LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Jedu, šlapu na ty nohy!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Pískaři jsou zpět!
Nová kniha Medaile na chvíli o olympijském příběhu Adama Ondry
Nová kniha Lékaři na horách: neviditelní hrdinové

Závody
ČP obtížnost Brno (20.04)
Petrohradské Padání (26.04)
SP Salt Lake City (03.05)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Trojan 12371
3.Šindel 12356
Bouldry:
1.Stráník 11106
2.Volf 11103
3.Stráník 10775
Hory:
1.Groš 8102
2.Punčochář 6586
3.Černý 6536

Výsledky
SP Wujiang (12.04)
SP Čína (09.04)
AIX ÁDR BOULDER SESSION (09.03)

Deníčky
5549 lezců
1095623 cest
Nové přelezy:
Top Guns 8a
Haus Gotte 8A
Jahodová D Xc
Un Día Lla 7c
Iron Maide 10-
Výlety Do Xa
Domino Xb
Vague Á La 7c
Pyromania 7c+
Liebe Ohne 9

Stěny
Stěny v Hejnici - Hejnice (okr. Liberec)
LC Baldovec - Rozstání – Baldovec
LSJ - Javorník

Prodejny
HUDYsport - Ústí nad Labem
NěcoNavíc.cz - České Budějovice
Rock Point - Smíchov - Praha 5 - Smíchov

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Diskuse

Vložení přispěvku 
 ČHS směřuje ke změně identity15.03.2023
, proto zakázali pod článkem komentáře.
Nový logo přejetá žába nezobrazuje lezce, ale žábu na prameni. Jestli dobře rozumim, tak bafuňáři jen za návrh už vyhodili 150 kolíků, bez předchozí diskuze s oddílama jestli to vůbec členové chtěj. Chtělo by
 Re: ČHS směřuje ke změně identity15.03.2023
Uklidni se a zjisti si fakta. Vše schválila valná hromada 2022. Bafuňaři :))) většina z nich maká za
 Re: ČHS směřuje ke změně identity15.03.2023
Četl jsi vůbec ten článek?!
Před zadáním studiu probíhala diskuse a analýza. Trvalo to několi
  Re: ČHS směřuje ke změně identity15.03.2023
Ptal jsme se osobně Honzy Bloudka, kde je k přečtení zadání a výsledky oné bájné analýzy. Prý na web
   Re: ČHS směřuje ke změně identity16.03.2023
Ono i kdyby to někde viselo, tak ta navrhovaná podoba je tak neskutečný hnus, že by ho nějaká transp
 Re: ČHS směřuje ke změně identity15.03.2023
Nooo...tak to už asi stálo nějakou kačku. Oliva to potřebuje pořádně okecat, aby to dávalo smysl. Ja
  Re: ČHS směřuje ke změně identity15.03.2023
Nechtěl jsem dávat konkrétní jména, ale bohužel to na mě dělá podobný dojem. Rychlodílna kde kvalita
   Re: ČHS směřuje ke změně identity17.03.2023
Přesně. A není od věci to směrovat k mistru Olivovi. To propojení s tou reklamkou je více než zřejmý
    Re: ČHS směřuje ke změně identity17.03.2023
Neboj, děje se vše. Byl bys evidentně překvapený, co vše pomohl Oliváč s celým VV ve svazu rozpohybo
     Re: ČHS směřuje ke změně identity17.03.2023
Člene, asi na VH těžko může jít pokud není předseda oddílu či nemá od něj plnou moc k zastupování, v
      Re: ČHS směřuje ke změně identity17.03.2023
Díky Vlku.
      Re: ČHS směřuje ke změně identity17.03.2023
A mě vždy pobavíš ty. Máš v sobě minulost a přítomnost ti uniká. Je to tvůj zásek a neberu ti ho. Já
       Re: ČHS směřuje ke změně identity17.03.2023
Stále člene, nežiji v minulosti, to by se dalo říci o některých spíše z vedení, ale v přítomné reali
        Re: ČHS směřuje ke změně identity20.03.2023
Vlku skalní lezci kteří mají lezení jako relax a životní styl negenerují žádné příjmy do kasy a nedá
         Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
bez skalkařů bez ambicí závodit či jinak "čerpat" by byl počet členů lezeckého svazu zhrub
          Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
Nesmysl. Drtivá většina mládeže je indoorová. Jednalo by se řádově o cca 10 až 15 tisíc.
           Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
indoorová možná, ale soutěžící a tudíž fakticky potřebující nějakou závodní licenci čili členství?
            Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
No a proto je zapotřebí vytvořit nejrůznějšími fintami typu "oddílové závody" zdání, že vš
    Re: ČHS směřuje ke změně identity20.03.2023
Podle mě mu to smysl dává, stěny a lezecký provozy 2 roky fungovaly v režimu kdy nevydělávaly tak ja
     Re: ČHS směřuje ke změně identity20.03.2023
No a to je právě ten důvod zda se nerozejít a lidi ať si zvolí, kde chtějí být, ve kterém svazu a ta
     Re: ČHS směřuje ke změně identity20.03.2023
A co se týče stěn, tak to jsou podnikatelské záměry soukromých osob apod. ne svazu, nevím o tom, že
      Re: ČHS směřuje ke změně identity20.03.2023
Jenže sportovní sekce stěny potřebuje, bez nich není existence možná (té sekce). Takže ač svaz sám n
       Re: ČHS směřuje ke změně identity21.03.2023
Přesně tak, do svazu a jeho aparátu se začnou tlačit lidé kteří nabízí soukromé projekty a služby a
        Re: ČHS směřuje ke změně identity21.03.2023
Tomu všemu velmi rozumím a vím jak se takové hry hrají. Jen na ně ve svém věku už zvysoka se... a to
         Re: ČHS směřuje ke změně identity21.03.2023
pro mě jsou důvěryhodní ti srdcaři z vrcholových komisí, a já jen čekám, až se naserou a odštěpí se
          Re: ČHS směřuje ke změně identity22.03.2023
Tak to se ti povedl fakt dokonalej joke!

A odkud myslíš, že je ve skutečnosti řízená
         Re: ČHS směřuje ke změně identity22.03.2023
Ahojda pánové, bylo by to na dloooouhé psaní a tak se pokusím jen o krátkou vsuvku. Nevím zda nás ně
         Re: ČHS směřuje ke změně identity22.03.2023
Obávám se že nějaké dělení nebo štěpení není v zájmu současného aparátu a lidí kteří tam mají zájmy.
          Re: ČHS směřuje ke změně identity22.03.2023
Predevsim za deset let, kdy uz je jasny kam svaz smeruje, nevylez nikdo, kdo by byl ochotnej si stou
           Re: ČHS směřuje ke změně identity22.03.2023
Nenašel. A podle mne ani nenajde. Moc práce a odpovědnosti a málo peněz. A s pár členy není moc šanc
            Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
Ono je to samozřejmě obráceně. Čistí překližkáři si uvědomují, že bez široké členské základny - což
             Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
Neni rok '93.
              Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
No právě už nejsou devadesátky. Evidentně už to došlo i výkonnému výboru. Aspoň soudě z toho, jak za
               Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
A jak o nich mluví?
             Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
No teď ano, ale co v další generaci?
Nebo je tak nereálný mít lezeckou špičku postavenou na v
              Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
Adamovská... kdo to je? Tu neznají ani horolezci, natožpak veřejnost ani politici, kteří ji zastupuj
               Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
To přeci není důležité. Mohlo by být směrem k jejím sponzorům, ale a hlediska dotací a příjmu svazu
                Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
Adamovská? to je ta herečka, ne? to bejvala v minulým století docela šťabajzna. co to má ovšem spole
                 Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
Nedělej ze sebe pitomce, ani jako vtip to není dobré :-) Ten, kdo zmínil toto jméno, jasně napsal el
                  Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
to byla ilustrace toho, že ani něco přes třicet let aktivního (byť nepříliš ambiciozního) lezení a h
                   Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
Nebude, máš pravdu. Jméno je to neznámé, i když je dobrá. Ale na nic to nemá vliv. Z hlediska svazu
                    Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
Odhadem většina peněz a vlivu nejde do horolezectví z NSA. Popularita a reputace sportu a jeho prota
                     Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
Není. Zjisti si podmínky a srovnej si roli výsledků a roli známosti. Ani by to nešlo technicky. Pořa
                      Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
Nerozumíš, co píšu o NSA a horolezectví?
                       Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
Zjisti si, jak fungují příspěvky a dotace.
                        Re: ČHS směřuje ke změně identity24.03.2023
Stále nechápeš?
                         Re: ČHS směřuje ke změně identity26.03.2023
Zjisti si, jak fungují příspěvky a dotace.
                       Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
Zjisti si, jak fungují příspěvky a dotace.
               Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
to že ji současní skalní lezci starý mízy neznaj přece pro popularizaci závodního lezení v nastupují
             Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
To se pleteš. Tím, jak se propaguje sport a jak je dotován, se lezení hrne mezi populaci třeba i růz
              Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
Takhle to děláte? Právě proto jste těmto lidem vzali hlasovací právo? Na ně berete peníze od státu s
               Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
Pořád si hraješ na všeználka, tak proč se teď takto ptáš?
               Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
Cyklistika ale není součástí školních tělovýchovných osnov, překližkové lezení začíná mít slušně naš
                Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
???
                 Re: ČHS směřuje ke změně identity24.03.2023
Dobře, možná ta paralela je trochu přitažená, ale pokud se lezecký pohyb (v jakési podobě) jednou st
                  Re: ČHS směřuje ke změně identity24.03.2023
A je žádoucí aby se z lezení stal ještě masovější sport než je nyní?

Pokud ano, kdo z
                   Re: ČHS směřuje ke změně identity24.03.2023
No o tom viz výše.

