LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   “Nejdřív je climbing a potom polibek tvůj!” Jiří Korn.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Pískaři jsou zpět!
Nová kniha Medaile na chvíli o olympijském příběhu Adama Ondry
Nová kniha Lékaři na horách: neviditelní hrdinové

Závody
SP skialpy Cortina d’Ampezzo ITA (06.04)
SP Šanghaj (09.04)
SP Wujiang (12.04)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Trojan 12471
3.Šindel 12306
Bouldry:
1.Volf 11153
2.Stráník 10825
3.Stráník 10803
Hory:
1.Groš 7918
2.Punčochář 6708
3.Černý 6708

Výsledky
AIX ÁDR BOULDER SESSION (09.03)
2. ČP v bouldrech Praha (02.03)
ČP v bouldrech Praha (17.02)

Deníčky
5517 lezců
1086730 cest
Nové přelezy:
El Tractor 7c+
Panel 7C
Maloskalsk 7C
To Pal Nio 7b
Gaia 8b
Smutná Lid 7C
Bandita 7C
Tropicana 5.12d
Neuropatol XIa/XIb
Paranormál Xb

Stěny
SQUASHPARK Cibulka - Praha 5
Dap Sport - Hradec Králové
Lokal Blok - Praha 5

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Futurum - Ostrava 1
Dap Sport - Hradec Králové
Rock Point - Smíchov - Praha 5 - Smíchov

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Diskuse

Vložení přispěvku 
 BB “chces u nas pracovat”21.01.2019
BB korporat jak svina ... uz chybi jen dress code. Kam to dnesni lezeni smeruje
 Re: BB “chces u nas pracovat”22.01.2019
co lezení, ale kam směřuje celej svět???
  Re: BB “chces u nas pracovat”22.01.2019
o --> (|)
   Re: BB “chces u nas pracovat”22.01.2019
Shání trenéry :-D omg...
potřebujou spíš ouperky na hlídání té školičky :-)
 Re: BB “chces u nas pracovat”22.01.2019
mě spíš zaujal te inzerát.
Je to postavené tak, že uchazeč o job uvádí svému budoucímu zaměst
  Re: BB “chces u nas pracovat”22.01.2019
Me to pride napsany jasne. Ma nekdo zajem nebo ne. Dik za pracovni prilezitost. Zajemci muzou tusit,
  Re: BB “chces u nas pracovat”22.01.2019
No tak ze znění inzerátu a z toho, jak je to napsané, to jasně míří na ty spíše hloupější. Chytrému
   Re: BB “chces u nas pracovat”23.01.2019
Nechtěla jsem se do diskuze zapojovat, ale na tohle se nedá nezareagovat. Předem se omlouvám za delš
    Re: BB “chces u nas pracovat”23.01.2019
Komentář nemířil na BB ale na cílovou skupinu inzerátu. A sama to potvrzuješ. Chceš odpovědět na otá
     Re: BB “chces u nas pracovat”23.01.2019
No jasna paka. Tak nastesti te tam nikdo nenuti pracovat, tak to muzes prejit a jit se venovat na jo
    Re: BB “chces u nas pracovat”23.01.2019
To, že se snažíte vyhledávat děti, které lezením žijí a pomáháte jim se rozvíjet, není v současné do
    Re: BB “chces u nas pracovat”23.01.2019
Katko, BB hledá posily na různé pozice dlouhodobě, to asi víme všichni. Proč třeba na webovkách neud
     Re: BB “chces u nas pracovat”23.01.2019
Tedy základní otázka zní - pročpak tam ty posily a ti noví "zaměstnanci" nikdy nevydrží? P
      Re: BB “chces u nas pracovat”23.01.2019
Kdo konkretne tam nevydrzel?
Jinak, rekl bych, ze se nemusis porad dokola opakovat. Obzvlast,
      Re: BB “chces u nas pracovat”23.01.2019
Každá firma má normální fluktuaci lidí. Proč by mělo být BB výjimkou? Pokud vím, tak jeden důležitý
       Re: BB “chces u nas pracovat”23.01.2019
Tak důvodem tohoto odchodu, pokud vím, rozhodně nebyla mateřská dovolená.
        Re: BB “chces u nas pracovat”23.01.2019
Bože, koukám že těch zasvěcených ale je... Důvodem jednoho odchodu rozhodně mateřská je. Toto nemá c
         Re: BB “chces u nas pracovat”23.01.2019
Hrrr hafa haf feu feu
          Re: BB “chces u nas pracovat”26.01.2019
Jo, kdyz uz to nejde vymyslenim si lzivych nesmyslu, tak maji pomoci nesmyslne citoslovce? Nabizi se
      Re: BB “chces u nas pracovat”23.01.2019
Závodní skupinu zrušili. Budou se věnovat rozvoji masového sportu.
       Re: BB “chces u nas pracovat”23.01.2019
Tady se zase jedou věci :). Bohužel klasika diskusí na Lezci. Anonymní týpci, kteří nás navíc určitě
        Re: BB “chces u nas pracovat”23.01.2019
Máš špatný přístup. Bereš to moc vážně, zatímco jiní se jen baví :-)

Jinak realita je
         Re: BB “chces u nas pracovat”23.01.2019
Ale prdlajs :). Žereš to moc ty. Osobně slýchám jiné věci než píšeš. Anonymy neřeším. Realita je naš
          Re: BB “chces u nas pracovat”23.01.2019
Anonymy neřešíš, přesto sem píšeš a reaguješ na ně? Měl sis vzít poučení minimálně už z ČSL a sehnat
           Re: BB “chces u nas pracovat”23.01.2019
Hele, já myslím, že Oliváč to tady celkem jasně popsal a Feu potvrdila, tak co nadále prudíš? Jeden
            Re: BB “chces u nas pracovat”24.01.2019
Tak pak je to v pořádku, ne? Kdybyste nereagovali na anonymní troly, jako jsem já, už dávno by tato
            Re: BB “chces u nas pracovat”24.01.2019
V inzerátu chybí základní otázka "A co za to?" a také chybí odpověď - alespoň nějaký inter
             Re: BB “chces u nas pracovat”25.01.2019
A vstával?
              Re: BB “chces u nas pracovat”26.01.2019
Vimjá, zda by/bych vstával?
          Re: BB “chces u nas pracovat”23.01.2019
Kecale, reaguj na výsledky vaší tréninkové skupiny ve srovnání s oběma Monkeys nebo Pavoučky. Data j
        Re: BB “chces u nas pracovat”25.01.2019
Oliváči, máš pravdu, měl jsem si to nechat pro sebe.
tak sorry.
      Re: BB “chces u nas pracovat”23.01.2019
Závodní skupinu zrušili. Budou se věnovat rozvoji masového sportu.
       Re: BB “chces u nas pracovat”24.01.2019
Hledáme trenéry.
Ne, já instruktora dělat nechci.
A proč vlastně ne? Přijde mi, že by
        Re: BB “chces u nas pracovat”25.01.2019
Tak trenér v BB je obecně nesmysl. Na té úrovni, na jaké se tam leze, opradu stačí instruktor. Nikdo
         Re: BB “chces u nas pracovat”25.01.2019
Je to tak, dám ruku do ohně za to, že kdyby tam někdo přišel s trenérskou licencí a že by tedy tu pr
         Re: BB “chces u nas pracovat”25.01.2019
Tak tady se musím BB zastat, občas se tam trenér, který chce brát děti i na jiné stěny objeví.
          Re: BB “chces u nas pracovat”25.01.2019
Občas se tam takový trenér objeví? Jak je to možné? Nepsal Oliváč, že mají dlouhodobě stálý a funguj
          Re: BB “chces u nas pracovat”25.01.2019
Oni ale nenabízí práci trenéra na "občasné se objevení". Ale práci trenéra na HPP. V tom j
         Re: BB “chces u nas pracovat”25.01.2019
"A to opravdu ne v BB. Dá se tam zajít, ale samotné BB je nedostačující. A že by s tebou BB tre
          Re: BB “chces u nas pracovat”25.01.2019
Nesnaž se být vtipný, nejde ti to. Jo, BB by mohlo být super, ale není. A to právě díky tomu, jak to
           Re: BB “chces u nas pracovat”26.01.2019
Skoro jako bys byl z GTM ?
            Re: BB “chces u nas pracovat”26.01.2019
A kdyby ano, mění to na věci něco?
             Re: BB “chces u nas pracovat”26.01.2019
Celkem dost :D
              Re: BB “chces u nas pracovat”26.01.2019
Takže když jsem z GTM, tak nemám pravdu, když z GTM nejsem, tak pravdu mám? Nebo obráceně?
           Re: BB “chces u nas pracovat”27.01.2019
Fakt je, ze přesně pro tyhle důvody jsem do bb přestal chodit. Ještě k tomu pridam ranní vstupny za
            Re: BB “chces u nas pracovat”27.01.2019
Ja do BB prestal chodit kvuli detem taky... Clovek jde pres den aby mel klid a ma presny opak, kde j

