956   957   958   959   960   961   962   963   964   965   966   967   968   969   970   971   972   973   974   975   976   977   978   979   980   981   982   983   984   985   986   987   988   989   990   991   992   993   994   995   996   997   998   999   1000   1001   1002   1003   1004   1005   1006   1007   1008   1009   1010   1011   1012   1013   1014   1015   1016   1017   1018   1019   1020   1021   1022   1023   1024   1025   1026   1027   1028   1029   1030   1031   1032   1033   1034   1035   1036   1037   1038   1039   1040   1041   1042   1043   1044   1045   1046   1047   1048   1049   1050   1051   1052   1053   1054   1055   1056   1057   1058   1059   1060   1061   1062   1063   1064   1065   1066   1067   1068   1069   1070   1071   1072   1073   1074   1075   1076   1077   1078   1079   1080   1081   1082   1083   1084   1085   1086   1087   1088   1089   1090   1091   1092   1093   1094   1095   1096   1097   1098   1099   1100   1101   1102   1103   1104   1105   1106   1107   1108   1109   1110   1111   1112   1113   1114   1115   1116   1117   1118   1119   1120   1121   1122   1123   1124   1125   1126   1127   1128   1129   1130   1131   1132   1133   1134   1135   1136   1137   1138   1139   1140   1141   1142   1143   1144   1145   1146   1147   1148   1149   1150   1151   1152   1153   1154   1155   1156   1157   1158   1159   1160   1161   1162   1163   1164   1165   1166   1167   1168   1169   1170   1171   1172   1173   1174   1175   1176   1177   1178   1179   1180   1181   1182   1183   1184   1185   1186   1187   1188   1189   1190   1191   1192   1193   1194   1195   1196   1197   1198   1199   1200   1201   1202   1203   1204   1205   1206   1207   1208   1209   1210   1211   1212   1213   1214   1215   1216   1217   1218   1219   1220   1221   1222   1223   1224   1225   1226   1227   1228   1229   1230   1231   1232   1233   1234   1235   1236   1237   1238   1239   1240   1241   1242   1243   1244   1245   1246   1247   1248   1249   1250   1251   1252   1253   1254   1255   1256   1257   1258   1259   1260   1261   1262   1263   1264   1265   1266   1267   1268   1269   1270   1271   1272   1273   1274   1275   1276   1277   1278   1279   1280   1281   1282   1283   1284   1285   1286   1287   1288   1289   1290   1291   1292   1293   1294   1295   1296   1297   1298   1299   1300   1301   1302   1303   1304   1305   1306   1307   1308   1309   1310   1311   1312   1313   1314   1315   1316   1317   1318   1319   1320   1321   1322   1323   1324   1325   1326   1327   1328   1329   1330   1331   1332   1333   1334   1335   1336   1337   1338   1339   1340   1341   1342   1343   1344   1345   1346   1347   1348   1349   1350   1351   1352   1353   1354   1355   1356   1357   1358   1359   1360   1361   1362   1363   1364   1365   1366   1367   1368   1369   1370   1371   1372   1373   1374   1375   1376   1377   1378   1379   1380   1381   1382   1383   1384   1385   1386   1387   1388   1389   1390   1391   1392   1393   1394   1395   1396   1397   1398   1399   1400   1401   1402   1403   1404   1405   1406   1407   1408   1409   1410   1411   1412   1413   1414   1415   1416   1417   1418   1419   1420   1421   1422   1423   1424   1425   1426   1427   1428   1429   1430   1431   1432   1433   1434   1435   1436   1437   1438   1439   1440   1441   1442   1443   1444   1445   1446   1447   1448   1449   1450   1451   1452   1453   1454   1455   1456   1457   1458   1459   1460   1461   1462   1463   1464   1465   1466   1467   1468   1469   1470   1471   1472   1473   1474   1475   1476   1477   1478   1479   1480   1481   1482   1483   1484   1485   1486   1487   1488   1489   1490   1491   1492   1493   1494   1495   1496   1497   1498   1499   1500   1501   1502   1503   1504   1505   1506   1507   1508   1509   1510   1511   1512   1513   1514   1515   1516   1517   1518   1519   1520   1521   1522   1523   1524   1525   1526   1527   1528   1529   1530   1531   1532   1533   1534   1535   1536   