LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Lezení je nebezpečný sport!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Nová dětská kniha o světové top lezkyni Janje Garnbret
Pískaři jsou zpět!
Nová kniha Medaile na chvíli o olympijském příběhu Adama Ondry

Závody
Petrohradské Padání (26.04)
SP Salt Lake City (03.05)
Olympijská kvalifikace Šanghaj (16.05)

Žebříček
Cesty:
17.Stribrny 10794
18.Slezáková 10759
19.Širůčková 10756
Bouldry:
17.Obal 9550
18.Popovský 9525
19.Šípek 9478
Hory:
30.Malý 2409
31.Jansa 2401
32.Procházková 2382

Výsledky
ČP obtížnost Brno (20.04)
SP Wujiang (12.04)
SP Čína (09.04)

Deníčky
5552 lezců
1096492 cest
Nové přelezy:
Kovový Pan 7C+/8A
Iron Maide 9+/10-
Fatamorgan 9
Lexikon Mr 7C
Subjektivn 7C+
Meteo Majs 7C
Stěhovák Z 8A
Iron Maide 10-
Kuře Na Pa 7C
Chameleon 10

Stěny
V 16 - Plzeň
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
Lezec-shop.cz - Štěchovice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Diskuse

Vložení přispěvku 
 legalni lezeni venku06.04.2020
Tak od zitrka mame lezeni legalni, ne?
 Re: legalni lezeni venku06.04.2020
Přesně tak. Bylo by trestuhodné následující týden ideálního počasí nevyužít. Ať to leze.
  Re: legalni lezeni venku06.04.2020
Pokroucená mysl jede, kdo chce, pokroutí realitu za každé situace. Och prosťáčku hloupý, buď ti to o
   Re: legalni lezeni venku07.04.2020
Nebylo to zakázáno ani teď. Je to pobytu přírodě? Je. O víkendu mě dokonce říkal jeden z policistu c
    Re: legalni lezeni venku07.04.2020
Pokroucená mysl jede, kdo chce, pokroutí realitu za každé situace. Och prosťáčku hloupý, buď ti to o
     Re: legalni lezeni venku07.04.2020
kopirovat text uz umis... ted k veci. Pokud muzu jit hrat ve dvou tenis, ve dvou golf, muzu zcela v
      Re: legalni lezeni venku07.04.2020
A co rozestupy?
V golfu ok jeden počká druhý hraje.

Tenis ok, jeden na jedné
       Re: legalni lezeni venku07.04.2020
bezne na standu zaznamenavam tlacenku, obycejne nas tam visi tak deset, patnact. Kdyz vylezu na vez,
       Re: legalni lezeni venku07.04.2020
nemel, čtyřhry JSOU povoleny! ;-))
        Re: legalni lezeni venku08.04.2020
Nejdriv si to precti, a pak odpovez presne. To ze nekdo v televizi neco placne, neznamena, ze to je
         Re: legalni lezeni venku08.04.2020
A v cem si to odporuje s lezenim? Jakoze to pockani v golfu, ktere zminujes, se pri lezeni z nejakeh
    Re: legalni lezeni venku - diky07.04.2020
Byl povolen pobyt v prirode coz neni to same jako provozovani vykonostniho venkovniho sportu, to ze
     Re: legalni lezeni venku - diky07.04.2020
Do včerejška jsem provozoval rekreační sport. Od poslední tiskové konference vlády už jedu výkonnost
     Re: legalni lezeni venku - diky07.04.2020
Joo poplacej se po zádech ,že jsi zůstal doma. Než začneš blábolit nesmysly tak prosím nejdříve vyst
      Re: legalni lezeni venku - diky07.04.2020
A ty si tohle vsechno vystudovals? Vis taky houno... odborniku je ted vsude mraky ale kdyz vidim ty
       Re: legalni lezeni venku - diky07.04.2020
Jak říká klasik: "Historia magistra vitae", akorát my lidé jsme pořád nepoučitelní:-).
      Prymula a debilové okolo07.04.2020
Hele, a proč by měl tohle všechno studovat? Koukni na Prymulu. Zavedl karanténu a všude se o něm mlu
       Re: Prymula a debilové okolo08.04.2020
obecně prostý lid zmatený rychlou dobou vnímá jako uklidňující, když na něj nastoupí nějaký orgán a
        Re: Prymula a debilové okolo08.04.2020
Děkuji za přínosnou informaci.
       Re: Prymula a debilové okolo08.04.2020
Stát neřídí odborník, ale sociální sítě. Jakmile je na nich nevole, Andrej mění názor a bohužel s ní
        Re: Prymula a debilové okolo08.04.2020
ano, probíhá permanentní volební kampaň, a nás to sere, protože nejsme cílovka. jinak samozřejmě klo
         Re: Prymula a debilové okolo08.04.2020
To je těch telešopingovejch vesnickejch důchodců tolik?

To jsem nevěděl.
          Re: Prymula a debilové okolo08.04.2020
průměrný věk dožití je 76 muži, 82 ženy, tedy dohromady 79. protože počet obyvatelstva tak nějak nej
           Re: Prymula a debilové okolo08.04.2020
samozřejmě netvrdím, že je každý důchodce je telešopingový, to rozhodně ne. ale telešopingoví důchod
            Re: Prymula a debilové okolo10.04.2020
To je krásně řečené.
         Re: Prymula a debilové okolo08.04.2020
To si nemyslím, že to jsou jen důchodci z vesnice. Naopak si myslím, že hodně s FB pracujou. Cílí na
       Re: Prymula a debilové okolo08.04.2020
Promin, ale jsi dalsi ovecka, ktera se chyta lakavych a stavnatych titulku medii. Prymula nerekl nic
        Re: Prymula a debilové okolo08.04.2020
Co takhle psát k věci? Lezení venku ANO - NE
        Re: Prymula a debilové okolo08.04.2020
Nemáš pravdu. Popisuješ to zpětně a tak, aby ti to sedělo. Takto to nebylo. Prymula říkal, že to dos
         Re: Prymula a debilové okolo08.04.2020
Jiste zajimavy pohled na vec, ale nijak nevyvraci to, co jsem psal. Totiz, ohanis se pojmy a jeste m
          Re: Prymula a debilové okolo08.04.2020
Já s tebou souhlasím a právě proto si myslím, že většina věcí je zbytečných. A jestli sleduješ média
        Re: Prymula a debilové okolo08.04.2020
Co takhle psát k věci? Lezení venku ANO - NE
         Re: Prymula a debilové okolo08.04.2020
lezení venku ano. pokud možno neprofláklé oblasti, ke skalám pěšky nebo na kole, a zbytečně nenasíra
         Re: Prymula a debilové okolo08.04.2020
Martine, nějaké lezení venku vůbec není podstatné. Podstatné je, jak se situace bude dál řešit a v j
          Re: Prymula a debilové okolo08.04.2020
Zde je na místě opět des již jedna klasická hláška z Ropáků:-).
          Re: Prymula a debilové okolo09.04.2020
Terazky se ukáže, jak nám tu ten ujo bačuje.
         Re: Prymula a debilové okolo08.04.2020
Andrey říkal: "lezt a neblábolit"
          Re: Prymula a debilové okolo08.04.2020
Kterej? Aix?
           Re: Prymula a debilové okolo08.04.2020
Tak určitěěěěě.Ten by řekl něco o chujích a v klidu usušil něco okolo XI bflm.
           Re: Prymula a debilové okolo08.04.2020
Kterej asi. Bylo to na tapetě někde v Brně někdy před volbama :D
         Re: Prymula a debilové okolo08.04.2020
Tot otazka. :) vezmu-li si zo z pohledu opatreni, neni to jasne. Analogicky, sportovni lezeni neni m
          Re: Prymula a debilové okolo08.04.2020
Ještě jsem zapoměl aspekt toho, že když se zrakvíš pod skalou, tak se aktuálně nyní dost stěžuje tvo
           Re: Prymula a debilové okolo08.04.2020
Souhlasil bych, ale ty jsi vynechal jednu důležitou věc - souhlas s celospolečenským pohledem na věc
            Re: Prymula a debilové okolo08.04.2020
Samozřejmě, že to takhle Babiš plánuje a už i dělá.

Samozřejmě že nechal zbytečně um
             Re: Prymula a debilové okolo09.04.2020
A mi je ta masa lidí u prdele. Ať klidně umřou. Bránit jim v tom nebudu. Tak ať oni nebrání mi v poh
            Re: Prymula a debilové okolo08.04.2020
Také v podstatě souhlas. Jen.. :)
Dost se motám kolem škodovky, aktuálně tam jedeme projekt n
             Re: Prymula a debilové okolo08.04.2020
S tebou i Turkem souhlasím. Problém ale vidím jednak v té rovnováze a jedna v té druhé vlně. Třeba s
              Re: Prymula a debilové okolo08.04.2020
ono je tam parametrů mnoho. záchrana životů je obecně ušlechtilá věc a nikdo příčetnej proti ní asi
               Re: Prymula a debilové okolo08.04.2020
Je to tak Lukasi. Bohuzel ale tak daleko volic Babise nevidi a o ty tady hlavne jde.
               Re: Prymula a debilové okolo08.04.2020
Vám chlapi fakt už hrká v kebuli … holt ty karanténní opatření mají i své vedlejší efekty.
Že
                Jaká karanténa?08.04.2020
Tak za prvé je potřeba si uvědomit, že tu více méně žádná karanténní opatření nejsou. Doma chodíme d
                 Re: Jaká karanténa?09.04.2020
Mě Andrej zavřel zaměstnání od té doby na mě ukazuje prostředníček. Takže ty důsledky karantény doce
                Re: Prymula a debilové okolo08.04.2020
když v sousední vesnici hoří chalupa, tak si tam před tu hořící chalupu nejedu přeparkovat auto, to
                 Re: Prymula a debilové okolo08.04.2020
abych se nevopakoval, si stojím za svým komentářem dneska 7:46; mimochodem, taky jsi přestal odpovíd
                Re: Prymula a debilové okolo08.04.2020
Už je tu zase. Virolog, epidemiolog a znalec všeho myslitelného pan JiB. Mimochodem, ty jsi tam byl
                 Re: Prymula a debilové okolo08.04.2020
Mé poznatky jsou zásadně vícezdrojové.
Přičemž zde se jen bavím čtením těch vašich konspiračn
                  Re: Prymula a debilové okolo08.04.2020
Ok. Máš pravdu.
                  Re: Prymula a debilové okolo09.04.2020
Tak fakta kámo.

