LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Jasně že mám dobrej štand holka! Jistím tě za pěknej strom (pssst) -eček :)
Hledání cesty

Hledání na Lezci

 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Pískaři jsou zpět!
Nová kniha Medaile na chvíli o olympijském příběhu Adama Ondry
Nová kniha Lékaři na horách: neviditelní hrdinové

Závody
SP skialpy Cortina d’Ampezzo ITA (06.04)
SP Šanghaj (09.04)
SP Wujiang (12.04)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Trojan 12471
3.Šindel 12306
Bouldry:
1.Volf 11153
2.Stráník 10825
3.Stráník 10803
Hory:
1.Groš 7918
2.Punčochář 6708
3.Černý 6708

Výsledky
AIX ÁDR BOULDER SESSION (09.03)
2. ČP v bouldrech Praha (02.03)
ČP v bouldrech Praha (17.02)

Deníčky
5517 lezců
1086730 cest
Nové přelezy:
El Tractor 7c+
Panel 7C
Maloskalsk 7C
To Pal Nio 7b
Gaia 8b
Smutná Lid 7C
Bandita 7C
Tropicana 5.12d
Neuropatol XIa/XIb
Paranormál Xb

Stěny
SAUNA - Plzeň
Boulder Bar - Praha 7
Big Wall - Praha 9 - Vysočany

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
Lezec-shop.cz - Štěchovice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Název cesty:

Čína

Klasifikace:8
Typ cesty:skalní
Sektor:Indie
Oblast:Sloup
Poloha:Moravský Kras
Obtíže:vytrvalost
Sklon:převislá
Délka:26 m
Jištění:3 bh
Autor:M. Šimon, V. Schwab 1969
Popis:
15 m vytrvalostního tahání za ruce s menším bouldrem na závěr, následuje 10 m dolez ke slaňáku tak za 7-.
Poznámka:
(V/A1)
Zapsal:26.02.2003 14:56:59

 
* * * * * * * * 
Hodnocení / Počet:   8 / 9

  
(hezčí cesta - více bodů)

 Průvodce
   - Sloup


 Všechny cesty
 Nová cesta

Komentáře

15 m vytrvalostního tahání za ruce s menším bouldrem na závěr, následuje 10 m dolez ke slaňáku žtak za 7-. Radek
Zapsal: Zoban, 22.04.2003 21:50:34

Je to 8- sokolíci.
Zapsal: kkk, 22.04.2003 22:19:49

Jaks na to přišel SOKOLE ?
Zapsal: Petr, 23.11.2003 17:48:19

Chlapci, když už píšete něco o cestách v Krase, tak alespoň uvádějte správně čím je cesta jištěna,pokud je mi dobře známo a lezl jsem ji naposled dnes 23.11., tak je převážně jištěna nýty,borháky jsou tam tři včetně slaňáku, pokud nepočítám Weisserovu kotvu na kotvení lešení pod klíčovým místem.A ke klase nechte ji tak jak je klasická osma.Taky bych mohl říct, že podle mě je to tak za 7, ale to by byla pěkná ptákovina,když to můžu lézt po slepu a za ty roky znám kažý výtupek na skále.
Zapsal: vlk, 23.11.2003 19:05:36

Je to za 8, o tom nemůže být řeč.
Zapsal: Vašek, 23.11.2003 19:34:53

Milý Zobane, pokud jsi zapisoval tuto cestu (totožný text popisu a komentáře) - myslím, že máš na víc než zakomlexovaně srážet léty prověřenou klasifikaci mnohých cest.
Zapsal: Staník, 23.11.2003 21:52:00

hm, hm, no nevim ale ja tu o osm minus nic nepsal, i kdyz si to myslim, jedine vejadreni jsem dal ke klase vrsku, takze pardon chlapci, ale placete na spatnym hobe, ten prvotni zapis neni ode mne, az ten komentar podivej se na datum...
Zapsal: zoban, 21.03.2004 21:39:38

nekdo to totiz zrejmne pozdeji zkopiroval jak se tak divam a jelikoz uprava cesty je zaheslovana tak asi autor zapisu
Zapsal: zoban, 21.03.2004 21:41:52

