LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Středně velkou lavinu odpružíš.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Vyšel průvodce Adršpach I.
Nová dětská kniha o světové top lezkyni Janje Garnbret
Pískaři jsou zpět!

Závody
SP Salt Lake City (03.05)
Olympijská kvalifikace Šanghaj (16.05)
ČP obtížnost Praha (18.05)

Žebříček
Cesty:
11.Vlk 11116
12.Klapal 11037
13.Lukášek 11019
Bouldry:
11.Lebeda 9884
12.Petrík 9850
13.Chejn 9725
Hory:
24.HKvdf 2832
25. 2691
26.Novotný 2660

Výsledky
EP boulder Klagenfurt (26.04)
ČP obtížnost Brno (20.04)
SP Wujiang (12.04)

Deníčky
5556 lezců
1097672 cest
Nové přelezy:
Šílený Tan XIa
Vyšší Prin Xa
Lauschgift Xa
Celer Xb
Vodní Svět Xb
Vychytralý Xa
La Bomba Xc
Bezzubý Yu Xa
V Číně Jed XIa
Hardcore Xc

Stěny
Tendon Blok - lezecké centrum - Ostrava
Bouldering za oponou - Měnín
Mariánské lázně - Mariánské Lázně

Prodejny
KIWI - svět map a průvodců - Praha 1
Green sport - Brno
HUDYsport - Teplice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Diskuse

Vložení přispěvku 
 Cesty na Radotínské skále02.09.2004
Zdar,
netušíte někdo, jak těžké jsou cesty na Radotínské
skále? Myslím tu skalku v zatáčce u potoka. Jsou tam  3 výrazné vyjištěné linie Primo, Ságo a Psí nebe.
Nikde to nemůžu najít. Díky.B.
 Re: Cesty na Radotínské skále02.09.2004
Říká se jim V-VI. ale spíš o trochu víc. Ale oficoš se tam samozřejmně nesmí (rezervace).
  Re: Cesty na Radotínské skále02.09.2004
Hm, díky. Samozřejmě jsem to tam byl jen pěšo omrknout, ale býval bych to viděl tak na 6 až 7-(7).
   Re: Cesty na Radotínské skále02.09.2004
Myslím, že s tou klasifikací to bude spíš jak říkáš. Já jenom citoval jediného s kým jsem o tom mlu

 Pomohla by kyselina?01.09.2004
Kdysi dávno jsme na škole dělali pokus s kyselinou chlorovodíkovou. Když se kápne na vápno, moc pěkně to šumí. A vápno je po tom takové hezly zdrsněné.
Myslíte si, že by byla úplná blbost vyvolat diskusi na téma, zda již nenastal čas brigádnicky re
 Re: Pomohla by kyselina?02.09.2004
jistěže by pomohla. zdrsnila by. údajně se tímto způsobem v některých oblastech běžně maskuje sochař
 Re: Pomohla by kyselina?04.09.2004
To mi teda stačí!!!!! Lahváček přece krásně uhladí prsty :-)
Jinak nechceš třeba vzít rovnou
  Re: Pomohla by kyselina?04.09.2004
Ani mi nenapadne tam lejt, kromě svého potu, cokoliv. Nejsem debil. Dokonce si s sebou domů odtud od

 rada01.09.2004
Ahoj.Chci se zeptat, zde se dá při přechodu Lužických hor přespat klasicky pod stanem, nebo to je zakázaný.Třeba u Bedřichovské přehrady.Dík
 Re: rada01.09.2004
to máš spíš na mysli jizerky, né?
  Re: rada02.09.2004
Jo oboje. Chci to zkusit obejí dokola a celý, ale to se nedá za jeden den. tak nevim, zda se muže ně
   Re: rada02.09.2004
ahá! a na tom stanu trváš? bez těch dvou kil v batohu se šlape lépe. v lužickejch, tam je outulnejch

 SPORT LIFE?01.09.2004
Zdravím všechny nadšence úchvatného sportu jménem lezení. Měl bych takovej malej problém: Nevíte náhodou někdo něco o veletrhu Sport life v Brně? Třeba kolik stojí vstupenka, jaký to bylo vloni atd... Dík za všechny ohlasy :-)
 Re: SPORT LIFE?06.09.2004
http://www.sport-life.cz/
Loni to nebylo nijak moc velke. Spise me to formou pripadalo jako k

 vyjimka adr?01.09.2004
do kdy se smi lezt v adru? do konce rijna, nebo listopadu? na strankach CHS zni text: od dubna do listopadu. do zacatku listopadu, nebo do konce?
 Re: vyjimka adr?01.09.2004
V Ádru se smí letos lézt tak jako vloni do konce listopadu.

 lezení v kaňonech Tarn31.08.2004
Ahoj, nevíte někdo kde na webu najít průvodce na oblast Tarn ve Francii, popř. nějaké info jak je to se spaním a pokud to není na webu, if by mně někdo nepůjčil průvodčíka na zkopírovámí pár stránek / samozřejmě dám obrovskou zálohu, no worries.../. Dík

 Krkonoše-Luční bouda31.08.2004
Asi jste již zaregistrovali i v mediích znovuotevření Luční boudy v Krkonoších.Za jakých okolností nebo co se bude dít dál s touto boudou,to nebudu rozebírat ale mám již první nemilé zjištění.Noví majitelé se začli chovat tak jak přesně spousta lidí předp
 Re: Krkonoše-Luční bouda31.08.2004
Plně chápu tvé rozhorčení, ale nesuď věci tak rychle. Vyhodil vás personál nebo majitel? V 23 hod js
  Re: Krkonoše-Luční bouda31.08.2004
Jo, nechme to na case, jak se to tam vyvine. Kez by to fungovalo jako v Alpskych zemich.Faktem je, z
 Re: Krkonoše-Luční bouda31.08.2004
Nepřipadá ti blbý dávat úplně stejný příspěvek na dva konkurenční servery? A mohl bys napsat, jak to
  Re: Krkonoše-Luční bouda31.08.2004
Nevidím důvod proč to nedat na dva servry co navštěvuji,jestli Tobě nějak připadají konkurenční tak
   Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
Hele, a co kdybys místo těch výkřiků popsal, jak se to semlelo. Jaký jste měli vybavení, kdy se to s
    Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
Nevidím důvod proč by se měl autor článku rozepisovat o tom jaké měli vybavení, odkud kam šli a dal
     Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
Hele, nemlž. Napsat vo někom, kdo tě nenechal přespat zadax (což nemusí), že je přivandrovalec, kter
      Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
jasně! čistě náhodou jste šli okolo, a náhodně jste měli karimatky a spacáky a chtěli zalehnout do p
 Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
Taky mi pripada ze Dusan - DUDU spis nez prizpevek s informacni hodnotou napsal nec jako " Kurv
 Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
Nemíním sem dávat seznam obsahu našich batohů,ani komentovat proč jsme u sebe měli karošku či spacák
  Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
tak asi takhle: nevím proč by tě měli zadarmo nechat přespat. záleží to jenom na nich jestli ti něco
   Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
Tvá informace je tak trošku zavádějící....konkrétně v zimě při přechodu Krkonoš nás na Petrovce vyšl
    Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
to s těma apartmánama na prodej je už plně veřejný? zajímavé. já jsem to asi před třemi lety vyslech
     Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
sice od věci ale aspon odpovím...koukni na stránku Luční boudy,tam si prohlídneš nabídku apartmánů n
  Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
Hele, fakt nevim, co tu nacvičuješ. Když se Ti nelíbí 300 vočí za nocleh a jdeš natěžko, tak si zale
   Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
Zdar Papouši, soudíš velmi rychle, nechci se DUDA nijak zastávat, stejně tak jako se nechci zastávat
    Re: Krkonoše-Luční bouda02.09.2004
Maximální respekt vůči Tvé osobě (Vladkova vomotávka, výstupy v Ádru). Ale: S velkým prominutím - ne
     Re: Krkonoše-Luční bouda02.09.2004
a já respektuju aj to vyhákování hradní spáry na Holštejně, to bylo tenkrát taky na pěknou diskuzi:)
  Re: Krkonoše-Luční bouda02.09.2004
To si snad delas legraci? Co to je za dementni komunisticky napad. Chtit nekde bydlet zadarmo a jest
 Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
Nemíním sem dávat seznam obsahu našich batohů,ani komentovat proč jsme u sebe měli karošku či spacák
  Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
jenom pro zajímavost - dostal se mi do ruky časák s realitama a v něm inzerát: luční bouda - prodej
 Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
pro PAPOUCHA !
...:O))) Nabyl jsem silného dojmu že jsi na horách byl naposledy s paní učitel
  Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
všichni sborem:
- každé bohatství bylo získáno nepoctivě!
- každému podle jeho potřeb!
   Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
OPRAVDU SBOHEM
Tahle diskuze vlastně nemá cenu dokud jsou tu někteří "nadlidé" jako
    Re: Krkonoše-Luční bouda02.09.2004
Tys vskutku archetypální pitomec, že jsem sprostý. Nezbývá mi mi než dodat s Lukasem B.:

   Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
Opravdu Lukáši..jsi třída,chtěla bych Tě mít doma za manžela nebo Tě aspon denně potkávat na kopcích
    Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
Opravdu nechápu nad čím se tady pohoršujete, pokud někdo opraví tak velkou chatu jako Luční, tak při
     Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
Luční bouda nebyla vždy na spadnutí.I v mém pokročilém věku si dobře pamatuji že se tam přečkání noc
      Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
samozrejme to vim, take jsem ve vestibulu asi 3x spal, ale to uz byla chata zavrena a fungoval pouze
       Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
Já se zase nechci zastávat Duda,ale myslím že přesně tohle co Ty teď píšeš popisoval-náhlá změna poč
        Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
Rád jsem poučen, za ještě normálního provozu jsem tam nespal. pokud to dříve bylo tolerováno a teď u
         Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
Krásná odpověď-i tak se dá vycouvat z hloupostí co napřed z huby vypustíš aniž by sis přečetl o čem
          Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
Omlouvám se všem, že jsem nevědel, že se na luční Boudě dalo přespat i když byla v provozu. také s
      Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
nemyslel jsem na spadnutí tak, že by padaly stropy. ale praskalo topení, hnily okna, ucpávaly se odp
       Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
Asi jsi trefil podstatu všeho osočování tady-totiž Tvé slovo NEMYSLEL JSEM TO TAK.Jak víš co měl př
    Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
Nevím, proč se to tady zvrhlo v takovéhle osobní výpady. Jde přece jen o různé názory na to, jak by
    Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
jóóó! to je kotel! to jste horolezci? měli byste se stydět! chachachachá!

