LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Dobrá horolezkyně dosáhne vrcholu, už v základním táboře.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Pískaři jsou zpět!
Nová kniha Medaile na chvíli o olympijském příběhu Adama Ondry
Nová kniha Lékaři na horách: neviditelní hrdinové

Závody
SP skialpy Cortina d’Ampezzo ITA (06.04)
SP Šanghaj (09.04)
SP Wujiang (12.04)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Trojan 12471
3.Šindel 12306
Bouldry:
1.Volf 11153
2.Stráník 10825
3.Stráník 10803
Hory:
1.Groš 7918
2.Punčochář 6708
3.Černý 6708

Výsledky
AIX ÁDR BOULDER SESSION (09.03)
2. ČP v bouldrech Praha (02.03)
ČP v bouldrech Praha (17.02)

Deníčky
5517 lezců
1086730 cest
Nové přelezy:
El Tractor 7c+
Panel 7C
Maloskalsk 7C
To Pal Nio 7b
Gaia 8b
Smutná Lid 7C
Bandita 7C
Tropicana 5.12d
Neuropatol XIa/XIb
Paranormál Xb

Stěny
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5
Boulder Bar - Praha 7
V 16 - Plzeň

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1
Lezec-shop.cz - Štěchovice
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Diskuse

Vložení přispěvku 
 mapy.cz07.11.2017
mapy.cz po dohode s horosvazem pridali kopec lezeckych oblasti - napr. vezicky v Ostrove: https://mapy.cz/s/2blJj - malo by to byt aj v offline apkach.
 Re: mapy.cz07.11.2017
V aplikaci mapy.cz skály z horosvazu jsou, ale momentálně ne v offline režimu. Bohužel.
 Re: mapy.cz07.11.2017
Takže z čeho vedení Horosvazu (především Petr Jandík a Honza Bloudek) podezíralo Skalní oblasti (Zde
  Re: mapy.cz07.11.2017
nemyslím si že je apriori špatně provázání s nejlepším tuzemským mapovým serverem. je to poměrně sil
   Re: mapy.cz07.11.2017
Konečné znění smlouvy bylo věcí VV a právníků Seznamu a neznám ho, ale principem je bártr.
    Re: mapy.cz07.11.2017
Ano, potvrzuji. Dostali jsme za to sto samolepek s logem seznam.cz. Smlouvu ale take neznam, ta je o
   Re: mapy.cz07.11.2017
Bohužel ČHS automaticky nezveřejňuje své smlouvy, takže nevíme. Dohadovat se můžeme, analogicky je t
    Re: mapy.cz07.11.2017
Jako obvykle se Jakub Turek "záměrně mýlí". Důvodem ukončení spolupráce se Zdeňkem bylo od
     Re: mapy.cz07.11.2017
Máš pravdu, že roku 2013 jste si nechali od CVK formálně odhlasovat, aby se Horosvaz odtrhnul od Ska
      Re: mapy.cz08.11.2017
Tady ses mimo. Se strnadem CHS posral zasadni vec, a to, ze si neohlidal, ze data, ktera tam dobrovl
       Re: mapy.cz08.11.2017
Ale ona ta data u Strnada patřila ČHS... Taky je všechny odevzdal, když to po něm ČHS chtěl :-) Jiná
        Re: mapy.cz08.11.2017
OPět se Jakub Turek účelově mýlí. Zdeněk Strnad neodevzdal žádná data o údržbě skal, neodevzdat GPS
         Re: mapy.cz08.11.2017
V tomhle si ale imho muzete podat se Strnadem ruce, ne?
          Re: mapy.cz08.11.2017
Myslím, že ne. Je tu řada rozdílů. Jen taková perlička: Strnad chtěl po hasičích miliony za svůj IZS
           Re: mapy.cz08.11.2017
Licence je stejna. Takze myslim, ze ano.
            Re: mapy.cz09.11.2017
Taková babišovská diskuse.
Turek se zeptá jak je to s licencí a Jandík mu odepíše, že lže. <
             Re: mapy.cz09.11.2017
Tak jeste mohl po vzoru dalsiho exota "odpovedet": "To vubec neni pravda. Tak to jste
              Re: mapy.cz10.11.2017
S tou licencí ČHS to asi nebude tak jednoduché, jak Petr Jandík tady předhazuje, a také smlouva se S
               Re: mapy.cz10.11.2017
Tak to se dalo vytusit z "odpovedi" Petra Jandika na tu licenci, ze konkretne o ni nechce
                Re: mapy.cz10.11.2017
No právě. Ale oficiální odpověď ČHS bych přece jenom očekával. Ona ta licence má totiž sílu normální
                 Re: mapy.cz10.11.2017
Ozvala se mailem paní Valentová ze sekretariátu ČHS, že prý odpoví během příštího týdne. Netušil jse
                  Re: mapy.cz10.11.2017
Tak nejdriv se musi poladit stanoviska. To chce cas.
           Re: mapy.cz08.11.2017
Petře, nikomu nenadávám! Dokonce ani Českému horolezeckému svazu, prosím.
         Re: mapy.cz08.11.2017
1) No když jste ho o ně tehdy nepožádali a ani na výslovné upozornění je nechtěli... Tak to je pak t
          Re: mapy.cz08.11.2017
Zase lež. Bloudek o ně žádal, ale nebylo vyhověno. Ostatně nevím proč Strnad stále zadržuje data o ú
           Re: mapy.cz08.11.2017
Ta licence by me take zajimala. Ale chapu, ze prozradit ji asi mene atraktivni nez vykrikovat, ze ne
           Re: mapy.cz08.11.2017
Jak zadržuje data? To je někde krade? Vždyť už VV ČHS přece dávno řekl, že vše už je vyřešeno a obě
     Re: mapy.cz07.11.2017
Teda pamet je zradna, o tom zadna... Ale takhle jednoduche to teda nebylo. Rozhodne vase doprovodna
      Re: mapy.cz08.11.2017
vono to bylo možná ještě výrazně jednodušší. z mého pohledu je to asi takto: voni ti pánové odvedli
       Re: mapy.cz08.11.2017
Myslis, ze by byl rev? SO mely pred tim nez zacala ta nechutna pretahovana docela podporu. Skoro si
        Re: mapy.cz08.11.2017
Tehdy ještě málokdo ve vedení ČHS měl představu, jak je to cenná věc a jak je to důležité pro členst
  Re: mapy.cz07.11.2017
Anketa čtenářů o tom, kolik procent pravdy má Jakub Turek ve svých tvrzeních o ČHS (https://goo.gl/b
   Re: mapy.cz07.11.2017
Překlep, 100% pravdu.
    Re: mapy.cz07.11.2017
O pravdě se hlasovalo za komunismu. Jinak nemá verifikace s veřejným míněním, zvláště na jednom webí
     Re: mapy.cz07.11.2017
Nejpřesnější způsob verifikace hodnoty libovolné fyzikální veličiny je nechat o té hodnotě hlasovat
      Re: mapy.cz07.11.2017
Ne sorráč, asi by mi vlastně mělo vadit, že horosvaz bude mít z práce dobrovolníků traffic díky link
       Re: mapy.cz07.11.2017
Špatné na celé věci je to, že se mění pravidla za pochodu neboli se přechází z jedné licence na druh
      Re: mapy.cz07.11.2017
Skoda, ze se tedy neslo touto cestou rovnou za Stranada, ze? Tehdy tato cesta byla jeden ze strasaku
    Re: mapy.cz07.11.2017
A pouhych 15% si mysli, ze ma pravdu na 0%!