Chlapi, už dlouho pozoruju ty vaše komentáře a bavím se lépe než u Renčína, klasifikace se dá jen těžko měřit, docela pěkné se mi jeví přidávat u popisu cest v průvodci, kolik člověk musí lézt povinně, aby si nevylámal zuby .....Sami víte, jak mlaďoši ze stěny chodí kolem Indie s průvodcem a bandaskami jak stehna a kolikrát končí v polovině cest, byť jsou jinde hvězdy... Co říkáte na klasifikaci cest Geneze nebo Futurum???
Zapsal: bobula, 22.03.2004 08:58:47

Já nim říkám, že to jsou klasické krasové cesty Geneze za 7+ a Futurum za 7 :-)).Ale trochu vážně, kdo zná trochu historii lezení v Krasu, tak ví jak se utvářely názory na klasifikaci a v novém průvodci jsou již ty nejkřiklavější prípady odstraněny a klasifikace víceméně sedí a to se týká i cest Geneze a Futurum.
Zapsal: vlk, 22.03.2004 10:29:22

Geneze a Futurum sedi s komentarem od vlka, dokonce tim ze kdosi pridal borhaky do Geneze tu cestu dost pozmenil a to mi vadi. Pravda je ze kdyz jsem vylez takovouhle sedmu, tak jsem si ji zatracene vazil, stejne jako si vazim kazde cesty treba od Lukavskeho na pisku...
Zapsal: zoban, 22.03.2004 13:03:37

Borháky jsou přidané Otou Husičkou a spol., vyrobili jakousi variantu pod klíčovým místem doleva přes borhák, která člověka vede docela logicky, cesta lezecky pozměněna dle mého názoru není a pro RP je stravitelnější než se skobkami a nyplíky. Sloup se stal tělocvičnou, kde se dá velice dobře vyřádit a slova jako "linie" už ztrácí svůj význam ...
Zapsal: bobula, 23.03.2004 09:01:41

Zapomněl jsi bobulo dodat " a s čoky" :-)), tak se ten spodek kdysi lezl a je fakt, že názory se mění a vše se nějak vyvíjí, třeba i cesta Future by měla dle autora, kdyby ji dělal dnes, o jedno jištění více (a to ten druhý je o půl metru níž než býval).Na druhou stranu se to zase nemusí přehánět,ať to nedopadne jako třeba na Skalce u Trenčína, tam jsou jištění tak nahusto, že občas nevíš, co lezeš a je pomalu potřeba označit chyty a stupy, které smíš v dané cestě používat.Nejsem sice žádný tradicionalista,ale tohle by i na mě, kdyby to tak bylo ve Sloupu bylo moc. Hlavně si hoši nenadávejte,když proti někomu něco máš, tak mu to řekni z očí do očí a netahejte do toho další lidí, je to trochu trapné.Raději víc lezte. Zdar Vlk
Zapsal: vlk, 23.03.2004 13:39:40

VELKE GRATULACE ZOBANOVI......k prelezeni ciny (20.3.2004...viz prelezy nahore). super vykon zobane...jak dlouho jsi to nacvicoval...???:-)))
Zapsal: jeden z Brna, 23.03.2004 16:15:57

Taky si myslím, že je lepší si dát venku přes hubu, než zaplácávat net nadávkama těm, kteří příspěvek napsali. Důležité je vyjádřit se k věci. Někomu jde o cestu, jinému o obtížnost.Můžu to dokumentovat na cestě "Deprese", kterou jsem s Bulharem( Jiří Svozil) spoluvytvářel.Myslím, že to mohu říct naplno.Bylo mu řečeno, že cestu prostě nevyleze, že na to nemá.... linie krásná, provokující nýt se smyčkou ... Pak jeho měsíční práce ... a šlo to, zkoušeli ostatní, cesta jaksi zlehkla, přislo na řadu kladivo ... a chyt byl pryč ... pak barva a horní nýt doprava ... a bylo to. Taky tradice? Je mi to teď jedno, doba je jiná, ale debaty o doktoringu jsou ještě živé. Jde o to, kam tu oblast zařadíme. Jen potvrzuju Vlkovo "Jen více lezte" dodávám a pracujte, tak jak třeba on při přejišťování Krasu.
Zapsal: bobula, 24.03.2004 11:17:51

milý Bobulo,v cestě Deprese se žádný chyt neurazil,vše vyřešila čára barvou.
Zapsal: bulhar, 14.07.2004 19:43:42

Jako prespolni musm ric ze se mi Cina libila hodne, podle me rozumnych 8, i kdyz verim ze kdyz to nekdo leze po sty, tak uz mu to nejspis neprijde. Ten dolez je uz jen tak jako povinnost, ale ta spodni polovina je bezkonkurencni.
Zapsal: Usak, 06.10.2006 21:50:33

