LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Vystřízlivim a nelezu.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Pískaři jsou zpět!
Nová kniha Medaile na chvíli o olympijském příběhu Adama Ondry
Nová kniha Lékaři na horách: neviditelní hrdinové

Závody
SP skialpy Cortina d’Ampezzo ITA (06.04)
SP Šanghaj (09.04)
SP Wujiang (12.04)

Žebříček
Cesty:
32.Kolomazník 10403
33.H2 10370
34.Svoboda 10347
Bouldry:
32.Pelikán 8925
33.Hronek 8903
34.Kohout 8875
Hory:
9.Šuraba 5368
10.Zaoral 5329
11.Švihálek 5320

Výsledky
AIX ÁDR BOULDER SESSION (09.03)
2. ČP v bouldrech Praha (02.03)
ČP v bouldrech Praha (17.02)

Deníčky
5517 lezců
1086737 cest
Nové přelezy:
Ztopořená 9/9+
El Tractor 7c+
Panel 7C
Maloskalsk 7C
To Pal Nio 7b
Gaia 8b
Smutná Lid 7C
Bandita 7C
Tropicana 5.12d
Neuropatol XIa/XIb

Stěny
Lezecká stěna Jičín - Jičín
Bouldering za oponou - Měnín
Prostor Letňany - Praha 9

Prodejny
Rock Point Olomouc - Olomouc
Rock Point - Chodov - Praha 4
HUDYsport - Praha 7

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Diskuse

Vložení přispěvku 
 Vařič do hor06.05.2005
Čau, potřeboval bych poradit s výběrem vařiče. Mělo by to být pro výstup na Mont Blanc. Uvažoval jsem o našem Var II se závětřím, týpek v Hudáči říkal, že na tom v -6 sních nerozehřeju, že to chce něco výkonějšího. Přitom v katalogu píšou, že se Var hodí
 Re: Vařič do hor06.05.2005
zkus MSR, tim se da zapalit cely Chile.
  Re: Vařič do hor06.05.2005
Tož to jo, ale já bych bral raději plyn. MSR je také docela drahej...
   Re: Vařič do hor09.05.2005
No nejlevnější zrovna není, ale za to těžce ušetříš na médiu. Navíc benzín, naftu, či přinejhorším p
  Re: Vařič do hor06.05.2005
vzkaz pro kojota : ty jsi KOKOT a ne kojot.
   Re: Vařič do hor06.05.2005
Vzkaz pro Petra Horala: for to byl dobrej, to teda uznej.
    Re: Vařič do hor11.05.2005
Jako vtip je to excelentní. Let´s burn MSR.
 Re: Vařič do hor06.05.2005
var je úplně dostačující, vaříme s ním všude po celých alpách a nikdy nebyl problém.navíc závit je s
 Re: Vařič do hor06.05.2005
Podle dotazu tipuju, že půjdeš nějakou normálkou:-) V tom případě budeš vařit nejspíš ve stanu za Go
  Re: Vařič do hor06.05.2005
To máš recht, ale já myslím tak trochu i do budoucna, aby stačil. Je také fakt, že vysoký výkon je z
   Re: Vařič do hor06.05.2005
Vařiče mají podobnou účinnost, závisí hodně na nádobí, v praxi má soustava vařič+nádoba účinnost kol
    Re: Vařič do hor06.05.2005
Mam VAR 2, naprosta spokojenost, zatim nikdy nezklamal. Slo v pohode varit i pri -20st. Zavetri fung
  Re: Vařič do hor06.05.2005
Já Mám Coleman Outlander Compackt PZ. Jsem s ním spokojený. Uvařil jsem i v -10. Sice to chvíli trva
   Re: Vařič do hor10.05.2005
Ten mam taky a je to neuvěřitelná sračka. Piezo kleklo záhy po koupi, proti varu žere plyn jak bláze
   Re: Vařič do hor10.05.2005
Jo a ještě něco. Coleman neni schopnej "dovařit" bombu. Dycky v ní kus zůstane. Dávám jí T
  Re: Vařič do hor06.05.2005
Na joea: Musím reagovat na ten tekutý líh, já měl shodou okolností s tekutým lihem, právě na Gouteru
   Re: Vařič do hor06.05.2005
Mám asi 20 let starý Horal (lidově bývá nazýván Vařík, ale Vařík je něco jiného, skutečný Vařík zná
 Re: Vařič do hor06.05.2005
Nejdřív bych si rozmyslel, kolik toho budu na jeden zápřah vařit. Roztápění sněhu, raději ledu, seže
  Re: Vařič do hor06.05.2005
No, já potřebuji vařič pro dvě osoby. Budem muset samo roztápět sníh. Na Varu se mi líbí, že má závě
   Re: Vařič do hor08.05.2005
Zda se, ze se chystate na normalku MB, dej sem na tebe nejaky mail, muzu poslat nejake info, jestli
    Re: Vařič do hor09.05.2005
O případné informace vychazející z osobní zkušenosti bych měl zájem a i když jsem dotaz nepsal, posí
  Re: Vařič do hor06.05.2005
No, já potřebuji vařič pro dvě osoby. Budem muset samo roztápět sníh. Na Varu se mi líbí, že má závě
   Re: Vařič do hor06.05.2005
Dobrý den, pokud mohu poradit, tak nejlepší je vařit Varem (mám Var 1, bomby doplňuji přes přepoušťá
 Re: Varic do hor06.05.2005
Never tomu, to jak uvaris zavisi prevazne na slozeni palivove smesi, kvalite zavetri a izolaci nadob
  Re: Varic do hor06.05.2005
Je fakt, že ty prodavači maji nějakej ten přesvědčovací kurz. Když na to přijde, tak můžeš roztávat
   Re: Varic do hor06.05.2005
Sam se ted chystam na Primus Omnifuel. Poresena stranka plyn a tekuty palivo akorat ta cena je troch
    Re: Varic do hor06.05.2005
Krajina se do tmy noří
naše VARy věrně hoří
z ešusů se silně páří
něco k snědku
    Re: Varic do hor06.05.2005
Mam cerstve darem MULTIFUEL a je to podle mě dobrá kombinace - benál je levné palivo, na plyn to můž
     Re: Varic do hor07.05.2005
Tak vem kombinacky a trosku si zavetri uprav ;-) Staci, aby mezi zavetrim a esakem bylo par mezer a
 Re: Varic do hor06.05.2005
Never tomu, to jak uvaris zavisi prevazne na slozeni palivove smesi, kvalite zavetri a izolaci nadob
 Re: Vařič do hor06.05.2005
Co říkáte na tohle? Taky si myslím že záleží víc jak (a v čem) vaříš než na čem vaříš:
www.
  Re: Vařič do hor07.05.2005
na Blanc Var určitě stačí . A i kdyby to náhodou kikslo (tak 1%) tak si vodu koupíš na Gouteru. Tako
   Re: Vařič do hor08.05.2005
Mozna je to jen muj pocit, ale zda se mi ze treba VAR ma vetsi spotrebu nez Coleman.. je to mozne? V
    Re: Vařič do hor08.05.2005
To by se muselo vyzkouset, pro oba varice stejny podminky a pak vazit kolik plynu ubylo... Treba v l
     Re: Vařič do hor08.05.2005
No prave ze pro to vareni na colemanu byly jeste horsi podminky... a pri tom mensi spotreba.
    Re: Vařič do hor08.05.2005
VAR má citlivé ovládání. Pokud regulaci roztočíš", vařič viditelně víc něhřeje ani rychlost vař
     Re: Vařič do hor09.05.2005
Souhlasím s názorem JK - poslední příspěvek,nevím ale co to všichni melete o vysokém výkonu u VARU 2
      Re: Vařič do hor10.05.2005
Ahoj. Asi nemám tolik zkušeností co ostatní, ale zkusím to. Letošní zimní táboření, -10 až -15. Měla
      Re: Vařič do hor10.05.2005
O vařiči na plyn s kupovanýma bombama jsem vůbec neuvažoval - to je strašně drahé, neekologické, a p
 Re: Vařič do hor11.05.2005
Tak já nevím, Jardo, zda tato otázka není myšlena jako žert. Odpovídal jsem tady totiž na ní už něko