Žádoucí to je pro podnikatele v odvětví lezení a určitě pro popula
                    Re: ČHS směřuje ke změně identity24.03.2023
Asi tak, skály se stávají dojnou krávou pro kurzy a zážitkové víkendy pro překližkáže.
       Re: ČHS směřuje ke změně identity22.03.2023
Provoz stěn pro trénink reprezentace je pro majitele ztrátový a dohody ČHS se stěnami jsou založené
        Re: ČHS směřuje ke změně identity22.03.2023
Jenže to píšeš ve chvíli kdy je lezení okrajový sport s velmi úzkou základnou a ještě užší repr. špi
        Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
A informace máš odkud? Nějaký důkaz namísto teorií z tvé hlavy?
         Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
Tak ono se stačí podívat, jak třeba taková bouldrovka pro repre vypadá. Samostatně z repre tam zamíř
          Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
A z toho ti plyne co :)? Že svaz danou boulderovku dotuje? Znáš fakta anebo si tady jen upouštíš svo
           Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
Co potřebuje Adam? Co potřebuje Martin? Co potřebují ostatní represi? Jiné cesty jsou pro holky a ji
           Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
Tohle je trochu zapeklité a bohužel není možné určit, zda máš pravdu, jsi tak naivní nebo zda úmysln
            Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
Pointa je, že si to buď neuvedomujes anebo to děláš záměrně. Dezinformuješ. Podáváš to jako fakt a p
             Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
Dokaž to.
              Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
Něco dokazovat? Jseš akorát srab. Nic víc. Anonymně pliveš špínu a někdo ti má dokazovat, že se plet
               Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
Takž píšeš neověřitelné nesmysly. Hm. Tak si to užij.
               Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
Nemusíš mi dokazovat, že se pletu. Stačí když dokážeš, jak to je opravdu. Můj omyl pak vyjde najevo
         Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
Důkaz začíná za tvými dveřmi.
Stačí se podívat kde věci kolem lezení byly, kde jsou a kam krá
       Re: ČHS směřuje ke změně identity22.03.2023
Provoz stěn pro trénink reprezentace je pro majitele ztrátový a dohody ČHS se stěnami jsou založené
       Re: ČHS směřuje ke změně identity22.03.2023
Provoz stěn pro trénink reprezentace je pro majitele ztrátový a dohody ČHS se stěnami jsou založené
 Re: ČHS směřuje ke změně identity15.03.2023
Normalní salámová metoda.
Teď to vzbudilo negativní reakce, tak to na nějakou dobu usne a jed
  Re: ČHS směřuje ke změně identity16.03.2023
No on je to spíš "takový nešvar" kteří soudruzi z ČHS pochytili v eourosajuzu. Když to vyp
   Re: ČHS směřuje ke změně identity16.03.2023
Tohle nemá s EU nic společného. To si děláme my sami. Především tím myslím Valnou hromadu - tedy pře
    Re: ČHS směřuje ke změně identity16.03.2023
Nemyslel jsem že by to mělo fakticky něco společného s EU. Jen že ty metody a chování ČHS začínají v
     Re: ČHS směřuje ke změně identity16.03.2023
nihil novi. já bych za tím nehledal EU, já bych řekl "již staří římané", a to jen proto, ž
      Re: ČHS směřuje ke změně identity16.03.2023
Krásně napsané.
    Re: ČHS směřuje ke změně identity16.03.2023
A jsi si jist, že založení sro bylo to, o co opravdu šlo? Co když to byl jen nesmysl vypuštěný za úč
     Re: ČHS směřuje ke změně identity16.03.2023
1) Nikdo se tím intenzivně nezabýval.

2) Na Tvoji otázku jistě lépe než já znají odp
      Re: ČHS směřuje ke změně identity16.03.2023
Tak to je ideální stav :-) Jak je vidět, svůj účel to splnilo.
 Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
Konečně to tu zase jede; téma jak za starejch časů, jen ten drajv už není takovej!
  Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
obecné pravidlo čím méně podepsanej tím větší pičus ale přetrvá věky.
   Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
Ty se sice podepisuješ, ale jako pičus mnohdy píšeš. Teorie jak to vidíš ty se dost často míjí s rea
    Re: ČHS směřuje ke změně identity23.03.2023
A při tom by stačilo tak jednoduché opatření (které platí bez výjimky třeba ve státní správě) - vše,
     Re: ČHS směřuje ke změně identity24.03.2023
Tak pokud se dobře pamatuji, v tomto jsi se angažoval, ale úplně jsi selhal. Co tě pamatuji, tak mi
      Re: ČHS směřuje ke změně identity24.03.2023
No nevím, zda jsem selhal. Obávám se, že selhalo členstvo, které díky své neschopnosti nemá přístup
       Re: ČHS směřuje ke změně identity24.03.2023
Přístup "My jsme vyhráli, ale oni prohráli". Angažoval ses, vysvětloval, přemlouval, ale n
        Re: ČHS směřuje ke změně identity25.03.2023
...říká anonym. To jsou paradoxy...
         Re: ČHS směřuje ke změně identity26.03.2023
To nejsou paradoxy, ale výsledek tvého jednání, kdy nikdo není zvědavý na pomstu ve formě překrucová
          Re: ČHS směřuje ke změně identity26.03.2023
Ty mě trestáš tím, že se nepodepisuješ?

Chápu správně Tvé duševní pochody?
           Re: ČHS směřuje ke změně identity26.03.2023
To není trest ale snaha udržet si smrdutého tchoře co nejdál od těla, nevstupovat s ním do osobních
            Re: ČHS směřuje ke změně identity26.03.2023
Mám pro Tebe špatnou zprávu. Právě jsi se mnou v osobní interakci.

To nejsi schopen p
            Re: ČHS směřuje ke změně identity26.03.2023
Asi tak, lépe bych to nevystihl :-)
            Re: ČHS směřuje ke změně identity26.03.2023
I já se připojuji, pregnantně vyjádřeno, naprostý souhlas!
             Re: ČHS směřuje ke změně identity26.03.2023
Trojjediného už mají křesťané. Můžeš zůstat v jedné osobě.
              Re: ČHS směřuje ke změně identity26.03.2023
Je to možná překvapivé, ale těch lidí, kteří tě vnímají podobně je přeci jen více. A já děkuji tomu
               Re: ČHS směřuje ke změně identity26.03.2023
Není nad to, když se sám veřejně pochválíš, že?
                Re: ČHS směřuje ke změně identity27.03.2023
A proč si myslíš, že je to jen jeden a ten samý? Bohužel to není jak dokázat, tak se to snažíš zlehč
                 Re: ČHS směřuje ke změně identity27.03.2023
Tak určitě.

 Mastnej kampus14.03.2023
Poraďte prosím, jak udržovat dřevěné lišty , aby si udržely stejný grip jako nové. Šmirgl moc nefunguje. Dík.
 Re: Mastnej kampus14.03.2023
Mastnej kampus, dobrej kampus! Kdo maže ten jede...bomby!
 Re: Mastnej kampus15.03.2023
Mě funguje aceton.
  Re: Mastnej kampus15.03.2023
Super. Díky. Čmajznu manželce...

 Tip na dvojce10.03.2023
Pri nehode v zimnich horach (zraneni ale prezili jsme) jsme znicili jeden pramen dvojcat. Chceme poridit nova, nebyl by nejaky tip? Stara byl lanex tusim 7,9mm twin. Strasne se teda zamotavala, tak jestli neco novejsiho neni v tomto smeru pratelstejsi. Tr
 Re: Tip na dvojce10.03.2023
Nic horšího než ty Lanexy Tě už potkat nemůže - měl jsem je kdysi dávno taky, sukovaly se brutálně.
  Re: Tip na dvojce10.03.2023
Ono asi čím tenčí a měkčí, tím víc se budou šmodrchat.
 Re: Tip na dvojce10.03.2023
Mam tendon master 7.8 tefix cs. Diky tomu tefixu jsou dost dratovaty a moc se nemotaj. Muzu doporuci
 Re: Tip na dvojce11.03.2023
Vřele doporučuju Singing Rock Gemini Dry 7,9. Na svou tloušťku super životnost. Uživatelsky za mě na
  Re: Tip na dvojce20.03.2023
SR potvrzuji, jsou dobrý
 Žilmont Bond 7,921.03.2023
https://www.gilmonte.eu/ GD079U01X030-bond-79mm

 pojištění nad 6000 m08.03.2023
Zdar, nemáte někdo tip na pojistný produkt do Pakoše pro neorganizovaný výstup nad 6000 m, který nebude brát v potaz, že MZV nedoporučuje pohyb v Gilgit-Baltistánu? Z tohoto důvodu né ČHS trio a z důvodu drahoty také né Alpeneverein (připojištění stojí 40
 Re: pojištění nad 6000 m09.03.2023
400 eur? To bude asi chyba, ne? Jestli se ti 10 000 zdá moc, to tam jedeš stopem, s tím ze výbavu si
  Re: pojištění nad 6000 m09.03.2023
Tvl kde jsou ty časy, kdy jsi za 400 EUR dostal 10 000 Kč. Dnes dostaneš tak 9 400. Ale jinak je to
   Re: pojištění nad 6000 m09.03.2023
nojo, ale za tu cenu máš sotva nové boty vhodné na tuhle kratochvíli. v tomhle kontextu to zas tak m
    Re: pojištění nad 6000 m09.03.2023
Koupil jsem onehdá Spantiky z druhý ruky za 3500. A navíc, doléhá na mě krize, kšefty se nehejbou. A
     Re: pojištění nad 6000 m09.03.2023
mno na nejakou tu indickou 7000 se da jet i docela lowcost (bit sance na vrchol jsou dost male, a mo
      Re: pojištění nad 6000 m09.03.2023
V Indii bys měl platit oficíra. P.S.: coomby valej jako ďas.
       Re: pojištění nad 6000 m12.03.2023
to mam radost covece!!!! a velikou!!!! diky za info!!!
     Re: pojištění nad 6000 m09.03.2023
lyže tedy kupuji výhradně ojetý, abych nedělal zadarmo reklamu, tak teda od mokrého z dřevěného brod
      Re: pojištění nad 6000 m09.03.2023
Máš recht. A až ty lyže zkurvíš, můžeš je v Haut-Isère rovnou šoupnout do servisu do mlejni
       Re: pojištění nad 6000 m09.03.2023
..v Haut-Isére..
    Re: pojištění nad 6000 m09.03.2023
Navíc teď jak to čtu tak v Pakoši zřejmě docela funguje záchrana vrtulí (když teda složíš depozit),
 Re: pojištění nad 6000 m10.03.2023
Já myslím, že AV do Baltistánu je tvá jediná možnost. Nebo napiš těm dvěma výtečníkům, co je před ro
 Re: pojištění nad 6000 m10.03.2023
Cestovní pojištění UNIQA od ČHS je možné pro cestu do Pakistánu, pro výstup nad 6000 m n.m., použít.
  Re: pojištění nad 6000 m10.03.2023
mám od alpenvereinu písemní potvrzení (česky, neměcky a italsky), že členství v AV je plnohodnotné p

 Pojištění odpovědnosti07.03.2023
Blbá otázka od neznalce: pomůže mě pojištění přidružené ke členství v alpenverein v hypotetickém občanskoprávním sporu kdy v Čechách při sportu zraním jinou osobu, která potom po mě vymáhá odškodné? Modelových případ pro pochopení o co mi jde:
htt
 Re: Pojištění odpovědnosti08.03.2023
rozhodně je členství v AV akceptováno v taliánsku jako jedna z forem pojištění odpovědnosti a jako p

 jméno věže07.03.2023
jestli se nepletu, tak foto dne je Ostwand na Teufelsturm (kvůli přiřazení do DB)
 Re: jméno věže14.03.2023
když to zapadlo, tak se ten Teufelsturm vztahuje k obrázku http://www.lezec.cz/reference.php?key=115

 drytool06.03.2023
Ahoj, nevíte kde se v okolí Frýdku Místku dá trénovat drytool. Né na stěně ale v přírodě a nejlépe tak +- do 100 Km.

