LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Lano nevyjde až na zem, ale dole se to normálně skáče...
Hledání cesty

Hledání na Lezci

 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Pískaři jsou zpět!
Nová kniha Medaile na chvíli o olympijském příběhu Adama Ondry
Nová kniha Lékaři na horách: neviditelní hrdinové

Závody
SP skialpy Cortina d’Ampezzo ITA (06.04)
SP Šanghaj (09.04)
SP Wujiang (12.04)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Trojan 12471
3.Šindel 12306
Bouldry:
1.Volf 11153
2.Stráník 10825
3.Stráník 10803
Hory:
1.Groš 7918
2.Punčochář 6708
3.Černý 6708

Výsledky
AIX ÁDR BOULDER SESSION (09.03)
2. ČP v bouldrech Praha (02.03)
ČP v bouldrech Praha (17.02)

Deníčky
5517 lezců
1086730 cest
Nové přelezy:
El Tractor 7c+
Panel 7C
Maloskalsk 7C
To Pal Nio 7b
Gaia 8b
Smutná Lid 7C
Bandita 7C
Tropicana 5.12d
Neuropatol XIa/XIb
Paranormál Xb

Stěny
Rock 'n' Wall - Plzeň
Boulder Bar - Praha 7
SAUNA - Plzeň

Prodejny
Rock Point OC Olympia - Brno
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Diskuse

Vložení přispěvku 
 vykony P.Resche07.08.2012
Gratuluji k prelezu Barracuda .stejně tak k 10 UIAA na OS.v minulých letech . všichni víme že jsi silný.ale cerv pochybnosti trochu vrtá.protože i pro nejlepší lezce světa je 10na OS trochu problém .zkrátím to..pokud uvidíme video z Barracuda tak se omluv
 Re: vykony P.Resche07.08.2012
Jdi do "prdele". Rešík myslím není z těch, co by chtěli cokoli ošulit.
 zas ta hanonymyta07.08.2012
hele ty neznámý, co takhle s kůží na trh? třeba by se podle tvého jména dalo soudit jestli tomu troš
  Re: zas ta hanonymyta07.08.2012
Mohu tě ujistit že tyto pochyby jsou i v hlavě (minimálně jednoho) člena české špičky .
   Re: zas ta hanonymyta07.08.2012
uff,uff,bily muz "neznamy" mit velka odvaha!
   Re: zas ta hanonymyta07.08.2012
hm, tak ať to napíše ten tvuj špička. a podepíše se.
 Re: vykony P.Resche07.08.2012
Podpis obecně příspěvkům sluší. A v případě příspěvků, které osobně na někoho útočí nebo na něj háze
  Re: vykony P.Resche07.08.2012
Petr má neskutečnou sílu a věkem zraje. Barracuda je pro něj jen takový delší bouldr a vůbec nepochy
   Re: vykony P.Resche07.08.2012
tak naivní nikdo není. ovšem nějakej hanoným mi za to nestojí abych si na jeho dostopování zjednal o
  Re: vykony P.Resche07.08.2012
Lezec poskytovanim prostoru anonymum dela spolecenskou sluzbu nemaleho vyznamu. Anonymove se zde odr
 Re: vykony P.Resche07.08.2012
A ty si běžně onsighty točíš na kameru?
Já mám z lezení všehovšudy do deseti fotek a video sa
  Re: vykony P.Resche07.08.2012
A ty si běžně onsighty píšeš do deníčku? Těžko si dovedu představit že si každou cestu kterou vylezu
   Re: vykony P.Resche07.08.2012
No jistě. Já lezu jenom pro deníček, aby se všichni mohli dívat, jak se posouvám v žebříčku a co nov
    Re: vykony P.Resche07.08.2012
nemusis kazdou,davide,staci jen ty,po kterych si skutecne budeme myslet,jaky jsi machr
     naposledy: vykony P.Resche08.08.2012
argumenty:
1. Neidentifikovatelni jističi a svedci u všechPetrovych špičkových výkonů
      Re: naposledy: vykony P.Resche08.08.2012
naposledy vopakuju: buď se more podepiš aby bylo patrný esli vůbec víš o čem mluvíš, nebo se odmlč,
       Re: naposledy: vykony P.Resche08.08.2012
Tobě taky opakuji naposledy...Brzdi ! V každém sportu má fanda nárok na důkaz ..na video např.že míč
        Re: naposledy: vykony P.Resche08.08.2012
Seš debil, lezení není fotbal a lidi lezou protože je to baví (rozhodně ne pro prachy). Tobě asi něc
         Re: naposledy: vykony P.Resche08.08.2012
Pravdu díš.
         Re: naposledy: vykony P.Resche08.08.2012
A já znám zase hodně lidí které baví o lezení lhát. a nech si urážky pro někoho jiného pane Neanonym
          Re: naposledy: vykony P.Resche08.08.2012
Klasika - dojdou jim argumenty, tak místo odpovědi na podstatu věci ti napíší, že jsi kokot.
          Re: naposledy: vykony P.Resche08.08.2012
Hele, první faktická urážka tady vzešla od tebe: anonymní nařčení Petra Resche z toho, že s jeho pře
           Re: naposledy: vykony P.Resche08.08.2012
Aanonymní luzu by jsi vymytil .a jak chceš vymitit lhaní v denících ?jak jinak vyzvat k podání dů
            třídní učitelka zasahuje08.08.2012
vymýtit (les) - mýtit je vyjmenované slovo, vymítat (ďábla) = vymetat to z něj koštětem, tedy měkké
            Re: naposledy: vykony P.Resche08.08.2012
Hele, stačilo by podepsat se. V takhle osobním případě nejlíp s funkčím mailem. Neanonymní výzva je
         Re: naposledy: vykony P.Resche08.08.2012
Brzdit by jsi měl v první řadě ty! Dokud se nepodepíšeš, tak jsou to jen provokativní kecy. Kdyby ti
         Re: naposledy: vykony P.Resche09.08.2012
Proc se potom tak moc hroti zapisy jinych lezcu? Proc u nekerych lezcu je vyjadreni pochyb skoro tre
          Re: naposledy: vykony P.Resche10.08.2012
Žádná shoda ohledně dokazování asi nepanuje. Ale myslím že záleží na konkrétním postu - když někdo &
        Re: naposledy: vykony P.Resche08.08.2012
"v každém spotru má fanda nárok...."
ale nemá. když argumentuješ třeba fotbalem neb
         Re: naposledy: vykony P.Resche08.08.2012
Rozmazlená anonymní lůza v moderní době postupně získala pocit, že má na všechno nárok, ale k tomu u
         Re: naposledy: vykony P.Resche08.08.2012
Naprostej souhlas, přesně takhle jsem to myslel taky. Nicméně tyhle házející-špínu "lezci"
        Re: naposledy: vykony P.Resche08.08.2012
Kurva chlape co jsi to za kokota? Jsi snad jeho sponzor, že si nárokuješ takový nebo makový zápisy j
         Re: naposledy: vykony P.Resche08.08.2012
Jasan. Taky vím o pár lidech, kteří cestu buď nevylezli, nebo ji vylezli jen napůl a mají ji tady na
          Re: naposledy: vykony P.Resche08.08.2012
Jaký rozdíl je mezi neznamy, neznámý,Neznámí,Standa a jarda,Pat A Mat, P., C.,To prece není žádný po
           Re: naposledy: vykony P.Resche08.08.2012
Mezi "neznamy" a "P." je např. sakramentskej rozdíl.
           Re: naposledy: vykony P.Resche08.08.2012
... jak jsem psal výše, internet už v dnešní době NENÍ anonymní médium.
            Re: naposledy: vykony P.Resche09.08.2012
Ale bez ty brebto...
           Re: naposledy: vykony P.Resche08.08.2012
svým způsobem máš pravdu. ale za těch dvanáct (?) let co je lezec lezcem se tady vytvořila jistá kom
            Re: naposledy: vykony P.Resche08.08.2012
Ahoj, napiš Liborovi, on Ti dá nové heslo.
            Re: naposledy: vykony P.Resche09.08.2012
Jak ti odpovědět, rozumím tomu co píšeš ale pořád jsi pro mě jen lukas b. Chápu, že je pro tebe velk
             Re: naposledy: vykony P.Resche09.08.2012
Názor jsi formuloval, ale tahle věc se tady (a nejen na Lezci) mnohokrát řešila a je celkem jednoduc
             Re: naposledy: vykony P.Resche10.08.2012
Nick nebo značka má svůj praktickej důvod. jednak zpřehledňuje diskusi, jednak je to metainformace o
             Re: naposledy: vykony P.Resche10.08.2012
Petře, pro tebe třeba ty podpisy a nicky nejsou srozumitelný. Ale to neznamená, že nejsou srozumitel
              Re: naposledy: vykony P.Resche10.08.2012
A já slyšel, že u toho ještě mágoval.
Kašlete na něj na blba. Přesně o to mu jde =)
               Re: naposledy: vykony P.Resche10.08.2012
tady bych rozlišoval. "kašlat na blba" bych doporučil aplikovat na neznámého. s Petrem dis
              Re: naposledy: vykony P.Resche10.08.2012
Zdravím, Piškote.
Asi bych se měl naučit psát. Trochu domýšlivě,.... to jsem opravdu v úmyslu
               Jak to chodí v médiích11.08.2012
Kdyby se na nějaké významnější tiskovce nějaký novinář představoval cizím jménem, tak ho dost rychle
               Re: naposledy: vykony P.Resche11.08.2012
ad Rotujici kedluben -- budes-li tu prezdivku pouzivat konzistentne, po uplynuti urcite doby si vsic
 Re: vykony P.Resche08.08.2012
Ahoj neznamy