 vampir vs. cobra05.05.2005
caute nevedel by mi niekto poradit ci mam kupit radsej vampiry od salticu alebo cobry od la sportivy?
 Re: vampir vs. cobra05.05.2005
Kobry.Novější typ Venom je ještě lepší, ale méně pohodlnější.
  Re: vampir vs. cobra05.05.2005
a nevycapcu sa tie kobry lebo ja som este nazuvacky na nohach nemal tak to neviem posudit...
   Re: vampir vs. cobra05.05.2005
Cobry jsem měl- po čase se dost vytáhnou a po opravě kopyta už samozřejmě nejsou co bývaly.Ale asi n
    Re: vampir vs. cobra05.05.2005
no ja lezu v baletkach od triopu a jsou dobry..uz bych tvrdy lezecky nechtel..Cobry budou zrejme o n
 Re: vampir vs. cobra06.05.2005
nemas nad cim rozmyslat, jasne ze kobry. Ja mam uz druhy rok, raz som dokonca podliepal a furt su v
  Re: vampir vs. cobra06.05.2005
dik...

 Piu05.05.2005
Nemáte někdo zkušenosti s jistítkem Piu od cassina?
Dle toho co jsem se dozvěděl,připadá mi mnohem výhodnější než reverzo-lehčí,stejné vlastnosti.Možná nemá takovou tu možnost otočit o 180 stupňů a víc brzdit, nevím....
Dík za info
Ma
 Re: Piu05.05.2005
Piu je ok, ale oproti reverzu se do nej dost spatne dostava jednickove lano (napr 10.5) jinak to je
  Re: Piu05.05.2005
Som to uplne nepochopil - ako JE CELE PEVNE? Ved ani piu ani reverso nemaju pohyblive casti, nie?
   Re: Piu05.05.2005
Není pevné = má lanko. A to je oproti reversu asi jediná výhoda - nemůže se vzpříčit na zámku šroubo

 Piu05.05.2005
Nemáte někdo zkušenosti s jistítkem Piu od cassina?
Dle toho co jsem se dozvěděl,připadá mi mnohem výhodnější než reverzo-lehčí,stejné vlastnosti.Možná nemá takovou tu možnost otočit o 180 stupňů a víc brzdit, nevím....
Dík za info
Ma

 3*304.05.2005
Zdarec nemáte někdo graficky znázorněnou redukční metodu 3 * 3 od Wernwra Muntera v počítačové podobě?

 Hoellental - lezecký sprievodca04.05.2005
Ahojte.
Neviete niekto niečo o novom lezeckom sprievodcovi pre oblasť Hoellental v Raxalpen (Rakúsko)? Všimol som si tam nejaké nové cesty a miestny lezec niečo spomínal, že už existuje nový. Môj je z roku 2000. Na chate (názov si nepamätam) som si
 Re: Hoellental - lezecký sprievodca04.05.2005
Pokud dobře vím dá se koupit v Glognitzu, mám ho, ale nevím z kterého je roku.
 Re: Hoellental - lezecký sprievodca04.05.2005
Vem to cestou přes Vídeň tam ho seženeš na 99%. Poblíž Westbahnhofu... půjdeš od nádraží směrem na a
  Re: Hoellental - lezecký sprievodca04.05.2005
Popis je kvalitativne spravnej, jen po Mariahilf nepujdes z Westbhl. par set metru, ale par metru. H
   Re: Hoellental - lezecký sprievodca04.05.2005
Je to Bergfuchs (A-1070 Wien, Kaiserstraße 15) skutecne jen par metru po Marihilf. pak doleva. Vsich
    Re: Hoellental - lezecký sprievodca04.05.2005
Pan je mistnich pomeru znalec...jeste doplnim, kdyby se nechtel mrcasit k Westbhf. tak aj Northland
   Re: Hoellental - lezecký sprievodca04.05.2005
Já to měl v hlavě od nádru... Nevím co už je Mariahilfrstr. a co je ještě to náměstí před tím. Od ná
 Re: Hoellental - lezecký sprievodca04.05.2005
Ja si ho nechal dovezt od Schwandy (http://www.schwanda.at/) , ale byl posledni a rikali, ze se chys

 skelety04.05.2005
ahoj,
nevite, kde bych si v Praze krome Namche  mohla pujcit skelety, velikost 5,5 - 6,5.
dik
Kacka
 Re: skelety04.05.2005
Nejaka pujcovna je v Alpinusu Na Perstyne a pujcovna je snad i v Hudaci...
Co nabizeji, nevim