1537   1538   1539   1540   1541   1542   1543   1544   1545   1546   1547   1548   1549   1550   1551   1552   1553   1554   1555   1556   1557   1558   1559   1560   1561   1562   1563   1564   1565   1566   1567   1568   1569   1570   1571   1572   1573   1574   1575   1576   1577   1578   1579   1580   1581   1582   1583   1584   1585   1586   1587   1588   1589   1590   1591   1592   1593   1594   1595   1596   1597   1598   1599   1600   1601   1602   1603   1604   1605   1606   1607   1608   1609   1610   1611   1612   1613   1614   1615   1616   1617   1618   1619   1620   1621   1622   1623   1624   1625   1626   1627   1628   1629   1630   1631   1632   1633   1634   1635   1636   1637   1638   1639   1640   1641   1642   1643   1644   1645   1646   1647   1648   1649   1650   1651   1652   1653   1654   1655   1656   1657   1658   1659   1660   1661   1662   1663   1664   1665   1666   1667   1668   1669   1670   1671   1672   1673   1674   1675   1676   1677   1678   1679   1680   1681   1682   1683   1684   1685   1686   1687   1688   1689   1690   1691   1692   1693   1694   1695   1696   1697   1698   1699   1700   1701   1702   1703   1704   1705   1706   1707   1708   1709   1710   1711   1712   1713   1714   1715   1716   1717   1718   1719   1720   1721   1722   1723   1724   1725   1726   1727   1728   1729   1730   1731   1732   1733   1734   1735   1736   1737   1738   1739   1740   1741   1742   1743   1744   1745   1746   1747   1748   1749   1750   1751   1752   1753   1754   1755   1756   1757   1758   1759   1760   1761   1762   1763   1764   1765   1766   1767   1768   1769   1770   1771   1772   1773   1774   1775   1776   1777   1778   1779   1780   1781   1782   1783   1784   1785   1786   1787   1788   1789   1790   1791   1792   1793   1794   1795   1796   1797   1798   1799   1800   1801   1802   1803   1804   1805   1806   1807   1808   1809   1810   1811   1812   1813   1814   1815   1816   1817   1818   1819   1820   1821   1822   1823   1824   1825   1826   1827   1828   1829   1830   1831   1832   1833   1834   1835   1836   1837   1838   1839   1840   1841   1842   1843   1844   1845   1846   1847   1848   1849   1850   1851   1852   1853   1854   1855   1856   1857   1858   1859   1860   1861   1862   1863   1864   1865   1866   1867   1868   1869   1870   1871   1872   1873   1874   1875   1876   1877   1878   1879   1880   1881   1882   1883   1884   1885   1886   1887   1888   1889   1890   1891   1892   1893   1894   1895   1896   1897   1898   1899   1900   1901   1902   1903   1904   1905   1906   1907   1908   1909   1910   1911   1912   1913   1914   1915   1916   1917   1918   1919   1920   1921   1922   1923   1924   1925   1926   1927   1928   1929   1930   1931   1932   1933   1934   1935   1936   1937   1938   1939   1940   1941   1942   1943   1944   1945   1946   1947   1948   1949   1950   1951   1952   1953   1954   1955   1956   1957   1958   1959   1960   1961   1962   1963   1964   1965   1966   1967   1968   1969   1970   1971   1972   1973   1974   1975   1976   1977   1978   1979   1980   1981   1982   1983   1984   1985   1986   1987   1988   1989   1990   1991   1992   1993   1994   1995   1996   1997   1998   1999   2000   2001   2002   2003   2004   2005   2006   2007   2008   2009   2010   2011   2012   2013   2014   2015   2016   2017   2018   2019   2020   2021   2022   2023   2024   2025   2026   2027   2028   2029   2030   2031   2032   2033   2034   2035   2036   2037   2038   2039   2040   2041   2042   2043   2044   2045   2046   2047   2048   2049   2050   2051   2052   2053   2054   2055   2056   2057   2058   2059   2060   2061   2062   2063   2064   2065   2066   2067   2068   2069   2070   2071   2072   2073   2074   2075   2076   2077   2078   2079   2080   2081   2082   2083   2084   2085   2086   2087   2088   2089   2090   2091   2092   2093   2094   2095   2096   2097   2098   2099   2100   2101   2102   2103   2104   2105   2106   2107   2108   2109   >>>  
 
