LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Když nevíš kudy dál, tak namáguj.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Vyšel průvodce Adršpach I.
Nová dětská kniha o světové top lezkyni Janje Garnbret
Pískaři jsou zpět!

Závody
SP Salt Lake City (03.05)
Olympijská kvalifikace Šanghaj (16.05)
ČP obtížnost Praha (18.05)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12481
3.Trojan 12268
Bouldry:
1.Stráník 11106
2.Volf 11103
3.Stráník 10775
Hory:
1.Groš 8102
2.Černý 6786
3.Punčochář 6736

Výsledky
EP boulder Klagenfurt (26.04)
ČP obtížnost Brno (20.04)
SP Wujiang (12.04)

Deníčky
5566 lezců
1100191 cest
Nové přelezy:
Frankenjur 7C
Dýka 8A
Černobílá 8A
Anna Karen 9-
Fahrkarte 9
Lež A Nená 9+
Hitchhike 9/9+
Nespavost 8A
Nespavost 7C
Sputnik8 8A

Stěny
Lezecké centrum na Dlouhém Mostě - Dlouhý Most
V 16 - Plzeň
Horolezecká stěna SOŠ, Šumperk, Zemědělská 3 - Šumperk

Prodejny
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň
LANEX eshop - Bolatice
Rock Point - OC Nisa - Liberec

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Diskuse

Vložení přispěvku 
 Stavby na Lysé hoře17.11.2013
Jelikož nemám v poslední době tolik času, tak nechodím na Lysou tak často, jako dřív. Dnes jsem tam zase zavítal, a nechápal jsem, jak je vrchol Lysé zničený všemi těmi stavbami.. X let tam nechtěli povolit ani kopnout do šutru, a ted tři stavby najednou.
 Re: Stavby na Lysé hoře17.11.2013
jj.. choď si na jakej kopec chces :) my ostatní co se nechceme zbytečně zpotit radši pojedeme lanovk
  Re: Stavby na Lysé hoře17.11.2013
hochu, obavam se zes reprezentativnim vzorkem soucasne lezecke komunity.
Moznost delat si z
   Re: Stavby na Lysé hoře18.11.2013
Hochu, obávám se, žes nepochopil "tlustýho frajera" - už jeho nick by ti měl napovědět svo
    Re: Stavby na Lysé hoře18.11.2013
Za lysou taky truchlim, ac z sem z Brna byvam tma pecenje varenej.

Uplne poprve sem t
     Re: Stavby na Lysé hoře18.11.2013
V zásadě se nedá dělat nic. Já např. u Menšíka nic nekupuji, chodím do Šantánu, ani neplatím parkovn
     Re: Menšík staví na Lysé tu obludu18.11.2013
Co třeba bojkot Menšíkový chaty? Ale asi má pravdu ten, kdo píše, že se chata nestaví pro tradiční n
      Re: Menšík staví na Lysé tu obludu18.11.2013
Asi ještě nevíte, že už je v plánu lanovka a velké lyžařské středisko, které bude vysoce konkurovat
       Re: Menšík staví na Lysé tu obludu18.11.2013
No ono když se pořádně podíváte na základy staré valcovenské chaty kde byla strojovna vleku, tak vám
       Re: Menšík staví na Lysé tu obludu18.11.2013
Osobně bych si také tipnul, že tam má Menšík v plánu vybudovat ski areál s lanovkou. Ovšem..., ty má
        Re: Menšík staví na Lysé tu obludu18.11.2013
Podstatné je , že každý rok padá míň a míň sněhu. Tak aspoň se bude při lednových holomrazech a v du
        Lanovka na Lysé ??18.11.2013
No konkrétní informace nemám. kouknu na tu díru a ty sloupy co tam bude dělat a mám takový pocit, že
       Re: Menšík staví na Lysé tu obludu18.11.2013
Problém je v tom, že povětšinou jsou na tom ty kopečky okolo se sněhem po většinu zimy výrazně hůř n
        Re: Menšík staví na Lysé tu obludu27.11.2013
nějak bylo , nějak bude...
         Re: Menšík staví na Lysé tu obludu28.11.2013
Sice si myslím, že tahle diskuse tady nepatří, ale ptal jsem se povolaných a nová stavba na konci se

