LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Achtung seil!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Pískaři jsou zpět!
Nová kniha Medaile na chvíli o olympijském příběhu Adama Ondry
Nová kniha Lékaři na horách: neviditelní hrdinové

Závody
SP skialpy Cortina d’Ampezzo ITA (06.04)
SP Šanghaj (09.04)
SP Wujiang (12.04)

Žebříček
Cesty:
46.Richter 10079
47.Zedek 10078
48.Nyéki 10072
Bouldry:
46.Holík 8425
47.Bureš 8403
48.Scheuerová 8356
Hory:
16.Skopec 3759
17.Obelus 3745
18.Pe 3654

Výsledky
AIX ÁDR BOULDER SESSION (09.03)
2. ČP v bouldrech Praha (02.03)
ČP v bouldrech Praha (17.02)

Deníčky
5517 lezců
1086731 cest
Nové přelezy:
Ztopořená 9/9+
El Tractor 7c+
Panel 7C
Maloskalsk 7C
To Pal Nio 7b
Gaia 8b
Smutná Lid 7C
Bandita 7C
Tropicana 5.12d
Neuropatol XIa/XIb

Stěny
SAUNA - Plzeň
Rock 'n' Wall - Plzeň
Boulder Bar - Praha 7

Prodejny
Lezec-shop.cz - Štěchovice
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Diskuse

Vložení přispěvku 
 Příliš velké lezečky?17.02.2020
Před 3 měsíci jsem začal chodit na boulder a po chvíli si koupil lezečky Ocún Crest LU. Přestože jsem bral o 1,5 velikosti menší, z hodně těsných bot se teď po čase staly takové, ve kterých mám po zahřátí a zapocení dost volného místa a začínám mít problé
 Re: Příliš velké lezečky?17.02.2020
Boty nezmenšíš, jediné co můžeš zkusit třeba tenkou ponožku.
Na bouldrech cca 6A je to v cel
  Re: Příliš velké lezečky?17.02.2020
Castecne to resi 2 reminky a suchac vzadu na pate.
  Re: Příliš velké lezečky?17.02.2020
Kravina.
   Re: Příliš velké lezečky?18.02.2020
Milé P. můžeš mi osvětlit v čem?

1. Lezečku nezmenšíš, to je fakt můžeš zkusit víc st
    Re: Příliš velké lezečky?18.02.2020
K tvým bodům

1. Proč tyhle obezličky tedy dělat? Proč prostě nevyměnit botu, která mu
     Re: Příliš velké lezečky?18.02.2020
ještě hodně vody uplyne a hodně peněz utratí, než zjistí, které jsou ty "nejlepší možný lezečky
      Re: Příliš velké lezečky?18.02.2020
Svatá pravda, přesně tak.
     Re: Příliš velké lezečky?21.02.2020
Komu smrdej haksny musi lezt v ponozkach
 Re: Příliš velké lezečky?17.02.2020
Kup si další, ostřejší. Tydle doděláš když tě budou ty ostřejší štvát... Ty ostřejší vybírej s igeli
 Re: Příliš velké lezečky?17.02.2020
v 6a nejsou malé stupy. vezmi si ponožky - vyplní se ti bota a nebudou ti vlhnout potem, tudíž se ne
 Re: Příliš velké lezečky?17.02.2020
Schovej je do skrine a kup mensi a kvalitní. Nema smysl kazit si techniku spatnyma botama. Boty Ti m
  Re: Příliš velké lezečky?17.02.2020
nemyslet vážně
   Re: Příliš velké lezečky?17.02.2020
Vysvětli mi prosím, proč jsem debil a moje rady nedávají smysl. Špatný boty srazí jakéhokoliv lezce
   Re: Příliš velké lezečky?17.02.2020
6A boulder už je prostě lezení. Tam už může skutečně jít i o stupy. Pokud to neakceptuješ, tak lezeš
    Re: Příliš velké lezečky?18.02.2020
ale vždyť JZed přece píše, že leze na překližce
     Re: Příliš velké lezečky?18.02.2020
V klidu, neni nic špatnýho na tom, že se vyjadřují i lidi, kteří nemají co říct...věřím že JZed si d
 Re: Příliš velké lezečky?17.02.2020
Díky, za konstruktivní komentáře. Vyjma pár chudáků, co si tady asi léčí své problémy. Jinak tady ji
  Re: Příliš velké lezečky?17.02.2020
jdi do převisů
  Re: Příliš velké lezečky?17.02.2020
Normální to není. Máš správnej pocit. Klidně napiš na mejl, poradím, co budu umět.
  Re: Příliš velké lezečky?18.02.2020
Také radím jít do menších. V zásadě si tyhle můžeš nechat třeba někam do vícedélek :-) Nebo snad je
  Re: Příliš velké lezečky?18.02.2020
Zajímavá diskuze... S dovolením připojím pár svých poznatků :-) Lezečky Ocún prodávám a nabyl jsem d
   Re: Příliš velké lezečky?18.02.2020
Do bigwallu bude mít Mythosy ne kvůli sednutí a jejich "výkonnosti", ale pro pohodlnost. L
   Re: Příliš velké lezečky?18.02.2020
Lezečky Ocún nejsou menší než Lasportiva (dokonce to svým tvrzením dokazuješ).

Ocún m
   Re: Příliš velké lezečky?18.02.2020
Jestli prodáváš lezačky, tak určitě víš že syntetický lezky (jako třeba spousta bot zrovna od Ocunu)
    Re: Příliš velké lezečky?18.02.2020
Vždyť na to také ve svém příspěvku poukazuji, že ty boty ze syntetiky (Ocún) povolí méně, než třeba
     Re: Příliš velké lezečky?18.02.2020
Jsem si vědom, že ty Crest neodpovídají přesně mému tvaru, kdy mám palec o trochu delší než další dv
      Re: Příliš velké lezečky?23.02.2020
U lezeček mnoho lezců zjistí, že má různě velké nohy. Nic zvláštního.