Andrej zaklekl na laboratoř, která vyhodnocovala vzorky za 1300 a Agr
                   Re: Prymula a debilové okolo09.04.2020
Jen lary fáry starý báby. Nic co by z toho byla skutečná realita. Jen hodně pokroucené a vyfabulovan
                    Re: Prymula a debilové okolo09.04.2020
A to jsi četl v blesku nebo marketingovém slintu čau lidi?
                     Odpovídání JiBovi09.04.2020
Nechte ho, on za to nemůže. I tato konspirace klasicky nabízí vysvětlení, proč se zlo děje dobrým li
                      Odpovědi zbabělému anonymovi09.04.2020
No zatím tady osnujete konspirační a dehonestační slinty jen ty a tobě podobní zofalci… stejně jako
                       Re: Odpovědi zbabělému anonymovi09.04.2020
Ano, máš pravdu, souhlasím s tebou.
                       Re: Odpovědi zbabělému anonymovi09.04.2020
Nejvetsi konspirator osocuje ostatni z konspiraci... Klasika.
                        Re: Odpovědi zbabělému anonymovi09.04.2020
Zatím se tu jako banda konspirátorů projevila jen ta vaše partička. Viz celé vlákno výše…
Pro
                         Re: Odpovědi zbabělému anonymovi09.04.2020
Ano Jirko, prokoukl jsi to.
                         Re: Odpovědi zbabělému anonymovi09.04.2020
Chytrej kluk je ten JIB.
                  Re: Prymula a debilové okolo09.04.2020
Takze to mas pouze z medii, ale neustale delas chytryho.
                   Re: Prymula a debilové okolo09.04.2020
Ještěže ty jsi přímo v epicentru dění …
Pepo, někdy je ta míra vaší arogance střižená s obyče
                    Re: Prymula a debilové okolo09.04.2020
Máš pravdu, spletli jsme se, zkusíme se polepšit.
                    Re: Prymula a debilové okolo09.04.2020
Zatím největší aroganci kombinovanou s lidskou blbostí tu už pár let předvádíš ty.
                     Re: Prymula a debilové okolo09.04.2020
(:-(
                      Re: Prymula a debilové okolo09.04.2020
Samozřejmě máš pravdu, vem si prášek. Bude zase dobře.
                       Re: Prymula a debilové okolo09.04.2020
Děkuji!
                       haleluja09.04.2020
zjevně nejsem sám, kdo pochopil, že Babača neni partner pro diskuzi. Ale aspoň se v týhle diskuzi po
                        Re: haleluja10.04.2020
Nelži, anonymní smrade!
                         Re: haleluja10.04.2020
Máš pravdu Jirko, samozřejmě.
                         Re: haleluja10.04.2020
tak tak, není to partner, jeho články nemá cenu číst, odpovídat v diskuzi taky ne. Nikdy jsem to neu
             Re: Prymula a debilové okolo08.04.2020
ja teda taky nejdu.
             Re: Prymula a debilové okolo08.04.2020
Po dlouhe dobe zavitam na lezce a koukam porad stejne. Vzdy je tu nejaky lidovy filosof se svym jedi
              Re: Prymula a debilové okolo08.04.2020
Ty woe. Já +é piv ačumím jak piuk. co to řeschite.
               Re: Prymula a debilové okolo09.04.2020
Nevědí o čem mluví, jedou si svoji realitu. V momentě 200.000 nakažených v jeden moment ti to lehne.
               Re: Prymula a debilové okolo09.04.2020
Nevědí o čem mluví, jedou si svoji realitu. V momentě 200.000 nakažených v jeden moment ti to lehne.
                Re: Prymula a debilové okolo09.04.2020
Ty jsi ale smísil několik věcí dohromady, které by společně nenastaly. Tedy nastaly, ale právě jen j
                 RE. Zhroucení systému09.04.2020
Nesmisil, podívej se na NY, jaký mají problémy při 100.000. 2x více exponenciálně neutáhneš přes lid
                 Re: Prymula a debilové okolo09.04.2020
Smísil, psal jsi o vyčerpaných lékařích a sestrách, což je výsledek mnoha nemocných, tedy free příst
 Jen Pro Pražáky08.04.2020
apod. havěť: Buďte tak hodný a lezte si teď v Šárce n. na Strahově atd. (je tam taky hezky) a neoxid
  Re: Jen Pro Pražáky08.04.2020
To musí být ironie, protože pochybuju, že jsi tak blbej.
   Realita08.04.2020
Prostě fakt. Doplácíme na vás a teď ještě budete roznášet Liův virus. Bouldřete si na náplavce...
    Re: Realita09.04.2020
Jen pro zamyšlení - všiml sis někdy, kolik lidí v Praze je místních a kolik se jich do Prahy každý d
     Re: Realita09.04.2020
neztrácej s nim čas, otři si boty a jdi dál. Tohle je přesně ten povahovej typ, kterej ještě od bolš
      Re: Realita10.04.2020
Názvosloví:

Pražan - je člověk narozen v Praze.

Pražák - je vesměs náp
       Re: Realita10.04.2020
Mluvil jsem o tuposti a reagoval na předchozí příspěvek. Neříkám, že nemáš recht, jen mi uniká point
     Re: Realita11.04.2020
Možná by bylo fajn zmínit i ty důvody - někdo jezdí za práci, někdo za zábavou. Další rozměr, ze ten
      Re: Realita11.04.2020
Vidlák, který maká v Práglu, si zdůvodňuje svoji touhu po lepších prachách v kanclu?
       Re: Realita13.04.2020
Ne, vidlak pracující v kanclu má pro společnost mnohem větší hodnotu, než lezecka socka, která ojeba
      Re: Realita13.04.2020
hele, plkejte si jak chcete, ale hlavně neházejte do jednoho pytle. Většina pražáků i venkovanů jsou

 Český ráj se uzavírá03.04.2020
Nehodlám se kvůli tomu registrovat, ale tohle by mělo být na titulce...
(uzávěra Ráje)
https://ceskymrajem.cz/magazin-cesky-raj

 Víkend 02.04.2020
Tak kdo se chystá o víkendu k nám do Skaláku?
 Re: Víkend 02.04.2020
chceš rozjet flejm? mám za to, že bydlíš někde 15 kilometrů od skaláku, z lesa se skálama ti nepatří
  Re: Víkend 02.04.2020
:D uklidni se Pražáčku ;). Čistě průzkum se zajímavosti. A taky jestli si zalezu na něčem normálním
   Re: Víkend 02.04.2020
ještě se dopustím další spekulace: nejsi náhodou ze zlatokopské rodiny, nastěhované v šesta-sedmačty
    Re: Víkend 02.04.2020
co to meleš ty náplavo
     Re: Víkend 02.04.2020
co takhle podpis, ty neobyčejně odvážný podvečerní místní hrdino bez bázně a hany?
      Re: Víkend 02.04.2020
Ssry, ale útočit jsi tu začal ty. Já se fakt jen normálně ptám kolik tu bude lidi. Toť vše. Nikoho n
       Re: Víkend 02.04.2020
tak chtěls rozjet flejm nebo ne? kolik bude lidí, to záleží na počasí. takoví jako já, co ctí svatéh
        Re: Víkend 03.04.2020
Pořád skáčete tomu trollovi na špek...
        Re: Víkend 03.04.2020
tohle je nejaky divny, asi fakt troll. Lukas B zdal se vzdy byti hlasem rozumu, tlumicem vasni.. a t
         Re: Víkend 04.04.2020
Hlas rozumu :). Spíš chytrolín, co vždycky ke všemu má co říct, pacient, kterýmu postupem času víc
          Re: Víkend 04.04.2020
ano, ano, jen do nej. perte se a zerte se ;-)))
   Re: Víkend 02.04.2020
Co porad mate s tema "Prazackama"? Nejaky mindrak? Zajimave, ze o Lukasi B. naznacujes, ze
 Re: Víkend 02.04.2020
Budu v nedeli tak doufam ze se nepotkame
  Re: Víkend 02.04.2020
Celá parta z Ostravy se chystá do Skaláku, všichni z TENDON Bloku a z Tendon Hlubiny.
 Re: Víkend 03.04.2020
Vzhledem k tomu, že návštěvnost skalních oblastí v době "pandemie" je asi ta 4x vyšší než
  Re: Víkend 03.04.2020
Tak kazdy asi interpretuje deni dle sveho naturelu.. Ale nenapadlo te treba, ze ti lide ted jezdi vi
   Re: Víkend 03.04.2020
Myslíš jako hospody a nákupáče? Ono je vůbec otázkou, jestli není odepřeno i lezení, a lze to považo
    Re: Víkend 03.04.2020
Pominu-li otazku svedomi, tak je to samozrejme nedovolene. Ten vyklad toho opatreni je ja jasny: Zak
    Re: Víkend 05.04.2020
Pročpak tě napadla zrovna hospoda nebo nákupáč? A jak vlastně víš, že ty skály jsou tak plný, když o
 Re: Víkend 03.04.2020
Nepotkáme páč veřejné parkoviště v Libereckém kraji u turistických cílů budou zavřena :
  Re: Víkend 03.04.2020
Na webu kraje se nepise, ktera parkoviste zavrou, ale Sedmihorky a Hruba skala jsou asi jasny. Nicme
  Re: Víkend 03.04.2020
viz Jandákův web HI.
   Re: Víkend 03.04.2020
Ja zabavne sledovat, jakou pakarnu ze strachu z Prazaku jsou si vidlaci schopni sami vytvorit. :-)
    Re: Víkend 04.04.2020
Moc si fandíš...je to prostší a pražáci v tom roli nehrají
 Re: Víkend - hoši nikam!03.04.2020
https://ceskymrajem.cz/ magazin-cesky-raj
  Re: Víkend - hoši nikam!03.04.2020
Nad těma zbytečnejma mezerama v odkzu snad onanuješ ne?
https://ceskymrajem.cz/magazin-cesky-
   Re: Víkend - hoši nikam!03.04.2020
jedna mezera, ti mrda?
    Re: Víkend - hoši nikam!04.04.2020
My jedeme nekam na bouldry
    Re: Víkend - hoši nikam!04.04.2020
My jedeme nekam na bouldry
     Re: Víkend - hoši nikam!04.04.2020
my si jedem normálně zalízt.

 Barbarstvi - ferrata Vrabinec31.03.2020
https://www.emontana.cz/ilegalni-ferrata-vrabinec-kozi-vrch/
 Re: Barbarstvi - ferrata Vrabinec31.03.2020
Dokud nedostane Čokař, nebo Bělina (o těch se už ví) za své ilegální výtvory třeba 100.000 pokuty, v
  Re: Barbarstvi - ferrata Vrabinec01.04.2020
bělina mě nasral.. věděl sem, že to je magor a maniak, ale že se dá na feraty a navíc na písku, mě h
   Re: Barbarstvi - ferrata Vrabinec01.04.2020
Hlavně by to chtělo to ocelové lano rychle sundat a uložit u Policie. Majitel se pak o něj může přih

 Lom Černotín - Hluzov: The END30.03.2020
Od neděle 29. 3. 2020 je vstup do lomu natvrdo a nadobro zakázán. Poslední kapkou byla sobotní (28.) demonstrace lezců (a jejich rodinných příslušníků a domácích mazlíčků). Nešlo o demonstraci proti něčemu, byla to demonstrace něčeho ...
Nicméně po
 Re: Lom Černotín - Hluzov: The END30.03.2020
Jo, jo, to se dalo čekat. Když jsem tam byl naposled, tak jsem se slušně zeptal, jestli je možný tam
 Re: Lom Černotín - Hluzov: The END30.03.2020
Bohužel střílet kokotům brokovnicí sůl do zadku se nesmí, tak je kolektivní vina a zákaz vstupu jedi
  Re: Lom Černotín - Hluzov: The END30.03.2020
v karantene lezou jen kokoti, takze pokud tam bylo prekokotovano tak to ani nemohlo dopadnout jinak.
   Re: Lom Černotín - Hluzov: The END30.03.2020
Přesně, proto to tak dopadlo právě ten den.
 Re: Lom Černotín - Hluzov: The END31.03.2020
Není se čemu divit, lezci jsou dnes odrazem vzorku společnosti, nemá cenu si tuto skupinu nějak idea
  Re: Lom Černotín - Hluzov: The END31.03.2020
Soudě podle tebe to ani kdysi nebylo nic moc...