Btw. mate to nejak osetrene proti robotum
     Re: mapy.cz07.11.2017
Aniž bych Petra nějak podezříval, ale je to ještě jednodušší - téměř všechny weby mají jednu z funkč
      Re: mapy.cz07.11.2017
Takhle jsem teď na místě vytvořil anketu u nás:

goo.gl/EBKioX

Čísla j
      Re: mapy.cz07.11.2017
Robot projizdi odkaz za odkazem pri budovani indexu. Tim muze "odkliknout" i kazdy hlas v
   Re: mapy.cz07.11.2017
No to si tu skalu 0 - 100% Petre spatne diskretizoval. Chtelo to rozdelit po jednom procentu. Pak by
   Anketa Turek08.11.2017
Krásný příklad manipulace s anketou. Když už, tak by bylo dobré napsat komplet výsledky. Nejvíc % zí
    Re: Anketa Turek08.11.2017
Souhlasim. Ta interpretace Petra Jandika, resp. ten doprovodny text ("pouhych 17%") me nah
 Re: mapy.cz08.11.2017
Čím čertu dobře, peklem se ti odmění. To že jsou skály na mapy.cz je dobře, ať už pro nás, tak třeba
  Re: mapy.cz08.11.2017
Lezení je sport jako třeba fotbal, ten má v mapách také vyznačené stadiony...
   Re: mapy.cz08.11.2017
Ty stadiony se většinou snáze najdou i bez mapy :-) .
  Re: mapy.cz08.11.2017
Skoda, ze jste netrpeli takovym preziravym nadhledem i za Strnada, mohlo se usetrit spoustu rozporu,
 Re: mapy.cz08.11.2017
Do databáze jsem přispíval, a stále se příležitostně přispívat snažím. Jak to bylo historicky se SO,
  Re: mapy.cz08.11.2017
Od zveřejnění spolupráce se seznam.cz mi chodí asi tak třikrát týdně mail se zpřesněním souřadnic, n
   Re: mapy.cz08.11.2017
Díky za objasnění. Pokud jde o vzájemnou spolupráci, a "terénní jednotky" seznamu s tím ta
    Re: mapy.cz08.11.2017
Takže vlastně je všechno v pořádku, že jo?

A v smutném tichu jedou dál a dál
m
     Re: mapy.cz08.11.2017
Nevidím nic špatného na vzájemné loajalitě. Nic to ovšem nemění na tom, že ta smlouva by mi stejně z
   Re: mapy.cz08.11.2017
A red jeste o odpoved, prosim! Take by mel zajimala. Pro jednoduchost repost dotazu:
"Za
 Re: mapy.cz08.11.2017
stačí napsat na mapách.cz do vyhledávače "lezecký teren"

 Tsunami Down Jacket Ocun05.11.2017
Jsem jeden z těch, co dopady Tsunami v Thajsku poznali a za pár týdnů je opět uvidí. Krabi nabízí jednu z nejlepších lezeckých oblastí v Asii a dopady Tsunami z 2004 jsou na místě znát i dnes. O to víc mně přijde pohoršující, když si lezecká značka pojmen
 Re: Tsunami Down Jacket Ocun05.11.2017
A co takhle lyže Atomic, to je teprve síla..
  Re: Tsunami Down Jacket Ocun05.11.2017
ETA
   Prasata to jsou05.11.2017
Nebo ty letadla Hurricane, to je taky cunarna. Co?... I kdyz ty vlastne taky zabijely... No to je cu
    Re: Prasata to jsou06.11.2017
Řekl bych že černý bez už to má taky nahnutý
     Re: Prasata to jsou06.11.2017
...a co teprve cikánská pečeně. Ta už se na jídelní lístek snad ani psát nesmí.
      Re: Prasata to jsou06.11.2017
Nebo nazvat lezečky Ozone. Za pár měsíců roztomilý dvojsmysl :-D
       Re: Prasata to jsou06.11.2017
A 5.10. šly ještě dál. Možná proto se už VX nevyrábějí :-D :-D
  Re: Tsunami Down Jacket Ocun05.11.2017
No Ocun je fakt zkazena firma. Klidne se pojmenuje po jedovate rostline (Ocun jesenni), ktera ma na
 Re: Tsunami Down Jacket Ocun06.11.2017
Maestrale je valecna lod italsky armady (scarpa maestrale). Raptor, to taky neni zrovna vykvet ctnos
 Re: Tsunami Down Jacket Ocun06.11.2017
Souprava pražského metra = "černá huba" viz. kampaň pražského dopravního podniku.
<
 Re: Tsunami Down Jacket Ocun06.11.2017
Péřovka Tsunami je pojmenovaná po cestě Tsunami Xb v Teplických skalách. Ta, pokud je mi známo, ješt
  Re: Tsunami Down Jacket Ocun06.11.2017
Jak by se asi prodávala Klekání Down Jacket?
  Re: Tsunami Down Jacket Ocun06.11.2017
to je samozřejmě podnětná myšlenka (a nikoli nova) přejmenovávat místa a věci, která jsou pojmenova
   Re: Tsunami Down Jacket Ocun06.11.2017
a abych nezapomněl: chudinky děti, odnesla je Klekánice (nebo polednice?) a mají z toho traumata. př
 Re: Tsunami Down Jacket Ocun06.11.2017
Hyperkorektnost !!! mor dnešní doby
 Re: Tsunami Down Jacket Ocun06.11.2017
doporučuju se řídit tímto:

https://www.youtube.com/watch?v=ot5TgvvOYdA
 Re: Tsunami Down Jacket Ocun06.11.2017
Eště větší prasárna je ten Down - zjevně narážka na ten syndrom.
  Re: Tsunami Down Jacket Ocun06.11.2017
Ještě horší mi přijde ten Odsún.

 Petr Štěpán 04.11.2017
Děkuji Petrovi Štepánovi,aď odčiní vděk, všech nás co nás Petr naučil lézt .Děkuju ti za vše.  Martine jen okrajově tě informuju , že od Zbynka Holy/hudy sport/ ze žlebu jsem se dověděl že Petr
Štěpán tragicky zahynul, jen , napiš jen nekrolog

 Petr Štěpán 04.11.2017
Děkuji Petrovi Štepánovi,aď odčiní vděk, všech nás co nás Petr naučil lézt .Děkuju ti za vše.  Martine jen okrajově tě informuju , že od Zbynka Holy/hudy sport/ ze žlebu jsem se dověděl že Petr
Štěpán tragicky zahynul, jen , napiš jen nekrolog

 Turecko lezení?03.11.2017
Zdar!
Někdo kdo byl v poslední době lízt v Turecku (Antalye)? Všechno "při starým"? Popřípadě nějaký tipy a rady? dík!

 Nová převratná lana Lanex.03.11.2017
Zatím trošku zákulisní, ale víceméně již jistá informace. Od příštího roku jde v Lanexu do výroby naprostá bomba mezi lany, typ Zed- Neek. Lano není sice úplně příjemné na manipulaci, ale zato je stoprocentně bezpečné. Bude se totiž vyrábět ze zedníků, a
 Re: Nová převratná lana Lanex.03.11.2017
Ha ha ha
  Re: Nová převratná lana Lanex.03.11.2017
Dobrý, a co protinasákavá úprava? Pochybuju že budou schopni něco takového vymyslet...to by byla tep
   Re: Nová převratná lana Lanex.03.11.2017
Naopak bude velmi nasákavé, zvlášť co se piva týče.
 Re: Nová převratná lana Lanex.03.11.2017
Ked uz sme pri tom, lanex nejake novinky naozaj chysta. V novom roku by to mali byt lana ktore maju

 Dotazník_Bezpečnost při lezení na umělých stěnách31.10.2017
Ahoj lezci,

chtěl bych Vás poprosit o vyplnění dotazníku do diplomové práce. V práci se zabývám bezpečnosti při lezení na umělých stěnách.