Kup si Ocún Ozo
 Re: Příliš velké lezečky?17.02.2020
Díky, za konstruktivní komentáře. Vyjma pár chudáků, co si tady asi léčí své problémy. Jinak tady ji
  Re: Příliš velké lezečky?18.02.2020
Strávil jsem na skalách pětatřicet let a celou dobu jsem experimentoval s botama a jejich velikostí.
   Re: Příliš velké lezečky?18.02.2020
leze tři měsíce a jen na umělce. jasně že v budoucnu bude mít víc párů, ale teď jsou prostě nejlevně
    Re: Příliš velké lezečky?23.02.2020
Určitě záleží na tom co lezeš a jaké máš cíle. Doporučit každému si koupit jedny kotníkové lezečky a
     Re: Příliš velké lezečky?24.02.2020
nic jsem nedoporučil, jen reagoval na předešlý vzkaz, že nutně potřebuje jedny tvrdé, jedny měkké, j
 evangelium zmenšení lezeček18.02.2020
třeba to někdo nahoře už zmínil, ale pokud ne, věz, že v restday lezečky zmenšujou na požádání zcela
  zmenšení prostoru v lezečce18.02.2020
Při lezení frontální částí lezečky si ustřihni kus silnějšího filce a při obouvání ho dej za patu. N
   Re: zmenšení prostoru v lezečce20.02.2020
Ještě lepší tlustý pružný ponožky a na nich ustřihnout celou špičku. Držej polohu na noze.
    Re: zmenšení prostoru v lezečce22.02.2020
Ne ne! Lepší je brambora dozadu a svačinovej ubrousek dopředu. Určitě. Mám s tím víc jak 30 leté zku
 Re: Příliš velké lezečky?18.02.2020
jdu jen tak okolo, vůbec tomu nerozumím, těžkou cestu a ni boulfer jsem nikdy nevylezl, ale co máte
 zmenšení lezeček v restday21.02.2020
nech si lezečky zmenšit, dělají to zadarmo.
  Re: zmenšení lezeček v restday21.02.2020
Apropo Restday Zlín aktuální dodací lhůta 2 měsíce
 Re: Příliš velké lezečky?01.10.2020
Ahoj, taky sháním lezečky, nemám sice problém s tím, že bych si koupil moc velké, zatím řeším to, ja

 Zápěstí13.02.2020
Ahoj, asi dva roky zpátky jsem si na skále nějak blbě vytočil ruku v zápěstí, od té doby mám intervaly kdy je zápěstí naprosto v pohodě a intervaly kdy zlobí. Zlobí tak, že při zatížení v ohnutí ať už dopředu/dozadu/na stranu bolí, bolí je zápěstí, nikam
 Re: Zápěstí13.02.2020
Mám to podobně, v poslední době když něco začne bolet, tak to bolí třeba půl roku. Ještě přednedávne
 Re: Zápěstí13.02.2020
Klik na pesti te taky boli nebo ten je v pohode?
  Re: Zápěstí14.02.2020
Na pěstech je to v pohodě
  Re: Zápěstí14.02.2020
Na pěstech je to v pohodě
   Re: Zápěstí14.02.2020
Tak to jsem měl taky, alespoň u mě rtg nic neukazalalo, ortoped taky říkal, že se s tím nedá nic moc
    Re: Zápěstí17.02.2020
ortopedi ktori v takychto pripadoch skoncia pri rtg ktore nic nepreukazalo mi pridu smutni... to uz
     Re: Zápěstí17.02.2020
este dodam: to nam zdravie pacienta nestoji za to, aby sme sa s tym zaoberali o trochu viac?
     Re: Zápěstí17.02.2020
No, ale on měl pravdu, cca za další dva týdny po tom to přešlo, předtím jsem to měl něco přes měsíc
 Re: Zápěstí14.02.2020
V zápěstí je 6 malých kůstek, když se některá trochu pohne, tak to pak může zlobit.
Zkus fyzi
  Re: Zápěstí16.02.2020
Ony to nemusí být jen kůstky, co může být v nepořádku, v zápěstí je spousta jiných věcí, jak už se p
 Re: Zápěstí14.02.2020
Nevím, jestli je to konkrétně pro tebe dobré, ale mně jako rehabilitace dává smysle něco na tento zp
 Re: Zápěstí14.02.2020
Chápu, že se pro sebe snažíš si získat nějakou radu, a třeba i nějakou dobrou dostaneš, nicméně:
  Re: Zápěstí16.02.2020
... alebo ruská ruleta.
   Re: Zápěstí16.02.2020
dramatický doplnění, ale výstižný, dík :-)

 Zápěstí13.02.2020
Ahoj, asi dva roky zpátky jsem si na skále nějak blbě vytočil ruku v zápěstí, od té doby mám intervaly kdy je zápěstí naprosto v pohodě a intervaly kdy zlobí. Zlobí tak, že při zatížení v ohnutí ať už dopředu/dozadu/na stranu bolí, bolí je zápěstí, nikam

 Vyšel nový AO 51/2 a lezec mlčí :-(12.02.2020
Vyšel nový AO 51/2 a lezec mlčí :-(. Je mi smutno.
 Re: Vyšel nový AO 51/2 a lezec mlčí :-(13.02.2020
Vždyť to je v druhým sloupečku ...

 hledam lyži - Totes Gebirge11.02.2020
Ahoj, v Toteskách cestou na Toter Mann mně ujela lyže směrem k Dumlerhutte. Prosím o info, kdyby jí někdo našel. Odměna jistá.

Dynastar Cham 97- green/blue + Marker Kingpin + skin G3.

Děkuji, Petr +420 608 216 182
 Re: hledam lyži - Totes Gebirge11.02.2020
No, spíš bys měl odměnit tu tvoji nečinnou jen a jen přihlížející skupinu 10 skialpinistů a 5 skibor
  Re: hledam lyži - Totes Gebirge11.02.2020
Asi to bylo někde hřebenovou cestou na Speikwiese u lyž. střediska :severní tato: https://youtu.be/F
  Re: hledam lyži - Totes Gebirge11.02.2020
Asi to bylo někde hřebenovou cestou na Speikwiese u lyž. střediska :severní tato: https://youtu.be/F
  Re: hledam lyži - Totes Gebirge12.02.2020
Borce jsem videl sjizdet pozdeji na jedne lyzi.
Fotky by byly zajimave, hodne zajimave.
   Re: hledam lyži - Totes Gebirge12.02.2020
nekam to nahrej. Min petan2 bude mit hezkou vzpominku.
    Re: hledam lyži - Totes Gebirge13.02.2020
Petanovi to prece muze poslat. Slintat nad tim nebudes, ty zvedaffko.
 Re: hledam lyži - Totes Gebirge18.02.2020
Ahoj,ja jsem sledoval tvoji sebevrazdu v primem prenosu z Rotewandu...skvely zazitek a zkusenost vid
  Re: hledam lyži - Totes Gebirge18.02.2020
Každej se může zabít jak chce, tak mu to přej

 ledy ve Fatrách11.02.2020
Ahoj, poradil byste mi někdo lezení ledů na Malé Fatře nebo Velké Fatře - kromě Kralovan? Dají se třeba lézt Janošikové diery, Šutovský vodopád...?Dík
 Re: ledy ve Fatrách11.02.2020
Možnosti jsou velmi omezené, kromě lomů se téměř nikde oficiálně nemůže.
Napiš do googlu malá
  Re: ledy ve Fatrách11.02.2020
F. Horolezectvo a skalolezectvo na území národného parku
1. Obšívanka - lokality: Veľká Sokol
 Re: ledy ve Fatrách11.02.2020
Najdi si Návštevný poriadok NP Malá Fatra, tam jsou vypsané lokality, kde je povolené lezení, jak v