Díky jsem bezradný co znám tak tam je zákaz.

Horám Zdar
 Re: drytool06.03.2023
Dračia Diera slovensko
  Re: drytool07.03.2023
Dík za super tip.
 Re: drytool07.03.2023
Branná v Jeseníkach, ale ta Dračí diera je na trénink lepší - leze se tam s nýty po dvou metrech.

 Výškové práce03.03.2023
Ahoj,
mohli by jste mi prosím poradit, jakou si mám založit živnost, pokud chci vykonávat výškové práce. Ať hledám jak hledám, tak živnost výškové práce není k nalezení a asi je potřeba si založit (v mém případě jen připsat) živnost podle toho co v
 Re: Výškové práce03.03.2023
No, musíš to hlavně napsat tak, aby se to vlezlo do toho, na co máš oprávnění a při případné kontrol
 Re: Výškové práce03.03.2023
Je to jak pises, dokoncovaci prace.
 Re: Výškové práce04.03.2023
Pokud si vzpomínám, doporučuje se toto:
Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3
 Re: Výškové práce04.03.2023
Jo, kde jsou ty doby (1996) kdy já ještě mám konkrétně v žL napřímo napsáno:

VÝŠKOVÉ
 Re: Výškové práce06.03.2023
Mě na ŽÚ poradili zednictví. Tam je prý vše. Živnost výškové práce není, musí to být řemeslo. Zednic
  Re: Výškové práce06.03.2023
Okapy dělá klempíř, nátěry natěrač... Hlavně to napsat tak, aby se to dalo vztáhnout na to zednictví

 Meteora průvodce28.02.2023
Ahoj. Jakého by jste mi doporučili průvodce na Meteoru?
 Re: Meteora průvodce28.02.2023
i když teď vyšel nový se sportovkami, doporučit lze stále jedině dvoudílnou Meteoru od Hasseho, co j
 Re: Meteora průvodce04.03.2023
Pred par lety mistnak udelal noveho pruvodce. Je k zakoupeni u nej primo v meteore za 20€. On tam by
 Re: Meteora průvodce04.03.2023
Pred par lety mistnak udelal noveho pruvodce. Je k zakoupeni u nej primo v meteore za 20€. On tam by

 Vymačkané vložky do bot28.02.2023
Zdar, možná řeší podobné někdo u skialpových lyží. Mám na SNB botech vymačkanou vnitřní vyndavací botičku. Bohužel už se ten systém nevyrábí, který mi nejvíc vyhovuje (SIS). U Zeluly mají náhradní botičku (500 Kč), ale ne mojí velikost - ale pasuje to? Ja
 Re: Vymačkané vložky do bot28.02.2023
napadá mě ještě zkusit nízkonákladové řešení zajít do nějakýho velkýho bazaru (třeba modřanskýho hap
 Re: Vymačkané vložky do bot02.03.2023
Vyndavací botičky do různejch skeletů se anglicky řeknou liners, + bych k tomu přidal jméno disciplí
 Re: Vymačkané vložky do bot02.03.2023
Podobnej problém - s rozervaným vnitčřním hadrem a vymačkaným molitanem ve skialpový botičce, jsem ř
 Re: Vymačkané vložky do bot02.03.2023
zkus dát dotaz na snow.cz
 Re: Vymačkané vložky do bot02.03.2023
Zkus si zavolat nekam, kde delaji boot fitting. Ti kluci tam maji docela prehled, treba poradi i v t
  Re: Vymačkané vložky do bot03.03.2023
nebo možná nějaký šikovný "westernový" švec/sedlář.
 Re: Vymačkané vložky do bot07.03.2023
Díky všem za tipy, nakonec to vyřešil bazoš = prasklé vnějšky + zachovalé vnitřky něčeho podobného,