www.survio.com/survey/d/K3M5F6H1D1T1B9P9Q

Děkuji za pomoc a případné sd
 Re: Dotazník_Bezpečnost při lezení na umělých stěnách31.10.2017
co studuješ ?
  Re: Dotazník_Bezpečnost při lezení na umělých stěnách31.10.2017
fildu, neb na preklizce je nebezpeci leda tak socialni
   Re: Dotazník_Bezpečnost při lezení na umělých stěnách31.10.2017
Na preklizce byly i smrtaky a myslim, ze kazdy rok z kazde steny jede nekolik lidi do nemocnice.
   Re: Dotazník_Bezpečnost při lezení na umělých stěnách31.10.2017
Nedovazanej uzel. Lano spatne zalozene do jistitka. Kratke lano. Zaslapnute dite. Zemovka od druhyho
    Re: Dotazník_Bezpečnost při lezení na umělých stěnách01.11.2017
zrušený lezec před spouštěním (a volný pád 15 m)
  Re: Dotazník_Bezpečnost při lezení na umělých stěnách31.10.2017
Učitelství tělesné výchovy na Masarykově univerzitě.
  Re: Dotazník_Bezpečnost při lezení na umělých stěnách31.10.2017
Učitelství tělesné výchovy na Masarykově univerzitě.
 Re: Dotazník_Bezpečnost při lezení na umělých stěnách31.10.2017
vyplneno, jen bych doporucil u otazek znovu opakovat, ze se jedna o lezeni na stene. Treba otazka na
  Re: Dotazník_Bezpečnost při lezení na umělých stěnách31.10.2017
Děkuji za vyplnění i za připomínku. Nechtěl jsem to tam všude hustit s tou stěnou ale je pravda, že
   Re: Dotazník_Bezpečnost při lezení na umělých stěnách01.11.2017
Tak to se mi prave stalo - u polozky na uraz jsem oznacil, ano, ale byl to uraz ze skal, ne ze steny
   Re: Dotazník_Bezpečnost při lezení na umělých stěnách01.11.2017
Není to potřeba všude hustit. Skutečnosti platné pro všechny otázky (např. že se to týká výhradně př
   Re: Dotazník_Bezpečnost při lezení na umělých stěnách01.11.2017
Bohuzel pro stareho rakvace jako jsem ja, ktery zacinal lezt davni pred vznikem jakekoliv steny u na
   Re: Dotazník_Bezpečnost při lezení na umělých stěnách01.11.2017
Jo mě se to stalo taky. (kdyžtak si smaž vykloubené rameno z brutální únavy) Ze stěny úraz nemám. Ji
    Re: Dotazník_Bezpečnost při lezení na umělých stěnách01.11.2017
Díky za info, nebudu to tam počítat.
    Re: Dotazník_Bezpečnost při lezení na umělých stěnách01.11.2017
Díky za info, nebudu to tam počítat.
 Re: Dotazník_Bezpečnost při lezení na umělých stěnách01.11.2017
maš to tam
  Re: Dotazník_Bezpečnost při lezení na umělých stěnách02.11.2017
co je cílem práce..? k čemu to bude dobré..? jak chceš interpretovat výsledky..? jaká je hypotéza..?
 Re: Dotazník_Bezpečnost při lezení na umělých stěnách02.11.2017
Pokud budeš Určitě ne až Určitě ano brát jako ordinální proměnnou, tak nezapomeň, že Nevím, které má
  Re: Dotazník_Bezpečnost při lezení na umělých stěnách02.11.2017
pokud se nepletu, na stěně podepisuješ, že lezeš na vlastní zodpovědnost, takže provozovatel může kl
 Re: Dotazník_Bezpečnost při lezení na umělých stěnách02.11.2017
trochu gúglu, třeba ti to pomůže
Je to asi jediný člověk, který se aktuálně bezpečnosti věnuj
  Re: Dotazník_Bezpečnost při lezení na umělých stěnách02.11.2017
:D :D :D Uzlar a bezpecnost! To je dobrej vtip!

 kvalita lezeckých sten a klasifikace29.10.2017
Po delším neaktivním období jsem začal vic chodit na lezecké stěny. Dospěl jsem ke dvěma zjištěním. Cesty jsou většinou postaveny moc pěkně a stěny mají spoustu různých chytů. Mluvím o pražských stěnách Smíchoff, Big Wall, Ruzyně, 13. Druhé zjištění , že
 Re: kvalita lezeckých sten a klasifikace29.10.2017
tinyurl.com/yc8akg2b
 Re: kvalita lezeckých sten a klasifikace30.10.2017
v Praze je konkurence stěn a když chceš přitáhnout lidi, tak musíš jít s klasou kam? dolů! to je cel
  Re: kvalita lezeckých sten a klasifikace30.10.2017
No to si děláte prdel ne? To jako aby přitáhli lidi, tak shodí klasu a "ovce" jsou tak blb
   Re: kvalita lezeckých sten a klasifikace30.10.2017
Ano presne. Ale tyka se to jen tech, kteri nevolili Okamuru. Ti co ho volili na ty takovehle hloupe
 Re: kvalita lezeckých sten a klasifikace30.10.2017
Souhlas. Hlavne tedy s bouldery. Tam to vzdy bylo nadstrelene az hanba. Clovek se pak pri vyjezdu ve
 Re: kvalita lezeckých sten a klasifikace30.10.2017
Klasifikaci nechci řešit na stěnu chodim "trénovat" = abych se nerozpadnul pro Lezeni venk
 Re: kvalita lezeckých sten a klasifikace30.10.2017
Je fajn,že v Praze je tolik stěn,každá trochu jiná a řekla bych na vysoké úrovni.Jinak moc hezká stě
 Re: kvalita lezeckých sten a klasifikace30.10.2017
V podstate s tebou souhlasim, ikdyz najde se tam i dost vyjimek plus jak co komu sedne atd. atd.. Ta
 Re: kvalita lezeckých sten a klasifikace30.10.2017
obtížnost cest na umělkách je potřeba brát spíše jako orientační
 Re: kvalita lezeckých sten a klasifikace02.11.2017
Jestli ono náhodou neni nejsmysluplnější se soustředit spíš na jednotu klasifikace v rámci jednotliv

 polské sokoliki29.10.2017
Hoj, nevíte někdo jak je to v Sokolíkách s kl. stupnicí? V průvodci jsem nenašel těžší cestu jak VI a když jsem tam byl jenom pokoukat, připadalo mi to mnohem obtížnější. Nemaj tam nějakou svoji místní stupnici?
iv
 Re: polské sokoliki29.10.2017
jo - https://www.thecrag.com/article/grades
 Re: polské sokoliki29.10.2017
Mají tam vlastní stupnici od Kurtyky. Šestka byla koncem sedmdesátek to nejtěžší, co se zde mohlo vy
 Re: polské sokoliki30.10.2017
Za tou VI, ale ještě bývá dodatek za tečkou, ne? VI.1, VI.2 až tuším VI.4? Do VI to víceméně sedí u
  Re: polské sokoliki30.10.2017
má být "až tuším VI.8"
   Re: polské sokoliki30.10.2017
Dík za info. A skutečně, jsou tam za šestkama tečky a další čísla.
iv
 Re: polské sokoliki31.10.2017
Sokoliki dobrý (goo.gl/FhEP9h), pěkná klettergarten je i v Karpaczi (goo.gl/6awJNk).

 Eternit 9a/+28.10.2017
vYLEZL TO TEN ADAM NEBO NE ?
 Re: Eternit 9a/+28.10.2017
Z instagramu jsem pochopil ze ne..
  Re: Eternit 9a/+28.10.2017
ja že zase jo
 Re: Eternit 9a/+28.10.2017
Píše to jasně: "No success yet." - Prozatím bez úspěchu.