Jezismarja, asi Te to, Katko, prekvapi, ale i neznama cesta jako Cina uz tu je. A taky E55, Indie, Rojeni a vubec vsechno. Zastav nez zasvinis celou databazi!
Zapsal: Petricek, 12.08.2008 16:57:37

To je tak, když to sem mlátí každý jouda a ani se nepodívá, co je tu zapsáno a co ne, je to tak rok, co jsem dával tady Kras do pořádku a snažil se klukům pomoci s odstraněním nesmyslů a dnes opět hrůza pohledět.:-)).
Zapsal: Vlk, 12.08.2008 17:47:26

Sloučeno
Zapsal: JirkaS, 26.08.2008 13:02:33

zdar mám takovej blbej dotaz, který se netýká číny, ale třeba si ho takhle někdo všimne a bude vědět za kolik je, teď už asi bývalý projekt krvavý román ve žlebu , předem díky za odpověď
Zapsal: ., 19.08.2009 00:34:41

Nahoře je kolonka "hledání cesty", tam napíšeš "Krvavý román", pak si přečteš, co ti to napsalo (bude to před tebou na té velké svítící ploše)...;-)
Zapsal: ???, 19.08.2009 08:16:04

Přepište dějiny! V cestě se ulomil zapínací chyt u pátýho:-( Sice to jde lézt i za jakýsi zbytek, ale ten půjde brzo taky a navíc to bylo označeno za nesportovní. Tedy jsou dvě možnosti: Levou vzít o kousek výš bekend a uhánět dálejc nebo to nabrat pravou a směle do Deprese. Obtíže by konečně mohly odpovídat té 8 a ne jako doteď, kdy to bylo sotva za 7+.
Zapsal: Willhem, 03.05.2010 11:07:53

a taková hezká rozlezovka to byla!:( fňuk
Zapsal: leošák, 03.05.2010 11:12:20

hlasuju pro zasikovat do původního stavu.
Zapsal: J, 03.05.2010 12:27:30

Prima nápad. Zkus najít ten chyt a můžeš to tam jít přilepit nebo stačí, když zpevníš ten zbytek.
Zapsal: Willhem, 03.05.2010 12:57:57

Ulomený chyt takmer zabil Ditu. Myslím, že si ho na pamiatku zobrala.
Zapsal: Sebo, 03.05.2010 14:43:00

Pořád je to pohodová rozlezovka, celkem to lze přelézt minimálně třemi způsoby, různě těžkými, takže se nic sikovat nebude a Wilda by se měl konečně umravnit:-).
Zapsal: Vlk, 05.05.2010 22:51:02

Pod svícnem bývá největší tma, říká se a taky že jo. Máme tu minimálně tři způsoby, jak na to. První je asi nejtěžší a nevymyslel ho nikdo jiný než Jensen: místo madýlka levou až do bekendíku a dále jak to každý zná. Druhý způsob je za ten zbytek chytu, ale nebude trvat dlouho a ten půjde i s lezcem dolů. Navíc je to prý nesportovní:-) A to nejlepší na závěr! Vlk vymyslel, že se vezme stisk z Deprese levou, nahoru do již zmíněného bekendu pravou (teď bočák) a tradá po lištách nahoru. Teda brát v Číně chyty z Deprese, no nevím, snad jako variantu bych to bral, ale takhle?
Zapsal: Willhem, 05.05.2010 23:25:56

Wildo a víš ty vůbec, že na začátku devadesátých žádná Deprese neexistovala? A, že dost lidí lezlo Čínu tak, že šlo přes tu špici v pravé části spoďáku, protože když držíš pravou bočák, tak se za ni srovnáváš:-). Víš, že to někteří takto lezli přes ten bočák napravou v koutku nad vylomeným chytem už podstatně dříve. Asi ne, jinak bys tu tak nesmysleně neplácal, omlouvá tě jen věk, protože tehdy jsi ještě tahal po dvoře kačera a h... říkal koko:-). Napřed si ujasni, co bylo dříve jestli vejce nebo slepice a pak mudruj:-).
Zapsal: Vlk, 05.05.2010 23:43:28