<<<   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214   215   216   217   218   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235   236   237   238   239   240   241   242   243   244   245   246   247   248   249   250   251   252   253   254   255   256   257   258   259   260   261   262   263   264   265   266   267   268   269   270   271   272   273   274   275   276   277   278   279   280   281   282   283   284   285   286   287   288   289   290   291   292   293   294   295   296   297   298   299   300   301   302   303   304   305   306   307   308   309   310   311   312   313   314   315   316   317   318   319   320   321   322   323   324   325   326   327   328   329   330   331   332   333   334   335   336   337   338   339   340   341   342   343   344   345   346   347   348   349   350   351   352   353   354   355   356   357   358   359   360   361   362   363   364   365   366   367   368   369   370   371   372   373   374   375   376   377   378   379   380   381   382   383   384   385   386   387   388   389   390   391   392   393   394   395   396   397   398   399   400   401   402   403   404   405   406   407   408   409   410   411   412   413   414   415   416   417   418   419   420   421   422   423   424   425   426   427   428   429   430   431   432   433   434   435   436   437   438   439   440   441   442   443   444   445   446   447   448   449   450   451   452   453   454   455   456   457   458   459   460   461   462   463   464   465   466   467   468   469   470   471   472   473   474   475   476   477   478   479   480   481   482   483   484   485   486   487   488   489   490   491   492   493   494   495   496   497   498   499   500   501   502   503   504   505   506   507   508   509   510   511   512   513   514   515   516   517   518   519   520   521   522   523   524   525   526   527   528   529   530   531   532   533   534   535   536   537   538   539   540   541   542   543   544   545   546   547   548   549   550   551   552   553   554   555   556   557   558   559   560   561   562   563   564   565   566   567   568   569   570   571   572   573   574   575   576   577   578   579   580   581   582   583   584   585   586   587   588   589   590   591   592   593   594   595   596   597   598   599   600   601   602   603   604   605   606   607   608   609   610   611   612   613   614   615   616   617   618   619   620   621   622   623   624   625   626   627   628   629   630   631   632   633   634   635   636   637   638   639   640   641   642   643   644   645   646   647   648   649   650   651   652   653   654   655   656   657   658   659   660   661   662   663   664   665   666   667   668   669   670   671   672   673   674   675   676   677   678   679   680   681   682   683   684   685   686   687   688   689   690   691   692   693   694   695   696   697   698   699   700   701   702   703   704   705   706   707   708   709   710   711   712   713   714   715   716   717   718   719   720   721   722   723   724   725   726   727   728   729   730   731   732   733   734   735   736   737   738   739   740   741   742   743   744   745   746   747   748   749   750   751   752   753   754   755   756   757   758   759   760   761   762   763   764   765   766   767   768   769   770   771   772   773   774   775   776   777   778   779   780   781   782   783   784   785   786   787   788   789   790   791   792   793   794   795   796   797   798   799   800   801   802   803   804   805   806   807   808   809   810   811   812   813   814   815   816   817   818   819   820   821   822   823   824   825   826   827   828   829   830   831   832   833   834   835   836   837   838   839   840   841   842   843   844   845   846   847   848   849   850   851   852   853   854   855   856   857   858   859   860   861   862   863   864   865   866   867   868   869   870   871   872   873   874   875   876   877   878   879   880   881   882   883   884   885   886   887   888   889   890   891   892   893   894   895   896   897   898   899   900   901   902   903   904   905   906   907   908   909   910   911   912   913   914   915   916   917   918   919   920   921   922   923   924   925   926   927   928   929   930   931   932   933   934   935   936   937   938   939   940   941   942   943   944   945   946   947   948   949   950   951   952   953   954   955   956   957   958   959   960   961   962   963   964   965   966   967   968   969   970   971   972   973   974   975   976   977   978   979   980   981   982   983   984   985   986   987   988   989   990   991   992   993   994   995   996   997   998   999   1000   1001   1002   1003   1004   1005   1006   1007   1008   1009   1010   1011   1012   1013   1014   1015   1016   1017   1018   1019   1020   1021   1022   1023   1024   1025   1026   1027   1028   1029   1030   1031   1032   1033   1034   1035   1036   1037   1038   1039   1040   1041   1042   1043   1044   1045   1046   1047   1048   1049   1050   1051   1052   1053   1054   1055   1056   1057   1058   1059   1060   1061   1062   1063   1064   1065   1066   1067   1068   1069   1070   1071   1072   1073   1074   1075   1076   1077   1078   1079   1080   1081   1082   1083   1084   1085   1086   1087   1088   1089   1090   1091   1092   1093   1094   1095   1096   1097   1098   1099   1100   1101   1102   1103   1104   1105   1106   1107   1108   1109   1110   1111   1112   1113   1114   1115   1116   1117   1118   1119   1120   1121   1122   1123   1124   1125   1126   1127   1128   1129   1130   1131   1132   1133   1134   1135   1136   1137   1138   1139   1140   1141   1142   1143   1144   1145   1146   1147   1148   1149   1150   1151   1152   1153   1154   1155   1156   1157   1158   1159   1160   1161   1162   1163   1164   1165   1166   1167   1168   1169   1170   1171   1172   1173   1174   1175   1176   1177   1178   1179   1180   1181   1182   1183   1184   1185   1186   1187   1188   1189   1190   1191   1192   1193   1194   1195   1196   1197   1198   1199   1200   1201   1202   1203   1204   1205   1206   1207   1208   1209   1210   1211   1212   1213   1214   1215   1216   1217   1218   1219   1220   1221   1222   1223   1224   1225   1226   1227   1228   1229   1230   1231   1232   1233   1234   1235   1236   1237   1238   1239   1240   1241   1242   1243   1244   1245   1246   1247   1248   1249   1250   1251   1252   1253   1254   1255   1256   1257   1258   1259   1260   1261   1262   1263   1264   1265   1266   1267   1268   1269   1270   1271   1272   1273   1274   1275   1276   1277   1278   1279   1280   1281   1282   1283   1284   1285   1286   1287   1288   1289   1290   1291   1292   1293   1294   1295   1296   1297   1298   1299   1300   1301   1302   1303   1304   1305   1306   1307   1308   1309   1310   1311   1312   1313   1314   1315   1316   1317   1318   1319   1320   1321   1322   1323   1324   1325   1326   1327   1328   1329   1330   1331   1332   1333   1334   1335   1336   1337   1338   1339   1340   1341   1342   1343   1344   1345   1346   1347   1348   1349   1350   1351   1352   1353   1354   1355   1356   1357   1358   1359   1360   1361   1362   1363   1364   1365   1366   1367   1368   1369   1370   1371   1372   1373   1374   1375   1376   1377   1378   1379   1380   1381   1382   1383   1384   1385   1386   1387   1388   1389   1390   1391   1392   1393   1394   1395   1396   1397   1398   1399   1400   1401   1402   1403   1404   1405   1406   1407   1408   1409   1410   1411   1412   1413   1414   1415   1416   1417   1418   1419   1420   1421   1422   1423   1424   1425   1426   1427   1428   1429   1430   1431   1432   1433   1434   1435   1436   1437   1438   1439   1440   1441   1442   1443   1444   1445   1446   1447   1448   1449   1450   1451   1452   1453   1454   1455   1456   1457   1458   1459   1460   1461   1462   1463   1464   1465   1466   1467   1468   1469   1470   1471   1472   1473   1474   1475   1476   1477   1478   1479   1480   1481   1482   1483   1484   1485   1486   1487   1488   1489   1490   1491   1492   1493   1494   1495   1496   1497   1498   1499   1500   1501   1502   1503   1504   1505   1506   1507   1508   1509   1510   1511   1512   1513   1514   1515   1516   1517   1518   1519   1520   1521   1522   1523   1524   1525   1526   1527   1528   1529   1530   1531   1532   1533   1534   1535   1536   1537   1538   1539   1540   1541   1542   1543   1544   1545   1546   1547   1548   1549   1550   1551   1552   1553   1554   1555   1556   1557   1558   1559   1560   1561   1562   1563   1564   1565   1566   1567   1568   1569   1570   1571   1572   1573   1574   1575   1576   1577   1578   1579   1580   1581   1582   1583   1584   1585   1586   1587   1588   1589   1590   1591   1592   1593   1594   1595   1596   1597   1598   1599   1600   1601   1602   1603   1604   1605   1606   1607   1608   1609   1610   1611   1612   1613   1614   1615   1616   1617   1618   1619   1620   1621   1622   1623   1624   1625   1626   1627   1628   1629   1630   1631   1632   1633   1634   1635   1636   1637   1638   1639   1640   1641   1642   1643   1644   1645   1646   1647   1648   1649   1650   1651   1652   1653   1654   1655   1656   1657   1658   1659   1660   1661   1662   1663   1664   1665   1666   1667   1668   1669   1670   1671   1672   1673   1674   1675   1676   1677   1678   1679   1680   1681   1682   1683   1684   1685   1686   1687   1688   1689   1690   1691   1692   1693   1694   1695   1696   1697   1698   1699   1700   1701   1702   1703   1704   1705   1706   1707   1708   1709   1710   1711   1712   1713   1714   1715   1716   1717   1718   1719   1720   1721   1722   1723   1724   1725   1726   1727   1728   1729   1730   1731   1732   1733   1734   1735   1736   1737   1738   1739   1740   1741   1742   1743   1744   1745   1746   1747   1748   1749   1750   1751   1752   1753   1754   1755   1756   1757   1758   1759   1760   1761   1762   1763   1764   1765   1766   1767   1768   1769   1770   1771   1772   1773   1774   1775   1776   1777   1778   1779   1780   1781   1782   1783   1784   1785   1786   1787   1788   1789   1790   1791   1792   1793   1794   1795   1796   1797   1798   1799   1800   1801   1802   1803   1804   1805   1806   1807   1808   1809   1810   1811   1812   1813   1814   1815   1816   1817   1818   1819   1820   1821   1822   1823   1824   1825   1826   1827   1828   1829   1830   1831   1832   1833   1834   1835   1836   1837   1838   1839   1840   1841   1842   1843   1844   1845   1846   1847   1848   1849   1850   1851   1852   1853   1854   1855   1856   1857   1858   1859   1860   1861   1862   1863   1864   1865   1866   1867   1868   1869   1870   1871   1872   1873   1874   1875   1876   1877   1878   1879   1880   1881   1882   1883   1884   1885   1886   1887   1888   1889   1890   1891   1892   1893   1894   1895   1896   1897   1898   1899   1900   1901   1902   1903   1904   1905   1906   1907   1908   1909   1910   1911   1912   1913   1914   1915   1916   1917   1918   1919   1920   1921   1922   1923   1924   1925   1926   1927   1928   1929   1930   1931   1932   1933   1934   1935   1936   1937   1938   1939   1940   1941   1942   1943   1944   1945   1946   1947   1948   1949   1950   1951   1952   1953   1954   1955   1956   1957   1958   1959   1960   1961   1962   1963   1964   1965   1966   1967   1968   1969   1970   1971   1972   1973   1974   1975   1976   1977   1978   1979   1980   1981   1982   1983   1984   1985   1986   1987   1988   1989   1990   1991   1992   1993   1994   1995   1996   1997   1998   1999   2000   2001   2002   2003   2004   2005   2006   2007   2008   2009   2010   2011   2012   2013   2014   2015   2016   2017   2018   2019   2020   2021   2022   2023   2024   2025   2026   2027   2028   2029   2030   2031   2032   2033   2034   2035   2036   2037   2038   2039   2040   2041   2042   2043   2044   2045   2046   2047   2048   2049   2050   2051   2052   2053   2054   2055   2056   2057   2058   2059   2060   2061   2062   2063   2064   2065   2066   2067   2068   2069   2070   2071   2072   2073   2074   2075   2076   2077   2078   2079   2080   2081   2082   2083   2084   2085   2086   2087   2088   2089   2090   2091   2092   2093   2094   2095   2096   2097   2098   2099   2100   2101   2102   2103   2104   2105   2106   2107   2108   2109   2110   2111   2112   2113   2114   2115   2116   2117   2118   2119   2120   2121   2122   2123   2124   2125   2126   2127   2128   2129   2130   2131   2132   2133   2134   2135   2136   2137   2138   2139   2140   2141   2142   2143   2144   2145   2146   2147   2148   2149   2150   2151   2152   2153   2154   2155   2156   2157   2158   2159   2160   2161   2162   2163   2164   2165   2166   2167   2168   2169   2170   2171   2172   2173   2174   2175   2176   2177   2178   2179   2180   2181   2182   2183   2184   2185   2186   2187   2188   2189   2190   2191   2192   2193   2194   2195   2196   2197   2198   2199   2200   2201   2202   2203   2204   2205   2206   2207   2208   2209   2210   2211   2212   2213   2214   2215   2216   2217   2218   >>>  
 
     
...nové příspěvky
 ČHS směřuje ke změně identity
, proto zakázali pod článkem komentáře.
Nový logo přejetá žába nezobrazuje lezce, ale žábu na prameni. Jestli dobře rozumim, tak bafuňáři jen za návrh už vyhodili 150 kolíků, bez předchozí diskuze s oddílama jestli to vůbec členové chtěj. Chtělo by to pořádně vyvětrat. Vzkaz: s tímhle jděte do hajzlu, radši podpořim AV než tuhle bandu bafuňářů (a údržbu skal přímo aby z toho nešlo odklánět na podobný kšeftíky).
11:32:32 15.03.2023
odpovědět 
 Re: ČHS směřuje ke změně identity
Uklidni se a zjisti si fakta. Vše schválila valná hromada 2022. Bafuňaři :))) většina z nich maká zadarmo a tlačí tu káru dopředu. Pro tebe dost těžko pochopitelný a proto neuvěřitelný. Kritizovat z nory umí každý. Přidat ruku k dílu už málokdo...užij si svoji nevědomost.
:)11:51:42 15.03.2023
odpovědět 
 Re: ČHS směřuje ke změně identity
Četl jsi vůbec ten článek?!
Před zadáním studiu probíhala diskuse a analýza. Trvalo to několik měsíců a zapojilo se do toho poměrně dost lidí.
Lidi jako ty nikdy nepochopím. Naštěstí nemusím a žij si svůj život v předsudkách a paranoi.
Čtenář12:01:33 15.03.2023
odpovědět 
  Re: ČHS směřuje ke změně identity
Ptal jsme se osobně Honzy Bloudka, kde je k přečtení zadání a výsledky oné bájné analýzy. Prý na webu. Bohužel jsem nikde nic nenašel. Tím je myslím diskuse fakticky uzavřena.
Kuba Turek13:14:55 15.03.2023
odpovědět 
   Re: ČHS směřuje ke změně identity
Ono i kdyby to někde viselo, tak ta navrhovaná podoba je tak neskutečný hnus, že by ho nějaká transparentnost při zadání nespasila.