<<<   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214   215   216   217   218   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235   236   237   238   239   240   241   242   243   244   245   246   247   248   249   250   251   252   253   254   255   256   257   258   259   260   261   262   263   264   265   266   267   268   269   270   271   272   273   274   275   276   277   278   279   280   281   282   283   284   285   286   287   288   289   290   291   292   293   294   295   296   297   298   299   300   301   302   303   304   305   306   307   308   309   310   311   312   313   314   315   316   317   318   319   320   321   322   323   324   325   326   327   328   329   330   331   332   333   334   335   336   337   338   339   340   341   342   343   344   345   346   347   348   349   350   351   352   353   354   355   356   357   358   359   360   361   362   363   364   365   366   367   368   369   370   371   372   373   374   375   376   377   378   379   380   381   382   383   384   385   386   387   388   389   390   391   392   393   394   395   396   397   398   399   400   401   402   403   404   405   406   407   408   409   410   411   412   413   414   415   416   417   418   419   420   421   422   423   424   425   426   427   428   429   430   431   432   433   434   435   436   437   438   439   440   441   442   443   444   445   446   447   448   449   450   451   452   453   454   455   456   457   458   459   460   461   462   463   464   465   466   467   468   469   470   471   472   473   474   475   476   477   478   479   480   481   482   483   484   485   486   487   488   489   490   491   492   493   494   495   496   497   498   499   500   501   502   503   504   505   506   507   508   509   510   511   512   513   514   515   516   517   518   519   520   521   522   523   524   525   526   527   528   529   530   531   532   533   534   535   536   537   538   539   540   541   542   543   544   545   546   547   548   549   550   551   552   553   554   555   556   557   558   559   560   561   562   563   564   565   566   567   568   569   570   571   572   573   574   575   576   577   578   579   580   581   582   583   584   585   586   587   588   589   590   591   592   593   594   595   596   597   598   599   600   601   602   603   604   605   606   607   608   609   610   611   612   613   614   615   616   617   618   619   620   621   622   623   624   625   626   627   628   629   630   631   632   633   634   635   636   637   638   639   640   641   642   643   644   645   646   647   648   649   650   651   652   653   654   655   656   657   658   659   660   661   662   663   664   665   666   667   668   669   670   671   672   673   674   675   676   677   678   679   680   681   682   683   684   685   686   687   688   689   690   691   692   693   694   695   696   697   698   699   700   701   702   703   704   705   706   707   708   709   710   711   712   713   714   715   716   717   718   719   720   721   722   723   724   725   726   727   728   729   730   731   732   733   734   735   736   737   738   739   740   741   742   743   744   745   746   747   748   749   750   751   752   753   754   755   756   757   758   759   760   761   762   763   764   765   766   767   768   769   770   771   772   773   774   775   776   777   778   779   780   781   782   783   784   785   786   787   788   789   790   791   792   793   794   795   796   797   798   799   800   801   802   803   804   805   806   807   808   809   810   811   812   813   814   815   816   817   818   819   820   821   822   823   824   825   826   827   828   829   830   831   832   833   834   835   836   837   838   839   840   841   842   843   844   845   846   847   848   849   850   851   852   853   854   855   856   857   858   859   860   861   862   863   864   865   866   867   868   869   870   871   872   873   874   875   876   877   878   879   880   881   882   883   884   885   886   887   888   889   890   891   892   893   894   895   896   897   898   899   900   901   902   903   904   905   906   907   908   909   910   911   912   913   914   915   916   917   918   919   920   921   922   923   924   925   926   927   928   929   930   931   932   933   934   935   936   937   938   939   940   941   942   943   944   945   946   947   948   949   950   951   952   953   954   955   956   957   958   959   960   961   962   963   964   965   966   967   968   969   970   971   972   973   974   975   976   977   978   979   980   981   982   983   984   985   986   987   988   989   990   991   992   993   994   995   996   997   998   999   1000   1001   1002   1003   1004   1005   1006   1007   1008   1009   1010   1011   1012   1013   1014   1015   1016   1017   1018   1019   1020   1021   1022   1023   1024   1025   1026   1027   1028   1029   1030   1031   1032   1033   1034   1035   1036   1037   1038   1039   1040   1041   1042   1043   1044   1045   1046   1047   1048   1049   1050   1051   1052   1053   1054   1055   1056   1057   1058   1059   1060   1061   1062   1063   1064   1065   1066   1067   1068   1069   1070   1071   1072   1073   1074   1075   1076   1077   1078   1079   1080   1081   1082   1083   1084   1085   1086   1087   1088   1089   1090   1091   1092   1093   1094   1095   1096   1097   1098   1099   1100   1101   1102   1103   1104   1105   1106   1107   1108   1109   1110   1111   1112   1113   1114   1115   1116   1117   1118   1119   1120   1121   1122   1123   1124   1125   1126   1127   1128   1129   1130   1131   1132   1133   1134   1135   1136   1137   1138   1139   1140   1141   1142   1143   1144   1145   1146   1147   1148   1149   1150   1151   1152   1153   1154   1155   1156   1157   1158   1159   1160   1161   1162   1163   1164   1165   1166   1167   1168   1169   1170   1171   1172   1173   1174   1175   1176   1177   1178   1179   1180   1181   1182   1183   1184   1185   1186   1187   1188   1189   1190   1191   1192   1193   1194   1195   1196   1197   1198   1199   1200   1201   1202   1203   1204   1205   1206   1207   1208   1209   1210   1211   1212   1213   1214   1215   1216   1217   1218   1219   1220   1221   1222   1223   1224   1225   1226   1227   1228   1229   1230   1231   1232   1233   1234   1235   1236   1237   1238   1239   1240   1241   1242   1243   1244   1245   1246   1247   1248   1249   1250   1251   1252   1253   1254   1255   1256   1257   1258   1259   1260   1261   1262   1263   1264   1265   1266   1267   1268   1269   1270   1271   1272   1273   1274   1275   1276   1277   1278   1279   1280   1281   1282   1283   1284   1285   1286   1287   1288   1289   1290   1291   1292   1293   1294   1295   1296   1297   1298   1299   1300   1301   1302   1303   1304   1305   1306   1307   1308   1309   1310   1311   1312   1313   1314   1315   1316   1317   1318   1319   1320   1321   1322   1323   1324   1325   1326   1327   1328   1329   1330   1331   1332   1333   1334   1335   1336   1337   1338   1339   1340   1341   1342   1343   1344   1345   1346   1347   1348   1349   1350   1351   1352   1353   1354   1355   1356   1357   1358   1359   1360   1361   1362   1363   1364   1365   1366   1367   1368   1369   1370   1371   1372   1373   1374   1375   1376   1377   1378   1379   1380   1381   1382   1383   1384   1385   1386   1387   1388   1389   1390   1391   1392   1393   1394   1395   1396   1397   1398   1399   1400   1401   1402   1403   1404   1405   1406   1407   1408   1409   1410   1411   1412   1413   1414   1415   1416   1417   1418   1419   1420   1421   1422   1423   1424   1425   1426   1427   1428   1429   1430   1431   1432   1433   1434   1435   1436   1437   1438   1439   1440   1441   1442   1443   1444   1445   1446   1447   1448   1449   1450   1451   1452   1453   1454   1455   1456   1457   1458   1459   1460   1461   1462   1463   1464   1465   1466   1467   1468   1469   1470   1471   1472   1473   1474   1475   1476   1477   1478   1479   1480   1481   1482   1483   1484   1485   1486   1487   1488   1489   1490   1491   1492   1493   1494   1495   1496   1497   1498   1499   1500   1501   1502   1503   1504   1505   1506   1507   1508   1509   1510   1511   1512   1513   1514   1515   1516   1517   1518   1519   1520   1521   1522   1523   1524   1525   1526   1527   1528   1529   1530   1531   1532   1533   1534   1535   1536   1537   1538   1539   1540   1541   1542   1543   1544   1545   1546   1547   1548   1549   1550   1551   1552   1553   1554   1555   1556   1557   1558   1559   1560   1561   1562   1563   1564   1565   1566   1567   1568   1569   1570   1571   1572   1573   1574   1575   1576   1577   1578   1579   1580   1581   1582   1583   1584   1585   1586   1587   1588   1589   1590   1591   1592   1593   1594   1595   1596   1597   1598   1599   1600   1601   1602   1603   1604   1605   1606   1607   1608   1609   1610   1611   1612   1613   1614   1615   1616   1617   1618   1619   1620   1621   1622   1623   1624   1625   1626   1627   1628   1629   1630   1631   1632   1633   1634   1635   1636   1637   1638   1639   1640   1641   1642   1643   1644   1645   1646   1647   1648   1649   1650   1651   1652   1653   1654   1655   1656   1657   1658   1659   1660   1661   1662   1663   1664   1665   1666   1667   1668   1669   1670   1671   1672   1673   1674   1675   1676   1677   1678   1679   1680   1681   1682   1683   1684   1685   1686   1687   1688   1689   1690   1691   1692   1693   1694   1695   1696   1697   1698   1699   1700   1701   1702   1703   1704   1705   1706   1707   1708   1709   1710   1711   1712   1713   1714   1715   1716   1717   1718   1719   1720   1721   1722   1723   1724   1725   1726   1727   1728   1729   1730   1731   1732   1733   1734   1735   1736   1737   1738   1739   1740   1741   1742   1743   1744   1745   1746   1747   1748   1749   1750   1751   1752   1753   1754   1755   1756   1757   1758   1759   1760   1761   1762   1763   1764   1765   1766   1767   1768   1769   1770   1771   1772   1773   1774   1775   1776   1777   1778   1779   1780   1781   1782   1783   1784   1785   1786   1787   1788   1789   1790   1791   1792   1793   1794   1795   1796   1797   1798   1799   1800   1801   1802   1803   1804   1805   1806   1807   1808   1809   1810   1811   1812   1813   1814   1815   1816   1817   1818   1819   1820   1821   1822   1823   1824   1825   1826   1827   1828   1829   1830   1831   1832   1833   1834   1835   1836   1837   1838   1839   1840   1841   1842   1843   1844   1845   1846   1847   1848   1849   1850   1851   1852   1853   1854   1855   1856   1857   1858   1859   1860   1861   1862   1863   1864   1865   1866   1867   1868   1869   1870   1871   1872   1873   1874   1875   1876   1877   1878   1879   1880   1881   1882   1883   1884   1885   1886   1887   1888   1889   1890   1891   1892   1893   1894   1895   1896   1897   1898   1899   1900   1901   1902   1903   1904   1905   1906   1907   1908   1909   1910   1911   1912   1913   1914   1915   1916   1917   1918   1919   1920   1921   1922   1923   1924   1925   1926   1927   1928   1929   1930   1931   1932   1933   1934   1935   1936   1937   1938   1939   1940   1941   1942   1943   1944   1945   1946   1947   1948   1949   1950   1951   1952   1953   1954   1955   1956   1957   1958   1959   1960   1961   1962   1963   1964   1965   1966   1967   1968   1969   1970   1971   1972   1973   1974   1975   1976   1977   1978   1979   1980   1981   1982   1983   1984   1985   1986   1987   1988   1989   1990   1991   1992   1993   1994   1995   1996   1997   1998   1999   2000   2001   2002   2003   2004   2005   2006   2007   2008   2009   2010   2011   2012   2013   2014   2015   2016   2017   2018   2019   2020   2021   2022   2023   2024   2025   2026   2027   2028   2029   2030   2031   2032   2033   2034   2035   2036   2037   2038   2039   2040   2041   2042   2043   2044   2045   2046   2047   2048   2049   2050   2051   2052   2053   2054   2055   2056   2057   2058   2059   2060   2061   2062   2063   2064   2065   2066   2067   2068   2069   2070   2071   2072   2073   2074   2075   2076   2077   2078   2079   2080   2081   2082   2083   2084   2085   2086   2087   2088   2089   2090   2091   2092   2093   2094   2095   2096   2097   2098   2099   2100   2101   2102   2103   2104   2105   2106   2107   2108   2109   2110   2111   2112   2113   2114   2115   2116   2117   2118   2119   2120   2121   2122   2123   2124   2125   2126   2127   2128   2129   2130   2131   2132   2133   2134   2135   2136   2137   2138   2139   2140   2141   2142   2143   2144   2145   2146   2147   2148   2149   2150   2151   2152   2153   2154   2155   2156   2157   2158   2159   2160   2161   2162   2163   2164   2165   2166   2167   2168   2169   2170   2171   2172   2173   2174   2175   2176   2177   2178   2179   2180   2181   2182   2183   2184   2185   2186   2187   2188   2189   2190   2191   2192   2193   2194   2195   2196   2197   2198   2199   2200   2201   2202   2203   2204   2205   2206   2207   2208   2209   2210   2211   2212   2213   2214   2215   2216   2217   2218   2219   2220   2221   2222   2223   2224   2225   2226   2227   2228   2229   2230   2231   2232   >>>  
 