 Všem Vlko Davům Českého národa30.03.2020
https://www.novinky.cz/diskuze/40318523
 Pandemie Uber Alles Europa30.03.2020
https://www.novinky.cz/diskuze/40318519
 Re: Všem Vlko Davům Českého národa30.03.2020
Za to je přímo odpovědný Andrejko, po týdny není schopný zajistit zakladní pracovní vybavení pro zdr

 Saske Svycarsko29.03.2020
Ahoj, prosim Vas, chtel bych jet lezt do Saskeho Svycarska na pisky, ale nevim kterou z oblasti konkretne zacit, nebo jeste lepe ktereho z tech X dilu pruvodce doporucujete. Pri te cene nechci vsechny, urcite jsou lepsi a horsi oblasti Saskych pisku. Diky
 Re: Saske Svycarsko29.03.2020
Není to Německo?
 Re: Saske Svycarsko29.03.2020
Taky bych tam chtěl jet a jezdit. Ale mám pocit, že to teď nejde a nevím, kdy to půjde. Asi by to šl
 Re: Saske Svycarsko30.03.2020
Docela vhodný je Bieletal. Je podobný Ostrovu.
 Re: Saske Svycarsko30.03.2020
Tady si lze udělat představu a pak si dle toho vybrat prvního průvodce do sbírky.
  Re: Saske Svycarsko30.03.2020
http://teufelsturm.de/
 Re: Saske Svycarsko30.03.2020
na sandsteinklettern.de najdeš databázi cest (spolu s komentáři) i mapky, takže pro prvních pár výje
  Re: Saske Svycarsko30.03.2020
Na Sasko v dohledné době zapomeň.Když tě chytí strážci tak se nedoplatíš.V ostrově to hlídají grenz
   Re: Saske Svycarsko30.03.2020
Uvedl bys prosím zdroj Tvé informace?
    Re: Saske Svycarsko30.03.2020
V současné době si to němci hlídají,až to pomine bude zase všechno v poho.

 Domácí bouldrovka29.03.2020
Zdravím spolulezci, Mám v plánu si udělat svůj vlastní boulder v garáži, ale řeším jestli by bouldrovgka byla funkční i při menších rozměrech (cca 220cm výška, 230cm šířka) a malinkém převisu (předběžně zhruba 2-3 stupně). Máte někdo něco takového postave
 Re: Domácí bouldrovka29.03.2020
Vyvaroval bych se hlavně tomu sklonu, jestli to není chyba. Spíš 20-30°, ne?
 Re: Domácí bouldrovka29.03.2020
urcitě by to šlo. musel bys použít malé a špatné chyty. jestli chceš větší nebo madla měly by byt sp
 Re: Domácí bouldrovka29.03.2020
Já teď stavěl doma v garáži, výška 250, šířka 250+200. I na té jedné polovině se dá maximalka odtren
 Re: Domácí bouldrovka29.03.2020
Jak uz nekdo psal, vyska uplne na klid, ale ten sklon.. Ja mel kdysi takovou bouldrovou mistnost - v
 Re: Domácí bouldrovka06.04.2020
mam 14st a pohoda

 .28.03.2020
Kdo jste byl dnes na Rovisti nebo Srbsku, kolik bylo lidi? Chtel bych zitra jet,ale nerad bych stal fronty na cesty? Dekuji za konkretni odpovedi.


 Kružberk28.03.2020
V pátek na Kružberku vše v pořádku, normálně se lezlo. Dneska páska se Zákazem vstupu okolo skal, ale nikdo neví, kdo to tam dal, žádná cedule nebo info - asi vítr Máchale tu pásku odfoukl a mohlo se lézt. Nevíte někdo něco bližšího?
 Re: Kružberk28.03.2020
Babača objíždí skály a snaží se zamezit rozšíření COVID-19. Měj pochopení, sestry co o něj pečovali
  Re: Kružberk28.03.2020
...napsal hater
   Re: Kružberk28.03.2020
Hoši, jak se něco stane a uvidíte následky tak se z toho pak poserete. Stačí úraz a v době kdy je zá
    Re: Kružberk29.03.2020
Kokosi, místo komentování věcí o kterých víš prd si radši utěsni okna v obýváku,načni si Arguse z L
     Re: Kružberk29.03.2020
:-D ;-) :-*
      Re: Kružberk29.03.2020
Chodím normálně ven na procházky, běhám, cvičím, jedu na desce. Pár dní to vydržím, když je třeba. Z
       Re: Kružberk29.03.2020
No ja jsem mel zajem o konkretni info, takovych komentaru je plny net. I v aktualni situaci plati vy

