LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Lepší blbý než žádný jištění.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Pískaři jsou zpět!
Nová kniha Medaile na chvíli o olympijském příběhu Adama Ondry
Nová kniha Lékaři na horách: neviditelní hrdinové

Závody
SP skialpy Cortina d’Ampezzo ITA (06.04)
SP Šanghaj (09.04)
SP Wujiang (12.04)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Trojan 12471
3.Šindel 12306
Bouldry:
1.Volf 11153
2.Stráník 10825
3.Stráník 10803
Hory:
1.Groš 7918
2.Punčochář 6708
3.Černý 6708

Výsledky
AIX ÁDR BOULDER SESSION (09.03)
2. ČP v bouldrech Praha (02.03)
ČP v bouldrech Praha (17.02)

Deníčky
5517 lezců
1086730 cest
Nové přelezy:
El Tractor 7c+
Panel 7C
Maloskalsk 7C
To Pal Nio 7b
Gaia 8b
Smutná Lid 7C
Bandita 7C
Tropicana 5.12d
Neuropatol XIa/XIb
Paranormál Xb

Stěny
Lezecká stěna Polička - Polička
Lezecká stěna SKP Policie - České Budějovice
Boulder centrum VUT v Brně - Brno

Prodejny
Rock Point Ostrava Avion - Ostrava jih
HUDYsport - Liberec
HORALSPORT - KLADNO

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Diskuse

Vložení přispěvku 
 Peníze pro Boulder Bambini03.08.2016
Neví někdo, co je spolek Boulder Bambini? Vykázali 382 dětí se závodní aktivitou, na které bylo od ČHS podle
http://www.horosvaz.cz/res/ archive/133/019262.pdf?seek= 1467366040

vyplaceno 38200,- Kč. Nikde ale takový spolek najít nem
 Re: Peníze pro Boulder Bambini03.08.2016
gogole https://www.boulder.cz/boulder-bambini-2016-s458
  Re: Peníze pro Boulder Bambini03.08.2016
To jsem četl, ale nemohl jsem tomu tak nějak uvěřit.

Opravdu mi chceš tvrdit, že se
  Nesedící počty závodících dětí03.08.2016
Cituji z webou Boulder Baru - 1. kolo Boulder Bambini 2016 už je minulostí. Konalo se v sobotu 23.1.
   Re: Nesedící počty závodících dětí05.08.2016
Tak si taky něco vytunelujte a dejte pokoj :-).
    Re: Nesedící počty závodících dětí05.08.2016
Presne, taky to rikam poldum, soudcum a spol. Tak si taky nekoho zabijte a neotravujte!
     Re: Nesedící počty závodících dětí06.08.2016
Jsem v zahranici a na spatnem signalu. Tezko budu reagovat na jednu z dalsich nekoncicich diskusi.
      Kam mizí peníze ČHS?06.08.2016
Já si o tobě vždy myslel, že jsi šikovný. A že se vysvětlení určitě najde. Jasně, interní závody, to
       Re: Kam mizí peníze ČHS?07.08.2016
Oje a uz to zase jede...hledas pudla kde neni. Slova jako sikovny a umis v tom chodit jsou mimo misu
        Re: Kam mizí peníze ČHS?07.08.2016
Vím, kde se pohybuje podpora svazu. A znám i vaše závodu. A nepochybuji o tom, že celý ten případ je
         Re: Kam mizí peníze ČHS?07.08.2016
Kdo se stará, ten má. Co tady řešíš? Zaháčkuj se v ČHS s dostatečně silným žaludkem a taky budeš mít
         Re: Kam mizí peníze ČHS?07.08.2016
Hele proč nenakrmit chudáka Lezec.cz dalším bulvárkem, co? Máš kliku, že jsem pro srandu a nemám vůb
          Re: Kam mizí peníze ČHS?07.08.2016
Odpovězeno v diskuzi Soutěžní lezení příspěvkem v 09:38:23 07.08.2016

A to, z jaké ka
           Re: Kam mizí peníze ČHS?07.08.2016
Ale ten balík jinak rozdělit nejde, nebo vlastně jde ale pak nic nedostaneš. Víš jak se rozdělují fi
            Re: Kam mizí peníze ČHS?08.08.2016
Odpověď na tvůj komentář je poměrně přesně shrnuta v jiném foru v příspěvku Koupím dítě, zn: za 150,
             Re: Kam mizí peníze ČHS?08.08.2016
Tak ještě jednou: tyhle peníze nemůžou jít do závodního lezení, mají prostě jiný účel - nábor, přivé
             Zacni makat a ne plakat08.08.2016
Tak hele a ted uz konci legrace a normalne me zacinas fakt vysirat a to se mi teda dost nelibi vzhle
              Re: Zacni makat a ne plakat08.08.2016
No jo, bohužel jste ani ty, ani kolega výše nepochopili, o čem jsem od začátku psal. Bohužel to souv
               Re: Zacni makat a ne plakat08.08.2016
O transparentnosti jsi zatím nepsal. Pochopil jsem jen, že svazu a Oliváčovi vyčítáš že dělají něco
                Re: Zacni makat a ne plakat08.08.2016
Od začátku jsem psal, že mi nejde o Oliváče a že to nemá brát osobně. Ale je to on, kdo čerpal nejvě
                 Re: Zacni makat a ne plakat08.08.2016
Motas se v tom pekne :). Jak uz jsem psal...dej se vysetrit a treba ti pomuzou. Za oddil je to cisty
                  Re: Zacni makat a ne plakat08.08.2016
Nechápeš, nechápeš, nechápeš... Jsi-li příjemce dotací z veřejných peněz, mělo by být podloženo, za
                   Re: Zacni makat a ne plakat08.08.2016
Hele, když konkrétně Oliváče zmiňuješ, nemůžeš se divit, že se cítí osobně dotčenej, i když od začát
                    Re: Zacni makat a ne plakat08.08.2016
Hezky napsáno, děkuji.
                    Re: Zacni makat a ne plakat08.08.2016
Hezky napsané. Ale je to s tou aktivitou reálné? Mé komenty se týkají v zásadě jedné věci - závodníh
                     Re: Zacni makat a ne plakat08.08.2016
Chtěl jsem říct, že když se hodně dlouho o nějakém problému pořád jenom mluví, ale neposune se to ni
                   Re: Zacni makat a ne plakat08.08.2016
Jenze ja to chapu, chapu, chapu a ty pochop, ze places sice nahlas, ale ouplne blbe. Jak jsem psal p
                    Co na to Revizní komise?08.08.2016
Oliváči, promiň, ale já jsem asi vážně retardovaný a spoustu věcí nechápu. Nechci tě rušit při odpoč
                     Re: Co na to Revizní komise?08.08.2016
ty musis bydlet v Mimoňove ulici, prudit a ani nevedet jak se veci delaji. Podaval/li si nekdy zados
                      Re: Co na to Revizní komise?08.08.2016
Ano? A můžeš nám mechanismus popsat? Jak lze úplně přesně vědět nebo vyčíslit, že k 31.5. bude závod
                       Re: Co na to Revizní komise?08.08.2016
nebudu plytvat svuj cas s anonymem...
                       Re: Co na to Revizní komise?08.08.2016
Jako vsechny podobne diskuse zde na Lezci i tato je a bude nekonecna. Ja nemam jakykoliv problem se
                        Re: Co na to Revizní komise?09.08.2016
Gratuluji k super odhadu. Normální člověk by půl roku dopředu třeba uvedl 350 nebo 400, možná ti lep
                         Re: Co na to Revizní komise?09.08.2016
Díky za zvýšení citačního indexu, musím ovšem upozornit, že se z mé strany jedná pouze o domněnku (n
                         Re: Co na to Revizní komise?09.08.2016
Ty jsi úplně mimo a bez základních informací. Tohle je první rok kdy existuje nějaké vicezdrojové fi
                          Re: Co na to Revizní komise?09.08.2016
Ještě si zkusím tipnout. Tvoje dítě nebo tréninkový svěřenec obráží všechny závody, ty sedíš někde v
                           Re: Co na to Revizní komise?09.08.2016
U14 už máme naštěstí z sebou, ale docela mne mrzí, kam se zbytečně závodní lezení dostalo. Stačí se
                          Re: Co na to Revizní komise?09.08.2016
Problém vidím v tom, že nejsi schopen (nebo ochoten?) o tom uvažovat trochu komplexněji. Píšeš o tom
                         bude lip09.08.2016
Ver ze bude lepe :) makej na tom, tlac na spravna mista, nebud zalezlej pod dekou anonymity a jdi s
                    Re: Zacni makat a ne plakat08.08.2016
Jsou mnozi, kteri na svazu zkouseli ptat a pote vznikla takova zajimava a nevidana smernice :). Znas
                     Re: Zacni makat a ne plakat08.08.2016
Ono to odkazování na svaz má logiku. Sdružení napíše, že vše poskytlo svazu, svaz napíše, že to s oh
               Re: Zacni makat a ne plakat08.08.2016
Aniž bych do věci viděl: tohle je záležitost ČHS. Přesně tohle jsou důsledky odmítnutí směrnice o in
                Re: Zacni makat a ne plakat08.08.2016
Aniž bych do věcí viděl: diskutovaná strategie je nákup mrtvejch duší, ale to není ojebávka na členy
                 Re: Zacni makat a ne plakat08.08.2016
Honza Bloudek? Jestli ano, tak jsme rád, že jsme opakovaně jako oddíl hlasovali proti jeho zvolení d
                  Re: Zacni makat a ne plakat08.08.2016
Krádež je svinstvo, to souhlasím. A vcelku ani nemám problém s odsudkem výše uvedeného postoje, prot
                   Re: Zacni makat a ne plakat08.08.2016
On někdo krade? Dokaž to, jinak jsou to kecy a jděte s tím někam.
                    Re: Zacni makat a ne plakat08.08.2016
Abych to upřesnil: nemám problém s tím, že někdo odsoudí můj (výše zmíněnej) postoj. Kterej je takov
                     Re: Zacni makat a ne plakat08.08.2016
Jak chceš s takovým viděním světa kolem sebe kázat o morálce?:-)



                     Re: Zacni makat a ne plakat09.08.2016
Do prdele. To jsme to dopracovali. Pětadvacet let po pádu komunistický kliky, která si stát přivlast
                      Re: Zacni makat a ne plakat09.08.2016
Sranda, jak tady kamenujte honzu, ktery se alespon nebal svuj postoj rict a bez povsimnuti ponechava
                       Re: Zacni makat a ne plakat09.08.2016
Já bych řekl, že tento postoj není úplně ojedinělý. Ovšem je otázka, zda na tomto postoji a přístupu

 NW grat na GG02.08.2016
Ahoj, nemate nekdo zkusenosti s cestou NW grat na Grossglockner (nastup ze strany Stuedlhuette)? Stuedlgrat i normalku znam. Srovnani s Stuedlgratem, jisteni, nastup, vybaveni, tipy. Jakekoliv info vitane, neco jsem nasel na webu, ale nic moc. Diky. Drobo
 Re: NW grat na GG02.08.2016
Jestli je to žebro (jediné) vlevo od Strudlgratu, tak to znám. Je to moc hezký, nejsou tam moc lidi.
  Re: NW grat na GG03.08.2016
Diky, jo je to to zebro vlevo. Vidim, ze tam nekde budou I nejake borhaky, to potesi a alespon ukaze
   Re: NW grat na GG03.08.2016
Ahoj. Neber mě teď úplně na stopro. Neznám aktální podmínky (ledovec a ty firnový pole). Lezl jsem p
    Re: NW grat na GG04.08.2016
Jeste jednou diky, vycerpavajici popis. Tak snad pocasi a podminky na nastupu dovoli.