Osobne nechapu, proc by Petr mel neco dokazovat. Proc? Protoze a) RP 8c+
  Re: vykony P.Resche08.08.2012
"Neznámí" dopisovatelé mě dost štvou, Rešíkovi nemám důvod nevěřit, ale ohledně přelezu Barracudy by
   Re: vykony P.Resche08.08.2012
Aj ked to moze byt pre niekoho problem, ja v tom nevidim ziaden. Staci uviest meno istica a je to. A
    Re: vykony P.Resche09.08.2012
A proč by on měl vyvracet něčí pochybnosti? Chlubí se tím? Machruje? Má z toho nějaké výhody? Ne a n
     Re: vykony P.Resche09.08.2012
Pouze proto, že to zveřejňuje. Jinými slovy jde s kůží na trh a takovou reakci musí očekávat. Tím, ž
      Re: vykony P.Resche10.08.2012
Teď jde o to jakou formou a proč ... pokud na deníku(a nějaký sebeoslavný článek jsem tedy nezachyti
    Re: vykony P.Resche09.08.2012
O Kopoldových výmysloch sa vedelo už dávno, minulý rok to ale korunoval lezením ťažkých ciest na pár
   Re: vykony P.Resche08.08.2012
Ac mu take nemam duvod neverit, videjko, nebo popis od Petra by se mi take libilo. Jen tak ciste ze
    Re: vykony P.Resche12.08.2012
Ten Petr tady má asi hodně "fandů", nevím jak vy ale radši bych video s buchetkama než z p
 Re: vykony P.Resche16.08.2012
Koukám, že už Petr po dovolené stihnul reagovat.
www.lezec.cz/cesta.php?key=163
Tady n
  Re: vykony P.Resche16.08.2012
Ne, proč taky??? ;) Ta fotka dne je dobrá, krásně to demonstruje ten dach :)
   Re: vykony P.Resche16.08.2012
Protože nejen já jsem zvědavý, zdali se rozplynuly pochyby pana Neznámého:)

 Tschechien v Lezeni DE06.08.2012
V novem Klettern vychazi pekny a inteligentni clanek od Jirky Siky o ceskych oblastech. Pekne a prehledne zpracovana upoutavka na lezeni v CR. Na minimalni plose husto informaci. Jedine co bych vytkl je jednoznane vytyceni MG linie na piskach. Pro ty co z

 Může někdo poradit06.08.2012
Dobrý den, chtěla bych se zeptat. Jsem 7let po operaci skoliozi, vždy jsem chtěla lézt. Tak by mě zajímalo jestli by mi mohl někdo poradit.
 Re: Může někdo poradit06.08.2012
To se operuje? Mi to rekla doktorka az ve 20 letech a ze s tim nejde nic delat. O 3cm kratsi jedna n
  Re: Může někdo poradit06.08.2012
No mě hnali na operaci, ale já to měla hodně vážny. Mám za sebou jen tu operaci zad. Tomu konci zprá
  Re: Může někdo poradit06.08.2012
No mě hnali na operaci, ale já to měla hodně vážny. Mám za sebou jen tu operaci zad. Tomu konci zprá
  Re: Může někdo poradit06.08.2012
No mě hnali na operaci, ale já to měla hodně vážny. Mám za sebou jen tu operaci zad. Tomu konci zprá
 Re: Může někdo poradit06.08.2012
lézt se s tím asi dá, na nějaké trempské rekreační úrovni rozhodopádně. otázka je, jak vostře se s t
 Re: Může někdo poradit06.08.2012
ja bych do toho sel, kdyz tak te to rozboli a zkoncis. myslim ze jeden kamarad to ma taky a leze dev
  Re: Může někdo poradit06.08.2012
Lezeni se na skoliozu i doporucuje. Zalezi ale na presne diagnoze. Zcela urcite je to o poctivem spe
   Re: Může někdo poradit07.08.2012
No ja mam tiez skoliozu od detstva a leziem na priemernej urovni (do 8a+), ked by som neliezol tak b

 Může někdo poradit06.08.2012
Dobrý den, chtěla bych se zeptat. Jsem 7let po operaci skoliozi, vždy jsem chtěla lézt. Tak by mě zajímalo jestli by mi mohl někdo poradit.

 Lezení Omiš06.08.2012
Ahoj všem,

uvažujeme nad návštěvnou lezecké oblasti poblíž Omiše v Chorvatsku. Koukal jsem na průvodce a dle něj se v oblasti nachází převážně cesty kolem obtížnost 6-7 a více.

Můžete mi někdo napsat, kdo už jste tam byli jak
 Re: Lezení Omiš06.08.2012
Je to prijemne pohodove lezenie. Vačšina oblasti je sustredená priamo pri meste dostupnost je do pár
  Re: Lezení Omiš06.08.2012
Ahoj Lukáši,

děkuji za užitečné informace, jde spíše o to, že jsem schopný si natáhno
   Re: Lezení Omiš06.08.2012
to určite ano lezenie je tam pekne a 5-6ky si tam dokonale užiješ. Je to odistené pekne takže sa net
   Re: Lezení Omiš06.08.2012
a sprievodca sa mi osvedcil tento: http://www.climbingomis.com/m.htm ale toho asi mas :)
 Re: Lezení Omiš06.08.2012
Byl jsem asi pred tydnem v oblasti Babina Bara. Parkovani primo pod skalou na odpocivadle. Jisteni c
 Re: Lezení Omiš07.08.2012
Odjištěné hezky, v sektoru A-Stomorica jsou nový cesty, který nejsou v průvodci, stojí za to se tam

 Lezení Omiš06.08.2012
Ahoj všem,

uvažujeme nad návštěvnou lezecké oblasti poblíž Omiše v Chorvatsku. Koukal jsem na průvodce a dle něj se v oblasti nachází převážně cesty kolem obtížnost 6-7 a více.

Můžete mi někdo napsat, kdo už jste tam byli jak

 závěsná postel05.08.2012
Nevíte prosím někdo kde koupit jetou a nebo popř půjčit závěsnou postel?
 Re: závěsná postel05.08.2012
Myslim, že se to tady řešilo nedávno a dával jsem tady i odkaz na to, jak si to kluci vyrobili... My
  Re: závěsná postel06.08.2012
Aha tak zkusím najít. díky
 Re: závěsná postel06.08.2012
Tuším, že je k půjčení na ČHS.

 Mára a NP05.08.2012
Zdar! Nevíte náhodou někdo o nějakém aktuálnějším infu, kde se dá zjistit, jak se daří Márovi a Zdendovi na WildChoice expedici?
 Re: Mára a NP05.08.2012
Vyšlapali Kinshoferem = normálkou na vrch, sestoupili, zabili kozu. patrně ji i sežrali a presunuí s
  Re: Mára a NP05.08.2012
Tak dík za info:) a zdroj? nemáš to přece z smsek?
   Re: Mára a NP05.08.2012
http://bit.ly/Px7XDJ a mluvil jsem s kamarádem, co s nima telefonoval. Prostě to zatím probíhá podle

 cesta na Panťáku05.08.2012
Zdar,
nevíte někdo co je to za novou cestu mezi Květinovou a Labyrintem na Panťáku? Díky
 Re: cesta na Panťáku05.08.2012
http://www.lezec.cz/cesta.php?key=8427