<<<   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214   215   216   217   218   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235   236   237   238   239   240   241   242   243   244   245   246   247   248   249   250   251   252   253   254   255   256   257   258   259   260   261   262   263   264   265   266   267   268   269   270   271   272   273   274   275   276   277   278   279   280   281   282   283   284   285   286   287   288   289   290   291   292   293   294   295   296   297   298   299   300   301   302   303   304   305   306   307   308   309   310   311   312   313   314   315   316   317   318   319   320   321   322   323   324   325   326   327   328   329   330   331   332   333   334   335   336   337   338   339   340   341   342   343   344   345   346   347   348   349   350   351   352   353   354   355   356   357   358   359   360   361   362   363   364   365   366   367   368   369   370   371   372   373   374   375   376   377   378   379   380   381   382   383   384   385   386   387   388   389   390   391   392   393   394   395   396   397   398   399   400   401   402   403   404   405   406   407   408   409   410   411   412   413   414   415   416   417   418   419   420   421   422   423   424   425   426   427   428   429   430   431   432   433   434   435   436   437   438   439   440   441   442   443   444   445   446   447   448   449   450   451   452   453   454   455   456   457   458   459   460   461   462   463   464   465   466   467   468   469   470   471   472   473   474   475   476   477   478   479   480   481   482   483   484   485   486   487   488   489   490   491   492   493   494   495   496   497   498   499   500   501   502   503   504   505   506   507   508   509   510   511   512   513   514   515   516   517   518   519   520   521   522   523   524   525   526   527   528   529   530   531   532   533   534   535   536   537   538   539   540   541   542   543   544   545   546   547   548   549   550   551   552   553   554   555   556   557   558   559   560   561   562   563   564   565   566   567   568   569   570   571   572   573   574   575   576   577   578   579   580   581   582   583   584   585   586   587   588   589   590   591   592   593   594   595   596   597   598   599   600   601   602   603   604   605   606   607   608   609   610   611   612   613   614   615   616   617   618   619   620   621   622   623   624   625   626   627   628   629   630   631   632   633   634   635   636   637   638   639   640   641   642   643   644   645   646   647   648   649   650   651   652   653   654   655   656   657   658   659   660   661   662   663   664   665   666   667   668   669   670   671   672   673   674   675   676   677   678   679   680   681   682   683   684   685   686   687   688   689   690   691   692   693   694   695   696   697   698   699   700   701   702   703   704   705   706   707   708   709   710   711   712   713   714   715   716   717   718   719   720   721   722   723   724   725   726   727   728   729   730   731   732   733   734   735   736   737   738   739   740   741   742   743   744   745   746   747   748   749   750   751   752   753   754   755   756   757   758   759   760   761   762   763   764   765   766   767   768   769   770   771   772   773   774   775   776   777   778   779   780   781   782   783   784   785   786   787   788   789   790   791   792   793   794   795   796   797   798   799   800   801   802   803   804   805   806   807   808   809   810   811   812   813   814   815   816   817   818   819   820   821   822   823   824   825   826   827   828   829   830   831   832   833   834   835   836   837   838   839   840   841   842   843   844   845   846   847   848   849   850   851   852   853   854   855   856   857   858   859   860   861   862   863   864   865   866   867   868   869   870   871   872   873   874   875   876   877   878   879   880   881   882   883   884   885   886   887   888   889   890   891   892   893   894   895   896   897   898   899   900   901   902   903   904   905   906   907   908   909   910   911   912   913   914   915   916   917   918   919   920   921   922   923   924   925   926   927   928   929   930   931   932   933   934   935   936   937   938   939   940   941   942   943   944   945   946   947   948   949   950   951   952   953   954   955   956   957   958   959   960   961   962   963   964   965   966   967   968   969   970   971   972   973   974   975   976   977   978   979   980   981   982   983   984   985   986   987   988   989   990   991   992   993   994   995   996   997   998   999   1000   1001   1002   1003   1004   1005   1006   1007   1008   1009   1010   1011   1012   1013   1014   1015   1016   1017   1018   1019   1020   1021   1022   1023   1024   1025   1026   1027   1028   1029   1030   1031   1032   1033   1034   1035   1036   1037   1038   1039   1040   1041   1042   1043   1044   1045   1046   1047   1048   1049   1050   1051   1052   1053   1054   1055   1056   1057   1058   1059   1060   1061   1062   1063   1064   1065   1066   1067   1068   1069   1070   1071   1072   1073   1074   1075   1076   1077   1078   1079   1080   1081   1082   1083   1084   1085   1086   1087   1088   1089   1090   1091   1092   1093   1094   1095   1096   1097   1098   1099   1100   1101   1102   1103   1104   1105   1106   1107   1108   1109   1110   1111   1112   1113   1114   1115   1116   1117   1118   1119   1120   1121   1122   1123   1124   1125   1126   1127   1128   1129   1130   1131   1132   1133   1134   1135   1136   1137   1138   1139   1140   1141   1142   1143   1144   1145   1146   1147   1148   1149   1150   1151   1152   1153   1154   1155   1156   1157   1158   1159   1160   1161   1162   1163   1164   1165   1166   1167   1168   1169   1170   1171   1172   1173   1174   1175   1176   1177   1178   1179   1180   1181   1182   1183   1184   1185   1186   1187   1188   1189   1190   1191   1192   1193   1194   1195   1196   1197   1198   1199   1200   1201   1202   1203   1204   1205   1206   1207   1208   1209   1210   1211   1212   1213   1214   1215   1216   1217   1218   1219   1220   1221   1222   1223   1224   1225   1226   1227   1228   1229   1230   1231   1232   1233   1234   1235   1236   1237   1238   1239   1240   1241   1242   1243   1244   1245   1246   1247   1248   1249   1250   1251   1252   1253   1254   1255   1256   1257   1258   1259   1260   1261   1262   1263   1264   1265   1266   1267   1268   1269   1270   1271   1272   1273   1274   1275   1276   1277   1278   1279   1280   1281   1282   1283   1284   1285   1286   1287   1288   1289   1290   1291   1292   1293   1294   1295   1296   1297   1298   1299   1300   1301   1302   1303   1304   1305   1306   1307   1308   1309   1310   1311   1312   1313   1314   1315   1316   1317   1318   1319   1320   1321   1322   1323   1324   1325   1326   1327   1328   1329   1330   1331   1332   1333   1334   1335   1336   1337   1338   1339   1340   1341   1342   1343   1344   1345   1346   1347   1348   1349   1350   1351   1352   1353   1354   1355   1356   1357   1358   1359   1360   1361   1362   1363   1364   1365   1366   1367   1368   1369   1370   1371   1372   1373   1374   1375   1376   1377   1378   1379   1380   1381   1382   1383   1384   1385   1386   1387   1388   1389   1390   1391   1392   1393   1394   1395   1396   1397   1398   1399   1400   1401   1402   1403   1404   1405   1406   1407   1408   1409   1410   1411   1412   1413   1414   1415   1416   1417   1418   1419   1420   1421   1422   1423   1424   1425   1426   1427   1428   1429   1430   1431   1432   1433   1434   1435   1436   1437   1438   1439   1440   1441   1442   1443   1444   1445   1446   1447   1448   1449   1450   1451   1452   1453   1454   1455   1456   1457   1458   1459   1460   1461   1462   1463   1464   1465   1466   1467   1468   1469   1470   1471   1472   1473   1474   1475   1476   1477   1478   1479   1480   1481   1482   1483   1484   1485   1486   1487   1488   1489   1490   1491   1492   1493   1494   1495   1496   1497   1498   1499   1500   1501   1502   1503   1504   1505   1506   1507   1508   1509   1510   1511   1512   1513   1514   1515   1516   1517   1518   1519   1520   1521   1522   1523   1524   1525   1526   1527   1528   1529   1530   1531   1532   1533   1534   1535   1536   1537   1538   1539   1540   1541   1542   1543   1544   1545   1546   1547   1548   1549   1550   1551   1552   1553   1554   1555   1556   1557   1558   1559   1560   1561   1562   1563   1564   1565   1566   1567   1568   1569   1570   1571   1572   1573   1574   1575   1576   1577   1578   1579   1580   1581   1582   1583   1584   1585   1586   1587   1588   1589   1590   1591   1592   1593   1594   1595   1596   1597   1598   1599   1600   1601   1602   1603   1604   1605   1606   1607   1608   1609   1610   1611   1612   1613   1614   1615   1616   1617   1618   1619   1620   1621   1622   1623   1624   1625   1626   1627   1628   1629   1630   1631   1632   1633   1634   1635   1636   1637   1638   1639   1640   1641   1642   1643   1644   1645   1646   1647   1648   1649   1650   1651   1652   1653   1654   1655   1656   1657   1658   1659   1660   1661   1662   1663   1664   1665   1666   1667   1668   1669   1670   1671   1672   1673   1674   1675   1676   1677   1678   1679   1680   1681   1682   1683   1684   1685   1686   1687   1688   1689   1690   1691   1692   1693   1694   1695   1696   1697   1698   1699   1700   1701   1702   1703   1704   1705   1706   1707   1708   1709   1710   1711   1712   1713   1714   1715   1716   1717   1718   1719   1720   1721   1722   1723   1724   1725   1726   1727   1728   1729   1730   1731   1732   1733   1734   1735   1736   1737   1738   1739   1740   1741   1742   1743   1744   1745   1746   1747   1748   1749   1750   1751   1752   1753   1754   1755   1756   1757   1758   1759   1760   1761   1762   1763   1764   1765   1766   1767   1768   1769   1770   1771   1772   1773   1774   1775   1776   1777   1778   1779   1780   1781   1782   1783   1784   1785   1786   1787   1788   1789   1790   1791   1792   1793   1794   1795   1796   1797   1798   1799   1800   1801   1802   1803   1804   1805   1806   1807   1808   1809   1810   1811   1812   1813   1814   1815   1816   1817   1818   1819   1820   1821   1822   1823   1824   1825   1826   1827   1828   1829   1830   1831   1832   1833   1834   1835   1836   1837   1838   1839   1840   1841   1842   1843   1844   1845   1846   1847   1848   1849   1850   1851   1852   1853   1854   1855   1856   1857   1858   1859   1860   1861   1862   1863   1864   1865   1866   1867   1868   1869   1870   1871   1872   1873   1874   1875   1876   1877   1878   1879   1880   1881   1882   1883   1884   1885   1886   1887   1888   1889   1890   1891   1892   1893   1894   1895   1896   1897   1898   1899   1900   1901   1902   1903   1904   1905   1906   1907   1908   1909   1910   1911   1912   1913   1914   1915   1916   1917   1918   1919   1920   1921   1922   1923   1924   1925   1926   1927   1928   1929   1930   1931   1932   1933   1934   1935   1936   1937   1938   1939   1940   1941   1942   1943   1944   1945   1946   1947   1948   1949   1950   1951   1952   1953   1954   1955   1956   1957   1958   1959   1960   1961   1962   1963   1964   1965   1966   1967   1968   1969   1970   1971   1972   1973   1974   1975   1976   1977   1978   1979   1980   1981   1982   1983   1984   1985   1986   1987   1988   1989   1990   1991   1992   1993   1994   1995   1996   1997   1998   1999   2000   2001   2002   2003   2004   2005   2006   2007   2008   2009   2010   2011   2012   2013   2014   2015   2016   2017   2018   2019   2020   2021   2022   2023   2024   2025   2026   2027   2028   2029   2030   2031   2032   2033   2034   2035   2036   2037   2038   2039   2040   2041   2042   2043   2044   2045   2046   2047   2048   2049   2050   2051   2052   2053   2054   2055   2056   2057   2058   2059   2060   2061   2062   2063   2064   2065   2066   2067   2068   2069   2070   2071   2072   2073   2074   2075   2076   2077   2078   2079   2080   2081   2082   2083   2084   2085   2086   2087   2088   2089   2090   2091   2092   2093   2094   2095   2096   2097   2098   2099   2100   2101   2102   2103   2104   2105   2106   2107   2108   2109   2110   2111   2112   2113   2114   2115   2116   2117   2118   2119   2120   2121   2122   2123   2124   2125   2126   2127   2128   2129   2130   2131   2132   2133   2134   2135   2136   2137   2138   2139   2140   2141   2142   2143   2144   2145   2146   >>>  
 
     
...nové příspěvky
 legalni lezeni venku
Tak od zitrka mame lezeni legalni, ne?
20:09:57 06.04.2020
odpovědět 
 Re: legalni lezeni venku
Přesně tak. Bylo by trestuhodné následující týden ideálního počasí nevyužít. Ať to leze.
Joudová22:17:22 06.04.2020
odpovědět 
  Re: legalni lezeni venku
Pokroucená mysl jede, kdo chce, pokroutí realitu za každé situace. Och prosťáčku hloupý, buď ti to odpuštěno, ale ruka zákona tě tvrdě ztrestá!!!
23:54:27 06.04.2020
odpovědět 
   Re: legalni lezeni venku
Nebylo to zakázáno ani teď. Je to pobytu přírodě? Je. O víkendu mě dokonce říkal jeden z policistu co hlídal ve skalaku parkování ať si to uzijeme :D
07:24:42 07.04.2020
odpovědět 
    Re: legalni lezeni venku
Pokroucená mysl jede, kdo chce, pokroutí realitu za každé situace. Och prosťáčku hloupý, buď ti to odpuštěno, ale ruka zákona tě tvrdě ztrestá!!!
08:10:32 07.04.2020
odpovědět 
     Re: legalni lezeni venku
kopirovat text uz umis... ted k veci. Pokud muzu jit hrat ve dvou tenis, ve dvou golf, muzu zcela v klidu jit ve dvou lizt.
08:43:27 07.04.2020
odpovědět 
      Re: legalni lezeni venku
A co rozestupy?
V golfu ok jeden počká druhý hraje.

Tenis ok, jeden na jedné straně, druhý na druhé (btw čtyř hry nejsou povoleny! ;-)).

Na štandu bude tlačenka? Nebo bude další vymrdávací argument s rodinným příslušníkem?
12:51:02 07.04.2020
odpovědět 
       Re: legalni lezeni venku
bezne na standu zaznamenavam tlacenku, obycejne nas tam visi tak deset, patnact. Kdyz vylezu na vez, nevidim pres hordu lidi na druhou vez... strejdo, pokud nas tam bude vic, dohodneme se (teda jako vzdy se dohodneme, nejenom v obdobi krize) a nepolezeme si do zeli. A ty 2 metry fakt dodrzime. Mimochodem ve vyjmenovanych sportech je nohejbal, muzou hrat ctryrku, tzn. dva (uuuuu opravdu dva) na kazdy strane. To samy beach volejbal. Ale zustan si doma, pokud se citis ohrozen, nikdo ne nenuti chodit tam, kde budou jini.
17:19:14 07.04.2020
odpovědět 
       Re: legalni lezeni venku
nemel, čtyřhry JSOU povoleny! ;-))
20:10:12 07.04.2020
odpovědět 
        Re: legalni lezeni venku
Nejdriv si to precti, a pak odpovez presne. To ze nekdo v televizi neco placne, neznamena, ze to je pravda.
Citace mimořádné opatření MZCR ze dne 6.4.,priloha 2, část I, odstavec 3.

"společně sportují jen dvě osoby, s výjimkou členů domácnosti, popřípadě
při sportování od jiných osob zachovávají odstup nejméně 2 metry,"

Z toho vyplyva, ze napr tenisouvou ctyrhru si muze dat jen rodinka, popripade dva clenove z kazde rodiny rodiny na jedne strane.