 prosímo poradu s Nepálem21.01.2019
Ahoj lidi
Prosím Vás o radu s tímco vzít s sebou do Nepálu
Mám synátora,který mne pozval do Nepálu na výlet.
Jemu je  21 let a mne 46.Bohužel vůbec nevím co vzít s sebou.Má naplánován výlet do Lukly a potom do vesnice namchebazar
 Re: prosímo poradu s Nepálem22.01.2019
Ahoj, mozna bych volil z Kathmandu busem do Jiri a pak trek do Lukly, naberes vejsku, poznas domorod

 prosímo poradu s Nepálem21.01.2019
Ahoj lidi
Prosím Vás o radu s tímco vzít s sebou do Nepálu
Mám synátora,který mne pozval do Nepálu na výlet.
Jemu je  21 let a mne 46.Bohužel vůbec nevím co vzít s sebou.Má naplánován výlet do Lukly a potom do vesnice namchebazar

 Preska v ruce19.01.2019
Zdravim vespolek,
muj spolulezec pri padu na preklizce instinktivne chytl presku, ja ho z pozice jistice zdrbla, postrasila zaslechnutymi pripady presy vrazene v ruce, ale odstrasujici fotodokumentace mi pro nazornou demonstraci chybi. Sama si pril
 Re: Preska v ruce19.01.2019
preska vrazena v ruce je blbost
  Re: Preska v ruce23.01.2019
Není. Sám jsem si o presku při pádu roztrhl dlaň.
 Re: Preska v ruce19.01.2019
Stačí trochu googlit, 30 vteřin času (odstraň mezery). Krásné obrázky.

https://www.re
 Re: Preska v ruce20.01.2019
U toho chňapání je spíš riziko, že si tu presku vycvakne z bh. Sprdla jsi ho správně, má chytat lano
  Re: Preska v ruce22.01.2019
na překližce leda z nýtu
 Re: Preska v ruce20.01.2019
Taky při chycení presky rukou nebrzdí pád lano, ale rameno, takže je dost jednoduchý si v něm něco u
  Evoluce musí fungovat!20.01.2019
Jen ho nechte.. že by adept na Darwinovu cenu ? :-)
Pokud má špatné geny tak ty se musí protř
   Re: Evoluce musí fungovat!20.01.2019
chytá se když tak lano co máš před sebou , chápu že debilk chytne presku , pak debil jak ja musí psá

 Friendy, vklíněnce19.01.2019
Jaký používáte značky friendů a vklíněnců?
 Re: Friendy, vklíněnce19.01.2019
Záleží na tvých finančních možnostech. Všechny renomované firmy mají skvělé výrobky, ale ani české f
  Re: Friendy, vklíněnce19.01.2019
Osobně DMM dragon na volné lezení. Vklíny taky od DMM Wallnut a offsety + hexy Torque Nuts ( ty sou
 Re: Friendy, vklíněnce19.01.2019
Dragony od dmm a vklinence mix Kouby, ale plánuju přezbrojit na wallnuts od Dmm. Na mixy lidí hodně
 Re: Friendy, vklíněnce22.01.2019
všechny možné včetně těch neznámých, co jsem našel v horách. Radši dám 2x tolik s tím, že jeden dva
 Re: Friendy, vklíněnce22.01.2019
BD, dobrou zkusenost mam i s DMM, Wildcountry. Jako zacinajici lezec jsem mel Kouby, ale tech jsem s
 Re: Friendy, vklíněnce22.01.2019
Vůbec není třeba se bát českých friendů nebo vklíněnců. Jsou výrazně levnější, fungují dobře v létě

 Hesla18.01.2019
Mrkněte na printscreen webu, které jsou napadeny a zveřejněny hesla uživatelů.! https://  www.troyhunt.com/the-773-millio n-record-collection -1-data-reach/. Lezec je tam taky. Důsledky globální války lezci, cementem vítr v deníčkach.
 Re: Hesla19.01.2019
A co bys čekal? No Https + sql injection easy way to hell!
  Re: Hesla22.01.2019
Hesla na internetu, to je časovaná bomba.

 Foto dne san Vito18.01.2019
No vypada to spise na boulder 5b podle fotky ((-:
 Re: Foto dne san Vito18.01.2019
Lezl jsem to a docela těžký na 7b a i trochu moralový.

 Kypr17.01.2019
Ahoj. Nemáte někdo jakékoli info, ideálně osobní zkušenost, k lezení na Kypru? Díky.