     
...nové příspěvky
 mapy.cz
mapy.cz po dohode s horosvazem pridali kopec lezeckych oblasti - napr. vezicky v Ostrove: https://mapy.cz/s/2blJj - malo by to byt aj v offline apkach.
m.12:37:08 07.11.2017
odpovědět 
 Re: mapy.cz
V aplikaci mapy.cz skály z horosvazu jsou, ale momentálně ne v offline režimu. Bohužel.
17:09:18 07.11.2017
odpovědět 
 Re: mapy.cz
Takže z čeho vedení Horosvazu (především Petr Jandík a Honza Bloudek) podezíralo Skalní oblasti (Zdeněk Strnad), to udělalo nakonec samo. Říká se tomu monetizace, já tomu říkám podraz na členy, kteří dělali práci zadarmo v dobré víře, že je to pro ostatní horolezce a že se to neprodá.
Kuba Turek17:19:12 07.11.2017
odpovědět 
  Re: mapy.cz
nemyslím si že je apriori špatně provázání s nejlepším tuzemským mapovým serverem. je to poměrně silný partner a upřímně, mapové podklady, na kterých funguje strnadiště, nesahá mapám.cz po kotníky (tedy, v tuzemském prostoru, v alpských krajích mají mapy.cz úžasné a komické seky), a takové spojení je silný tah v porovnání s konkurencí. já nevím a tedy nemůžu soudit, jak a jestli to bylo zobchodováno nebo zbartrováno. upřímně, netuším, proč by za takovou marginalitu zajímající málo desítek tisíc lidí měly mapy.cz nějak dramaticky platit.
Lukas B.17:43:35 07.11.2017
odpovědět 
   Re: mapy.cz
Konečné znění smlouvy bylo věcí VV a právníků Seznamu a neznám ho, ale principem je bártr.
Petr Jandík18:40:11 07.11.2017
odpovědět 
    Re: mapy.cz
Ano, potvrzuji. Dostali jsme za to sto samolepek s logem seznam.cz. Smlouvu ale take neznam, ta je opravdu zalezitost Veci Verejnych.
HoBlud20:53:58 07.11.2017
odpovědět 
   Re: mapy.cz
Bohužel ČHS automaticky nezveřejňuje své smlouvy, takže nevíme. Dohadovat se můžeme, analogicky je to nejspíš zadarmo, přesněji za traffic, který se zobchoduje později už jménem ČHS nebo spřátelených firem.

Problém je v tom, že dohoda s autory průvodců, měřiči souřadnic a fotografy byla v tom duchu, že si to děláme sami pro sebe v rámci ČHS. Jenže teď se část toho obsahu přesunula do Seznamu. Pokud by se tento obsah zobrazoval nad Mapy.cz pomocí nějakého API jako vrstva přístupná pouze z Horosvaz.cz, neřeknu ani popel. Takhle je to podraz.

Myslím, že mnoho lidí, kdyby tohle vědělo předem, taky by nikdy svůj obsah do tohoto systému nenasypalo. Včetně mě. Vědomě jsem se vzdal části svých příjmů tím, že jsem dal své průvodčíky ke zveřejnění na ČHS. Ale ne na Mapy.cz. Jiní zase věnovali své síly, znalosti, fotky, práci apod...

Vím, je to subtilní záležitost, a v komerční sféře se takové věci řeší jednoduše, ale u dobrovolné práce je to chucpe. Zvláště když si vzpomenu, že hlavní výhradou Petra a Honzy bylo, že to Zdeněk začne prodávat, a proto je nutné to usápnout ze Skalních oblastí na Horosvaz.


Kuba Turek18:40:41 07.11.2017
odpovědět 
    Re: mapy.cz
Jako obvykle se Jakub Turek "záměrně mýlí". Důvodem ukončení spolupráce se Zdeňkem bylo odhlasované stanovisko šéfů OVK na schůzi CVK, protože se Zdeňkem Strnadem již nechtěli spolupracovat a Jakub Turek to velmi dobře ví.
Petr Jandík18:47:30 07.11.2017
odpovědět 
     Re: mapy.cz
Máš pravdu, že roku 2013 jste si nechali od CVK formálně odhlasovat, aby se Horosvaz odtrhnul od Skalních oblastí. Vtipné bylo, že ihned poté šéf CVK odstoupil. Dlouho před tím jste ovšem nabourávali důvěru v tento server tvrzením, že soukromý subjekt může data patřící všem členům ČHS, prodat, abyste mohli tvrdě vystoupit a data převzít bez jakékoliv předchozí přípravy. Tohle vkládal Honza Bloudek do úst jakými nejmenovaným členům CVK: "Na schůzi také proběhla informace, že někteří správci oblastí a oblastních vrcholových komisí odmítají se Skalními oblastmi spolupracovat a dodávat data, dokud bude databáze v rukou externího subjektu." Bylo to tady: goo.gl/mq5Ag

Tomu předcházely Tvé obavy, že Zdeněk je nespolehlivý člověk - to byl hlavní důvod začátku sporu. Aspoň jsi to tak v roce 2008 říkal: goo.gl/sQ29ub
Kuba Turek19:40:30 07.11.2017
odpovědět 
      Re: mapy.cz
Tady ses mimo. Se strnadem CHS posral zasadni vec, a to, ze si neohlidal, ze data, ktera tam dobrovlnici naklofaji patrila CHS.