ale pokraču
     Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
:o)..kdo nastolil otázku co si se svým majetkem můžeme dělat???Jedině Ty,a nikdo ani já jsem Ti nodp
    Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
Opravdu nechápu nad čím se tady pohoršujete, pokud někdo opraví tak velkou chatu jako Luční, tak při
 Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
Řeknu ti, že "obrázek jsem si udělal spíš o tobě a navrhuji oslovovat tě slečinko.
  Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
oslovuj mi jak chceš, pokud je možnost zabránit ve vichrici minimálně roztrhání stanu anebo dát směš
   Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
připadá mi že tu každej melete o něčem uplně jiném a stáčíte původní příspěvek každý k obrazu svému.
    Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
Na luční boudě jsem nikdy nebyl, ale vsadím se že jít v noci domů po Cejlu nebo po Bratislavské, kdy
     Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
Ach jo-proč sem chodí magoři jako Ty
      Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
to víš, správní hoši se z Dudova příspěvku poučí a majitele Luční boudy proklejí, v magorech jako t
       Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
Neustále již dva roky tady do mne kopou neznámí telepati proudem a snaží se mě paralyzovat či dohnat
        Re: Krkonoše-Luční bouda02.09.2004
Zdaleka nejhorší jsou ovšem filcky na Wurmově 7.
   Re: Krkonoše-Luční bouda02.09.2004
Jak jsem si pročítal, co tady od včera přibylo, chtěl jsem napsat, že mám dojem, že DUDU tady píše k
    Re: Krkonoše-Luční bouda02.09.2004
to máš z toho, že píšeš nejednoznačně. ostatně prase aby se vyznalo v tom stromečku kdo reaguje na c
    Re: Krkonoše-Luční bouda03.09.2004
Kdyby jsi aspon měl ponětí co píšeš za hovadiny...do ted jsem žil v domění že jsi kominíka nazval sl
 Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
Naše famílie částečně je od Kérkonoš a teta ve Špindlmuhle ještě furt bydlí. Chalupy se prej kdysi n
  Re: Krkonoše-Luční bouda02.09.2004
Ty Tvoje postesky nad starejma časama fakt žeru. Já vim: flanelka, svetr vlňák a šusťanda jsou zupa,
   Re: Krkonoše-Luční bouda02.09.2004
Jaká šusťákovka?! Co to meleš?! Tu pozdějc měla máma přímo s Paris, ale nosila ji jenom o svátcích!
    Re: Krkonoše-Luční bouda02.09.2004
Jo ty jejich rohlíky byly legendární, podobně jako borůvkový knedliky na Vejrovce.
     Re: Krkonoše-Luční bouda02.09.2004
co jsem slyšel od Velkého Metodika, tak doba vymknutá z kloubů šílí natolik, že zlí krňápi pokutují
      Re: Krkonoše-Luční bouda02.09.2004
Ještě se možná prodává pravá domácí kulajda z pytlíku. Mńam! :)))
   Re: Krkonoše-Luční bouda02.09.2004
Jo! Smyslem toho co jsem tam napsal nebylo plakat nad hrobem, ale říci, že dneska nejde v Kerkonošíc
   Re: Krkonoše-Luční bouda03.09.2004
Každej nemůže být superman jako Ty :o))) ve fajnovým oblečku
 Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
Z cele teto velmi vtipne diskuze jsem nejak nepochopil co to znamena "nouzove prenocovat"
  Re: Krkonoše-Luční bouda01.09.2004
Aááá,další brouk pytlík co všude byl a o všem něco ví.Docela dobré srovnání Luční a Teryna :o))).Mim
   Re: Krkonoše-Luční bouda02.09.2004
Kajikovi nekdo slapnul na kuri ocicko... vsude jsem nebyl, diky tomu jsem nemel moznost potkat ruzne
    Re: Krkonoše-Luční bouda, lepší než magnesium02.09.2004
Jedem dál, borci! Kam se hrabe magnezium, tohle je téma (už proto, že málo kdo si je jist, jak to by
     Re: Krkonoše-Luční bouda, lepší než magnesium02.09.2004
kdo k tomu nic nenapsal, at nezere !!!
dlouho jsem se tak dobre nepobavil, jednim slovem para
    Re: Krkonoše-Luční bouda02.09.2004
Kája, Ferda, Kominik, DUDU, pak ještě nějaká ta holha, to všechno je jedna osoba.
     Re: Krkonoše-Luční bouda02.09.2004
minimálně já tě zklamu, já jsem samostatně do diskuse přispívající osoba. doufám, že je to patrné z
    Re: Krkonoše-Luční bouda02.09.2004
připojuji se k výzvě na objasnění pojmu "nouzové přespání" a sám bych se zdvořile otázal n
     Re: Krkonoše-Luční bouda02.09.2004
Dělá u hasičů v Trutnově nebo v Hradci.
     Re: Krkonoše-Luční bouda02.09.2004
Typuju, že je od četnictva. Rozhání demonstranty.
      Re: Krkonoše-Luční bouda03.09.2004
Koukám že se to zvrhlo v narážky pitpmců a supermanů.A nejsem žádnej Karel,Béda nebo něco jiného...t
       Re: Krkonoše-Luční bouda03.09.2004
I u hasicu mohou delat kreteni - vivat Dudu!
        Re: Krkonoše-Luční bouda03.09.2004
Jestli jsi hasič tak opravdu u nich kreténi dělaj :o)...to již každý pochopil z Tvých příspěvků
       Re: Krkonoše-Luční bouda03.09.2004
hele sekáči, brzdi. kretén je přezdívka jako každá jiná, například mě se líbí víc než dudu, ale to j
        Re: Krkonoše-Luční bouda03.09.2004
... DEJ DO PLACU CO JE PRO TEBE NOUZOVKA???? :O)
        Re: Krkonoše-Luční bouda03.09.2004
... DEJ DO PLACU CO JE PRO TEBE NOUZOVKA???? :O)
         Re: Krkonoše-Luční bouda03.09.2004
Desitky prispevku kvuli tomu, ze trutnovsky soptik a nadclovek nevysvetli obycejnemu kretonskemu ple
          Re: Krkonoše-Luční bouda03.09.2004
šikula jsi na hledání,ale přesně pro lidi jako ty semka normálně nepřispívám.Přečetl jsem si tu deba
       Re: Krkonoše-Luční bouda03.09.2004
Problém je v tom, že ty ses s náma o žádnou špatnou zkušenost nepodělil. Z tvýho prvního příspěvku j
        Re: Krkonoše-Luční bouda03.09.2004
minulý víkend jsem tam chtěl přečkat noc jen v sedě na lavici v celou noc otevřeném vestibulu.Mám si
         Re: Krkonoše-Luční bouda03.09.2004
nikdy jsem tam nebyl, ale mam ten pocit, ze to asi neni cekarna .... jo, bez ven, pripadne si pro ty
          Re: Krkonoše-Luční bouda03.09.2004
takoví jsou nejlepší,nikdy tam nebyli a dělaj mahry.Hele,nemáš náhodou doma hajzl na chodbě? .o)))
           Re: Krkonoše-Luční bouda03.09.2004
ty vole - mam :-)
        Re: Krkonoše-Luční bouda03.09.2004
Tak já se také přidám, co se dá dělat, už to nemohu vydržet. Po sestupu z Glokneru jsem byl už unave
         Re: Krkonoše-Luční bouda03.09.2004
Kdo ale v tu chvíli posoudí objevtivní riziko a nechá dotyčného bez peněz přečkat noc?Pro jednoho ri
          Re: Krkonoše-Luční bouda03.09.2004
a) v podobné situaci nejprve posoudi riziko ten, kdo uvažuje jestli o pomoc pozadat, nebo to vyřešit
          Re: Krkonoše-Luční bouda03.09.2004
no to riziko musí posoudit samozřejmě ten dotyčný, co tam chce přespat. A pokud ho vyhodnotí jako vy
          Re: Krkonoše-Luční bouda03.09.2004
a) v podobné situaci nejprve posoudi riziko ten, kdo uvažuje jestli o pomoc pozadat, nebo to vyřešit
          Re: Krkonoše-Luční bouda03.09.2004
Uf až mě mrazí z toho že je moje přezdívka podobná,ale musím se přidat.DUDU ty jsi si opravdu naběhl
           Re: Krkonoše-Luční bouda03.09.2004
křivdíš mu,docela obsáhle tohle vše již výše napsal-no ale číst tak dlouhou debatu se každému nechce
          Re: Krkonoše-Luční bouda03.09.2004
no to riziko musí posoudit samozřejmě ten dotyčný, co tam chce přespat. A pokud ho vyhodnotí jako vy
       Re: Krkonoše-Luční bouda03.09.2004
Hele, kdokoli kdo umí zacházet s vyhledávačem a zajímá ho to, si dokáže na webu najít nejen kde dělá
        Re: Krkonoše-Luční bouda03.09.2004
Já se na nikoho nečertil že si něco o mne zjištuje...pokud bych tomu chtěl zamezit,tak opravdu nenap
         Re: Krkonoše-Luční bouda03.09.2004
Dudu, ty sis asi spletl diskusi, ne? Co to meleš o integrovaným záchranným systému a zákonech a para
         Re: Krkonoše-Luční bouda03.09.2004
doodoodooo de daadaadaa that is all what I say to you....
        Re: Krkonoše-Luční bouda03.09.2004
přečti si Papouše a asi pochopíš co sem chodí za lidi a proč zřejmě Duda nic nechce rozebírat podrob
         Re: Krkonoše-Luční bouda03.09.2004
chlapečku, stavíš-li to tak, že jako nám to nepovíte nic konkrétního a chcete po nás, abychom vám vě
          Re: Krkonoše-Luční bouda03.09.2004
Jetli TY uznáš za vhodné?Z jaké pozice? :o)
          Re: Krkonoše-Luční bouda03.09.2004
A on někdo tady tvrdí že chce aby mu všichni bezpodmínečně věřili?Padl tu jen někoho názor tak snad
     Túdú, jede Dúdú03.09.2004
Tady je můj milášek! Mr. Dudešek! (jako obvykle bez mezer)

http://www.stranypotapecs
      Re: Túdú, jede Dúdú03.09.2004
VĚTŠÍ KOPYTO VYLÍZANÝ NE JE PAPOUŠ TU SNAD NIKDY NEBYL!!!
      Re: Túdú, jede Dúdú03.09.2004
on se aspon nestydí vystopit veřejně...blbečku :o)
      Re: Túdú, jede Dúdú03.09.2004
PÁNOVÉ BRZDĚTE S TOU UBOHOSTÍ...JSEŠ VŮBEC NORMÁLNÍ?
      Re: Túdú, jede Dúdú03.09.2004
Vždyť říkám že jsou tu ubožáci :o)))se vůbec divím že Vám bez naštvání odpovídal.Petra
       Re: Túdú, jede Dúdú03.09.2004
Sem myslel, chlapi, že ste větší odstředivky! Když teda jako HO Excentric Turnov, domácího to oddílu
        Re: Túdú, jede Dúdú03.09.2004
Filipe,myslím že to mají na webu jasně napsaný co je to excentric,tak co je na tom špatně že to tak
         Re: Túdú, jede Dúdú03.09.2004
No, já jsem excentrik trupem i duchy. A představ si, že mě úplně zaskočilo, že někdo, kdo se sdružuj
          Re: Túdú, jede Dúdú03.09.2004
Z čeho soudíš že on není výstředník a ty jo,tělem a duší?To musíš mít sakra sebevědomí,to je až nezd
           Re: Túdú, jede Dúdú03.09.2004
PAPOUS RULEZ!

Nema Papous fanklub? Pridal bych se
           Re: Túdú, jede Dúdú03.09.2004
Labe u Luční je zřejmě Bílé. Teda aspoň mi to řek chlap v recepci na Luční. Za nepřesnost s Labetem
       Re: Túdú, jede Dúdú03.09.2004
Petro, ty jsi ta Dudeškova roštěnka, co s ním musela do nehostinné noci?
      Re: Túdú, jede Dúdú03.09.2004
Každý řekl, co chtěl, jak to bylo nevíme, vyjádření z Luční neznáme, názory jsme si řekli.
K
       Re: Túdú, jede Dúdú03.09.2004
Nechápal jsem že může být mezi lezci člověk co okrade kamaráda ale podle toho co čtu je mi to jasné
       Re: Túdú, jede Dúdú03.09.2004
Nefunguje ještě ta soutěž o nejlepší článek na lezci? Že by se tahle debata naformátovala a každý zů
        Re: Túdú, jede Dúdú03.09.2004
Další magor,oříšek pro Papouška,Lukáše i Duda nevyjímaje
        Re: Túdú, jede Dúdú03.09.2004
mimo mísu oříšku-vykřičníky používá průměrně myslící jedinec buď jeden,nebo tři i když se občas vyjí
        16 cm...03.09.2004
No nevim. Se mnou uz to bude jen po 15 cm. A na tom uzel neudelas, rozhodne ne takovej, ze kteryho b
        Re: Túdú, jede Dúdú03.09.2004
Pěknej rozbůrek. Kouk jsem na to a vopravdu: čárky oddělující věty nikdo z vyjmenovaných nepoužívá..
         Re: Túdú, jede Dúdú03.09.2004
Tak jsem tady jeden den nebyl a moc se to zde nevyjasnilo. Jenom další narážky a osočování. To věci
          Re: Túdú, jede Dúdú03.09.2004
Já myslím, že kvality aburdního dramatu to má už teďka. Nic není jasné. Ani osoby, ani fakta. Témate
          Re: Túdú, jede Dúdú03.09.2004
Já si taky myslím, že bys mohl tu svoji původní informaci upřesnit alespoň o datum zmiňovaného konfl
           Re: Túdú, jede Dúdú03.09.2004
Aha tak možná jsem mimo mísu já. Jde a dadaistickou performanci. A přitom to je tak jednoduché DúDú
            Re: Túdú, jede Dúdú03.09.2004
To je asi absurdní drama střihnutý Kubátovou a večerníčkem o Trautenberkovi. Trautenberk (František
             Dobrou noc!03.09.2004
Teď ještě hlas nárumělce Zá-horskýho, který by to všechno zhodnotil, morální poučení vyvodil. Ale ta
              Poděkování04.09.2004
Chtěl bych tímto poděkovat Dušanovi Dudu Dudeškovi za informaci, že se dá na Luční přespat za 300 na
               Re: ??04.09.2004
Tedy čtu tuhle diskuzi asi půl hodiny a nevěřím vlastním očím,jak se řeč postupně stáčí.
Dovo
                Re: ??06.09.2004
Památník obětem hor již dlouho není otevřen,vstup chrání železná mříž!

 lezečky31.08.2004
Cauec neznáte někdo nejlepší nabídku za lezečky v okolí Olomouce ? Díky fakt bych byl moc vdečnej Otas

 malé botky31.08.2004
botičky nos pořád doma třeba k televizi,zvykneš si a trochu se roztáhnou

 gribla31.08.2004
můžete mi někdo zdělit,kdo jste už lez na grible zda je to tam dobrý,a kde se tam skalní oblast ukrývá?dík.