 La Congenialità - The attitude of Gratitude16.01.2019
Ahoj! Dá se už někde stáhnout/koupit film z fesťáku La Congenialità - The attitude of Gratitude?
tam sem ho nestihl a je úžasně hodnocenej tak bych se chtěl kouknout
díky

 La Congenialità - The attitude of Gratitude16.01.2019
Ahoj! Dá se už někde stáhnout/koupit film z fesťáku La Congenialità - The attitude of Gratitude?
tam sem ho nestihl a je úžasně hodnocenej tak bych se chtěl kouknout

<<<   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214   215   216   217   218   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235   236   237   238   239   240   241   242   243   244   245   246   247   248   249   250   251   252   253   254   255   256   257   258   259   260   261   262   263   264   265   266   267   268   269   270   271   272   273   274   275   276   277   278   279   280   281   282   283   284   285   286   287   288   289   290   291   292   293   294   295   296   297   298   299   300   301   302   303   304   305   306   307   308   309   310   311   312   313   314   315   316   317   318   319   320   321   322   323   324   325   326   327   328   329   330   331   332   333   334   335   336   337   338   339   340   341   342   343   344   345   346   347   348   349   350   351   352   353   354   355   356   357   358   359   360   361   362   363   364   365   366   367   368   369   370   371   372   373   374   375   376   377   378   379   380   381   382   383   384   385   386   387   388   389   390   391   392   393   394   395   396   397   398   399   400   401   402   403   404   405   406   407   408   409   410   411   412   413   414   415   416   417   418   419   420   421   422   423   424   425   426   427   428   429   430   431   432   433   434   435   436   437   438   439   440   441   442   443   444   445   446   447   448   449   450   451   452   453   454   455   456   457   458   459   460   461   462   463   464   465   466   467   468   469   470   471   472   473   474   475   476   477   478   479   480   481   482   483   484   485   486   487   488   489   490   491   492   493   494   495   496   497   498   499   500   501   502   503   504   505   506   507   508   509   510   511   512   513   514   515   516   517   518   519   520   521   522   523   524   525   526   527   528   529   530   531   532   533   534   535   536   537   538   539   540   541   542   543   544   545   546   547   548   549   550   551   552   553   554   555   556   557   558   559   560   561   562   563   564   565   566   567   568   569   570   571   572   573   574   575   576   577   578   579   580   581   582   583   584   585   586   587   588   589   590   591   592   593   594   595   596   597   598   599   600   601   602   603   604   605   606   607   608   609   610   611   612   613   614   615   616   617   618   619   620   621   622   623   624   625   626   627   628   629   630   631   632   633   634   635   636   637   638   639   640   641   642   643   644   645   646   647   648   649   650   651   652   653   654   655   656   657   658   659   660   661   662   663   664   665   666   667   668   669   670   671   672   673   674   675   676   677   678   679   680   681   682   683   684   685   686   687   688   689   690   691   692   693   694   695   696   697   698   699   700   701   702   703   704   705   706   707   708   709   710   711   712   713   714   715   716   717   718   719   720   721   722   723   724   725   726   727   728   729   730   731   732   733   734   735   736   737   738   739   740   741   742   743   744   745   746   747   748   749   750   751   752   753   754   755   756   757   758   759   760   761   762   763   764   765   766   767   768   769   770   771   772   773   774   775   776   777   778   779   780   781   782   783   784   785   786   787   788   789   790   791   792   793   794   795   796   797   798   799   800   801   802   803   804   805   806   807   808   809   810   811   812   813   814   815   816   817   818   819   820   821   822   823   824   825   826   827   828   829   830   831   832   833   834   835   836   837   838   839   840   841   842   843   844   845   846   847   848   849   850   851   852   853   854   855   856   857   858   859   860   861   862   863   864   865   866   867   868   869   870   871   872   873   874   875   876   877   878   879   880   881   882   883   884   885   886   887   888   889   890   891   892   893   894   895   896   897   898   899   900   901   902   903   904   905   906   907   908   909   910   911   912   913   914   915   916   917   918   919   920   921   922   923   924   925   926   927   928   929   930   931   932   933   934   935   936   937   938   939   940   941   942   943   944   945   946   947   948   949   950   951   952   953   954   955   956   957   958   959   960   961   962   963   964   965   966   967   968   969   970   971   972   973   974   975   976   977   978   979   980   981   982   983   984   985   986   987   988   989   990   991   992   993   994   995   996   997   998   999   1000   1001   1002   1003   1004   1005   1006   1007   1008   1009   1010   1011   1012   1013   1014   1015   1016   1017   1018   1019   1020   1021   1022   1023   1024   1025   1026   1027   1028   1029   1030   1031   1032   1033   1034   1035   1036   1037   1038   1039   1040   1041   1042   1043   1044   1045   1046   1047   1048   1049   1050   1051   1052   1053   1054   1055   1056   1057   1058   1059   1060   1061   1062   1063   1064   1065   1066   1067   1068   1069   1070   1071   1072   1073   1074   1075   1076   1077   1078   1079   1080   1081   1082   1083   1084   1085   1086   1087   1088   1089   1090   1091   1092   1093   1094   1095   1096   1097   1098   1099   1100   1101   1102   1103   1104   1105   1106   1107   1108   1109   1110   1111   1112   1113   1114   1115   1116   1117   1118   1119   1120   1121   1122   1123   1124   1125   1126   1127   1128   1129   1130   1131   1132   1133   1134   1135   1136   1137   1138   1139   1140   1141   1142   1143   1144   1145   1146   1147   1148   1149   1150   1151   1152   1153   1154   1155   1156   1157   1158   1159   1160   1161   1162   1163   1164   1165   1166   1167   1168   1169   1170   1171   1172   1173   1174   1175   1176   1177   1178   1179   1180   1181   1182   1183   1184   1185   1186   1187   1188   1189   1190   1191   1192   1193   1194   1195   1196   1197   1198   1199   1200   1201   1202   1203   1204   1205   1206   1207   1208   1209   1210   1211   1212   1213   1214   1215   1216   1217   1218   1219   1220   1221   1222   1223   1224   1225   1226   1227   1228   1229   1230   1231   1232   1233   1234   1235   1236   1237   1238   1239   1240   1241   1242   1243   1244   1245   1246   1247   1248   1249   1250   1251   1252   1253   1254   1255   1256   1257   1258   1259   1260   1261   1262   1263   1264   1265   1266   1267   1268   1269   1270   1271   1272   1273   1274   1275   1276   1277   1278   1279   1280   1281   1282   1283   1284   1285   1286   1287   1288   1289   1290   1291   1292   1293   1294   1295   1296   1297   1298   1299   1300   1301   1302   1303   1304   1305   1306   1307   1308   1309   1310   1311   1312   1313   1314   1315   1316   1317   1318   1319   1320   1321   1322   1323   1324   1325   1326   1327   1328   1329   1330   1331   1332   1333   1334   1335   1336   1337   1338   1339   1340   1341   1342   1343   1344   1345   1346   1347   1348   1349   1350   1351   1352   1353   1354   1355   1356   1357   1358   1359   1360   1361   1362   1363   1364   1365   1366   1367   1368   1369   1370   1371   1372   1373   1374   1375   1376   1377   1378   1379   1380   1381   1382   1383   1384   1385   1386   1387   1388   1389   1390   1391   1392   1393   1394   1395   1396   1397   1398   1399   1400   1401   1402   1403   1404   1405   1406   1407   1408   1409   1410   1411   1412   1413   1414   1415   1416   1417   1418   1419   1420   1421   1422   1423   1424   1425   1426   1427   1428   1429   1430   1431   1432   1433   1434   1435   1436   1437   1438   1439   1440   1441   1442   1443   1444   1445   1446   1447   1448   1449   1450   1451   1452   1453   1454   1455   1456   1457   1458   1459   1460   1461   1462   1463   1464   1465   1466   1467   1468   1469   1470   1471   1472   1473   1474   1475   1476   1477   1478   1479   1480   1481   1482   1483   1484   1485   1486   1487   1488   1489   1490   1491   1492   1493   1494   1495   1496   1497   1498   1499   1500   1501   1502   1503   1504   1505   1506   1507   1508   1509   1510   1511   1512   1513   1514   1515   1516   1517   1518   1519   1520   1521   1522   1523   1524   1525   1526   1527   1528   1529   1530   1531   1532   1533   1534   1535   1536   1537   1538   1539   1540   1541   1542   1543   1544   1545   1546   1547   1548   1549   1550   1551   1552   1553   1554   1555   1556   1557   1558   1559   1560   1561   1562   1563   1564   1565   1566   1567   1568   1569   1570   1571   1572   1573   1574   1575   1576   1577   1578   1579   1580   1581   1582   1583   1584   1585   1586   1587   1588   1589   1590   1591   1592   1593   1594   1595   1596   1597   1598   1599   1600   1601   1602   1603   1604   1605   1606   1607   1608   1609   1610   1611   1612   1613   1614   1615   1616   1617   1618   1619   1620   1621   1622   1623   1624   1625   1626   1627   1628   1629   1630   1631   1632   1633   1634   1635   1636   1637   1638   1639   1640   1641   1642   1643   1644   1645   1646   1647   1648   1649   1650   1651   1652   1653   1654   1655   1656   1657   1658   1659   1660   1661   1662   1663   1664   1665   1666   1667   1668   1669   1670   1671   1672   1673   1674   1675   1676   1677   1678   1679   1680   1681   1682   1683   1684   1685   1686   1687   1688   1689   1690   1691   1692   1693   1694   1695   1696   1697   1698   1699   1700   1701   1702   1703   1704   1705   1706   1707   1708   1709   1710   1711   1712   1713   1714   1715   1716   1717   1718   1719   1720   1721   1722   1723   1724   1725   1726   1727   1728   1729   1730   1731   1732   1733   1734   1735   1736   1737   1738   1739   1740   1741   1742   1743   1744   1745   1746   1747   1748   1749   1750   1751   1752   1753   1754   1755   1756   1757   1758   1759   1760   1761   1762   1763   1764   1765   1766   1767   1768   1769   1770   1771   1772   1773   1774   1775   1776   1777   1778   1779   1780   1781   1782   1783   1784   1785   1786   1787   1788   1789   1790   1791   1792   1793   1794   1795   1796   1797   1798   1799   1800   1801   1802   1803   1804   1805   1806   1807   1808   1809   1810   1811   1812   1813   1814   1815   1816   1817   1818   1819   1820   1821   1822   1823   1824   1825   1826   1827   1828   1829   1830   1831   1832   1833   1834   1835   1836   1837   1838   1839   1840   1841   1842   1843   1844   1845   1846   1847   1848   1849   1850   1851   1852   1853   1854   1855   1856   1857   1858   1859   1860   1861   1862   1863   1864   1865   1866   1867   1868   1869   1870   1871   1872   1873   1874   1875   1876   1877   1878   1879   1880   1881   1882   1883   1884   1885   1886   1887   1888   1889   1890   1891   1892   1893   1894   1895   1896   1897   1898   1899   1900   1901   1902   1903   1904   1905   1906   1907   1908   1909   1910   1911   1912   1913   1914   1915   1916   1917   1918   1919   1920   1921   1922   1923   1924   1925   1926   1927   1928   1929   1930   1931   1932   1933   1934   1935   1936   1937   1938   1939   1940   1941   1942   1943   1944   1945   1946   1947   1948   1949   1950   1951   1952   1953   1954   1955   1956   1957   1958   1959   1960   1961   1962   1963   1964   1965   1966   1967   1968   1969   1970   1971   1972   1973   1974   1975   1976   1977   1978   1979   1980   1981   1982   1983   1984   1985   1986   1987   1988   1989   1990   1991   1992   1993   1994   1995   1996   1997   1998   1999   2000   2001   2002   2003   2004   2005   2006   2007   2008   2009   2010   2011   2012   2013   2014   2015   2016   2017   2018   2019   2020   2021   2022   2023   2024   2025   2026   2027   2028   2029   2030   2031   2032   2033   2034   2035   2036   2037   2038   2039   2040   2041   2042   2043   2044   2045   2046   2047   2048   2049   2050   2051   2052   2053   2054   2055   2056   2057   2058   2059   2060   2061   2062   2063   2064   2065   2066   2067   2068   2069   2070   2071   2072   2073   2074   2075   2076   2077   2078   2079   2080   2081   2082   2083   2084   2085   2086   2087   2088   2089   2090   2091   2092   2093   2094   2095   2096   2097   2098   2099   2100   2101   2102   2103   2104   2105   2106   2107   2108   2109   2110   2111   2112   2113   2114   2115   2116   2117   2118   2119   2120   2121   2122   2123   2124   2125   2126   2127   2128   2129   2130   2131   2132   2133   2134   2135   2136   2137   2138   2139   2140   2141   2142   2143   2144   2145   2146   2147   2148   2149   2150   2151   2152   2153   2154   2155   2156   2157   2158   2159   2160   2161   2162   2163   2164   2165   2166   2167   2168   2169   2170   2171   2172   2173   2174   2175   2176   2177   2178   2179   2180   2181   2182   2183   2184   2185   2186   2187   2188   2189   2190   2191   2192   2193   2194   2195   2196   2197   2198   2199   2200   2201   2202   2203   2204   2205   2206   2207   2208   2209   2210   2211   2212   2213   2214   2215   2216   2217   2218   2219   2220   2221   2222   2223   2224   2225   2226   2227   2228   2229   2230   2231   2232   >>>  
 