 Soft shelovka Milo03.05.2005
máte někdo zkušenosti se softshelovkou od Mila Ihro jacket?????

 lezecky rockpillars pearl03.05.2005
ahojte,neviete mi poradit ako velmi sa zvyknu roztiahnut lezecky pearl?jemne tlacia(viac nez je dobre)...
 Re: lezecky rockpillars pearl03.05.2005
tak zalezi podla toho ako budes lozit asi :)
ja mam skusenosti s rockpillars fly a to som ma
  Re: lezecky rockpillars pearl04.05.2005
To je jasny, že fly se roztáhnou, protože jsou z pravý kůže, narozdíl od Pearl, kt. jsou z uměliny.
   Re: lezecky rockpillars pearl04.05.2005
Pearly se roztáhnou fakt jen o kousíček - lezu v nich teďkom čtyři měsíce - dost intenzivně a dá se
 Re: lezecky rockpillars pearl04.05.2005
koupil jsem si je asi o cislo mensi, trpel jsem asi 2 mesice, ale pak uz jen velka pohoda. je to moc
 Re: lezecky rockpillars pearl04.05.2005
Pearly mam půl roku.Ze začátku to bylo peklo když jsem je kupoval přisly docela těsný a pak jako by
 Re: lezecky rockpillars pearl05.05.2005
Vytáhnou se asi o půl čísla. Mají tendanci taky tvrdnout, stačí když dáš dva dny pauzu a už se do ni
 Re: lezecky rockpillars pearl27.08.2005
No, když jsem je kupoval byly pekelně těsný a po půl roce jsou roztažený tak, že uvažuju o koupi nov

 Bouldrovka v Brne03.05.2005
Poradite prosim niekto dobru bouldrovku v Brne?
Dik
 Re: Bouldrovka v Brne03.05.2005
to je vtip? V levem sloupci je odkaz steny... tam bych byt Tebou zacal. Tam Ti to najde vse potrebne
  Re: Bouldrovka v Brne03.05.2005
Dik, pytam sa preto, lebo neviem, ci ten zoznam napravo je kompletny a aktualny. Jasne, ze som si to
  Re: Bouldrovka v Brne03.05.2005
Ne ze bych s Tebou nesouhlasil, ze nektere dotazy jsou dost slaboduche.Treba kdyz nekdo chce pujcit
 Re: Bouldrovka v Brne03.05.2005
No puvodne jsem chtel napsat neco jako "germanskej" ale driv jsi stihl odpovedet ze se jen
  Re: Bouldrovka v Brne03.05.2005
A aky je ten Fritak? A co VUT?
   Re: Bouldrovka v Brne03.05.2005
Friťák je jedna z prvních stěn v republice, jednoduchá tělocvična, pro někoho ovšem kultovní záležit
 Re: Bouldrovka v Brne03.05.2005
A ví někdo o nějaké ŠPATNÉ bouldrovce v Brně :)
  Re: Bouldrovka v Brne04.05.2005
No, třeba právě zmiňovaný Friťák...:-(
   Re: Bouldrovka v Brne04.05.2005
fritak je boziiiiiii!!!
   Re: Bouldrovka v Brne04.05.2005
... uterni Frit pri nemoznosti pouzivat magnesium byl celkem hustej. Obtiznost stoupala s kazdym pok
    Re: Bouldrovka v Brne04.05.2005
bohuzel, od jiste doby navsteva tato drive bezkonkurencne nejlepsi bouldrovky v brne (pomer cena/vyk