     
...nové příspěvky
 skialpy pro dítě
Zdar, rád bych zde probral s p.t. diskusním fórem otázku skialpů pro děti.

Mám syna (130 cm, 27 kg) a ten se nechal slyšet, že běžky jsou otrava a kloužou a bobě se ba nich jezdí z kopce a že by chtěl skialpy.

Zde mám několik nejasností a obav:

- lze použít sjezdovkový přezkáče? (sám bych si sjezdovkový přezkáče nikdy na skialpy nevzal, předpokládám, že dítě se bude cejtit ve sjezdovkovejch přezkáčích stejně blbě..? Ale zase ta cena; noha furt roste..)

- bezpečnostní funkci vázání bych chtěl suplovat malou délkou lyží (hagan Z02 mi přijde moc těžkej a techový vázání maj DIN minimálně 4). Dá se o zvýšení bezpečnosti mluvit třeba když budou mít lyže 70 cm? Nebo nebylo by lepší už rovnou koupit bigfooty, který budou zřejmě tvrdší? Ale zas nevím, jestli se daj koupit bez vázání.

Zatím nejvíc přemejšlím nad koncepcí 70 cm krátkejch dětskejch sjezdovek + techovýho vázání posazenýho trochu víc dozadu + dámskejch skialpovejch přezkáčů orientovanejch na chůzi do kopce (syn má nohu cca 35 - 36).

Díky za připomínky a rady.
honza13:56:33 17.02.2019
odpovědět 
 Re: skialpy pro dítě
Sjezdovkové přezkáče ano. Pro prcky se stejně jiné nedělají. Doporučuji co nejlevnější z bazaru, protože po sezoně je stejně pošleš dál.

Bezpečnostní vázání ničím nenahradíš. Takže použij normální sjezdové vázání a lyže a do nich skialpovou vložku. Dá se koupit z druhé ruky.