 Soutěžní lezení ...01.08.2016
Na webu ČHS J. Bloudek tvrdí "Závody bude mít na starost pořadatelská firma climb4, která využije své marketingové kontakty a zkušenosti a lépe pokryje náklady nutné pro kvalitní přípravu, bez které se závod neobejde."
climb4 s.r.o. má z
 Re: Soutěžní lezení ...02.08.2016
Vypada to na janabrachismus jako prase, kdy si, zda se, particka kamaradu udelala z CHS dojnou kravu
  Re: Soutěžní lezení ...02.08.2016
Umíš číst? Celkem jasně je napsané že to rozpočet svazu nezatěžuje. Kdo z vás znal jména jako Žák ne
   Místo konání02.08.2016
Opravte mě, ale nepamatuji se, že by kdy byl ČP v boulderingu v hale nákupního centra. A dnes jsme v
    Re: Místo konání03.08.2016
2.5.2016 nákupní centrum Borská pole, Plzeň?
     Re: Místo konání03.08.2016
21.5.2015 - oprava
      Re: Místo konání03.08.2016
Prázdná hala po hobby marketu vedle Tesca a podle toho to tam taky vypadalo. Další rok v bývalém dep
   Kam mizí peníze? 02.08.2016
Nejde o to, že nezatěžuje rozpočet. Jde o to, že to vygeneruje nějaký zisk a ten zisk může být bez k
   Re: Soutěžní lezení ...02.08.2016
Kde presne je prosim napsano, ze to rozpocet svazu nezatezuje? Jedine co jsem nasel je, "Finanč
   Re: Soutěžní lezení ...02.08.2016
Zaka a lezeni do skol znalo hodne lidi. Dokonce i mnozi bezni navstevnici urcitych boulderovek :).
    Re: Soutěžní lezení ...03.08.2016
Nebýt Jirky Žáka, tak se ČP v boulderingu potácí v podobných problémech jako obtížnost. Ovšem okolo
    Re: Soutěžní lezení ...03.08.2016
Buď konkrétní. Žáka znalo pár lidí a návštěvníků bouldrovek,protože ve Slaném bouldrovku sám vlastní
     Re: Soutěžní lezení ...03.08.2016
Climb4 bude asi odpověď na nefunkční,nebo ne zrovna přívětivě přijaté SEKání...pardon Padání.
     Re: Soutěžní lezení ...03.08.2016
Tak když to tak vše víš, tak mohl bys vysvětlit ten rozpor v dotacích pro Oliváče? Cituji z jiné dis
     Re: Soutěžní lezení ...03.08.2016
Je to velmi jednoduche. Proti Zakovi, lezeni do skol se lezecka obec neozyvala. Ted se lezecka obec
      Re: Soutěžní lezení ...03.08.2016
"Kopeš za"...za co tu kdo kope?Myslím,že nikdo za nic.Kvantita vždy vyprodukuje aspoň zlom
       Re: Soutěžní lezení ...03.08.2016
Jak tohle cele souvisi s touhle diskuzi???
        Re: Soutěžní lezení ...03.08.2016
Jednoduše.Když se někdo ptá na finanční dotace pro bambini a lezenidoškol,může se snadno zeptat přím
         Re: Soutěžní lezení ...03.08.2016
A proč? Toto není otázka, proč to dostali, ale otázka, proč jim to dali. Zažádat si může každý o co
       Re: Soutěžní lezení ...03.08.2016
Upřímně - proč bych se ptal Oliváče? Toho se mohu ptát, až to bude naše soukromá akce. Ale tady jdou
        Re: Soutěžní lezení ...03.08.2016
No a proč se ptáš tady a ne na svazu? Lezec je soukromý web a s ČHS nemá kromě vzájemného zobrazován
         Re: Soutěžní lezení ...03.08.2016
A proč bych se nemohl zeptat tady, když si myslím, že to je otázka, která by měla zajímat všechny čl
          Re: Soutěžní lezení ...03.08.2016
Zeptat se pochopitelně můžeš, ale nejspíš se tu nic nedozvíš a řekl bych že to asi víš a dotazy nepo
           Je toto rýpání?03.08.2016
Rýpl? Pokud se někde objeví situace, která připomíná malou domů, tunelování či jánabráchismus a nikd
           Re: Soutěžní lezení ...04.08.2016
Stejne tak vi, ze na svazu se uz tuplem nic nedozvi. Ale to ty asi taky vis a pouzivas to jako prost
            Re: Soutěžní lezení ...07.08.2016
Uffff neee :))) to neni moznyyy. Ty jsi fakt spadl z porodniho stolu ne?! Meles tu povidla s melouny
             Re: Soutěžní lezení ...07.08.2016
Karin pořádala ČP i v ostravském nákupáku a mimojiné tam byla skvělá atmosféra :-).
             Re: Soutěžní lezení ...07.08.2016
Jak víš, že ty závody neznám? A že s tebou spojuji Resche jen na základě fotky? Ale jdi, spojení je
              Re: Soutěžní lezení ...07.08.2016
Poslední prosím ať už je to poslední :) Ty závody evidentně neznáš,protože nemáš odkud. Proběhly int
               Koupím dítě, zn: za 150,-07.08.2016
Tak znovu - bereš si to osobně jako útok na svojí osobu, ale není to tak zamýšleno. To, co je zde kr
                Re: Koupím dítě, zn: za 150,-07.08.2016
Prodam dve, ale s penezma mi prosim pockej az po vyplate. :)
         Re: Soutěžní lezení ...03.08.2016
A proc na to tady teda odpovidas? :)
A co tyka smerovani dotazu na svaz a ocekavani odpovedi

 Bolest žeber01.08.2016
Ahoj, před týdnem jsem v dolezu poslední cesty ucítil pichlavou bolest na pravé strany pod žebry (spodní část hrudního koše - pravý bok). Dolez klasika, půlku těla navalíte okraj skály a dál se šoupete co to de. Já se při tom dost natáhl pravou rukou po c
 Re: Bolest žeber01.08.2016
Podobnou zkušenost nemám, ale jako ranhojič-amatér bych tipoval na natáhnutí nějakého svalu. Popis t
 Re: Bolest žeber02.08.2016
Taky je možné že máš to žebro jen zablokované. S tím většinou umí docela rychle pomoci fyzioterapeut
 Re: Bolest žeber02.08.2016
Mívám s tím taky občas problém. Má FT říká, že prý vyhozená žebra. Naposledy se mi to povedlo, když
 Re: Bolest žeber05.08.2016
Na 99% mas pretoceny zebra/o. Zajdi si za fyzioterapeutem. Naprava je rychla a nijak zvlast bolestiv
 Re: Bolest žeber05.08.2016
skříplej nerv nebo něco...dej si teplou vanu, plzeň, vyspi se a když to bude ještě bolet tak ibáč ..

 stanování pod Midi01.08.2016
Chci se zeptat, jak to aktuálně vypadá se stanováním na ledovci pod Aiguille du Midi. Byly jste tam někdo letos a prudil někdo? Mám pocit, že se to tu objevilo nedávno, ale nemůžu to najít, tak se omlouvám všem, kterým to tu bude vadit :) Díky za odpověď.
 Re: stanování pod Midi01.08.2016
My tam letos spali a nebyl žádný problém.
 Re: stanování pod Midi02.08.2016
Je to tam v poho a nikdo neprudi.
  Re: stanování pod Midi03.08.2016
díky moc za info.

 průvodce Kalymnos01.08.2016
Ahoj, nemáte někdo nejnovějšího průvodce na Kalymnos?
 Re: průvodce Kalymnos01.08.2016
Ahoj, ja ho mám. Co potrebuješ?

 Skály u Jičína31.07.2016
Zdravim, vyrážíme v půlce srpna do okolí Jičína, proto prosím o radu kde je pěkné lezení. Prachovské skály? Nějaká alternativa k tomu, písek nemáme moc osahaný, ale určitě se tam podíváme. Popř. nějaké tipy na Prachově pro nepískaře? Něco lehčího pro akli
 Re: Skály u Jičína01.08.2016
Kdyby jste se na Prachově necítili, dá se zajet na sportovky do Hořic (cca 30km).

htt

 Drátník - nalezený friend31.07.2016
Včera(sobota 30.7.) jsem na Drátníku vybojoval frienda o kterého se předtím několikrát marně pokoušel nešťastný majitel. Pak už jsem ho tam nikde nenašel. Tak že se o něj už nemusí strachovat a má ho u mě v Brně schovaného, stačí napsat..

 vzdálenost nýtů štand29.07.2016
Poradí nějaký metodik křížený se stavařem jak daleko od sebe je vhodné (nutné) umístit průvlakové kotvy (průměr 10mm, délka 80mm) při instalaci štandu ze dvou nýtů? Výrobce uvádí pro beton (trhlinový netrhlinový) min. rozteč 70mm. Jde o štandy do žulové v
 Re: vzdálenost nýtů štand29.07.2016
ještě doplním, že jde o kotvu http://www.rawlplug.cz/ke-stazeni/card/1061/ Mate mě, že výrobce na kr
  Re: vzdálenost nýtů štand29.07.2016
pro kotvu 10, díra 10. Někdy si moc nesedne vrták a kotva a pak to mlátíš jak divej / popř. se kotva
   Re: vzdálenost nýtů štand01.08.2016
s křížkem po funuse ale přece:
1. na převlečnou kotvu desítku zásadně vrták desítka. ale vrt
 Re: vzdálenost nýtů štand29.07.2016
šikmo nad sebou - větší možná vzdálenost nýtů od sebe při zachování ideálního úhlu závěsu?
 Re: vzdálenost nýtů štand29.07.2016
Když si to přečteš celé, tak rozteč tam máš jasně napsanou 177mm! s koeficientem 1. Ano píšou i 70mm
  Re: vzdálenost nýtů štand30.07.2016
Díky. Tohle jsem původně přehlédl. Pochopitelně to je z hlediska mechaniky logický.
 Re: vzdálenost nýtů štand30.07.2016
Sic nejsem profesí stavař, kterého se dovoláváš, přesto připojím pár poznámek.
Předně by jsi
  Re: vzdálenost nýtů štand30.07.2016
Díky všem za rady. Plán je vytvořit cestu ve stěně s přístupovým trekem asi 6-7hodin (1500m nahoru,
   Re: vzdálenost nýtů štand30.07.2016
Tak ať se cesta povede!
 Re: vzdálenost nýtů štand01.08.2016
Jde o to, jestli chceš pojistit "jen" nýt nýtem proti případnému vytržení jednoho nýtu, ta
  Re: vzdálenost nýtů štand01.08.2016
dle popisu to není kvak ze zoufalství, kdy je rozvrtán každý špičatý šutr větší než pecen chleba :)