<<<   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214   215   216   217   218   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235   236   237   238   239   240   241   242   243   244   245   246   247   248   249   250   251   252   253   254   255   256   257   258   259   260   261   262   263   264   265   266   267   268   269   270   271   272   273   274   275   276   277   278   279   280   281   282   283   284   285   286   287   288   289   290   291   292   293   294   295   296   297   298   299   300   301   302   303   304   305   306   307   308   309   310   311   312   313   314   315   316   317   318   319   320   321   322   323   324   325   326   327   328   329   330   331   332   333   334   335   336   337   338   339   340   341   342   343   344   345   346   347   348   349   350   351   352   353   354   355   356   357   358   359   360   361   362   363   364   365   366   367   368   369   370   371   372   373   374   375   376   377   378   379   380   381   382   383   384   385   386   387   388   389   390   391   392   393   394   395   396   397   398   399   400   401   402   403   404   405   406   407   408   409   410   411   412   413   414   415   416   417   418   419   420   421   422   423   424   425   426   427   428   429   430   431   432   433   434   435   436   437   438   439   440   441   442   443   444   445   446   447   448   449   450   451   452   453   454   455   456   457   458   459   460   461   462   463   464   465   466   467   468   469   470   471   472   473   474   475   476   477   478   479   480   481   482   483   484   485   486   487   488   489   490   491   492   493   494   495   496   497   498   499   500   501   502   503   504   505   506   507   508   509   510   511   512   513   514   515   516   517   518   519   520   521   522   523   524   525   526   527   528   529   530   531   532   533   534   535   536   537   538   539   540   541   542   543   544   545   546   547   548   549   550   551   552   553   554   555   556   557   558   559   560   561   562   563   564   565   566   567   568   569   570   571   572   573   574   575   576   577   578   579   580   581   582   583   584   585   586   587   588   589   590   591   592   593   594   595   596   597   598   599   600   601   602   603   604   605   606   607   608   609   610   611   612   613   614   615   616   617   618   619   620   621   622   623   624   625   626   627   628   629   630   631   632   633   634   635   636   637   638   639   640   641   642   643   644   645   646   647   648   649   650   651   652   653   654   655   656   657   658   659   660   661   662   663   664   665   666   667   668   669   670   671   672   673   674   675   676   677   678   679   680   681   682   683   684   685   686   687   688   689   690   691   692   693   694   695   696   697   698   699   700   701   702   703   704   705   706   707   708   709   710   711   712   713   714   715   716   717   718   719   720   721   722   723   724   725   726   727   728   729   730   731   732   733   734   735   736   737   738   739   740   741   742   743   744   745   746   747   748   749   750   751   752   753   754   755   756   757   758   759   760   761   762   763   764   765   766   767   768   769   770   771   772   773   774   775   776   777   778   779   780   781   782   783   784   785   786   787   788   789   790   791   792   793   794   795   796   797   798   799   800   801   802   803   804   805   806   807   808   809   810   811   812   813   814   815   816   817   818   819   820   821   822   823   824   825   826   827   828   829   830   831   832   833   834   835   836   837   838   839   840   841   842   843   844   845   846   847   848   849   850   851   852   853   854   855   856   857   858   859   860   861   862   863   864   865   866   867   868   869   870   871   872   873   874   875   876   877   878   879   880   881   882   883   884   885   886   887   888   889   890   891   892   893   894   895   896   897   898   899   900   901   902   903   904   905   906   907   908   909   910   911   912   913   914   915   916   917   918   919   920   921   922   923   924   925   926   927   928   929   930   931   932   933   934   935   936   937   938   939   940   941   942   943   944   945   946   947   948   949   950   951   952   953   954   955   956   957   958   959   960   961   962   963   964   965   966   967   968   969   970   971   972   973   974   975   976   977   978   979   980   981   982   983   984   985   986   987   988   989   990   991   992   993   994   995   996   997   998   999   1000   1001   1002   1003   1004   1005   1006   1007   1008   1009   1010   1011   1012   1013   1014   1015   1016   1017   1018   1019   1020   1021   1022   1023   1024   1025   1026   1027   1028   1029   1030   1031   1032   1033   1034   1035   1036   1037   1038   1039   1040   1041   1042   1043   1044   1045   1046   1047   1048   1049   1050   1051   1052   1053   1054   1055   1056   1057   1058   1059   1060   1061   1062   1063   1064   1065   1066   1067   1068   1069   1070   1071   1072   1073   1074   1075   1076   1077   1078   1079   1080   1081   1082   1083   1084   1085   1086   1087   1088   1089   1090   1091   1092   1093   1094   1095   1096   1097   1098   1099   1100   1101   1102   1103   1104   1105   1106   1107   1108   1109   1110   1111   1112   1113   1114   1115   1116   1117   1118   1119   1120   1121   1122   1123   1124   1125   1126   1127   1128   1129   1130   1131   1132   1133   1134   1135   1136   1137   1138   1139   1140   1141   1142   1143   1144   1145   1146   1147   1148   1149   1150   1151   1152   1153   1154   1155   1156   1157   1158   1159   1160   1161   1162   1163   1164   1165   1166   1167   1168   1169   1170   1171   1172   1173   1174   1175   1176   1177   1178   1179   1180   1181   1182   1183   1184   1185   1186   1187   1188   1189   1190   1191   1192   1193   1194   1195   1196   1197   1198   1199   1200   1201   1202   1203   1204   1205   1206   1207   1208   1209   1210   1211   1212   1213   1214   1215   1216   1217   1218   1219   1220   1221   1222   1223   1224   1225   1226   1227   1228   1229   1230   1231   1232   1233   1234   1235   1236   1237   1238   1239   1240   1241   1242   1243   1244   1245   1246   1247   1248   1249   1250   1251   1252   1253   1254   1255   1256   1257   1258   1259   1260   1261   1262   1263   1264   1265   1266   1267   1268   1269   1270   1271   1272   1273   1274   1275   1276   1277   1278   1279   1280   1281   1282   1283   1284   1285   1286   1287   1288   1289   1290   1291   1292   1293   1294   1295   1296   1297   1298   1299   1300   1301   1302   1303   1304   1305   1306   1307   1308   1309   1310   1311   1312   1313   1314   1315   1316   1317   1318   1319   1320   1321   1322   1323   1324   1325   1326   1327   1328   1329   1330   1331   1332   1333   1334   1335   1336   1337   1338   1339   1340   1341   1342   1343   1344   1345   1346   1347   1348   1349   1350   1351   1352   1353   1354   1355   1356   1357   1358   1359   1360   1361   1362   1363   1364   1365   1366   1367   1368   1369   1370   1371   1372   1373   1374   1375   1376   1377   1378   1379   1380   1381   1382   1383   1384   1385   1386   1387   1388   1389   1390   1391   1392   1393   1394   1395   1396   1397   1398   1399   1400   1401   1402   1403   1404   1405   1406   1407   1408   1409   1410   1411   1412   1413   1414   1415   1416   1417   1418   1419   1420   1421   1422   1423   1424   1425   1426   1427   1428   1429   1430   1431   1432   1433   1434   1435   1436   1437   1438   1439   1440   1441   1442   1443   1444   1445   1446   1447   1448   1449   1450   1451   1452   1453   1454   1455   1456   1457   1458   1459   1460   1461   1462   1463   1464   1465   1466   1467   1468   1469   1470   1471   1472   1473   1474   1475   1476   1477   1478   1479   1480   1481   1482   1483   1484   1485   1486   1487   1488   1489   1490   1491   1492   1493   1494   1495   1496   1497   1498   1499   1500   1501   1502   1503   1504   1505   1506   1507   1508   1509   1510   1511   1512   1513   1514   1515   1516   1517   1518   1519   1520   1521   1522   1523   1524   1525   1526   1527   1528   1529   1530   1531   1532   1533   1534   1535   1536   1537   1538   1539   1540   1541   1542   1543   1544   1545   1546   1547   1548   1549   1550   1551   1552   1553   1554   1555   1556   1557   1558   1559   1560   1561   1562   1563   1564   1565   1566   1567   1568   1569   1570   1571   1572   1573   1574   1575   1576   1577   1578   1579   1580   1581   1582   1583   1584   1585   1586   1587   1588   1589   1590   1591   1592   1593   1594   1595   1596   1597   1598   1599   1600   1601   1602   1603   1604   1605   1606   1607   1608   1609   1610   1611   1612   1613   1614   1615   1616   1617   1618   1619   1620   1621   1622   1623   1624   1625   1626   1627   1628   1629   1630   1631   1632   1633   1634   1635   1636   1637   1638   1639   1640   1641   1642   1643   1644   1645   1646   1647   1648   1649   1650   1651   1652   1653   1654   1655   1656   1657   1658   1659   1660   1661   1662   1663   1664   1665   1666   1667   1668   1669   1670   1671   1672   1673   1674   1675   1676   1677   1678   1679   1680   1681   1682   1683   1684   1685   1686   1687   1688   1689   1690   1691   1692   1693   1694   1695   1696   1697   1698   1699   1700   1701   1702   1703   1704   1705   1706   1707   1708   1709   1710   1711   1712   1713   1714   1715   1716   1717   1718   1719   1720   1721   1722   1723   1724   1725   1726   1727   1728   1729   1730   1731   1732   1733   1734   1735   1736   1737   1738   1739   1740   1741   1742   1743   1744   1745   1746   1747   1748   1749   1750   1751   1752   1753   1754   1755   1756   1757   1758   1759   1760   1761   1762   1763   1764   1765   1766   1767   1768   1769   1770   1771   1772   1773   1774   1775   1776   1777   1778   1779   1780   1781   1782   1783   1784   1785   1786   1787   1788   1789   1790   1791   1792   1793   1794   1795   1796   1797   1798   1799   1800   1801   1802   1803   1804   1805   1806   1807   1808   1809   1810   1811   1812   1813   1814   1815   1816   1817   1818   1819   1820   1821   1822   1823   1824   1825   1826   1827   1828   1829   1830   1831   1832   1833   1834   1835   1836   1837   1838   1839   1840   1841   1842   1843   1844   1845   1846   1847   1848   1849   1850   1851   1852   1853   1854   1855   1856   1857   1858   1859   1860   1861   1862   1863   1864   1865   1866   1867   1868   1869   1870   1871   1872   1873   1874   1875   1876   1877   1878   1879   1880   1881   1882   1883   1884   1885   1886   1887   1888   1889   1890   1891   1892   1893   1894   1895   1896   1897   1898   1899   1900   1901   1902   1903   1904   1905   1906   1907   1908   1909   1910   1911   1912   1913   1914   1915   1916   1917   1918   1919   1920   1921   1922   1923   1924   1925   1926   1927   1928   1929   1930   1931   1932   1933   1934   1935   1936   1937   1938   1939   1940   1941   1942   1943   1944   1945   1946   1947   1948   1949   1950   1951   1952   1953   1954   1955   1956   1957   1958   1959   1960   1961   1962   1963   1964   1965   1966   1967   1968   1969   1970   1971   1972   1973   1974   1975   1976   1977   1978   1979   1980   1981   1982   1983   1984   1985   1986   1987   1988   1989   1990   1991   1992   1993   1994   1995   1996   1997   1998   1999   2000   2001   2002   2003   2004   2005   2006   2007   2008   2009   2010   2011   2012   2013   2014   2015   2016   2017   2018   2019   2020   2021   2022   2023   2024   2025   2026   2027   2028   2029   2030   2031   2032   2033   2034   2035   2036   2037   2038   2039   2040   2041   2042   2043   2044   2045   2046   2047   2048   2049   2050   2051   2052   2053   2054   2055   2056   2057   2058   2059   2060   2061   2062   2063   2064   2065   2066   2067   2068   2069   2070   2071   2072   2073   2074   2075   2076   2077   2078   2079   2080   2081   2082   2083   2084   2085   2086   2087   2088   2089   2090   2091   2092   2093   2094   2095   2096   2097   2098   2099   2100   2101   2102   2103   2104   2105   2106   2107   2108   2109   2110   2111   2112   2113   2114   2115   2116   2117   2118   2119   2120   2121   2122   2123   2124   2125   2126   2127   2128   2129   2130   2131   2132   2133   2134   2135   2136   2137   2138   2139   2140   2141   2142   2143   2144   2145   2146   2147   2148   2149   2150   2151   2152   2153   2154   2155   2156   2157   2158   2159   2160   2161   2162   2163   2164   2165   2166   2167   2168   2169   2170   2171   2172   2173   2174   2175   2176   2177   2178   2179   2180   2181   2182   2183   2184   2185   2186   2187   2188   2189   2190   2191   2192   2193   2194   2195   2196   2197   2198   2199   2200   2201   2202   2203   2204   2205   2206   2207   2208   2209   2210   2211   2212   2213   2214   2215   2216   2217   2218   2219   2220   2221   2222   2223   2224   2225   2226   2227   2228   2229   2230   2231   2232   2233   >>>  
 
     
...nové příspěvky
 Krkonoše-Luční bouda
Asi jste již zaregistrovali i v mediích znovuotevření Luční boudy v Krkonoších.Za jakých okolností nebo co se bude dít dál s touto boudou,to nebudu rozebírat ale mám již první nemilé zjištění.Noví majitelé se začli chovat tak jak přesně spousta lidí předpokládala na "přivandrovalce" chtivé jen zisku.Snad od nepaměti bylo možné nouzově na Luční boudě přenocovat na zemi(či lavici) ve vestibulu...ono tohle pravidlo i platívalo běžně v horách po setmění.Bohužel,Luční se zařadila do seznamu těch co pro ně lidé na horách neznamenají nic jen pouhý výdělek.Přímo z praxe...23 hodin v noci,venku spadla mlha tak člověk(skupina lidí) odstoupí od plánu dojít ten kousek do Pece p.Sněžkou a vyrazí k Luční do vestibulu.A ejhle..všichni jsou náležitě vykázání že toto nelze.Myslím že více není třeba vysvětlovat...obrázek o lidech na Luční boudě a tím pádem o firmě tuto boudu nově vlastnící si každý může udělat sám!!!
Dušan-DUDU17:21:59 31.08.2004
odpovědět 
 Re: Krkonoše-Luční bouda
Plně chápu tvé rozhorčení, ale nesuď věci tak rychle. Vyhodil vás personál nebo majitel? V 23 hod jste fakt šli na nouzovku a nebo na blint, rozhodnuti už předem, že tam přespíte? Nemám s majitelem nic společného, ale na základě jedné noci napsat tohle mi připadá trochu rychlé zhodnocení.PS: V létě jsem tam proběhnul a po minulých zkušenostech mi to připadalo , že se někdo aspoň trochu snaží. Martin
18:53:15 31.08.2004
odpovědět 
  Re: Krkonoše-Luční bouda
Jo, nechme to na case, jak se to tam vyvine. Kez by to fungovalo jako v Alpskych zemich.Faktem je, ze taky turiste jsou tam slusnejsi.
Zdravim vsechny horaly!
TomikAlpik19:02:32 31.08.2004
odpovědět 
 Re: Krkonoše-Luční bouda
Nepřipadá ti blbý dávat úplně stejný příspěvek na dva konkurenční servery? A mohl bys napsat, jak to dopadlo, jestli vás nakonec zahnali za nekřesťanský prachy do peřin nebo jste opravdu v nečase vrávorali nocí do Pece?
Zdenek22:01:17 31.08.2004
odpovědět 
  Re: Krkonoše-Luční bouda
Nevidím důvod proč to nedat na dva servry co navštěvuji,jestli Tobě nějak připadají konkurenční tak si sundej pásku z očí.K situaci není co jiného dodat...SNAD čas ukáže lepší stránku,zatím to tak nevypadá ani náhodou(a to není jen věcí přespání ve vestibulu!!!).Až někdo zažijete situaci kdy Vás v tuhle dobu někdo pošle k čertu se svojí drahou polovičkou,tak asi budete naladěni jinak.Já osobně na Luční stanul docela často ale tohle bych nikde nečekal.A napsal jsem hlavně jen svůj zážitek a můj názor,ted jen můžu doufat že stejná hořká zkušenost nepotká i další.Kdo do hor chodí,určitě ví o čem je řeč.
Dušan-DUDU23:02:43 31.08.2004
odpovědět 
   Re: Krkonoše-Luční bouda
Hele, a co kdybys místo těch výkřiků popsal, jak se to semlelo. Jaký jste měli vybavení, kdy se to stalo (léto, zima ap.), odkud kam jste šli, byl-li někdo zraněn ap. Takhle to na mě dělá dojem, že je chyba na Vaší straně, a má jí překrejt hlasitej kravál a ukazování naněkoho jinýho.
Papouš09:53:51 01.09.2004
odpovědět 
    Re: Krkonoše-Luční bouda
Nevidím důvod proč by se měl autor článku rozepisovat o tom jaké měli vybavení, odkud kam šli a další zbytečnosti, když chtěl pouze psát o lidské ochotě a neochotě, která je nahorách tolik důležitá a která v jeho případě asi zcela chyběla.Ze svých zkušeností jsem plánovaný i neplánovaný bivak na Luční boudě využil několikrát a nikdy jsem se nesetkal s nepříjemným personálem.Pokud bych měl ale podobné čerstvé zkušenosti jako autor, určitě by mě to víc než rozladilo.
Renno10:14:11 01.09.2004
odpovědět 
     Re: Krkonoše-Luční bouda
Hele, nemlž. Napsat vo někom, kdo tě nenechal přespat zadax (což nemusí), že je přivandrovalec, kterej přijel jen vyrejžovat, je trochu silná káva. Proto by Dudu mohl sdělit podrobnosti.
Papouš10:37:36 01.09.2004
odpovědět 
      Re: Krkonoše-Luční bouda
jasně! čistě náhodou jste šli okolo, a náhodně jste měli karimatky a spacáky a chtěli zalehnout do pověstné půlhektarové předsíně.