P.S.: Do batohu nezapomeň přibalit sněhule pro prcka, protože v přezkáčích se mu bude blbě chodit (na chatě, při stanování či bivakování, po cestě na autobus nebo na vlak...)
Kuba Turek14:48:54 17.02.2019
odpovědět 
  Re: skialpy pro dítě
Skialpovy boty ve velikosti EU36 se rozhodne delaj, ma je pritelkyne.
tom11:02:04 21.02.2019
odpovědět 
   Re: skialpy pro dítě
Tak to už nemluvíme od dětech, které poprvé stoupnou na skialpy, ale teenagerech. Já si představoval, že se v diskusi jedná o nějaké pěti-šestileté prcky :-)
Kuba Turek11:36:20 22.02.2019
odpovědět 
    Re: skialpy pro dítě
Honza psal "syn má nohu cca 35 - 36" ;-)
13:52:43 22.02.2019
odpovědět 
    Re: skialpy pro dítě
Synovi je 9 a nohu má 35. Na sjezdovky má teď třeba přezkáč 38 a nepadá mu.
honza16:41:55 22.02.2019
odpovědět 
     Re: skialpy pro dítě
Přičemž mluvíme o tom, že by si poprvé stoupnul na skialpy.
honza16:43:01 22.02.2019
odpovědět 
 Re: skialpy pro dítě
mám to obráceně. takže jsem děti opakovaně trýznil skialpy, nějak to dali, borůvkovej knedlík zbaštili, ale od té doby, co jsem jim pořídil pořádné bruslicí běžky, se opakovaně nechali slyšet, že skialpy jsou pomalá a tupá pakárna a na běžkách jsou sjezdy větší sranda a na rovinkách se euforicky letí krajinou (narovinu, v tuzemských podmínkách to tak fakt je, těm šesti povolenejm trasám v krnapu navzdory).
mám od jistého KT dlouhodobě půjčené dva páry skialpových vložek do sjezdového vázání, které využijeme jednou ročně a nadšení se jaksi nedostavuje (v kýžené míře). takže když napíšeš KT supliku, jestli ti ty dva páry vložek půjčí nebo prodá, a jestli on bude souhlasit.... v takovém případě k tomu dám i torza řízlejch starejch pásů. předpokládám, že kontakt na nás oba máš.
Lukas B.15:35:22 17.02.2019
odpovědět 
  Re: skialpy pro dítě
Běžky jsou jenom pro děti, které pochopí krásu masochismu. Což nastává obvykle ve věku až po dvacítce :-)
Kuba Turek18:20:35 17.02.2019
odpovědět 
   Re: skialpy pro dítě
Musim se priznat ze ty skialpovy vlozky a sjezdovy prezkace mi zavanej spis sadismem. Ve velikosti 35 az 36 se daj koupit damsky skialpovy prezkace, ktery pak zas prodam. Je krom penez nejakej argument pro pouziti sjezdovejch prezkacu?
honza21:32:47 17.02.2019
odpovědět 
    Re: skialpy pro dítě
ale jo, von to sadismus samozřejmě je. ty vložky do vázání zvednou nohu o pár čísel vejš nad lyži a je to takové nestabilní. a pata se nedá úplně položit, a tak to je děsná pakárna zejména po rovině.
sjezdové kontra skialpové boty; von je to vždycky kompromis, buď to do kopce morduje nohu, nebo to ve sjezdu nestojí za nic. těžko soudit, jestli je lepší proťapat běžkovej krkonošskej vejlet v tvrdejch "frýrajdovejch" botách nebo sjet pořádnou stráň v ultralehkých "závodních" botičkách.
Lukas B.08:27:09 18.02.2019
odpovědět 
     Re: skialpy pro dítě
Nejlepsi je, a razi to dost lidi - muzes to treba uspesne okoukat v Rakousku - na freeridovej svah vzit sjezdarsky zamerenou bodu a lyzi, ne vylet s nejakym mirnym smrdlanim z kopce, zase turistickou vybavu. Ba vylet po hrebeni ci bezkarske trase, se nabizi, chvile napeti..., bezky! Btw. Ma zkusenost je, ze treba Scarpa a jeji na sjezd zamerene boty jsou i na chuzi hodne v pohode. Ale pravda, nikdy jsem to nebral na bezkarske trasy, nejsem idiot.
15:44:41 18.02.2019
odpovědět 
      Re: skialpy pro dítě
to bys koukal, kde jsem tuhle sobotu potkával v Krkonoších hojné exoty na skialpech. třeba na kládové cestě. si takhle normálně bruslím po širé rovině, a proti mě parta skialpinistů.
Lukas B.17:57:05 18.02.2019
odpovědět 
       Re: skialpy pro dítě
No jo, zoufale krajinne podminky casto zadaji zoufale ciny. Ale obecna pravidla, treba pro vylet do Alp, bych z toho nedelal ;)
22:22:45 18.02.2019
odpovědět 
  Re: skialpy pro dítě
Tak vem deti na nejaky sjezdy (jsou i u nas), at diky tome nemaji o tom sportu naprosto zkreslenou predstavu (ta citace deti, kterou tu pises).
19:56:35 17.02.2019
odpovědět 
 Re: skialpy pro dítě
Dokud jsou deti maly, tak by se mely ucit klasiku (a plavat). Ve starsim veku ten pohyb nejde tak do tela. Skate a sjezd se nauci kdykoliv potom.
jx zero17:31:25 17.02.2019
odpovědět 
  Re: skialpy pro dítě
klasika (mluvíme-li o běžkách) je dávno mrtvá, aspoň tedy z hlediska sportovního (romantické ťapání krajinou je něco trochu jiného), dávno se klasické závody (jizerská padesátka etc.)vyhrávají soupaž. to jako kdybych je chtěl učit tančit menuet.
Lukas B.17:56:39 17.02.2019
odpovědět 
   Re: skialpy pro dítě
Počkej, až s dcerunkou vyrazíš do ÚKDŽ na prodlouženou! Mazurka, menuet a vogeltanz jdou furt základ.
Kuba Turek20:41:49 17.02.2019
odpovědět 
   Re: skialpy pro dítě
Kolik borců to celé odsoupaží?
20:39:05 18.02.2019
odpovědět 
    Re: skialpy pro dítě
112363
17:18:38 19.02.2019
odpovědět 
 Re: skialpy pro dítě
Na vyzkouseni staci normalni detske lyzaky, vlozka do vazani a stare pasy.
Pokud ho to chyti, pak te neminou lehke lyze (jakz takz vyber od 140 cm), vazani - DIN bohuzel jedine detsky Dynafit, boty pocitej ze nejmensi techove jsou 23,5
Takze tak :-)
Krakeni zacali slapat letos, starsi 10 let dava v pohode 400 vm a bavi ho to, s mladsim 7 let musim trochu opatrne 300 vm je celkem hrana, co se tyce freeridu dolu, dobry snih = velika zabava, krusta nebo fouknuta deska velky pozor
radek
zoban21:39:45 17.02.2019
odpovědět 
  Postřeh z Alp
Táta na skyalpech, za ním synátor (6-7 let) na běžkách s pásama, podpora gumicukem. Táta na báglu dětský sjezdovky.
L09:51:31 18.02.2019
odpovědět 
   Re: Postřeh z Alp
Tak zažil jsem s dětmi v terénu mnohé, ale brát s sebou pro ně dvoje lyže, to mě nikdy nenapadlo - to bych asi nedal.