Podruhe uz CHS tak blbej nebyl, a ohlidal si, aby data, co dobrovolnici sypou do Jandikovy db patrila CHS. CHS tedy nic prelicensovat nepotrebuje. Muze si s db delat co chce.

Ja osobne, bych z principu do takove db neprispival. Ne ani tak z duvodu, ze ji CHS nekomu proda, ale on by ji taku CHS klidne mohl zpristupnit pouze za penize. Z toho duvodu mi prijde nerozumne plnit db pod jinou nez svobodnou licenci.
Geo00:23:32 08.11.2017
odpovědět 
       Re: mapy.cz
Ale ona ta data u Strnada patřila ČHS... Taky je všechny odevzdal, když to po něm ČHS chtěl :-) Jiná věc je, že přišel vniveč formát a všechny věci navázané na databázi (historie, prvovýstupci, povolení atd.) O důvodu mohu jenom spekulovat, ale odhaduji, že to bylo kvůli Vizusu, který si s tím neuměl poradit, a vysokému egu vedení ČHS, které se nebylo schopno se Strnadem normálně lidsky domluvit.
Kuba Turek01:53:36 08.11.2017
odpovědět 
        Re: mapy.cz
OPět se Jakub Turek účelově mýlí. Zdeněk Strnad neodevzdal žádná data o údržbě skal, neodevzdat GPS souřadnice, obrázky, které nahrávali členové, ani skály, na které nebyly evidované cesty.

Pokud se tu hovoří o licenci a změně licence, nemělo by zapadnout to, že cokolik kdokoliv vloží na Strtnadovy Skalní oblastí, vkládá to pod jeho výslovný copyright.
Petr Jandík11:19:33 08.11.2017
odpovědět 
         Re: mapy.cz
V tomhle si ale imho muzete podat se Strnadem ruce, ne?
Geo11:26:49 08.11.2017
odpovědět 
          Re: mapy.cz
Myslím, že ne. Je tu řada rozdílů. Jen taková perlička: Strnad chtěl po hasičích miliony za svůj IZS, jehož data tvoří z velké většiny data z tehdejších Skalních oblastí, patřící ČHS, takže tu monetizaci, za kterou KT nadává ČHS, se ve skutečnosti snažil dělat Strnad, leč lidu vždy ukazoval tvář hodného entuziastického strýčka, který to vše přece dělá pro lezeckou veřejnost.
Petr Jandík11:55:22 08.11.2017
odpovědět 
           Re: mapy.cz
Licence je stejna. Takze myslim, ze ano.
Geo11:58:46 08.11.2017
odpovědět 
            Re: mapy.cz
Taková babišovská diskuse.
Turek se zeptá jak je to s licencí a Jandík mu odepíše, že lže.

Není nad demokracii przentovanou Agrofertem a ćHS.
06:48:08 09.11.2017
odpovědět 
             Re: mapy.cz
Tak jeste mohl po vzoru dalsiho exota "odpovedet": "To vubec neni pravda. Tak to jste me fakt velmi zklamal, spatne jste se pripravil. Priste by to chtelo znat fakta, udelat si lepsi pripravu. Opravdu jste me hodne zklamal."
14:55:15 09.11.2017
odpovědět 
              Re: mapy.cz
S tou licencí ČHS to asi nebude tak jednoduché, jak Petr Jandík tady předhazuje, a také smlouva se Seznamem nebude úplně čistá.

Dobrý den,

kvůli nejasnostem mezi členy ČHS prosím o dvě záležitosti:

1) Můžete mi zaslat kopii kompletní smlouvy mezi ČHS a společností Seznam.cz, která se týká spolupráce databáze skal (ČHS ) a webu Mapy.cz (Seznam)? Pokud by to nebylo možné, prosím o sdělení, kdy si ji mohu prohlédnout v papírové podobě v sídle Českého horolezeckého svazu.

2) Můžete mě navigovat, kde na webu Horosvaz.cz je zveřejněná licence (licenční podmínky) databáze skal? Nemohu ji najít. Zajímá mě především vztah mezi autorem (textu, fotografie či jiných údajů) a ČHS vzhledem k dalšímu oboustrannému použití uveřejněných materiálů. Pokud by tato licence nebyla umístěná na webu, prosím o její zaslání na níže uvedený e-mail.

Dotazy posílám na tři e-mailové adresy, protože nevím, kdo přesně má tuto oblast v kompetenci.

Předem děkuji za ochotu a zůstávám s pozdravem.
--
Jakub Turek
člen HO Humanita Praha
instruktor Českého horolezeckého svazu
E: jakubturek@seznam.cz
T: +420 728 892 898
Sněženková 2
106 00 Praha 10

E-mail jsem poslal před dvěma dny na tři relevantní adresy a odpověď stále nikde. Dokonce ani potvrzení, že e-mail někdo dostal a že chystá odpověď.

Předmět: Dotaz na Databázi skal
Datum: Wed, 8 Nov 2017 18:02:45 +0100
Od: Jakub Turek <jakubturek@seznam.cz>
Komu: skalycr@horosvaz.cz
Kopie: info@horosvaz.cz, karel.berndt@horosvaz.cz
Kuba Turek11:14:07 10.11.2017
odpovědět 
               Re: mapy.cz
Tak to se dalo vytusit z "odpovedi" Petra Jandika na tu licenci, ze konkretne o ni nechce mluvit.
11:56:41 10.11.2017
odpovědět 
                Re: mapy.cz
No právě. Ale oficiální odpověď ČHS bych přece jenom očekával. Ona ta licence má totiž sílu normální obchodní smlouvy a je tedy závazná pro všechny strany. A když ji neznáme, nevíme k čemu se zavazujeme.

(Upřímně řečeno: Prošmejdil jsem web ČHS docela podrobně a žádnou licenci jsme tam nenašel. Takže tam nejspíš nikde veřejně nebude, ale je možné, že jsem to jenom přehlédnul.)
Kuba Turek12:27:34 10.11.2017
odpovědět 
                 Re: mapy.cz
Ozvala se mailem paní Valentová ze sekretariátu ČHS, že prý odpoví během příštího týdne. Netušil jsem, že připojení dvou příloh do mailu může trvat týden. Ale budiž :-) Těším se.
Kuba Turek16:40:46 10.11.2017
odpovědět 
                  Re: mapy.cz
Tak nejdriv se musi poladit stanoviska. To chce cas.
19:50:17 10.11.2017
odpovědět 
           Re: mapy.cz
Petře, nikomu nenadávám! Dokonce ani Českému horolezeckému svazu, prosím.
Kuba Turek12:40:34 08.11.2017
odpovědět 
         Re: mapy.cz
1) No když jste ho o ně tehdy nepožádali a ani na výslovné upozornění je nechtěli... Tak to je pak těžké.

2) Pod jakou licencí tedy prosím běží Databáze skal na Horosvaz.cz? Nikde jsem nenašel popis této licence, co můžu a co nesmím. Díky předem.
Kuba Turek11:40:07 08.11.2017
odpovědět 
          Re: mapy.cz
Zase lež. Bloudek o ně žádal, ale nebylo vyhověno. Ostatně nevím proč Strnad stále zadržuje data o údržbě skal z materiálu, který nakupuje, eviduje a přiděluje ČHS.
Petr Jandík11:57:39 08.11.2017
odpovědět 
           Re: mapy.cz
Ta licence by me take zajimala. Ale chapu, ze prozradit ji asi mene atraktivni nez vykrikovat, ze nekdo lze.

Jinak, jdete oba s tim slovickarenim doprdele. Hlavne ty Jandiku, asi neni tezke poznat, kam Turek miri a fakt neplati, ze kdyz nazvu (odhlasuju si, dam do zapisu, apod.) hrusku jablkem, tak ze hruska je opravdu jablko.
12:21:21 08.11.2017
odpovědět 
           Re: mapy.cz
Jak zadržuje data? To je někde krade? Vždyť už VV ČHS přece dávno řekl, že vše už je vyřešeno a obě databáze běží zvlášť - Horosvaz oficiálně a Skalní oblasti soukromě.