 cepíny17.11.2013
Ahoj, máte někdo zkušenosti s cepiný Raveltik Gladiator variant nebo Singing Rock Bandit? Hledám něco co se bude dobře držet, bude dobře vyvážené, pujde na ně kladivo i lopata a pujde se o něj při chůzi i trochu opřít... univerzál nenajdu, to mi je jasný,
 Re: cepíny17.11.2013
Ahoj, mám asi měsíc Bandity, držel jsem v ruce i ty Raveltiky, tak můžu porovnávat. S Bandity jsem z
  Re: cepíny17.11.2013
Jo díky.. určitě pomohlo. Na festáku sem tu rukojet zkoušel při soft drytoolu a držela se mě taky ve
   Re: cepíny17.11.2013
Ty vole kupce si quarky a neblbněte!!!!
    Re: cepíny17.11.2013
S Banditama jsme lezli uz loni v zime v Tatrach a mohu rict, ze se mi s nimi lezlo lip nez s Qvarkam
    Re: cepíny20.11.2013
Současné škwarky jsou bez závažíček na hrotu trochu tupé klacky. A dát 30€ za jednu sadu závaží je 3
     Bandit vs. Quark10.01.2015
Ahoj, s odstupem času, jak hodnotíte Bandity v porovnání s Quarky? Jak jsou na tom s odolností hrotů
      Re: Bandit vs. Quark10.01.2015
Quarky jsou rozhodne o třídu lepší
       Re: Bandit vs. Quark10.01.2015
A muzes prosim napsat v cem?
 Re: cepíny10.01.2015
Nejlíp uděláš, když si oboje otlapkáš. Pak budeš mít vlastní názor na to jak se drží a jak jsou vyvá
  Re: cepíny10.01.2015
Češi za středoevropské peníze, protože se Singáč nepodařilo prodat spolu s Lanexem :-)
   Re: cepíny11.01.2015
Tak to je jasný. Tendon dělá horolezectví z několika %. Kupec bude z průmyslu, lezení ho nezajímá.
   Re: cepíny11.01.2015
A myslíš, že pokud by se ho podařilo prodat, tak by zaměstnanci vydělávali eura?

 Kam do Alp v zimě?17.11.2013
Ahoj všem horomilům. Rád bych se 2 kamarády vyrazil ještě do konce roku do Alp, pokořit nějaký ten kopec. Po projetí internetu mám pár možných cílů, ale napadlo mě, zeptat se, co byste doporučili vy z vlastní zkušenosti? Aby se výběr trochu zúžil- rádi by
 Re: Kam do Alp v zimě?18.11.2013
Jednoznačně Verwal a Kostnická chata a nějaká z normálek na okolní kopce - výběr dle zdatnosti mužst
  Re: Kam do Alp v zimě?18.11.2013
Resp. možná spíš Darmstadter hutte.
 Re: Kam do Alp v zimě?18.11.2013
kopec nepokoříš ani kdybys byl Chuck Norris
 Re: Kam do Alp v zimě?19.11.2013
Vybral jsi si asi nejnebezpečnější období. Krátký den, nezpevněný sníh, laviny, neprošlapané stopy,

 Visení na lištám17.11.2013
Měl bych takový dotaz pro ty, co občas visí na lištách. Chtěl bych je tak 2x týdně začít dělat a přemýšlím kdy. Jestli v den, kdy nelezu nebo jako druhou fázi, buď dopoledne nebo večer. V podstatě teď tak 4-5x týdně bouldruju. Počítám ze začátku tak 15-20
 Re: Visení na lištám17.11.2013
Mrkni na amuerte.cz tam je par jednoduchych navodu jak zacit atd...
  Re: Visení na lištám17.11.2013
Dík za odkaz. Jak trénovat mám celkem jasno, spíše mě zajímají praktické zkušenosti KDY TRÉNOVAT.
   Re: Visení na lištám17.11.2013
Vyzkoušej a uvidíš. Je to individuální. Má osobní zkušenost z nepracovních dob je, že lezení (boulde
 Re: Visení na lištám17.11.2013
Imho na visy (a obecně intenzivní trénink síly) je dobré být odpočatý, tzn. ne na konci tréninku, ne