     
...nové příspěvky
 BB “chces u nas pracovat”
BB korporat jak svina ... uz chybi jen dress code. Kam to dnesni lezeni smeruje
Tom21:45:02 21.01.2019
odpovědět 
 Re: BB “chces u nas pracovat”
co lezení, ale kam směřuje celej svět???
08:00:16 22.01.2019
odpovědět 
  Re: BB “chces u nas pracovat”
o --> (|)
Pepa Passed09:21:17 22.01.2019
odpovědět 
   Re: BB “chces u nas pracovat”
Shání trenéry :-D omg...
potřebujou spíš ouperky na hlídání té školičky :-)
11:45:45 22.01.2019
odpovědět 
 Re: BB “chces u nas pracovat”
mě spíš zaujal te inzerát.
Je to postavené tak, že uchazeč o job uvádí svému budoucímu zaměstnavateli důvody, proč tu práci nechce dělat a on ho přesvědčuje, proč by to měl vzít.
Z praxe jsem to ještě nezažil, bývá to spíš naopak.
Tak by mě fakt zajímalo, když má firma propracovanej systém motivací a odměň, proč se staví do takové pozice..
Bohužel to nezjistím, prtože lezu tužku, tak mě do BB nevemou:D
Jann13:54:16 22.01.2019
odpovědět 
  Re: BB “chces u nas pracovat”
Me to pride napsany jasne. Ma nekdo zajem nebo ne. Dik za pracovni prilezitost. Zajemci muzou tusit, co je ceka.
A.14:08:35 22.01.2019
odpovědět 
  Re: BB “chces u nas pracovat”
No tak ze znění inzerátu a z toho, jak je to napsané, to jasně míří na ty spíše hloupější. Chytrému by to vysvětlovat nemuseli, zejména ne někomu se znalostí prostředí, kterého preferují. Takže je to sice smutné, ale je to cesta do pekla - prostě parta snaživých neschopáků. Nedovedu si představit, že by na toto nalákali někoho opravdu dobrého a kvalitního. Docela by mne zajímalo, proč odešli ti, co tam byli dříve, proč Oliváč hledá už tak dlouho a co vlastně nabízí. Za 40-50 měsíčně by někoho asi našel, ale za pár korun zabité odpoledne a podvečery, to je fakt na ty brigády, ne na dlohodobý hpp. Ostatně schopní trenéři mají svých 500-700 za hodinu, chodí na stěny dle potřeby klientů a ještě mají stále dost plno. Ale na hpp za tu prachy, co nabízí, může sehnat akorát tak ty Au pair a slečny ze školní družiny :-(
18:56:03 22.01.2019
odpovědět 
   Re: BB “chces u nas pracovat”
Nechtěla jsem se do diskuze zapojovat, ale na tohle se nedá nezareagovat. Předem se omlouvám za delší text.
Za sebe osobně musím říct, že opravdu nechápu, co tě vede k tomu, napsat něco takového? Co je smyslem tvého (anonymního) komentáře? Hanit a znevažovat práci jiných snůškou tvých výmyslů? Proč?? Je mi z toho smutno, fakt.
Za BB bych ráda tebou napsané nesmysly uvedla na pravou míru.
Inzerát je psaný stylem, jakým je psaný, aby jednal zaujal, a jednak jsme se snažili rovnou trochu odpovědět na věci, o kterých si myslíme, že se případným zájemcům můžou honit hlavou. Ohledně BB trenérů - v tuhle chvíli už máme vybudovaný fakt stabilní tým lidí, kteří jsou dobří, vědí, co dělají a mají chuť se dál vzdělávat. A tenhle tým chceme ještě rozšířit. Jasně, lidi odcházejí a přicházejí, ale to se týká spíš brigádníků, což jsou většinou studenti a instruktorování je pro ně jen přivýdělkem. Právě proto se snažíme, aby náš tým byl brigádníky tvořený jen z menší části. A lidí je potřeba hodně, protože je hodně i dětí, ale není to přece tak, že každé z dětí, které leze, má ambice stát se reprezentantem. Jde o zdravý pohyb, o sport jako takový. Chceme, aby děti dostaly správné základy, aby je lezení bavilo a zůstaly u něj třeba i v dospělosti. Je na tom snad něco špatného? Ale přesto i u těhle dětí pracujeme na tom, aby nešlo jen o "hlídání". A pak je tady samozřejmě druhá věc - to, že se snažíme vyhledávat mezi nimi talenty, děti, které lezením fakt žijí, a s nimi pracovat víc, trénovat. Věř, že tohle všechno, celá koncepce práce s dětmi, jak tréninky vést, kam směřovat, ale i budování týmu lidí, je dlouhodobá práce spousty lidí. A za mě rozhodně není fér, abys ji znevažoval komentářem, který je psaný na první pohled útočně a hlavně je plný nesmyslů. Konstruktivní kritice se nebráníme, však taky nemáme patent na rozum, ale s konstruktivní kritikou nemá tvůj komentář nic společného.
Katka, Boulder Bar10:44:42 23.01.2019
odpovědět 
    Re: BB “chces u nas pracovat”
Komentář nemířil na BB ale na cílovou skupinu inzerátu. A sama to potvrzuješ. Chceš odpovědět na otázky, které by se případným zájemcům mohly honit hlavou. A to je přesně to, o čem jsem psal. Co to asi tak může být za zaměstnance, kteří potřebují takovéto nápovědy? A pokud někdo se zájmem o práci toto fakt potřebuje, aby se vás zvládl alespoň zeptat, fakt jako se od něj očekává, že to bude samostatný člověk schopný vést a trénovat ostatní??? To je vtip, ne? Už jen ten začátek, kde případným zájemcům podsouváte, že mají dobré rady pro ostatní a dobrou výkonnost, je na hlavu, protože většina podobných kecalů je obvykle mimo, výkonnostně i odborně. A to úplně pomíjím fakt, že dobrým instruktorem a trenérem, a to zejména u dětí a mládeže, může být člověk, co téměř neleze. A zároveň to platí obráceně, lezec s vysokou výkonností nemusí být vhodným trenérem vůbec, viz třeba Nelly K.
Takže nic proti tobě, BB nebo vašim aktivitám. Jediné, nad čím jsem se pozastavil, byl rozpor mezi stylem inzerátu, který míří na určitou sociální a intelektuální skupinu, a hledanou osobou, která musí splňovat parametry úplně jiné :-) Tedy snad jen pokud toto není pouze honosný název pro ty "pečovatele", kteří se u dětských kroužků tak často vyskytují. Asi jako když se ženská stydí za uklízečku, ale "kosmetička podlahových krytin" jí nevadí :-) MImochodem - nebyl tu podobný už dříve? Nevím, jak je to dlouho, ale řekl bych, že už jste podobné hledali. A nenašli, co? Asi tak mimo nejsem, když toto považuji za nesmysl, který nebude fungovat, protože... ale vždyť víte sami, na čem to obvykle ztroskotá :-)