 Grigri 2 nebo +07.02.2020
Ahoj, chtěl bych se zeptat zkušenějších jaký je rozdíl mezi grigri 2 a pluskem ? Díky za odpovědi ... jo a to že je rozdíl v ceně už vím 😂
 Re: Grigri 2 nebo +07.02.2020
plusko ma antipanic a 2 rezimy - vic blokovaci (urcene na toprope) a min blokovaci (normalni). Nejno
  Re: Grigri 2 nebo +08.02.2020
Mimochodem ten anti panic je pěkně na prd. Je odladěnej tak na šedesáti kilový lezce. U těžších se t
   Re: Grigri 2 nebo +09.02.2020
ale zrovna u grigri+ je docela dobre udelanej ze jde pretlacit. takze spoustis a kdyz zpanikaris a z
    Re: Grigri 2 nebo +11.02.2020
Já mám plusko a spokojenost, panic bych mít nemusel ale zase není žádný důvod pro to aby se kvůli ně
   Re: Grigri 2 nebo +11.02.2020
No tak to je spíš naopak nee? Mě se nechtěně antipanik přecvakava když spouštim třeba děcka...
    Re: Grigri 2 nebo +17.02.2020
Grigri 2 už se přestalo vyrábět, doprodává se, teď je Grigri (neoficiálně Grigri 3) :)

 Lezení na Slovensku07.02.2020
Ahoj, nemá někdo zkušenosti s lezením v oblasti Pienin (Sk/Pl), popřípadně někde " relativně nedaleko " od Spišské Staré Vsi ?

Díky

 Tatry - ledy07.02.2020
nemáte někde přehled o aktuálním stavu ledů v Velké případně Malé Studené dolině?
 Re: Tatry - ledy07.02.2020
Žaidné niesů, globné otejeplovanjie... ty si to nečital čo sa robí v Prahe?
 Re: Tatry - ledy07.02.2020
Žaidné niesů, globné otejeplovanjie... ty si to nečital čo sa robí v Prahe?
  Re: Tatry - ledy07.02.2020
a čo sa robí v Prahe?
   Re: Tatry - ledy08.02.2020
Hlavní stránka: „Ledová" stěna Černý most ....:-D
    Re: Tatry - ledy09.02.2020
a to souvisi s ledama v Tatrach jak..?
     Re: Tatry - ledy09.02.2020
Je teplo, ledy nésů...
      Re: Tatry - ledy10.02.2020
a bez tech kecu o stene v Praze to neslo...
       Re: Tatry - ledy10.02.2020
a ze to bylo nejakejch kecu, skoro až celá věta, nekecam

 Lezecky krouzek pro deti03.02.2020
Ahoj,

Nezna nekdo v Praze nejake misto/indoor stenu, kde jse venujou mladezi?
Melo by to byt pro deti vo veku 8-10 let a nemelo by to stat 8000CZK/mesic...

Dik
 Re: Lezecky krouzek pro deti03.02.2020
Lezecké kroužky pro mládež provozuje v podstatě každá větší stěna, já osobně vedu děti (6 - 18) pod
  Re: Lezecky krouzek pro deti03.02.2020
Zajem by byl vyplnit volny cas. Neni v kompetencich rodicu vest dite k profesionalnemu/zavodnimu lez
   Re: Lezecky krouzek pro deti03.02.2020
V tom případě bych doporučil některé z DDM, jenž disponují vlastní stěnou:

http://www
    Re: Lezecky krouzek pro deti03.02.2020
autorem uvedená cena 8000/měsíc je jednoznačně překlep a má být pololetí (?). za měsíc by to bylo ta
     Re: Lezecky krouzek pro deti04.02.2020
Jsi trochu zaspal dobu. Hodina vzdelaneho cloveka ve sposute oboru je dneska klidne 1000Kc. Takze to
      Re: Lezecky krouzek pro deti05.02.2020
Tak to tedy fuck nevím. Co jsem měl tu čest vyzkoušet, tedy já spíš jen zaplatit:-), tak do 8 litrů
       Re: Lezecky krouzek pro deti05.02.2020
Sorry, polil jsem si klávesnici volejem z pepřenek a jak jsem ji drhnul hadrem, tak se to omylem ode
        Re: Lezecky krouzek pro deti05.02.2020
.. a ještě jsem to teď blbě zařadil, byla to reakce na diskutujícího geo.
      Re: Lezecky krouzek pro deti05.02.2020
¨-jgteqeghueTazatel se ptal na kroužek
      Re: Lezecky krouzek pro deti05.02.2020
¨-jgteqeghueTazatel se ptal na kroužek
      Re: Lezecky krouzek pro deti05.02.2020
ptal-li se tazatel na "kroužek", pochopil jsem, že to je těch zhruba 6-10 dětí mladšího šk
       Re: Lezecky krouzek pro deti05.02.2020
Jsem s tebou! Souhlas, woe. Otázka do pléna byla asi jasná...
      Re: Lezecky krouzek pro deti05.02.2020
nevěřím, že člověk co u nás v ČR chce po 8 letém dítěti 1000,- za hodinu za trénink lezení má moc sv
   Re: Lezecky krouzek pro deti05.02.2020
Jako zábavu / vyplnění volného času dětské kroužky pojímá třeba stěna v Holešovicích (osobní zkušeno
    Re: Lezecky krouzek pro deti05.02.2020
hej docela mě sere kam doba uzrála, za hodinu "vzdělaného" člověka 1000- 1500 ?? wtf a co
     Re: Lezecky krouzek pro deti05.02.2020
jestli jim ty peníze je někdo ochoten platit, potom jejich práce tu cenu nepochybně má. mravně ublíž
     Re: Lezecky krouzek pro deti05.02.2020
Hele Ty nic neumíš, nebo to něco neumíš pořádně, tak se nediv, že máš v práci 250,- na hodinu :o)
      Re: Lezecky krouzek pro deti05.02.2020
to je moc
     Re: Lezecky krouzek pro deti06.02.2020
dobrej pokus!
     Re: Lezecky krouzek pro deti06.02.2020
Někdy mi to takhle vyjde. A to jsem "nevzdělaněj"! :-)))))