<<<   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214   215   216   217   218   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235   236   237   238   239   240   241   242   243   244   245   246   247   248   249   250   251   252   253   254   255   256   257   258   259   260   261   262   263   264   265   266   267   268   269   270   271   272   273   274   275   276   277   278   279   280   281   282   283   284   285   286   287   288   289   290   291   292   293   294   295   296   297   298   299   300   301   302   303   304   305   306   307   308   309   310   311   312   313   314   315   316   317   318   319   320   321   322   323   324   325   326   327   328   329   330   331   332   333   334   335   336   337   338   339   340   341   342   343   344   345   346   347   348   349   350   351   352   353   354   355   356   357   358   359   360   361   362   363   364   365   366   367   368   369   370   371   372   373   374   375   376   377   378   379   380   381   382   383   384   385   386   387   388   389   390   391   392   393   394   395   396   397   398   399   400   401   402   403   404   405   406   407   408   409   410   411   412   413   414   415   416   417   418   419   420   421   422   423   424   425   426   427   428   429   430   431   432   433   434   435   436   437   438   439   440   441   442   443   444   445   446   447   448   449   450   451   452   453   454   455   456   457   458   459   460   461   462   463   464   465   466   467   468   469   470   471   472   473   474   475   476   477   478   479   480   481   482   483   484   485   486   487   488   489   490   491   492   493   494   495   496   497   498   499   500   501   502   503   504   505   506   507   508   509   510   511   512   513   514   515   516   517   518   519   520   521   522   523   524   525   526   527   528   529   530   531   532   533   534   535   536   537   538   539   540   541   542   543   544   545   546   547   548   549   550   551   552   553   554   555   556   557   558   559   560   561   562   563   564   565   566   567   568   569   570   571   572   573   574   575   576   577   578   579   580   581   582   583   584   585   586   587   588   589   590   591   592   593   594   595   596   597   598   599   600   601   602   603   604   605   606   607   608   609   610   611   612   613   614   615   616   617   618   619   620   621   622   623   624   625   626   627   628   629   630   631   632   633   634   635   636   637   638   639   640   641   642   643   644   645   646   647   648   649   650   651   652   653   654   655   656   657   658   659   660   661   662   663   664   665   666   667   668   669   670   671   672   673   674   675   676   677   678   679   680   681   682   683   684   685   686   687   688   689   690   691   692   693   694   695   696   697   698   699   700   701   702   703   704   705   706   707   708   709   710   711   712   713   714   715   716   717   718   719   720   721   722   723   724   725   726   727   728   729   730   731   732   733   734   735   736   737   738   739   740   741   742   743   744   745   746   747   748   749   750   751   752   753   754   755   756   757   758   759   760   761   762   763   764   765   766   767   768   769   770   771   772   773   774   775   776   777   778   779   780   781   782   783   784   785   786   787   788   789   790   791   792   793   794   795   796   797   798   799   800   801   802   803   804   805   806   807   808   809   810   811   812   813   814   815   816   817   818   819   820   821   822   823   824   825   826   827   828   829   830   831   832   833   834   835   836   837   838   839   840   841   842   843   844   845   846   847   848   849   850   851   852   853   854   855   856   857   858   859   860   861   862   863   864   865   866   867   868   869   870   871   872   873   874   875   876   877   878   879   880   881   882   883   884   885   886   887   888   889   890   891   892   893   894   895   896   897   898   899   900   901   902   903   904   905   906   907   908   909   910   911   912   913   914   915   916   917   918   919   920   921   922   923   924   925   926   927   928   929   930   931   932   933   934   935   936   937   938   939   940   941   942   943   944   945   946   947   948   949   950   951   952   953   954   955   956   957   958   959   960   961   962   963   964   965   966   967   968   969   970   971   972   973   974   975   976   977   978   979   980   981   982   983   984   985   986   987   988   989   990   991   992   993   994   995   996   997   998   999   1000   1001   1002   1003   1004   1005   1006   1007   1008   1009   1010   1011   1012   1013   1014   1015   1016   1017   1018   1019   1020   1021   1022   1023   1024   1025   1026   1027   1028   1029   1030   1031   1032   1033   1034   1035   1036   1037   1038   1039   1040   1041   1042   1043   1044   1045   1046   1047   1048   1049   1050   1051   1052   1053   1054   1055   1056   1057   1058   1059   1060   1061   1062   1063   1064   1065   1066   1067   1068   1069   1070   1071   1072   1073   1074   1075   1076   1077   1078   1079   1080   1081   1082   1083   1084   1085   1086   1087   1088   1089   1090   1091   1092   1093   1094   1095   1096   1097   1098   1099   1100   1101   1102   1103   1104   1105   1106   1107   1108   1109   1110   1111   1112   1113   1114   1115   1116   1117   1118   1119   1120   1121   1122   1123   1124   1125   1126   1127   1128   1129   1130   1131   1132   1133   1134   1135   1136   1137   1138   1139   1140   1141   1142   1143   1144   1145   1146   1147   1148   1149   1150   1151   1152   1153   1154   1155   1156   1157   1158   1159   1160   1161   1162   1163   1164   1165   1166   1167   1168   1169   1170   1171   1172   1173   1174   1175   1176   1177   1178   1179   1180   1181   1182   1183   1184   1185   1186   1187   1188   1189   1190   1191   1192   1193   1194   1195   1196   1197   1198   1199   1200   1201   1202   1203   1204   1205   1206   1207   1208   1209   1210   1211   1212   1213   1214   1215   1216   1217   1218   1219   1220   1221   1222   1223   1224   1225   1226   1227   1228   1229   1230   1231   1232   1233   1234   1235   1236   1237   1238   1239   1240   1241   1242   1243   1244   1245   1246   1247   1248   1249   1250   1251   1252   1253   1254   1255   1256   1257   1258   1259   1260   1261   1262   1263   1264   1265   1266   1267   1268   1269   1270   1271   1272   1273   1274   1275   1276   1277   1278   1279   1280   1281   1282   1283   1284   1285   1286   1287   1288   1289   1290   1291   1292   1293   1294   1295   1296   1297   1298   1299   1300   1301   1302   1303   1304   1305   1306   1307   1308   1309   1310   1311   1312   1313   1314   1315   1316   1317   1318   1319   1320   1321   1322   1323   1324   1325   1326   1327   1328   1329   1330   1331   1332   1333   1334   1335   1336   1337   1338   1339   1340   1341   1342   1343   1344   1345   1346   1347   1348   1349   1350   1351   1352   1353   1354   1355   1356   1357   1358   1359   1360   1361   1362   1363   1364   1365   1366   1367   1368   1369   1370   1371   1372   1373   1374   1375   1376   1377   1378   1379   1380   1381   1382   1383   1384   1385   1386   1387   1388   1389   1390   1391   1392   1393   1394   1395   1396   1397   1398   1399   1400   1401   1402   1403   1404   1405   1406   1407   1408   1409   1410   1411   1412   1413   1414   1415   1416   1417   1418   1419   1420   1421   1422   1423   1424   1425   1426   1427   1428   1429   1430   1431   1432   1433   1434   1435   1436   1437   1438   1439   1440   1441   1442   1443   1444   1445   1446   1447   1448   1449   1450   1451   1452   1453   1454   1455   1456   1457   1458   1459   1460   1461   1462   1463   1464   1465   1466   1467   1468   1469   1470   1471   1472   1473   1474   1475   1476   1477   1478   1479   1480   1481   1482   1483   1484   1485   1486   1487   1488   1489   1490   1491   1492   1493   1494   1495   1496   1497   1498   1499   1500   1501   1502   1503   1504   1505   1506   1507   1508   1509   1510   1511   1512   1513   1514   1515   1516   1517   1518   1519   1520   1521   1522   1523   1524   1525   1526   1527   1528   1529   1530   1531   1532   1533   1534   1535   1536   1537   1538   1539   1540   1541   1542   1543   1544   1545   1546   1547   1548   1549   1550   1551   1552   1553   1554   1555   1556   1557   1558   1559   1560   1561   1562   1563   1564   1565   1566   1567   1568   1569   1570   1571   1572   1573   1574   1575   1576   1577   1578   1579   1580   1581   1582   1583   1584   1585   1586   1587   1588   1589   1590   1591   1592   1593   1594   1595   1596   1597   1598   1599   1600   1601   1602   1603   1604   1605   1606   1607   1608   1609   1610   1611   1612   1613   1614   1615   1616   1617   1618   1619   1620   1621   1622   1623   1624   1625   1626   1627   1628   1629   1630   1631   1632   1633   1634   1635   1636   1637   1638   1639   1640   1641   1642   1643   1644   1645   1646   1647   1648   1649   1650   1651   1652   1653   1654   1655   1656   1657   1658   1659   1660   1661   1662   1663   1664   1665   1666   1667   1668   1669   1670   1671   1672   1673   1674   1675   1676   1677   1678   1679   1680   1681   1682   1683   1684   1685   1686   1687   1688   1689   1690   1691   1692   1693   1694   1695   1696   1697   1698   1699   1700   1701   1702   1703   1704   1705   1706   1707   1708   1709   1710   1711   1712   1713   1714   1715   1716   1717   1718   1719   1720   1721   1722   1723   1724   1725   1726   1727   1728   1729   1730   1731   1732   1733   1734   1735   1736   1737   1738   1739   1740   1741   1742   1743   1744   1745   1746   1747   1748   1749   1750   1751   1752   1753   1754   1755   1756   1757   1758   1759   1760   1761   1762   1763   1764   1765   1766   1767   1768   1769   1770   1771   1772   1773   1774   1775   1776   1777   1778   1779   1780   1781   1782   1783   1784   1785   1786   1787   1788   1789   1790   1791   1792   1793   1794   1795   1796   1797   1798   1799   1800   1801   1802   1803   1804   1805   1806   1807   1808   1809   1810   1811   1812   1813   1814   1815   1816   1817   1818   1819   1820   1821   1822   1823   1824   1825   1826   1827   1828   1829   1830   1831   1832   1833   1834   1835   1836   1837   1838   1839   1840   1841   1842   1843   1844   1845   1846   1847   1848   1849   1850   1851   1852   1853   1854   1855   1856   1857   1858   1859   1860   1861   1862   1863   1864   1865   1866   1867   1868   1869   1870   1871   1872   1873   1874   1875   1876   1877   1878   1879   1880   1881   1882   1883   1884   1885   1886   1887   1888   1889   1890   1891   1892   1893   1894   1895   1896   1897   1898   1899   1900   1901   1902   1903   1904   1905   1906   1907   1908   1909   1910   1911   1912   1913   1914   1915   1916   1917   1918   1919   1920   1921   1922   1923   1924   1925   1926   1927   1928   1929   1930   1931   1932   1933   1934   1935   1936   1937   1938   1939   1940   1941   1942   1943   1944   1945   1946   1947   1948   1949   1950   1951   1952   1953   1954   1955   1956   1957   1958   1959   1960   1961   1962   1963   1964   1965   1966   1967   1968   1969   1970   1971   1972   1973   1974   1975   1976   1977   1978   1979   1980   1981   1982   1983   1984   1985   1986   1987   1988   1989   1990   1991   1992   1993   1994   1995   1996   1997   1998   1999   2000   2001   2002   2003   2004   2005   2006   2007   2008   2009   2010   2011   2012   2013   2014   2015   2016   2017   2018   2019   2020   2021   2022   2023   2024   2025   2026   2027   2028   2029   2030   2031   2032   2033   2034   2035   2036   2037   2038   2039   2040   2041   2042   2043   2044   2045   2046   2047   2048   2049   2050   2051   2052   2053   2054   2055   2056   2057   2058   2059   2060   2061   2062   2063   2064   2065   2066   2067   2068   2069   2070   2071   2072   2073   2074   2075   2076   2077   2078   2079   2080   2081   2082   2083   2084   2085   2086   2087   2088   2089   2090   2091   2092   2093   2094   2095   2096   2097   2098   2099   2100   2101   2102   2103   2104   2105   2106   2107   2108   2109   2110   2111   2112   2113   2114   2115   2116   2117   2118   2119   2120   2121   2122   2123   2124   2125   2126   2127   2128   2129   2130   2131   2132   2133   2134   2135   2136   2137   2138   2139   2140   2141   2142   2143   2144   2145   2146   2147   2148   2149   2150   2151   2152   2153   2154   2155   2156   2157   2158   2159   2160   2161   2162   2163   2164   2165   2166   2167   2168   2169   2170   2171   2172   2173   2174   2175   2176   2177   2178   2179   2180   2181   2182   2183   2184   2185   2186   2187   2188   2189   2190   2191   2192   2193   2194   2195   2196   2197   2198   2199   2200   2201   2202   2203   2204   2205   2206   2207   2208   2209   2210   2211   2212   2213   2214   2215   2216   2217   2218   2219   2220   2221   2222   2223   2224   2225   2226   2227   2228   2229   2230   2231   2232   >>>  
 