nicméně v novém průvodci VIIIb! (Kruh dodatečn

 jaké jistítko?05.08.2012
čau! Mám přítelkyni, co se bojí jistit mě s kýblem od Rock Empire Guard, že prej to prokluzuje fest, není tam takové tření a že by ráda něco jiného, víc těsnějšího..(používáme tendon 10,2) co byste poradili? Nějaké ty Black Diamondy s drážkama nebo jaké m
 Re: jaké jistítko?05.08.2012
ClickUp, v soucasnosti nejlepsi.
  Re: jaké jistítko?05.08.2012
musím souhlasit clickUp
 Re: jaké jistítko?05.08.2012
A co Alpine up? Mě to příjde jak použitím lepší jak clickup, je to jak dynamické, tak automat.
 Re: jaké jistítko?05.08.2012
Smart je kompaktni, lehky, perfektne se s nim podava lano(o dost lip nez s kyblem nebo i osmou) a pr
  Re: jaké jistítko?05.08.2012
Mam smart i clickup, levne prodam smart:-)
   Re: jaké jistítko?05.08.2012
pošli mi info, koupil bych ho. hoppe@email.cz
 Re: jaké jistítko?05.08.2012
Myslím, že z těhle je v současné době hodně dobré PIU 2 od Campu.
 Re: jaké jistítko?05.08.2012
Jednoznačně Click-Up nebo Alpin-Up na dvě lana. Z klasických kýblů Simond Toucan, je jedno jestli 1.
  Re: jaké jistítko?05.08.2012
grigri2
   Re: jaké jistítko?06.08.2012
Souhlas, když umí jistit a jde o její pohodu bral bych GriGri ideálně dvojku, případně zajímavej je
 Re: jaké jistítko?05.08.2012
Click Up: http://youtu.be/yxgsqAaO3a0
Alpine Up: http://youtu.be/ZQrH9xQ242o
 Re: jaké jistítko?05.08.2012
Tak jí kup za tři stovku jednu HMS libovolné značky a ať jistí přes poloviční loďák. Tisíckrát ověře
 Re: jaké jistítko?05.08.2012
Mám to samé jistítko. Lana střídám Tendon Master 9.2 nebo Beal Booste 9.7. Váhový rozdíl je mezi nám
 Re: jaké jistítko?06.08.2012
Vem jí do kšeftu a ať si něco vyzkouší a vybere sama. Jinak to bude zase špatně;)
 Re: jaké jistítko?26.06.2013
Alpine up mam ho a super nic lepšího není.
jištění, slanování, jišteni na jednoduch i s dvoji

<<<   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214   215   216   217   218   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235   236   237   238   239   240   241   242   243   244   245   246   247   248   249   250   251   252   253   254   255   256   257   258   259   260   261   262   263   264   265   266   267   268   269   270   271   272   273   274   275   276   277   278   279   280   281   282   283   284   285   286   287   288   289   290   291   292   293   294   295   296   297   298   299   300   301   302   303   304   305   306   307   308   309   310   311   312   313   314   315   316   317   318   319   320   321   322   323   324   325   326   327   328   329   330   331   332   333   334   335   336   337   338   339   340   341   342   343   344   345   346   347   348   349   350   351   352   353   354   355   356   357   358   359   360   361   362   363   364   365   366   367   368   369   370   371   372   373   374   375   376   377   378   379   380   381   382   383   384   385   386   387   388   389   390   391   392   393   394   395   396   397   398   399   400   401   402   403   404   405   406   407   408   409   410   411   412   413   414   415   416   417   418   419   420   421   422   423   424   425   426   427   428   429   430   431   432   433   434   435   436   437   438   439   440   441   442   443   444   445   446   447   448   449   450   451   452   453   454   455   456   457   458   459   460   461   462   463   464   465   466   467   468   469   470   471   472   473   474   475   476   477   478   479   480   481   482   483   484   485   486   487   488   489   490   491   492   493   494   495   496   497   498   499   500   501   502   503   504   505   506   507   508   509   510   511   512   513   514   515   516   517   518   519   520   521   522   523   524   525   526   527   528   529   530   531   532   533   534   535   536   537   538   539   540   541   542   543   544   545   546   547   548   549   550   551   552   553   554   555   556   557   558   559   560   561   562   563   564   565   566   567   568   569   570   571   572   573   574   575   576   577   578   579   580   581   582   583   584   585   586   587   588   589   590   591   592   593   594   595   596   597   598   599   600   601   602   603   604   605   606   607   608   609   610   611   612   613   614   615   616   617   618   619   620   621   622   623   624   625   626   627   628   629   630   631   632   633   634   635   636   637   638   639   640   641   642   643   644   645   646   647   648   649   650   651   652   653   654   655   656   657   658   659   660   661   662   663   664   665   666   667   668   669   670   671   672   673   674   675   676   677   678   679   680   681   682   683   684   685   686   687   688   689   690   691   692   693   694   695   696   697   698   699   700   701   702   703   704   705   706   707   708   709   710   711   712   713   714   715   716   717   718   719   720   721   722   723   724   725   726   727   728   729   730   731   732   733   734   735   736   737   738   739   740   741   742   743   744   745   746   747   748   749   750   751   752   753   754   755   756   757   758   759   760   761   762   763   764   765   766   767   768   769   770   771   772   773   774   775   776   777   778   779   780   781   782   783   784   785   786   787   788   789   790   791   792   793   794   795   796   797   798   799   800   801   802   803   804   805   806   807   808   809   810   811   812   813   814   815   816   817   818   819   820   821   822   823   824   825   826   827   828   829   830   831   832   833   834   835   836   837   838   839   840   841   842   843   844   845   846   847   848   849   850   851   852   853   854   855   856   857   858   859   860   861   862   863   864   865   866   867   868   869   870   871   872   873   874   875   876   877   878   879   880   881   882   883   884   885   886   887   888   889   890   891   892   893   894   895   896   897   898   899   900   901   902   903   904   905   906   907   908   909   910   911   912   913   914   915   916   917   918   919   920   921   922   923   924   925   926   927   928   929   930   931   932   933   934   935   936   937   938   939   940   941   942   943   944   945   946   947   948   949   950   951   952   953   954   955   956   957   958   959   960   961   962   963   964   965   966   967   968   969   970   971   972   973   974   975   976   977   978   979   980   981   982   983   984   985   986   987   988   989   990   991   992   993   994   995   996   997   998   999   1000   1001   1002   1003   1004   1005   1006   1007   1008   1009   1010   1011   1012   1013   1014   1015   1016   1017   1018   1019   1020   1021   1022   1023   1024   1025   1026   1027   1028   1029   1030   1031   1032   1033   1034   1035   1036   1037   1038   1039   1040   1041   1042   1043   1044   1045   1046   1047   1048   1049   1050   1051   1052   1053   1054   1055   1056   1057   1058   1059   1060   1061   1062   1063   1064   1065   1066   1067   1068   1069   1070   1071   1072   1073   1074   1075   1076   1077   1078   1079   1080   1081   1082   1083   1084   1085   1086   1087   1088   1089   1090   1091   1092   1093   1094   1095   1096   1097   1098   1099   1100   1101   1102   1103   1104   1105   1106   1107   1108   1109   1110   1111   1112   1113   1114   1115   1116   1117   1118   1119   1120   1121   1122   1123   1124   1125   1126   1127   1128   1129   1130   1131   1132   1133   1134   1135   1136   1137   1138   1139   1140   1141   1142   1143   1144   1145   1146   1147   1148   1149   1150   1151   1152   1153   1154   1155   1156   1157   1158   1159   1160   1161   1162   1163   1164   1165   1166   1167   1168   1169   1170   1171   1172   1173   1174   1175   1176   1177   1178   1179   1180   1181   1182   1183   1184   1185   1186   1187   1188   1189   1190   1191   1192   1193   1194   1195   1196   1197   1198   1199   1200   1201   1202   1203   1204   1205   1206   1207   1208   1209   1210   1211   1212   1213   1214   1215   1216   1217   1218   1219   1220   1221   1222   1223   1224   1225   1226   1227   1228   1229   1230   1231   1232   1233   1234   1235   1236   1237   1238   1239   1240   1241   1242   1243   1244   1245   1246   1247   1248   1249   1250   1251   1252   1253   1254   1255   1256   1257   1258   1259   1260   1261   1262   1263   1264   1265   1266   1267   1268   1269   1270   1271   1272   1273   1274   1275   1276   1277   1278   1279   1280   1281   1282   1283   1284   1285   1286   1287   1288   1289   1290   1291   1292   1293   1294   1295   1296   1297   1298   1299   1300   1301   1302   1303   1304   1305   1306   1307   1308   1309   1310   1311   1312   1313   1314   1315   1316   1317   1318   1319   1320   1321   1322   1323   1324   1325   1326   1327   1328   1329   1330   1331   1332   1333   1334   1335   1336   1337   1338   1339   1340   1341   1342   1343   1344   1345   1346   1347   1348   1349   1350   1351   1352   1353   1354   1355   1356   1357   1358   1359   1360   1361   1362   1363   1364   1365   1366   1367   1368   1369   1370   1371   1372   1373   1374   1375   1376   1377   1378   1379   1380   1381   1382   1383   1384   1385   1386   1387   1388   1389   1390   1391   1392   1393   1394   1395   1396   1397   1398   1399   1400   1401   1402   1403   1404   1405   1406   1407   1408   1409   1410   1411   1412   1413   1414   1415   1416   1417   1418   1419   1420   1421   1422   1423   1424   1425   1426   1427   1428   1429   1430   1431   1432   1433   1434   1435   1436   1437   1438   1439   1440   1441   1442   1443   1444   1445   1446   1447   1448   1449   1450   1451   1452   1453   1454   1455   1456   1457   1458   1459   1460   1461   1462   1463   1464   1465   1466   1467   1468   1469   1470   1471   1472   1473   1474   1475   1476   1477   1478   1479   1480   1481   1482   1483   1484   1485   1486   1487   1488   1489   1490   1491   1492   1493   1494   1495   1496   1497   1498   1499   1500   1501   1502   1503   1504   1505   1506   1507   1508   1509   1510   1511   1512   1513   1514   1515   1516   1517   1518   1519   1520   1521   1522   1523   1524   1525   1526   1527   1528   1529   1530   1531   1532   1533   1534   1535   1536   1537   1538   1539   1540   1541   1542   1543   1544   1545   1546   1547   1548   1549   1550   1551   1552   1553   1554   1555   1556   1557   1558   1559   1560   1561   1562   1563   1564   1565   1566   1567   1568   1569   1570   1571   1572   1573   1574   1575   1576   1577   1578   1579   1580   1581   1582   1583   1584   1585   1586   1587   1588   1589   1590   1591   1592   1593   1594   1595   1596   1597   1598   1599   1600   1601   1602   1603   1604   1605   1606   1607   1608   1609   1610   1611   1612   1613   1614   1615   1616   1617   1618   1619   1620   1621   1622   1623   1624   1625   1626   1627   1628   1629   1630   1631   1632   1633   1634   1635   1636   1637   1638   1639   1640   1641   1642   1643   1644   1645   1646   1647   1648   1649   1650   1651   1652   1653   1654   1655   1656   1657   1658   1659   1660   1661   1662   1663   1664   1665   1666   1667   1668   1669   1670   1671   1672   1673   1674   1675   1676   1677   1678   1679   1680   1681   1682   1683   1684   1685   1686   1687   1688   1689   1690   1691   1692   1693   1694   1695   1696   1697   1698   1699   1700   1701   1702   1703   1704   1705   1706   1707   1708   1709   1710   1711   1712   1713   1714   1715   1716   1717   1718   1719   1720   1721   1722   1723   1724   1725   1726   1727   1728   1729   1730   1731   1732   1733   1734   1735   1736   1737   1738   1739   1740   1741   1742   1743   1744   1745   1746   1747   1748   1749   1750   1751   1752   1753   1754   1755   1756   1757   1758   1759   1760   1761   1762   1763   1764   1765   1766   1767   1768   1769   1770   1771   1772   1773   1774   1775   1776   1777   1778   1779   1780   1781   1782   1783   1784   1785   1786   1787   1788   1789   1790   1791   1792   1793   1794   1795   1796   1797   1798   1799   1800   1801   1802   1803   1804   1805   1806   1807   1808   1809   1810   1811   1812   1813   1814   1815   1816   1817   1818   1819   1820   1821   1822   1823   1824   1825   1826   1827   1828   1829   1830   1831   1832   1833   1834   1835   1836   1837   1838   1839   1840   1841   1842   1843   1844   1845   1846   1847   1848   1849   1850   1851   1852   1853   1854   1855   1856   1857   1858   1859   1860   1861   1862   1863   1864   1865   1866   1867   1868   1869   1870   1871   1872   1873   1874   1875   1876   1877   1878   1879   1880   1881   1882   1883   1884   1885   1886   1887   1888   1889   1890   1891   1892   1893   1894   1895   1896   1897   1898   1899   1900   1901   1902   1903   1904   1905   1906   1907   1908   1909   1910   1911   1912   1913   1914   1915   1916   1917   1918   1919   1920   1921   1922   1923   1924   1925   1926   1927   1928   1929   1930   1931   1932   1933   1934   1935   1936   1937   1938   1939   1940   1941   1942   1943   1944   1945   1946   1947   1948   1949   1950   1951   1952   1953   1954   1955   1956   1957   1958   1959   1960   1961   1962   1963   1964   1965   1966   1967   1968   1969   1970   1971   1972   1973   1974   1975   1976   1977   1978   1979   1980   1981   1982   1983   1984   1985   1986   1987   1988   1989   1990   1991   1992   1993   1994   1995   1996   1997   1998   1999   2000   2001   2002   2003   2004   2005   2006   2007   2008   2009   2010   2011   2012   2013   2014   2015   2016   2017   2018   2019   2020   2021   2022   2023   2024   2025   2026   2027   2028   2029   2030   2031   2032   2033   2034   2035   2036   2037   2038   2039   2040   2041   2042   2043   2044   2045   2046   2047   2048   2049   2050   2051   2052   2053   2054   2055   2056   2057   2058   2059   2060   2061   2062   2063   2064   2065   2066   2067   2068   2069   2070   2071   2072   2073   2074   2075   2076   2077   2078   2079   2080   2081   2082   2083   2084   2085   2086   2087   2088   2089   2090   2091   2092   2093   2094   2095   2096   2097   2098   2099   2100   2101   2102   2103   2104   2105   2106   2107   2108   2109   2110   2111   2112   2113   2114   2115   2116   2117   2118   2119   2120   2121   2122   2123   2124   2125   2126   2127   2128   2129   2130   2131   2132   2133   2134   2135   2136   2137   2138   2139   2140   2141   2142   2143   2144   2145   2146   2147   2148   2149   2150   2151   2152   2153   2154   2155   2156   2157   2158   2159   2160   2161   2162   2163   2164   2165   2166   2167   2168   2169   2170   2171   2172   2173   2174   2175   2176   2177   2178   2179   2180   2181   2182   2183   2184   2185   2186   2187   2188   2189   2190   2191   2192   2193   2194   2195   2196   2197   2198   2199   2200   2201   2202   2203   2204   2205   2206   2207   2208   2209   2210   2211   2212   2213   2214   2215   2216   2217   2218   2219   2220   2221   2222   2223   2224   2225   2226   2227   2228   2229   2230   2231   2232   >>>  
 