12:22:41 23.01.2019
odpovědět 
     Re: BB “chces u nas pracovat”
No jasna paka. Tak nastesti te tam nikdo nenuti pracovat, tak to muzes prejit a jit se venovat na jobs.cz vsem tem ostatnim inzeratum, ktery v sobe maji uplne smysluplny a vecny informace :)
14:25:38 23.01.2019
odpovědět 
    Re: BB “chces u nas pracovat”
To, že se snažíte vyhledávat děti, které lezením žijí a pomáháte jim se rozvíjet, není v současné době zrovna dobrý argument.
12:34:41 23.01.2019
odpovědět 
    Re: BB “chces u nas pracovat”
Katko, BB hledá posily na různé pozice dlouhodobě, to asi víme všichni. Proč třeba na webovkách neuděláte spešl chlívek nabídka práce kde byste více vysvětlili, co můžete zájemci o job nabídnout příp představili stávající členy týmu, aby člověk zvenku který leze, ale BB třeba více nezná, tak se mohl víc ztotožnit s týmem? Pro mě by třeba bylo zajímavý vědět kdomě náplně práce i s kým se budu potkávat na place, kdo když budu v průšvihu, by za mě mohl zaskočit abych se na něj mohl spolehnout, nebo já za něj, jestli třeba máte společné týmové akce, nebo fungujete spíš individuálně, co konkrétně znamená motivační systém pozic a jak se příp posunuli lidé, kteří už u vás pracujou. Mně třeba při nástupu do jobu motivovalo když jsem potkal stejně+ starého člověka, viděl jsem kde na čem začínal a kam se posunul.
Jako chápu, že se snažíte bojovat, zkoušet to různými cestami, ale tochu mi to připomíná Turka, který se snaží nalákat turistku z NDR na zaručeně stříbrný náramek, aby doma zjistila, že je to nikl. jen příklad:)
Jann13:50:05 23.01.2019
odpovědět 
     Re: BB “chces u nas pracovat”
Tedy základní otázka zní - pročpak tam ty posily a ti noví "zaměstnanci" nikdy nevydrží? Pokud někdo hledá dlouhodobě, jako to předvádí BB, stále na stejné pozice a stále nabízí jedno a to samé a to včetně kariérního rozvoje, super podmínek a dalších vymožeností, je otázka, proč tam nikdo nevydrží a v BB hledají stále dokola, zcela na místě. Jak napsal někdo níže, BB vydává naleštěný nikl na stříbro, a diví se negativním recenzím.