Že je něco košer je fajn, ale když je to současně blbě, tak je to dost mizerná útěcha.
MM10:08:42 16.03.2023
odpovědět 
 Re: ČHS směřuje ke změně identity
Nooo...tak to už asi stálo nějakou kačku. Oliva to potřebuje pořádně okecat, aby to dávalo smysl. Jako u všeho... hromada marketingových plků o ničem.
Ta dvouocasá žába se nepovedla. Myslím, že v oboru grafických identit bude i dost lezců, který by tahle práce zajímala.
Ondra Svoboda15:28:40 15.03.2023
odpovědět 
  Re: ČHS směřuje ke změně identity
Nechtěl jsem dávat konkrétní jména, ale bohužel to na mě dělá podobný dojem. Rychlodílna kde kvalita je kdesi v závěsu za kvantitou. Nevidím t olik do pozadí ale mam z toho dojem one man show kde možná ani není chuť šáhnout po nápaditých lidech do týmu. Ono by to totiž znamenalo taky dělení kompetencí a to pokud někdo potřebuje prosadit své osobní vize na písku kde jsou peníze a moc dělené, může znamenat jen potíže a zdržování.
Honza20:38:22 15.03.2023
odpovědět 
   Re: ČHS směřuje ke změně identity
Přesně. A není od věci to směrovat k mistru Olivovi. To propojení s tou reklamkou je více než zřejmý.
Místo týhle hovadiny by se měli zaměřit, jak rozšiřovat členskou základnu. Aby to členství dávalo lidem smysl.
Ondra Svoboda10:38:14 17.03.2023
odpovědět 
    Re: ČHS směřuje ke změně identity
Neboj, děje se vše. Byl bys evidentně překvapený, co vše pomohl Oliváč s celým VV ve svazu rozpohybovat. Kdo to chce vidět, tak to vidí. Napojení na agenturu je od začátku deklarované. Tvůj způsob myšlení někdo těžko změní. Jeď si v sobě devadesátky, realita je jinde. Přijď na VH :).
Člen10:46:48 17.03.2023
odpovědět 
     Re: ČHS směřuje ke změně identity
Člene, asi na VH těžko může jít pokud není předseda oddílu či nemá od něj plnou moc k zastupování, velké procento lidí (individuálové) nemá v podstatě zastoupení, jen smí tupě platit příspěvky jako ovce, nic víc. Takže nevím, nevím, kolik toho hoši udělali, pro závodníky asi ano, ale to mě nezajímá, pro nás nic (tím myslím ty skalní či přírodní, vyber si co chceš). Jediné co vidím je to, jak naši slavní reprezentanti serou na dohody a porušují zákazy na skalách, to je vše. A s ohledem na to, že některé ty vůdčí osobnosti docela dobře znám i způsob jejich myšlení, nedělám si iluze, protože lišky mění svoji srst, nikoliv své zvyky:-). Takže takový příspěvek mě vždy pobaví.
Vlk14:06:00 17.03.2023
odpovědět 
      Re: ČHS směřuje ke změně identity
Díky Vlku.
Ondra Svoboda14:57:44 17.03.2023
odpovědět 
      Re: ČHS směřuje ke změně identity
A mě vždy pobavíš ty. Máš v sobě minulost a přítomnost ti uniká. Je to tvůj zásek a neberu ti ho. Já věřím jiné realitě a tvoje názory (stejně jako moje tebe) mě vůbec neberou. To že na VH můžou jen oddíly je velmi dobře.
Stále člen15:17:33 17.03.2023
odpovědět 
       Re: ČHS směřuje ke změně identity
Stále člene, nežiji v minulosti, to by se dalo říci o některých spíše z vedení, ale v přítomné realitě (narozdíl od jiných umím odejít, když cítím, že něco není dle mých představ a nelpím na funkcích), jediný rozdíl je v tom, že někdo je závodník a zajímá ho v nadneseném slova smyslu sport a olympiáda, kdežto já mám pohyb po skalách jako svůj koníček, zábavu, odreagování se od práce, životní styl ... Vyber si co chceš. Každý má svůj přístup a nelze říci, který je dobrý a který je špatný, každému prostě vyhovuje něco jiného a pokud si vzájemně nedělají naschvály je to v pohodě. Nicméně neshledávám, že by lezci ze skal dělali naschvály sportovcům, ale setkávám s tím, že někteří sportovci či reprezentanti nerespektují pravidla hry na skalách (samozřejmě je nerespektují i někteří lezci ze skal), to je realita a nikoliv minulost. A jak říkám na druhou stranu, každý máme svoji volbu, pro mě je volbou nyní buď neplatit členství ve svazu (což jsem za letošní rok po mnoha letech udělal a raději si zaplatil AV a jak se znám bude tomu tak již do konce mého života) nebo být v jiném svazu, který se bude starat pouze o lezení na skalách a přidružené věci k tomu a nebude potřebovat šílenou administrativu, náklady na ni s tím spojené apod. Jen budoucnost ukáže kam se vše pohne.
Vlk17:16:10 17.03.2023
odpovědět 
        Re: ČHS směřuje ke změně identity
Vlku skalní lezci kteří mají lezení jako relax a životní styl negenerují žádné příjmy do kasy a nedá se přes ně čerpat z penězovodů.
Smysl má sportovní reprezentace- olympionici a masy- překližkáři.

Je to bohužel poměrně průzračné.
Honza17:33:35 20.03.2023
odpovědět 
         Re: ČHS směřuje ke změně identity
bez skalkařů bez ambicí závodit či jinak "čerpat" by byl počet členů lezeckého svazu zhruba na úrovni sportovního svazu skvoše nebo piliáru (řádově 2 tisíce), a samozřejmě lidí, co si tu a tam pravidelně jdou zahrát do fitka skvoš nebo zaštouchat do pajzlu piliár je větší zhruba o dva řády než počet členů svazu.
Lukas B.12:25:32 23.03.2023
odpovědět 
          Re: ČHS směřuje ke změně identity
Nesmysl. Drtivá většina mládeže je indoorová. Jednalo by se řádově o cca 10 až 15 tisíc.
Radši nikdo12:33:30 23.03.2023
odpovědět 
           Re: ČHS směřuje ke změně identity
indoorová možná, ale soutěžící a tudíž fakticky potřebující nějakou závodní licenci čili členství?
Lukas B.14:35:04 23.03.2023
odpovědět 
            Re: ČHS směřuje ke změně identity
No a proto je zapotřebí vytvořit nejrůznějšími fintami typu "oddílové závody" zdání, že všechny děti ve svazu soutěži. Svaz si přijde na dotace za sportující členy a "oddíl" (přesněji podnikatelský subjekt pod z.s.) taky.
Rodiče zaplatí za lezecký kroužek tržní cenu a "oddíl" se ještě přihlásí o dotace u NSA.
15:43:06 23.03.2023
odpovědět 
    Re: ČHS směřuje ke změně identity
Podle mě mu to smysl dává, stěny a lezecký provozy 2 roky fungovaly v režimu kdy nevydělávaly tak jak by měly. A někdo to platit musí.
Takže v rámci byznys plánu je přirozený že z čhs se stane český lezení, orientace bude hlavně na překližku a závody a státní peníze potečou do lezeckých sportovišť, protože se z nich stanou přípravny a zázemí budoucích olympioniků.
Údržba skal už není součástí byznys plánu, takže to půjde zcela na okraj.
Honza17:21:17 20.03.2023
odpovědět 
     Re: ČHS směřuje ke změně identity
No a to je právě ten důvod zda se nerozejít a lidi ať si zvolí, kde chtějí být, ve kterém svazu a tam ať i přispívají, jak prosté. Já do ČHS již nikoliv, to dám raději přímo do skal a takových jako já je, řekl bych více.
Vlk18:21:37 20.03.2023
odpovědět 
     Re: ČHS směřuje ke změně identity
A co se týče stěn, tak to jsou podnikatelské záměry soukromých osob apod. ne svazu, nevím o tom, že by vlastnil a provozoval nějakou stěnu. To je stejné jako fitka či posilovny. Takže peníze svazu by tam asi téct neměly. Stěny se musí uživit samy nebo zaniknout, nic jiného. A jestli budou generováni olympionici je mi fakt šumák, mně bohatě stačí, že mám kde lézt a po čem lézt, do toto rád investuji jak čas, tak i peníze a hlavně, když je to podle tebe potřeba odsunout na okraj, ať se na skály neserou stěnaři, já se jim tam taky neseru:-) a bude na skalách klid a pohoda.
Vlk18:36:30 20.03.2023
odpovědět 
      Re: ČHS směřuje ke změně identity
Jenže sportovní sekce stěny potřebuje, bez nich není existence možná (té sekce). Takže ač svaz sám nic nevlastní, je v jeho zájmu stěny udržovat při životě. No a v praxi pak vidíš, jak některá lezecká centra vlastní přímo lidé z ČHS, takže další komentář je asi zbytečný...
22:59:45 20.03.2023
odpovědět 
       Re: ČHS směřuje ke změně identity
Přesně tak, do svazu a jeho aparátu se začnou tlačit lidé kteří nabízí soukromé projekty a služby a budou na ně čerpat státní a unijní peníze.
Stát v tuto chvíli žádná tréninková lezecká sportoviště nemá a neudržuje a ani nemá potřebu, jestli se to změní tak hodně pomalu, vždyť sáblíková tu halu dodnes taky nemá a jaká to byla raketa.

Ruku v ruce s tím co se dělo kolem kovidu je to pro majitele stěn logický postup. Naplnit a zajistit obsazenost i během státních restrikcí.

A samozřejmě je v tom i kus dobré vůle
a kus práce, to vůbec nezpochybňuju.

Jen skalní lezení tím utrpí, protože ruku v ruce s vývojem nejde důraz na edukaci mas o etice skalního lezení, pohybu v terénu..

Možná to změní nárůst úrazú překližkářů na skalách. Bohužel.
Honza13:03:15 21.03.2023
odpovědět 
        Re: ČHS směřuje ke změně identity
Tomu všemu velmi rozumím a vím jak se takové hry hrají. Jen na ně ve svém věku už zvysoka se... a to i ve své profesi, protože si to prostě mohu dovolit.
Z toho důvodu říkám, že dvě různé na sobě nezávislé organizace, kde by jedna řešila sportovní disciplíny a druhá skály, nejsou vůbec na škodu. Odpadlo by vzájemné osočování. Já bych z toho obavy neměl. Na skalách poleze vždy takové množství lidí, kteří klidně přispějí na jejich rozvoj a hlavně pořád existují a existovat budou srdcaři, takže se o skály nebojím. Jasně, rozdělení svazu je černou můrou pro jejich představitele a ne že ne (něco málo o tom vím), tak tomu už bylo před lety a oni se jen snaží balancovat tak, aby ty ze skal nenasrali natolik, že opravdu odejdou, protože by jim odešly duše ze členské základny a jen tisíc lidí mínus je díra v rozpočtu 600tisíc, asi tak. A upřímně spousta věcí se dá dělat efektivněji než to dělá určitá generace, která je zaběhaná v nějakých kolejích.
Vlk15:47:04 21.03.2023
odpovědět 
         Re: ČHS směřuje ke změně identity
pro mě jsou důvěryhodní ti srdcaři z vrcholových komisí, a já jen čekám, až se naserou a odštěpí se od svazu (který už chalupy dávno prošustroval a veškerý bank o který je možno se poštětit je jen rezerva), a já za nimi půjdu (a nebudu sám), protože sportovci mě nezajímají a zajímají mě skály. tipuji, že můj postoj sdílí valná většina členské základny čhs.
hele Vlku, jsi z Brněnska, což je samo o sobě podezřelé, ale já to klidně kousnu když se toho ujmeš ausgerechnet Ty.
Lukas B.21:05:18 21.03.2023
odpovědět 
          Re: ČHS směřuje ke změně identity
Tak to se ti povedl fakt dokonalej joke!