     
...nové příspěvky
 vykony P.Resche
Gratuluji k prelezu Barracuda .stejně tak k 10 UIAA na OS.v minulých letech . všichni víme že jsi silný.ale cerv pochybnosti trochu vrtá.protože i pro nejlepší lezce světa je 10na OS trochu problém .zkrátím to..pokud uvidíme video z Barracuda tak se omluvím za své pochyby.ale těch špičkový ch výkonu je v posledních letech nějak moc..bez svědků  ..bez videa nebo bez jisticu  kterých bychom se mohli zeptat...nic proti tobě ale extrémní prelezy vyžadují alespoň občas nějaký důkaz..
neznamy09:48:41 07.08.2012
odpovědět 
 Re: vykony P.Resche
Jdi do "prdele". Rešík myslím není z těch, co by chtěli cokoli ošulit.
PD09:54:04 07.08.2012
odpovědět 
 zas ta hanonymyta
hele ty neznámý, co takhle s kůží na trh? třeba by se podle tvého jména dalo soudit jestli tomu trošku rozumíš a jestli podobný (osobně útočný) dotaz je aspoň trošku relevantní.
Lukas B.10:02:18 07.08.2012
odpovědět 
  Re: zas ta hanonymyta
Mohu tě ujistit že tyto pochyby jsou i v hlavě (minimálně jednoho) člena české špičky .
neznamy10:23:29 07.08.2012
odpovědět 
   Re: zas ta hanonymyta
uff,uff,bily muz "neznamy" mit velka odvaha!
10:26:02 07.08.2012
odpovědět 
   Re: zas ta hanonymyta
hm, tak ať to napíše ten tvuj špička. a podepíše se.
Lukas B.10:30:17 07.08.2012
odpovědět 
 Re: vykony P.Resche
Podpis obecně příspěvkům sluší. A v případě příspěvků, které osobně na někoho útočí nebo na něj házejí špínu, by měl být samozřejmý. Jinak je takový příspěvek opravdu jenom ubohé házení špíny.
K vývoji anonymity na Lezci: od počátečního stavu s celkem jednoznačnými podpisy a později s převažujícími celkem jednoznačnými individuálními nicky se Lezec dostává do stavu s jednoznačnou převahou zcela anonymních komentů. Nejde už zdaleka jenom o nepodepsanou argumentaci k věcným problémům, ale zcela běžně už i o anonymní osobní napadání. Je to už často dost velký nechut. Tohle je dobrý příklad.
Piškot11:08:00 07.08.2012
odpovědět 
  Re: vykony P.Resche
Petr má neskutečnou sílu a věkem zraje. Barracuda je pro něj jen takový delší bouldr a vůbec nepochybuju že by to nevylezl. Navíc je to materiál skály podobný (alespoň trochu) žule na Petráči a tam už několik let předvádí těžší věci...