Mam dojem, ze to dokonce jako explictni priklad uvedli na tiskovce, a za 3min po ni na CT hrde prohlasili fakt, ze ctyhry jsou povoleny. No jo, media, no.
Jirka08:57:54 08.04.2020
odpovědět 
         Re: legalni lezeni venku
A v cem si to odporuje s lezenim? Jakoze to pockani v golfu, ktere zminujes, se pri lezeni z nejakeho objektivniho duvodu nemuze odehrat?
19:25:46 08.04.2020
odpovědět 
    Re: legalni lezeni venku - diky
Byl povolen pobyt v prirode coz neni to same jako provozovani vykonostniho venkovniho sportu, to ze nejaky policajt zamaval tak na tom nic nemeni. ted je to ale jedno, individualni venkovni sport je povolen. Diky vsem kteri se omezili a pomohli zbrzdit nastup sireni nemoci.
09:29:14 07.04.2020
odpovědět 
     Re: legalni lezeni venku - diky
Do včerejška jsem provozoval rekreační sport. Od poslední tiskové konference vlády už jedu výkonnostní sport?
11:03:34 07.04.2020
odpovědět 
     Re: legalni lezeni venku - diky
Joo poplacej se po zádech ,že jsi zůstal doma. Než začneš blábolit nesmysly tak prosím nejdříve vystuduj epidemiologie, virologii ,studia civilní ochrany obyvatelstva a přečti spousty studii a vědeckých článku a velké náchylnosti jižních národu na influenzu a pod. Pak se můžeš vyjadřovat a ne šířit naprosto zbytečnou mediální histerii dal
12:33:17 07.04.2020
odpovědět 
      Re: legalni lezeni venku - diky
A ty si tohle vsechno vystudovals? Vis taky houno... odborniku je ted vsude mraky ale kdyz vidim ty veletoce ala 180 stupnu tak nevim nevim. Je to o tom, ze nikdo s tim nema realne zkusenosti v takovem meritku.
14:43:06 07.04.2020
odpovědět 
       Re: legalni lezeni venku - diky
Jak říká klasik: "Historia magistra vitae", akorát my lidé jsme pořád nepoučitelní:-).
Vlk16:37:01 07.04.2020
odpovědět 
      Prymula a debilové okolo
Hele, a proč by měl tohle všechno studovat? Koukni na Prymulu. Zavedl karanténu a všude se o něm mluvilo, jako o studovaném odborníkovi na svém místě. Dokonce řád má dostat. A když tu jeho opatření někdo kritizoval, bylo mu odpovězeno, že je debil, nevzdělaný, a že to má nechat Prymulovi, že je odborník a že ví, co dělá. Fajn. Teď Prymula přišel s tím, že situace je zvládnutá a že je potřeba začít společnost promořovat, že stejně je tu extra množství bezpříznakových, a že je potřeba to pomalu uvolnit a chránit jen rizikové. A jaký teď panuje názor? Skoro od každého se dozvíš, že Prymula tomu nerozumí, neví, co mluví, a politici jsou proti tomu, co radí. Takže? Není ono úplně jedno, co umíš a znáš? Prostě když říkáš, co chce slyšet většina, v totmo případě důchodci a nemocní, jsi super odborník. Když pak chceš zavést něco, co je sice z hlediska odborníka ideální, ale lidem se to nelíbí, jsi neznalý šašek. Takže není jedno, co znáš a umíš a co jsi vystudoval? Stačí hláška, že musíme chránit důchodce, a máš odbornost zajištěnou. Tohle už dávno není o lidech a odbornosti, ale o politice, kde si Babiš a Hamáček nahánějí voliče. A lepší ekonomiku, protože toto jí paradoxně i pomůže - vyčistí se trh, větší budou mít ještě více, zvýší se dosud problematická nízká nezaměstnanost... Ale odbornost a znalosti do toho fakt netahej, jakmile Prymula přišel s něčím, co by Babišovi mohlo uškodit, byt odstřižen bez ohledu na to, zda je nebo není odborník, a rozhodují politici podle svých záměrů.
21:47:16 07.04.2020
odpovědět 
       Re: Prymula a debilové okolo
obecně prostý lid zmatený rychlou dobou vnímá jako uklidňující, když na něj nastoupí nějaký orgán a vezme jej u huby, na prostý lid nějaký ten výjimečný stav, buzerace a zákazy působí blahodárně, a zvlášť starší, méně vzdělaní a ze zanedbaných regionů najednou cítí, že svět je zase v pořádku a někdo o ně pečuje a stará se. a když si můžou navíc zgustnout na sousedovi (mladším, bohatším a navíc lufťákovi), a zavolat na něj policii že si dovolil jít chcát k (vlastnímu) kompostu bez roušky, tak ke štěstí chybí už jen lidové milice, závodní stráže a znárodňování.

trošku mi ta atmosféra posledních týdnů připomíná povinnou brigádu na gymplu asi půl roku před pádem socíku, kdy jsme byli odveleni někam do pohraničních hvozdů za Tachovem polejvat vršky smrčků šlichtou proti vokusování jelenama, a byli jsme ubytovaní v nějakém prdelákově, kde byla půlka obyvatelstva rodiny vojáků z povolání a druhá polovina estébáci v důchodu. tam to tetelivé udavačství prostě viselo ve vzduchu velmi podobně.
Lukas B.07:46:27 08.04.2020
odpovědět 
        Re: Prymula a debilové okolo
Děkuji za přínosnou informaci.
Lukáš P08:29:08 08.04.2020
odpovědět 
       Re: Prymula a debilové okolo
Stát neřídí odborník, ale sociální sítě. Jakmile je na nich nevole, Andrej mění názor a bohužel s ním i vládní nařízení.

Proto jsou každý den tiskové konference a jednání vlády. Andrej musí reflektovat vývoj na FB z předchozího večera. A pak po něm chtějte plán. Jak má vědět co budou lidé psát zítra.
08:44:46 08.04.2020
odpovědět 
        Re: Prymula a debilové okolo
ano, probíhá permanentní volební kampaň, a nás to sere, protože nejsme cílovka. jinak samozřejmě klobouk dolů před těmi jeho mediálními poradci, svoji práci dělají dobře, protože tak nějak dokážou vypíchnout to, co chtějí slyšet vesničtí důchodci co na žádným fejsbůku nejsou a poslední výkřik techniky co zaregistrovali je zadní stránka tištěného televizního programu a telešoping. bejt volby pozejtří, bude vládu sestavovat sám a bůhví jestli by nedal ústavní většinu.
Lukas B.09:03:07 08.04.2020
odpovědět 
         Re: Prymula a debilové okolo
To je těch telešopingovejch vesnickejch důchodců tolik?

To jsem nevěděl.
ivoš09:11:46 08.04.2020
odpovědět 
          Re: Prymula a debilové okolo
průměrný věk dožití je 76 muži, 82 ženy, tedy dohromady 79. protože počet obyvatelstva tak nějak nejspíš stagnuje okolo 10 milionů, počítejme že vše nad 63 let je důchodce (plusmínus), potom je v čr (79-63)/79*10 milionů = 2 miliony důchodců. jelikož je volební právo od 18 let, potom 18/79*10 milionů = 2,3 miliony obyvatel nemá volební právo. starobní důchodci tedy tvoří 2/(10-2,3)= 26% voličů. to už je pěkná cílovka, ne?
Lukas B.12:34:14 08.04.2020
odpovědět 
           Re: Prymula a debilové okolo
samozřejmě netvrdím, že je každý důchodce je telešopingový, to rozhodně ne. ale telešopingoví důchodci a jim stylem života podobní nedůchodci, to už je slušná armáda voličů, na které líčí každý, tuplem pak populista.
Lukas B.12:37:12 08.04.2020
odpovědět 
            Re: Prymula a debilové okolo
To je krásně řečené.
09:17:33 10.04.2020
odpovědět 
         Re: Prymula a debilové okolo
To si nemyslím, že to jsou jen důchodci z vesnice. Naopak si myslím, že hodně s FB pracujou. Cílí na masu a výborně.

Jen si myslím, že řídit stát podle FB je sice úspěšné pro volby a výsledek Agrofertu, ale naprosto zničující pro stát a daňové poplatníky.
11:29:43 08.04.2020
odpovědět 
       Re: Prymula a debilové okolo
Promin, ale jsi dalsi ovecka, ktera se chyta lakavych a stavnatych titulku medii. Prymula nerekl nic noveho, oproti tomu co rikal pred 14dni. Opatreni se zavedla proto, aby se zplostila krivka narustu nakazenych a tak se nezahltilo zdravitnictvi, tak jako se to stalo v jinych zemich. To, ze sireno viru nejde zastavit opakoval od zacatku, tedy to tvoje promoreni zde probiha stale ale pomaleji. Takze media uz nemeli silny titulek, tak si vybrali jednu vetu vytrzenou z kontextu a jeste takovou, kterou rekl jiz x-krat a udelali z toho senzaci. A Poradci Burese hned zareagovali, aby vydal prohlaseni, at se zavdeci hloupym ovcim, kteri se toho chytnou a tim si zvysi preference.
Italie tu nebude, uz zase jede politika a pretahovana o ovce. Funguje to koukam. Ovve spokojene beci.
Jirka09:07:35 08.04.2020
odpovědět 
        Re: Prymula a debilové okolo
Co takhle psát k věci? Lezení venku ANO - NE
 Martin29709:23:19 08.04.2020
odpovědět 
        Re: Prymula a debilové okolo
Nemáš pravdu. Popisuješ to zpětně a tak, aby ti to sedělo. Takto to nebylo. Prymula říkal, že to dostane většina, ne že je potřeba to promořit. A další věc byla, že jste se tu všichni oháněli údaji z Číny, včetně Prymuly, které se ukázaly falešné. Prymula změnil názor, ne že ho měl od začátku. A jediný důvod ke změně je počet lidí bez příznaků/s lehkými příznaky, minimální počet lidí s vážným průběhem a to vše zkombinováno s tím, ekonomiku takto nejde držet napořád, ani karanténu, a i když se o tom nemluví, všichni mají panický strach z toho, co se stane přes léto. Aktuálně je průběh poměrně jasný - nyní je to relativně pod kontrolou, ale nikdo neví, kolik lidí to má a kolik si tím prošlo. Karanténa už lidi sere, ekonomika nejde držet zavřená pořád. Je potřeba restrikce zrušit. A jakmile se tak udělá, máme tu druhou vlnu a tu už podobnými opatřeními ekonomika nezvládne, takže teprve pak by nastalo peklo. Tedy Prymula přišel s tím, že je nyní potřeba cíleně a postupně promořovat obyvatelstvo, aby si tím lidé přes léto prošli a další vlna na podzim nebyla tak tvrdá. Takže tvůj popis je špatný, oni se jen snaží zachránit budoucnost, protože jim došlo, že dosavadní údaje ze zemí, kde to zvládají, nebyly správné, ví, že plošné testování v jednom okamžiku není možné (a bylo by i zbytečné, stačí jeden ze zahrničí a je to tu znova), stálá karanténa také není možná...