Vlk se chova jako by mu ten kras patril a pasuje se do role boha ktery bude urcovat co se v krase delat bude a co nebude:) Vlku mel by sis uvedomit co si muzes dovolit a co ne. Uz ti ta tvoje jesitnost prerusta přes hlavu. Chce to trochu zdrave sebereflexe. Nejsi ani buh ani pan krasu ani clovek zplonocneny za lezce mluvit (mimo bandy tvych patolizalu) - jsi proste jen lezec jako my ostatni. Uvedom si ze uz tu nikoho nezajimas a s Janzenem jste dokonala komicka dvojka. Prejistil jsi toho v karsu dost - to se musi nechat. Ale to jak se v posledni dobe chovas prekracuje vsechny meze. Ty nikomu nebudes urcovat pravidla lezeni v krase. Prober se z te tve samolibosti. V krase se lezlo pred tebou a poleze se v nem i bez tebe ;-)
Zapsal: vlkobijec, 06.05.2010 09:21:34

:-)) Vlku, chcu sa ťa, jako starého moudrého kmeta, který si už na svojeho kačera ani nepamatuje - co teda bylo kurva dřív? Slépka nebo vajco? Ve škole nám to zapoměli v příroďáku vysvetlit, na střední průmyslové sem biologii neměl a na vysoké, jsme se podstatou bytí už nezabývali a řešili jsme jiné kokotiny! Jinak souhlasím s tím, že v cestě by se mělo brát všechno na co dosáhnu a tím pádem bych nějaký chyt z Deprese neřešil jako zakázaný.
Zapsal: Břeťa Lebloch, 06.05.2010 09:21:56

Ano jsem Vlkův "noshled", jezdím sním a nebojím se, lezu s ním a taky se nebojím a s hroznou spoustou věcí s ním nesouhlasí ba přímo budu vystupovat v některých názorech ostře proti němu. Vlk je úplně obyčejnej lezec jako všichni ostatní. Kras mu nepatří tak jako nikomu. Lezlo se před Vlkem a poleze se i po něm. Jediná drobnost je ta, že to je on kdo je dnes správcem většiny skal v Krase a je to on kdo jedná z ochranářema a řeší ty "drobnosti" aby se mohlo lízt a je určitým arbitrem pro dodržování pravidel. A je to i on a Janzen a jim podobní, kteří se snaží udržet i určitou "kulturu" tohoto lezení v Krasu.
Zapsal: adam, 06.05.2010 13:44:54

kultutu lezeni ? to jakoze ma patent na rozum a rozhoduje ktera cesta se jak leze a ktery chyty se smi brat a ktery nesmi i kdyz jsou v ceste ? co je dulezity prisikovat a co neni dulezity prisikovat ? To ze je za kazdou cenu stredem pozornosti a chova se jako reditel zemekoule? to ze jsou vsichni okolo nej blbci ? ze jenom jeho nazor je ten spravny ? to je kultura lezeni ? A s tim Janzenem to asi nemuzes myslet vazne :-)
Zapsal: rimi, 06.05.2010 14:04:44

Mě přijde dost divný, že si necháme zničit krásnou lini tím že budeme odbočovat do Deprese. Dolepit a je to nejrozumější řešení, tak jak ve Future.
Zapsal: M., 06.05.2010 15:07:43

Jsem take za dolepeni chytu. Prijde mi skoda, aby se z takove pekne krokove vyrovnane cesty, jakych je v krasu hodne malo, stal dalsi krasovy bouldrovy kvak. Obecne, pokud v ceste nejaky chyt/stup dlouha leta byl, nevidim duvod, proc ho tam zpet nedolepit.
Zapsal: petr p, 06.05.2010 15:45:03

na co lepit ??? cvakáš levou křížem ze spodního bočáku, levou místo madla ostrý chyt na bekend a pravou klasika velký bočák, obtížnost jen o maličko do plusu, není o čem debatovat !!!
Zapsal: Pavel, 06.05.2010 16:26:49

Jsem pro to nic nelepit a nic nezlepšovat, ale taky žádné chyty nezakazovat. A tento názor zastávám ve všech cestách - nechci řešit, jestli do lezu dobře nebo blbě, protože si někdo myslí, že madlo, které se má dosáhnout, se brát nemá. A Vlku jak je to s tou slépkou a vajcem? He? A doufám, že mě Martan nesmaže, když je to ten polobůh :-))
Zapsal: Břeťa Lebloch, 06.05.2010 18:30:06