<<<   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214   215   216   217   218   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235   236   237   238   239   240   241   242   243   244   245   246   247   248   249   250   251   252   253   254   255   256   257   258   259   260   261   262   263   264   265   266   267   268   269   270   271   272   273   274   275   276   277   278   279   280   281   282   283   284   285   286   287   288   289   290   291   292   293   294   295   296   297   298   299   300   301   302   303   304   305   306   307   308   309   310   311   312   313   314   315   316   317   318   319   320   321   322   323   324   325   326   327   328   329   330   331   332   333   334   335   336   337   338   339   340   341   342   343   344   345   346   347   348   349   350   351   352   353   354   355   356   357   358   359   360   361   362   363   364   365   366   367   368   369   370   371   372   373   374   375   376   377   378   379   380   381   382   383   384   385   386   387   388   389   390   391   392   393   394   395   396   397   398   399   400   401   402   403   404   405   406   407   408   409   410   411   412   413   414   415   416   417   418   419   420   421   422   423   424   425   426   427   428   429   430   431   432   433   434   435   436   437   438   439   440   441   442   443   444   445   446   447   448   449   450   451   452   453   454   455   456   457   458   459   460   461   462   463   464   465   466   467   468   469   470   471   472   473   474   475   476   477   478   479   480   481   482   483   484   485   486   487   488   489   490   491   492   493   494   495   496   497   498   499   500   501   502   503   504   505   506   507   508   509   510   511   512   513   514   515   516   517   518   519   520   521   522   523   524   525   526   527   528   529   530   531   532   533   534   535   536   537   538   539   540   541   542   543   544   545   546   547   548   549   550   551   552   553   554   555   556   557   558   559   560   561   562   563   564   565   566   567   568   569   570   571   572   573   574   575   576   577   578   579   580   581   582   583   584   585   586   587   588   589   590   591   592   593   594   595   596   597   598   599   600   601   602   603   604   605   606   607   608   609   610   611   612   613   614   615   616   617   618   619   620   621   622   623   624   625   626   627   628   629   630   631   632   633   634   635   636   637   638   639   640   641   642   643   644   645   646   647   648   649   650   651   652   653   654   655   656   657   658   659   660   661   662   663   664   665   666   667   668   669   670   671   672   673   674   675   676   677   678   679   680   681   682   683   684   685   686   687   688   689   690   691   692   693   694   695   696   697   698   699   700   701   702   703   704   705   706   707   708   709   710   711   712   713   714   715   716   717   718   719   720   721   722   723   724   725   726   727   728   729   730   731   732   733   734   735   736   737   738   739   740   741   742   743   744   745   746   747   748   749   750   751   752   753   754   755   756   757   758   759   760   761   762   763   764   765   766   767   768   769   770   771   772   773   774   775   776   777   778   779   780   781   782   783   784   785   786   787   788   789   790   791   792   793   794   795   796   797   798   799   800   801   802   803   804   805   806   807   808   809   810   811   812   813   814   815   816   817   818   819   820   821   822   823   824   825   826   827   828   829   830   831   832   833   834   835   836   837   838   839   840   841   842   843   844   845   846   847   848   849   850   851   852   853   854   855   856   857   858   859   860   861   862   863   864   865   866   867   868   869   870   871   872   873   874   875   876   877   878   879   880   881   882   883   884   885   886   887   888   889   890   891   892   893   894   895   896   897   898   899   900   901   902   903   904   905   906   907   908   909   910   911   912   913   914   915   916   917   918   919   920   921   922   923   924   925   926   927   928   929   930   931   932   933   934   935   936   937   938   939   940   941   942   943   944   945   946   947   948   949   950   951   952   953   954   955   956   957   958   959   960   961   962   963   964   965   966   967   968   969   970   971   972   973   974   975   976   977   978   979   980   981   982   983   984   985   986   987   988   989   990   991   992   993   994   995   996   997   998   999   1000   1001   1002   1003   1004   1005   1006   1007   1008   1009   1010   1011   1012   1013   1014   1015   1016   1017   1018   1019   1020   1021   1022   1023   1024   1025   1026   1027   1028   1029   1030   1031   1032   1033   1034   1035   1036   1037   1038   1039   1040   1041   1042   1043   1044   1045   1046   1047   1048   1049   1050   1051   1052   1053   1054   1055   1056   1057   1058   1059   1060   1061   1062   1063   1064   1065   1066   1067   1068   1069   1070   1071   1072   1073   1074   1075   1076   1077   1078   1079   1080   1081   1082   1083   1084   1085   1086   1087   1088   1089   1090   1091   1092   1093   1094   1095   1096   1097   1098   1099   1100   1101   1102   1103   1104   1105   1106   1107   1108   1109   1110   1111   1112   1113   1114   1115   1116   1117   1118   1119   1120   1121   1122   1123   1124   1125   1126   1127   1128   1129   1130   1131   1132   1133   1134   1135   1136   1137   1138   1139   1140   1141   1142   1143   1144   1145   1146   1147   1148   1149   1150   1151   1152   1153   1154   1155   1156   1157   1158   1159   1160   1161   1162   1163   1164   1165   1166   1167   1168   1169   1170   1171   1172   1173   1174   1175   1176   1177   1178   1179   1180   1181   1182   1183   1184   1185   1186   1187   1188   1189   1190   1191   1192   1193   1194   1195   1196   1197   1198   1199   1200   1201   1202   1203   1204   1205   1206   1207   1208   1209   1210   1211   1212   1213   1214   1215   1216   1217   1218   1219   1220   1221   1222   1223   1224   1225   1226   1227   1228   1229   1230   1231   1232   1233   1234   1235   1236   1237   1238   1239   1240   1241   1242   1243   1244   1245   1246   1247   1248   1249   1250   1251   1252   1253   1254   1255   1256   1257   1258   1259   1260   1261   1262   1263   1264   1265   1266   1267   1268   1269   1270   1271   1272   1273   1274   1275   1276   1277   1278   1279   1280   1281   1282   1283   1284   1285   1286   1287   1288   1289   1290   1291   1292   1293   1294   1295   1296   1297   1298   1299   1300   1301   1302   1303   1304   1305   1306   1307   1308   1309   1310   1311   1312   1313   1314   1315   1316   1317   1318   1319   1320   1321   1322   1323   1324   1325   1326   1327   1328   1329   1330   1331   1332   1333   1334   1335   1336   1337   1338   1339   1340   1341   1342   1343   1344   1345   1346   1347   1348   1349   1350   1351   1352   1353   1354   1355   1356   1357   1358   1359   1360   1361   1362   1363   1364   1365   1366   1367   1368   1369   1370   1371   1372   1373   1374   1375   1376   1377   1378   1379   1380   1381   1382   1383   1384   1385   1386   1387   1388   1389   1390   1391   1392   1393   1394   1395   1396   1397   1398   1399   1400   1401   1402   1403   1404   1405   1406   1407   1408   1409   1410   1411   1412   1413   1414   1415   1416   1417   1418   1419   1420   1421   1422   1423   1424   1425   1426   1427   1428   1429   1430   1431   1432   1433   1434   1435   1436   1437   1438   1439   1440   1441   1442   1443   1444   1445   1446   1447   1448   1449   1450   1451   1452   1453   1454   1455   1456   1457   1458   1459   1460   1461   1462   1463   1464   1465   1466   1467   1468   1469   1470   1471   1472   1473   1474   1475   1476   1477   1478   1479   1480   1481   1482   1483   1484   1485   1486   1487   1488   1489   1490   1491   1492   1493   1494   1495   1496   1497   1498   1499   1500   1501   1502   1503   1504   1505   1506   1507   1508   1509   1510   1511   1512   1513   1514   1515   1516   1517   1518   1519   1520   1521   1522   1523   1524   1525   1526   1527   1528   1529   1530   1531   1532   1533   1534   1535   1536   1537   1538   1539   1540   1541   1542   1543   1544   1545   1546   1547   1548   1549   1550   1551   1552   1553   1554   1555   1556   1557   1558   1559   1560   1561   1562   1563   1564   1565   1566   1567   1568   1569   1570   1571   1572   1573   1574   1575   1576   1577   1578   1579   1580   1581   1582   1583   1584   1585   1586   1587   1588   1589   1590   1591   1592   1593   1594   1595   1596   1597   1598   1599   1600   1601   1602   1603   1604   1605   1606   1607   1608   1609   1610   1611   1612   1613   1614   1615   1616   1617   1618   1619   1620   1621   1622   1623   1624   1625   1626   1627   1628   1629   1630   1631   1632   1633   1634   1635   1636   1637   1638   1639   1640   1641   1642   1643   1644   1645   1646   1647   1648   1649   1650   1651   1652   1653   1654   1655   1656   1657   1658   1659   1660   1661   1662   1663   1664   1665   1666   1667   1668   1669   1670   1671   1672   1673   1674   1675   1676   1677   1678   1679   1680   1681   1682   1683   1684   1685   1686   1687   1688   1689   1690   1691   1692   1693   1694   1695   1696   1697   1698   1699   1700   1701   1702   1703   1704   1705   1706   1707   1708   1709   1710   1711   1712   1713   1714   1715   1716   1717   1718   1719   1720   1721   1722   1723   1724   1725   1726   1727   1728   1729   1730   1731   1732   1733   1734   1735   1736   1737   1738   1739   1740   1741   1742   1743   1744   1745   1746   1747   1748   1749   1750   1751   1752   1753   1754   1755   1756   1757   1758   1759   1760   1761   1762   1763   1764   1765   1766   1767   1768   1769   1770   1771   1772   1773   1774   1775   1776   1777   1778   1779   1780   1781   1782   1783   1784   1785   1786   1787   1788   1789   1790   1791   1792   1793   1794   1795   1796   1797   1798   1799   1800   1801   1802   1803   1804   1805   1806   1807   1808   1809   1810   1811   1812   1813   1814   1815   1816   1817   1818   1819   1820   1821   1822   1823   1824   1825   1826   1827   1828   1829   1830   1831   1832   1833   1834   1835   1836   1837   1838   1839   1840   1841   1842   1843   1844   1845   1846   1847   1848   1849   1850   1851   1852   1853   1854   1855   1856   1857   1858   1859   1860   1861   1862   1863   1864   1865   1866   1867   1868   1869   1870   1871   1872   1873   1874   1875   1876   1877   1878   1879   1880   1881   1882   1883   1884   1885   1886   1887   1888   1889   1890   1891   1892   1893   1894   1895   1896   1897   1898   1899   1900   1901   1902   1903   1904   1905   1906   1907   1908   1909   1910   1911   1912   1913   1914   1915   1916   1917   1918   1919   1920   1921   1922   1923   1924   1925   1926   1927   1928   1929   1930   1931   1932   1933   1934   1935   1936   1937   1938   1939   1940   1941   1942   1943   1944   1945   1946   1947   1948   1949   1950   1951   1952   1953   1954   1955   1956   1957   1958   1959   1960   1961   1962   1963   1964   1965   1966   1967   1968   1969   1970   1971   1972   1973   1974   1975   1976   1977   1978   1979   1980   1981   1982   1983   1984   1985   1986   1987   1988   1989   1990   1991   1992   1993   1994   1995   1996   1997   1998   1999   2000   2001   2002   2003   2004   2005   2006   2007   2008   2009   2010   2011   2012   2013   2014   2015   2016   2017   2018   2019   2020   2021   2022   2023   2024   2025   2026   2027   2028   2029   2030   2031   2032   2033   2034   2035   2036   2037   2038   2039   2040   2041   2042   2043   2044   2045   2046   2047   2048   2049   2050   2051   2052   2053   2054   2055   2056   2057   2058   2059   2060   2061   2062   2063   2064   2065   2066   2067   2068   2069   2070   2071   2072   2073   2074   2075   2076   2077   2078   2079   2080   2081   2082   2083   2084   2085   2086   2087   2088   2089   2090   2091   2092   2093   2094   2095   2096   2097   2098   2099   2100   2101   2102   2103   2104   2105   2106   2107   2108   2109   2110   2111   2112   2113   2114   2115   2116   2117   2118   2119   2120   2121   2122   2123   2124   2125   2126   2127   2128   2129   2130   2131   2132   2133   2134   2135   2136   2137   2138   2139   2140   2141   >>>  
 