 Jizerské hory29.07.2016
Ahoj, doporučí mi někdo pěkné cesty v Jizerkách ? Díky Jakub
 Re: Jizerské hory29.07.2016
tam nic pěknýho není, hnusný příchody, drsná žula a odřený ruce,mechy a lišejníky, drolivý krystaly.
  Re: Jizerské hory29.07.2016
v jablonci Makak.. pohodli, rovna podlaha, zadnej hmyz, chlazene pivo na dosah ruky.
 Re: Jizerské hory29.07.2016
Tak třeba krásné klasiky na nejlepší šutráky: Nos, Zvon, Uhlířova čapka + Kovadlina, Viničná plotna,
  Re: Jizerské hory29.07.2016
A zase tak budou davy lidí, přitom je tam tak hnusně...
  Re: Jizerské hory31.07.2016
Díky!
  Re: Jizerské hory31.07.2016
Jak trefim k Jízdence? Hledal jsem ji podle průvodce ale nikdy nenašel...
 Re: Jizerské hory30.07.2016
Moc široká otázka. Zkus napsat v jaké obtížnosti, jak moc umíš lézt po vlastnim, v které oblasti se
  Re: Jizerské hory31.07.2016
Lezu kolem 6+, po vlastním se spíš učím. Na oblasti až tak nezáleží, ale určitě jsme chtěli na Nos.
   Re: Jizerské hory01.08.2016
tak to normálka na Zvon nebude to pravé ořechové
   Re: Jizerské hory01.08.2016
ještě taky zda spáry, nebo rajbasy (moc jiného tam v požadované obtížnosti není)
   Re: Jizerské hory01.08.2016
V nepřístupnější oblasti od Kozy (Oldřichovské sedlo) zkus "Klasickou" 5 na Dolní Lysou, d
    Re: Jizerské hory01.08.2016
Normálkou byla myšlena ta na Zvon
    Re: Jizerské hory01.08.2016
Díky moc za informace !
     Re: Jizerské hory01.08.2016
Dvojspára není nepříjemná proto, že je pro krátké horší, ale proto, že je to nejtěžší ještě pod prvn
      Re: Jizerské hory01.08.2016
S Dvojspárou souhlas. Jen bych řekl, že ze zmíněného místa se jde jednoduše vrátit, když se na to čl
       Re: Jizerské hory01.08.2016
Chlapi, jestli někdo leze normálně 6+ (předpokládám, že myslí UIAA 6+) a po vlastním se zatím spíš u
        Re: Jizerské hory01.08.2016
Sorry, podpis. Snad víc jak rok jsem nepsal na Lezce a nějak jsem vyšel z cviku :)

<<<   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214   215   216   217   218   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235   236   237   238   239   240   241   242   243   244   245   246   247   248   249   250   251   252   253   254   255   256   257   258   259   260   261   262   263   264   265   266   267   268   269   270   271   272   273   274   275   276   277   278   279   280   281   282   283   284   285   286   287   288   289   290   291   292   293   294   295   296   297   298   299   300   301   302   303   304   305   306   307   308   309   310   311   312   313   314   315   316   317   318   319   320   321   322   323   324   325   326   327   328   329   330   331   332   333   334   335   336   337   338   339   340   341   342   343   344   345   346   347   348   349   350   351   352   353   354   355   356   357   358   359   360   361   362   363   364   365   366   367   368   369   370   371   372   373   374   375   376   377   378   379   380   381   382   383   384   385   386   387   388   389   390   391   392   393   394   395   396   397   398   399   400   401   402   403   404   405   406   407   408   409   410   411   412   413   414   415   416   417   418   419   420   421   422   423   424   425   426   427   428   429   430   431   432   433   434   435   436   437   438   439   440   441   442   443   444   445   446   447   448   449   450   451   452   453   454   455   456   457   458   459   460   461   462   463   464   465   466   467   468   469   470   471   472   473   474   475   476   477   478   479   480   481   482   483   484   485   486   487   488   489   490   491   492   493   494   495   496   497   498   499   500   501   502   503   504   505   506   507   508   509   510   511   512   513   514   515   516   517   518   519   520   521   522   523   524   525   526   527   528   529   530   531   532   533   534   535   536   537   538   539   540   541   542   543   544   545   546   547   548   549   550   551   552   553   554   555   556   557   558   559   560   561   562   563   564   565   566   567   568   569   570   571   572   573   574   575   576   577   578   579   580   581   582   583   584   585   586   587   588   589   590   591   592   593   594   595   596   597   598   599   600   601   602   603   604   605   606   607   608   609   610   611   612   613   614   615   616   617   618   619   620   621   622   623   624   625   626   627   628   629   630   631   632   633   634   635   636   637   638   639   640   641   642   643   644   645   646   647   648   649   650   651   652   653   654   655   656   657   658   659   660   661   662   663   664   665   666   667   668   669   670   671   672   673   674   675   676   677   678   679   680   681   682   683   684   685   686   687   688   689   690   691   692   693   694   695   696   697   698   699   700   701   702   703   704   705   706   707   708   709   710   711   712   713   714   715   716   717   718   719   720   721   722   723   724   725   726   727   728   729   730   731   732   733   734   735   736   737   738   739   740   741   742   743   744   745   746   747   748   749   750   751   752   753   754   755   756   757   758   759   760   761   762   763   764   765   766   767   768   769   770   771   772   773   774   775   776   777   778   779   780   781   782   783   784   785   786   787   788   789   790   791   792   793   794   795   796   797   798   799   800   801   802   803   804   805   806   807   808   809   810   811   812   813   814   815   816   817   818   819   820   821   822   823   824   825   826   827   828   829   830   831   832   833   834   835   836   837   838   839   840   841   842   843   844   845   846   847   848   849   850   851   852   853   854   855   856   857   858   859   860   861   862   863   864   865   866   867   868   869   870   871   872   873   874   875   876   877   878   879   880   881   882   883   884   885   886   887   888   889   890   891   892   893   894   895   896   897   898   899   900   901   902   903   904   905   906   907   908   909   910   911   912   913   914   915   916   917   918   919   920   921   922   923   924   925   926   927   928   929   930   931   932   933   934   935   936   937   938   939   940   941   942   943   944   945   946   947   948   949   950   951   952   953   954   955   956   957   958   959   960   961   962   963   964   965   966   967   968   969   970   971   972   973   974   975   976   977   978   979   980   981   982   983   984   985   986   987   988   989   990   991   992   993   994   995   996   997   998   999   1000   1001   1002   1003   1004   1005   1006   1007   1008   1009   1010   1011   1012   1013   1014   1015   1016   1017   1018   1019   1020   1021   1022   1023   1024   1025   1026   1027   1028   1029   1030   1031   1032   1033   1034   1035   1036   1037   1038   1039   1040   1041   1042   1043   1044   1045   1046   1047   1048   1049   1050   1051   1052   1053   1054   1055   1056   1057   1058   1059   1060   1061   1062   1063   1064   1065   1066   1067   1068   1069   1070   1071   1072   1073   1074   1075   1076   1077   1078   1079   1080   1081   1082   1083   1084   1085   1086   1087   1088   1089   1090   1091   1092   1093   1094   1095   1096   1097   1098   1099   1100   1101   1102   1103   1104   1105   1106   1107   1108   1109   1110   1111   1112   1113   1114   1115   1116   1117   1118   1119   1120   1121   1122   1123   1124   1125   1126   1127   1128   1129   1130   1131   1132   1133   1134   1135   1136   1137   1138   1139   1140   1141   1142   1143   1144   1145   1146   1147   1148   1149   1150   1151   1152   1153   1154   1155   1156   1157   1158   1159   1160   1161   1162   1163   1164   1165   1166   1167   1168   1169   1170   1171   1172   1173   1174   1175   1176   1177   1178   1179   1180   1181   1182   1183   1184   1185   1186   1187   1188   1189   1190   1191   1192   1193   1194   1195   1196   1197   1198   1199   1200   1201   1202   1203   1204   1205   1206   1207   1208   1209   1210   1211   1212   1213   1214   1215   1216   1217   1218   1219   1220   1221   1222   1223   1224   1225   1226   1227   1228   1229   1230   1231   1232   1233   1234   1235   1236   1237   1238   1239   1240   1241   1242   1243   1244   1245   1246   1247   1248   1249   1250   1251   1252   1253   1254   1255   1256   1257   1258   1259   1260   1261   1262   1263   1264   1265   1266   1267   1268   1269   1270   1271   1272   1273   1274   1275   1276   1277   1278   1279   1280   1281   1282   1283   1284   1285   1286   1287   1288   1289   1290   1291   1292   1293   1294   1295   1296   1297   1298   1299   1300   1301   1302   1303   1304   1305   1306   1307   1308   1309   1310   1311   1312   1313   1314   1315   1316   1317   1318   1319   1320   1321   1322   1323   1324   1325   1326   1327   1328   1329   1330   1331   1332   1333   1334   1335   1336   1337   1338   1339   1340   1341   1342   1343   1344   1345   1346   1347   1348   1349   1350   1351   1352   1353   1354   1355   1356   1357   1358   1359   1360   1361   1362   1363   1364   1365   1366   1367   1368   1369   1370   1371   1372   1373   1374   1375   1376   1377   1378   1379   1380   1381   1382   1383   1384   1385   1386   1387   1388   1389   1390   1391   1392   1393   1394   1395   1396   1397   1398   1399   1400   1401   1402   1403   1404   1405   1406   1407   1408   1409   1410   1411   1412   1413   1414   1415   1416   1417   1418   1419   1420   1421   1422   1423   1424   1425   1426   1427   1428   1429   1430   1431   1432   1433   1434   1435   1436   1437   1438   1439   1440   1441   1442   1443   1444   1445   1446   1447   1448   1449   1450   1451   1452   1453   1454   1455   1456   1457   1458   1459   1460   1461   1462   1463   1464   1465   1466   1467   1468   1469   1470   1471   1472   1473   1474   1475   1476   1477   1478   1479   1480   1481   1482   1483   1484   1485   1486   1487   1488   1489   1490   1491   1492   1493   1494   1495   1496   1497   1498   1499   1500   1501   1502   1503   1504   1505   1506   1507   1508   1509   1510   1511   1512   1513   1514   1515   1516   1517   1518   1519   1520   1521   1522   1523   1524   1525   1526   1527   1528   1529   1530   1531   1532   1533   1534   1535   1536   1537   1538   1539   1540   1541   1542   1543   1544   1545   1546   1547   1548   1549   1550   1551   1552   1553   1554   1555   1556   1557   1558   1559   1560   1561   1562   1563   1564   1565   1566   1567   1568   1569   1570   1571   1572   1573   1574   1575   1576   1577   1578   1579   1580   1581   1582   1583   1584   1585   1586   1587   1588   1589   1590   1591   1592   1593   1594   1595   1596   1597   1598   1599   1600   1601   1602   1603   1604   1605   1606   1607   1608   1609   1610   1611   1612   1613   1614   1615   1616   1617   1618   1619   1620   1621   1622   1623   1624   1625   1626   1627   1628   1629   1630   1631   1632   1633   1634   1635   1636   1637   1638   1639   1640   1641   1642   1643   1644   1645   1646   1647   1648   1649   1650   1651   1652   1653   1654   1655   1656   1657   1658   1659   1660   1661   1662   1663   1664   1665   1666   1667   1668   1669   1670   1671   1672   1673   1674   1675   1676   1677   1678   1679   1680   1681   1682   1683   1684   1685   1686   1687   1688   1689   1690   1691   1692   1693   1694   1695   1696   1697   1698   1699   1700   1701   1702   1703   1704   1705   1706   1707   1708   1709   1710   1711   1712   1713   1714   1715   1716   1717   1718   1719   1720   1721   1722   1723   1724   1725   1726   1727   1728   1729   1730   1731   1732   1733   1734   1735   1736   1737   1738   1739   1740   1741   1742   1743   1744   1745   1746   1747   1748   1749   1750   1751   1752   1753   1754   1755   1756   1757   1758   1759   1760   1761   1762   1763   1764   1765   1766   1767   1768   1769   1770   1771   1772   1773   1774   1775   1776   1777   1778   1779   1780   1781   1782   1783   1784   1785   1786   1787   1788   1789   1790   1791   1792   1793   1794   1795   1796   1797   1798   1799   1800   1801   1802   1803   1804   1805   1806   1807   1808   1809   1810   1811   1812   1813   1814   1815   1816   1817   1818   1819   1820   1821   1822   1823   1824   1825   1826   1827   1828   1829   1830   1831   1832   1833   1834   1835   1836   1837   1838   1839   1840   1841   1842   1843   1844   1845   1846   1847   1848   1849   1850   1851   1852   1853   1854   1855   1856   1857   1858   1859   1860   1861   1862   1863   1864   1865   1866   1867   1868   1869   1870   1871   1872   1873   1874   1875   1876   1877   1878   1879   1880   1881   1882   1883   1884   1885   1886   1887   1888   1889   1890   1891   1892   1893   1894   1895   1896   1897   1898   1899   1900   1901   1902   1903   1904   1905   1906   1907   1908   1909   1910   1911   1912   1913   1914   1915   1916   1917   1918   1919   1920   1921   1922   1923   1924   1925   1926   1927   1928   1929   1930   1931   1932   1933   1934   1935   1936   1937   1938   1939   1940   1941   1942   1943   1944   1945   1946   1947   1948   1949   1950   1951   1952   1953   1954   1955   1956   1957   1958   1959   1960   1961   1962   1963   1964   1965   1966   1967   1968   1969   1970   1971   1972   1973   1974   1975   1976   1977   1978   1979   1980   1981   1982   1983   1984   1985   1986   1987   1988   1989   1990   1991   1992   1993   1994   1995   1996   1997   1998   1999   2000   2001   2002   2003   2004   2005   2006   2007   2008   2009   2010   2011   2012   2013   2014   2015   2016   2017   2018   2019   2020   2021   2022   2023   2024   2025   2026   2027   2028   2029   2030   2031   2032   2033   2034   2035   2036   2037   2038   2039   2040   2041   2042   2043   2044   2045   2046   2047   2048   2049   2050   2051   2052   2053   2054   2055   2056   2057   2058   2059   2060   2061   2062   2063   2064   2065   2066   2067   2068   2069   2070   2071   2072   2073   2074   2075   2076   2077   2078   2079   2080   2081   2082   2083   2084   2085   2086   2087   2088   2089   2090   2091   2092   2093   2094   2095   2096   2097   2098   2099   2100   2101   2102   2103   2104   2105   2106   2107   2108   2109   2110   2111   2112   2113   2114   2115   2116   2117   2118   2119   2120   2121   2122   2123   2124   2125   2126   2127   2128   2129   2130   2131   2132   2133   2134   2135   2136   2137   2138   2139   2140   2141   2142   2143   2144   2145   2146   2147   2148   2149   2150   2151   2152   2153   2154   2155   2156   2157   2158   2159   2160   2161   2162   2163   2164   2165   2166   2167   2168   2169   2170   2171   2172   2173   2174   2175   2176   2177   2178   2179   2180   2181   2182   2183   2184   2185   2186   2187   2188   2189   2190   2191   2192   2193   2194   2195   2196   2197   2198   2199   2200   2201   2202   2203   2204   2205   2206   2207   2208   2209   2210   2211   2212   2213   2214   2215   2216   2217   2218   2219   2220   2221   2222   2223   2224   2225   2226   2227   2228   2229   2230   2231   2232   >>>  
 