 Špek - stazeno?15.11.2013
Mohu se zeptat proc byl stazen po jednom dni na hlavni strance Lezce  ten rozhovor se Spekem? Hodne mne to zajimalo...a nic?
 Re: Špek - stazeno?15.11.2013
Nerozjela se tam nejaka nesmyslna diskuze na tema MG? Mozna to stahli, promazou to a pak vrati...
  Re: Špek - stazeno?15.11.2013
Nebylo to MG, ale 2 komenty byly ve smyslu, že jim Špek připadne jako asociál
   Re: Špek - stazeno?16.11.2013
Měli se smazat komentáře, toho videa je škoda. Naštěstí je na YT. K těm daným komentářům ani nemá ce
    Re: Špek - stazeno?16.11.2013
nejsem teda ničí tiskovej mluvčí ani insider, ale když na komunitním webu (kterej má svůj éšop takže
     Re: Špek - stazeno?16.11.2013
Souhlas, pokud jde o princip slušného chování, resp. "slušně vedené obchodní soutěže"; vid
 Re: Špek - stazeno?15.11.2013
Dohledáno http://www.youtube.com/watch?v=2n8W6bIeNLE
  Re: Špek - stazeno?16.11.2013
No tak asi ten Hanibal za to muze...video je fajn, najdu si ho,to jo, ale mne prave zajimaly i ty ko
   Re: Špek - stazeno?16.11.2013
Je zajímavé jak rozdílná atmosféra komentářů k tomuhle videu je zde a jinde.
 Re: Špek - stazeno?16.11.2013
Autor videa si přál ho dát pryč, kvůli několika komentářům. Jinak diskuze jako celek byla podle mě z
  Re: Špek - stazeno?16.11.2013
Bohužel Jirko se tady dá už diskutovat ve věcném a slušném stylu málo až skoro nedá. Mg a jiné disku
   Re: Špek - stazeno?16.11.2013
No jo, jenže co je nevraživý diskutér? Problém bych neviděl v nevhodných příspěvcích, ale v reakcích
    Re: Špek - stazeno?16.11.2013
Situace by se taky výrazně zlepšila (a s tím, co píšeš, to souvisí), když by pisatelé (včetně tebe)
     Re: Špek - stazeno?16.11.2013
Dobrá, zkusím se podepsat, obvykle to zapomenu. Jenže to jméno s tím souvisí. Kdyby šlo jen o to, si
      Re: Špek - stazeno?16.11.2013
Celkem nemám problém s názory odlišnými od vlastních, pokud mají logiku a lze je racionálně vyargume
       Re: Špek - stazeno?16.11.2013
Souhlas, jedna věc je korektně napsat odlišný názor, a druhá z někoho dělat asociála se sebevražedný
        Re: Špek - stazeno?17.11.2013
A jak tedy korektně napsat odlišný názor, když ten názor je takový, jako jsi shrnul dále? Jedinou va
         Re: Špek - stazeno?17.11.2013
Však nikdo nesmazal ¨názor v komentu, ale video. Názor si napsal, na to máš právo. Můj názor je zas
         Re: Špek - stazeno?17.11.2013
Osobně si myslím, že takovéto názory na JAKÉKOLI veřejné diskuze nepatří vůbec. A to i v případě, kd
          Re: Špek - stazeno?17.11.2013
A já si zase myslím, že je to úplně v pořádku. Pokud jde někdo podobným způsobem na veřejnost, musí
           Re: Špek - stazeno?17.11.2013
Sorry, ještě podpis. Pokud někomu pomůže. Jirka
            Re: Špek - stazeno?17.11.2013
„Pokud jde někdo podobným způsobem na veřejnost, musí počítat s tím, že se tu bude probírat vše včet
             Re: Špek - stazeno?17.11.2013
Ano, a to je právě ta namyšlenost a arogantnost vybraných jedinců. Možná je načase i uvědomit, že le
              Re: Špek - stazeno?18.11.2013
Jaká namyšlenost? Proč si myslíš, že nevím o jiném lezení? Nepředpokládám u nikoho znalost Špeka. Je
               Re: Špek - stazeno?18.11.2013
Dobrá, uznávám. Už jsem se veřejně omluvil. Celá diskuze se dostala úplně jinam, než by bylo normáln
                Re: Špek - stazeno?18.11.2013
Taky je mi trapně, že se to takhle řešilo.
Mohlo by to celý třeba zmizet :)
                 Re: Špek - stazeno?18.11.2013
No abych se přiznal, bohužel jsi měl asi pravdu. Člověk se pořád učí. Sypu si popel na hlavu a admin