Mr. "neznámý" by si měl uvědomit, že anonymita na internetu je blábol. Doufám že už dnes není nikdo tak naivní :)))
Standa & Honza11:41:49 07.08.2012
odpovědět 
   Re: vykony P.Resche
tak naivní nikdo není. ovšem nějakej hanoným mi za to nestojí abych si na jeho dostopování zjednal odborníka, sám takového znoje nemaje.
(hm, teď mě a možná i piškota hanonym setře že jsme taky anonymní) no nic, du nakrmit prase.
Lukas B.11:57:13 07.08.2012
odpovědět 
  Re: vykony P.Resche
Lezec poskytovanim prostoru anonymum dela spolecenskou sluzbu nemaleho vyznamu. Anonymove se zde odreagujou a vybouri.. kdyby tuto moznost nemeli, vyrazili by do ulic a stali se nemalym problemem, nerku-li spolecenskou hrozbou.
TOA18:26:41 07.08.2012
odpovědět 
 Re: vykony P.Resche
A ty si běžně onsighty točíš na kameru?
Já mám z lezení všehovšudy do deseti fotek a video samozřejmě žádný a to už lezu bez mála dvacet let. Těžko si dovedu představit, že u každý cesty, do který nalezu stojí kameraman odhodlaný natočit dost často beznadějný pokus.
Hadrburg13:16:29 07.08.2012
odpovědět 
  Re: vykony P.Resche
A ty si běžně onsighty píšeš do deníčku? Těžko si dovedu představit že si každou cestu kterou vylezu zapíšu, aby každej viděl jakej jsem machr
dejv19:35:20 07.08.2012
odpovědět 
   Re: vykony P.Resche
No jistě. Já lezu jenom pro deníček, aby se všichni mohli dívat, jak se posouvám v žebříčku a co novýho jsem secvičil a co dal po haluzi na OS.
XYZ20:05:06 07.08.2012
odpovědět 
    Re: vykony P.Resche
nemusis kazdou,davide,staci jen ty,po kterych si skutecne budeme myslet,jaky jsi machr
20:21:01 07.08.2012
odpovědět 
     naposledy: vykony P.Resche
argumenty:
1. Neidentifikovatelni jističi a svedci u všechPetrovych špičkových výkonů
2.8b na OS neleze normálně ani světová špička
a 11-/11je příliš veliký skok ve výkonnosti.zvláště když zde je třeba nutná dávka tréninku speciální vytrvalosti .Speciální trénink vytrvalosti pokud vím zkoušel Petr jen v mladí nebo před lety ve snaze obstát v SP.zdálo se že ani tehdy v sezone vytrvalost výrazně Petrovi nenarostla
3.chybí další důkazy jako video ..světová špička nabízí videa nebo možnost zeptat se svědkům,jisticu ..proč takové video nebo svědectví nemůže nabídnout Petr ani u nejtěžších bouldru kde lze video natočit velmi jednoduše ?
Nejsem někdo kdo se potřebuje vybourit jen se mi zda že bylo příliš mnoho kauz typu MČ nebo RŠ a i v dnešní době jsou bohužel další osobní svědectví o dalších silných lžic h.v Případě Petra nemám podezření na silnou lež ale na nečisté zápisy kdy např.OS nebyl čistý OS nebo při PP jistic "napnul lano".
U Petra jsem také jako vy dříve nepochyboval o jeho výkonech .to jen větší množství dosvedcenych lži u jiných lezcu z poslední doby vrhá malý stín podezření i na Petra. Snad pro Petra nebude problém konečně nabídnout nějaké video nebo svědectví.Pak se zase pochyby mohou rychle rozplynout .
Proč se o těchto věcech musí jen mluvit potichu a nemůže se v klidu diskutovat na lezci a anonym musí být ihned odsouzen k ukamenovani ?Kdyby byl vyzván Petr k svědectví příliš potichu tak bychom se svědectví možná nedočkali.takto je šance že budou naše pochyby rozply nuty .Peace .
neznamy10:48:08 08.08.2012
odpovědět 
      Re: naposledy: vykony P.Resche
naposledy vopakuju: buď se more podepiš aby bylo patrný esli vůbec víš o čem mluvíš, nebo se odmlč, nejlépe pak navždy.
k meritu věci jakožto rekreační softmover chatrné tělesné schránky nemám samozřejmě co říct.
Lukas B.10:56:55 08.08.2012
odpovědět 
       Re: naposledy: vykony P.Resche
Tobě taky opakuji naposledy...Brzdi ! V každém sportu má fanda nárok na důkaz ..na video např.že míč přešel brankovou čáru nebo jestřábí oko .a tady je svědectví tajné jednoduché..hodně lidí chce důkaz ..co je na tom špatného
neznamy11:54:17 08.08.2012
odpovědět 
        Re: naposledy: vykony P.Resche
Seš debil, lezení není fotbal a lidi lezou protože je to baví (rozhodně ne pro prachy). Tobě asi něco uniká. I kdyby byla pravda, co si myslíš, tak k čemu by ti to (i druhým) bylo?? Takovejch kokotů, jako ty, je tady v poslední době nějak až moc...
Standa & Honza12:03:04 08.08.2012
odpovědět 
         Re: naposledy: vykony P.Resche
Pravdu díš.
Kuba Turek12:12:25 08.08.2012
odpovědět 
         Re: naposledy: vykony P.Resche
A já znám zase hodně lidí které baví o lezení lhát. a nech si urážky pro někoho jiného pane Neanonymni .Děkuji
neznámý 12:12:47 08.08.2012
odpovědět 
          Re: naposledy: vykony P.Resche
Klasika - dojdou jim argumenty, tak místo odpovědi na podstatu věci ti napíší, že jsi kokot.
12:28:10 08.08.2012
odpovědět 
          Re: naposledy: vykony P.Resche
Hele, první faktická urážka tady vzešla od tebe: anonymní nařčení Petra Resche z toho, že s jeho přelezy něco není v pořádku. Tvůj křik o urážení je ale dost příznačný.
Ačkoli nebouldruju, Standohonza pro mě není anonymní jako ty. A myslím, že pro bouldristy vůbec.
Řekl bych, že jsi fakt v něčem nemocný. Snad je to i výchovou - asi ti nikdo dostatečně nevysvětlil, že chování k ostatním se z různých, více a méně podstatných důvodů, podřizuje určitým pravidlům. Takže třeba anonymní útoky a udávání jsou adekvátní nevychovaný lůze.
No a nedostatek inteligence asi způsobil, že sis toho ani později nevšimnul, a taky že si pleteš internet s pralesem.
Pokud si opravdu myslíš, že s výkony Petra Resche něco není v pořádku, podepiš se, tak aby bylo jasný, kdo jsi. Kdybys to udělal hned na začátku, přinejmenším část reakcí na tvůj příspěvek by tu nebyla, nebo by vypadala jinak.
A pokud nemáš na to, podepsat se, buď zticha. Anonymní fanouškové podle mě mají právo tak leda na to, vykládat, co si myslej, někde soukromě kámošům. Na víc jejich anonymní fanouškovství nestačí.
Piškot12:38:48 08.08.2012
odpovědět 
           Re: naposledy: vykony P.Resche
Aanonymní luzu by jsi vymytil .a jak chceš vymitit lhaní v denících ?jak jinak vyzvat k podání důkazu než anonymní výzvou na Lezci?osobně?emailem?mč a rS také byli vyzváni slušně k podání důkazu.bez úspěchu..ale .internet má sílu .petr nebyl nijak zavazne e obviněn. jen bylo konstatováno že mu chybí ..na rozdíl od jinýchšpičkových lezcu důkazy.anonymní lůza neudělala nic nemorálního .
anonymni14:04:28 08.08.2012
odpovědět 
            třídní učitelka zasahuje
vymýtit (les) - mýtit je vyjmenované slovo, vymítat (ďábla) = vymetat to z něj koštětem, tedy měkké I. to "by jsi" se mohl naučit. pac a pusu tajnosnube.
Lukas B.14:22:10 08.08.2012
odpovědět 
            Re: naposledy: vykony P.Resche
Hele, stačilo by podepsat se. V takhle osobním případě nejlíp s funkčím mailem. Neanonymní výzva je úplně něco jinýho.
Chápu, že o některých přelezech se dá pochybovat. Chápu, že někde je to i docela na místě (třeba Martin Čermák, nebo ten námořník, co s ním dělali rozhovor v CAO-News). Chápu i to, že je rozdíl, jestli něco ošulí sedmičkář, a nebo někdo, kdo si zapisuje top přelezy.
Ale štve mě, že někdo nechápe základní princip, že když se s někým chci osobně konfrontovat, měl bych vystupovat taky osobně pod svým jménem nebo zavedeným nickem, který mě anonymity zbavuje.
Jsem ochotný uvažovat o nepodepsaných čistě věcných příspěvcích k nějakému obecnému problému (např. typ jistítek, lezečky...), i když to taky nepovažuju za ideální stav, už kvůli orientaci v diskusi. Ale když někoho přímo nebo nepřímo oslovuješ, měl bys vystupovat sám za sebe. A když vystoupíš s nějakým zpochybněním někoho druhého, máš svým podpisem za to obvinění převzít odpovědnost.
Neznámý tady pochyboval o poctivosti a odpovědnosti Petra Resche, ale sám není ochotný nést odpovědnost ani za to, s čím tu vystoupil.
Objevily se tu už párkrát i pochybnosti třeba o výkonech Rosti Štefánka. Vzpomínám si, že přinejmenším některý byly podepsaný, a to jim dalo aspoň v mých očích docela velkou váhu.
Piškot15:02:31 08.08.2012
odpovědět 
         Re: naposledy: vykony P.Resche
Brzdit by jsi měl v první řadě ty! Dokud se nepodepíšeš, tak jsou to jen provokativní kecy. Kdyby ti šlo o potvrzení těch výkonů, tak bys napsal rovnou Petrovi. Tohle je pouze osobní útok na někoho, koho z nějakého důvodu nemáš rád a snažíš se ho veřejně pošpinit. U mě jsi normální zakomplexovanej chudák.
Pavel12:23:42 08.08.2012
odpovědět 
         Re: naposledy: vykony P.Resche
Proc se potom tak moc hroti zapisy jinych lezcu? Proc u nekerych lezcu je vyjadreni pochyb skoro trestnym cinem, zatimco jini maji povinost dokazovat sve prelezy?
Osobne si myslim, ze potreba neco dokazovat je zbytecna. Pro me se nic nemeni tim, ze si nekdo zapise imaginarni prelez. Ale pokud se lezci shodnou na potrebe dukazu (video, verohodni svedkove…) melo by to platit pro vsechny. Kdyz nic jineho, ukoncilo by to podobne dikuse.
MYSSAK14:47:30 09.08.2012
odpovědět 
          Re: naposledy: vykony P.Resche
Žádná shoda ohledně dokazování asi nepanuje. Ale myslím že záleží na konkrétním postu - když někdo "vyžaduje", "nárokuje" a nepodepíše se, vzbudí to zákonitě odmítavý reakce. Pár jiných slov, podpis, a všechno je jinak.
honza07:05:32 10.08.2012
odpovědět 
        Re: naposledy: vykony P.Resche
"v každém spotru má fanda nárok...."
ale nemá. když argumentuješ třeba fotbalem nebo atletikou, tak fanda může a nemusí si koupit lístek a může a nemusí si pustit bednu prošpikovanou reklamama. pár jasně definovanejch subjektů má právo podat protest a je jasně definovaná mašinérie co potom. rozhodně se třeba špotákový pečlivě nepřeváží voštěp na základě anonymního dotazu někde na soukromé webovce.