     
...nové příspěvky
 Peníze pro Boulder Bambini
Neví někdo, co je spolek Boulder Bambini? Vykázali 382 dětí se závodní aktivitou, na které bylo od ČHS podle
http://www.horosvaz.cz/res/ archive/133/019262.pdf?seek= 1467366040

vyplaceno 38200,- Kč. Nikde ale takový spolek najít nemohu, v v organizátorech nikde není, za oddíl na závodech děcka také nelezou... 382 dětí je poměrně hodně, i ČP U14 jich mívá okolo 1/4. Zato znám spoustu oddílů, kde mají závodících dětí celkem hodně, stejně tak existuje řada pořadatelů, kde mají na závodech desítky dětí, přesto však v přehledu nejsou. Neví někdo, komu a za co ty peníze jdou? Pokud se k tomu připočte ještě 50,- Kč administrativní podpory, dělá to už poměrně hodně peněz, a to ještě jen za 1. pololetí.
Jirka09:23:06 03.08.2016
odpovědět 
 Re: Peníze pro Boulder Bambini
gogole https://www.boulder.cz/boulder-bambini-2016-s458
zuchen09:51:08 03.08.2016
odpovědět 
  Re: Peníze pro Boulder Bambini
To jsem četl, ale nemohl jsem tomu tak nějak uvěřit.

Opravdu mi chceš tvrdit, že se pidizávodů, které s reálnými závody nemají nic společného, zúčastnilo skoro 400 dětí? Podle výsledkových listin se obvykle jedná v každé kategorii o pár jedinců. Když už tak hezky umíš hledat, najdi si i výsledky. Pak zjistíš, že třeba U12 kluci 4, U12 holky 6, U8 kluci 5... Tak jak s těmito počty nasbíráš skoro 400 dětí???? I velké celorepublikové závody na Výstaviši měly sotva 90 dětí. Takže kde Boulder Bambini sebral skoro 400 závodících dětí???
10:35:45 03.08.2016
odpovědět 
  Nesedící počty závodících dětí
Cituji z webou Boulder Baru - 1. kolo Boulder Bambini 2016 už je minulostí. Konalo se v sobotu 23.1.2016 v Boulder Baru a zúčastnilo se ho přes čtyřicet dětí.

O druhm kole bylo napsáno: "I přes krásné počasí, které v sobotu panovalo, si k nám cestu našlo několik desítek lezců a lezkyň"

Závody jsou tři do roka, třetí ještě nebyl.

Takže "několik desítek" a "přes 40" ti dá 382 dětí?

Tak ti nevím. Boulder Bambini v BB rozhodně tolik závodících dětí mít nemohl. Takže otázka, proč ČHS vyplatil Boulder Bambini desítky tisíc jako finanční podporu na soutěžící mládež stále trvá...
10:46:01 03.08.2016
odpovědět 
   Re: Nesedící počty závodících dětí
Tak si taky něco vytunelujte a dejte pokoj :-).
21:50:48 05.08.2016
odpovědět 
    Re: Nesedící počty závodících dětí
Presne, taky to rikam poldum, soudcum a spol. Tak si taky nekoho zabijte a neotravujte!
23:09:48 05.08.2016
odpovědět 
     Re: Nesedící počty závodících dětí
Jsem v zahranici a na spatnem signalu. Tezko budu reagovat na jednu z dalsich nekoncicich diskusi. Chapu dotazy, ale nechapu proc se nezeptate primo na svazu? Zjistil bys tak fakta. Nas oddil ma dokonce pres 500 clenu. Zapojili jsme se do mladeznickeho spolku na ktery svaz cerpa dotace a zlomkovou cast dava zpet do oddilu. Zavody poradame i interni, kterych se ucastni vsechny deti. Do teto mladeznicke akce se muze zapojit jakykoliv oddil.
Olivac11:39:53 06.08.2016
odpovědět 
      Kam mizí peníze ČHS?
Já si o tobě vždy myslel, že jsi šikovný. A že se vysvětlení určitě najde. Jasně, interní závody, to mi nedošlo. Jen abych to pochopil přesně, tak se ještě zeptám - BB pořádá dětské kroužky, všechny účastníky přihlásí jako oddíl mládeže, uspořádá si pro tyto děti interní závody bez kontroly a pravidel, pro kroužkové děti to může být klidně i "kdo dřív najde modrých chyt" nebo něco ve stylu soutěží, kde se podobné hry a závody hrají několikrát za lekci, a následně za pololetí vyinkasuješ na každé dítě 150 Kč (50 administrativní podpora a 100 dotace za soutěžní činnost), celkem tedy za pololetí skoro 60.000 Kč? Hezké. Gratuluji.

Stejně šikovní jsou i v oddíle V Tahu. Počet zapsaných dětí 236, na jediné vypsané závody, u kterých ani raději není výsledková listina, jich přišlo 224. To je slušné, ne? Na celorepublikových závodech bývá okolo stovky, tolik dětí, co závodí v jednom oddíle a pobírá na to dotace, není v celém U14. Na dotacích to dělá kolik? 33600,- Kč?

Takže jen V Tahu a Oliváč mají na interních závodech bez výsledku a jakékoliv dohledatelné dokumenace okolo 100.000,- Kč za půl roku.

Jen pro zajímavost. Pokud se někdo rozhodne uspořádat velké celorepublikové závody ze seriálu U14, kde je vyžadováno dodržovaní určitých pravidel a jsou s tím spojeny dost velké nároky na pořadatele, byla zde v roce 2015 dotace 8.000,- Kč na závod.

No, jak je vidět, někteří v tom umí chodit a někteří jim ještě vychází vstříc, protože nevěřím tomu, že při alespoň základní kontrole a nepřimhrouření oka, by kdokoliv mohl tato čísla jako opravdovou závodní činnost uznat.