Chcete zaměstnance? Nabídněte 40 000 měsíčně za normalní počet hodin v měsíci a hrazení doplňkového vzdělávání (kurzy a vzdělání z tréninku a fyzioterapie) plus možnost seberealizace třeba v závodní tréninkové skupině a máte vystaráno. Třeba by to pak i k něčemu vypadalo. Ale tím, co jste napsali, kvalitu nezvýšíte, fluktuaci nesnížíte, jen si děláte ostudu, protože to, co tu píšete a nabízíte, je v rozporu s realitou.
16:15:59 23.01.2019
odpovědět 
      Re: BB “chces u nas pracovat”
Kdo konkretne tam nevydrzel?
Jinak, rekl bych, ze se nemusis porad dokola opakovat. Obzvlast, kdyz dotaz neni miren ani na tebe. Staci, ze tve argumenty zaznely jednou, jejich opakovani jim na hodnote neprida.
17:06:21 23.01.2019
odpovědět 
      Re: BB “chces u nas pracovat”
Každá firma má normální fluktuaci lidí. Proč by mělo být BB výjimkou? Pokud vím, tak jeden důležitý odchod právě teď vede na mateřskou dovolenou.
Kuba Turek17:36:11 23.01.2019
odpovědět 
       Re: BB “chces u nas pracovat”
Tak důvodem tohoto odchodu, pokud vím, rozhodně nebyla mateřská dovolená.
18:09:54 23.01.2019
odpovědět 
        Re: BB “chces u nas pracovat”
Bože, koukám že těch zasvěcených ale je... Důvodem jednoho odchodu rozhodně mateřská je. Toto nemá cenu moc komentovat, z čehokoli se na lezci vždy strhne ideologická roztržka. Prostě BB hledá lidi - a upřesňuje jaké. Proč je z toho zase potřeba dělat aféru? Koho zajímá víc, má možnost se ozvat a zeptat se přímo u zdroje. Potřebu těchto komentů, dohadů, podsouvání nepodložených domněnek - tu moc nechápu.
Časy se mění - dřív BB potřebovalo jen instruktory, ale teď jsou potřeby jiné. BB se zvětšuje, otevírá se více skupin, které vyžadují jiný přístup - proto jsou potřeba noví lidé. Není nijak podložené z toho usuzovat, že je to proto, že davy nespokojených odcházejí. Zajímalo by mě, na základě čeho zde diskutující usuzují, že inzeráty nejsou účinné - z poslední vlny se nabralo několik trenérů a netváří se nespokojeně, těžko z toho udělat závěr, že nikdo nový nevydrží (a tedy ano, jedna z těch nových odešla - na tu mateřskou :-) ).
Feu (BB)19:32:11 23.01.2019
odpovědět 
         Re: BB “chces u nas pracovat”
Hrrr hafa haf feu feu
23:07:28 23.01.2019
odpovědět 
          Re: BB “chces u nas pracovat”
Jo, kdyz uz to nejde vymyslenim si lzivych nesmyslu, tak maji pomoci nesmyslne citoslovce? Nabizi se otazka, proc to? Proc si vymyslis?
10:08:03 26.01.2019
odpovědět 
      Re: BB “chces u nas pracovat”
Závodní skupinu zrušili. Budou se věnovat rozvoji masového sportu.
18:00:40 23.01.2019
odpovědět 
       Re: BB “chces u nas pracovat”
Tady se zase jedou věci :). Bohužel klasika diskusí na Lezci. Anonymní týpci, kteří nás navíc určitě osobně znají, rozjíždí diskusi mezi sebou a vytváří jednu "pravdivou" teorii za druhou.
Kluci, seberte odvahu a alespoň se podepisujte :). Díky za rady jak správně kočírovat monstrum o 600 lidech.
Trochu fakta:
Minulý inzerát zapůsobil skvěle a našli jsme přesně ty lidi, které jsme hledali. Náš tým je v tuto chvíli 9 HPP trenérů (školených a s praxí) plus 9 instruktorů / trenérů na dohodu. Z tohoto týmu za poslední dobu vypadl jeden HPP trenér kvůli mateřské a jeden trenér, který byl na dohodu. Jeho odchodem byli skutečně finance, ale to je přece v pořádku. Chtěl víc a my mu to nemohli dát. Rozloučili jsme se a kámoši jsme dál. Nesmysl o zrušení závodní skupiny si prosím nech :). Pět dětí z tréninkovky odešlo a my budujeme nový tým. Máme na čem stavět, protože v pokročilých máme 70 šikovných lezavců.
Nyní hledáme další krev do týmu, která se chce trénováním skutečně živit a chceme pouze zkušeného lezce a světe div se :) proto jsme inzerát dali na Lezce a ne na jobs. Nechápu potřebu řešit zda je inzerát napsaný tak či tak, ale asi prostě tu potřebu se vyjádřit máte. Škoda jen, že štěkáte skrčeni za zdí s nohama na ramenou...Užijte si to a zkuste se zamyslet nad účelností a prospěchem vašich bludů.

P.S. V BB se za poslední roky povedlo iks v jednom. Skvělý prostor pro trénink, veřejnost a dětské lezení. Vše má své časy, haly a každý si přijde na své. Moc rádi v našem big týmu uvítáme dalšího parťáka. Neboj se holkám ozvat :)
Oliváč20:11:59 23.01.2019
odpovědět 
        Re: BB “chces u nas pracovat”
Máš špatný přístup. Bereš to moc vážně, zatímco jiní se jen baví :-)

Jinak realita je jasná, co lidé v BB umí je velmi zřetelně vidět při jeho návštěvě :-)

No a k závodní skupině - prošel jsem si výsledky na horosvazu a moc dětí tam BB napsáno nemá. Žádné? Závodí ty vaše děti také někde jinde, než na vašich Bambini závodech? Za tu dobu, co se tomu věnujete, už byste měli být někde na úrovni Green tree monkeys, Rocky monkeys nebo alespoň libereckých Pavoučků. Ale když se člověk podívá na výsledky různých závodů, těžko nevěřit anonymovi výše, že závodní skupina byla rozpuštěna. I když vlastně pravdu můžeš mít i ty - když žádná nikdy nebyla, nemohla být rozpuštěna, že?