z tohoto hlediska není skalní lezení závodním sportem s porovnávatelnými výsledky. sportem je lezení na překližku s pravidly, rozhodčími atakdále (stejně tak jako třeba divoká voda - jedeš buď nějakej potok a maximálně tě kámoši poplácaj po ramenou jako žes to sjel pěkně a s převahou, nebo se vočíslenej motáš mezi brankama a dostaneš medajli).
Lukas B.12:38:11 08.08.2012
odpovědět 
         Re: naposledy: vykony P.Resche
Rozmazlená anonymní lůza v moderní době postupně získala pocit, že má na všechno nárok, ale k tomu už žádné povinnosti. Prej to povede ke katastrofě. Psal starej Ortega Gasset.
P.12:41:46 08.08.2012
odpovědět 
         Re: naposledy: vykony P.Resche
Naprostej souhlas, přesně takhle jsem to myslel taky. Nicméně tyhle házející-špínu "lezci" mě začínají sr.. Musel jsem reagovat jenom proto, že Petra beru jako Top naší boulderingové scénky a vážím si ho. Jinak si na net může psát kdo chce co chce, opatření se vždycky najde ;)
Standa & Honza13:43:44 08.08.2012
odpovědět 
        Re: naposledy: vykony P.Resche
Kurva chlape co jsi to za kokota? Jsi snad jeho sponzor, že si nárokuješ takový nebo makový zápisy jeho přelezů? A když už si to nárokuješ, tak co uděláš, pokud ti Resh nevyhoví? Přestaneš být jeho fanouškem?

Co je komu do toho, ať si třeba rybaří a zapisuje si to OS, to je přeci čistě jeho věc. To mi od anonyma přijde natolik troufalý, až si myslím, že to nemůžeš myslet vážně a že jenom vyvoláváš flejm (pak jsem kokot já že jsem se chytnul).
honza plocek12:57:48 08.08.2012
odpovědět 
         Re: naposledy: vykony P.Resche
Jasan. Taky vím o pár lidech, kteří cestu buď nevylezli, nebo ji vylezli jen napůl a mají ji tady na Lezci zapsanou. A nikoho s tím tady neotravuju.
deníčkář13:12:50 08.08.2012
odpovědět 
          Re: naposledy: vykony P.Resche
Jaký rozdíl je mezi neznamy, neznámý,Neznámí,Standa a jarda,Pat A Mat, P., C.,To prece není žádný podpis. Vždyť jsme anonimní všichni. Možná že i anonymní. Já tam cvaknu petr ale co když jsem Jana? Jaký je vtom rozdíl?
Petr13:42:20 08.08.2012
odpovědět 
           Re: naposledy: vykony P.Resche
Mezi "neznamy" a "P." je např. sakramentskej rozdíl.
honza13:47:28 08.08.2012
odpovědět 
           Re: naposledy: vykony P.Resche
... jak jsem psal výše, internet už v dnešní době NENÍ anonymní médium.
Standa & Honza13:48:29 08.08.2012
odpovědět 
            Re: naposledy: vykony P.Resche
Ale bez ty brebto...
m.09:34:45 09.08.2012
odpovědět 
           Re: naposledy: vykony P.Resche
svým způsobem máš pravdu. ale za těch dvanáct (?) let co je lezec lezcem se tady vytvořila jistá komunita dyšputantů která se z velké části zná osobně a taknějak se furt chová stejně, podepisuje se stejně, má furt stejné stylistické a interpunkční manýry a dá se teda snadno identifikovat. ale jo, asi nastal čas sem chodit registrovanej. a teda dotaz na lezcoministranty: registroval jsem se před dávnými časy a heslo jsem samozřejmě zapomněl. dá se ňák dohledat, nebo tak nějak? nebo se mám zaregistrovat znova a plevelit to tady? díky.
Lukas B.13:53:40 08.08.2012
odpovědět 
            Re: naposledy: vykony P.Resche
Ahoj, napiš Liborovi, on Ti dá nové heslo.
 martan14:29:46 08.08.2012
odpovědět 
            Re: naposledy: vykony P.Resche
Jak ti odpovědět, rozumím tomu co píšeš ale pořád jsi pro mě jen lukas b. Chápu, že je pro tebe velký rozdíl mezi p. a P. Ale já nevím vůbec nic. Jen tak na okraj, i když se podepíšeš včetně adresy, tak zůstaneš jen Lukáš B....reburda, třeba, třeba z Brna. A mimo pocitu, že se někdo dokáže podepsat, je pro mě tato informace rovna nule. Prostě tě neznám. Nevím kdo jsi. I když k tomu přidáš fotku, tak si jen můžu říct, že třeba vypadáš na rozumného člověka. Třeba. A rozhodně to neber jako rýpání. Mám za to, že je úplně jedno, zda se podepíšeš, či ne.
Pokud mne zaujme, tak článek přečtu, pak proběhnu to, co se odehrává pod tím a promíchám to se svým pocitem a nějakou tou zkušeností. Nemusím všemu rozumět ale zůstane nějaký vnitřní obraz, názor. Můžu ho nechat v sobě a nebo přidat nějaké své moudro. A třeba se i podepsat, třeba i nickem. Hodnotu pro mě má těch pár vět, co jsou nad tím podpisem, buď nad tím zadumám, nebo si řeknu, že pisatel nemá všech pět pohromadě. Toť vše. I když je fakt, že třeba tvůj piktogram, P., ABL, Nebo Piškot mi napoví, že si mám příspěvek pročíst pozorněji, protože se tyhle názory dobře míchají s názory které mám já.
Stejně tak nezná člověka, o kterém je řeč. Resch. Dobrá, znám jméno ale víc nic. A pokud jsou kolem jeho výstupů nějaké pochybnosti ..... nevím. Je to těžké.
Ale snad jsem aspoň trochu formuloval názor na podpis.
Petr20:35:29 09.08.2012
odpovědět 
             Re: naposledy: vykony P.Resche
Názor jsi formuloval, ale tahle věc se tady (a nejen na Lezci) mnohokrát řešila a je celkem jednoduchá. Anonymita se dá snést nebo i pochopit, když jde o vyjádření názoru na nějakou věc nebo jev či situaci, případně doplnění či upřesnění nějakých technických údajů. Může mít opodstatnění i v nějakých závažných věcech společenské důležitosti, které prozradíš, ale byl bys za to potrestán někým, koho tím poškodíš. Anonymita je však neodpustitelná, pokud se týká osobnosti někoho jiného. Jednoduše - když zpochybníš přelez kohokoliv, napíšeš o něm něco pěkného i nepěkného, vyzýváš ho k něčemu a pod., tak by ses měl zásadně podepsat celým jménem, případně ve spřízněné komunitě stačí všeobecně známá přezdívka. Pokud to neuděláš, jsi pinčl, co poštěkává za rohem, ale na velkého psa si netroufneš. Jinak řečeno, anonym je v těchto případech podvraťák, který si nezaslouží nic než pohrdání.
Kuba Turek21:12:35 09.08.2012
odpovědět 
             Re: naposledy: vykony P.Resche
Nick nebo značka má svůj praktickej důvod. jednak zpřehledňuje diskusi, jednak je to metainformace o směrodatnosti příspěvku. Když budu např. chtít doporučit nějakou pěknou oblast a ozve se přispěvatel určitýho nicku, můžu si bejt jistej, že to bude mechatý a rozchrastaný. Když se naopak ozve "neznamy", vim hovno.
honza06:53:55 10.08.2012
odpovědět 
             Re: naposledy: vykony P.Resche
Petře, pro tebe třeba ty podpisy a nicky nejsou srozumitelný. Ale to neznamená, že nejsou srozumitelný pro mnoho jinejch. A to už by fungovat mohlo.
Česká lezecká scéna je komunita, která se z docela velké části zná. Taky kolem Lezce to tak dlouho fungovalo, a přinejmenším zčásti pořád funguje. Když přijde někdo nový, kdo se neorientuje, neznamená to, že jeho nevědomost je obecně platná, nebo normální nebo tak něco. (Tak jak to teď ty možná trochu domýšlivě prezentuješ.)
Mě kdysi učili, že třeba i v případě nějaký veřejný živý diskuse je dobrý dřív než oslovím někoho slavnýho vepředu vstát a představit se. Přinejmenším vstát, aby bylo vidět, kdo mluví. Minimálně je to slušný vůči tomu, koho oslovuju. Když vykřikne nějakou sprosťárnu někdo schovanej v davu, je to blbý.
Dá se to brát i tak, že i když se neznáme vzájemně všichni, většinou aspoň někoho zná. Takže podpis dotyčného nějak identifikuje aspoň v tý části komunity. A ostatní si ho na základě nějaký situace třeba zapamatujou a identifikujou ho příště (třeba: "aha, to je ten, co furt někomu nevěří"... :)
Dejme tomu, že budu chtít někoho obvinit takovým způsobem, jak se to stalo. Myslím, že je fér, abych se pod to podepsat. Můžu tím obviněním znemožnit toho člověka - ale pokud se podepíšu a ukáže se, že jsem byl nespravedlivej, znemožním tak trochu sebe. To může být brzda pro to, aby se podobné útoky nestaly normální. Měl bych si rozmyslet, jestli podobné nařčení opravdu má opodstatnění, a taky jak ho zformuluju. Abych neublížil druhýmu, a pokud to mi je lhostejný, tak aspoň abych nebyl před ostatníma za blbce.
Všude možně existujou mechanismy proti podobným věcem. Protesty ve sportu se podávají po složení kauce, žaloba jen za konkrétní osobu a něco to stojí... Věrohodnej podpis v diskusi by byl takovej minimální mechanismus.
Piškot09:08:03 10.08.2012
odpovědět 
              Re: naposledy: vykony P.Resche
A já slyšel, že u toho ještě mágoval.
Kašlete na něj na blba. Přesně o to mu jde =)
Je krásně, pojďte raději do skal =)
OndraH.09:59:52 10.08.2012
odpovědět 
               Re: naposledy: vykony P.Resche
tady bych rozlišoval. "kašlat na blba" bych doporučil aplikovat na neznámého. s Petrem diskutujeme o vnímání anonymity, a to je poměrně zajímavé téma - a slušných a věcných názorových oponentů není nikdy dost, jednoho to donutí se nad svými názory zamyslet a argumentovat.
Lukas B.10:30:47 10.08.2012
odpovědět 
              Re: naposledy: vykony P.Resche
Zdravím, Piškote.
Asi bych se měl naučit psát. Trochu domýšlivě,.... to jsem opravdu v úmyslu neměl. Asi jsem psal špatně. Nebo jsem se měl vyjádřit jinak. Nic se neděje, příště to třeba napravím.