     
...nové příspěvky
 Vařič do hor
Čau, potřeboval bych poradit s výběrem vařiče. Mělo by to být pro výstup na Mont Blanc. Uvažoval jsem o našem Var II se závětřím, týpek v Hudáči říkal, že na tom v -6 sních nerozehřeju, že to chce něco výkonějšího. Přitom v katalogu píšou, že se Var hodí jak pro turistiku, tak do hor. Cp by jste doporučovali vy?
Jarda10:47:25 06.05.2005
odpovědět 
 Re: Vařič do hor
zkus MSR, tim se da zapalit cely Chile.
kojot11:27:50 06.05.2005
odpovědět 
  Re: Vařič do hor
Tož to jo, ale já bych bral raději plyn. MSR je také docela drahej...
Jarda11:42:05 06.05.2005
odpovědět 
   Re: Vařič do hor
No nejlevnější zrovna není, ale za to těžce ušetříš na médiu. Navíc benzín, naftu, či přinejhorším petrolej koupíš všude. Zato kompatibilní plynové bomby se venku shánějí těžce a ctěla bych vidět toho odvážlivce, který by si chtěl plynový náplně případně převážet letadlem. Jednoznačně doporučuju MSR.
Tina18:04:10 09.05.2005
odpovědět 
  Re: Vařič do hor
vzkaz pro kojota : ty jsi KOKOT a ne kojot.
PETR HORAL12:56:35 06.05.2005
odpovědět 
   Re: Vařič do hor
Vzkaz pro Petra Horala: for to byl dobrej, to teda uznej.
JirkaS22:58:46 06.05.2005
odpovědět 
    Re: Vařič do hor
Jako vtip je to excelentní. Let´s burn MSR.
TdP12:01:08 11.05.2005
odpovědět 
 Re: Vařič do hor
var je úplně dostačující, vaříme s ním všude po celých alpách a nikdy nebyl problém.navíc závit je stejný jako bomby coleman a ty sezeneš i v zahraničí.benzínak bych bral pouze tam, kde se nedají koupi bomby var/coleman, jelikož se nedají převážet v letadle a benzín koupíš všude. O problému roztápět benzínák ve stanu ani nemluvě...
homerr12:02:45 06.05.2005
odpovědět 
 Re: Vařič do hor
Podle dotazu tipuju, že půjdeš nějakou normálkou:-) V tom případě budeš vařit nejspíš ve stanu za Gouterem nebo ve stanu v Midi. Tam uvaříš i na tekutým lihu, chce to jen umět zapálit liháč v takový kose, co tam může bejt po ránu. Jak Var nemám rad, na tohle ti bude stačit bohatě.
Joe12:49:41 06.05.2005
odpovědět 
  Re: Vařič do hor
To máš recht, ale já myslím tak trochu i do budoucna, aby stačil. Je také fakt, že vysoký výkon je zase na úkor spotřeby paliva :-(. Nějaký kompromis...
Jarda13:00:33 06.05.2005
odpovědět 
   Re: Vařič do hor
Vařiče mají podobnou účinnost, závisí hodně na nádobí, v praxi má soustava vařič+nádoba účinnost kolem 50%.
Větší max. výkon není nikdy na škodu, nikde není psáno, že to musíš furt kotlit na plný kule.
Mě přijde Var nešikovný, výsoký, obrovské závětří/stabilizátor, nemožnost připojit piezo, mimoto mám plnicí ventil na Camping Gaz.
Dívej se, co kdo používá, půjčuj si od kamarádů, sám se rozhodni, co je pro tebe nejdůležitější: váha, cena, spolehlivost, výkon, uživatelský komfort...
Joe16:02:19 06.05.2005
odpovědět 
    Re: Vařič do hor
Mam VAR 2, naprosta spokojenost, zatim nikdy nezklamal. Slo v pohode varit i pri -20st. Zavetri funguje i v silnym vetru. Velkej vykon se hodi v zime=varic aspon trochu funguje, varic s mensim vykonem je na nic.
Gluton22:30:32 06.05.2005
odpovědět 
  Re: Vařič do hor
Já Mám Coleman Outlander Compackt PZ. Jsem s ním spokojený. Uvařil jsem i v -10. Sice to chvíli trvalo ale jde to. Navíc má PZ zapalování, tak nemusíš šktat zkřehlýma rukama. Stojí 900,--. Litr vody v běžných teplotách za 4,5 minuty.
Hermi13:30:30 06.05.2005
odpovědět 
   Re: Vařič do hor
Ten mam taky a je to neuvěřitelná sračka. Piezo kleklo záhy po koupi, proti varu žere plyn jak blázen. Výrobkům firmy Coleman bych se obloukem vyhnul.
Papouš11:36:32 10.05.2005
odpovědět 
   Re: Vařič do hor
Jo a ještě něco. Coleman neni schopnej "dovařit" bombu. Dycky v ní kus zůstane. Dávám jí Tryskovi a ten jí se svym Markillem vymaceruje do mrtě.
Papouš11:41:22 10.05.2005
odpovědět 
  Re: Vařič do hor
Na joea: Musím reagovat na ten tekutý líh, já měl shodou okolností s tekutým lihem, právě na Gouteru, problém. Pravda, měl jsem vařič vyrobený po domácku z konzervy a nešlo na něm v této výšce uvařit vůbec nic. Sice to jaksi hořelo ale nehřálo.. Mohl by jsi uvést jaký máš lihový vařič? Od této neblahé události, kdy jsem absolvoval výstup s litrem studené vody, už používám výhradně plyňák(var2).
gizna13:42:35 06.05.2005
odpovědět 
   Re: Vařič do hor
Mám asi 20 let starý Horal (lidově bývá nazýván Vařík, ale Vařík je něco jiného, skutečný Vařík zná jen málo lidí). V -20 to udělá litr čaje za čtvrt hodiny, ale je to strašně háklivé na průvan (nízkotlaký vařič, snad všechny horo/turo plyňáky jsou tlakové), hoří jen to co se odpoařuje, takže amatérská výroba použitelného tekutoliháče je problematická.