Ale i tak je to jedno, podstata byla v tom, že každý, kdo měl jiný názor, byl špatný, protože Prymula je odborník a vláda ho musí poslouchat. Nyní Prymula přišel s něčím, co se vládě nelíbí, mohlo by jí to u voličů uškodit, a najednou tomu Prymula nerozumí... Jo a abych nezapomněl, promořovat se nebude, jen se začne s imunizací společnosti :-)
09:24:17 08.04.2020
odpovědět 
         Re: Prymula a debilové okolo
Jiste zajimavy pohled na vec, ale nijak nevyvraci to, co jsem psal. Totiz, ohanis se pojmy a jeste mnohdy spatnymi. Tak zaprve, a to me sere vsude, zadna karantena celoplosne neni narizena. Ani vlada, poté ani krizovy stab na CR neuvalil karantenu. Uz jsi to vmente do hlavy, pokud by byla vyhlasena karantena, tak bez padneho duvodu nevylezes z domova. Plati omezeni volneho pohybu to neni karantena. V karantene jsou ti, kterym to rekla hygiena. To zaprve, zadruhe, to co jsi psal o promoreni a to co se rikalo je to same, k promorovani dochazi od chvile, co se zde virus ukazal a zacal se sirit. Tot cele. Jen krasna zvucna slova, kterych se lidi chytaji. Ale vyznam je nemenny. Nechci a nebudu se hadat, jen me trochu stve, ze se vsude i v mediich, kazdy ohani jen slovy bez souvislosti a obcas uplne nepodlozene (viz slovo karantena).
Jirka14:27:23 08.04.2020
odpovědět 
          Re: Prymula a debilové okolo
Já s tebou souhlasím a právě proto si myslím, že většina věcí je zbytečných. A jestli sleduješ média, tak řízené promoření, které navrhl Prymula, nejde a je špatné, ale zavede se " postupná kolektivní imunizace", i Prymula s tím souhlasí. Dobré slovíčkaření, asi jako když ženská není uklízečka, ale kosmetička podlahových krytin. Prostě celé je to fraška, zejména nyní. A státu i společnosti začíná dost téct do bot. A právě Prymula si toho je vědom, ostatní už také, ale bojí se to společnosti sdělit. Společnost není protestována a ani nebude. Navzdory opatření, kvůli kterým ekonomika a lidé neskonale trpí, se vir stále šíří, když existují lehké a žádné příznaky, nejde to jinak, lidé stejně karanténu a opatření moc nedržují, a i ti, co ano, začínají nadávat. A to nemluvím o části lidí, co to celkově považují za nesmysl a chránit nehodlají sebe ani ostatní. Dovede si někdo představit nošení roušek v létě? Ale ok, řekněme, že to vir trochu přibrzdilo, i když do ldn a domovů důchodců stejně vletěl. A co tedy dál? Držet současný stav a další opatření není možné, testování také ne, karanténu lidé moc nedodržují, blíží se léto... dovedeš si představit, co se stane, až přijde druhá vlna? V této souvislosti bylo škoda, že restikce nebyly menší, možná by teď umřelo více lidí, ale uvidíme, co se stane v budoucnu, zda náhodou ti lidé neumřou ve zbytku roku, zatímco v zemích, které to teď zasáhlo fakt hodně, budou mít další vlny průběh mnohem lepší, protože většina bude již imunní.
15:44:12 08.04.2020
odpovědět 
        Re: Prymula a debilové okolo
Co takhle psát k věci? Lezení venku ANO - NE
 Martin29709:32:14 08.04.2020
odpovědět 
         Re: Prymula a debilové okolo
lezení venku ano. pokud možno neprofláklé oblasti, ke skalám pěšky nebo na kole, a zbytečně nenasírat kondelíky. tedy ne oblasti, kde se i normálně pohybují desítky a stovky lidí a stojí se fronty na cesty.
Lukas B.09:38:28 08.04.2020
odpovědět 
         Re: Prymula a debilové okolo
Martine, nějaké lezení venku vůbec není podstatné. Podstatné je, jak se situace bude dál řešit a v jakém stavu naše země nakonec skončí. Diskuze je zde namístě a zaznívá v ní korektní pohled.
Petr09:42:09 08.04.2020
odpovědět 
          Re: Prymula a debilové okolo
Zde je na místě opět des již jedna klasická hláška z Ropáků:-).
Vlk09:56:40 08.04.2020
odpovědět 
          Re: Prymula a debilové okolo
Terazky se ukáže, jak nám tu ten ujo bačuje.
07:52:46 09.04.2020
odpovědět 
         Re: Prymula a debilové okolo
Andrey říkal: "lezt a neblábolit"
10:45:54 08.04.2020
odpovědět 
          Re: Prymula a debilové okolo
Kterej? Aix?
P. (staré)11:45:36 08.04.2020
odpovědět 
           Re: Prymula a debilové okolo
Tak určitěěěěě.Ten by řekl něco o chujích a v klidu usušil něco okolo XI bflm.
Brabenec11:57:56 08.04.2020
odpovědět 
           Re: Prymula a debilové okolo
Kterej asi. Bylo to na tapetě někde v Brně někdy před volbama :D
13:15:52 08.04.2020
odpovědět 
         Re: Prymula a debilové okolo
Tot otazka. :) vezmu-li si zo z pohledu opatreni, neni to jasne. Analogicky, sportovni lezeni neni moc nikde etablovano. Treba i pojistovny nevi co to je, a hazi nas do stejneho pytle jako alpinistu/himalajce. Ta definice je dost volna. Je to sport? Je to rekreacni cinost? Je to kolektivni <cokoliv>?

Ja odpoved si sam neumim. Puvodni vyhlaseni omezeni pohybu bylo s vyjimkou prochazky do prirody, ne konani aktivity. Z toho pohledu by se lezt nemelo, stejne jako jezdit na kole, behat, na bruslich a pod, a stejne to lidi delali, a pokud se nejednalo o nejakou skupinu, nikdo to nerozhanel. Takze je to vec rozumu, pokud prijedu do oblasti, kde nebudu moct dodrzet opatreni (odstup) tak bych se pakoval, pokud tam bude clovek bez ochrany ust, tak taky, nevytvrel bych treci plochy s hrdinou. Pokud se bojis nakazy, tak nelez, muzou byt poprskane chyty, nebo lez, ale nedavej si lano do huby (pokid nemas rousku) ;)
Je to o nas, nekdo panikari, nekdo to bere az moc na lehkou vahu, nekdo je nekde uprostred a chape podstatu (jsem bez obtizi, je mi jedno, kdyz se nakazim ja, ale chovam se tak, abych to pripadne nesiril dal).
Jirka14:37:37 08.04.2020
odpovědět 
          Re: Prymula a debilové okolo
Ještě jsem zapoměl aspekt toho, že když se zrakvíš pod skalou, tak se aktuálně nyní dost stěžuje tvoje následná péče (záchranáři/zdravotníci pokud nejsou vybaveni ochranými pomůckami, tak případně jako asymptomatický pacient můžeš odstavit min. na 14dní všechny složky IZS kteří tě opečovávali). Jak jsem řekl, je to jen o nějakém uvažování v širších souvislostech a rozhodnout se, jak každému svědomí káže. Protože se jasně ukazuje, že to rozprostření různých názorových přístupů je v naší komunitě veliké. Od extrému do extrému na druhé straně. Tak to je a vždy bude, nikdy nevyhovíš všem, vždy existuje alespoň 10% kteří budou vždy a ve všem vzdorovat. Na to jsou taktéž sociologistické studie.
Jirka15:15:32 08.04.2020
odpovědět 
           Re: Prymula a debilové okolo
Souhlasil bych, ale ty jsi vynechal jednu důležitou věc - souhlas s celospolečenským pohledem na věc. Nejde teď o to, zda se viru bojím nebo ne, ale zda souhlasím s postojem vlády a způsobem, kterým to vláda řeší. Pokud budu mít pocit, že to kroky jsou správné a povedou k cíli, nemám problém se uskromnit, asi bych zvládl klidně i nevycházet nějakou dobu úplně. Jenže co s tím, když máš pocit, že většina toho, co se dělá, je motivována ne péčí o občany, ale spíše snahou o získání politických bodů, že se nejedná o péči o společnost, ale předvolební boj a malou domů? Podle mne už dávno přešla péče o lidi do likvidace určité části ekonomiky za účelem jejího následovného rozběhu. O co jde? Velké podniky a korporáty budou v pohodě. Vlády jim pomohou, podniky se rozeběhnout a zase jim bude dobře. Vlády, které jim před tím nemohly pomoci, to hodí na krizi a teď pomohou. Rozpočet nikoho nezajímá, před tím se prali a nadávali kvůli pár desítkám miliard, teď bude sekera stovky miliard a bude to v pořádku. Velké firmy zachráněné, díra v rozpočtu je odůvodnitelná. Kromě toho malé firmy zkrachují, velkým se vyčistí trh. Co bylo teď problémem velkých firem? Nedostatek lidí, malé nezaměstnanost. Tohle ten problém také vyřeší. Nezaměstanost se zvedne a paradoxně to tak pomůže rozvoji ekonomiky. A teď si vezmi, komu stav vadí. Důchodci si sedí doma a své mají jisté. Moji rodiče absolutně nechápou, co je za problém. Sedí na chalupě tak, jako roky před tím, důchod jim chodí, je hezky... dopak na ně nula. Státní zaměstnanci? Klid, pohoda, bez dopadu. Zaměstnanci velkých firem? Propouštět se nebude, stát to doplatí. A dovolím si tvrdit, že z těchto skupin se generuje velké množství voličů současné vlády. pro ně vše v poho, naopak, čím větší restrikce a jejich ochrana, tím lépe. Kdo je postižen, jsou OSVČ a drobní a střední podnikatelé. Ale koho ti zajímají? Cílová skupina z hlediska Babiše nejsou.

Kroky, které se zde zavádí, jsou nekoncepční, lživé a špatné, sám jsi popsal třeba tu karaténu. A za těchto podmínek chceš, aby všichni dodržovali to, co po nich tahle vláda chce? Ne, už z principu. Ber to jako druh vzdoru a boje proti opatřením. Pokud by všichni dodržovali vše, tahle vláda je schopná strašit a opravdu to táhnout leta a roky, protože jejich voliče to nepoškozuje. Proto doufám, že ne všichni to budou dodržovat a že k nákazám bude docházet a že současný stav bude nadále neudržitelný, zejména když čísla ukazují, že tohle fakt není o nic horší, než ta chřipka. Takže osobně jsem za Prymulu a postupné promoření, čím rychlejší, tím lepší, současná situace ukazuje, že ani u těch starých to není tak hrozné.
16:07:40 08.04.2020
odpovědět 
            Re: Prymula a debilové okolo
Samozřejmě, že to takhle Babiš plánuje a už i dělá.

Samozřejmě že nechal zbytečně umřít anebo velmi nepříjemně onemocnět mnoho lidí.

Samozřejmě že hrabal pro sebe (nebo přesněji pro čínské komunisty, kterým jeho firmy dluží 1,4 miliardy korun) od začátku, kdy zakázal prodej a distribuci zdravotnického zboží jinak než přes stát (neboli přes své firmy).

Samozřejmě že i já a moji lidé jsme jeho ekonomickou obětí.

Pořád je tu ale pocit, že jsou okolo nás další lidé, které nechci nechat umřít jenom proto, abych ukázal svůj vzdor.
Kuba Turek16:36:38 08.04.2020
odpovědět 
             Re: Prymula a debilové okolo
A mi je ta masa lidí u prdele. Ať klidně umřou. Bránit jim v tom nebudu. Tak ať oni nebrání mi v pohybu a je to cajk. To mi přijde fér. Někdo zařve, jinej přežije.
07:31:52 09.04.2020
odpovědět 
            Re: Prymula a debilové okolo
Také v podstatě souhlas. Jen.. :)
Dost se motám kolem škodovky, aktuálně tam jedeme projekt na MS, skodovce už v prvních vlnách epidemie v číně vyschly zdroje dílů (ano 60% naší české škodovky je čína). Na krátkou dobu se podařilo většinu dílo poptat primárně v belgii, ale po proniknutí epidemie do evropy vyschly zdroje i zde a škoda zastavila výrobu (jede dle JIT, tedy nemá zásobu dílů do foroty). Dneska prodloužili odstávku do 27.4., stále neví odkud díly vzít.