     
...nové příspěvky
 Příliš velké lezečky?
Před 3 měsíci jsem začal chodit na boulder a po chvíli si koupil lezečky Ocún Crest LU. Přestože jsem bral o 1,5 velikosti menší, z hodně těsných bot se teď po čase staly takové, ve kterých mám po zahřátí a zapocení dost volného místa a začínám mít problém stát na malých chytech (ohýbá se pode mnou guma ve špičce). Jak byste řešili? Lézt a časem koupit menší lezečky? Nebo nějak zkusit boty zmenšit? Nebo prostě rovnou pořídit nějaký dražší model? Lezu většinou pár 6a boulderů flash, 6a+ na pár pokusů. Nevím jestli při takovéto úrovni má cenu investovat do dalších bot.
JZed14:12:03 17.02.2020
odpovědět 
 Re: Příliš velké lezečky?
Boty nezmenšíš, jediné co můžeš zkusit třeba tenkou ponožku.
Na bouldrech cca 6A je to v celku jedno. Piluj techniku, časem zjistíš, že do 6C/7A to ani moc není potřeba a dá se to lézt i v papučích.
Jak pokročíš tak se to srovná. Možná bych přiště zkusil LA s P3. Moje poslední zkušenost třeba Cobry s P3 (ve vyprodeji za 1350,-) dá se s nima na stěně lézt 8/9 UIAA bez problémů, PS: nohu mám 44,5, lezky taky momentálně... původně sem myslel, že je využiju jen na vícedélky s nováčkama :-D.
Ztko14:55:01 17.02.2020
odpovědět 
  Re: Příliš velké lezečky?
Castecne to resi 2 reminky a suchac vzadu na pate.
 asketa14:59:13 17.02.2020
odpovědět 
  Re: Příliš velké lezečky?
Kravina.
P.21:12:17 17.02.2020
odpovědět 
   Re: Příliš velké lezečky?
Milé P. můžeš mi osvětlit v čem?

1. Lezečku nezmenšíš, to je fakt můžeš zkusit víc stáhnout jestli půjde, ponožku (ano vím není to kůl hlavně na stěně) nebo ty řemínky, vše je obezlička.

2. To, že nástupové stupy u 6A-6B boulderů jsou většinou malé sem si vědom, nicméně světe div se dá se to nastoupit i v teniskách.

3. Moji zkušenost s velikostmi lezeček sem popsal. Doby kdy se kupovali lezky o 4-5 čísel níž než je noha jsou už pryč. Hlavně díky 3D kopytům, stahovacím a stabilizačním systémům třeba jako P3. Zkoušet lezky přes sáček je prasárna a vrátí se ti to deformací nohy, případně únavovou zlomeninou.