no, argumentovat situací minulých deseti let, kdy chalupa žila z podstaty a víceméně padala před očima, vohnoutský personál byl rád, že mají teplo aspoň v kuchyni, a vlastně si spočítali, že když předsíňové spořínky vyženou do vánice, tak spořínci zalehnou dvacet metrů od chalupy a budou obesírat bezprostřední okolí (když teda pomineme fakt, že vyřešení čističky byla jednou z podmínek znovuotevření chalupy).
Lukas B.10:55:12 01.09.2004
odpovědět 
 Re: Krkonoše-Luční bouda
Taky mi pripada ze Dusan - DUDU spis nez prizpevek s informacni hodnotou napsal nec jako " Kurva to me zase nasr*li" Z jeho vypraveni nevyplyva zda je nekdo brutalne vyhodil, protoze nechteli zaplatit petikilo za hotelovy pokoj nebo pozadal aby misto vestibulu prijali poval za 70Kc (castku jsem si vymyslel, neznam ji a z Dusanova prispevku jsem se ji nedozvedel).
Divim se vubec, ze se nekdo do provozovani Lucni pustil. Obrovska bouda, ktera dnes podle me nema sanci naplnit se ani z desetiny. Pak se nelze divit, ze se provozovateli neliby, ze jediny navstevnici konzumuji vlastni pastiky a spi ve vestibulu. Pokud maji cenove prijatelny noclech kategorie turista, tak bych zakaz spani ve vestibulu vubec neresil. Budte radim, ze chalupa nema zatluceny dvere a okna a (snad) nechatra.
tenis
tenis10:58:15 01.09.2004
odpovědět 
 Re: Krkonoše-Luční bouda
Nemíním sem dávat seznam obsahu našich batohů,ani komentovat proč jsme u sebe měli karošku či spacák(na více dní je to hold někdy třeba...nebo Papoušci to nepotřebují?)Nejsem spisovatel ale myslím že část čtenářů z mého příspěvku pochopila že mi šlo jen o to,nastínit stránku přístupu lidí.Přespání na Luční nebylo v plánu,ani cesta kolem...,tak nevím proč tu někdo mele o úmyslu.A zřejmě ten samý člověk nikdy nebyl v cizině kde to zatím ještě funguje vcelku dobře.Pokud by se jednalo o polplatek za nouzové přespání budiž,ale suma 300,- kč(byť se snídaní kterou člověk třeba ani nechce)za osobu se mi tak nejeví...a argument že Luční si potřebuje vydělat na provoz?S tím běžte k čertu,to pak můžou dát rovnou turitickou třídu za 1000,-Toť vše k dotazu na cenu "turistické třídy".Od začátku jsem jim fandil ve všem,ale kdyby jste vše sledovali podrobněji,tak zjistíte že se to docela mění,a moje zkušenost hold i změnila MŮJ (zdůrazňuji) názor na věc.
Dušan-DUDU11:39:18 01.09.2004
odpovědět 
  Re: Krkonoše-Luční bouda
tak asi takhle: nevím proč by tě měli zadarmo nechat přespat. záleží to jenom na nich jestli ti něco takového dovolí nebo ne. (samozřejmě tušíme jistý drobný rozdíl, jestli přijdeš a zeptáš se "nevadilo by vám, kdybychom přespali v předsíni, bohužel máme časovou strátu a nemáme peníze a blablabla...", nebo když voraženě rovnou rozložíš ležení v hale a když se to provozovateli nelíbí tak zpupně argumentuješ stylem "vždycky se tady spalo a nikomu to nevadilo".)

už jsi zkoušel přespat zadarmo na brnčále v "kuřárně" (neřknu-li zlopověstnému mirovi v předsíni)? co na to povídali?

aktuální ceny na petrovce špindlerovce a ostatních hřebenových boudách jsou řádově pět stovek se snídaní, záchod a sprcha na chodbě. komfort srovnatelnej s luční. proč by proboha měli chtít míň nebo nechtít nic?

a nakonec: slyšel jsem legendy, že majitel(ka?) luční míní předělat valnou část baráku na luxusní apartmány a se ziskem je prodat (čímž by se geniálně obešel předpis krnapu o tom, že majitel nemovitosti v np má právo na vjezd jednoho automobilu pro zásobování), a samozřejmě furt držet bufet a matrazenlager pro zbloudilé turisty řádově za desetieuro.
Lukas B.12:16:23 01.09.2004
odpovědět 
   Re: Krkonoše-Luční bouda
Tvá informace je tak trošku zavádějící....konkrétně v zimě při přechodu Krkonoš nás na Petrovce vyšlo ubytování na os.a noc na 160,- Kč.!!!Tím ale nechci argumentovat aby na Luční zlevnili nebo zdražili..je to jejich věc a já bud chci nebo nechci ubytovat.A pokud myslíš že se někdo nacpe někomu do baráku a ještě pak vyhoudá..tak to opravdu nebyl náš případ.Brnčálu znám taky dobře...ale jak jsem psal...vše je jen o přístupu lidí tak tu nebudu rozebírat jednu chalupu po druhé když je to pouze MŮJ názor a MOJE ZKUŠENOST o kterou jsem se chtěl podělit částečně i proto aby s tím lidé co přespání ve vestibilu plánují úmyslně nepočítali.
O prodeji apartmánů je uplně jiná věc,o té se každý snad dočetl v mediích nebo konkrétně nabídku na webu Luční boudy...to sem ale nepleťe.
HAWK!
Dušan-DUDU12:26:53 01.09.2004
odpovědět 
    Re: Krkonoše-Luční bouda
to s těma apartmánama na prodej je už plně veřejný? zajímavé. já jsem to asi před třemi lety vyslechl jako top secret informaci od příležitostného učitele angličtiny.... asi už krňápa zmákli...
Lukas B.12:47:26 01.09.2004
odpovědět 
     Re: Krkonoše-Luční bouda
sice od věci ale aspon odpovím...koukni na stránku Luční boudy,tam si prohlídneš nabídku apartmánů na prodej i se službama co Ti k nim nabídnou..............
Kája14:35:09 01.09.2004
odpovědět 
  Re: Krkonoše-Luční bouda
Hele, fakt nevim, co tu nacvičuješ. Když se Ti nelíbí 300 vočí za nocleh a jdeš natěžko, tak si zalez vo kus dál do roští a je to. (Chápu, roštěnce se nechtělo na mráz, a Ty se z toho potřebuješ vypovídat a někoho rozpažit :-)) Šlo Ti vo život, nebo ne? Jetli ne, tak můžeš dojít těch pár kroků do nejbližší civilizace. Ale zřejmě si to halt trochu posral, což se stát může, ale proč z toho vinit někoho cizího?
Papouš12:19:54 01.09.2004
odpovědět 
   Re: Krkonoše-Luční bouda
Zdar Papouši, soudíš velmi rychle, nechci se DUDA nijak zastávat, stejně tak jako se nechci zastávat nových majitelů Luční boudy, protože k tomuhle konkrétnímu případu nemám dost informací, ale rozhodně se mi nelíbí Tvoje reakce. Vypadá to jako kdybys při tom byl a navíc spolknul všechnu moudrost. Možná by neuškodilo trochu sebereflexe a tolerance vůči druhým.
 berny12:52:24 01.09.2004
odpovědět 
    Re: Krkonoše-Luční bouda
Maximální respekt vůči Tvé osobě (Vladkova vomotávka, výstupy v Ádru). Ale: S velkým prominutím - nezastávej se tu vola. Otázky byly položeny jasně: tj. za jakých podmínek byli Dudu a spol. z Luční vyhozeni. Ani jedna z nich nebyla zodpovězena. Když někdo hlasitě kvičí, mohl by sdělit proč. A když chce říct: Nepočítejte s nouzovým ubytováním na Luční boudě, vyhodili nás odtamtud, tak by mohl sdělit: Nepočítejte s nouzovým ubytováním na Luční boudě, vyhodili nás odtamtud. Ale ne: koukněte na ně, jsou to vydřiduši, nenechali nás přespat,i když to doposavád bylo možný. Je ňákej problém v tom, když se ptám na okolnosti?
Papouš00:25:42 02.09.2004
odpovědět 
     Re: Krkonoše-Luční bouda
a já respektuju aj to vyhákování hradní spáry na Holštejně, to bylo tenkrát taky na pěknou diskuzi:)
Pavel14:29:21 02.09.2004
odpovědět 
  Re: Krkonoše-Luční bouda
To si snad delas legraci? Co to je za dementni komunisticky napad. Chtit nekde bydlet zadarmo a jeste bejt nasranej, ze mu to nedovolili. Jestli ste meli nejakej vaznej problem, tak by snad nemel byt problem zaplatit 300. Jak by se ti libilo, kdyby k tobe domu prisla parta spinavejch smrdutejch socek a tvrdila, ze je v nouzi a ze u tebe budou bydlet?
Petr11:42:47 02.09.2004
odpovědět 
 Re: Krkonoše-Luční bouda
Nemíním sem dávat seznam obsahu našich batohů,ani komentovat proč jsme u sebe měli karošku či spacák(na více dní je to hold někdy třeba...nebo Papoušci to nepotřebují?)Nejsem spisovatel ale myslím že část čtenářů z mého příspěvku pochopila že mi šlo jen o to,nastínit stránku přístupu lidí.Přespání na Luční nebylo v plánu,ani cesta kolem...,tak nevím proč tu někdo mele o úmyslu.A zřejmě ten samý člověk nikdy nebyl v cizině kde to zatím ještě funguje vcelku dobře.Pokud by se jednalo o polplatek za nouzové přespání budiž,ale suma 300,- kč(byť se snídaní kterou člověk třeba ani nechce)za osobu se mi tak nejeví...a argument že Luční si potřebuje vydělat na provoz?S tím běžte k čertu,to pak můžou dát rovnou turitickou třídu za 1000,-Toť vše k dotazu na cenu "turistické třídy".Od začátku jsem jim fandil ve všem,ale kdyby jste vše sledovali podrobněji,tak zjistíte že se to docela mění,a moje zkušenost hold i změnila MŮJ (zdůrazňuji) názor na věc.
Dušan-DUDU12:12:46 01.09.2004
odpovědět 
  Re: Krkonoše-Luční bouda
jenom pro zajímavost - dostal se mi do ruky časák s realitama a v něm inzerát: luční bouda - prodej 16 luxusních bytů 32 - 144 m ve východním křídle budovy atd., no spolek altruistů to opravdu asi nebude, ale na druhou stranu - šel jsem takhle v 11 v noci náhodou kolem luční boudy...
mára12:25:05 01.09.2004
odpovědět 
 Re: Krkonoše-Luční bouda
pro PAPOUCHA !
...:O))) Nabyl jsem silného dojmu že jsi na horách byl naposledy s paní učitelkou na školním výletě...kdyby jsi aspon četl vše co je tu napsáno a ne jen svými slinty vytrhával věci z kontextu...Okud se do diskuze zapojují lidi jako Ty,tak to opravdu bude vždy o ho..ně.Hold starý lidi nepředěláš...a sTebou byla spousta práce asi u tak když zřejmě číst neumíš co je napsáno!Čus a užívej v klidu života a stáří...
Dušan-DUDU12:40:24 01.09.2004
odpovědět 
  Re: Krkonoše-Luční bouda
všichni sborem:
- každé bohatství bylo získáno nepoctivě!
- každému podle jeho potřeb!
- kdo nepracuje rukama ať nejí!
- co komu smí a nesmí vadit, to určujeme my!
- každý je povinen nechat v předsíni přespávat pocestné, přistupovat k nim vlídně a s milým úsměvem a vlídným slovem!

kde bydlíš, more, že bychom se na vejletě s papagájem stavili.... taky na bánhófu přiberem pár potřebnejch, přece bys je nevyhnal na mráz...
Lukas B.12:53:31 01.09.2004
odpovědět 
   Re: Krkonoše-Luční bouda
OPRAVDU SBOHEM
Tahle diskuze vlastně nemá cenu dokud jsou tu někteří "nadlidé" jako Papouch nebo Ty.
Ostaním přeji ať takových zkušeností mají co nejmíň až je někdo v nouzi kopne do prdele(tihle dva po tom zřejmě touží). A doufám že Vás s Papouchem nikde na špacíru nepotkám nedej bože Vás od někud tahat..i když bohužel při mé práci se s takovými pak tahat musím(žalostný pohled).
Čus bus.
Dušan-DUDU13:09:23 01.09.2004
odpovědět 
    Re: Krkonoše-Luční bouda
Tys vskutku archetypální pitomec, že jsem sprostý. Nezbývá mi mi než dodat s Lukasem B.:

kde bydlíš, more, že bychom se na vejletě s papagájem stavili.... taky na bánhófu přiberem pár potřebnejch, přece bys je nevyhnal na mráz...

+ přidávám jedno opepřené dudu do Tvých úst...