Co se tím snažím říct, že je tu jednak kaskádový efekt, protože skodovka žívý neskutečný počet dodavatelů, a to zhlediska průmyslu, tak i služeb (i my jsme ted odstaveni, jen doěláváme otevřené věci). A tohle stát sanovat nemůže, ta globalizace se nyní ukazuje jako docela problém, a to jen kvůli managerskému rozhodnutí, že když přesuneme výrobu "něčeho" do číny, ušetříme 0,5% nákladů. Ekonomika se bude vracet roky, protože pokud zemi táhnou firmy typu SA, která nebude mít odbyt, ale ani z čeho vyrábět, tak kurzarbait moc nepomůže. Je to lehce ekvivalent ameriky, když se zbavili průmyslu, postavili ekonomiku na službách a pak praksla bublina hypoték a bylo vymalováno. Zde praská bublina globalizace.

Ano, teď po dvou týdnech vyhlášených opatření (které já beru, že byla asi na místě) už začíná politický boj, to je vidět, nejdřív byl chaos, nyní již jdeme stranou, a už se zase bojuje o preference. Bureš nakrásno obhájí šílený schodek, vše se svede na coronu, ale ve výsledku se nic nezmění. I kdyby ČR šla cestou Itálie, tak lézt určitě nejdu, protože bych riskoval, že zemřu ne na covid19, ale na otevřenou zlomeninu s tepeným krvácením, protože se nedostanu na JIP ;) Ale to je na jinou diskuzi.

Co se zvolilo, to tu máme, vybrali jsem si demokracii, ne anarchii, takže tak, žádný systém není bezproblémový a dokonalý.
Jirka16:36:58 08.04.2020
odpovědět 
             Re: Prymula a debilové okolo
S tebou i Turkem souhlasím. Problém ale vidím jednak v té rovnováze a jedna v té druhé vlně. Třeba se pletu, ale podle mne, až pustí školy a běžný život, není možné, aby další vlna nenastala. U nás není krize s mrtvými. Ani s obsazením lůžek a JIP. Je to dobře? Nevím. Chápu, že dávkování je nereálné, ale možná by bývalo lepší jet opravdu na doraz, ale mít pak v budoucnu situaci lehčí, než teď být relativně v klidu a nezvládnout budoucnost, protože současné restrikce na podzim už znovu možné nebudou. Chápu, že mrtví jsou problém. Kdyby otázka stála mrtví ano nebo ne za současnou cenu, byl bych pro živé. Ale já se pořád obávám, že otázka stojí zda teď mrtvých hodně a později málo, nebo obráceně, přičemž z hlediska dlohodobého bude na konci mrtvých stejně, jen při různých variantách budou ekonomika a náš život postiženy více nebo méně.
17:13:08 08.04.2020
odpovědět 
              Re: Prymula a debilové okolo
ono je tam parametrů mnoho. záchrana životů je obecně ušlechtilá věc a nikdo příčetnej proti ní asi prvoplánově nebude. ale karanténa (nebo stav nouze či co) má i svá negativa: utlumila se prevence obecně (třeba veškeré ty skrýnyngy ňader a bůhvíčeho ještě), to jsou ti další obětovaní (se jim to neodhalí a víc se to rozjede). díra stamiliardy se bude z něčeho lepit, a zchudne mimo jiné i zdravotnictví (další zástupy mrtvých, kde nebudou prachy na léčbu), doprava (další mrtví na nepostavených a neopravených silnicích), v domácích rozpočtech se bude škrtat na jídle a na sportu (další zkrácení životů), a jistě si umíme vymyslet další a další mrtvoly z chybějících miliard, klidně můžeme započítat i lokální konflikty a zločinnost vyvolané krizí. celý problém je velmi multiparametrický a jen tak od stolu si netroufám seriozně tvrdit, jestli by přinesl víc mrtvol (nebo třeba matematicky zmařených člověkodní života) koronavirus ponechaný v režimu sezonní chřipky nebo přinesou ekonomické dopady pokusu o zastavení/zpomalení. pocitově hádám, že ekonomické dopady budou mít obětí o řád víc.
Lukas B.17:46:17 08.04.2020
odpovědět 
               Re: Prymula a debilové okolo
Je to tak Lukasi. Bohuzel ale tak daleko volic Babise nevidi a o ty tady hlavne jde.
18:22:30 08.04.2020
odpovědět 
               Re: Prymula a debilové okolo
Vám chlapi fakt už hrká v kebuli … holt ty karanténní opatření mají i své vedlejší efekty.
Že jste dokud to ještě šlo se nespakovali a neodjeli do Bergama, Madridu a nebo třebas do New Yorku. Mohli jste si těch správných protiepidemiologických postupů užít, co hrdlo ráčí. Chudáci jedni, teď tady musíte tak strašně trpět …
JiB19:59:03 08.04.2020
odpovědět 
                Jaká karanténa?
Tak za prvé je potřeba si uvědomit, že tu více méně žádná karanténní opatření nejsou. Doma chodíme do práce jako jindy, žijeme jako jindy, chodíme ven jako jindy, jezdím kole jako jindy, manželka chodí běhat jako jindy, obchody mají otevřeno... Nevím no, za sebe musím napsat, že problém nemám žádný, vše funguje, jako dříve. I když vlastně jo, ty roušky tu jsou. Občas, protože ji má venku jen tak polovina lidí. A do Hornbachu jsem musel ukazovat ŽL. Ale jinak nic. Klídek, pohoda
20:28:13 08.04.2020
odpovědět 
                 Re: Jaká karanténa?
Mě Andrej zavřel zaměstnání od té doby na mě ukazuje prostředníček. Takže ty důsledky karantény docela pociťuju.
04:19:52 09.04.2020
odpovědět 
                Re: Prymula a debilové okolo
když v sousední vesnici hoří chalupa, tak si tam před tu hořící chalupu nejedu přeparkovat auto, to bych byl jistě nezodpovědnej blázen, jednak by mi shořelo a druhak bych překážel hasičům, ale že bych měl kvůlivá tomu hnedle začít bourat kachláky v sednici?
Lukas B.20:49:52 08.04.2020
odpovědět 
                 Re: Prymula a debilové okolo
abych se nevopakoval, si stojím za svým komentářem dneska 7:46; mimochodem, taky jsi přestal odpovídat nebo kývat na pozdrav (venku na distanci dvacet metrů), aby tě to náhodou nenakazilo? takových se vás vylouplo dost.
Lukas B.20:56:34 08.04.2020
odpovědět 
                Re: Prymula a debilové okolo
Už je tu zase. Virolog, epidemiolog a znalec všeho myslitelného pan JiB. Mimochodem, ty jsi tam byl nebo to znáš všechno jen z médií?
21:17:23 08.04.2020
odpovědět 
                 Re: Prymula a debilové okolo
Mé poznatky jsou zásadně vícezdrojové.
Přičemž zde se jen bavím čtením těch vašich konspiračních blábolů o tom, jak vám ten zlý Hrabiš ubližuje a záměrně ničí váš byznys jen proto, aby se sám napakoval a současně si schladil žáhu na chudácích drobných podnikatelích, případně aby se zavděčil jeho voličskému kmeni …
Je to docela dobrá prča číst ty vaše konspirační slinty zejména od těch co mě permanentně shazují a urážejí.
Ale chápu, že když vám teď nastavím zrcadlo, tak že vás to pěkně sejří…
JiB21:37:37 08.04.2020
odpovědět 
                  Re: Prymula a debilové okolo
Ok. Máš pravdu.
22:16:23 08.04.2020
odpovědět 
                  Re: Prymula a debilové okolo
Tak fakta kámo.

Andrej zaklekl na laboratoř, která vyhodnocovala vzorky za 1300 a Agrofert je vyhodnocuje pro stát za 3000 i nadále.

Andrej nepovolil Žufánkovi výrobu desinfekce, kterou chtěl dát k dispozici zdarma, Agrofert samozřejmě vyrábět a hlavně prodávat státu může.

Z Číny po velkém show přilétlo letadlo s "humanitární pomocí". Faktura není zveřejněná, takže za kolik je rouška, případně test nevíme, ale zmetků je v dodávce nepočítaně. Domácí firmy pro jistotu ani poptány nebyly. A Andrej v předklonu na letišti děkuje Číně za velkorysou půjčku 1,4 miliardy pro Agrofert.

Také se v době krizového stavu, ale možná už to byl jen stav nouze si stihl shválit v PS náhradu za dotace EU, které Agrofert pravděpodobně dostávat nebude. Říká se tomu zvýšení soběstačnosti a je to určené pro malé a střední zemědělské podniky, takže tkz. česká ulička. Ve výši 4,3 miliardy.