4. Lézt se dá opravdu téměř v čemkoliv, je to především o technice. Jak kdysi napsal Mráza v jednom z jeho šlehů. Nejlepší co do techniky bylo lézt v rozdrbaných teniskách na Stránské! (ojetý krasový vápenec v Moravském Krasu..)
Ztko09:24:55 18.02.2020
odpovědět 
    Re: Příliš velké lezečky?
K tvým bodům

1. Proč tyhle obezličky tedy dělat? Proč prostě nevyměnit botu, která mu nevyhovuje za jinou, která mu bude vyhovovat? Fusekle do lezeček (až na zdravotní výjimky, praskání kůže, atp )nepatří, přidáváš kluznou vrstvu a tím se připravuješ o to hlavní. Noha se v botě nemá vůbec hnout, maximálně lehce pod a nad skrčenými prsty. A to neznamená, že v botě musí noha bolet !!! V žádném případě bys neměl mít pocit prázdného místa kdekoliv v botě.

2. Tenhle argument je právě nesmysl, jistě, že se to dá, dá se i mlohem víc, ale proč to dělat? Posune Tě to v technice? Já myslím, že se budeš akorát víc držet a to je kontraproduktivní. Radíš mu tedy, aby si boty nechal, nazul ponožky a naučil se ty 6C 7A lézt v jemu nevyhovujících botách? Hmm

3. V tom s tebou souhlasím

4. Jestli on to ten Mráza nemyslel maličko jinak. Lezení v teniskách tě může donutit těma nohama opravdu lézt, ale nemyslím si, že by to nějak významě přispívalo k rozvoji techniky.

Říkat začátečníkovi tyhle tvoje teorie je podle mě chyba. Lezec by měl mít podle mě nejlepší možný (dobře vybraný) lezečky, za který je ochoten utratit peníze.
P.11:57:17 18.02.2020
odpovědět 
     Re: Příliš velké lezečky?
ještě hodně vody uplyne a hodně peněz utratí, než zjistí, které jsou ty "nejlepší možný lezečky, za který je ochoten utratit peníze".


A až to zjistí, tak je přestanou vyrábět :-(
12:31:10 18.02.2020
odpovědět 
      Re: Příliš velké lezečky?
Svatá pravda, přesně tak.
P.13:04:40 18.02.2020
odpovědět 
     Re: Příliš velké lezečky?
Komu smrdej haksny musi lezt v ponozkach
T.13:17:24 21.02.2020
odpovědět 
 Re: Příliš velké lezečky?
Kup si další, ostřejší. Tydle doděláš když tě budou ty ostřejší štvát... Ty ostřejší vybírej s igelitťákem na noze. Ale nepřeháněj to. S tím pytlíkem ti připadají i lezečky o 4 čísla menší jako v pohodě.
15:18:43 17.02.2020
odpovědět 
 Re: Příliš velké lezečky?
v 6a nejsou malé stupy. vezmi si ponožky - vyplní se ti bota a nebudou ti vlhnout potem, tudíž se nebudou roztahovat.
normální fusekle v lezkách vypadají hrozně, ale dneska se dělají i ty ultranízké ponožky, tak nemusí být vidět a vyřešena i estetika
15:36:24 17.02.2020
odpovědět 
 Re: Příliš velké lezečky?
Schovej je do skrine a kup mensi a kvalitní. Nema smysl kazit si techniku spatnyma botama. Boty Ti musej pomahat. Kdyz budes laborovat na stupech, plejtvas silou. Dlouhodobě to vede do pekla. I kdyz lezes 6A, zaslouzis si poradny lezky. Nešetři.
P.21:11:09 17.02.2020
odpovědět 
  Re: Příliš velké lezečky?
nemyslet vážně
:)21:17:15 17.02.2020
odpovědět 
   Re: Příliš velké lezečky?
Vysvětli mi prosím, proč jsem debil a moje rady nedávají smysl. Špatný boty srazí jakéhokoliv lezce i začátečníka. Proto moje doporučení. Teď mi to vysvětli Ty.
P.23:30:47 17.02.2020
odpovědět 
   Re: Příliš velké lezečky?
6A boulder už je prostě lezení. Tam už může skutečně jít i o stupy. Pokud to neakceptuješ, tak lezeš jen na umělce. I v 6A by měl začátečník nastupovat nohama přesně a bezchybně. Pak mu ty nohy nebudou dělat medvědí službu. V tom má P. pravdu. I začátečník by neměl lézt v botách, který ho srážej zbytečně dolu. A nemusí to bejt Sportivy za 3500.
Azbest23:37:30 17.02.2020
odpovědět 
    Re: Příliš velké lezečky?
ale vždyť JZed přece píše, že leze na překližce
01:06:32 18.02.2020
odpovědět 
     Re: Příliš velké lezečky?
V klidu, neni nic špatnýho na tom, že se vyjadřují i lidi, kteří nemají co říct...věřím že JZed si dokáže vyhodnotit informační přínos i u diskuzních příspěvků, které jsou tak obsáhlé, že zabírají jednu řádku.
19:48:54 18.02.2020
odpovědět 
 Re: Příliš velké lezečky?
Díky, za konstruktivní komentáře. Vyjma pár chudáků, co si tady asi léčí své problémy. Jinak tady již bouldery 6a+ - 6b, co zkouším mají takové stupy, na které když našlápnu, tak mám na stupu jen prázdnou část boty a ne prsty. Ale možná je to tak normální nebo je to jen mojí technikou.
JZed22:08:36 17.02.2020
odpovědět 
  Re: Příliš velké lezečky?
jdi do převisů
23:16:31 17.02.2020
odpovědět 
  Re: Příliš velké lezečky?
Normální to není. Máš správnej pocit. Klidně napiš na mejl, poradím, co budu umět.
Azbest23:57:27 17.02.2020
odpovědět 
  Re: Příliš velké lezečky?
Také radím jít do menších. V zásadě si tyhle můžeš nechat třeba někam do vícedélek :-) Nebo snad je i v opravnách lezeček dokáží o číslo zmenšit. Ale to mi přijde trochu krkolomné. Jestli nejsi vyloženě ve finanční nouzi, kup si prostě menší. Stejně každý lezec, který to myslí vážně, má lezeček několik... Například do vícedélek, na písky, na lehký trénink, na těžší trénink, na ostré pokusy...I v 6A bouldrech je potřeba občas velmi deliátně našlápnout a nedoporučuju zažít si moc ten pocit, že nevěřím nohám a rvu to raději rukama. Špatně se to pak odnaučuje v obtížnostech, kde už na každém promile ušetřené síly záleží
F.01:53:31 18.02.2020
odpovědět 
  Re: Příliš velké lezečky?
Zajímavá diskuze... S dovolením připojím pár svých poznatků :-) Lezečky Ocún prodávám a nabyl jsem dojmu, že jsou menší, než lezečky jiných výrobců ve stejném čísle. Cobry jsem měl ve velikosti 43 a po rozlezení to byly super pohodlné bačkůrky, do Ocúnu se vejdu hodně natěsno do pětačtyrycítek a je úplně běžné, že zákazníci odcházejí se stejnou velikostí, v jaké mají obyčejné boty. Je to napříč všemi modely, zkoušel jsem si z dlouhé chvíle všechny, co máme na krámě a ta velikost 45 je to právě u těch rovných Crestů. Ozony nedám ve 45 a půlce ani na nohu... Tohle platilo i několika mých kamarádů, kteří si je u mě koupili, takže mám i zpětnou vazbu ve smyslu, jestli se pak potýkali s něčím takovým, jako tazatel. A nepotýkali. Lezečky se trochu vytáhly, po zapocení je to samozřejmé, ale volné místo neměli. Takže jestli máš v o číslo a půl menších lezečkách od Ocúnu někde volné místo a brání ti to opřít se o malý stup, bude to podle mě s největší pravděpodobností spíš nevhodně zvoleným modelem, rozuměj tvarem boty, než velikostí. Lezečky trochu povolí, ale měl by se zmenšit celkový tlak na nohu, ne se někde udělat hluchá díra. A v takovém případě ponožka nejspíš úplně nepomůže. Takže za mě si kup lepší lezečky, pokud se chceš posunout. Ale lepší nemyslím dražší! Můžeš si koupit super boty za tři tácy a dopadnout úplně stejně! Lepší myslím tvarem lépe odpovídající tvému typu chodidla. Při zkoušení by tě lezečky měly úplně všude těsně obepínat, ale v žádném bodě bys neměl mít výrazný pocit bolesti oproti zbytku boty (třeba u palce to fakt tlačí, ale ostatní prsty ok) a zároveň bys nikde neměl mít volný prostor ("kůže povolí a bota se přizpůsobí" neplatí, častá je třeba bublina v oblasti paty, to taky není dobré)...pak bys měl mít jistotu, že po rozlezení boty zpohodlní, ale nepřijdeš o potřebnou oporu :-) Koukni se na nějaké video s Alexem Huberem, třeba jak leze délky za 8a po hladké Yosemitské žule v Mythosech, ve všech směrech rovných botách (podobně jako ty Cresty)...https://www.youtube.com/watch?v=JcAPmnkphcI Člověka pak napadne, že je to opravdu spíš o tom, jak mu ty lezečky sednou, než o tom, jestli má poslední model vyvíjený s tím a tím super lezcem...ten si ho taky šteloval na svojí nohu, to se vsadím :-)
Fanoušek baletu17:09:37 18.02.2020
odpovědět 
   Re: Příliš velké lezečky?
Do bigwallu bude mít Mythosy ne kvůli sednutí a jejich "výkonnosti", ale pro pohodlnost. Leze tam v nich mnohem déle než je běžné u sportovních cest.