Hele, já rozumím tomu co píšeš. Když sedíme u pivka, pět, devět lidí kolem stolu, známí neznámí, tak sedíme, vidíme jeden na druhého. Jsem-li v sále, třeba jen na parketu vedle výčepu, kde proběhla nějaká přednáška, tak jsem si při kladení svého dotazu stoupnul a když jsem dostal odpověď, tak jsem si zase stoupnul a poděkoval. Děsná sranda, lidi kolem vejrali jak kdyby přijel papež. Kupodivu to nikdo další nezopakoval. To nic to jen pro zasmání. Odehrálo se to před zraky ostatních a ti se prostě mohou rozhodnout, zda to udělají stejně.Neudělali. Gut Jarkovský by možná sténal s hlavou v dlaních ale nic by stím neudělal. Když jsem se chvilku díval na tiskovku po přistání vozítka na Marsu, tak zadek nezvedl nikdo. Ano, každý řekne kdo je a koho zastupuje.Je to jiná situace. Dotazovaní jsou na stupínku, dívají se na sebe, diskutují. Neznají se ale vedou řeč na stejné téma, diskutují. Může se stát, že nějaký novinář omarodí pošle tam kolegu a ten, aby se nemuselo všechno přepisovat, vystupuje pod jeho jménem. Zeptá se, dostane odpověď a je to. Já vím, tohle se nestane ale i kdyby, já to doma na druhé straně skla nepoznám.
Kdyby Lezec diskuze měla i obrazový formát, tak by se možná taky hodně změnilo. Třeba. Může se stát, že se tady vyklube text - jděte všichni do pr ... kýnka dobovýho, atd. a podpis - Piškot. Ti co tě znají, tak si řeknou, žes asi trochu přebral a druzí si budou mnout ruce nad tím, že konečně vyplulo na povrch tvé pravé já. Podpis to rozhodně nezmění. Tvoje komunita ví, že je to blbost ale ostatnímu davu, je to šumák.
Pro mě skutečně má cenu jen můj podpis. Napsal jsem to já a stojím si za tím já. A zbytek jména se mi psát nechce protože to nedělá nikdo a mě to může spíš jen přidělat starosti. Místní štěkající většina už mě poučila. Já tady opravdu nikoho neznám a proto jen hodnotím to co už jsem psal, přečtu popřemýšlým a jde se dál. Pár myšlenek jsem si z diskuzí odnesl.
A jen závěrem, vím jaké to je, když jsem jednou pod nějakým příspěvkem našel napsáno Vacan. Jo, v ten okamžik jsem nadskočil a mohl napsat něco jako ty potvoro stará, ty ještě žiješ? Ten nic neříkající podpis má pro mě kouzlo starých časů .... ale to je trochu zas o něčem jiném.
Chápu o čem píšete ale mám obavu, že pro drtivou většinu to nic neznamená. Petr, nebo Neznámý. Kdo to pozná. Mám za to, že nemá cenu psát v duchu .... hele neznámej, podepiš se! Dobrá, tak já se podepíšu, Rotující Kedluben.
Hele a nedělám si z toho srandu, snad to není domýšlivé nebo něco podobného. Snažím se porovnat něco, co asi moc porovnat nejde.
Zdravím Petr.
Petr15:02:43 10.08.2012
odpovědět 
               Jak to chodí v médiích
Kdyby se na nějaké významnější tiskovce nějaký novinář představoval cizím jménem, tak ho dost rychle vymetou. Není k tomu žádný důvod, aby si někdo hrál na anonyma anebo dokonce vystupoval pod cizí identitou. (A to vstávání/sezení při konferenci - to je věcí zvyku. V USA se spíš nevstává, ale vždy se představuje. U nás se většinou vstává a představuje, ale výjimku tvoří sporťáci, kteří ani nevstávají ani se nepředstavují. Stejně jsou ale tiskové konference nejčastěji na pozvání - takže se ví, kdo tam bude, nebo na jmenovité potvrzení účasti, anebo se předem novináři zapisují do seznamu a odevzdávají vizitky.)
Kuba Turek01:44:54 11.08.2012
odpovědět 
               Re: naposledy: vykony P.Resche
ad Rotujici kedluben -- budes-li tu prezdivku pouzivat konzistentne, po uplynuti urcite doby si vsichni zvyknou ..jako na xicht, na jmeno. A kdyz ji nekdo jinej pouzije ke zvolani aby sli vsichni doprdele, ti co si na tebe zvykli usoudi ze doslo ke zneuziti prezdivky (coz je samozrejme mozne v systemu bez prihlasovani, ale taky ubohe a trapne..) ..nebot toto zvolani neni v souladu s dlouhodobym vzorcem tveho vystupovani. Takovej Piskot se urcite taky jmenuje jinak.. ale jelikoz se jako Piskot nejakej cas uz podepisuje, je to identita stejne dobra jako jmeno overene razitkem a notarskym podpisem.
Vono teda vsechny ty nase jmena a volaci znaky jsou jen veci dohody, zejo.
To ze soucasna ceska spolecnost ma komunikacni kulturu opiciho stada neznamena ze je povinnosti kazdyho se tak chovat.
TOA02:24:12 11.08.2012
odpovědět 
 Re: vykony P.Resche
Ahoj neznamy

Osobne nechapu, proc by Petr mel neco dokazovat. Proc? Protoze a) RP 8c+ a OS 8b neni z hlediska svetove lezecke spicky vykon (samozrejme vykon o kterem se mi ani nesni), b) neprijde mi, ze Petr by nejak sve vykony prodaval nebo z nich benefitoval a take jim nedela prilisnou popularitu a c) prinos Petra ceskemu lezeni je podle me uplne jinde a o tom nikdo nepochybuje (Petrohrad, Padani). Proste mi prijde, ze Petr si leze pro sebe a sam nejlepe vi, co prelezl a co ne.