V každém případě si opět může každý udělat obrázek sám. Už dlouho se tu řeší naprosto nedostatečné, nekvalitní a opravdu ubohé závody U14, které probíhají různě po tělocvičnách, bez kvalitních cest. A to vše kvůli nestatku peněz, protože za 8000 je to čiště jen o dobrovolnickém nasazení. A zároveň jsou tu vyhazovány statisíce vybraným oddílům, jejichž závodní činnost je maximálně tak úsměvná a s opravdovými závody, pokud tedy nějaké závody opravdu proběhly a nebyla tak jen vykázána jedna kroužková lekce, nemá nic společného.
13:12:54 06.08.2016
odpovědět 
       Re: Kam mizí peníze ČHS?
Oje a uz to zase jede...hledas pudla kde neni. Slova jako sikovny a umis v tom chodit jsou mimo misu. Neumis se podepsat a osobne me asi taky neoslovis. Cisla mas spatne, protoze je to max sto za rok, ale to je fuk. Znam desitky oddilu co fungujou jak popisujes. Je to spatne? Svaz cerpa dotaci na mladez a rozhodl se pustit cast penez zpet do oddilu. Kazdy oddil s mladezi se do toho muze zapojit. Je to spatne? Svaz by ty penize bez mladeze nedostal. K tvym domnenkam o zavodech...prijd do bb a ukazu ti ten masakr co jsme se zavody absolvovali. Podminku mame udelat je 2x do roka. Kdo porada zavody vi o jakych nakladech se bavime:) cesty, rozhodci a vysledkovy servis. A bavim se o tech internich pro cca 400 deti. Podpora svazu na zavody je nulova, ale to musis knucet na jine hromadce. Ja delam zavody patnact let a podpora od svazu se pohybuje okolo osmi tisic. Zacni delat neco poradneho a ne anonymne kvilet na Lezci. Rad se s tebou sejdu, ale na to asi nemas gule :)
Olivac07:15:12 07.08.2016
odpovědět 
        Re: Kam mizí peníze ČHS?
Vím, kde se pohybuje podpora svazu. A znám i vaše závodu. A nepochybuji o tom, že celý ten případ je i podle pravidel.

Ale považuji to za nutné zveřejnit už jen z toho důvodu, aby lidé zde viděli, a to včetně případných pořadatelů, kteří se o některé věci nestarají, jak to s těmi závody je. Svaz nedá na slušné závody na národní úrovni skoro ani korunu, ale bezvýznamné závody v BB zadotuje částkou několikrát převyšující skoro celou podporu U14?

A nepiš nesmysly. Uspořádat závody u tebe v BB je námaha skoro nulová a náklady s tím moc velké nejsou. Stačí se podívat do výsledkových listit. Rád bych ten "masakr" viděl, když máš v kategoriích jednotky dětí. A také nepiš, že takto fungují desítky oddílů. Nefungují, je to lež. Závodící děti vykázalo pouhých 12 spolků.

A co se týká mých koulí, nech je na pokoji, starej se o svoje, budeš je potřebovat při obhajobě, až se tu zase někdo zmíní o tvých aktivitách na písku, ale to sem nepatří, stejně o tom raději mlčíš. V každém případě moje koule jsou moje, je to soukromá záležitost. Kdežto dotace a závody jsou záležitost veřejná a peníze z rozpočtu jsou všech členů. A protože vycházím z věřejně dostupných zdrojů, nevidím důvod si to s tebou vyříkávat. On to nebyl útok na tebe, ale problém systémový.

Osobně chápu tento systém dotací jako úplatek ze strany ČHS, aby kurzy hlásili své členy do ČHS. Do teď neměly oddíly a zejména stěny žádnou potřebu, aby se o ČHS staraly. Ale nynější situaci vnímám jako úplatek, kdy svaz potřebuje nové členy a jedním ze způsobů, jak je alespoň papírově získat, jsou děti z kurzů. Takže se udělá nabídka, ať si stěny založí spolek, do něj přihlásí děti, nahlásí závod a dostanou tučnou podporu, hned je tu motivace k přihlášce?

Svaz tak přijde k pár stovkám až tisícovce nových členů, zvednou se příjmy od státu, a všichni jsou spokojeni? I když všichni asi ne, pokud může v rámci podpory někdo získat za organizaci pidizávodů ve vlastním prostředí a bez pravidel a kontroly dotaci několikanásobně větší, než pořadatel celonárodních závodů, je někde něco divného, nepřijde ti?

08:25:13 07.08.2016
odpovědět 
         Re: Kam mizí peníze ČHS?
Kdo se stará, ten má. Co tady řešíš? Zaháčkuj se v ČHS s dostatečně silným žaludkem a taky budeš mít.
08:48:19 07.08.2016
odpovědět 
         Re: Kam mizí peníze ČHS?
Hele proč nenakrmit chudáka Lezec.cz dalším bulvárkem, co? Máš kliku, že jsem pro srandu a nemám vůbec problém s tebou vézt tyhle blbo komenty. Jedeme ve dvou vláknech :) Hu huuu to je jízda. Znovu zvopáknu co už jsem psal. Jseš jak pejsek a kočička co vařili dort. Kdo chce se zapojit do akce mládeže má (či měl = nevím) možnost. Jsou to JINÉ peníze než které má komise sportovního lezení na rozpočet. Ta podpora je prachbídná a snad se to někdy zlepší. Já věřím tomu, že většina veřejnosti to pochopila a že tu zastupuješ jen sám sebe. Vytáhnout tábor je skvělé :). Jsi prostě PÁN. Na tohle téma klidně prodiskutuju hodiny, ale ne zde. Opravdu ne v anonymní nekončící diskusi. Kdokoliv se mnou sedne a budeme se o tom seriozně bavit, tak uzná že se nic šíleného nestalo a nedělo. Věřím, že s kýmkoliv vyrazím na písek,tak ho "načapám" při iks věcech na kterých ho uvařím :).
Bagatelizuješ závody v BB? I ty bruslaři :). Mám ti opravdu vyčíslit co vše to finančně obnáší. Hoď na sebe email a celé ti to rozpitvám. Zde prosím ne. Co víc dodat? Dochází mi baterka, sluníčko se natáčí a mě čekají dlouhé prásky v parádní oblasti :) (jistě = jsem tu za svazové peníze). Večer nebo zítra se podívám co jsi opět vyplodil.
Oliváč09:15:08 07.08.2016
odpovědět 
          Re: Kam mizí peníze ČHS?
Odpovězeno v diskuzi Soutěžní lezení příspěvkem v 09:38:23 07.08.2016

A to, z jaké kapitoly rozpočtu peníze jdou, není důležité. Stačí úvodní balík přerozdělit jinak. Takže ano, peníze jdou z nějaké kolonky, ale když se rozpočet tvořil, tak se ty peníze mohly dát jinam. Neznáš pořekadlo, že kdo chce, hledá zpsůoby, kdo nechce, hledá důvody?
09:45:23 07.08.2016
odpovědět 
           Re: Kam mizí peníze ČHS?
Ale ten balík jinak rozdělit nejde, nebo vlastně jde ale pak nic nedostaneš. Víš jak se rozdělují finance na rozvoj sportování dětí? Sportování-ne soutežení ale na druhou stranu s nějakými soutěžemi aby se mohly srovnat dosažené výsledky, myšleno jako individuální zlepšení. Víš co všechno dělají volejbalové oddíly nebo kluby kopané? Kdo a proč platí fotbalové školičky?
L22:16:46 07.08.2016
odpovědět 
            Re: Kam mizí peníze ČHS?
Odpověď na tvůj komentář je poměrně přesně shrnuta v jiném foru v příspěvku Koupím dítě, zn: za 150,-

Více nemá cenu psát. Způsob může pochopitelný, tímto nákupem duší svaz jen získá. Za nového člena sice vyplatí nějaké peníze, ale od státu na příspěvcích může získet více. Takže ekonomicky v pohodě. Ale jinak je to úplně stejné, jako byl prodej pojištění. Obyčejná ojebávka a umělé navyšování členů. Majitelé stěn, kteří kurzy a tábory pořádají, jen dostanou zbytečné prachy navíc, protože už teď jsou děti velmi lukrativní, ale pořadatelé opravdových závodů a lidé, kteří opravdu podporují soutěžní lezení, to i nadále dělají za almužnu.

No, jsem zvědav, jak by dopadla kontrola údajných členů. Stačí si přečíst pravidla: Členové spolku se automaticky stávají evidovanými členy ČHS. Evidovaní členové neplatí členské příspěvky, nemají průkaz ČHS, jejich práva a povinnosti jsou minimální, nemohou využívat většiny služeb a výhod poskytovaných ČHS.

Takže mi stačí si postavit pidibouldrovku, založit spolek, zapsat do něj všechny děti, co znám včetně jejich kamarádů, jednou za čas je tam pozvat, klidně tam občas pozvat místní školku nebo prvňáčky, udělat soutěž kdo to rychleji přetraverzuje, a mám celkem slušný přivýdělek. ČHS bude spokojen, bude mít 500 nových členů, já budu spokojen, dostanu 75 000 za pololetí, a všichni budeme vysmátí. Škoda, že na to nemám žaludek.

Pročpak ty peníze a dotace nejdou rozdělit třeba tak, že je sdružení získají pouze na dítě, které se účastní oficiálně vyhlášených závodů? Byla by to taková krásná druhá liga pro začínající a amatérská děcka, z U14 by se konečně udělaly normální pořádné závody. Jenže to asi nejde, ono by se také mohlo ukázat, že těch děcek je sotva 1/4, že ano? On Oliváč dobře ví, proč ten počet děcek soutěžil na údajných interních závodech, ke kterým veřejně neexistují výsledky. Ono když si spočítáš děti podle toho Boulder Bambini, tak tam tolik dětí není ani náhodou. No a sdružení V Tahu výsledkové listini nezveřejňuje vůbec. Jistota je jistota, co kdyby někoho napadlo to počítat.
00:33:14 08.08.2016
odpovědět 
             Re: Kam mizí peníze ČHS?
Tak ještě jednou: tyhle peníze nemůžou jít do závodního lezení, mají prostě jiný účel - nábor, přivést dítěk nějaké sportu, rozpohybovat mládež...ty se nedíváš na reklamy (rozpohybujeme vaše dítě)? Vyčítat svazu, že využil nabídku peněz po kterých by jinak skočily normálně uvažující svazy se mi zdá krátkozraké. Prostě využil peněžní nabídky tam kde to bylo mořné, ovšem pro jiné účely než považuješ za nejlepší podle sebe.
07:28:01 08.08.2016
odpovědět 
             Zacni makat a ne plakat
Tak hele a ted uz konci legrace a normalne me zacinas fakt vysirat a to se mi teda dost nelibi vzhledem k tomu, ze jsi schovany anonym a pouzivas moje jmeno jako berlicku pro svuj mindrak. Ja nemam zapotrebi tady psat vymysly. Nemame zadne dusicky, ale aktivni cleny, kteri bb navstevuji pravidelne. Paradni zavod jsme usporadali a stalo nas to hromadu usili. Sundane profily, spesl nahozene cesty, skupiny po cca 20 detech a iks casu denne. Trvalo to tyden a neco. Bylo do toho zapojenoa hromada instruktoru a vsichni dostali zaplaceno. Naklady? Mejlem ti je poslu. Takze prestan tady kydat domnenky. V jinem prispevku pises, ze nic proti me nemas a tady meles nesmysly. Zavodni lezeni ma velkou podporu na krajich a v mestskych grantech. To si to neumis dohledat a zajistit? Vim o iks mestech, kde to funguje (vcetne Prahy). Mel bys vic kolem sebe koukat a zacit makat nez hledat spiknuti na Lezci. S Reschem jsi me pobavil fakt nejvic :)!
Olivac08:15:00 08.08.2016
odpovědět 
              Re: Zacni makat a ne plakat
No jo, bohužel jste ani ty, ani kolega výše nepochopili, o čem jsem od začátku psal. Bohužel to souvisí s celým fungováním svazu a celkovou filozofií, kterou se svaz nyní řídí. Já ti ty peníze přeji, dokonce ti i věřím, co píšeš. A určitě je dobře, že svaz takto umí peníze čerpat. Ale vše by se mělo dít transparentně. Sám píšeš, že mi můžeš poslat rozpis nákladů a fotky. Ale pokud je někdo příjemce peněz z veřejného rozpočtu, přeci bys mi neměl nabízet individuální zaslání podkladů zpětně, ale měly by být normálně dostupné společně s částkou, kterou jste čerpali.