JESTŘÁB!
Papouš00:33:28 02.09.2004
odpovědět 
   Re: Krkonoše-Luční bouda
Opravdu Lukáši..jsi třída,chtěla bych Tě mít doma za manžela nebo Tě aspon denně potkávat na kopcích a ve skalách.Hraješ si na boha?...tím nikdy nebudeš!Hraješ si na všeuměla a všeználka?...to taky nikdy nebudeš!...hraješ si na člověka,...myslím,že tím už nejsi ani náhodou!
Petra13:34:13 01.09.2004
odpovědět 
    Re: Krkonoše-Luční bouda
Opravdu nechápu nad čím se tady pohoršujete, pokud někdo opraví tak velkou chatu jako Luční, tak přirozeně chce aby mu provoz vynášel. Ale o to zde nejde. Jestli jdu přechod Krkonoš na těžko, tak nepředpokládám, že budu spát na chatách. V tom případě tam ani nezacházím. A když mě překvapí náhlý zvrat počasí (jako nás letos při zimním přechodu Krkonoš), tak bych za přespání dal cokoliv, hlavně když nemusím stavět stan. A pokud na chatách spát budu tak musím počítat že za nocleh něco zaplatím. Ohánět se tím, že když Luční bouda byla na spadnutí, že se tam vždy dalo přespat je dost komické
kominik13:57:48 01.09.2004
odpovědět 
     Re: Krkonoše-Luční bouda
Luční bouda nebyla vždy na spadnutí.I v mém pokročilém věku si dobře pamatuji že se tam přečkání noci bez problému tolerovalo,samozřejmě mám na mysli vstupní halu.PRCEK
Prcek14:40:09 01.09.2004
odpovědět 
      Re: Krkonoše-Luční bouda
samozrejme to vim, take jsem ve vestibulu asi 3x spal, ale to uz byla chata zavrena a fungoval pouze bufet dole, kde nám nocleh povolili. bylo to super, nemuseli jsme stavet stan, ale to podle meho nazoru neni nouzove! nouzove je pokud jsem na hřebenovce na běžkách a náhle se změní počasí a už se nestihnu nebo kvůli počasí nemužu dostat dolů. v tomk vidím hlavní rozdíl.
kominik14:56:52 01.09.2004
odpovědět 
       Re: Krkonoše-Luční bouda
Já se zase nechci zastávat Duda,ale myslím že přesně tohle co Ty teď píšeš popisoval-náhlá změna počasí,cíl cesty uplně jinde a myslím že trasa původně ani kolem Luční?A dolu do Pece to taky je docela mazec v noci při mlze.A na Luční se opravdu spávalo při normálním provozu dole na lavicích nebo na zemi,ne jen při fugujícím bufetu.
Prcek15:14:18 01.09.2004
odpovědět 
        Re: Krkonoše-Luční bouda
Rád jsem poučen, za ještě normálního provozu jsem tam nespal. pokud to dříve bylo tolerováno a teď už není, je třeba se s tím vyrovnat a jak napsal někdo dole, buď si vzít 300, nebo sedět doma.
kominik15:32:08 01.09.2004
odpovědět 
         Re: Krkonoše-Luční bouda
Krásná odpověď-i tak se dá vycouvat z hloupostí co napřed z huby vypustíš aniž by sis přečetl o čem je vlastně řeč.Já v principu s Dudem souhlasím,a snad nejsem jediný kdo pochopil na co chtěl upozornit.
PS:
Jako by jsi v klidu napsal že se jednou budeme muset smířit se zákazem lezení třeba na Hrubici!Smířit budeme muset,to souhlas,ale jestli Tě to nechá klidným-pochybuji.
Vždy když něco je a pak to někdo mávnutím ruky zakáže tak to vyvolá ohlasy vesměs záporné.Tak přestaňte tak blbě moralizovat jako by jste byli brouci pytlíci co se jim tohle nikdy nestalo a stát ani nemůže,to je teda ubohé :o(
Kája16:07:35 01.09.2004
odpovědět 
          Re: Krkonoše-Luční bouda
Omlouvám se všem, že jsem nevědel, že se na luční Boudě dalo přespat i když byla v provozu. také s Dudem souhlasím, že pro nás turisty bylo lepší když spaní bylo zadarmo, ale asi se naše názory rozcházejí v tom, a to se budu opakovat, že když nekdo investuje svoje prostředky, tak chce aby se mu vraceli. pokud to předchozímu majiteli nevadilo vše bylo v pořádku, obě strany byli spokojeny. teď se situace změnila. Mě osobně nepřijde 300 tak hrozná cena.Nevím jaké jsou náklady, ale malé asi nebudou( povlečení, energie...). Celá věc má výhodu v tom, že na Luční Boudě se snad bude moc přespat i za 20 let, což by bez údržby asi možné nebylo.
kominik16:45:47 01.09.2004
odpovědět 
      Re: Krkonoše-Luční bouda
nemyslel jsem na spadnutí tak, že by padaly stropy. ale praskalo topení, hnily okna, ucpávaly se odpady, plíseň v každém koutě, rozvody elektriky v havarijním stavu - prostě to byl ten původní stav kasáren wermachtu, kde měli trénovat boj v arktickejch podmínkách. a pak to šedesát let žilo z podstaty...
Lukas B.15:17:38 01.09.2004
odpovědět 
       Re: Krkonoše-Luční bouda
Asi jsi trefil podstatu všeho osočování tady-totiž Tvé slovo NEMYSLEL JSEM TO TAK.Jak víš co měl přesně Duda na mysli?I když svůj názor a co měl na mysli docela obsáhle/ až moc/ popsal.
Prcek15:28:30 01.09.2004
odpovědět 
    Re: Krkonoše-Luční bouda
Nevím, proč se to tady zvrhlo v takovéhle osobní výpady. Jde přece jen o různé názory na to, jak by se měl chovat majitel horské chaty: podle Duda by měl ochotně nechávat pocestné přespávat ve své předsíni zadarmo, podle jiných si může určit cenu za kolik je nechá přespat na ubytovně a používat WC s drahou čističkou. Podle Duda je 300 za noc se snídaní tak přemrštěná cena, že o tom hovoří jako o kopnutí do prdele. Asi ještě nebyl ve Švýcarsku, kde tě v sezóně nenechají na horské chatě přespat bez polopenze a přijde to na víc než 50 šv. franků.
Zdenek14:05:34 01.09.2004
odpovědět 
    Re: Krkonoše-Luční bouda
jóóó! to je kotel! to jste horolezci? měli byste se stydět! chachachachá!