Co jsem já a moje žena se dvěma prcky absolvoval (věk je přibližný, nekoukám se do poznámek) může někoho inspirovat a případně mu potvrdit, co se dá dělat:

1 rok - šup s prckem do nosítka a na sjezdovky (získal cit pro rychlost) a nějaké dlouhé sjezdy lehkým terénem po cestách.

2 roky - půldenní skialpové túry v nosítku. Např. Špindlerovka - Davidovky - Špindl foto https://bit.ly/2tplFa7

3 roky - celodenní túry v batohu místo nosítka, víkendové túry s přespáním na chatách, výuka na sjezdovkách. Např. Kotel ke Dvoračkám, Malá a Velká MUmlava. foto https://bit.ly/2NbeRWy

4 roky - ježdění sjezdovkách v sedáku v závěsu za dospělými, strmější sjezdy jištěné lanem. Např. Čertova strouha nebo ledovatý traverz v Bílém Labi foto https://bit.ly/2T3jGXe a foto https://bit.ly/2T6mLpP

5 let - spaní venku ve stanu, většinou samostatné sjíždění, mačky. Např. Dachstein od lanovky (ještě bez feráty), dolů na Adámka a na Gosavské jezero. foto https://bit.ly/2EfkWi3

6 let - spaní v bivaku. Např. u pramene Labe, nebo na Vysokém kole a pak dolů Labským dolem foto https://bit.ly/2Gu1Max

7 let - skialpové vložky do vázání, kratší alpské túry na jeden den. Např. přechod Passo Contrabandieri v Tonale foto https://bit.ly/2DTb1NF , nebo výstup na La Norma foto https://bit.ly/2Xan9T3