Chápeš, kde je problém? Jestliže ze společného rozpočtu a dotací čerpáš byť i jedinou korunu, musí to být tranparentní a doložené. A ne že je vše obestřeno tajemstvím, nedohledatelné a podklady začneš nabízet až teprve když v tom začne někdo šťourat.

I samotné oddíly a sdružení by si měly být vědomy, že transparentnost je v jejich zájmu. Bohužel mi ale někdy přijde, že chaos a nepřehlednost jsou udržované uměle, aby se v tom hodně věcí ztratilo nebo bylo zpětně nezjistitelných.
10:19:28 08.08.2016
odpovědět 
               Re: Zacni makat a ne plakat
O transparentnosti jsi zatím nepsal. Pochopil jsem jen, že svazu a Oliváčovi vyčítáš že dělají něco pro nábor a děti. Chtěl jsi tyto prostředky směřovat jinak a jinam. Teď jsi pochopil že to nejde a požadavky se změnily na transparentnost? Najdi mi někde na webu jak oddíl volejbalu vyúčtoval dotaci na turnaj v přehazované (barevný volejbal).
L10:44:56 08.08.2016
odpovědět 
                Re: Zacni makat a ne plakat
Od začátku jsem psal, že mi nejde o Oliváče a že to nemá brát osobně. Ale je to on, kdo čerpal největší dotaci a zároveň z dohledatelných materiálů hrubě nesedí čísla. Když si přečteš, že Boulder Bambini čerpal dotaci na soutěžní činnost za skoro 400 dětí a následně k tomu najdeš, že závody Boulder Bambini měly v každé kategorii pár dětí, nezarazí tě to? A teprve po "rýpání" se dozvíš, že dělali i závody interní, o kteých ale nikde není ani zmínka...

Může to být pravda, ale především by mělo být v zájmu ČHS i jednotlivých sdružení vše automaticky zveřejňovat tak, aby se podobným spekulacím, za které někdo může mít mé texty, předcházelo.

Ona je to jedna věc, kdyby byla sama, přešlo by se to. Ale podobných věcí, kde je řada nejasností a pochyby vzbuzujích faktů, je celkem hodně, a opět to svádí k doměnce, že nepřehledný stav některým lidem vyhovuje, protože se v něm spousta věcí ztratí. Zejména když se to točí stále okolo úzce propojené skupiny lidí. Nebo chceš tvrdit, že nevypadá přinejmenším divně, když ČHS v jednom článku někoho chválí, jak maká prakticky zadarmo a nezištně pomáhá ČHS (v tomto případě například organizace boulderových závodů a repre zázemí v BB) a zanedlouho vidíš, že dotyčný je největším příjemcem svazových dotací a to na počet dětí, který přinejmenším vzbuzuje pochybnosti, protože udělat za pololetí rozumné a smysluplné závody pro skoro 400 dětí je fakt dost nářez?

O tom, jak to dělají v oddíle volejbalu, ti psát nebudu. Nezajímá mne to. To, že to někde dělají nějak, ještě neznamená, že to dělají dobře, že je potřeba je brát jako vzor a že se to tak dělat má.
11:05:51 08.08.2016
odpovědět 
                 Re: Zacni makat a ne plakat
Motas se v tom pekne :). Jak uz jsem psal...dej se vysetrit a treba ti pomuzou. Za oddil je to cisty a dle danych pravidel. Dovedu pochopit, ze te serie tri zavody v roce Boulder Bambini mate, ale to NEMA vubec nic spolecneho s touhle "kauzou" :). To jsou zavody pro sirokou verejnost. Opet rozepisujes nejake tvoje smyslenky. Jako spoluporadatel CP boulder zavodu te mohu ujistit, ze my naopak svazu vyrazne setrime penize diky nasemu generalnimu partnerovi a bb umoznuje fungovani repre v bb za hubicku. Asi to tvuj mozek nepochopi, ale dejou se i veci, ktere s byznysem nemaji nic spolecneho a nejsou vzajemne provazane. Dely by se i tak. Ale me je opravdu fuk co si ty myslis. Me sejri akorat to, ze me tady anonymne napadas a spojujes me s nejakym bullshitem. Tak to ti rikam, ze se prober a nebud schovanej srab...idealne kdyz mi odpovis mejlem, protoze tady myslim bylo sepsano vse, tak se uz prosim neopakuj.
Olivac11:26:29 08.08.2016
odpovědět 
                  Re: Zacni makat a ne plakat
Nechápeš, nechápeš, nechápeš... Jsi-li příjemce dotací z veřejných peněz, mělo by být podloženo, za co byly vyplaceny. Dostal jsi peníze za soutěžní činnost? Ok. Kde je přehled termínů závodů a seznam účastníků? Chápeš, že prostě zpětně napsat pouze "Udělal závody pro 400 dětí, dostal prachy" není správné? To platí pro všechny sdružení, ne jen pro tebe. A už je úplně smutné, že zveřejňování podobných věcí bereš jako útok, ne jako obranu. Ty tu píšeš o nějaké choré mysli, ale zřejme se pohybuješ na nesprávné straně. Mohu tě ujistit, že podobné názory, jako mám já, má opravdu hodně lidí, jen považují za zbytečné to někam psát. Ale že to lidi nepíší ještě neznamená, že si to nemyslí.

Takže by bylo v tvém vlastním zájmu, a to platí pro všechny příjemce dotací a svazových peněz, prostě jasně a srozumitelně napsat, za co přesně byly peníze žádány/vyplaceny. To, že nějaké spojení odmítáš nebo ho považuješ za nesmysl, ještě neznamená, že si to lidi přestanou myslet. Ostatně, co jiného bys asi tak mohl napsat?

Tvé řeči jsou fajn, ale pokud bys opravdu chtěl dokázat, že máš pravdu ty a ne já, je to velmi jednoduché. Předpokládám, že dotace nemohou být na nic tajného. Takže co kdybys místo prázdných slov poskytl jasný a srozumitelný dokument, kde budou uvedeny termíny závodů a startovní a výsledkové listiny? Zatím jsi napsal mnoho neověřitelných slov o ničem. To vše sis mohl uštřit, Kdybys býval hned na začátku napsal, kde tyto údaje najdu, sklapl bych a ještě se omluvit. Vlastně ani bych tuto debatu nezačínal.

Takže, jsi schopen uvést termíny závodů a přehled účastníků závodů? Přeci to musíte mít zpracované jako podklad pro dotaci, ne?
11:56:52 08.08.2016
odpovědět 
                   Re: Zacni makat a ne plakat
Hele, když konkrétně Oliváče zmiňuješ, nemůžeš se divit, že se cítí osobně dotčenej, i když od začátku upozorňuješ, že ti o něj nejde. To jako bych třeba napsal "Franta Novotnej spolu se Zahrádkářema kradou, ale já nechci Frantu napadat, je to jenom takovej příklad, o něj mi vlastně vůbec nejde, tak to tak berte, jů..."
Taky se mi zdá tvoje nekonečná aktivita na Lezci dost nešťastná. Je prima, že tě to uspokojuje, ale je blbý, že tvoje uspokojení vyžaduje tolik pozornosti dalších lidí, že je už časem tak otravný.
Neříkám, že vždycky mluvíš z cesty, že to nemá nějakou logiku, konzistenci a tak - ale je toho moc, a jak se po letech ukazuje, není to konstruktivní. Hlavní efekt je takový to šíření blbý nálady, pocitu, že všechno je nějaký to šméčko... a nic se nestane. Pokud se ty řeči neposunou k nějaký aktivitě, která by se jinak snažila něco změnit, je asi lepší s nima přestat.
P.13:29:46 08.08.2016
odpovědět 
                    Re: Zacni makat a ne plakat
Hezky napsáno, děkuji.
Mira14:13:08 08.08.2016
odpovědět 
                    Re: Zacni makat a ne plakat
Hezky napsané. Ale je to s tou aktivitou reálné? Mé komenty se týkají v zásadě jedné věci - závodního lezení. Do skal jsem nikdy nikomu nemluvil. Ale je nějaká šance cokoliv prosadit? I když by se dal dohromady jakýkoliv návrh, je neprosaditelný, protože jednak o závodním lezení rozhoduje dle svého uvážení jeden člověk, který je dosazen, ne volen, takže odvolat nejde ani kdyby si to přáli všichni. A nechat cokoliv prosadit na VH, když to 90 procent členů nezajímá? Sám jsi viděl, jak co dopadá. Poněkud nešťastný pokus Libora o trenérskou radu, jak dopadl Kuba Turek se snahou o transparentnost, jak dopadly snahy o změny v závodním lezení podporované i peticí rodičů a trenérů, ostatně i sám vidíš, jak dopadají pokusy snahy OVK Západní Čechy nebo jak se veřejně a bez trestu chovají vybraní a známí lidé na písku. A že vše vypadá jako nějaké šméčko? Četl jsi „Soutěžní lezení míří do tunelu?“? Nevypadá snad?

Takže co chceš za aktivity? Obviňuješ mne, že šířím blbou náladu. A zároveň píšeš, že ne vždy mluvím z cesty. Hm. Mám to brát tak, tím šířením blbé nálady je poukazování na reálné problémy? Rád bych tu svaz za něco pochválil a šířil náladu dobrou a pohodovou. A i to dělám, když se mi něco líbí.