ale pokračujme, téma je bohaté. můžeme to vzít víc zeširoka: obecně je zde nastolena otázka, jestli platí, že si každý se svým majetkem může dělat co chce. já tvrdím, že ano (pokuď tím cochcáním neporušuje platné zákony). můžeme neochotného nemít rádi, můžeme ho nezdravit, můžeme u něj nenakupovat, ale to je tak asi všechno, co s tím můžeme dělat.
Lukas B.14:10:28 01.09.2004
odpovědět 
     Re: Krkonoše-Luční bouda
:o)..kdo nastolil otázku co si se svým majetkem můžeme dělat???Jedině Ty,a nikdo ani já jsem Ti nodpověděl že tomu tak není...to ani nebylo tématem diskuze,tam jsi to přetočil Ty.
Jestli nechá přespat nebo ne,je věc majitele v každém případě,to nikdo nepopřel.Jestli je to hodně nebo málo 300,- kč,to taky nebylo tématem debaty(srovnávat se Švýcarskem je dost dobrý :o)))...zřejmě jeden z těch co brečí proč u nás není v přepočtu na kč stejná průměrná měsíční mzda jako jinde).
Hmmm..jsme se dopracovali daleko.Ale každýmu podle gusta...až někde zaklepeš na dvěře a požádáš o natočení lahve vody z vodovodu,řeknou Ti jasněééé dej 50 euro nebo mazej...tak se jen usměj a řekni si-to jsou ale fajn lidi(je to přece jejich majetek,jejich právo,jejich krásný přístup)a pokud vodu potřebuješ a 50 euro nemáš,tak jsi magor,protože jsi s tím měl počítat přece.
Nehledě na to že jsem se od začátku nebavil(a i to napsal) o plánovaném nebo hromadném přespávání kdekoliv a o povinnosti majitele zařízení nechávat zdarma přespat nebo vegetovat...to zřejmě pomalejším uniklo.Ale jinak můžu ujistit a jen poněkolikáté zopakovat....dal jsem do placu pouze zkušenost,můj názor a plně respektuji právo majitelů na jejich majetek a nakládání s ním.
!Stačí?...doufám že normálním lidem můj příspěvek aspon v něčem pomůže.
To jsme to dopracovali!
Dušan-DUDU14:31:43 01.09.2004
odpovědět 
    Re: Krkonoše-Luční bouda
Opravdu nechápu nad čím se tady pohoršujete, pokud někdo opraví tak velkou chatu jako Luční, tak přirozeně chce aby mu provoz vynášel. Ale o to zde nejde. Jestli jdu přechod Krkonoš na těžko, tak nepředpokládám, že budu spát na chatách. V tom případě tam ani nezacházím. A když mě překvapí náhlý zvrat počasí (jako nás letos při zimním přechodu Krkonoš), tak bych za přespání dal cokoliv, hlavně když nemusím stavět stan. A pokud na chatách spát budu tak musím počítat že za nocleh něco zaplatím. Ohánět se tím, že když Luční bouda byla na spadnutí, že se tam vždy dalo přespat je dost komické
kominik14:26:40 01.09.2004
odpovědět 
 Re: Krkonoše-Luční bouda
Řeknu ti, že "obrázek jsem si udělal spíš o tobě a navrhuji oslovovat tě slečinko.
Petr J.14:19:46 01.09.2004
odpovědět 
  Re: Krkonoše-Luční bouda
oslovuj mi jak chceš, pokud je možnost zabránit ve vichrici minimálně roztrhání stanu anebo dát směšných 300 za nocleh v chatě, tak slečinky zvolí druhou možnost. a jak jsem videl v Alpách, tak za bouřky se do chat přesouvalo od stanů hodně slečinek a byli hodně rádi, že je někdo nechal přespat v jídelně na zemi. P.S.: rozhodně to nebylo zadarmo.
kominik14:42:07 01.09.2004
odpovědět 
   Re: Krkonoše-Luční bouda
připadá mi že tu každej melete o něčem uplně jiném a stáčíte původní příspěvek každý k obrazu svému.Ale jak je tu zvykem od stále stejných lidí,kritizovat,kritizovat,kritizovat.Hlavně s ničím nepřispět k lepšímu.Mě osobně Duda přispěl tím,že příště už na Luční nepůjdu spát umylsně což jsem často využíval,ale vemu si do kapsy navíc 300 očí.No nebo radši zůstanu doma pokud těch 300 očí navíc zrovna nemám...to bude nejlepší:o)))))) SE PROBUĎTE SAKRA! /Ferda/
Ferda14:53:20 01.09.2004
odpovědět 
    Re: Krkonoše-Luční bouda
Na luční boudě jsem nikdy nebyl, ale vsadím se že jít v noci domů po Cejlu nebo po Bratislavské, když člověku ujede šalina, je určitě životu mnohem nebezpečnější. Nebudu se ale kvůli tomu cpát do Grandhotelu, aby mě tam nechali zadara přespat, ikdyž tam maj suprovou halu s parádníma pohovkama :)
15:59:55 01.09.2004
odpovědět 
     Re: Krkonoše-Luční bouda
Ach jo-proč sem chodí magoři jako Ty
16:09:21 01.09.2004
odpovědět 
      Re: Krkonoše-Luční bouda
to víš, správní hoši se z Dudova příspěvku poučí a majitele Luční boudy proklejí, v magorech jako to vyvolává tuhle asociaci, no.
pavel16:14:00 01.09.2004
odpovědět 
       Re: Krkonoše-Luční bouda
Neustále již dva roky tady do mne kopou neznámí telepati proudem a snaží se mě paralyzovat či dohnat k infarktu (momentálně míří do srdeční krajiny). Olomouc v okruzích ulic Karafiátová 1, Komenského 9, Kosmonautů 29. Sousedé z Karafiátovy mne neustále udávají a i křivě! Radnice mi nechce povolit výměnu bytů. Dne 7. 1. 2003 mě v Olomouci u obchodního centra "Senimo" okradli! V pátek 10. 1. 2003 jsem na Karafiátově 1 v Olomouci omdlel! Vykradli mi 3x chatu. Mouši se na mě domluvily! Dne 27. 1. 2003, mne okradli na Wurmově 4 v Olomouci – obchod jménem Au..., o 500 Kč. Pokazily mi opět oba domovní zvonky. Dnes mi prokoply schránku a zavolali na mne policii, která mne napomenula za přílišné hlučení z balkónu a to ještě v době kolem 19.oo. Policie samozřejmě byla loajální s teroristy, myslely si totiž, že konají svou povinnost, při napomenutí mého hlučení s otevřeným balkónem! Ty policisty na mě zavolal páreček žijící na Karafiátově 1, se jménem jednoho slovenského umělce. Ještě ten den zástřel na nohy + ukájení hlasů. Při sepisování zástřel na týl, do ledvin a do hlavy. Neustále mi cuká pravé oko v pravém koutku. Škodná mi kazí přístup na síť! V jedné restauraci na ulici Kosmonautů v Olomouci (nejde však o restauraci v hotelu Sigma), mi namíchali do jídla sperma nějakého blba. Posmívají se mi, že jsem teplouš, homosexuál a nechtějí mi dát dívky o které stojím, ačkoli jsem heterosexuál! Některé servry mou zprávu mažou. 14. 3. 2003 mi pokazily emailovou poštu. Dne 15. 2. 2003 mi neznámí telepaté zlikvidovali vysavač! Kopou také do mého psa a do kočky, kterým se tvoří podkožní nádorky a bradavice! Dnes již vím, že mou setru srazily autem a mne srazily z kola hned 2x, o čemž jsem si myslel, že jde o náhodu. Prolévám se minerální vodou Magnésií, odvarem z meduňky, spím v alobalové krychli, pojídám hořčíkové tablety, ale to vše mou situaci pouze zmírňuje... P. S.: Prosím všechny, kteří se Zkopaným sympatizují, aby tuto zprávu šířily sítí!
Zkopaný18:22:55 01.09.2004
odpovědět 
        Re: Krkonoše-Luční bouda
Zdaleka nejhorší jsou ovšem filcky na Wurmově 7.
Papouš00:54:59 02.09.2004
odpovědět 
   Re: Krkonoše-Luční bouda
Jak jsem si pročítal, co tady od včera přibylo, chtěl jsem napsat, že mám dojem, že DUDU tady píše komentáře pod různými jmény. No a teď to vypadá, že by to mohla být realita. Nozbal jsem DUDU slečinkou a chytl se na to kominik, nebo kdo. Tak z hrušky dolů, DUDU!
Petr J.08:36:35 02.09.2004
odpovědět 
    Re: Krkonoše-Luční bouda
to máš z toho, že píšeš nejednoznačně. ostatně prase aby se vyznalo v tom stromečku kdo reaguje na co. zlatej předchozí systém chronologického řazení komentářů, kdy bylo v zájmu srozumitelnosti jaksi nutno do úvodu napsat kdo na co reaguje.
Lukas B.10:01:56 02.09.2004
odpovědět 
    Re: Krkonoše-Luční bouda
Kdyby jsi aspon měl ponětí co píšeš za hovadiny...do ted jsem žil v domění že jsi kominíka nazval slečinkou...asi jsi nechodil dál než na základku,co?Ale klidně tu slečinku beru i na sebe...každej nemůže být tak světovej drsoň a jednička jako Ty....to bych musel ještě hodně mlíka vypít a chleba sníst.A Tvým vyjádřením že někdo píše pod jiným jménem...hmmm,vyjádření hodné debila co tohle zřejmě běžně dělá .
Dušan-DUDU08:47:42 03.09.2004
odpovědět 
 Re: Krkonoše-Luční bouda
Naše famílie částečně je od Kérkonoš a teta ve Špindlmuhle ještě furt bydlí. Chalupy se prej kdysi na noc nezavíraly, ale taky tam nikdo nechodil do nich v noci dělat bordel a nekradl. Taky kde by se tam vzal! Občas jsi tam potkal Krakonoše, někdy na Mumlavě vílu, občas Anče s Kubou. Později, za mého dětství odlétlého, jsme tam už občas potkali i tůristu. To bylo radosti, to bylo objímání, že jsme v té pustině velehor potkali živou lidskou duši! Teta bydlí u Bílé lávky a tam večer jen vlcí a víly vyily. Teď jsou Kérkonoše fabrika na autdóraktivity. Horský chaty jsou dneska normální podnik, řídící se normálníma pravidlama. Je Ti to líto? Mně docela jo, ale co nadělám...
jan puš18:07:02 01.09.2004
odpovědět 
  Re: Krkonoše-Luční bouda
Ty Tvoje postesky nad starejma časama fakt žeru. Já vim: flanelka, svetr vlňák a šusťanda jsou zupa, první vrstva (dosaď libovolně dle aut(dór) sajd katalogu), druhá vrstva (dtto) i třetí vrtsta (dtto) Tě koušou nebo přehřejvaj. Ale když už máme ObříHory jako jednu velkou outdórovou laborku, tak bych očekával, že tam nastoupěj vopravdovský outdór aktivisti v outdór voblečcích, který se nelitujou ve dveřích první chajdy. Kde je Pavlíčkovské: Chaty vyhořely?
Papouš00:50:16 02.09.2004
odpovědět 
   Re: Krkonoše-Luční bouda
Jaká šusťákovka?! Co to meleš?! Tu pozdějc měla máma přímo s Paris, ale nosila ji jenom o svátcích! A pustý (relativně k dnešku) Krkonoše jsem jsem žral zase já. Luční jsme nepotřebovali, proč bych spal na boudě, když ze Špindlu je to hoďka a dolů půl, nebo tak nějak. Já pochopitelně bych nejraději, kdyby tam nebyla bouda ani jedna a silnice končila ve Wrchlabí (nebo v Hradci?). Co si myslím o lanovkách? No...
Luční byla dobrá, když jsme chodili na východ slunce na Sněžku z Wrchlabí, že jsme si tam v jejich pekárně (to bylo pozdějc) koupili čersvej rohlík.
jan puš07:19:36 02.09.2004
odpovědět 
    Re: Krkonoše-Luční bouda
Jo ty jejich rohlíky byly legendární, podobně jako borůvkový knedliky na Vejrovce.
Papouš11:41:30 02.09.2004
odpovědět 
     Re: Krkonoše-Luční bouda
co jsem slyšel od Velkého Metodika, tak doba vymknutá z kloubů šílí natolik, že zlí krňápi pokutují krkonošské hospody za nabídku borůvkových knedlí, argumentujíce zákazem sběru lesních plodů v národním parku, a tak z krajových specialit zůstává snad jen dvoračkovské kyselo, a jánevím, že by nakupovali šampiňóny z umělého odchovu?
Lukas B.11:47:56 02.09.2004
odpovědět 
      Re: Krkonoše-Luční bouda
Ještě se možná prodává pravá domácí kulajda z pytlíku. Mńam! :)))
jan puš13:16:30 02.09.2004
odpovědět 
   Re: Krkonoše-Luční bouda
Jo! Smyslem toho co jsem tam napsal nebylo plakat nad hrobem, ale říci, že dneska nejde v Kerkonoších vítat každého pocestného který se objeví a volat "pojďte pobejt." Prostě je nás moc a navíc různých. Nicméně odkrok od tématu: "chemické prostředky" k "morální zodpovědnost podniktele v cestovním ruchu" je zajímavý a jistě podnětný. Škoda jen, že zapadlo téma nadhozené tuším včera: "Úprava vápencových skal kyselinou chlorovodíkovou"!
jan puš09:16:22 02.09.2004
odpovědět 
   Re: Krkonoše-Luční bouda
Každej nemůže být superman jako Ty :o))) ve fajnovým oblečku
Micka08:50:31 03.09.2004
odpovědět 
 Re: Krkonoše-Luční bouda
Z cele teto velmi vtipne diskuze jsem nejak nepochopil co to znamena "nouzove prenocovat" v podani Dusana-DUDU. To jako v zime ve vichrici pri -30 C? Viditelnost do 5 metru, clovek omrzne jenom co vystrci nos ze dveri? Nebo snad uprostred leta, kdy jsem si spatne naplanoval vylet, nemam celovku, tak chci prespat zadara? Mohl by mi to nekdo zkuseny osvetlit? Jinak doporucuji zajet za Mirem na Terynu, ten veskere spani a vse okolo chaty osvetli dukladne - ale jen z hlediska jedne tatranske doliny.
Ten kdo o tom neco vi...18:26:55 01.09.2004
odpovědět 
  Re: Krkonoše-Luční bouda
Aááá,další brouk pytlík co všude byl a o všem něco ví.Docela dobré srovnání Luční a Teryna :o))).Mimochodem Mira je můj dost dobrej kamarád a několikrát jsme se již bavili o změnách lidí k horšímu,tedy těch co míří do hor.A to měl zřejmě Duda na mysli Ty co o tom něco víš :o))).Jsem kokl i zpět a jsi jeden z těch jen kritiků,nic pozitivního.Nebo se pletu???
Kája19:51:32 01.09.2004
odpovědět 
   Re: Krkonoše-Luční bouda
Kajikovi nekdo slapnul na kuri ocicko... vsude jsem nebyl, diky tomu jsem nemel moznost potkat ruzne Kajiky. O tom, jestli je Miro nejlepsi nebo nejhorsi chatar na Slovensko jsem nenapsal ani slovo, to at si kazdy zjisti sam. Ptal jsem se <br>co to znamena "nouzove prenocovat"</b>, protoze to <b>NEVIM</b>. Tak se laskave nauc cist.
Ten kdo o tom neco vi...07:36:44 02.09.2004
odpovědět 
    Re: Krkonoše-Luční bouda, lepší než magnesium
Jedem dál, borci! Kam se hrabe magnezium, tohle je téma (už proto, že málo kdo si je jist, jak to bylo a jaký aspekt situace se debatuje).
Lawodge08:15:23 02.09.2004
odpovědět 
     Re: Krkonoše-Luční bouda, lepší než magnesium
kdo k tomu nic nenapsal, at nezere !!!
dlouho jsem se tak dobre nepobavil, jednim slovem parada. dudu by mohl uz konecne sdelit podrobnosti, at vime jestli jsou majitele opravdu svine, kteri neposkytnou pomoc v nouzi, na coz je nemylim-li se dokonce paragraf, nebo proste zenou obejdy z kopce dolu ... btw. myslim, ze je cely srdceryvny pribeh umele vykontruovanaya zadny dudu ve skutecnosti neexistuje. jde o noveho majitele, ktery nechce, aby se mu kolem luxusni boudy potulovali obejdove s varicem a karimatkou a jeho klienti z prislusniku hornich deseti tisic mohli nerusene vychutnavat romantiku hor ...
vobejda15:25:52 02.09.2004
odpovědět 
    Re: Krkonoše-Luční bouda
Kája, Ferda, Kominik, DUDU, pak ještě nějaká ta holha, to všechno je jedna osoba.
outor08:44:26 02.09.2004
odpovědět 
     Re: Krkonoše-Luční bouda
minimálně já tě zklamu, já jsem samostatně do diskuse přispívající osoba. doufám, že je to patrné z toho, že mám s DUDEM trošku rozdílný názor na věc
kominik09:48:33 02.09.2004
odpovědět 
    Re: Krkonoše-Luční bouda
připojuji se k výzvě na objasnění pojmu "nouzové přespání" a sám bych se zdvořile otázal na Duduovo povolání... bych to sem netahal, ale v jednom z předchozích příspěvků vyslovil obavu, že by se při své práci mohl tahat s Papouchem a Lukášem B., a že to nebývá hezký pophled, tak by mě zajímala, co dělá. děkuji.
kreten11:13:45 02.09.2004
odpovědět 
     Re: Krkonoše-Luční bouda
Dělá u hasičů v Trutnově nebo v Hradci.
obvykle dobře informované zdroje12:03:35 02.09.2004
odpovědět 
     Re: Krkonoše-Luční bouda
Typuju, že je od četnictva. Rozhání demonstranty.
outor13:07:55 02.09.2004
odpovědět 
      Re: Krkonoše-Luční bouda
Koukám že se to zvrhlo v narážky pitpmců a supermanů.A nejsem žádnej Karel,Béda nebo něco jiného...to jsou zřejmě Vaše ubohé praktiky za které schováváte svoji pitomost( OUTOR a jemu podobní).Nevidím důvod proč bych měl na net dávat svoje zaměstnání či cokoliv...a už vůbec ne člověku s Přezdívkou KRET0N.Ta moc důvěryhodnosti nebudí,sám se ani nepodepíše jménem a po druhých by chtěl pomalu čísla bot? :o)))Klika co mě těší,dosti lidem moje informace pomohla a debatili jsme přes soukr.mejla,to mě těší.Některým pitomcům tady jen můžu popřát tři prdele špatných zkušeností(to je ale blbost,jim se nikdy přece nic špatnýho přihodit nemůže :o).Myslím že dost lidí jste odradili od toho,aby se s Vámi o špatné zkušenosti tady podělili,natlučte si hubu sami. ČIAO Dudu. :o)
Dušan-DUDU09:07:28 03.09.2004
odpovědět 
       Re: Krkonoše-Luční bouda
I u hasicu mohou delat kreteni - vivat Dudu!
kreton 209:16:27 03.09.2004
odpovědět 
        Re: Krkonoše-Luční bouda
Jestli jsi hasič tak opravdu u nich kreténi dělaj :o)...to již každý pochopil z Tvých příspěvků
Dušan-DUDU09:51:10 03.09.2004
odpovědět 
       Re: Krkonoše-Luční bouda
hele sekáči, brzdi. kretén je přezdívka jako každá jiná, například mě se líbí víc než dudu, ale to je úplně jedno.

a pokus se prosím odpovědět. nouzové přenocování je když:
a)bolí nožičky
b)prší
c)setmělo se a dostal jsem strach že se ztratím
d)padla mlha a mám strach že se ztratím
e)zpuchýřovalo se mi chodidlo a každej krok je utrpením
f)napil jsem se z potoka a s diagnázou horem-dolem nejsem schopen chůze
g)neopatrně jsem otevíral konzervu s paštikou a uřízl jsem si nohu
Lukas B.09:29:25 03.09.2004
odpovědět 
        Re: Krkonoše-Luční bouda
... DEJ DO PLACU CO JE PRO TEBE NOUZOVKA???? :O)
Dušan-DUDU09:53:02 03.09.2004
odpovědět 
        Re: Krkonoše-Luční bouda
... DEJ DO PLACU CO JE PRO TEBE NOUZOVKA???? :O)
Dušan-DUDU09:54:11 03.09.2004
odpovědět 
         Re: Krkonoše-Luční bouda
Desitky prispevku kvuli tomu, ze trutnovsky soptik a nadclovek nevysvetli obycejnemu kretonskemu plebsu (pres opakovanou zadost), co je to
"NOUZOVKA". Machyrek machyrkuje i na jinych webech - treba http://pandora.idnes.cz/part/2004/1/50188

A vsude narazi na stejny plebsaky, ktery nerozumej autum, lanovym technikam, vyjezdum hasicu - http://www.izds.cz/index.php?act=view&par=14

"Soptikum tem je tu hej, ti v Krkonosich nezabloudej"
kreton 210:49:37 03.09.2004
odpovědět 
          Re: Krkonoše-Luční bouda
šikula jsi na hledání,ale přesně pro lidi jako ty semka normálně nepřispívám.Přečetl jsem si tu debatu a nepřipadne mi na ní nic špatné,naopak. Pokud mají což nevím to auto oni jako státní a ne dobrovolní hasiči co ho chtěli,jiné takové auto není v čr,tak o tom asi opravdu musí vědět víc.Navíc se tam o nic nepřou,spíš mi připadlo že se znají.To se to ale vytrhávají věcí z kontextu,co?
Kája12:32:45 03.09.2004
odpovědět 
       Re: Krkonoše-Luční bouda
Problém je v tom, že ty ses s náma o žádnou špatnou zkušenost nepodělil. Z tvýho prvního příspěvku jsme se dozvěděli, že tě nenechali přespat zadarmo v hale, kdes na to byl vždycky zvyklej. Proto to jsou přivandrovalci chtivý jen zisku. Pak z tebe vylezlo, že ti nabídli přenocování za 300 se snídaní, což ty interpretuješ jako že tě v nouzi kopli do prdele. Ale tu nouzi jsi nevysvětlil, a podle všeho jsi nakonec do tý svý šrajtofle šáhnul a se skřípěním zubů za ubytování zaplatil. Taky píšeš, že v cizině to zatím ještě funguje vcelku dobře. Mohl bys tohle upřesnit? Myslím, že by to zajímalo víc lidí (i "nadlidí", jak označuješ ty, co tě dostatečně nelitují). Na kterých chatách mají předsíně, kde se spí zadara?
Zdenek10:20:48 03.09.2004
odpovědět 
        Re: Krkonoše-Luční bouda
minulý víkend jsem tam chtěl přečkat noc jen v sedě na lavici v celou noc otevřeném vestibulu.Mám si jít sednout ven!Osobní zkušenost a velice dorbá zkušenost.Kecáte tu o něčem o čem vůbec nevíte.ČUS
Pepito10:31:24 03.09.2004
odpovědět 
         Re: Krkonoše-Luční bouda
nikdy jsem tam nebyl, ale mam ten pocit, ze to asi neni cekarna .... jo, bez ven, pripadne si pro tyto "aktivity" vyber nejakou autobusovou zastavku ... nebo jestli tam chces stravit noc, tak respektuj podminky majitele, tzn. kdyz ma volne postele a poskytuje nocleh, tak si zaplat postel, chapes?
Martin11:07:59 03.09.2004
odpovědět 
          Re: Krkonoše-Luční bouda
takoví jsou nejlepší,nikdy tam nebyli a dělaj mahry.Hele,nemáš náhodou doma hajzl na chodbě? .o)))
Pepito12:23:55 03.09.2004
odpovědět 
           Re: Krkonoše-Luční bouda
ty vole - mam :-)
kurva sikmooka13:15:01 03.09.2004
odpovědět 
        Re: Krkonoše-Luční bouda
Tak já se také přidám, co se dá dělat, už to nemohu vydržet. Po sestupu z Glokneru jsem byl už unavený a mou drahou bolely plosky nohou. Protože venku foukalo a bylo drsných cca pět nad nulou, rozhodli jsme se, že bude lepší se dospat v chatě do rána, než venku vyhřívat spacák ve vlhkém žáďráku (to jsme vlastně ani rálně nezvažovali). V předsíni nevisela cedule "tady si lehněte" a my vyklopili členských 9 E za přespání, možná že jsme padli za oběť vydřiduchům z DAV, kteří Studellhute provozují.