Chceš ještě další důkazy o spasiteli a maršálovi coranoviru?
05:05:50 09.04.2020
odpovědět 
                   Re: Prymula a debilové okolo
Jen lary fáry starý báby. Nic co by z toho byla skutečná realita. Jen hodně pokroucené a vyfabulované nesmysly.
JiB07:45:31 09.04.2020
odpovědět 
                    Re: Prymula a debilové okolo
A to jsi četl v blesku nebo marketingovém slintu čau lidi?
07:56:43 09.04.2020
odpovědět 
                     Odpovídání JiBovi
Nechte ho, on za to nemůže. I tato konspirace klasicky nabízí vysvětlení, proč se zlo děje dobrým lidem, složitá problematika je vysvětlena jednoduše a dává konspirátorům pocit nadřazenosti. Tak mu přitakej, tebe to nic nestojí a on bude rád. Je zbytečné jeho stres a zdravotní stav ještě dále zhoršovat. Víš, jak se chudák musí cítit, když celý den sedí u PC a prolézá katastrofické zprávy a scénáře na konspiračních webech? Harpa, chemtrails a k tomu teď ještě coronavirus... Mějte trochu soucitu a porozumnění.
08:24:11 09.04.2020
odpovědět 
                      Odpovědi zbabělému anonymovi
No zatím tady osnujete konspirační a dehonestační slinty jen ty a tobě podobní zofalci… stejně jako tento tvůj přisprostlý výlev frustrace.
Je mi tě upřímně líto.
JiB08:34:44 09.04.2020
odpovědět 
                       Re: Odpovědi zbabělému anonymovi
Ano, máš pravdu, souhlasím s tebou.
08:36:52 09.04.2020
odpovědět 
                       Re: Odpovědi zbabělému anonymovi
Nejvetsi konspirator osocuje ostatni z konspiraci... Klasika.
14:57:38 09.04.2020
odpovědět 
                        Re: Odpovědi zbabělému anonymovi
Zatím se tu jako banda konspirátorů projevila jen ta vaše partička. Viz celé vlákno výše…
Prostě klasika.
JiB17:03:50 09.04.2020
odpovědět 
                         Re: Odpovědi zbabělému anonymovi
Ano Jirko, prokoukl jsi to.
18:57:03 09.04.2020
odpovědět 
                         Re: Odpovědi zbabělému anonymovi
Chytrej kluk je ten JIB.
21:23:14 09.04.2020
odpovědět 
                  Re: Prymula a debilové okolo
Takze to mas pouze z medii, ale neustale delas chytryho.
Pepa Oktabec06:04:50 09.04.2020
odpovědět 
                   Re: Prymula a debilové okolo
Ještěže ty jsi přímo v epicentru dění …
Pepo, někdy je ta míra vaší arogance střižená s obyčejnou lidskou hloupostí docela úsměvná.
JiB17:08:39 09.04.2020
odpovědět 
                    Re: Prymula a debilové okolo
Máš pravdu, spletli jsme se, zkusíme se polepšit.
18:57:51 09.04.2020
odpovědět 
                    Re: Prymula a debilové okolo
Zatím největší aroganci kombinovanou s lidskou blbostí tu už pár let předvádíš ty.
Pepa Oktábec19:02:21 09.04.2020
odpovědět 
                     Re: Prymula a debilové okolo
(:-(
JiB20:02:37 09.04.2020
odpovědět 
                      Re: Prymula a debilové okolo
Samozřejmě máš pravdu, vem si prášek. Bude zase dobře.
21:26:25 09.04.2020
odpovědět 
                       Re: Prymula a debilové okolo
Děkuji!
JiB21:43:11 09.04.2020
odpovědět 
                       haleluja
zjevně nejsem sám, kdo pochopil, že Babača neni partner pro diskuzi. Ale aspoň se v týhle diskuzi podepisuje, ne jako jindy...
23:31:37 09.04.2020
odpovědět 
                        Re: haleluja
Nelži, anonymní smrade!
JiB08:07:59 10.04.2020
odpovědět 
                         Re: haleluja
Máš pravdu Jirko, samozřejmě.
09:19:49 10.04.2020
odpovědět 
                         Re: haleluja
tak tak, není to partner, jeho články nemá cenu číst, odpovídat v diskuzi taky ne. Nikdy jsem to neudělal a nejspíš nikdy neudělám, ten člověk nemá pro skutečnou diskuzi kapacitu.
09:25:11 10.04.2020
odpovědět 
             Re: Prymula a debilové okolo
ja teda taky nejdu.
asketa17:37:51 08.04.2020
odpovědět 
             Re: Prymula a debilové okolo
Po dlouhe dobe zavitam na lezce a koukam porad stejne. Vzdy je tu nejaky lidovy filosof se svym jedinym spravnym pohledem na vse, ostatni jsou ovecky. Jednou to Jirka, drive R, nebo bez oznaceni. Kde se spisovatelske brko a hodne nizky level sebereflexe bere..?
19:31:19 08.04.2020
odpovědět 
              Re: Prymula a debilové okolo
Ty woe. Já +é piv ačumím jak piuk. co to řeschite.
Esus20:04:08 08.04.2020
odpovědět 
               Re: Prymula a debilové okolo
Nevědí o čem mluví, jedou si svoji realitu. V momentě 200.000 nakažených v jeden moment ti to lehne. Procento nakažených lékařů, sester, policistu, hasičů roste. Zároveň dochází peníze, lidi začínají jednat jinak, zvyšuje se Drobna kriminalita atd. Tihle kluci vidí jenom sebe a nedohlidnou na konec ulice. Jo a pěkné si zalezte o víkendu v co největších skupinách.
06:51:26 09.04.2020
odpovědět 
               Re: Prymula a debilové okolo
Nevědí o čem mluví, jedou si svoji realitu. V momentě 200.000 nakažených v jeden moment ti to lehne. Procento nakažených lékařů, sester, policistu, hasičů roste. Zároveň dochází peníze, lidi začínají jednat jinak, zvyšuje se Drobna kriminalita atd. Tihle kluci vidí jenom sebe a nedohlidnou na konec ulice. Jo a pěkné si zalezte o víkendu v co největších skupinách.
06:51:29 09.04.2020
odpovědět 
                Re: Prymula a debilové okolo
Ty jsi ale smísil několik věcí dohromady, které by společně nenastaly. Tedy nastaly, ale právě jen jako výsledek špatných opatření.
07:22:47 09.04.2020
odpovědět 
                 RE. Zhroucení systému
Nesmisil, podívej se na NY, jaký mají problémy při 100.000. 2x více exponenciálně neutáhneš přes lidsky zdroje. Každým dnem to roste a ti co jsou v první linii pomalu odpadají nejenom na c19, ale i na stres, vyčerpání atd. Do toho armáda, co jiného, boháči se zabezpečují ve svých sídlech a neinvestuje se....... v porovnáním s tímto jsou diskuze o tom jestli mohu lézt nebo me absolutně nepodstatné.
11:49:01 09.04.2020
odpovědět 
                 Re: Prymula a debilové okolo
Smísil, psal jsi o vyčerpaných lékařích a sestrách, což je výsledek mnoha nemocných, tedy free přístupu, ale spolu s tím jsi napsal "Zároveň dochází peníze, lidi začínají jednat jinak, zvyšuje se Drobna kriminalita atd. " což je ale přesně třeba v Itálii výsledek právě zavedených omezení a dlouhé karantény, ne nemocných a mrtvých v nemocnicích.
18:56:24 09.04.2020
odpovědět 
 Jen Pro Pražáky
apod. havěť: Buďte tak hodný a lezte si teď v Šárce n. na Strahově atd. (je tam taky hezky) a neoxidujte na Prachově a jinde v ráji. Příště byste třeba mohli jet domů vlakem...
 Místňák21:06:40 08.04.2020
odpovědět 
  Re: Jen Pro Pražáky
To musí být ironie, protože pochybuju, že jsi tak blbej.
21:14:29 08.04.2020
odpovědět 
   Realita
Prostě fakt. Doplácíme na vás a teď ještě budete roznášet Liův virus. Bouldřete si na náplavce...
 23:30:59 08.04.2020
odpovědět 
    Re: Realita
Jen pro zamyšlení - všiml sis někdy, kolik lidí v Praze je místních a kolik se jich do Prahy každý den sjede za prací a každý víkend za nákupy? Neříkám, že pražáci nejezdí na venkov, ale tipl bych si, že množství lídí z venkova, kteří každý týden vyráží do Prahy, bude větší. Ty si třeba stěžuješ na parkování pražáků na vesnici, ok, ale kvůlu komu musely být v Praze zavedeny třeba parkovací zóny, protože celý okraj kolem dokola Prahy je zahlcen auty lidí, co sem dojíždějí? V lepším případě se snaží parkovat na okrajích v dosahu metra, v horších případech zahlcují příjezdy a centrum. Nevyčítám to, jen to dávám k zamyšlení nad tím, kdo kam jezdí. A ano, pražáci mohou virus roznést, ale stejně tak si virus mohou přivézt venkované z Prahy sami. A když už chceš trestat ty, co k vám z měst jezdí, budeš také trestat ty, co do měst za prací a nákupy jezdí a pak se na domů venkov vrací?
08:33:06 09.04.2020
odpovědět 
     Re: Realita
neztrácej s nim čas, otři si boty a jdi dál. Tohle je přesně ten povahovej typ, kterej ještě od bolševika nevymřel a hned tak nevymře. Plnej mindráků, hodně blízko k náckovi, ještě blíž k bolševickýmu funkcionáři. Toho fakt k zamyšlení nedovedeš.
23:31:08 09.04.2020
odpovědět 
      Re: Realita
Názvosloví:

Pražan - je člověk narozen v Praze.

Pražák - je vesměs náplava, vydělávající na Praze a v Praze, když se jim to hodí tak do Prahy jedou jen za prací a na nákup. Když né tak křčí jaké jsou všede jinde prdele!
15:30:27 10.04.2020
odpovědět 
       Re: Realita
Mluvil jsem o tuposti a reagoval na předchozí příspěvek. Neříkám, že nemáš recht, jen mi uniká pointa.
22:58:09 10.04.2020
odpovědět 
     Re: Realita
Možná by bylo fajn zmínit i ty důvody - někdo jezdí za práci, někdo za zábavou. Další rozměr, ze ten kdo tam jezdí za praci, tak jeho přínos je společensky důležitější než ojebavka z Phy, která zaparkuje v lese, večer si udělají medlo, aby o me všichni věděli a nase.u místní a spokojeně v neděli jedu domů.
08:03:35 11.04.2020
odpovědět 
      Re: Realita
Vidlák, který maká v Práglu, si zdůvodňuje svoji touhu po lepších prachách v kanclu?
Kuba Turek10:44:49 11.04.2020
odpovědět 
       Re: Realita
Ne, vidlak pracující v kanclu má pro společnost mnohem větší hodnotu, než lezecka socka, která ojebava na daních a v lezeckých oblastech se snaží či nejvíce ušetřit a vydává časopis, který nikdo nečte
08:23:35 13.04.2020
odpovědět 
      Re: Realita
hele, plkejte si jak chcete, ale hlavně neházejte do jednoho pytle. Většina pražáků i venkovanů jsou v pohodě lidi, tak si zkuste držet svoje emoce a frustrace ze současný situace na uzdě a nedělejte voloviny. Pokud se někdo chová jako kretén, není třeba dát stejnou nálepku další stovce lidí jen proto, že jsou ze stejnýho kraje.
T.tj00:11:41 13.04.2020
odpovědět 

Reklama:
 Foto dne:

Master Blaster, 10-/10
 Databáze cest:
Všechny cesty (174438)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Blues Pro Mou Lásku 6B+ Hlavatice
Ortodoncie 6B+ Hlavatice
Ortodoncie 6B+ Hlavatice
Hochštapler VIIIa Skály U Sosnové
Meteo Majstr 7C Bišál
Nově komentované:
Big Brother 10 Sloup
Bongo Bongo 7A Srbsko
Ortodoncie 6B+ Hlavatice
Big Brother 10 Sloup
Big Brother 10 Sloup

 Nově v diskusi:
anketu vytvářel hotentot? | Re: Training protokol 7b - 8a | Re: Ztráta klíčů | Re: Ztráta klíčů | Re: Ztráta klíčů | Re: Ztráta klíčů | Re: Ztráta klíčů | Re: Training protokol 7b - 8a | Re: Training protokol 7b - 8a | Brigáda Sušky |

 Nové komentáře:
Re: Hezke video | Re: Král | nádhera | Re: Láska k týmu | Hezke video | Ganja Jarnbret ? | Re: Láska k týmu | Re: Láska k týmu | Re: Láska k týmu | Re: Láska k týmu |

 Kde to vře:
Komentované návrhy usnesení pro Valnou hromadu ČHS (96)
Lezení na 2 významých stěnách v Srbsku u Berouna zřejmě skončí (44)
Adam Ondra a Ela Adamovská k přípravě na olympijskou kvalifikaci (43)
Foto: Karabinou propíchnutá dlaň ruky lezce při pádu (17)
20. ročník Petrohradského padání (17)
Valná hromada ČHS 2024 (12)
ZykyCup (9)
Film Adama Ondry o Bon Voyage 9a po vlastním jištění (E12) (8)
Brazílie - Rio de Janiero - březen/duben (7)
EPM v bouldrech Curno, Itálie (5)

 Nově v inzerci:
Zlagboard | Rokytnice/J. St-Pá | Bor bouldering průvodce | Lezečky OCÚN JETT LU, vel. 38 | Ahoj | Statická a dynamická lana | parťačku na skály | Arcteryx GTX-proshell | Arco, Val di mello-Versante sud | Boty scarpa |

 Anketa:
Jaký je váš názor na dodržování lezeckých pravidel?
 Plně je respektuji 
 501 
 Většinou respektuji, záleží na konkrétní situaci 
 496 
 Mám s tím problém, ale občas ano 
 546 
 Nezajímá mě to, lezu podle svého. 
 494 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.