Kus chytu mám, kus má možná Agátka Jensenovic. A Janzena do toho netahejte, není nijak dogmatický a pokud do někoho ryje, je to umírněným způsobem hodným pousmání. Nikdy na nikoho, krom mě, sprostě neřval a pokud někomu nabízí variantu varianty, je to způsobem ,který nikoho normálního neurazí. A že leze s Vlkem neznamená, že si občas nemá chuť pořídit medvěda, jediného to přirozeného nepřítele výše zmiňované šelmy. Jo a že s nima lezu neznamená, že jsem něčí patolízal. Připouštím ovšem, že Jensen je můj lezecký guru. A pokud si někdo laskavě všiml, ač obeznámen s tematikou, nikdy se na těchto stránkách k ničemu nevyjádřil, i když se patolízalsky domnívám, že by do toho mohl právem kecat.Dita
Zapsal: Dita, 06.05.2010 20:33:04

Já jsem taky jednoznačně pro dolepení. Krása Číny je v její vyrovnanosti. Ve sloupu není lepší cesta na rozlez a nebo na doražení. Přesně jak tu někdo napsal nademnou -> v krasu není potřeba další bouldrový kvak. Nepotřebuju si dokazovat že v Číně dokážu udělat težší kroky, na težší kroky jsou hned dvě cesty vedle. V Číně je třeba se příjemně protáhnout. Proto jsem jednoznačně za dolepení.
Zapsal: Petr.N, 06.05.2010 21:16:42

Tak abych se prvne predstavil s Vlkem a Krasem mam spolecnou historii. A ted k ceste. Co si pamatuju tak Cina byla jednou z cest, ktery se casto menily. Skoro kazdy rok tamhle chybelo madlo (obvykle kostka) anebo tamhle neco pribylo vylomem. Tyhle reci o dolepeni ci ne nebylo by lepsi to cely ofrezovat dohladka a pak to osadit chyty? Tak by se aspon po pripadnem vylomeni onen chyt vymenil za novy stejny spravnou polohu ktereho by schvalila vrcholova komise. Timto by se zabezpecila stabilita hodnoceni cesty a ta by se mohla ve vasich deniccich vyjimat zmen pro mnoho dalsich generaci lezcu.
Zapsal: Stepan Ptacek, 06.05.2010 21:40:00

podle mne nejsme na umele stene a i kdyz je to Indie, stale je to prirodni skala a kdyz se neco ulomi a cesta i presto jde vylezt, tak proc to resit a neco dolepovat...
Zapsal: foton, 06.05.2010 21:58:13

Tak abych zase přilil olej do ohně, dnes jsem to lezl na rozlez a jde to v klidu:-) takže určitě není důvod něco přilepovat, tahle cesta už za ty roky doznala tolika změn, že ani tato jí vůbec neškodí, za chvíli by jste chtěli třeba dolepit zpátky kostku napravo od třetího, protože je tam teď menší bočák, nebo spoďáky dole do Deprese a já nevím co ještě. Smiřte se pánové s tím, že lezeme po skále a ta stárne a degraduje úplně stejně jako každý z nás:-), nejsme na umělce, kde vadný chyt vyměníte za nový. Kdyby to nešlo, nebo by chyt rozřezával kůži tak bych to chápal, ale takhle mi připadáte jako manžel po dvaceti letech sexu s manželkou, kdy ona poprvé za dvacet let změní polohu a on je z toho v šoku, protože neví co má dělat:). A pro učitelského: ani jedno přece:-).PS: A než začnene vymýšlet ptákoviny, tak si přečtěte co lze a co nikoliv, je třeba si uvědomit status skal z hlediska OP.
Zapsal: Vlk, 06.05.2010 22:01:56

Stepan Ptacek: No myslim si o sobě že si chyty a cesty pamatuju hodně dobře a co já si pamatuju, tak se Čína za posledních cca 16 let rozhodně výrazně neměnila. Na rozdíl od Real Future, který v posledních pár letech zásadně ztěžknul v nejtěžším místě a i Deprese, kde se v klíčovém bouldru taky ulomil bočák na pravou.
Zapsal: Petr.N, 06.05.2010 22:09:26

Ale Petře, výrazně se nezměnila ani teď, jen se to dá lézt stejně těžce nalevo od spáry jako jsi to v daném místě lezl dříve napravo od spáry. A o Realu bychom mohli taky polemizovat, ale to si můžeme pokecat na Holštejně.
Zapsal: Vlk, 06.05.2010 22:51:30