                  Re: Špek - stazeno?18.11.2013
Se smazáním debaty zcela souhlasím. Bude to dobré pro nás oba i pro Š. který je v tom hlavně úplně n
                   Český žvást18.11.2013
Nemazat. "Jirka" se zde předvedl v nejlepších tradicích "českého žvástu" (viz Ji
                 Re: Špek - stazeno?18.11.2013
Piskote, tohle bych nemazal. Jde totiz take o to, ze napr. uz davno mely byt povolene telesne tresty
              Re: Špek - stazeno?18.11.2013
Reakce na komentář z 23:28:50 17.11.2013: Zeptej se ve světě, jestli znají ta jména, která znáš ty.
               Re: Špek - stazeno?18.11.2013
Počátek všeho byl, že nějací turneři vysekali do písku stupátka a chytátka, zapřeli břevna do komínů
                Re: Špek - stazeno?18.11.2013
Za počátek sportovního lezení se považuje pětka ze severu na Brosinnadel z r. 1899, konkrétně rajbas
           Re: Špek - stazeno?17.11.2013
Mas naprostou pravdu. Taky me sere ten dvoji metr... Bohuzel do vseho zdejsi diskuteri tahaji sve os
            Re: Špek - stazeno?17.11.2013
Méně zobecňování prosím.
           Re: Špek - stazeno?17.11.2013
Srovnávat Špeka, který mě nestojí nic,a Béma, jehož "skvělé" účinkování na magistrátu mě s
        Re: Špek - stazeno?17.11.2013
Stejna mira by mela platit i na ty "neodlisne" (vetsinove) nazory. Napr. v te diskuzi je n
         Re: Špek - stazeno?17.11.2013
jak kterejch, ale nebylo tomu tak vždy, stačí si pročíst diskuse tak 4 roky zpátky a starší. Já když
      Re: Špek - stazeno?17.11.2013
No, to je tedy podpis. "Jirka" Fakt odvážné :-D Jako že P. není Pichus a že l. je asi ze Š
       Re: Špek - stazeno?17.11.2013
Že bych se teď hned sebral a jel za Špekem mu říkat, co si o něm myslím, je blbost, to asi sám tušíš
        Re: Špek - stazeno?17.11.2013
A tyhle znalosti o komunikaci už jsi měl, když jsi psal tvůj komentář? Tím hůř.
         Re: Špek - stazeno?17.11.2013
Ano, máš pravdu, byla to chyba. Vycházel jsem ze špatných předpokladů. Příště si místní aktivní čten
       Re: Špek - stazeno?17.11.2013
l. neni ze saolinu. Asi nesleduju lezce tak casto, abych vedel, ktera jiste velmi vyznamna osobnost
      Re: Špek - stazeno?18.11.2013
Tyvoe Jiříku tobě se v té praze bude blbě usínat.
 Re: Špek - stazeno?17.11.2013
už to tu několikrát bylo napsáno, on není problém v anonimitě, ale v lidech. Lidská závist, nepochop
  Re: Špek - stazeno?17.11.2013
myslim že další věc je, že kdyby si to lidi řekli u piva, tak půlka těch konfrontací skončej v reálu
   Re: Špek - stazeno?17.11.2013
Jojo. Navíc lezci, jsou tak trochu elitáři jako třeba motorkáři, zkus se někoho od Hells Angels blbě
 Re: Špek - stazeno?17.11.2013
Je to tak, kvůli nepěkným komentářům jsme se dohodli s autorem videa, které jsme vytvořili v rámci n
  Re: Špek - stazeno?17.11.2013
Tak to je geniální marketingová strategie, jak převézt chlapce z Lezce a přivést lidi na web Hanibal
  Re: Špek - stazeno?17.11.2013
Mohl bys prosim prozradit, ktere ty komentare byly tak spatne, ze jste kvuli nim to video stahli? Di
   Re: Špek - stazeno?17.11.2013
Ňákej hňup tady plácal že má Špek dluhy a že je asociál, když bydlí v maringotce. Prostě chtěl hodit
    Re: Špek - stazeno?17.11.2013
Kubo, nechápu. Četl jsi to? Kde je tam napsáno, že má dluhy? Nic takového tam není. A kde je tam nap
    Re: Špek - stazeno?18.11.2013
Kubo, souhlasím s předřečníkem (Jirkou?), že to s největší pravděpodobností nebyl zlý úmysl, ale hlo
     Re: Špek - stazeno?18.11.2013
Naprostý souhlas.