(Neptám se z nějaké škodolibosti nebo jiného skrytého záměru, ale prostě mě to zajímá. ČHS je můj spolek, něco pro něj dělám, a tak bych rád zase věděl detailně, co dělá pro mě.)
Kuba Turek12:34:29 08.11.2017
odpovědět 
     Re: mapy.cz
Teda pamet je zradna, o tom zadna... Ale takhle jednoduche to teda nebylo. Rozhodne vase doprovodna vyjadreni neposilala tato poselstvi..
20:58:30 07.11.2017
odpovědět 
      Re: mapy.cz
vono to bylo možná ještě výrazně jednodušší. z mého pohledu je to asi takto: voni ti pánové odvedli spoustu práce bez almužny nebo za almužnu výrazně nižší, než je jejich cena na trhu, a věkově jsou nějak jako můj táta nebo starší brácha, jednotlivě si jich velmi vážím, desítky let se znali nebo spolu dokonce kamarádili, se nějak kvůlivá prkotinkám porafali jako kluci pitomí, a veškerá komunikace se zablokovala a skončilo to u naschválů (a vinu vidím tak ňák spravedlivě rozdělenou mezi obě strany). což beru jako velkou prohru a pramen budoucího pesimismu.

mimochodem, představuju si ten řev o neschopném a spícím čhs, kdyby se s mapami.cz provázaly SO.
Lukas B.08:24:52 08.11.2017
odpovědět 
       Re: mapy.cz
Myslis, ze by byl rev? SO mely pred tim nez zacala ta nechutna pretahovana docela podporu. Skoro si predstavuju, ze by to probehlo v pohode ale o par let drive. Mozna by spis rvali nekteri z ucastniku zdejsi diskuze.
12:42:49 08.11.2017
odpovědět 
        Re: mapy.cz
Tehdy ještě málokdo ve vedení ČHS měl představu, jak je to cenná věc a jak je to důležité pro členstvo. S mnoha lidmi jsem vedl soukromé i veřejné debaty, že Skalní oblasti je jedna z nejlepších a nejdůležitějších věcí, které ČHS dělá. Pak se vedení probralo, došlo mu to, a začala přetahovaná. Bohužel to neproběhlo normálně kultivovaně, ale jak psal výše Lukáš, tak se to zřejmě vyhrotilo osobně a emocionálně.
Kuba Turek12:50:01 08.11.2017
odpovědět 
  Re: mapy.cz
Anketa čtenářů o tom, kolik procent pravdy má Jakub Turek ve svých tvrzeních o ČHS (https://goo.gl/bzrUvG) ukazuje, že pouhých 17,5% zúčastněných responedntů si myslí, že má Jakub Turek 10%% pravdu. Proč tomu tak je se ukazuje i v tomto případě. Aniž by se Jakub Turek jakkoliv namáhal zjistit si fakta, již má hotový názor. To nemá smysl dále komentovat.

Petr Jandík18:37:18 07.11.2017
odpovědět 
   Re: mapy.cz
Překlep, 100% pravdu.
Petr Jandík18:38:09 07.11.2017
odpovědět 
    Re: mapy.cz
O pravdě se hlasovalo za komunismu. Jinak nemá verifikace s veřejným míněním, zvláště na jednom webíku, nic společného.
Kuba Turek18:43:59 07.11.2017
odpovědět 
     Re: mapy.cz
Nejpřesnější způsob verifikace hodnoty libovolné fyzikální veličiny je nechat o té hodnotě hlasovat Číňany a jejich názory zprůměrovat.

Jsem rád, že to na mapách.cz je a vůbec mi nevadí, že to něco málo malinko, který jsem přispěl, je nyní teoreticky trochu lépe dostupný veřejnosti (to je to, co by mi asi mělo vadit, že jo?).
honza19:28:19 07.11.2017
odpovědět 
      Re: mapy.cz
Ne sorráč, asi by mi vlastně mělo vadit, že horosvaz bude mít z práce dobrovolníků traffic díky linku na mapách.cz a podíl na peněžním vyjádření toho trafficu přitom spravedlivě náleží dobrovolníkům. Tak to mi taky nevadí ale připouštím, že někoho to již srát může.
honza19:36:08 07.11.2017
odpovědět 
       Re: mapy.cz
Špatné na celé věci je to, že se mění pravidla za pochodu neboli se přechází z jedné licence na druhou. A to je bez souhlasu všech stran nepřípustné. A strany jsou nejen Seznam.cz a ČHS, ale také všichni autoři. Normálně se to řeší tak, že provozovatel, který mění licenci, napíše všem zúčastněným na předchozí licenci vysvětlení a důvody, popíše co to pro ně znamená a požádá je o souhlas. Kdo výslovně souhlasí, jeho dílo přejde na novou licenci.
Kuba Turek19:45:56 07.11.2017
odpovědět 
      Re: mapy.cz
Skoda, ze se tedy neslo touto cestou rovnou za Stranada, ze? Tehdy tato cesta byla jeden ze strasaku...
21:01:12 07.11.2017
odpovědět 
    Re: mapy.cz
A pouhych 15% si mysli, ze ma pravdu na 0%!

Btw. mate to nejak osetrene proti robotum? Vysledky v kazde ankete jsou skoro rovnomerne rozvrstvene, to vetsinou znamena, ze vetsinu hlasu naklikaji roboti.
21:27:02 07.11.2017
odpovědět 
     Re: mapy.cz
Aniž bych Petra nějak podezříval, ale je to ještě jednodušší - téměř všechny weby mají jednu z funkčností redakčního systému ankety. Obvykle ve formuláři mohou jejich provozovatelé naklikat, kolik hlasů má být k čemu - jsou na to různé důvody - třeba aby vypadalo dobře, že hlasuje hodně lidí, nebo aby se výsledek přiklonil k předem určené straně, nebo prostě jen tak z plezíru... Ankety tedy nejsou hlavně ošetřené proti samotným provozovatelům webů, teprve potom jsou na řadě uživatelé a někde možná i roboti, kterým za to stojí se takovými blbostmi, jako klikání do anket, zabývat.
Kuba Turek22:03:52 07.11.2017
odpovědět 
      Re: mapy.cz
Takhle jsem teď na místě vytvořil anketu u nás:

goo.gl/EBKioX

Čísla jsem si vycucal z prstu. Ještě jeden klik a mohlo by to být uveřejněné a mohli bychom diskutovat o výsledcích ankety :-)
Kuba Turek22:14:43 07.11.2017
odpovědět 
      Re: mapy.cz
Robot projizdi odkaz za odkazem pri budovani indexu. Tim muze "odkliknout" i kazdy hlas v ankete. Cemuz by i nasvedcovalo to, ze ankety na Jandikove webu casto dopadaji dost podobne bez ohledu na otazku.
23:24:54 07.11.2017
odpovědět 
   Re: mapy.cz
No to si tu skalu 0 - 100% Petre spatne diskretizoval. Chtelo to rozdelit po jednom procentu. Pak by se jiste mnoho lidi z kategorie 100% rozvrstvilo mezi 80% - 100% a mohl by si pak se svym pristupem interpretace vysledku rici, ze pouhe jedno procento lidi si mysli, ze ma pravdu! Ani by nebylo potreba delat tu anketu na serveru, ktery se vuci Turkovi a jeho tvrzeni o CHS dlouhodobe vymezuje a do svych ctenera husti, ze nema pravdu a dobreho vysledku by bylo dosazeno i na nestrannem serveru.

Jinak jako for fakt dobry! :). Jen doufam, ze takto nenaklada s informaci a neinterpreruje ruzne vysledky cele CHS...

Mate podobnou anktetu i na Hrozu a dalsi lidi, kteri s vami nejsou v souzneni? A budete to pouzivat jako univerzalni argument (tak jak je to pouzito zde) na diskretizaci "protivnika"?