Já bych to přátelé nechal jak to je. Je to stejně lehká cesta jako doposud. Sice cvakání je trochu horší pro malé, ale jinak nic složitého. Klasa je stejná, jen zajímavější lezení. Samozřejmě lezeno stále v linii. New China age!!!!
Zapsal: Alda, 07.05.2010 07:40:31

Petr N: Nanestesti tu cestu znam o neco dyl a taky jsem se v ni parkrat vytrapil. Zmena je zivot.
Zapsal: Stepan Ptacek, 07.05.2010 19:20:51

Lepit....nelepit,..lepit!!!...nelepit,...kurwa lepit!!!...je to lehky, nelepit.....je to těžky, lepit!....seš kokot, nelepit......ty seš kokot, lepit.... všichni jste kokoti...... ne, indián je kokot:))! /Jen tak dále, tlačítko "delete" potom snese všechno:))/
Zapsal: M. /ale ne ten první M vejš./, 07.05.2010 22:50:04

Tak ještě jeden nápad bez ironie: Já bych ten kámen přilepil, ale NE pevně, jen tak LEHCE, aby byl zachován původní ráz cesty - tj. lámavost:)). Když tam bude kvalitní sika, nebo ten chyt tam nebude, je to v pytli, už to není původní, je to porušení nepsaných pravidel, nesportovní, doctoring, překližka, shit, hrůza, revoluce, Kája Gott na III.! místě zlatého slavíka.
Zapsal: M. /ale ne ten první M vejš./, 07.05.2010 23:51:30

Co furt chcete lepit? Nemáte co! Madlo se skládalo z plátů jak sekaná z Globusu, nikdo ho před tím nestudoval, tak si myslí, že uletěla nějaká kostka. Houby. Jsem ochotna dodát svoje puzzle a jestli někdo fušuje do umění, může pod dohledem uplácat zbytek.
Zapsal: Dita, 09.05.2010 07:23:08

A ten néchytřéší vlk ve střední evropě /na světě/ temu bode dělat stavební dozor - je přece z oboru!
Zapsal: M. /ale ne ten první M vejš./, 09.05.2010 10:52:05

S tím bekendem na levou je to konečně těch 8 a cesta je srovnatelná s Brazílií a Blackstárem. Není třeba nic dolepovat.
Zapsal: honza novák, 09.06.2010 13:46:51

suhlas
Zapsal: tah-sha-tunga, 09.06.2010 17:26:02

Nesouhlas náčelníku:-).
Zapsal: Vlk, 09.06.2010 17:44:35

a proč je přilepená ta lišta ve future? stoprocentně je to lezitelné bez ní... ale to už je moc co
Zapsal: Mao, 09.06.2010 18:41:02

Cina me teda nikdy neprisla jako lehka 8, Black star je treba lehci. Ale dolepovat neni treba, ten krok pres bekend jde dobre, jen se trochu hur cvaka...
Zapsal: Petricek, 09.06.2010 22:30:46

nalepte to tam, nebo to nevylezu! :))
Zapsal: anonym , 09.06.2010 22:35:29

Dolézá se to až nahoru, jak je to v průvodci nebo to končí ve slaňáku nad 5. jištěním
Zapsal: kyubi, 08.07.2010 12:34:30

Až nahoru, k šestému se většinou lozí jen tak na rozlez:-).
Zapsal: Vlk, 08.07.2010 15:12:00

Tak jsem to konečně lezl a přelezl po ulomení (úplném) toho chytu a je to regulérní 8+
Zapsal: Petr.N, 03.04.2011 19:57:54

já to lezl po ulomení, a taky mě to přijde težší docela...
Zapsal: honza k., 03.04.2011 20:12:51

Po letmém osahání terénu bylo nalezeno něco chytů, co "půjde" a pak by to těch regulérních 8+ být mohlo...
Zapsal: Willhem, 26.05.2011 17:21:26

Neboj Wildo, najdou se nové, ani už za ty roky nespočítám, co vše tam upadlo a klasa se nám stále drží:-)).
Zapsal: Vlk, 26.05.2011 19:53:40

když dolezete do toho těžkýho místa zkuste ten bočák vzít pravou pak levou do lišty a zase nahoru jako po staru je to tak 8 jak to bylo dřív;)
Zapsal: sstteekk, 26.05.2011 21:09:46

zase se tam něco vylomilo, u druhého nejde kroknout
Zapsal: Willhem, 23.07.2017 20:29:42