Samozřejmě jsem popisoval extrémní případ. Nelze ovšem vyloučit, ž
      Re: Špek - stazeno?18.11.2013
Ha, konečně jsem se stal anonymem....
       Re: Špek - stazeno?18.11.2013
Článek jsem bohužel nestihl a moc mě to mrzí. Lezu už přes 20 let a scénu na písku sleduju od prvopo
        Re: Špek - stazeno?18.11.2013
Asi nemohla. Tak velkou schránku mít zřejmě nebudeš. Bylo to video a v této diskusi je dokonce odkaz
         Re: Špek - stazeno?18.11.2013
Tak to mě mrzí. Co se dá dělat...
          Re: Špek - stazeno?18.11.2013
Ale vždyť už tu zase je.

 cepiny čím omotat rukojete15.11.2013
zdar jake mate zkusenosti s omotanim rukojeti cepu? Nekdo mi doporucoval elektrikarskou vulkanizacni pasku s tim spokojenost, videl sem i obyc. Tejpku.co je lepsi? Doporuceni? Zima -drytol.Dik

 Kusovka15.11.2013
Ahoj Lezci, co znamená vylézt něco "na kusovku"?
 Re: Kusovka15.11.2013
Odspodu se zacvakavanim lana do jisteni (expresek), bez odsedu, bez padu, bez pouziti umelych pomuce
  Re: Kusovka15.11.2013
Takže český výraz pro on-sight?
   Re: Kusovka15.11.2013
OS, FL, RP, PP. Pak možná ještě RK, případně TR.
   Re: Kusovka15.11.2013
Ne, nezalezi na tom jestli cestu znas nebo ne, proste ji vylezes tak aby to byla ze sportovniho hled
    Re: Kusovka15.11.2013
vylezes to v kuse proto kusovka
 Re: Kusovka15.11.2013
zapálíš si kusovku a lezeš, a než dolezeš do štandu, musíš mít kusovku vykouřenou, v opačném případě