Honza
 zapal14:09:32 08.08.2012
odpovědět 
  Re: vykony P.Resche
"Neznámí" dopisovatelé mě dost štvou, Rešíkovi nemám důvod nevěřit, ale ohledně přelezu Barracudy bych rád věděl podrobnosti. Kolik pokusů, kolik návštěv, jestli bylo něco procvaklého, kde končil a tak. A taky jakou roli u této cesty hrají podmínky, protože na Kaiter teď dost jezdím a je docela vedro. Třeba Němci brali jako opakování přelez s 3. procvaklými nýty a pak dotyčný už jen cvaknul hák na hraně a jel dolů. Dál je to "choďák", ale třeba já přelézt ten spodek, tak si to užiju až nahoru jen pro ten pocit. A chybí mi tu chlubící článek a komentář "překvapivě lehké" jako u jiných záležitostí :-D :-D
 Bída15:26:11 08.08.2012
odpovědět 
   Re: vykony P.Resche
Aj ked to moze byt pre niekoho problem, ja v tom nevidim ziaden. Staci uviest meno istica a je to. Ake jednoduche. Aj u nas minuly rok obvinili Kopolda, ze si vymysla prelezy, stacilo uviest meno istica. Odznelo milion argumentov, ale to meno sme sa nedozvedeli. Ak to Resch neurobi, aj ked som doteraz nemal ani percento pochybnosti, teraz uz mat budem.
alfonz15:55:33 08.08.2012
odpovědět 
    Re: vykony P.Resche
A proč by on měl vyvracet něčí pochybnosti? Chlubí se tím? Machruje? Má z toho nějaké výhody? Ne a ne a znovu ne. Tak co je mu do toho jestli mu někdo věří nebo ne? Ne že bych v životě někdy lezl něco aspoň podobného, ale pokud něco přelezu, tak z toho mám radost. Já. Já mám radost. Pro tu radost to dělám. Svoji radost. Ne někoho na netu. Takže jestli mi to věří, to mám fakt někde.
MM00:44:01 09.08.2012
odpovědět 
     Re: vykony P.Resche
Pouze proto, že to zveřejňuje. Jinými slovy jde s kůží na trh a takovou reakci musí očekávat. Tím, že to zveřejní se přelez stává veřejnou záležitostí a tedy i hodnou uznání. Respekt k člověku pak roste, a právě proto je potřeba se před pochybnostmi obhájit. Reakce typu "proč by to měl dělat" jsou zcela mimo, protože přelez je veřejný a tím výjimečný. Pokud by to bylo neveřejné, má z toho tu osobní radost a ví to on a jeho blízcí a nemusí nic, jak píšeš.
Dadoo21:30:40 09.08.2012
odpovědět 
      Re: vykony P.Resche
Teď jde o to jakou formou a proč ... pokud na deníku(a nějaký sebeoslavný článek jsem tedy nezachytil), a pokud cílí primárně na ty, kteří jej znají, a na základě svého vztahu k němu mu věří, tak .... tak to stačí. Na ty ostatní stejně kašle....pokud tedy má všech pět pohromadě. On mne nezná, a tak předpokládám, že je mu jedno, co si myslím o jeho přelezech. A já si i nich nemyslím vůbec nic, protože ho také neznám, a na oplátku mi je tedy úplně jedno co přelezl, co ne, kdy, jak, s kým, za kolik:-))), a podobně. Myslím, že se to tu zbytečně hrotí, a lidi by se v této oblasti měli starat hlavně o sebe a své lezení.
MM00:40:04 10.08.2012
odpovědět 
    Re: vykony P.Resche
O Kopoldových výmysloch sa vedelo už dávno, minulý rok to ale korunoval lezením ťažkých ciest na pár pokusov... Spolulezca samozrejme nikdy nezverejnil, presne ako píšeš. Ale je všeobecne známe, že Kopold to má už ako diagnózu.
P.G.13:38:44 09.08.2012
odpovědět 
   Re: vykony P.Resche
Ac mu take nemam duvod neverit, videjko, nebo popis od Petra by se mi take libilo. Jen tak ciste ze zvedavosti a hlavne kvuli mysterioznosti teto cesty, kdyz pod ni nekolikrat do roka stojim, nechapu jak to nekdo muze prelezt. Je to nadherna linka.
anonym 2 nebo treba Petr Novotny ;-)23:57:19 08.08.2012
odpovědět 
    Re: vykony P.Resche
Ten Petr tady má asi hodně "fandů", nevím jak vy ale radši bych video s buchetkama než z petrama z petráčů.
Element07:41:41 12.08.2012
odpovědět 
 Re: vykony P.Resche
Koukám, že už Petr po dovolené stihnul reagovat.
www.lezec.cz/cesta.php?key=163
Tady nikdo z výše komentujících už nic?
 martan11:01:56 16.08.2012
odpovědět 
  Re: vykony P.Resche
Ne, proč taky??? ;) Ta fotka dne je dobrá, krásně to demonstruje ten dach :)
Standa & Honza13:32:49 16.08.2012
odpovědět 
   Re: vykony P.Resche
Protože nejen já jsem zvědavý, zdali se rozplynuly pochyby pana Neznámého:)
 martan22:59:19 16.08.2012
odpovědět 

Reklama:
 Foto dne:
Amalfi
Panorama Positano
 Databáze cest:
Všechny cesty (173435)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Paluis 5c Olba
Schwabentraum 7b Bolulla
Ke Sort Ke Senk! 7b Jérica
Manolis 5c Leonidio
Juliett Ext 5c Leonidio
Nově komentované:
Tanta Guasa 6c Jérica
Bella Duracella 6b Leonidio
Super Bibe 6b+ Leonidio
Gaia 8b Kalymnos
Od Hradu Dále 7+ Velká

 Nově v diskusi:
Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | vkládání fotek u cest | Re: Ach to lezeni na top rope | Re: Podmínky v Tatrách | Podmínky v Tatrách | Re: posuv opletu lana uprostřed | Re: nehmotné kulturní dědictví unesco | Re: nehmotné kulturní dědictví unesco | Re: nehmotné kulturní dědictví unesco |

 Nové komentáře:
Re: není | Re: Údržba skal - správci | Re: Manažer | Re: zprávy z lyžařaského svazu | Re: Manažer | není | Re: Manažer | Re: Manažer | Re: Manažer | Mnohoobchod |

 Kde to vře:
Nadcházející valná hromada ČHS má být 13. dubna 2024 v Praze (122)
Vstříc lepším zítřkům. A nebo ne? (106)
Mauritánie – únor 2024 (19)
Žádost o zařazení na program Valné hromady ČHS 2024 (16)
Video: Adam Ondra dává na flash boulder za 8B(+) ve Švédsku (10)
Refresher: ČHS zveřejnil sexistický inzerát, musel se omluvit (9)
Olympijské sporty se nově rozšíří o skialpinismus (5)
Zemřel Pit Schubert (3)
Saské pískovcové lezení je na seznamu kulturního dědictví UNESCO (2)
Tanap - nový návštěvní řád (2)

 Nově v inzerci:
Prodám nevyužitý matroš. | Bunda Arcteryx Alpha GTX Pro | Skialp set Lusti 177 + Dynafit + Colltex | Prodám nevyužitý matroš. | Švýcarská dálniční známka 2024 | Čelovka PETZL ACTIK CORE 350 lm + Pouzdro NOCTILIGHT | Různé: VÝŠKOVÉ PRÁCE NASTÁLO V PRAZE 320- 480 Kč/hod 59 000 až 7 | Dětský sedák Simond - celotělový | Trip spanelsko | Péřovka North Face |

 Anketa:
Jaký je váš názor na dodržování lezeckých pravidel?
 Plně je respektuji 
 122 
 Většinou respektuji, záleží na konkrétní situaci 
 129 
 Mám s tím problém, ale občas ano 
 134 
 Nezajímá mě to, lezu podle svého. 
 113 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.