A odkud myslíš, že je ve skutečnosti řízená tahle privatizace svazu?!
Ty si myslíš, že tohle všechno má Oliváč s vlastní hlavy?!
Ty sis nevšiml, s kým ještě je spojená tato designerská parta?

Chlape proboha budíček!!!

Nejprve se pokusili o odtržení dotačně a marketingově atraktivní části svazu a když to nevyšlo, tak převzali jinými cestami a jinými metodami svaz celej i s tou skalní, metodickou a bůh ví jakou ještě koulí u nohy.

A garantuji ti, že by je nic nepotěšilo více, než aby zbylé lukrativně neatraktivní části se ze svazu odporoučely. A je fakt, že Vlk coby kamarád této rodiny by se jim na takovouto akci hodil. Jen si nemyslím, že by na to měl. Vést silácké řeči na netu to on umí, natlouc cosi železa do skal taky, ale to je tak, myslím, všechno.

Ale klidně si blouzni ty své představy dál...
22:12:16 22.03.2023
odpovědět 
         Re: ČHS směřuje ke změně identity
Ahojda pánové, bylo by to na dloooouhé psaní a tak se pokusím jen o krátkou vsuvku. Nevím zda nás někdo spočítá ale určitě je nás víc, kdo kráčíme stejným směrem. Chápu nutnost “zastřešení”, vedení ale nechce se mi podporovat spolek z vedlejší země. Už jen z toho důvodu, že umím jen šajze vedr, óbr, untr, knédl a při průseru - hilfe! Ale směrem k současnému vrcholu, klidně zařvu - zrušeno!

Nemám problém něco pro vlastní potěchu přeskákat sólo, ale pokud najdu nové lanové družstvo, rád se navážu a zařvu - jistím!
Petr Mundil07:46:44 22.03.2023
odpovědět 
         Re: ČHS směřuje ke změně identity
Obávám se že nějaké dělení nebo štěpení není v zájmu současného aparátu a lidí kteří tam mají zájmy. Pokud celý ten kolotoč vystupuje jako zastřešující a jednotící, daleko líp se to komunikuje vůči státu a je daleko větší šance na nějaký díl peněz.

Všechno co je rozštěpené a chaotické budí dojem slabosti a se slabým se o penězích nikdo bavit nebude..

Honza13:26:00 22.03.2023
odpovědět 
          Re: ČHS směřuje ke změně identity
Predevsim za deset let, kdy uz je jasny kam svaz smeruje, nevylez nikdo, kdo by byl ochotnej si stoupnout do cela toho odstepeneho svazu.

Natoz, abyvubec predstavil nejakou koncepci, mel pro to realnou podporu, atd., atp.

Tyhle vykriky uz jsou takovym koloritem VH.
Geo15:01:07 22.03.2023
odpovědět 
           Re: ČHS směřuje ke změně identity
Nenašel. A podle mne ani nenajde. Moc práce a odpovědnosti a málo peněz. A s pár členy není moc šancí větší peníze získat. Nemyslím to špatně, jen si myslím, že doba je jinde a najít někoho, kdo by uvedené za současných podmínek a možností dělal, bude spíše nemožné.
22:10:04 22.03.2023
odpovědět 
            Re: ČHS směřuje ke změně identity
Ono je to samozřejmě obráceně. Čistí překližkáři si uvědomují, že bez široké členské základny - což je rekreační sport na skalách - by byli v háji. Málokoho by zajímali, neměli by nováčky, veřejnost by o nich nevěděla a až začne Adam Ondra prohrávat, dopadli by jako biatlon nebo silniční cyklistika.
Kuba Turek09:43:13 23.03.2023
odpovědět 
             Re: ČHS směřuje ke změně identity
Neni rok '93.
Geo10:34:30 23.03.2023
odpovědět 
              Re: ČHS směřuje ke změně identity
No právě už nejsou devadesátky. Evidentně už to došlo i výkonnému výboru. Aspoň soudě z toho, jak začali o tradičních oddílech mluvit.
Kuba Turek12:06:23 23.03.2023
odpovědět 
               Re: ČHS směřuje ke změně identity
A jak o nich mluví?
12:36:56 23.03.2023
odpovědět 
             Re: ČHS směřuje ke změně identity
No teď ano, ale co v další generaci?
Nebo je tak nereálný mít lezeckou špičku postavenou na více jak jednom supertalentu? Pardon holky ela adamovská.
Jasně, populace typu francie, nemecko, vždycky asi budou mít víc zčeho vybírat.
Honza10:54:20 23.03.2023
odpovědět 
              Re: ČHS směřuje ke změně identity
Adamovská... kdo to je? Tu neznají ani horolezci, natožpak veřejnost ani politici, kteří ji zastupují.
Kuba Turek12:07:59 23.03.2023
odpovědět 
               Re: ČHS směřuje ke změně identity
To přeci není důležité. Mohlo by být směrem k jejím sponzorům, ale a hlediska dotací a příjmu svazu není důležité jméno, ale výsledky. Podívej se, jak jsou nastaveny státní příspěvky a dotace. Takže i kdyby její jméno neznal nikdo, je to jedno. Myslím, že bys udělal lépe, kdyby ses nevyjadřoval na témata, kterým nerozumíš, děláš ze sebe hlupáka čím dál většího.
12:19:01 23.03.2023
odpovědět 
                Re: ČHS směřuje ke změně identity
Adamovská? to je ta herečka, ne? to bejvala v minulým století docela šťabajzna. co to má ovšem společného s lezením, to věru netuším.
Lukas B.14:37:45 23.03.2023
odpovědět 
                 Re: ČHS směřuje ke změně identity
Nedělej ze sebe pitomce, ani jako vtip to není dobré :-) Ten, kdo zmínil toto jméno, jasně napsal ela adamovská. Ta herečka je Zlata.
15:02:25 23.03.2023
odpovědět 
                  Re: ČHS směřuje ke změně identity
to byla ilustrace toho, že ani něco přes třicet let aktivního (byť nepříliš ambiciozního) lezení a horolezení není zárukou znalosti těch nebo oněch hvězdiček soutěžního sportu (jako ten kdo chodí jednou tejdně na střelnici s pistolí nebo myslivec na čekané neznají žádná jména spoirtovních střelců). možná snad v nějaké subkultuře vášnivých konzumentů sportovních zpráv to bude jiné.
Lukas B.15:12:09 23.03.2023
odpovědět 
                   Re: ČHS směřuje ke změně identity
Nebude, máš pravdu. Jméno je to neznámé, i když je dobrá. Ale na nic to nemá vliv. Z hlediska svazu a příspěvků od státu je jedno, zda ji znají všichni, nebo nikdo. je to olympijský sport a podpora je jasně nastavené. Známost v parametrech nefiguruje.
16:27:01 23.03.2023
odpovědět 
                    Re: ČHS směřuje ke změně identity
Odhadem většina peněz a vlivu nejde do horolezectví z NSA. Popularita a reputace sportu a jeho protagonistů jsou proto velmi důležité.
Kuba Turek17:44:46 23.03.2023
odpovědět 
                     Re: ČHS směřuje ke změně identity
Není. Zjisti si podmínky a srovnej si roli výsledků a roli známosti. Ani by to nešlo technicky. Pořadí na mezinárodních závodech je jasné, ale metodika určení "známosti" neexistuje.
21:22:45 23.03.2023
odpovědět 
                      Re: ČHS směřuje ke změně identity
Nerozumíš, co píšu o NSA a horolezectví?
Kuba Turek21:56:53 23.03.2023
odpovědět 
                       Re: ČHS směřuje ke změně identity
Zjisti si, jak fungují příspěvky a dotace.
23:31:13 23.03.2023
odpovědět 
                        Re: ČHS směřuje ke změně identity
Stále nechápeš?
Kuba Turek10:04:29 24.03.2023
odpovědět 
                         Re: ČHS směřuje ke změně identity
Zjisti si, jak fungují příspěvky a dotace.
00:07:07 26.03.2023
odpovědět 
                       Re: ČHS směřuje ke změně identity
Zjisti si, jak fungují příspěvky a dotace.
23:31:16 23.03.2023
odpovědět 
               Re: ČHS směřuje ke změně identity
to že ji současní skalní lezci starý mízy neznaj přece pro popularizaci závodního lezení v nastupujících generacích není vůbec podstatný.
Podstatný je (když budu přemýšlet jako bafuňář) etablovat a ukotvit sportovní dětskou lezeckou základnu z který se pod systematickým vedením a dá li pánbů budou rekrutovat dobří lezci evropskýho formátu.
A pro to by u holek právě třeba adamovská mohla otvírat vrátka. Vždyť z ní jednou může bejt výborná trenérka se závodníma zkušenostma svéťáků.
To fakt není málo.
Honza21:42:47 23.03.2023
odpovědět 
             Re: ČHS směřuje ke změně identity
To se pleteš. Tím, jak se propaguje sport a jak je dotován, se lezení hrne mezi populaci třeba i různými akcemi na školách, objíždění dětských a mládežnických akcí s mobilní boudlrovkou, pořádáním školních pohárů... Takže i když to nebude zrovna propagováno v médiích a nebude to populární jako fotbal a hokej, členská základna, na kterou bud možné pobírat dotace, tu bude vždy. Stačí na škole udělat soutěž, dáš jim podepsat papír a hned máš členy...
12:16:14 23.03.2023
odpovědět 
              Re: ČHS směřuje ke změně identity
Takhle to děláte? Právě proto jste těmto lidem vzali hlasovací právo? Na ně berete peníze od státu s tím, že jsou to členové ČHS? No tě pic.