Hele, Oliváči, není ti trochu divné, že když někde něco děláš nebo píšeš ty (lidé od tebe), že jste vždy viněni z toho, že je to nějaká levá, že se jedná jen o naleštěné a nablýskané lejno a nikdo ti nevěří ani slovo? Od lidí se tu snáší dost podobných názorů totožných s tím, co ti "podsouvali" ohledně tvojí snahy o ČSL :-) U jiných se to moc neobjevuje, u vás často. Divnou reputaci sis to vybudoval...
20:24:46 23.01.2019
odpovědět 
         Re: BB “chces u nas pracovat”
Ale prdlajs :). Žereš to moc ty. Osobně slýchám jiné věci než píšeš. Anonymy neřeším. Realita je naštěstí jinde. Chceš-li diskutovat víc, tak osobně. Zde už ne.
Oliváč20:34:46 23.01.2019
odpovědět 
          Re: BB “chces u nas pracovat”
Anonymy neřešíš, přesto sem píšeš a reaguješ na ně? Měl sis vzít poučení minimálně už z ČSL a sehnat si nějaký kurz komunikace a PR :-) To máš jako s Turkem. Občas člověk píše jen proto, aby někoho popíchl :-)
21:15:10 23.01.2019
odpovědět 
           Re: BB “chces u nas pracovat”
Hele, já myslím, že Oliváč to tady celkem jasně popsal a Feu potvrdila, tak co nadále prudíš? Jeden trenér odchází za lepšími penězi a jedna trenérka na mateřskou. Teď za ně v BB hledají náhradu. Ber nebo nech ležet.
Kuba Turek23:13:00 23.01.2019
odpovědět 
            Re: BB “chces u nas pracovat”
Tak pak je to v pořádku, ne? Kdybyste nereagovali na anonymní troly, jako jsem já, už dávno by tato diskuze byla v propadlišti dějin a nikoho nezajímala. Stejně jako já... Držte se svého předsevzetí a nereagujte na anonymy a bude klid :-)
00:39:30 24.01.2019
odpovědět 
            Re: BB “chces u nas pracovat”
V inzerátu chybí základní otázka "A co za to?" a také chybí odpověď - alespoň nějaký interval. Diskuze vedená zde by byla bohatší o fráze typu: Za to bych ani nevstával z postele,..... :)
petr22:16:30 24.01.2019
odpovědět 
             Re: BB “chces u nas pracovat”
A vstával?
09:23:09 25.01.2019
odpovědět 
              Re: BB “chces u nas pracovat”
Vimjá, zda by/bych vstával?
petr22:38:13 26.01.2019
odpovědět 
          Re: BB “chces u nas pracovat”
Kecale, reaguj na výsledky vaší tréninkové skupiny ve srovnání s oběma Monkeys nebo Pavoučky. Data jsou jasná a ukazují naleštěné lejno made in ČSL..
Jura22:40:23 23.01.2019
odpovědět 
        Re: BB “chces u nas pracovat”
Oliváči, máš pravdu, měl jsem si to nechat pro sebe.
tak sorry.
Jann10:02:16 25.01.2019
odpovědět 
      Re: BB “chces u nas pracovat”
Závodní skupinu zrušili. Budou se věnovat rozvoji masového sportu.
18:07:43 23.01.2019
odpovědět 
       Re: BB “chces u nas pracovat”
Hledáme trenéry.
Ne, já instruktora dělat nechci.
A proč vlastně ne? Přijde mi, že by ti to sedlo,...

Tak hledají trenéry nebo instruktory? Nebo v tom BB nevidí rozdíl? Na instruktora je úplně jiný papír a zcela jiná kvalifikace než na trenéra, není to tak?
Kato23:02:29 24.01.2019
odpovědět 
        Re: BB “chces u nas pracovat”
Tak trenér v BB je obecně nesmysl. Na té úrovni, na jaké se tam leze, opradu stačí instruktor. Nikdo, kdo to bere vážně a závodí, nebude hledat trenéra na nějaké stěně. Instruktor je v tomto dostačující. Teoretickoy výjimkou by mohly být děti, ale zde je trenér také k ničemu, děti musí především lézt, reálný trénink pro ně přichází až později. A to opravdu ne v BB. Dá se tam zajít, ale samotné BB je nedostačující. A že by s tebou BB trenér chodil na Off, 13, BW... To asi ne, že? Takže BB hledá opravdu maximálně tak lepší instruktory, ale trenéry určitě ne, nebylo by koho trénovat.
09:29:52 25.01.2019
odpovědět 
         Re: BB “chces u nas pracovat”
Je to tak, dám ruku do ohně za to, že kdyby tam někdo přišel s trenérskou licencí a že by tedy tu práci na HPP bral, s odpovídajícím platem, tak zjistí, že ve skutečnosti BB pro něj práci nemá.
Kato10:02:01 25.01.2019
odpovědět 
         Re: BB “chces u nas pracovat”
Tak tady se musím BB zastat, občas se tam trenér, který chce brát děti i na jiné stěny objeví.
12:15:14 25.01.2019
odpovědět 
          Re: BB “chces u nas pracovat”
Občas se tam takový trenér objeví? Jak je to možné? Nepsal Oliváč, že mají dlouhodobě stálý a fungující tým, který teď jen potřebují doplnit? Podle tvých slov to vypadá, že se to tam dost střídá a že ti dobří s dobrými nápady dlouho nevydrží :-) Nebo ne? Pokud s etam takový trenér objeví, tak jak skončí? Buď je mu to zatrhnuto a takové nápady ho přejdou, nebo odejde. Na různých stěnách a bouldrech vídám hodně dětí a oddílů, ale že bych třeba na offu nebo 13 viděl BB závodní oddíl, to si nevzpomínám :-)
12:26:17 25.01.2019
odpovědět 
          Re: BB “chces u nas pracovat”
Oni ale nenabízí práci trenéra na "občasné se objevení". Ale práci trenéra na HPP. V tom je ten háček. Jak jsem psal, dám ruku do ohně za to, že v tuhle chvíli tam práci pro skutečného trenéra na HPP nemají. Hledají instruktory, ale tváří se jako by šlo o skutečné trenéry na úrovni. To je to co je na nich nedůvěryhodný. Hrají si na něco víc než ve skutečnosti jsou. Kde pak najít motivaci, aby člověk podpořil s tím spojené ČSL :/

viz: "Hledáme trenéry. ... Můžeš u nás dělat na HPP,... Co nabízíme: - finanční ohodnocení odpovídající dosažené pozici a úrovni odborného vzdělání"

Kato12:36:29 25.01.2019
odpovědět 
         Re: BB “chces u nas pracovat”
"A to opravdu ne v BB. Dá se tam zajít, ale samotné BB je nedostačující. A že by s tebou BB trenér chodil na Off, 13, BW..."
ty asi budeš mít s tréninkem velký zkušenosti když meleš takovýhle bludy. strč hlavu do sněhu, propleskej se a když se ti nerozsvítí, tak už ti asi není pomoci. wake up Mr.Troll
antihmota13:22:28 25.01.2019
odpovědět 
          Re: BB “chces u nas pracovat”
Nesnaž se být vtipný, nejde ti to. Jo, BB by mohlo být super, ale není. A to právě díky tomu, jak to tam "jede". Ano, třeba ta jejich sklápěcí bouldrovka nemá chybu a ostatní stěny by ji mohly jen závidět. Ale tady se nebavíme o vybavení, ale o tréninku. Zkus si tam odpoledne/podvečer zajít a dát si na té bouldrovce intervalový trénink. Moc super, když tam budeš potřebovat počet kroků a odpočinek podle stopek a pod tebou a vedle tebe se bude rozcvičovat hejno vřeštících harantů a pořád ti tam bude někdo nalejzat. No a to střídání stěn - v BB nejsou pravidelně stavěné nové bouldry potřebných parametrů, často tam ani na ně není místo. Ani pod stěnou, ani na stěně. Jo, BB byla dobrá bouldrovka, ale poplatná své době. V dnešní době si sice asi své příznivce najde, ale ať bude Oliváč dělat cokoliv, tak stěna zvednout nepůjde a místo okolo boulderů také nenafoukne. Takže bohužel, za neustálého hluku a přecpanosti dětmi tam třeba dynamické kroky, dnešní gymnastiku nebo bouldery s náskokem těžko natrénuješ, v jejich Porodnici síly si také moc neužiješ, když je furt narvaná těmi, co si z toho dělají odpočívárnu.