Předzvěst okurkové sezóny, Viléme? :)
Zapsal: tah-sha-tunga, 23.07.2017 20:45:59

Přepište dějiny! V cestě se ulomil zapínací chyt u pátýho:-( Sice to jde lézt i za jakýsi zbytek, ale ten půjde brzo taky a navíc to bylo označeno za nesportovní. Tedy jsou dvě možnosti: Levou vzít o kousek výš bekend a uhánět dálejc nebo to nabrat pravou a směle do Deprese. Obtíže by konečně mohly odpovídat té 6 a ne jako doteď, kdy to bylo sotva za 6
Zapsal: Willhem, 23.07.2017 21:15:31


 Přidání komentáře 
Jméno
Email
Komentář

Souhlasím se zpracováním osobních údajů.

 

Přelezy

nemec.p8RP00.00.0000
Čermy8OS14.04.1992
Brepta8RP31.07.1993
zofin8-RP12.07.1996
ppolak8PP01.09.1996
zoban8-RP20.03.2004
osman8RP02.04.2004
mprock8RP00.00.2005
tutschnjaaack8OS01.01.2005
Milhaus8PP21.05.2005
Milanomafiano8RP14.08.2005
maus8flash10.09.2005
3k8RP17.04.2006
zoban8RP17.04.2006
160719958PP06.07.2006
ukasek8RP24.09.2006
jiricz8RP15.10.2006
berny8AF28.10.2006
rejtmon8PP01.06.2007
Aleš Fiala8flash27.06.2007
peki8RP30.06.2007
easy8RP21.07.2007
prochy8RP21.08.2007
Fufa8flash07.09.2007
EDÚ8RP08.10.2007
jumar8PP08.03.2008
honza k.8RP02.04.2008
zdenous8PP10.04.2008
tatka8AF26.04.2008
Mabra8RP09.05.2008
plantaznik8PP05.06.2008
joker8PP10.06.2008
kukolka8PP28.06.2008
foton8PP05.07.2008
Mattesson8flash20.07.2008
Karolína528PP25.07.2008
killy8RP27.07.2008
Pepa8PP10.08.2008
P.8PP15.08.2008
Angua8PP18.08.2008
Vlašínová8AF07.09.2008
katus1118RP14.09.2008
zdenous8RP02.11.2008
Salamandra8OS08.04.2009
gospa8PP28.04.2009
mimi8PP28.04.2009
mot0rka8PP10.05.2009
kub8RP18.06.2009
Viki8PP27.06.2009
terasv8PP28.06.2009
Ladis8PP28.06.2009
sebastian8PP06.07.2009
baca8RP19.07.2009
LenkaS8PP15.08.2009
Liškut8RP14.09.2009
tah-sha-tunga8RP23.10.2009
asu8PP15.03.2010
Mrnda8PP08.04.2010
Stračena8RP09.05.2010
Vlčák8RP13.06.2010
Mek8PP25.07.2010
pirx8RP29.08.2010
luctramp8PP11.09.2010
bibin8PP13.10.2010
Petricek8PP15.03.2011
Vasek8AF24.05.2011
HARY8PP14.07.2011
urbasekd8RP31.08.2011
Jouny8PP07.09.2011
phobos8RP11.09.2011
tatka8AF28.09.2011
hans19968AF21.04.2012
vojta (vlčák)8PP01.05.2012
zaoralf8PP19.05.2012
Jura8PP06.06.2012
vslavickova8PP18.07.2012
Moare8PP02.08.2012
Švara8RP02.09.2012
denis pail8PP20.10.2012
str.o8RP13.03.2013
Polda JPPP8RP05.05.2013
Vasek8PP11.06.2013
mifo8RP28.06.2013
gregoraja8PP09.03.2014
str.o8RP13.03.2014
Andy8PP20.03.2014
Manrong8PP20.04.2014
germ8PP02.05.2014
Maky8PP08.05.2014
Komíňák8PP16.05.2014
tapir8RP20.05.2014
wormek8PP25.05.2014
Jeník V.8PP31.05.2014
Dita8PP28.06.2014
AdamJanovsky8RP01.08.2014
Sally8RP09.10.2014
Vasek8RP01.05.2015
Karlito8flash30.01.2016
TomasKa8PP07.04.2016
draKubas8PP17.04.2016
kokuba8OS17.04.2016
Martas8PP18.04.2016
AK8PP21.04.2016
Řízek8PP28.04.2016
hans19968PP21.05.2016
Lukasdolecek8PP13.06.2016
Variant8OS17.07.2016
svihalek8PP04.08.2016
speed8RP05.08.2016
Ganzi8RP11.08.2016
Miška8PP16.03.2017
terous8PP16.03.2017
Eliška8PP16.03.2017
Mican8RP24.04.2017
DDEX8PP15.07.2017
feu8PP15.07.2017
blackend8PP01.08.2017
Inža8PP21.10.2017
Listy8PP23.03.2018
Martanka8RP22.04.2018
juzek8PP08.09.2018
Joshka8flash16.10.2018
marena8PP21.10.2018
Žofka8PP15.04.2019
rrr8PP25.08.2019
egaleova8RP17.04.2020
Beedee8OS01.05.2020
sentimex8RP12.05.2020
hirsb8PP17.05.2020
Lukas Hacura8RP18.07.2020
m.votoupal8PP06.09.2020
MataB8PP15.09.2020
tomtom8PP25.10.2020
mo8RP11.04.2021
Lachtan8OS23.04.2021
Fejtic8PP08.05.2021
HenryD8PP09.05.2021
abvdah8RP14.03.2022
čápik8PP15.03.2022
Rezo8flash04.04.2022
PyKo8PP08.05.2022
Ohne M8flash09.07.2022
Jenda9978PP06.11.2022
B u b á k8PP22.03.2023
Letu8PP24.03.2023
lienerth8flash29.03.2023
Quikoliver8RP12.05.2023
Jonatan8PP03.09.2023
PetrOliva8AF11.10.2023
jt8PP22.10.2023
Mikuláš8PP03.02.2024