Podobně postupovali cyklisté. A kde jsou teď? Závod míru jezdí junioři, všichni nadějní jezdci odcházejí do cizích týmů a členská základna je velmi úzká. Cyklistika tady nikoho nezajímá v závodní formě, ale na kole tady více-méně za sportem jezdí každý druhý. Cyklistický svaz se z toho horko-těžko hrabe.
Kuba Turek15:14:25 23.03.2023
odpovědět 
               Re: ČHS směřuje ke změně identity
Pořád si hraješ na všeználka, tak proč se teď takto ptáš?
21:23:57 23.03.2023
odpovědět 
               Re: ČHS směřuje ke změně identity
Cyklistika ale není součástí školních tělovýchovných osnov, překližkové lezení začíná mít slušně našlápnuto, aby se to stalo aspoň v rámci nepovinné volitelné výuky.
Honza21:53:24 23.03.2023
odpovědět 
                Re: ČHS směřuje ke změně identity
???
Kuba Turek21:59:17 23.03.2023
odpovědět 
                 Re: ČHS směřuje ke změně identity
Dobře, možná ta paralela je trochu přitažená, ale pokud se lezecký pohyb (v jakési podobě) jednou stane nedílnou součástí školních tv osnov, a docela tomu věřím, tak je reálná šance na vybudování slušné základny.
U cyklistiky to nehrozí protože tou se nikdo v rámci osnov nejspíš zabývat nebude. Lezení je levný, časově rozumně nastavitelný do bloků, uhlídatelný a řekněme že má nespornej význam na pohybovej aparát směrem nahorů narozdíl od bolavejch zad a problémů s dechem u cyklo.

Cyklo ani lezení asi nikdy nebudou na úrovni fotbalu a hokeje, není tam ten prvek hravosti ale reálně si umím představit že se lezení stane rovnocennou alternativou ke skoku přes kozu a kotoul vzad.
Jestli už teda neskončily v propadlišti déjin.
Honza10:12:49 24.03.2023
odpovědět 
                  Re: ČHS směřuje ke změně identity
A je žádoucí aby se z lezení stal ještě masovější sport než je nyní?

Pokud ano, kdo z toho bude profitovat a kdo tratit?

Mě se teda zdá, že už nyní jsou domorodci pod skalami nás*aní vám lezce víc než dost.
10:50:01 24.03.2023
odpovědět 
                   Re: ČHS směřuje ke změně identity
No o tom viz výše.

Žádoucí to je pro podnikatele v odvětví lezení a určitě pro populaaci jako takovou. Dokonce ani tolik svýho času protěžované plavání nemá až tolik benefitů pro zdraví.

Kdo na tom budou biti budou asi skalní kezci protože ze skalních oblastí se stanou výcvikové kempy.
Ortodoxní skalkaři a milovníci ptačího cvrkotu se budou přesouvat do oblastí typu rokle broumovských skal a solitér kokořínska kam deska nedoleze.
Honza12:08:23 24.03.2023
odpovědět 
                    Re: ČHS směřuje ke změně identity
Asi tak, skály se stávají dojnou krávou pro kurzy a zážitkové víkendy pro překližkáže.
13:33:55 24.03.2023
odpovědět 
       Re: ČHS směřuje ke změně identity
Provoz stěn pro trénink reprezentace je pro majitele ztrátový a dohody ČHS se stěnami jsou založené na tom, že ČHS ztráty majiteli kompenzuje.Představa, že nějaký soukromník z partnerství může něco získat je jen produkt konspiračních teorií.

P.09:20:14 22.03.2023
odpovědět 
        Re: ČHS směřuje ke změně identity
Jenže to píšeš ve chvíli kdy je lezení okrajový sport s velmi úzkou základnou a ještě užší repr. špičkou.

Čhs tuto základnu nerozšíří, protože to za spučasné podoby neumí. Proto dojde k restrukturalizaci na české vaření a nastane masové oslovování základních a středních škol, zvyšování členské základny, zvyšování členských poplatníků ale individuálů, ne oddílových, zvyšování příjmů ze státní kasy, zakládání dotačních projektů, zakládání dalších stěn a bouldrovek, čerpání grantů atakdále.
Honza13:10:15 22.03.2023
odpovědět 
        Re: ČHS směřuje ke změně identity
A informace máš odkud? Nějaký důkaz namísto teorií z tvé hlavy?
Konspirator07:11:12 23.03.2023
odpovědět 
         Re: ČHS směřuje ke změně identity
Tak ono se stačí podívat, jak třeba taková bouldrovka pro repre vypadá. Samostatně z repre tam zamíří občas někdo, sem tam soustředění pro nějakou skupinu. To na sebe běžným provozem nikdy nemůže vydělat, protože kdyby nic jiného, je to pro běžné návštěvníky nelezitelné, takže ti tam nechodí.
09:46:43 23.03.2023
odpovědět 
          Re: ČHS směřuje ke změně identity
A z toho ti plyne co :)? Že svaz danou boulderovku dotuje? Znáš fakta anebo si tady jen upouštíš svoje představy a vytváříš mlhu?
:)10:21:45 23.03.2023
odpovědět 
           Re: ČHS směřuje ke změně identity
Co potřebuje Adam? Co potřebuje Martin? Co potřebují ostatní represi? Jiné cesty jsou pro holky a jiné pro kluky, Především dostatečný počet správně těžkých cesta boulderů podle současného trendu. Cesty pro Adama nejsou pro nikoho jiného. Správné cesty pro Martina už nejsou tak úplně správné pro Adama ani pro ty ostatní. Celkově množinu cest pro repre nikdo další nevyleze, takže z hlediska provozu komerční stěny je to mrtvý prostor. Aby tento prostor byl někdo ochoten umrtvit ve prospěch repre ČHS, musí dostat odpovídající náhradu. ČHS pak musí platit špičkové stavěče povětšinou zahraniční, aby byl ten trénink k něčemu. Ze statistik Vertical Life vyplývá, že nejlezenější cesty jsou okolo 6a, závodní cesty začínají někde od 8a výš.
Jinak ohledně počtu skalních lezců a překážkářů neví, kde vést tu hranici, protože na překližce leze i spousta lesů, kteří rádo vyrazí na skály, ale trend je jasně takový, že překližkáři, pokud už nemají převahu, časem ji rozhodně získají.
10:46:42 23.03.2023
odpovědět 
           Re: ČHS směřuje ke změně identity
Tohle je trochu zapeklité a bohužel není možné určit, zda máš pravdu, jsi tak naivní nebo zda úmyslně mlžíš, protože dobře víš, že i když informace někdo má, nemůže je zveřejnit. Další debata by měla smysl pouze pokud by byla možnost si prohlédnout všechny smlouvy a vztahy v ČHS. A to není, takže je jedno, kdo z nás má pravdu, já i ty nejsme na žádné jiné úrovni, než domněnky a Jedna paní povídala. Je tedy zbytečné to řešit dále, ani jeden z nás nemůže nic dokázat.
12:04:51 23.03.2023
odpovědět 
            Re: ČHS směřuje ke změně identity
Pointa je, že si to buď neuvedomujes anebo to děláš záměrně. Dezinformuješ. Podáváš to jako fakt a přitom realita je jiná. Predstav si, že vážně existuje moment, že svaz to nestojí nic. Vyjma samozřejmě stavění, ale to jsi sám hezky popsal, že je pro komerci k ničemu :). Méně předsudků a více faktu.
:)12:48:09 23.03.2023
odpovědět 
             Re: ČHS směřuje ke změně identity
Dokaž to.
21:24:46 23.03.2023
odpovědět 
              Re: ČHS směřuje ke změně identity
Něco dokazovat? Jseš akorát srab. Nic víc. Anonymně pliveš špínu a někdo ti má dokazovat, že se pleteš? Nikomu nestojíš o to se s tebou zabývat. Já jen zkouším, co vytáhneš za další perlu.
:)22:12:58 23.03.2023
odpovědět 
               Re: ČHS směřuje ke změně identity
Takž píšeš neověřitelné nesmysly. Hm. Tak si to užij.
23:32:31 23.03.2023
odpovědět 
               Re: ČHS směřuje ke změně identity
Nemusíš mi dokazovat, že se pletu. Stačí když dokážeš, jak to je opravdu. Můj omyl pak vyjde najevo sám od sebe. A pokud to opravdu bude omyl, rád se i omluvím. Ale dokud nepředložíš patřičné důkazy pro svá tvrzení, není důvod ti věřit, zůstanu u toho, co dává smysl mě.
23:34:37 23.03.2023
odpovědět 
         Re: ČHS směřuje ke změně identity
Důkaz začíná za tvými dveřmi.
Stačí se podívat kde věci kolem lezení byly, kde jsou a kam kráčí.
Jestli na to chceš tabulky a statistiky tak to máš smůlu, tím se asi nikdo zabývat nebude.
Honza10:46:01 23.03.2023
odpovědět 
       Re: ČHS směřuje ke změně identity
Provoz stěn pro trénink reprezentace je pro majitele ztrátový a dohody ČHS se stěnami jsou založené na tom, že ČHS ztráty majiteli kompenzuje.Představa, že nějaký soukromník z partnerství může něco získat je jen produkt konspiračních teorií.

P.09:20:19 22.03.2023
odpovědět 
       Re: ČHS směřuje ke změně identity
Provoz stěn pro trénink reprezentace je pro majitele ztrátový a dohody ČHS se stěnami jsou založené na tom, že ČHS ztráty majiteli kompenzuje.Představa, že nějaký soukromník z partnerství může něco získat je jen produkt konspiračních teorií.

P.09:20:21 22.03.2023
odpovědět 
 Re: ČHS směřuje ke změně identity
Normalní salámová metoda.
Teď to vzbudilo negativní reakce, tak to na nějakou dobu usne a jednoho dne se vzbudíš a zjistíš, že je to schválené :)
robac16:16:19 15.03.2023
odpovědět 
  Re: ČHS směřuje ke změně identity
No on je to spíš "takový nešvar" kteří soudruzi z ČHS pochytili v eourosajuzu. Když to vypadá že by to či ono nemuselo projít tak se hlasování odloží a lobuje se lobuje dokud se to nevylobuje. Kdyby to totiž neprošlo tak by se to muselo přepracovat což nikdo nechce. V EU je to imho projev korporátního fašismu a poslední krok jak z rozhodování vyloučit poslední zbytek demokracie.
07:52:06 16.03.2023
odpovědět 
   Re: ČHS směřuje ke změně identity
Tohle nemá s EU nic společného. To si děláme my sami. Především tím myslím Valnou hromadu - tedy předsedové oddílů - která k takovým blbostem dává vedení ČHS volnou ruku.

Vzpomínáš, jak výkonný výbor blouznil, že založí s.r.o.? Dva lidi rovnou na valné hromadě řekli, že je to blbost a uvedli důvody, ale přesto se o tom ještě 3 roky mluvilo, než i výkonnému výboru došlo, že je to blbost a odpískali to.