Finta spočívá v tom, že celý vařič a blízké okolí musíš polít lihem, zapálit, vařič se tím rychle zahřeje a začne odpařovat líh, výpary chytnou a na nich vaříš. Takže musíš vařit značně opatrně, na nehořlavé podložce (např. v hliníkové krabici na jídlo.

Jinak liháč je uveden jako extrém, recese, pro případ, že by se někdo chtěl vsadit a argument ad absurdum, že Var na Blank bohatě stačí.
Joe15:40:58 06.05.2005
odpovědět 
 Re: Vařič do hor
Nejdřív bych si rozmyslel, kolik toho budu na jeden zápřah vařit. Roztápění sněhu, raději ledu, sežere o chlup víc, než uvaření vody. Pokud budeš vařit pro max. 3 lidi, volil bych plyn. Když to bude víc, tak benzín. Výkon vařiče je tak trochu demagogie. Např. Var poskytuje takový výkon, který je stejně k ničemu, protože plameny šlehají kolem ešusu. U benzínových vařičů je komplikovaná manipulace, ale jejich výkon je stabilní. Plynové vařiče limituje teplota v bombě. Odběrem plynu se ochlazuje, až se dostane kus nad bod varu plynu a ten pak má velmi nízký tlak. Vařič pak může mít výkon třeba 10kW, ale stejně bude skomírat. Potom už není velké vaření moc OK, pokud bombu neohřeješ. Sám jsem si pár vařičů dělal a testoval, ale teď používám na plyn Var, na beznin DragonFly od MSR.A pokud je k dispozici plyn, na benzíňák ani nepomyslím.
Michal13:35:45 06.05.2005
odpovědět 
  Re: Vařič do hor
No, já potřebuji vařič pro dvě osoby. Budem muset samo roztápět sníh. Na Varu se mi líbí, že má závětří a je cenově dostupný. Nerad bych se ale dostal do situace, že budu rozehřívat litr sněhu třeba hodinu. Prostě to nesmí tam nahoře kiksnout...
Jarda13:43:03 06.05.2005
odpovědět 
   Re: Vařič do hor
Zda se, ze se chystate na normalku MB, dej sem na tebe nejaky mail, muzu poslat nejake info, jestli by teda byl zajem...
Gluton11:23:12 08.05.2005
odpovědět 
    Re: Vařič do hor
O případné informace vychazející z osobní zkušenosti bych měl zájem a i když jsem dotaz nepsal, posílám e-mail: kareldusek@seznam.cz
Almazek16:29:29 09.05.2005
odpovědět 
  Re: Vařič do hor
No, já potřebuji vařič pro dvě osoby. Budem muset samo roztápět sníh. Na Varu se mi líbí, že má závětří a je cenově dostupný. Nerad bych se ale dostal do situace, že budu rozehřívat litr sněhu třeba hodinu. Prostě to nesmí tam nahoře kiksnout...
Jarda13:44:39 06.05.2005
odpovědět 
   Re: Vařič do hor
Dobrý den, pokud mohu poradit, tak nejlepší je vařit Varem (mám Var 1, bomby doplňuji přes přepoušťák) uvnitř stanu. Na karimatku se dá hliníková krabice na jídlo, na to vařič a hlavně vhodný typ hrnce s pokličkou, ešus není zrovna ideální, používám už 10 let menší a širší hliníkový hrnec s pevnou rukojetí a poklicí. Je lehký a dobře se s ním manipuluje, hlavně rozměry a objemem dobře odpovídá výkonu vařiče.
Při vaření ve stanu, hlavně při zvednutí pokličky a pití, se dostává dovnitř vlhkost, je dobré dát spacák do igelitu. Jinak je to naprosto v pohodě.
Sníh se večer nabere do igelitky, např. Delvita taška dokonale těsní, ve stanu není vliv větru a na doplňování kyslíku bez problémů stačí větrací otvory v uzavřeném stanu. Po uvažení se čaj přelije do termosky a vaří se pořád dál, třeba dvě hodiny v kuse.
Na zapalování je lepší mít zapalovač, piezzo není v zimě ideální. Hlavně při plné bombě je potřeba pomalu pouštět plyn, ve výšce je větší přetlak a plyn jinaak plamen uhasí, přidat se může až během hoření.
Pokud se na MB přijde brzy odpoledne, nejlepší je mít na dva lidi dva vařiče, vařit se dá i v okopu u stanu. Večer se pořádně najíst a napít, navařit zásobu na druhý den a ráno bez vaření za světla vyrazit k vrcholu, pořádně se uvaří až po návratu z vrcholu. Petr Lavička
Petr Lavička
Lavička14:40:50 06.05.2005
odpovědět 
 Re: Varic do hor
Never tomu, to jak uvaris zavisi prevazne na slozeni palivove smesi, kvalite zavetri a izolaci nadoby. V zavislosti na uvedenem se da na VARu II varit prijatelne treba v -20. A naopak, vykonem varice vetsinou nic moc nezachranis.