Nicměně v době kdy bylo 9a nejtěžší, je lezl v Cobrách a to mi hlava nebere. Pro mě absolutně nevhodné lezečky.
19:26:00 18.02.2020
odpovědět 
   Re: Příliš velké lezečky?
Lezečky Ocún nejsou menší než Lasportiva (dokonce to svým tvrzením dokazuješ).

Ocún má softmoverky větší-pohodlnější a rovné. Sportovní modely jsou menší a zahnuté. Je to v souladu s potřebami lezců i jejich zvyklostmi.

Začátečník nemá nohy otlačené a zvyklé. Je zbytečné trpět. Až nohy otlačí, může ozkoušet Ozony, které jsou pro mě osobně aktuálně nejlepší lezečky na trhu. Ale začátečník je možná ani neobuje.
19:30:12 18.02.2020
odpovědět 
   Re: Příliš velké lezečky?
Jestli prodáváš lezačky, tak určitě víš že syntetický lezky (jako třeba spousta bot zrovna od Ocunu) a kožený lezky (jako třeba spousta bot zrovna od Sportivy) se po vypocení a vyšlápnutí chovají prostě jinak. Nejspíš proto se ti Cobry rozlezli víc než Ocuny
Anonymní hudysporťák19:42:08 18.02.2020
odpovědět 
    Re: Příliš velké lezečky?
Vždyť na to také ve svém příspěvku poukazuji, že ty boty ze syntetiky (Ocún) povolí méně, než třeba ty Cobry...takže když je má o číslo a půl dolu a má tam prostor, že asi bude chyba jinde...asi jsem se špatně vyjádřil, nebo nedostatečně? Hlavně jsem chtěl začátečníka upozornit na fakt, ať si při výběru dává pozor na tvar/kopyto bot. Ohledně toho, jak moc se daný model roztáhne podle toho, z čeho je vyrobený, to mu určitě každý prodavač rád a dobře poradí :-) Třeba v Hudy, že jo :-)
fanoušek baletu20:33:13 18.02.2020
odpovědět 
     Re: Příliš velké lezečky?
Jsem si vědom, že ty Crest neodpovídají přesně mému tvaru, kdy mám palec o trochu delší než další dva prsty (jednoduše to byla levná volba pro první boty, kdy jsem nevěděl jak dlouho mě to bude bavit). Nicméně opravdu se roztáhly hodně, první dny noha trpěla po 5 minutách. I v několika online hodnoceních lidé doporučují sáhnout po menších jelikož se Crest hodně roztáhnou. Navíc práva bota byla od začátku větší než levá, vím to jistě protože ve všech botách mám naopak pravou nohu větší. A přijde mi že i více povolila.
JZed23:52:32 18.02.2020
odpovědět 
      Re: Příliš velké lezečky?
U lezeček mnoho lezců zjistí, že má různě velké nohy. Nic zvláštního.

Kup si Ocún Ozone a máš po problémech. Špičková lezačka. Nevytáhnou se prakticky vůbec. Jsou menší než Crest. Ustojí všechno.
07:01:11 23.02.2020
odpovědět 
 Re: Příliš velké lezečky?
Díky, za konstruktivní komentáře. Vyjma pár chudáků, co si tady asi léčí své problémy. Jinak tady již bouldery 6a+ - 6b, co zkouším mají takové stupy, na které když našlápnu, tak mám na stupu jen prázdnou část boty a ne prsty. Ale možná je to tak normální nebo je to jen mojí technikou.
JZed22:42:18 17.02.2020
odpovědět 
  Re: Příliš velké lezečky?
Strávil jsem na skalách pětatřicet let a celou dobu jsem experimentoval s botama a jejich velikostí. Od kopaček přes bačkory pohorky a lezečky všech možných typů a značek. Boty jsou nejdůležitější pomůcka pro lezení, společně s maglajzem. Každá bota má své výhody i nevýhody proto se smiř s tím, že těch lezeček budeš potřebovat více párů- malé, velké, tvrdé, měkké. Do stěn do spár do převisů do rajbasů pokud to teda myslíš s lezením vážně, nebo neplánuješ lézt naboso. Prostě si sežeň nějaké další, asi menší a uvidíš.
stary pes09:46:42 18.02.2020
odpovědět 
   Re: Příliš velké lezečky?
leze tři měsíce a jen na umělce. jasně že v budoucnu bude mít víc párů, ale teď jsou prostě nejlevnější a nejrychleší řešení ty fusekle.

já po patnácti letech mám standardně dvoje lezky - kotníkové do spár a papuče na ostatní. a jediná místa, kde bych možná ocenil něco jiného jsou ty smýkavé dírky v Juře a hlavně Ceuse. A měsíc, než pořádně zajedu nové boty, je utrpení - a ne kvůli velikosti, ale kvůli citu v nich
10:29:15 18.02.2020
odpovědět 
    Re: Příliš velké lezečky?
Určitě záleží na tom co lezeš a jaké máš cíle. Doporučit každému si koupit jedny kotníkové lezečky a jedny bačkory je velmi odvážné. Navíc lezci, který píše dotaz s tím, že mu papuče nevyhovují.
07:04:00 23.02.2020
odpovědět 
     Re: Příliš velké lezečky?
nic jsem nedoporučil, jen reagoval na předešlý vzkaz, že nutně potřebuje jedny tvrdé, jedny měkké, jedny takové a další makové.