Takže pokud svaz nechce být obtěžován podobnými výpady a šířením blbé nálady, tak ať nedělá sporné a netransparentní věci. Například tyto dotace. Kdyby bývaly u té dotace byly jasně uvedeny termíny soutěží a děti, které se jich účastnily a na které byla dotace vyplacena, tato diskuze by bývala vůbec nevznikla. A když už ano, tak kdyby pořadatel místo mlžení dal na termíny a výsledky odkaz, mohla být ukončena hned v zárodku. Takto naopak přispívá k blbé náladě právě to nezveřejnění. Vžij se sám do pořadatele závodů U14. Děláš pro svaz závody, je s tím spousta práce a opruzu, jsi ztrátový nebo je to založeno na dobrovolnictví a kamarádech, a za to vše dostaneš 8000. A pak si najednou přečteš, že nějaký oddíl nebo sdružení dostalo za nějaké závody, o kterých jsi v životě neslyšel, skoro 40.000,- Kč. Jaký pocit a jaký názor a jakou náladu dostanou potencionální pořadatelé dalších závodů? A jak se to promítne třeba do organizace, vstřícnosti a domluvy majitelů stěn s ČHS na dalším ročníku? Ono vše je spojeno se vším.
15:00:40 08.08.2016
odpovědět 
                     Re: Zacni makat a ne plakat
Chtěl jsem říct, že když se hodně dlouho o nějakém problému pořád jenom mluví, ale neposune se to nikam dál, přestává mít to mluvení často smysl, stává se z toho už jenom takovej kolorit, únavnej balast, ty řeči pak už můžou mít úplně opačnej efekt - potenciální posluchači už apriori k nim přistupujou s averzí...
Mám dojem, že cesta ke změně předpokládá posunout se od těch řečí dál. Ve chvíli, kdy už ty řeči ostatní spíš otravujou než nadzvedávaj ze židle (soudím teda samozřejmě podle sebe, takže možná špatně) se možná už něco prošvihlo.
Možná spoléháš na to, že tvoje diskusní aktivita podnítí někoho jiného, kdo začně něco dalšího konstruktivně dělat. Jenomže zatím nic.
P.17:33:33 08.08.2016
odpovědět 
                   Re: Zacni makat a ne plakat
Jenze ja to chapu, chapu, chapu a ty pochop, ze places sice nahlas, ale ouplne blbe. Jak jsem psal prvnim prispevkem, tak se mas jako prvni ptat na svazu. Ne anonymne kvilet na Lezci. To co ty chces samozrejme na svaz dodame. Vse mame a jen co skonci dovolene, tak predame. Jestli to svaz zverejni je na nem. My takovou povinnost nemame a uz vubec ne cokoliv dalsiho dokladat. Tobe jsem to chtel poslat jen pro tvuj klid a uvedeni do reality. Jsi sice hlasity lec osobnostne slaby se podepsat. Uzivej si tenhle zpusob komunikace, ale ode me snad uz finalne konec. Preci jen restdej lze travit smysluplneji :) nazdar Konspiratere.
Olivac14:46:34 08.08.2016
odpovědět 
                    Co na to Revizní komise?
Oliváči, promiň, ale já jsem asi vážně retardovaný a spoustu věcí nechápu. Nechci tě rušit při odpočinku, už jsem psát opravdu nechtěl, ale tohle mi nedá. Píšeš:

To co ty chces samozrejme na svaz dodame. Vse mame a jen co skonci dovolene, tak predame.

Super. Ale v dokumentu na stránkách ČHS se píše, že BYLO vyplaceno.

Na svaz jste tedy kompletní podklady dosud nepředali, ale dotace vyplacena byla. Takže ty tu vlastně píšeš, že Vám svaz současnou dotaci vyplatil bez jakýchkoliv detailních podkladů a že vlastně stačí nahlásit nějaké číslo a oni pošlou prachy. Hm. A on se opravdu někdo diví, že mi tento systém přijde divný?

Buď jste k žádosti o dotaci dodali vše, ČHS to schválil a pak přeci není důvod, abyste cokoliv ještě zasílali, nebo jste vše nedodali, ale pak nerozumím tomu, proč svaz dotaci bez kompeltních podkladů vyplatil :-(

Takže pokud by zítra Revizní komise zahájila šetření podmínek pro vyplacení dotací za 1/2 2016, shledala by, že je vše v pořádku? Možná by to bylo nejlepší, kdyby místo řečí zasáhla RK a řekla, zda vše bylo nebylo v pořádku :-)
15:19:34 08.08.2016
odpovědět 
                     Re: Co na to Revizní komise?
ty musis bydlet v Mimoňove ulici, prudit a ani nevedet jak se veci delaji. Podaval/li si nekdy zadost o dotaci ci grant, pak bys vedel ze existuji i jiny papiry nez zadost... se nedivim ze se nepodepisujes, ses srabik co vari z vody, ty se neradi podepisujou.
josefina windobona16:32:31 08.08.2016
odpovědět 
                      Re: Co na to Revizní komise?
Ano? A můžeš nám mechanismus popsat? Jak lze úplně přesně vědět nebo vyčíslit, že k 31.5. bude závody absolvovat právě 382 nebo třeba 224 závodníků? Opravdu bych to rád věděl, třeba se pak omluvím. Podle mne takto přesná čísla mohou vyplynout pouze na základě již zpracovaných výsledků. Jenže, pokud byla uzávěrka 31.5. a podklady byly již zpracované, proč byla žádost podána bez nich a svaz je nevyžadoval? To někdo v květnu zpracuje podklady, podá žádost o dotaci, vyinkasuje ji a následně podklady podá až po dovolené v srpnu? Bohužel, tato úvaha u mě opět vzbuzuje další nehezké pocity, například že ČHS vyplatilo dotace bez kontroly, protože nebylo podle čeho kontrolu provést. Je to jinak? Očividně tomu rozumíš, vnes světlo a popiš celý proces ty.

17:15:52 08.08.2016
odpovědět 
                       Re: Co na to Revizní komise?
nebudu plytvat svuj cas s anonymem...
...19:13:30 08.08.2016
odpovědět 
                       Re: Co na to Revizní komise?
Jako vsechny podobne diskuse zde na Lezci i tato je a bude nekonecna. Ja nemam jakykoliv problem se s kymkoliv sejit a probrat vse osobne. Cokoliv napisu, tak bude vyvolavat dalsi a dalsi dotaz a ucast ve hre. Ja uz hru stopnul. Vsechny dotace se vyplaci v drtive vetsine predem. Tak to proste je. Az pote se doklada zda vsechno probehlo. My jsme nahlasili kolik se zucastni deti (neudavali jsme celkovy pocet clenu...). Mame udelat dve souteze rocne. Jestli jich ale udelame deset je na nas. Takze koncem cervna probehlo nase prvni kolo. Porad tady motas svoje U14 zavody s naprosto nesouvisejici dotaci. Ja poradam rocne cca deset velkych zavodu (nektere jsou o parnik dal nez U14) a tvoji potreba knucet nad tim kolik dostanu od svazu nemam. Osobne s kymkoliv cokoliv. Tady uz opravdu game over a makej na sobe anonyme.
Olivac20:04:25 08.08.2016
odpovědět 
                        Re: Co na to Revizní komise?
Gratuluji k super odhadu. Normální člověk by půl roku dopředu třeba uvedl 350 nebo 400, možná ti lepší by zkusili třeba 370 nebo 380, ale nastřelit předem na jednotky, to fakt musí být odborník.

Zbytek už raději nerozebírám, v tvých textech je tolik rozporů, že už to nemá ani cenu. Pokud bych tvůj poslední příspěk porovnal s tím, co jsi psal na začátku a s tím, jaké informace se dají dohledat, opět bych mohl dokázat, že je to trochu jinak. Víš, proč ty diskuze bývají nekonečné? Protože místo jasné a stručné odpovědi se člověk obvykle dozví snůšku polopravd a vzájemně si odporujícíh faktů, takže to přináší jen další a další otázky. Ale ono to není důležité, důvod a princip této podpory již byl popsán (cituji z níže:diskutovaná strategie je nákup mrtvejch duší, ale to není ojebávka na členy ČHS, ale na stát.), takže každému je asi jasné, jak to s těmi závody v sdruženích ve skutečnosti je. Opět si to neber osobně, peníze čerpalo více subjektů.

Ale dovolím si jen zareagovat na ty tvoje závody a U14. Ano, máš pravdu, děláš závody a i závody lepší. Ostatně to skoro každý, protože být v současné době horší, než letošní U14, snad ani nejde. Jediné, co sérii může zachránit, bude Honza Zbranek na Smíchově, od toho by mohly být první letošní kvalitní závody.

Ale zpět k tématu - na to, zda tuto podporu dávat dohromady s pořádáním U14, může být více názorů. Ono to nesouvisí jen na první pohled. Jedno hledisko může být takové, že účel je jiný, zdroj peněz je jiný... přesně tak, jak píšeš a ja jak uvedl ještě někdo jiný.

Ale pak je tu ještě hledisko druhé, a to je to, že ať chceš nebo nechceš, tak se jedná o peníze, které jdou z rozpočtu ČHS. Stejně jako podpora U14, které jsou jediné oficiální celorepublikové závody pro děti a mládež. Svaz by měl v první řadě podporovat tyto závody. Pokud tedy na vrcholné celorepublikové závody jde jen zlomek toho, co svaz vyplácí na interní oddílové závody, je někde něco špatně. Samozřejmě, pokud přijmeme fakt, že dotace na oddílové závody je jen nákup duší, dává to smysl, ale pořád je to špatně. A to bez ohledu na to, jak kvalitní ty závody jsou a kolik jich ročně uděláš. Takže pokud by se peníze nevyplácely jen tak naslepo, ale zavedly se nějaké rozumné podmínky a celkový systém závodů pro všechny úrovně lezců, tak by to sice bylo možná trochu pracnější, ale přineslo by to mnohem více všem - oddílům, sdružením i lezcům, protože by celkové peníze šly využít mnohem lépe a užitečněji a šly by udělat opravdu slušné série pro všechny úrovně lezců. Ale chápu, že současný bezpracný systém vyhovuje ČHS více, neb přenáší práci a zodpovědnost na jiné.
10:19:44 09.08.2016
odpovědět 
                         Re: Co na to Revizní komise?
Díky za zvýšení citačního indexu, musím ovšem upozornit, že se z mé strany jedná pouze o domněnku (nemám žádné insajdérské informace a vlastně o tom celkově moc nevím), takže bych ten svůj koment bral spíš jako píchnutí do vosího hnízda než jako nějaký autoritativní zdroj informací, hodný citace.
honza16:42:42 09.08.2016
odpovědět 
                         Re: Co na to Revizní komise?
Ty jsi úplně mimo a bez základních informací. Tohle je první rok kdy existuje nějaké vicezdrojové financování. Ty prostě máš klapky na očích a dál než za U14 nevidíš. Prostě tyhle peníze nejsou na soutěžní lezení. Svaz může na soutěže použít jen peníze schválené VH. Kdybys místo vypisování svých představ o nedocenení U14 začal zjišťovat jaké jsou podmínky financování bylo by to lepší. Klidně pak napiš osvětový článek sem na Lezce.
L20:54:23 09.08.2016
odpovědět 
                          Re: Co na to Revizní komise?
Ještě si zkusím tipnout. Tvoje dítě nebo tréninkový svěřenec obráží všechny závody, ty sedíš někde vzadu mezi a přemýšlíš jak tohle všechno zlepšit?