K informacim prodavacu z Hudace doporucuju pristupovat s maximalni ostrazitosti.
jk13:57:03 06.05.2005
odpovědět 
  Re: Varic do hor
Je fakt, že ty prodavači maji nějakej ten přesvědčovací kurz. Když na to přijde, tak můžeš roztávat sníh i nad svíčkou, ale jde spíš o rychlost a komfort. Ty Colemanový vařiče jsou dobrý, ale nemaj k nim závětří a cena je také dost vysoká - dilema.
J.14:14:54 06.05.2005
odpovědět 
   Re: Varic do hor
Sam se ted chystam na Primus Omnifuel. Poresena stranka plyn a tekuty palivo akorat ta cena je trochu dojimava.
Stepan Ptacek14:26:58 06.05.2005
odpovědět 
    Re: Varic do hor
Krajina se do tmy noří
naše VARy věrně hoří
z ešusů se silně páří
něco k snědku už se vaří
potom ještě čaj či svařák
ze zimy je rázem pařák
a tak to jde celý týden
s VAREM 2 my nezahynem!
Husté:15:25:34 06.05.2005
odpovědět 
    Re: Varic do hor
Mam cerstve darem MULTIFUEL a je to podle mě dobrá kombinace - benál je levné palivo, na plyn to může chodit ve stanu. Mám ještě MSR, ale toho času v opravě, MULTIFUEL je
- o něco těžší
+ je stabilnější
+ lépe se manipuluje s pacičkama
+ mene se zadelava sazemi

Další zkušenosti ještě nemám. Ale s benzínem jsem spokojen a možnost připojit plyn mě vyhovuje. A VAR? Ten v Hudaci nedoporucili jen kvuli cene, jinak je to fajn varic, s podchlazenym plynem mam ale horší zkušenosti a na můj ešák je bohužel závětří malé (dusí se tam plamen).
Lawodge22:57:23 06.05.2005
odpovědět 
     Re: Varic do hor
Tak vem kombinacky a trosku si zavetri uprav ;-) Staci, aby mezi zavetrim a esakem bylo par mezer a pak by se to dusit uz nemelo...

VAR nedoporucili kvuli cene... To jako, ze je moc levnej a v Hudaci by meli malej kseft, tak doporucej drahej "supervaric"?
Gluton23:00:34 07.05.2005
odpovědět 
 Re: Varic do hor
Never tomu, to jak uvaris zavisi prevazne na slozeni palivove smesi, kvalite zavetri a izolaci nadoby. V zavislosti na uvedenem se da na VARu II varit prijatelne treba v -20. A naopak, vykonem varice vetsinou nic moc nezachranis.