Jiná věc by byla, kdyby venku byla vánice, mráz, vítr a bouře a my přišli (například po pádu batohu) o peníze, nebo je prostě neměli. V takovém případě by samozřejmě bylo neposkytnutí pomoci na paragraf, asi i v Rakousku (do cizích zákonů nedělám).

A já pořád nechápu, ke které siutaci měla ta Luční blíže. A nebuďte na mě vulgární, dva roky jsem byl exekutorem finačního úřadu, takže mám určitou odolnost a je to zbytečné plýtvání údery do klávesnice.
Lawodge10:38:40 03.09.2004
odpovědět 
         Re: Krkonoše-Luční bouda
Kdo ale v tu chvíli posoudí objevtivní riziko a nechá dotyčného bez peněz přečkat noc?Pro jednoho riziko žádné,pro druhého malé pro třetího třeba obrovské.Jeden jde dál,dojde,druhý jde dál,zlomí si nohu,třetí jde dál a nedojde a přitom všichni za stejných podmínek.Diskuze je ale zase o kus jinde,ne?
Pepito10:58:15 03.09.2004
odpovědět 
          Re: Krkonoše-Luční bouda
a) v podobné situaci nejprve posoudi riziko ten, kdo uvažuje jestli o pomoc pozadat, nebo to vyřešit jinak (například kdybych u té Studelhute nemel prachy, tak jsem se zrejme rozhodnul spat venku).

b) dale ten, kdo je o pomoc pozadan, nebo se u nejake situace nachomitne. Samozrejme, je to subjektivni. Ale to je posouzeni kazde situace na krizovatce, napriklad.

c) pokud to dojde az tak daleko, tak organy cine v trestnim rizeni, soudy nebo oboji (a s tim i znalci). I tady jde o subjektivni posuzovani, byt osobami s urcitym opravnenim, ale v praxi jde o posuzovani podle stejnych norem, jako v bode b), i kdyz s jinymi znalostmi, atd..

d) je-li pomoc odeprena a riziko je z nejakeho duvodu vyssi, nez se jevilo (nemoc nekoho z ucastniku, vnitrni zraneni, psychicke zhrouceni, atd.), jde se (vim, ze ne vzdy tak snadno) obratit na horskou, zachranku ci jinou cast integrovaneho zachraneho systemu. Myslim, ze zadosti o kontaktovani takove instituce by na kazde horske chate vyhoveli (snad).

JA TIM NECHCI RICI, ZE OBSLUHA LUCNI KONALA SPRAVNE, PROTOZE PORAD NEVIM, CO SE TAM DELO. JE TO JEN REAKCE NA PREDCHAZEJICI PRISPEVEK.

Diskuse je nekde jinde, ale je to spatne? Myslim, ze na debatu o tom, ze nevime, co se vlastne stalo, uz to bylo dost dlouhe.

ps: omlouvam se za absenci hacku, tecek, carek, prave jsem psal mail do ciziny, kde by z toho byl rozsypany caj a nejak mi to zustalo.
Lawodge11:26:18 03.09.2004
odpovědět 
          Re: Krkonoše-Luční bouda
no to riziko musí posoudit samozřejmě ten dotyčný, co tam chce přespat. A pokud ho vyhodnotí jako vysoké a přitom neobjětuje na záchranu svého života ani tři kiliska (za což by se zřejmě ještě ráno nabaštil)???
kretén No. 111:35:52 03.09.2004
odpovědět 
          Re: Krkonoše-Luční bouda
a) v podobné situaci nejprve posoudi riziko ten, kdo uvažuje jestli o pomoc pozadat, nebo to vyřešit jinak (například kdybych u té Studelhute nemel prachy, tak jsem se zrejme rozhodnul spat venku).

b) dale ten, kdo je o pomoc pozadan, nebo se u nejake situace nachomitne. Samozrejme, je to subjektivni. Ale to je posouzeni kazde situace na krizovatce, napriklad.

c) pokud to dojde az tak daleko, tak organy cine v trestnim rizeni, soudy nebo oboji (a s tim i znalci). I tady jde o subjektivni posuzovani, byt osobami s urcitym opravnenim, ale v praxi jde o posuzovani podle stejnych norem, jako v bode b), i kdyz s jinymi znalostmi, atd..

d) je-li pomoc odeprena a riziko je z nejakeho duvodu vyssi, nez se jevilo (nemoc nekoho z ucastniku, vnitrni zraneni, psychicke zhrouceni, atd.), jde se (vim, ze ne vzdy tak snadno) obratit na horskou, zachranku ci jinou cast integrovaneho zachraneho systemu. Myslim, ze zadosti o kontaktovani takove instituce by na kazde horske chate vyhoveli (snad).

JA TIM NECHCI RICI, ZE OBSLUHA LUCNI KONALA SPRAVNE, PROTOZE PORAD NEVIM, CO SE TAM DELO. JE TO JEN REAKCE NA PREDCHAZEJICI PRISPEVEK.

Diskuse je nekde jinde, ale je to spatne? Myslim, ze na debatu o tom, ze nevime, co se vlastne stalo, uz to bylo dost dlouhe.

ps: omlouvam se za absenci hacku, tecek, carek, prave jsem psal mail do ciziny, kde by z toho byl rozsypany caj a nejak mi to zustalo.
Lawodge11:40:21 03.09.2004
odpovědět 
          Re: Krkonoše-Luční bouda
Uf až mě mrazí z toho že je moje přezdívka podobná,ale musím se přidat.DUDU ty jsi si opravdu naběhl a řešíš svoje au au.
Jediné pozitivum že jsi rozpoutal debatu která není o maglajzu :o))Nemám podrobnosti,ale pamatuj že jestli vejdeš do chaty měl bys respektovat chataře a nebo daná pravidla at je to kdekoli.
Věci nikdy nebudou donekonečna zaběhnuté v jedněch kolejich.Příště si vem teplé spodní prádlo at tolik neutráciš :o))
didi11:41:18 03.09.2004
odpovědět 
           Re: Krkonoše-Luční bouda
křivdíš mu,docela obsáhle tohle vše již výše napsal-no ale číst tak dlouhou debatu se každému nechce,hlavně že přispěje :o))))
Kája12:08:11 03.09.2004
odpovědět 
          Re: Krkonoše-Luční bouda
no to riziko musí posoudit samozřejmě ten dotyčný, co tam chce přespat. A pokud ho vyhodnotí jako vysoké a přitom neobjětuje na záchranu svého života ani tři kiliska (za což by se zřejmě ještě ráno nabaštil)???
kretén No. 112:04:08 03.09.2004
odpovědět 
       Re: Krkonoše-Luční bouda
Hele, kdokoli kdo umí zacházet s vyhledávačem a zajímá ho to, si dokáže na webu najít nejen kde děláš, ale i tvé jméno, adresu, telefon a fotku. Aneb "když to na webu nechceš, tak to tam nepiš".

A nediv se reakcím, nejdřív někoho veřejně osočíš na nevímkolika stránkách, aby si to každý přečetl. Ale když se lidé dožadují natolik podrobných informací, aby si mohli udělat vlastní úsudek, odpovídáš jak tajemný hrad v Karpatech a hádáš se.

Nakonec by asi nebylo od věci, aby někdo napsal na info@lucnibouda.cz a požádal o vyjádření i druhou stranu.
jk11:26:47 03.09.2004
odpovědět 
        Re: Krkonoše-Luční bouda
Já se na nikoho nečertil že si něco o mne zjištuje...pokud bych tomu chtěl zamezit,tak opravdu nenapíšu ani zde podpis!A pkud si někdo projde sled příspěvků...tak kdo koho začal v téhle diskuzi osočovat?Kdo je ten s patentem na rozum který udává všeobecně co je krize a co ne a pak tak vyšívá do lidí?(nemám na mysli zrovna mě :o),já snesu opravdu hodně.A kdo začne vyšívat..musí zákonitě počítat s reakcí.Myslíš že jsem vyšíval do někoho tím jak jsem řekl že se někdo zařadil do "řady přivandrovalců jak si spousta lidí myslí"?Pokud tedy umí s vyhledávačem na netu trošku dělat,tak si lehce najde kde toto přirovnání pramení a co vzniká za problémy s Luční(jak se tu někdo snažil převést debatu).Tak není nic špatné pokud výraz někoho zasvěceného použiji a bohužel nejsem spisovatel abych dodal slovo "cituji".Taky tu někdo psal něco jako já to ale myslel jinak nebo něco podobně.Kdo co vlastně myslí tak či tak?Myslím že jsem i dal srozumitelně najevo-pokud někdo čte pozorně-že fandím rozvoji Luční boudy a jsem rád že se nerozpadá nadále.A je divný že jedni a ti samí lidé v diskuzích na jiná témata stále jen kritizují jak tu již někdo poznamenal.A je divné,že spousta lidí pochopila co mým příspěvkem chtěl básník říct.
A vyjádření z Luční boudy? Kdybych ho již neměl tak odpočátku držím hubu a krok a nebudu svoji blbost a chyby rozmazávat nesmyslně na netu!(pár známých co mi napsali osobně ho koneckonců již mají a obrázek si udělali sami)A proč tohle vše nezveřejním???Musel bych být blázen když se podívám na příspěvky některých zde,to by se opravdu zvrtlo uplně někam jinam jak už snaha byla a je.Vysvětlovat někomu kdo to ani nechce pochopit nějaké právní aspekty a funkci integrovaného záchranného systému?Vždyt spousta lidí ani neví co to je a že vůbec něco takového exituje.Nebo si někdo myslí že vyrypováním do lidí v diskuzi něco změní?Myslím že to nikomu stovku na platě nepřidá a žíly nepřetrhne,jde spíš o to se podělit o poznatek.A pokud ten poznatek pomůže v dobrém byt jednomu,tak nebyl zbytečný.A schovávat nevhodné chování lidí za zákony a paragrafy...napsal bych že typicky české(hlavně teď všíchni rozčíleně napište že jste taky češi a že ......).
Pokud se tedy někoho dotklo že jsem dal k dobru svůj názor a svoji zkušenost,nedejbože mu to změnilo zásadním způsobem život...TAK SE OMLOUVÁM...příště si každý poznatek raději nechám pro sebe(třeba budu spokojenější že vím něco víc.
Mějte se a smějte se...život je krááásný než aby jste si ho přece nechali kazit nějakým magorem Dudem.
THE END :o)
Dušan-DUDU12:04:20 03.09.2004
odpovědět 
         Re: Krkonoše-Luční bouda
Dudu, ty sis asi spletl diskusi, ne? Co to meleš o integrovaným záchranným systému a zákonech a paragrafech? Jedna věc je užitečná informace o tom, že se na Luční v hale nedá přespávat zadara, a druhá věc, že ty z toho vyvozuješ závěry o mravním profilu majitelů nebo zaměstnanců Luční. Od začátku tady vystupuješ stylem, že ty o tom víš víc než jsi ostatním ochotnej říct, ale protože jsme všichni lidi, tak ti máme věřit. Pak podle tvý logiky ty, který chtějí vědět i to, co jsi se rozhodl zamlčet, označuješ za nelidi, který do tebe vyšívají, kritizují a vyrypují. Byl jsi to ty, kdo první začal s osobním napadáním ostatních.
Zdenek12:52:49 03.09.2004
odpovědět 
         Re: Krkonoše-Luční bouda
doodoodooo de daadaadaa that is all what I say to you....
kanárouš14:34:49 03.09.2004
odpovědět 
        Re: Krkonoše-Luční bouda
přečti si Papouše a asi pochopíš co sem chodí za lidi a proč zřejmě Duda nic nechce rozebírat podrobněji.Já jeho názor i vyjádření z Luční dostal a je mi jasný kde by skončilo dostat ho blbeček jako Papouš.
Kája12:39:48 03.09.2004
odpovědět 
         Re: Krkonoše-Luční bouda
chlapečku, stavíš-li to tak, že jako nám to nepovíte nic konkrétního a chcete po nás, abychom vám věřili, potom věz, že méně důvěryhodnými můžete být jen ztěží. jak jsi jistě zjistil, můj mejl je tady, a jestli mi chceš poslat tu nehoráznost, tak s chutí do toho. uznám-li za užitečné, tak tak to sem zkopíruju.
Lukas B.12:46:47 03.09.2004
odpovědět 
          Re: Krkonoše-Luční bouda
Jetli TY uznáš za vhodné?Z jaké pozice? :o)
Kája12:58:34 03.09.2004
odpovědět 
          Re: Krkonoše-Luční bouda
A on někdo tady tvrdí že chce aby mu všichni bezpodmínečně věřili?Padl tu jen někoho názor tak snad má každej sviji hlavu na krku,nebo ne?
Kája13:00:33 03.09.2004
odpovědět 
     Túdú, jede Dúdú
Tady je můj milášek! Mr. Dudešek! (jako obvykle bez mezer)

http://www.stranypotapecske.cz/ index2.htm?soubor=kontakty/ lididet.asp&Nazev=Dude%9Aek+Du%9Aan