Což je blbost - mně vyhovují měkké papuče na vše a kamoška zas preferuje tvrdé diamondy i do rajbasů a nemá ani kotníkové boty, do spár vezme do těch diamondů ponožky.
Čímž pochopitelně nepopírám, že někdo jiný má deset párů bot na deset různých skalek. Prostě každému vyhovuje něco jiného
11:06:52 24.02.2020
odpovědět 
 evangelium zmenšení lezeček
třeba to někdo nahoře už zmínil, ale pokud ne, věz, že v restday lezečky zmenšujou na požádání zcela běžně.

Cituji:
"Další služby u lezeček: zmenšení (zvětšení) lezeček
Pokud máte pocit, že Vám Vaše lezečky velikostně nesedí, jsme schopni jejich velikost při opravě upravit. Zmenšení (nejčastější přání ), či zvětšení cca o 1 číslo při celkové opravě není problém. Za tuto úpravu si nic neúčtujeme ."

takže rada zní: lez, prolez, a při podlepení projev přání o zmenšení.

Nemáš zač.
T.tj19:32:43 18.02.2020
odpovědět 
  zmenšení prostoru v lezečce
Při lezení frontální částí lezečky si ustřihni kus silnějšího filce a při obouvání ho dej za patu. Na nějaké velké hákování patou to není, ale dotěsní to nohu do špičky.
John, Plzeň19:59:13 18.02.2020
odpovědět 
   Re: zmenšení prostoru v lezečce
Ještě lepší tlustý pružný ponožky a na nich ustřihnout celou špičku. Držej polohu na noze.
14:24:40 20.02.2020
odpovědět 
    Re: zmenšení prostoru v lezečce
Ne ne! Lepší je brambora dozadu a svačinovej ubrousek dopředu. Určitě. Mám s tím víc jak 30 leté zkušenosti!
Esus18:05:09 22.02.2020
odpovědět 
 Re: Příliš velké lezečky?
jdu jen tak okolo, vůbec tomu nerozumím, těžkou cestu a ni boulfer jsem nikdy nevylezl, ale co máte proti tenkejm fuseklím? tedy, nejste-li zrovna módní policie. lezečky pak nesmrdí jako rasův pytel, neosliznou, neztvrdnou, nevytahují se...
i každý více než dvě dekády lezoucí softmover má minimálně dva, ale častěji mnohem více párů: na vršek výkonnosti (byť je to pětka), a na pohodu (stěnu, pětadvacetidýlky), do rajbasu, na lišty, na krystaly, na dírky, na spáry....
Lukas B.20:44:18 18.02.2020
odpovědět 
 zmenšení lezeček v restday
nech si lezečky zmenšit, dělají to zadarmo.
09:30:21 21.02.2020
odpovědět 
  Re: zmenšení lezeček v restday
Apropo Restday Zlín aktuální dodací lhůta 2 měsíce
11:28:20 21.02.2020
odpovědět 
 Re: Příliš velké lezečky?
Ahoj, taky sháním lezečky, nemám sice problém s tím, že bych si koupil moc velké, zatím řeším to, jakou vůbec značku koupit. Našel jsem tohle srovnání https://www.arecenze.cz/lezecke-boty/ , kde tvrdí, že by to měly být snad nejlépe hodnocené lezečky na trhu. Máte s některými z nich zkušenost, že byste mi je mohli doporučit? Případně alespoň - Ocún, nebo La Sportiva? Jsem kompletní začátečník, byl jsem jen párkrát na stěně, ale chtěl bych chodit pravidelně a nechci si lezečky pořád půjčovat. Díky za všechny rady.
Lochtan17:44:42 01.10.2020
odpovědět 

Reklama:
 Foto dne:
Amalfi
Panorama Positano
 Databáze cest:
Všechny cesty (173435)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Paluis 5c Olba
Schwabentraum 7b Bolulla
Ke Sort Ke Senk! 7b Jérica
Manolis 5c Leonidio
Juliett Ext 5c Leonidio
Nově komentované:
Tanta Guasa 6c Jérica
Bella Duracella 6b Leonidio
Super Bibe 6b+ Leonidio
Gaia 8b Kalymnos
Od Hradu Dále 7+ Velká

 Nově v diskusi:
Re: vkládání fotek u cest | Re: vkládání fotek u cest | vkládání fotek u cest | Re: Ach to lezeni na top rope | Re: Podmínky v Tatrách | Podmínky v Tatrách | Re: posuv opletu lana uprostřed | Re: nehmotné kulturní dědictví unesco | Re: nehmotné kulturní dědictví unesco | Re: nehmotné kulturní dědictví unesco |

 Nové komentáře:
Re: Údržba skal - správci | Re: není | Re: Údržba skal - správci | Re: Manažer | Re: zprávy z lyžařaského svazu | Re: Manažer | není | Re: Manažer | Re: Manažer | Re: Manažer |

 Kde to vře:
Nadcházející valná hromada ČHS má být 13. dubna 2024 v Praze (123)
Vstříc lepším zítřkům. A nebo ne? (106)
Mauritánie – únor 2024 (19)
Žádost o zařazení na program Valné hromady ČHS 2024 (16)
Video: Adam Ondra dává na flash boulder za 8B(+) ve Švédsku (10)
Refresher: ČHS zveřejnil sexistický inzerát, musel se omluvit (8)
Olympijské sporty se nově rozšíří o skialpinismus (5)
Zemřel Pit Schubert (3)
Saské pískovcové lezení je na seznamu kulturního dědictví UNESCO (2)
Tanap - nový návštěvní řád (2)

 Nově v inzerci:
Prodám nevyužitý matroš. | Bunda Arcteryx Alpha GTX Pro | Skialp set Lusti 177 + Dynafit + Colltex | Prodám nevyužitý matroš. | Švýcarská dálniční známka 2024 | Čelovka PETZL ACTIK CORE 350 lm + Pouzdro NOCTILIGHT | Různé: VÝŠKOVÉ PRÁCE NASTÁLO V PRAZE 320- 480 Kč/hod 59 000 až 7 | Dětský sedák Simond - celotělový | Trip spanelsko | Péřovka North Face |

 Anketa:
Jaký je váš názor na dodržování lezeckých pravidel?
 Plně je respektuji 
 123 
 Většinou respektuji, záleží na konkrétní situaci 
 129 
 Mám s tím problém, ale občas ano 
 134 
 Nezajímá mě to, lezu podle svého. 
 114 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.