 Přidání cesty do deníčku

Reklama:
 Foto dne:
Amalfi
Panorama Positano
 Databáze cest:
Všechny cesty (173435)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Paluis 5c Olba
Schwabentraum 7b Bolulla
Ke Sort Ke Senk! 7b Jérica
Manolis 5c Leonidio
Juliett Ext 5c Leonidio
Nově komentované:
Tanta Guasa 6c Jérica
Bella Duracella 6b Leonidio
Super Bibe 6b+ Leonidio
Gaia 8b Kalymnos
Od Hradu Dále 7+ Velká

 Nově v diskusi:
Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | vkládání fotek u cest | Re: Ach to lezeni na top rope | Re: Podmínky v Tatrách | Podmínky v Tatrách | Re: posuv opletu lana uprostřed | Re: nehmotné kulturní dědictví unesco | Re: nehmotné kulturní dědictví unesco | Re: nehmotné kulturní dědictví unesco |

 Nové komentáře:
Re: není | Re: Údržba skal - správci | Re: Manažer | Re: zprávy z lyžařaského svazu | Re: Manažer | není | Re: Manažer | Re: Manažer | Re: Manažer | Mnohoobchod |

 Kde to vře:
Nadcházející valná hromada ČHS má být 13. dubna 2024 v Praze (122)
Vstříc lepším zítřkům. A nebo ne? (106)
Mauritánie – únor 2024 (19)
Žádost o zařazení na program Valné hromady ČHS 2024 (16)
Video: Adam Ondra dává na flash boulder za 8B(+) ve Švédsku (10)
Refresher: ČHS zveřejnil sexistický inzerát, musel se omluvit (9)
Olympijské sporty se nově rozšíří o skialpinismus (5)
Zemřel Pit Schubert (3)
Saské pískovcové lezení je na seznamu kulturního dědictví UNESCO (2)
Tanap - nový návštěvní řád (2)

 Nově v inzerci:
Prodám nevyužitý matroš. | Bunda Arcteryx Alpha GTX Pro | Skialp set Lusti 177 + Dynafit + Colltex | Prodám nevyužitý matroš. | Švýcarská dálniční známka 2024 | Čelovka PETZL ACTIK CORE 350 lm + Pouzdro NOCTILIGHT | Různé: VÝŠKOVÉ PRÁCE NASTÁLO V PRAZE 320- 480 Kč/hod 59 000 až 7 | Dětský sedák Simond - celotělový | Trip spanelsko | Péřovka North Face |

 Anketa:
Jaký je váš názor na dodržování lezeckých pravidel?
 Plně je respektuji 
 121 
 Většinou respektuji, záleží na konkrétní situaci 
 128 
 Mám s tím problém, ale občas ano 
 134 
 Nezajímá mě to, lezu podle svého. 
 112 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.