Aby bylo jasno, tim nerikam, ze Turek je nekdy dost mimo, ale takto tedy fakt ne...
21:14:44 07.11.2017
odpovědět 
   Anketa Turek
Krásný příklad manipulace s anketou. Když už, tak by bylo dobré napsat komplet výsledky. Nejvíc % získala důvěra na 60 a 80%. Na 100% snad nikdo nikomu nevěří, ani sám sobě. Dokonce i já bych v anketě o důvěře P. Jandíka nezaškrtl, že mu 100% nevěřím. Možná bych dal i 60%.
Bída12:29:03 08.11.2017
odpovědět 
    Re: Anketa Turek
Souhlasim. Ta interpretace Petra Jandika, resp. ten doprovodny text ("pouhych 17%") me nahnal husi kuzi po tom, co jsem tu anketu shledl CELOU. A fakt, ze to bylo pouzito jako "odpoved".... Pro me hnus na entou. Trochu Okamurovska retorika, ale publikum si to jiste najde. Ostatne stejne tak jak vyse zmineny pan.
12:38:47 08.11.2017
odpovědět 
 Re: mapy.cz
Čím čertu dobře, peklem se ti odmění. To že jsou skály na mapy.cz je dobře, ať už pro nás, tak třeba pro záchranáře a jiné účely. To, že data v databázi jsou je také dobře. Je to pro nás co lezeme a nejen tady kritizujeme ČHS. A kdo je trochu soudný, tak asi vytuší že na tom nikdo nezbohatnul. Podle zdejších diskusí se divím proč před horosvazem nestojí fronty zájemců co by byli rádi do měsíce v balíku a na druhou stranu se nedivím, že není až tolik lidí co by chtěli přispět svým časem a prací, ůprotože sklidí jen držkování internetových diskutérů na lezci.
Jiří07:55:34 08.11.2017
odpovědět 
  Re: mapy.cz
Lezení je sport jako třeba fotbal, ten má v mapách také vyznačené stadiony...
Bída08:21:43 08.11.2017
odpovědět 
   Re: mapy.cz
Ty stadiony se většinou snáze najdou i bez mapy :-) .
Jiří13:41:20 08.11.2017
odpovědět 
  Re: mapy.cz
Skoda, ze jste netrpeli takovym preziravym nadhledem i za Strnada, mohlo se usetrit spoustu rozporu, znechuceni a vse byt pouzitelne vyrazne drive...
Ten dvoji metr je fakt hnus, jeste kdyz se zasadi do vyroku tohoto typu..
08:51:43 08.11.2017
odpovědět 
 Re: mapy.cz
Do databáze jsem přispíval, a stále se příležitostně přispívat snažím. Jak to bylo historicky se SO, je mi jedno. Beru to jako padlou věc. Dostupnost na mapy.cz, je užitečná funkce. Zajímalo by mi znění smlouvy mezi ČHS a seznam.cz - myslím si že by vzhledem k přispěvatelům do databáze, bylo fér tuto smlouvu zveřejnit. Přeci jen my to děláme na bázi dobrovolnosti a seznam je komerční subjekt, byla by škoda jim to strčit jen tak, aby z toho svaz nic neměl.
Petr J.08:39:17 08.11.2017
odpovědět 
  Re: mapy.cz
Od zveřejnění spolupráce se seznam.cz mi chodí asi tak třikrát týdně mail se zpřesněním souřadnic, nebo s novými údaji od uživatelů mapy.cz. Od šéfa kartografů Seznamu, který je sám orientační běžec, jsme dostali také spoustu souřadnic, které jsme v databázi neměli, takže se dá říct, že jde o synergický efekt.
I naše=svazová, nikoliv moje, databáze se touto spoluprací zlepšuje a prospěch z toho mají všichni.

Seznamu.cz předáváme následující údaje: Název skály, souřadnice, název regionu-oblasti-sektoru, kde skála leží, zda má aktuálně zákaz lezení nebo hnízdění a pokud má nějaké sezónní omezení. To je vše, takže si myslím, že z údajů vložených dobrovolným přispěvatelem to jsou jen ty souřadnice, které většinou pocházejí buď ze soutěže, kterou sponzoroval Hudy celkem slušnými cenami, nebo ze spolupráce s německou databází gipfelbuch.de. Ostatní předávané údaje vznikají jiným způsobem, než prací dobrovolníka.
Na druhou stranu je spoluprací se seznamem i práce dobrovolníka zhodnocena, protože na mapách.cz je u každé skály odkaz na stránku skály v databázi ČHS, takže jeho práci vidí více uživatelů a to by ho snad mohlo potěšit, pokud není příznivec hospody na mýtince.
Petr Jandík09:22:21 08.11.2017
odpovědět 
   Re: mapy.cz
Díky za objasnění. Pokud jde o vzájemnou spolupráci, a "terénní jednotky" seznamu s tím také pomáhají, je to super. Tuhle informaci jsem nikde neviděl. Pro mapy.cz je tohle nemalá přidaná hodnota, takže pokud pomůžou naopak se zhodnocením databáze ČHS tímto způsobem - je to bezpochyby dobře a jen tak dál.
Petr J.10:17:04 08.11.2017
odpovědět 
    Re: mapy.cz
Takže vlastně je všechno v pořádku, že jo?

A v smutném tichu jedou dál a dál
močálem černým, kolem holých skal
Kuba Turek11:03:43 08.11.2017
odpovědět 
     Re: mapy.cz
Nevidím nic špatného na vzájemné loajalitě. Nic to ovšem nemění na tom, že ta smlouva by mi stejně zajímala...už jen proto, jak je tam vzájemná spolupráce ošetřena.
Petr J.20:37:15 08.11.2017
odpovědět 
   Re: mapy.cz
A red jeste o odpoved, prosim! Take by mel zajimala. Pro jednoduchost repost dotazu:
"Zajímalo by mi znění smlouvy mezi ČHS a seznam.cz"
12:24:09 08.11.2017
odpovědět 
 Re: mapy.cz
stačí napsat na mapách.cz do vyhledávače "lezecký teren"
09:24:59 08.11.2017
odpovědět 

Reklama:
 Foto dne:
Amalfi
Panorama Positano
 Databáze cest:
Všechny cesty (173435)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Paluis 5c Olba
Schwabentraum 7b Bolulla
Ke Sort Ke Senk! 7b Jérica
Manolis 5c Leonidio
Juliett Ext 5c Leonidio
Nově komentované:
Tanta Guasa 6c Jérica
Bella Duracella 6b Leonidio
Super Bibe 6b+ Leonidio
Gaia 8b Kalymnos
Od Hradu Dále 7+ Velká

 Nově v diskusi:
Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | vkládání fotek u cest | Re: Ach to lezeni na top rope | Re: Podmínky v Tatrách | Podmínky v Tatrách | Re: posuv opletu lana uprostřed | Re: nehmotné kulturní dědictví unesco | Re: nehmotné kulturní dědictví unesco | Re: nehmotné kulturní dědictví unesco |

 Nové komentáře:
Re: není | Re: Údržba skal - správci | Re: Manažer | Re: zprávy z lyžařaského svazu | Re: Manažer | není | Re: Manažer | Re: Manažer | Re: Manažer | Mnohoobchod |

 Kde to vře:
Nadcházející valná hromada ČHS má být 13. dubna 2024 v Praze (122)
Vstříc lepším zítřkům. A nebo ne? (106)
Mauritánie – únor 2024 (19)
Žádost o zařazení na program Valné hromady ČHS 2024 (16)
Video: Adam Ondra dává na flash boulder za 8B(+) ve Švédsku (10)
Refresher: ČHS zveřejnil sexistický inzerát, musel se omluvit (9)
Olympijské sporty se nově rozšíří o skialpinismus (5)
Zemřel Pit Schubert (3)
Saské pískovcové lezení je na seznamu kulturního dědictví UNESCO (2)
Tanap - nový návštěvní řád (2)

 Nově v inzerci:
Prodám nevyužitý matroš. | Bunda Arcteryx Alpha GTX Pro | Skialp set Lusti 177 + Dynafit + Colltex | Prodám nevyužitý matroš. | Švýcarská dálniční známka 2024 | Čelovka PETZL ACTIK CORE 350 lm + Pouzdro NOCTILIGHT | Různé: VÝŠKOVÉ PRÁCE NASTÁLO V PRAZE 320- 480 Kč/hod 59 000 až 7 | Dětský sedák Simond - celotělový | Trip spanelsko | Péřovka North Face |

 Anketa:
Jaký je váš názor na dodržování lezeckých pravidel?
 Plně je respektuji 
 122 
 Většinou respektuji, záleží na konkrétní situaci 
 129 
 Mám s tím problém, ale občas ano 
 134 
 Nezajímá mě to, lezu podle svého. 
 113 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.