Tolik k BB. No a k těm dalším stěnám - ano, teoreticky můžeš i na MS natrénovat kroužením na 3x4 v BB, ale je to jen teorie. A i z hlediska typu boulderů a stavěčů nemůžeš chodit jen na jednu stěnu. Tedy pokud tam nemáš stavěče, co ti bude stavět každou chvíli bouldery podle tvé potřeby. A to v BB nemáš. Ale to nemáš nikde, takhle často se nemění (při tréninku 3-4x týdně znáš za chvíli vše nazpaměť), takže je nutné trénovat na více stěnách bouldery od více stavěčů. Ostatně proto i oddíly jako GTM chodí pokaždé na jinou stěnu a objíždí, co se dá.
15:51:39 25.01.2019
odpovědět 
           Re: BB “chces u nas pracovat”
Skoro jako bys byl z GTM ?
09:25:38 26.01.2019
odpovědět 
            Re: BB “chces u nas pracovat”
A kdyby ano, mění to na věci něco?
14:04:42 26.01.2019
odpovědět 
             Re: BB “chces u nas pracovat”
Celkem dost :D
19:43:49 26.01.2019
odpovědět 
              Re: BB “chces u nas pracovat”
Takže když jsem z GTM, tak nemám pravdu, když z GTM nejsem, tak pravdu mám? Nebo obráceně?
20:37:26 26.01.2019
odpovědět 
           Re: BB “chces u nas pracovat”
Fakt je, ze přesně pro tyhle důvody jsem do bb přestal chodit. Ještě k tomu pridam ranní vstupny za standardní cenu (což jinde není). Krtko bouldery, který honej chybejici vejsku a prostor. Dopadiste, na kterým jsem si zvrknul kotník, predelavani boulderu za provozu bez ohlaseni, který vypadá tak, ze tři hoši s akuvrtackama hulakaj na cely kolo jak tendle boulder udělali huuuustej a chybějící sebevědomí dohanej co největším hlukem při dotahovani buldoku. Boulderovku si taky nepředstavují jako školní družinu. Ano, když nebylo nic jinyho, tak to bylo dobrý, ta doba je ale pryč. Chcete trenéra/y, nabidnete dobrej plat (min.30 000 cistyho), budete mít zájemců spoustu a usterite čas strávený psanim dlouhých traktátu o týmu, rozvoji, skolenich atd.
J.Klada08:38:10 27.01.2019
odpovědět 
            Re: BB “chces u nas pracovat”
Ja do BB prestal chodit kvuli detem taky... Clovek jde pres den aby mel klid a ma presny opak, kde jeste musi davat pozor na cizi deti, ktere se motaji pod nim. Jak je to ted nevim, daval jsem BB sanci opakovane a vzdy me ten nekontrolovany harantov dostatecne odpudil, tak uz tomu sanci davat nechci. Dalsi vec, ktera tomu pridala, byly nejake bouldery v tom "novym" prostoru, ktere byly lehke a posledni krok nahore byl podivny hnusny neprijemny po oklouzanych nohach (autor Strep). Navic tam byl problem poznat, kudy to vede.

Kazdopadne Olivacovi a spol v jejich snaze fandim. Jen si vybrali cestu, ktera jde uplne proti tomu co od boulderovky cekam. Ale predpokladam, ze ztrata jednotlivcu jako ja, je pro ne bezvyznamna.
19:25:03 27.01.2019
odpovědět 

Reklama:
 Foto dne:
Amalfi
Panorama Positano
 Databáze cest:
Všechny cesty (173435)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Paluis 5c Olba
Schwabentraum 7b Bolulla
Ke Sort Ke Senk! 7b Jérica
Manolis 5c Leonidio
Juliett Ext 5c Leonidio
Nově komentované:
Tanta Guasa 6c Jérica
Bella Duracella 6b Leonidio
Super Bibe 6b+ Leonidio
Gaia 8b Kalymnos
Od Hradu Dále 7+ Velká

 Nově v diskusi:
Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | vkládání fotek u cest | Re: Ach to lezeni na top rope | Re: Podmínky v Tatrách | Podmínky v Tatrách | Re: posuv opletu lana uprostřed | Re: nehmotné kulturní dědictví unesco | Re: nehmotné kulturní dědictví unesco | Re: nehmotné kulturní dědictví unesco |

 Nové komentáře:
Re: není | Re: Údržba skal - správci | Re: Manažer | Re: zprávy z lyžařaského svazu | Re: Manažer | není | Re: Manažer | Re: Manažer | Re: Manažer | Mnohoobchod |

 Kde to vře:
Nadcházející valná hromada ČHS má být 13. dubna 2024 v Praze (122)
Vstříc lepším zítřkům. A nebo ne? (106)
Mauritánie – únor 2024 (19)
Žádost o zařazení na program Valné hromady ČHS 2024 (16)
Video: Adam Ondra dává na flash boulder za 8B(+) ve Švédsku (10)
Refresher: ČHS zveřejnil sexistický inzerát, musel se omluvit (9)
Olympijské sporty se nově rozšíří o skialpinismus (5)
Zemřel Pit Schubert (3)
Saské pískovcové lezení je na seznamu kulturního dědictví UNESCO (2)
Tanap - nový návštěvní řád (2)

 Nově v inzerci:
Prodám nevyužitý matroš. | Bunda Arcteryx Alpha GTX Pro | Skialp set Lusti 177 + Dynafit + Colltex | Prodám nevyužitý matroš. | Švýcarská dálniční známka 2024 | Čelovka PETZL ACTIK CORE 350 lm + Pouzdro NOCTILIGHT | Různé: VÝŠKOVÉ PRÁCE NASTÁLO V PRAZE 320- 480 Kč/hod 59 000 až 7 | Dětský sedák Simond - celotělový | Trip spanelsko | Péřovka North Face |

 Anketa:
Jaký je váš názor na dodržování lezeckých pravidel?
 Plně je respektuji 
 120 
 Většinou respektuji, záleží na konkrétní situaci 
 127 
 Mám s tím problém, ale občas ano 
 133 
 Nezajímá mě to, lezu podle svého. 
 110 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.