K informacim prodavacu z Hudace doporucuju pristupovat s maximalni ostrazitosti.
jk16:32:45 06.05.2005
odpovědět 
 Re: Vařič do hor
Co říkáte na tohle? Taky si myslím že záleží víc jak (a v čem) vaříš než na čem vaříš:
www. svetoutdooru. cz/ Users/ Clanky/ clanek.asp? id_clanku=446
(Je to jeden odkaz, spojte si to, diskuze mi zakazuje \"dlouhý slova\" - nechápu proč, ale je to tak...
18:24:01 06.05.2005
odpovědět 
  Re: Vařič do hor
na Blanc Var určitě stačí . A i kdyby to náhodou kikslo (tak 1%) tak si vodu koupíš na Gouteru. Taková nouzovka
Mara19:41:19 07.05.2005
odpovědět 
   Re: Vařič do hor
Mozna je to jen muj pocit, ale zda se mi ze treba VAR ma vetsi spotrebu nez Coleman.. je to mozne? Varil jsem na nejakem typu colemana a pak jsem jeden vikend pouzil var a mel jsem pocit ze plyn z bomby mizi zavratnym tempem...
steep10:06:47 08.05.2005
odpovědět 
    Re: Vařič do hor
To by se muselo vyzkouset, pro oba varice stejny podminky a pak vazit kolik plynu ubylo... Treba v lete na velky bombe v pohode varis tyden a v zima jen dva dny..
Gluton11:25:42 08.05.2005
odpovědět 
     Re: Vařič do hor
No prave ze pro to vareni na colemanu byly jeste horsi podminky... a pri tom mensi spotreba.
steep12:45:18 08.05.2005
odpovědět 
    Re: Vařič do hor
VAR má citlivé ovládání. Pokud regulaci roztočíš", vařič viditelně víc něhřeje ani rychlost vaření se moc nezmění, ale rychlost ůbytku paliva vzrocste dramaticky.
jk21:39:09 08.05.2005
odpovědět 
     Re: Vařič do hor
Souhlasím s názorem JK - poslední příspěvek,nevím ale co to všichni melete o vysokém výkonu u VARU 2 . Tabulkový - udávaný výkov má sice 2800Watt ALE třeba Colemany a Campingazy mají snad všechny 3000Wattů je to možná jen o málo více,ALE alespoň třeba ten starší Var měl malinkatý hořáček velikostí vršku od piva a nádobu ohříval spíš "bodově" a ve větru bez DOKOUPENÉHO závětří toho moc věru neuvaříš.Nezdá se mi,že by Var2 měl nějak výrazně větší hořák.A jak praví JK když otevřeš ventil naplno tak spotřeba silně stoupne.A na rozehřívání sněhu je lépe mít větší nádobu a zde se lépe uplatní větší hořák. Další věc je cena plynu.Já mám Campingaz, bomby maj všude a v supermarketech : Interspar,Baumax,Carrefour... mívají akční slevy a bomby se dají koupit daleko levněji než od tuzemského Varu-ten je na můj vkus značně drahý /bomby/, sice levný vařič ale předražené bomby.Navíc Campingaz je prodáván i se závětřím a nemusíš nic dokupovat. Dokoupit se ale třeba dají redukce na dvoukilovou bombu,třeba na vaření v zákl. táboře... Jinak samozřejmě platí co bylo už řečeno výše, že Var stačí-pro tuto akci- to je bezpochyby.
PETR HORAL11:39:44 09.05.2005
odpovědět 
      Re: Vařič do hor
Ahoj. Asi nemám tolik zkušeností co ostatní, ale zkusím to. Letošní zimní táboření, -10 až -15. Měla jsem VAR 2 a bomby Coleman zimní směs (30/70). Vařič fungoval v pohodě, bomby jsem musela průběžně nahřívat, aby líp hřály. Ostatní, kteří měli přepouštěné (tj. tuším 50/50), vařili v pohodě. Druhý vařič by se určitě hodil. Celkem dobře fungoval takový alobalový obal kolem celého vařiče včetně bomby - izoloval a zároveň dobře vedl teplo.
Martina11:17:47 10.05.2005
odpovědět 
      Re: Vařič do hor
O vařiči na plyn s kupovanýma bombama jsem vůbec neuvažoval - to je strašně drahé, neekologické, a prodávaná směs má horší vlastnosti než "LPG" :-)

VAR má stejný závit jako bomby MSR, Coleman nebo Karrimor - Karrimor jsou asi nejlevnější kartuše na trhu.

VAR s malým hořákem je VAR 1, na rozpouštění sněhu je to jedno. Jestli je hořák velký nebo malý se neprojeví, to se projevuje u vaření.

jk12:06:04 10.05.2005
odpovědět 
 Re: Vařič do hor
Tak já nevím, Jardo, zda tato otázka není myšlena jako žert. Odpovídal jsem tady totiž na ní už několikrát. Prostě si prolistuj diskusi směrem dozadu. O výhodách a nevýhodách jednotlivých važičů, paliv, směsí jsme už tady diskutovali.

Jestli to však má být otázka směřovaná na prověření pozornosti "moudrých starců" kteří tak mohou recyklovat své příspěvky, je na místě :-)
Tomáš F.12:41:29 11.05.2005
odpovědět 

Reklama:
 Foto dne:

Lezení nad Monacem
 Databáze cest:
Všechny cesty (173436)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Llegar Y Besar El Santo 7a Chulilla
Paluis 5c Olba
Schwabentraum 7b Bolulla
Ke Sort Ke Senk! 7b Jérica
Manolis 5c Leonidio
Nově komentované:
Černá Perla XIIa Labské Údolí - Pravý Břeh
Tanta Guasa 6c Jérica
Bella Duracella 6b Leonidio
Super Bibe 6b+ Leonidio
Gaia 8b Kalymnos

 Nově v diskusi:
Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | vkládání fotek u cest | Re: Ach to lezeni na top rope | Re: Podmínky v Tatrách | Podmínky v Tatrách | Re: posuv opletu lana uprostřed | Re: nehmotné kulturní dědictví unesco | Re: nehmotné kulturní dědictví unesco |

 Nové komentáře:
Re: Údržba skal - správci | Černá Perla | Koleno od Kozy | Re: Údržba skal - správci | Re: není | Re: Údržba skal - správci | Re: Manažer | Re: zprávy z lyžařaského svazu | Re: Manažer | není |

 Kde to vře:
Nadcházející valná hromada ČHS má být 13. dubna 2024 v Praze (124)
Vstříc lepším zítřkům. A nebo ne? (104)
Mauritánie – únor 2024 (19)
Žádost o zařazení na program Valné hromady ČHS 2024 (16)
Video: Adam Ondra dává na flash boulder za 8B(+) ve Švédsku (10)
Refresher: ČHS zveřejnil sexistický inzerát, musel se omluvit (8)
Olympijské sporty se nově rozšíří o skialpinismus (5)
Saské pískovcové lezení je na seznamu kulturního dědictví UNESCO (2)
Zemřel Pit Schubert (2)
Video: Adam Ondra radí, jak při lezení používat koleno (2)

 Nově v inzerci:
Prodám nevyužitý matroš. | Bunda Arcteryx Alpha GTX Pro | Skialp set Lusti 177 + Dynafit + Colltex | Prodám nevyužitý matroš. | Švýcarská dálniční známka 2024 | Čelovka PETZL ACTIK CORE 350 lm + Pouzdro NOCTILIGHT | Různé: VÝŠKOVÉ PRÁCE NASTÁLO V PRAZE 320- 480 Kč/hod 59 000 až 7 | Dětský sedák Simond - celotělový | Trip spanelsko | Péřovka North Face |

 Anketa:
Jaký je váš názor na dodržování lezeckých pravidel?
 Plně je respektuji 
 123 
 Většinou respektuji, záleží na konkrétní situaci 
 130 
 Mám s tím problém, ale občas ano 
 134 
 Nezajímá mě to, lezu podle svého. 
 116 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.