atd...
Kuba Turek17:38:49 18.02.2019
odpovědět 
  Re: skialpy pro dítě
"krusta nebo fouknuta deska" kdo by s deckem (i bez decka) do takoveho terenu chodil na freeride? Nejaky masochista?
15:47:46 18.02.2019
odpovědět 
   Re: skialpy pro dítě
kdo by tam chodil? každej kdo musí plánovat. většinou máš víkendy a dovolenou a proti tomu prázdniny, o to se musíš rozdělit s mořem, s oslavami u babiček, s kroužky, a bůhvíčím ještě, a tak to holt naplánuješ půl roku dopředu. no a teď jsi na vymodleným vejletě a vona je krusta. málokdo je taková vyklidněná psí povaha, aby šel do akvaparku s výhledem na hory.
Lukas B.17:54:33 18.02.2019
odpovědět 
    Re: skialpy pro dítě
No jo, to je ta uboha mentalita dnesni doby. Porad nejaky navstevy u babicek, rodine seslosti a na tvrdou drinu v podobe poradneho freeridu nezbyva cas...
13:12:49 19.02.2019
odpovědět 
    Re: skialpy pro dítě
Za vyklidněnou psí povahu se rozhodně nepovažuju (anebo špatně chápu, co to je), ale vzhledem k tomu, že svý děti mám docela rád (a sebe taky), tak pokud se octnem na horách a nejsou podmínky, sedíme klidně třeba jen na chatě bez výhledu (a povídáme si o tom, že příroda je o dost mocnější než my a hrdinů jsou plný hřbitovy...)
Ty to tak nemáš?
D.14:28:37 19.02.2019
odpovědět 

Reklama:
 Foto dne:

Lezení nad Monacem
 Databáze cest:
Všechny cesty (173439)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Brocotomia 7a Margalef
El Trucu Ye Apretar 7c/7c+ Margalef
PPL 7c Margalef
Llegar Y Besar El Santo 7a Chulilla
Paluis 5c Olba
Nově komentované:
Černá Perla XIIa Labské Údolí - Pravý Břeh
Tanta Guasa 6c Jérica
Bella Duracella 6b Leonidio
Super Bibe 6b+ Leonidio
Gaia 8b Kalymnos

 Nově v diskusi:
Re: Lano Beal Karma 9.8mm | Lano Beal Karma 9.8mm | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | vkládání fotek u cest | Re: Ach to lezeni na top rope | Re: Podmínky v Tatrách | Podmínky v Tatrách | Re: posuv opletu lana uprostřed |

 Nové komentáře:
Re: zprávy z lyžařaského svazu | Re: zprávy z lyžařaského svazu | Re: Údržba skal - správci | Černá Perla | Koleno od Kozy | Re: Údržba skal - správci | Re: není | Re: Údržba skal - správci | Re: Manažer | Re: zprávy z lyžařaského svazu |

 Kde to vře:
Nadcházející valná hromada ČHS má být 13. dubna 2024 v Praze (126)
Vstříc lepším zítřkům. A nebo ne? (102)
Mauritánie – únor 2024 (19)
Žádost o zařazení na program Valné hromady ČHS 2024 (16)
Video: Adam Ondra dává na flash boulder za 8B(+) ve Švédsku (10)
Refresher: ČHS zveřejnil sexistický inzerát, musel se omluvit (8)
Olympijské sporty se nově rozšíří o skialpinismus (5)
Saské pískovcové lezení je na seznamu kulturního dědictví UNESCO (2)
Zemřel Pit Schubert (2)
Video: Adam Ondra radí, jak při lezení používat koleno (2)

 Nově v inzerci:
Prodám nevyužitý matroš. | Bunda Arcteryx Alpha GTX Pro | Skialp set Lusti 177 + Dynafit + Colltex | Prodám nevyužitý matroš. | Švýcarská dálniční známka 2024 | Čelovka PETZL ACTIK CORE 350 lm + Pouzdro NOCTILIGHT | Různé: VÝŠKOVÉ PRÁCE NASTÁLO V PRAZE 320- 480 Kč/hod 59 000 až 7 | Dětský sedák Simond - celotělový | Trip spanelsko | Péřovka North Face |

 Anketa:
Jaký je váš názor na dodržování lezeckých pravidel?
 Plně je respektuji 
 124 
 Většinou respektuji, záleží na konkrétní situaci 
 131 
 Mám s tím problém, ale občas ano 
 135 
 Nezajímá mě to, lezu podle svého. 
 116 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.