L21:05:45 09.08.2016
odpovědět 
                           Re: Co na to Revizní komise?
U14 už máme naštěstí z sebou, ale docela mne mrzí, kam se zbytečně závodní lezení dostalo. Stačí se podívat na výsledky naší repre a porovnat to s kroky které svaz dělá.
22:08:33 09.08.2016
odpovědět 
                          Re: Co na to Revizní komise?
Problém vidím v tom, že nejsi schopen (nebo ochoten?) o tom uvažovat trochu komplexněji. Píšeš o tom, že tyto peníze namají s U14 nic společného a že jsem U14 zaslepen.
Já ale psal o něčem jiném. Pokud by dotace byly opravdu na soutěžní lezení, a ne jen platba za duši, šla by situace vyřešit tak, aby se tyto peníze dostaly přesně tam, kam teď, ale aby zároveň byla na obecné úrovni ze strany ČHS zajištěna soutěžní platforma právě pro začínající a amatérské lezce. Čímž by se v U14 umožnilo stavět závody tak, aby odpovídaly vyšší výkonnosti. Nyní jsou U14 deklarované jako závody pro začínající a nízké požadavky jsou omlouvány tím, že by si začínající nezalezli, takže tu máme situaci, kdy chybí slušné závody pro ty, kdo chtějí lézt lépe a více, a zároveň se financují dvoje závody pro začínající. Takže já nikde nepsal o využítí peněz z dotací v U14, ale o změně systému závodů a soutěží tak, aby se v tom právě dotace daly využít. To by ovšem platilo pro případ, že by byl zájem opravdu především o sport, protože už by nešlo pro dotace vykázat cokoliv. V případě, že se jedná o nákup duší a rozhoduje kvantita, je systém samozřejmě v pořádku. Jen to ukazuje, kterým směrem svaz přemýšlí.
22:05:37 09.08.2016
odpovědět 
                         bude lip
Ver ze bude lepe :) makej na tom, tlac na spravna mista, nebud zalezlej pod dekou anonymity a jdi s kuzi na trh. Kolikrat jsi sedel osobne s nekym ze svazu a tohle diskutoval? Ale me prosim neodpovidej. Odpovez si sam. Ja ti fandim, drzim palce a rad se i osobne setkam. Mej se a diskusim nazdar.
Olivac21:16:57 09.08.2016
odpovědět 
                    Re: Zacni makat a ne plakat
Jsou mnozi, kteri na svazu zkouseli ptat a pote vznikla takova zajimava a nevidana smernice :). Znas ji? A co jsem zatim videl, dostat informace ze svazu je beh na dlouhou trat, velmi dlouhou, mnohaletou..
Sorry, tuto diskuzi jsem moc necetl, jen jsem zabrouzdal do jejich hlubin a pobavilo me to odkazovani na svaz .. ;)
a16:46:09 08.08.2016
odpovědět 
                     Re: Zacni makat a ne plakat
Ono to odkazování na svaz má logiku. Sdružení napíše, že vše poskytlo svazu, svaz napíše, že to s ohledem na osobní údaje nemůže zveřejnit, a je to opět vše v "pořádku" a nenapadnutelné a nezkontrolovatelné.
16:59:43 08.08.2016
odpovědět 
               Re: Zacni makat a ne plakat
Aniž bych do věci viděl: tohle je záležitost ČHS. Přesně tohle jsou důsledky odmítnutí směrnice o informacích v ČHS, kterou odmítla dvojice Resch+Bloudek na Valné hromadě a podařilo se jim o tom přesvědčit i delegáty. Když se necháme oblbovat, dobře nám tak. Na celostátní úrovni je to Zeman a Babiš, tak proč by to mělo být v ČHS jinak? Viz: www.lezec.cz/clanky.php?key=11586
Kuba Turek10:56:23 08.08.2016
odpovědět 
                Re: Zacni makat a ne plakat
Aniž bych do věcí viděl: diskutovaná strategie je nákup mrtvejch duší, ale to není ojebávka na členy ČHS, ale na stát. Což mi z hlediska morálky přijde zcela v pořádku; on nás stát taky nešanuje. Akorát ani tak není potřeba to extra hlasitě vytrubovat. Ale to nevytrubování vytváří dojem konspirace šité proti zájmům členů ČHS ve prospěch nějaké partičky. Nemyslím, že by z toho partrička neměla prospěch, ale věřím, že to není na úkor členů.
honza17:41:28 08.08.2016
odpovědět 
                 Re: Zacni makat a ne plakat
Honza Bloudek? Jestli ano, tak jsme rád, že jsme opakovaně jako oddíl hlasovali proti jeho zvolení do čela ČHS. Chceme mít normální slušnou a nekradoucí organizaci.
Kuba Turek18:48:28 08.08.2016
odpovědět 
                  Re: Zacni makat a ne plakat
Krádež je svinstvo, to souhlasím. A vcelku ani nemám problém s odsudkem výše uvedeného postoje, protože vím, že je problematickej. Další diskusi o morálních aspektech čerpání veřejnejch peněz považuju v prostředí lezeckýho servru za nadbytečnou.
honza19:11:04 08.08.2016
odpovědět 
                   Re: Zacni makat a ne plakat
On někdo krade? Dokaž to, jinak jsou to kecy a jděte s tím někam.
19:36:09 08.08.2016
odpovědět 
                    Re: Zacni makat a ne plakat
Abych to upřesnil: nemám problém s tím, že někdo odsoudí můj (výše zmíněnej) postoj. Kterej je takovej, že jde-li se o ojeb státu, pak se o krádež nejedná. Čili - nikdo nekrade. A navíc - dokážu si představit i to, že někdo přijde s názorem, že ani ten stát se vlastně neojebává.
honza20:06:31 08.08.2016
odpovědět 
                     Re: Zacni makat a ne plakat
Jak chceš s takovým viděním světa kolem sebe kázat o morálce?:-)



23:21:02 08.08.2016
odpovědět 
                     Re: Zacni makat a ne plakat
Do prdele. To jsme to dopracovali. Pětadvacet let po pádu komunistický kliky, která si stát přivlastnila, je to pořád tady (nebo už zase?). Že stát nejsme my.
Vykopat honzu a jemu podobný někam do Ruska nebo do Koreje.
00:00:48 09.08.2016
odpovědět 
                      Re: Zacni makat a ne plakat
Sranda, jak tady kamenujte honzu, ktery se alespon nebal svuj postoj rict a bez povsimnuti ponechavate mnohem horsi veci treba v CHS ...
10:22:06 09.08.2016
odpovědět 
                       Re: Zacni makat a ne plakat
Já bych řekl, že tento postoj není úplně ojedinělý. Ovšem je otázka, zda na tomto postoji a přístupu má být založeno oficiální vedení ČHS.

Ojedinělá ojebávka asi není problém, každý z nás občas něco podobného udělá. Ale pokud se ojebávky stanou každodenní rutinou, hodně to vypovídá i o způsobech a morálce lidí, kteří takto přemýšlí. A je zásadní otázka, nakolik je někdo s takovýmto uvažováním a jednáním spolehlivý a důvěryhodný. A to už vůbec nemluvím o tom, nakolik je tato strategie výhodná dlouhodobě. Místo budování organizace, která nové členy přiláká zajímavou nabídkou a výhodným programem, si nové členy prachsprostě kupujeme? Toto nemůže skončit jinak, než průserem. Jednak by mne celkem zajímalo, jak se tuto novinku v odtacích bude tvářit stát, až to začne prověřovat, a jednak mi to přijde jako navýšení jednorázové - teď se nakoupí děti z kroužků, ale co s nimi, až kroužky skončí? Zase odejdou? To pak bude počet těchto členů zhruba konstatní, protože počet těchto dětí nelze zvyšovat nekonečně a svaz jim nemá co nabídnout, aby zůstaly. Ale pokud se neplatí členství ani nic jiného, bude to svádět k tomu, že děti, co skončí, i nadále zůstanou členy sdružení. Svaz bude určitým způsobem kryt, protože odpovědnost za členy bude mít sdružení, ale toto už zavání podvodem s černými dušemi poměrně velkým.
11:09:17 09.08.2016
odpovědět 

Reklama:
 Foto dne:
Amalfi
Panorama Positano
 Databáze cest:
Všechny cesty (173435)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Paluis 5c Olba
Schwabentraum 7b Bolulla
Ke Sort Ke Senk! 7b Jérica
Manolis 5c Leonidio
Juliett Ext 5c Leonidio
Nově komentované:
Tanta Guasa 6c Jérica
Bella Duracella 6b Leonidio
Super Bibe 6b+ Leonidio
Gaia 8b Kalymnos
Od Hradu Dále 7+ Velká

 Nově v diskusi:
Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | vkládání fotek u cest | Re: Ach to lezeni na top rope | Re: Podmínky v Tatrách | Podmínky v Tatrách | Re: posuv opletu lana uprostřed | Re: nehmotné kulturní dědictví unesco | Re: nehmotné kulturní dědictví unesco | Re: nehmotné kulturní dědictví unesco |

 Nové komentáře:
Re: není | Re: Údržba skal - správci | Re: Manažer | Re: zprávy z lyžařaského svazu | Re: Manažer | není | Re: Manažer | Re: Manažer | Re: Manažer | Mnohoobchod |

 Kde to vře:
Nadcházející valná hromada ČHS má být 13. dubna 2024 v Praze (122)
Vstříc lepším zítřkům. A nebo ne? (106)
Mauritánie – únor 2024 (19)
Žádost o zařazení na program Valné hromady ČHS 2024 (16)
Video: Adam Ondra dává na flash boulder za 8B(+) ve Švédsku (10)
Refresher: ČHS zveřejnil sexistický inzerát, musel se omluvit (9)
Olympijské sporty se nově rozšíří o skialpinismus (5)
Zemřel Pit Schubert (3)
Saské pískovcové lezení je na seznamu kulturního dědictví UNESCO (2)
Tanap - nový návštěvní řád (2)

 Nově v inzerci:
Prodám nevyužitý matroš. | Bunda Arcteryx Alpha GTX Pro | Skialp set Lusti 177 + Dynafit + Colltex | Prodám nevyužitý matroš. | Švýcarská dálniční známka 2024 | Čelovka PETZL ACTIK CORE 350 lm + Pouzdro NOCTILIGHT | Různé: VÝŠKOVÉ PRÁCE NASTÁLO V PRAZE 320- 480 Kč/hod 59 000 až 7 | Dětský sedák Simond - celotělový | Trip spanelsko | Péřovka North Face |

 Anketa:
Jaký je váš názor na dodržování lezeckých pravidel?
 Plně je respektuji 
 121 
 Většinou respektuji, záleží na konkrétní situaci 
 128 
 Mám s tím problém, ale občas ano 
 134 
 Nezajímá mě to, lezu podle svého. 
 112 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.