Že ses, čéče, nezabalil do neoprénu a neodplul od Luční po Labi do údolí :-) Nojo, spasitel všeho světa vykupitel. Už slyšim: "Takovejch volů jako Papouš sem už tahal z průseru milion." Neuděláš nic, lidi proti jejich vůli zachraňovat nemůžeš. Teda leda jen jako Kája Kopfrkinglů ze Spalovače mrtvol: "Spasím vás všechny!"
Papouš12:27:57 03.09.2004
odpovědět 
      Re: Túdú, jede Dúdú
VĚTŠÍ KOPYTO VYLÍZANÝ NE JE PAPOUŠ TU SNAD NIKDY NEBYL!!!
Kája12:34:15 03.09.2004
odpovědět 
      Re: Túdú, jede Dúdú
on se aspon nestydí vystopit veřejně...blbečku :o)
xxx12:36:53 03.09.2004
odpovědět 
      Re: Túdú, jede Dúdú
PÁNOVÉ BRZDĚTE S TOU UBOHOSTÍ...JSEŠ VŮBEC NORMÁLNÍ?
12:41:42 03.09.2004
odpovědět 
      Re: Túdú, jede Dúdú
Vždyť říkám že jsou tu ubožáci :o)))se vůbec divím že Vám bez naštvání odpovídal.Petra
Petra12:47:03 03.09.2004
odpovědět 
       Re: Túdú, jede Dúdú
Sem myslel, chlapi, že ste větší odstředivky! Když teda jako HO Excentric Turnov, domácího to oddílu Dudua, Jeana Renna a možná i dalších korespondentů. Sorry, že to připomínám, ale našel jsem to na Vaší sajtně (http://www.ckklic.cz/excentric/index.htm):

"Kdybyste náhodou nevěděli, kdo je excentric, tak se koukněte do slovníku cizích slov:
1) Výstřední člověk, vybočující z průměru
2) klaun, který provádí excentriku, tj. komickou akrobacii s použitím groteskních tanečních prvků

Pápá Lalá

Papouš13:01:55 03.09.2004
odpovědět 
        Re: Túdú, jede Dúdú
Filipe,myslím že to mají na webu jasně napsaný co je to excentric,tak co je na tom špatně že to tak zdůrazňuješ???Nebo na špagátě někdy neděláš komické pohyby?Možná i v běžném životě? :o)
Kája13:06:39 03.09.2004
odpovědět 
         Re: Túdú, jede Dúdú
No, já jsem excentrik trupem i duchy. A představ si, že mě úplně zaskočilo, že někdo, kdo se sdružuje v klubu s názvem Excentric, vůbec žádnej výstředník neni! To mě úplně šokovalo! A ještě teď z toho mám šok! To je jako, kdyby se někdo vydával za hasiče a byl ve skutečnosti pyroman! Já si dokážu představit excentika, kterej po vyhazovu z Luční vykřikne na chatára: "Ty si snad myslíš, že tady ta pastouška je středem světa. Ale já su excentrik, a proto se nyní odsud vzdaluji třetí kosmickou rychlostí." Ale náš milý pyroakvanaut místo toho žádá slevu zadara :-) P.S. Lavočkin už ale vyhlásil konec utkání, takže další povídání už je po mailu, jo baby?
Papouš13:41:59 03.09.2004
odpovědět 
          Re: Túdú, jede Dúdú
Z čeho soudíš že on není výstředník a ty jo,tělem a duší?To musíš mít sakra sebevědomí,to je až nezdravé,ne?Jo,a u Luční je Labe?
Kája13:54:53 03.09.2004
odpovědět 
           Re: Túdú, jede Dúdú
PAPOUS RULEZ!

Nema Papous fanklub? Pridal bych se
Ten kdo o tom nikdy nic nevedel14:18:58 03.09.2004
odpovědět 
           Re: Túdú, jede Dúdú
Labe u Luční je zřejmě Bílé. Teda aspoň mi to řek chlap v recepci na Luční. Za nepřesnost s Labetem se samozřejmě omlouvám
Papouš14:45:57 03.09.2004
odpovědět 
       Re: Túdú, jede Dúdú
Petro, ty jsi ta Dudeškova roštěnka, co s ním musela do nehostinné noci?
outor14:27:30 03.09.2004
odpovědět 
      Re: Túdú, jede Dúdú
Každý řekl, co chtěl, jak to bylo nevíme, vyjádření z Luční neznáme, názory jsme si řekli.
Kdo je debil, kdo mlží, atd. a jaký je morální profil majitelů Luční si každý musí dát dohromady sám a ne každý zaujme stejné stanovisko.

NAVRHUJI POJĎME TO SKONČIT (Dudu už to navrhoval výše), DEBATA JE ZJEVNĚ NEDŮSTOJNÁ.
Lawodge13:03:42 03.09.2004
odpovědět 
       Re: Túdú, jede Dúdú
Nechápal jsem že může být mezi lezci člověk co okrade kamaráda ale podle toho co čtu je mi to jasné že bohužel i tací jsou mezi námi. Letos na Čtyřech palicích mi vybrali bágl s matrošem.Na tuty to byl hajzl co lezl kousek vedle a pak nás sledoval jak to dáváme.Nesrší nadávkami tady zrovna to hovado co to bylo?Nejspíš nejsem dalece pravdy když tak sleduji rozpravu!Kdyby se ten hajzl chtěl ná mých presách zjebat dolů a utrhnout si kule!!!
uáááá :o(13:35:05 03.09.2004
odpovědět 
       Re: Túdú, jede Dúdú
Nefunguje ještě ta soutěž o nejlepší článek na lezci? Že by se tahle debata naformátovala a každý zůčastněný vyhrál svých 16 cm lana? :))
I když to by Dudu totiž Kája totiž Petra totiž Pepito totiž uááá na tom byl asi nejlíp. Je zajímavý, jak jsou některý interpunkční anomálie nakažlivý, jeden by skoro přemejšlel o zamoření, epidemii ba pandemii. Chtělo by to nějakého zkušeného záchranáře, který by nás z toho vytáh. Ovšem nesměl by používat tři vykřičníky za sebou, bo to není anomálie, ale diagnóza. :))
Mimochodem neměl přesně stejnou nemoc jeden superlezec, tuším Martin, co ho nikdy nikdo neviděl lézt, jen skromně trůnil na prvních místech na 8a?
A hlasuji za nepřerušování diskuse, bo přes (a nebo právě pro) veškerou pokleslost je to veselé :))
Kešu14:56:53 03.09.2004
odpovědět 
        Re: Túdú, jede Dúdú
Další magor,oříšek pro Papouška,Lukáše i Duda nevyjímaje
15:22:46 03.09.2004
odpovědět 
        Re: Túdú, jede Dúdú
mimo mísu oříšku-vykřičníky používá průměrně myslící jedinec buď jeden,nebo tři i když se občas vyjímky najdou:)
15:26:14 03.09.2004
odpovědět 
        16 cm...
No nevim. Se mnou uz to bude jen po 15 cm. A na tom uzel neudelas, rozhodne ne takovej, ze kteryho by okoukalo doporucenych 10 cm na kazdou stranu. :)))
J.15:28:44 03.09.2004
odpovědět 
        Re: Túdú, jede Dúdú
Pěknej rozbůrek. Kouk jsem na to a vopravdu: čárky oddělující věty nikdo z vyjmenovaných nepoužívá....
Papouš15:30:31 03.09.2004
odpovědět 
         Re: Túdú, jede Dúdú
Tak jsem tady jeden den nebyl a moc se to zde nevyjasnilo. Jenom další narážky a osočování. To věci asi moc nepomůže, jediné co jsem se dozvěděl je, že na Luční Boudě se už nesmí nocovat ve vestibulu. To je vše. Prosím tedy DUŠANA-DUDU a připojuji se k ostatním ( DIDI, ZDENEK. KRETEN, VOBEJDA, TEN CO O TOM NĚCO VÍ…) aby se nám to pokusil ještě jednou vysvětlit. Z předcházejících příspěvků to opravdu není moc zřejmé. Jak moc nouzové přenocování to bylo?
Nevím jestli nedošlo k nějakému podcenění když jsou to „jenom“ Krkonoše, tím pádem jste nestihli včas sestoupit dolů ( vzhledem k tomu, že si z Trutnova a Krkonoše asi znáš, tak předpokládám že asi ne), pak mi napadá že jste s tím přenocováním počítali (pro to hovoří i ten čas, končit túru v 11 v noci mi moc normální nepřijde), další možnost, že byl někdo zraněný (pokud vás vyhodili, tak pak na to jsou asi skutečně paragrafy jak psal VOBEJDA), pokud to zde neobjasníš, tak to vše co zde bylo napsáno jsou pouze spekulace.
P.S.: dal jsem svůj příspěvek až dolů, zdejší stromeček není nejpřehlednější
Díky za odpověď
kominik16:43:37 03.09.2004
odpovědět 
          Re: Túdú, jede Dúdú
Já myslím, že kvality aburdního dramatu to má už teďka. Nic není jasné. Ani osoby, ani fakta. Tématem je jakási neurčité událost, o které postavy buď nic neví, nebo nechtějí říci. Děj se opakuje v kruhu, "téma" se neobjasňuje, hlavní postavy si vyměňují jen stále hrubší urážky. Občas nějaká vedlejší postava vystoupí a zopakuje "téma" diskuse, nebo naopak přispěje dadaistickou vložkou.

Připojuji se k výzvě - ano, pánové, ještě jednou!
18:07:10 03.09.2004
odpovědět 
          Re: Túdú, jede Dúdú
Já si taky myslím, že bys mohl tu svoji původní informaci upřesnit alespoň o datum zmiňovaného konfliktu. Mám tušení, že se s námi ostatními asi nechceš podělit o rozuzlení nemilé patálie. Já teda typuju, že jste tehdy se slečnou nakonec skončili v kanafasu u přivandrovalců. Na romantickou procházku do Pece asi bylo už fakt pozdě, není-liž pravda? howgh, tedy pardoon jestřáb (jak se říká v podkérkonošském Trautenau)
petr
gogo18:35:00 03.09.2004
odpovědět 
           Re: Túdú, jede Dúdú
Aha tak možná jsem mimo mísu já. Jde a dadaistickou performanci. A přitom to je tak jednoduché DúDú je prostě DADA. Thats all folk :o)
gogo18:39:47 03.09.2004
odpovědět 
            Re: Túdú, jede Dúdú
To je asi absurdní drama střihnutý Kubátovou a večerníčkem o Trautenberkovi. Trautenberk (František Oldřich Kinský) a jeho nohsledi (Papouš, Lukas B., Zdenek a další) bojují s proletariátem (Anče, Kuba, Hajnej, sojka bobzačka, Dudu, Kája aj.) a pohádkovými postavami (Krakonoš, Lavočkin aj.).
Papouš18:49:22 03.09.2004
odpovědět 
             Dobrou noc!
Teď ještě hlas nárumělce Zá-horskýho, který by to všechno zhodnotil, morální poučení vyvodil. Ale tan tu není, a tak raději rovnou. "Dobrou noc děti" "A ať se vám něco pěkného v postýlkách zdá!" Už běžím příkladem!
jan puš21:52:27 03.09.2004
odpovědět 
              Poděkování
Chtěl bych tímto poděkovat Dušanovi Dudu Dudeškovi za informaci, že se dá na Luční přespat za 300 na noc. Proč nám to neřekl rovnou ve svém prvním příspěvku?(To byla řečnická otázka, na kterou nevyžaduju odpověď.)
Zdenek18:47:25 04.09.2004
odpovědět 
               Re: ??
Tedy čtu tuhle diskuzi asi půl hodiny a nevěřím vlastním očím,jak se řeč postupně stáčí.
Dovolte prosím zrnko vlastní zkušenosti,
kousek od Luční je památník lidí,kteří už se z hor nevrátí.Otevřená boudička s pěknou stříškou postavená jakoby náhodou vhodně vzhledem ke směru převládajících větrů.Jako nouzovka poměrně luxusní záležitost:))
Janae20:08:04 04.09.2004
odpovědět 
                Re: ??
Památník obětem hor již dlouho není otevřen,vstup chrání železná mříž!
Pepito07:28:30 06.09.2004
odpovědět 

Reklama:
 Foto dne:

Padani dnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (174571)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Alter Weg II Bielatal
Alter Weg Variante III Bielatal
Alter Weg II Bielatal
Zemská Díže 6C Viklany
Zemská Tíže 6B+ Viklany
Nově komentované:
Diplodokus 5B Viklany
Rafinovaný Cukrík 6B Viklany
Strýko Vojto 9- Porúbka
Kulantní Řešení Xa Drábské Světničky
Kulantní Řešení Xa Drábské Světničky

 Nově v diskusi:
Re: Požádejte o naléhavou půjčku ještě dnes. | Požádejte o naléhavou půjčku ještě dnes. | Re: NABÍZÍM VŠECHNY TYPY PŮJČEK | Re: Lezení v lokalitě Prosečnice-Lom Doubí | Re: Lezení v lokalitě Prosečnice-Lom Doubí | Lezení v lokalitě Prosečnice-Lom Doubí | anketu vytvářel hotentot? | Re: Training protokol 7b - 8a | Re: Ztráta klíčů | Re: Ztráta klíčů |

 Nové komentáře:
Re: 500 stran | Re: Obsah? | Re: 500 stran | 500 stran | Re: Obsah? | Re: Obsah? | Re: Obsah? | Re: Obsah? | Obsah? | Re: Vstupne pro seniory? |

 Kde to vře:
Komentované návrhy usnesení pro Valnou hromadu ČHS (96)
Adam Ondra a Ela Adamovská k přípravě na olympijskou kvalifikaci (43)
Boulder Na pláni (31)
Lezení na 2 významých stěnách v Srbsku u Berouna zřejmě skončí (22)
Foto: Karabinou propíchnutá dlaň ruky lezce při pádu (17)
Valná hromada ČHS 2024 (13)
Vyšel průvodce Adršpach I. (10)
ZykyCup (9)
Nová dětská kniha o světové top lezkyni Janje Garnbret (9)
Film Adama Ondry o Bon Voyage 9a po vlastním jištění (E12) (8)

 Nově v inzerci:
Osprey Variant 37 + 10 | Rokytnice/J. St-Pá | Bor bouldering průvodce | Lezečky OCÚN JETT LU, vel. 38 | Ahoj | Statická a dynamická lana | parťačku na skály | Arcteryx GTX-proshell | Arco, Val di mello-Versante sud | Boty scarpa |

 Anketa:
Jaký je váš názor na dodržování lezeckých pravidel?
 Plně je respektuji 
 550 
 Většinou respektuji, záleží na konkrétní situaci 
 560 
 Mám s tím problém, ale občas ano 
 598 
 Nezajímá mě to, lezu podle svého. 
 538 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.