A tak dále a tak podobně a furt dokola.
Kuba Turek11:25:22 16.03.2023
odpovědět 
    Re: ČHS směřuje ke změně identity
Nemyslel jsem že by to mělo fakticky něco společného s EU. Jen že ty metody a chování ČHS začínají vykazovat naprosto stejné znaky chování EU. A chování EU se s obecnou definicí fašismu shoduje téměř na 100%.
12:22:30 16.03.2023
odpovědět 
     Re: ČHS směřuje ke změně identity
nihil novi. já bych za tím nehledal EU, já bych řekl "již staří římané", a to jen proto, že od starých egypťanů toho nemáme dost načteno. to jsou standardní a dávné postupy dvořanského intrikánství, ze kterých se postupně vyvinul korporátní manažerský styl.
Lukas B.12:49:41 16.03.2023
odpovědět 
      Re: ČHS směřuje ke změně identity
Krásně napsané.
12:59:25 16.03.2023
odpovědět 
    Re: ČHS směřuje ke změně identity
A jsi si jist, že založení sro bylo to, o co opravdu šlo? Co když to byl jen nesmysl vypuštěný za účelem odvést pozornost? Třeba o sro nikdy nikomu nešlo, ale všichni se tím zabývali tak intenzivně, že si mezi tím nevšimli něčeho méně nápadného, ale mnohem důležitějšího :-)
15:29:09 16.03.2023
odpovědět 
     Re: ČHS směřuje ke změně identity
1) Nikdo se tím intenzivně nezabýval.

2) Na Tvoji otázku jistě lépe než já znají odpověď ještírci, ilumináti, Aštar Šeran, Rajchl, KGB a sedm židovských rodi.
Kuba Turek16:15:48 16.03.2023
odpovědět 
      Re: ČHS směřuje ke změně identity
Tak to je ideální stav :-) Jak je vidět, svůj účel to splnilo.
17:30:49 16.03.2023
odpovědět 
 Re: ČHS směřuje ke změně identity
Konečně to tu zase jede; téma jak za starejch časů, jen ten drajv už není takovej!
honza10:30:56 23.03.2023
odpovědět 
  Re: ČHS směřuje ke změně identity
obecné pravidlo čím méně podepsanej tím větší pičus ale přetrvá věky.
Lukas B.14:41:36 23.03.2023
odpovědět 
   Re: ČHS směřuje ke změně identity
Ty se sice podepisuješ, ale jako pičus mnohdy píšeš. Teorie jak to vidíš ty se dost často míjí s realitou. Nejsi v tom ale sám :). Je zábavný vás číst. Nebezpečný je ovšem to, že vy si tady vyfabulujte nějakou představu a tu pak razíte jako pravdu. Nějaký anonynym (nebo klidně podepsaný) do vás píchne a vy se tím utvrdíte ve své pravdě i když je to úplná blbost. Pak tím ovlivníte další neznalý a blbost je na světě a lidi ji začnou věřit. Tak to bohužel je a těžko se to změní. Mě ber jen jako povzdech. Co si myslíš je mně naprosto volný.
:)15:34:02 23.03.2023
odpovědět 
    Re: ČHS směřuje ke změně identity
A při tom by stačilo tak jednoduché opatření (které platí bez výjimky třeba ve státní správě) - vše, co je zveřejněné, platí. Jinak to neplatí.
Kuba Turek15:43:34 23.03.2023
odpovědět 
     Re: ČHS směřuje ke změně identity
Tak pokud se dobře pamatuji, v tomto jsi se angažoval, ale úplně jsi selhal. Co tě pamatuji, tak mi přijde, že pořád jen v diskuzích děláš chytrého a do všeho kafráš, ale ve skutečnosti si selhal snad ve všem, co čeho ses pustil, a to právě včetně snahy o zavedení transparentnosti :-( Zajímavá životní náplň a přístup.
11:49:27 24.03.2023
odpovědět 
      Re: ČHS směřuje ke změně identity
No nevím, zda jsem selhal. Obávám se, že selhalo členstvo, které díky své neschopnosti nemá přístup k informacím o jejich vlastních záležitostech.

Ohledně případných mých jiných selhání se obávám, že nemáš vhled a přehled.
Kuba Turek15:42:22 24.03.2023
odpovědět 
       Re: ČHS směřuje ke změně identity
Přístup "My jsme vyhráli, ale oni prohráli". Angažoval ses, vysvětloval, přemlouval, ale nic z toho, všichni na tebe a tvé názory z vysoka kašlali. Kdyby se ti to povedlo, tak "já jsem uspěl", ale když se to nepovedlo, tak oni selhali :-)
18:08:54 24.03.2023
odpovědět 
        Re: ČHS směřuje ke změně identity
...říká anonym. To jsou paradoxy...
Kuba Turek23:16:57 25.03.2023
odpovědět 
         Re: ČHS směřuje ke změně identity
To nejsou paradoxy, ale výsledek tvého jednání, kdy nikdo není zvědavý na pomstu ve formě překrucování faktů, výběru a účelovém řazení faktů aby to vyznělo jako dehonestace a podobně. Lidi jako ty je lepší si držet dále od těla. Každému co jeho jest, máš, co si zasloužíš, včetně toho, že se lidé v komunikaci s tebou raději nepodepisují.
00:13:13 26.03.2023
odpovědět 
          Re: ČHS směřuje ke změně identity
Ty mě trestáš tím, že se nepodepisuješ?

Chápu správně Tvé duševní pochody?
Kuba Turek00:51:59 26.03.2023
odpovědět 
           Re: ČHS směřuje ke změně identity
To není trest ale snaha udržet si smrdutého tchoře co nejdál od těla, nevstupovat s ním do osobních interakcí. Kdo by měl zájem nechat se pocákat análními výměšky od tchoře, který všechno jen překrucuje?
10:25:09 26.03.2023
odpovědět 
            Re: ČHS směřuje ke změně identity
Mám pro Tebe špatnou zprávu. Právě jsi se mnou v osobní interakci.

To nejsi schopen pochopit?
Kuba Turek13:47:36 26.03.2023
odpovědět 
            Re: ČHS směřuje ke změně identity
Asi tak, lépe bych to nevystihl :-)
18:22:42 26.03.2023
odpovědět 
            Re: ČHS směřuje ke změně identity
I já se připojuji, pregnantně vyjádřeno, naprostý souhlas!
19:24:35 26.03.2023
odpovědět 
             Re: ČHS směřuje ke změně identity
Trojjediného už mají křesťané. Můžeš zůstat v jedné osobě.
Kuba Turek19:55:57 26.03.2023
odpovědět 
              Re: ČHS směřuje ke změně identity
Je to možná překvapivé, ale těch lidí, kteří tě vnímají podobně je přeci jen více. A já děkuji tomu prvnímu, který to tak hezky zformuloval.
Sám bych to tak hezky nenapsal.
20:11:43 26.03.2023
odpovědět 
               Re: ČHS směřuje ke změně identity
Není nad to, když se sám veřejně pochválíš, že?
Kuba Turek23:38:23 26.03.2023
odpovědět 
                Re: ČHS směřuje ke změně identity
A proč si myslíš, že je to jen jeden a ten samý? Bohužel to není jak dokázat, tak se to snažíš zlehčovat a tvářit se, že vlastně takovýto názor má jen jeden divný anonym, ale realita je jiná. A je úplně jedno, co píšeš. Pravda, ono je jedno i to, co píšu já :-) Nalož s tím, dle vlastního uvážení, ale ne vše zde je pouze ode mě.
11:35:33 27.03.2023
odpovědět 
                 Re: ČHS směřuje ke změně identity
Tak určitě.
Kuba Turek12:30:03 27.03.2023
odpovědět 

Reklama:
 Foto dne:

Příprava Padání
 Databáze cest:
Všechny cesty (174350)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Top Guns 8a Wanaka
Jahodová Dřeň Xc Bezděčín
Per Katl 6+ Frankenjura
Velká Potopeň IXc Labské Údolí - Levý Břeh
Acht Und Mehr 9 Höllengebirge
Nově komentované:
Čtyřnohý Kamarád Arik Xb Bezděčín
Jahodová Dřeň Xc Bezděčín
Jahodová Dřeň Xc Bezděčín
Venca K. 7A Mrtnická Skála
Bruce Lee 10+/11- Holštejn

 Nově v diskusi:
Re: Training protokol 7b - 8a | Re: Training protokol 7b -&amp;amp;gt; 8a | Re: Training protokol 7b - 8a | Re: Training protokol 7b -&amp;amp;gt; 8a | Re: Training protokol 7b -&amp;gt; 8a | Training protokol 7b -&amp;gt; 8a | Re: Training protokol 7b -&gt; 8a | Re: Training protokol 7b - 8a | Re: Training protokol 7b - 8a | Re: Training protokol 7b - 8a |

 Nové komentáře:
Re: Síla | Re: Síla | Re: Síla | Re: Síla | Re: Síla | Re: Síla | Re: Kurz | Re: Kurz | Re: Síla | Kurz |

 Kde to vře:
Komentované návrhy usnesení pro Valnou hromadu ČHS (82)
Adam Ondra a Ela Adamovská k přípravě na olympijskou kvalifikaci (43)
Lezení na 2 významých stěnách v Srbsku u Berouna zřejmě skončí (42)
20. ročník Petrohradského padání (17)
Valná hromada ČHS 2024 (12)
Vzdělávání – cesta k úspěchu (7)
Film Adama Ondry o Bon Voyage 9a po vlastním jištění (E12) (7)
Brazílie - Rio de Janiero - březen/duben (5)
EPM v bouldrech Curno, Itálie (5)
Hollywood chystá film o prvovýstupu Warrena Hardinga na El Capa (5)

 Nově v inzerci:
Skály kolem Prahy | Bouldermatka | Gore-Texka Mammut | Gore-Texka Mammut | Péřový svetr North Face za 800,- | Apartmán v Tisé | Nové lano Tendon Master PRO 9.2 CS 80m | Ostravsko | LS Miura 42 | Friendy |

 Anketa:
Jaký je váš názor na dodržování lezeckých pravidel?
 Plně je respektuji 
 459 
 Většinou respektuji, záleží na konkrétní situaci 
 458 
 Mám s tím problém, ale občas ano 
 503 
 Nezajímá mě to, lezu podle svého. 
 455 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.