 sebejištění14.11.2013
Ahoj všichni.pořád tady čtu o tom,jak se někdo marně pokouší zjistit ten nejlepší způsob pro sebejištění při sólolezení.já osobně lezu teprve chvíli,ale právě tohle jsem řešil také.o jistítkách,ať už jakýchkoliv se vždy dočtu,že v některých případech selh
 Re: sebejištění15.11.2013
No asi takhle: úplně nejlepší metoda sebejištění je nepadat. Všechno ostatní už jenom o kombinaci ko
  Re: sebejištění15.11.2013
ten padovy faktor 2 si radsej este prepocitaj ...
   Re: sebejištění15.11.2013
No já se pletu celkem často, tak se rád nechám opravit, ale v tomhle případě mi to přijde docela jed
    Re: sebejištění15.11.2013
s tym faktorom to nebude take horuce,ked mas nad sebou 20-30m lana,tak sa ti natiahne ako zuvacka a
 Re: sebejištění15.11.2013
A ještě lepší je to takhle odspodu. Místo loďáku tam pak vážu normální vůdčák.
  Re: sebejištění15.11.2013
Jsem rád za tyhle reakce, bál jsem se,že mně někdo s takovým jištěním pošle do řiti:-Djinak co se té
   Re: sebejištění15.11.2013
Mám z technického oboru jenom průmyslovku, ale vím, že pádový faktor se týká činné délky lana. Takže
   Re: sebejištění15.11.2013
Objevil jsi Ameriku :)
To co popisuješ je varianta lezení ve smyčkách. Dokonce se to dá na kr
    Re: sebejištění15.11.2013
no,teď i jakožto nezkušený si dovolím oponovat.věř tomu,že mi ten loďák zabere tolik co tobě cvaknou
     Re: sebejištění16.11.2013
Se nenasírej. Ta Amerika bylo přátelský šťouchnutí.
Nepsal jsem, že máš ty smyčky dělat, ale
      Re: sebejištění16.11.2013
Ještě doplnění, v tý abecedě bys našel i doporučení zařadit tlumič pádů. Třeba ferátovej set, kterej
       Re: sebejištění16.11.2013
no,takhle už se mi líbíš víc;-)dneska jsem narazil na univerzální jistítko Alpine Up a jeho funkce s
        Re: sebejištění21.11.2013
Taky jsem o něm uvažoval, ale pak jsem zjistil, že je to brutálně velkej bazmek a že takovej kus hmo
         Re: sebejištění21.11.2013
On ten Alpine Up zas tak těžkej není (teda proti tomu jak vypadá na první pohled. Jak mezi ty bočnic
          Re: sebejištění21.11.2013
AlpineUp "pouhých" 175 g vs. Edelrid 65 g. AlpineUp vypadá jako nějakej objekt od F. Skály
           Re: sebejištění21.11.2013
Tady už se ale nepíše o blokantech, resp. prostředcích vhodných k samojištění při TR, že?
            Re: sebejištění21.11.2013
Ne, tady jde o čistokrevný oftopik.
           Re: sebejištění21.11.2013
Ještě si tam přidejte mammut smart alpine.
 Re: sebejištění15.11.2013
Jsem jedinej, komu přijde že s radama lidí, co třeba i sami přiznávají že sotva s lezením začnají, s
  Re: sebejištění16.11.2013
no právě,alespoň to přiznám.kdežto ty jsi jistě mistr,když píšeš jako anonym:-) hele,já rady spíš oč
   Re: sebejištění17.11.2013
hele, za lezeckej styl bez Mg máš u mě palec nahoru, ale jinak mi přijde, že ve svým příspěvku hlavn
    Re: sebejištění18.11.2013
Díky,tohle je myslím dost srozumitelný a smysluplný;-)
     Re: sebejištění18.11.2013
Se to tady koukám přes víkend pěkně rozjelo. Tak jenom abych to nějak dokončil s tím pádovým faktore
      Re: sebejištění20.11.2013
Jendo, ty se pořád vracíš a asi ne moc chápeš: pádovej faktor se počítá z činný dýlky lana (tedy z t
       Re: sebejištění21.11.2013
Aha, takže metodika Petzlu na kterou jsem tam dal odkaz to taky nechápe co? :-) Jak píšu, když jsem
        Re: sebejištění21.11.2013
Metodika Petzlu chápe a píše dobře, pokud by došlo na hledání trhliny v informačním řetězci, pak byc
    Re: sebejištění20.11.2013
Jo... Zpočátku jsem chtěl reagovat. Ale už to tady je :) Trefnej mi přijde ten příměr "to je jak jet
 Re: sebejištění18.11.2013
http://www.hse.gov.uk/research/crr_pdf/2001/crr01364.pdf str. 43 a dalej
  Re: sebejištění20.11.2013
Cossacu, poslal jsem ti majla, mrkni na to.

 mono nebo double hroty?14.11.2013
Když se tu rozjíždí diskuze o mačkách, jaké jsou vaše preference- mono nebo double a proč? S čím raději lezete? Jsem zvědavý. Díky Tom
 Re: mono nebo double hroty?14.11.2013
Lezu s monohrotem. Ale už jsem zkoušel i variabilní časování ventilu :-D Nastupovat s plochýma turis
 Re: mono nebo double hroty?15.11.2013
mono, je to prostě lepší. už jsem se snažil sám sobě objasnit proč a vymyslel jsem asi toto: na ledu
  Re: mono nebo double hroty?15.11.2013
Kdyby byly lepší 2 hroty, tak jsou 2 i na cepínech...což nejsou :-)

 Koh Samui bouldering14.11.2013
Ahoj, nemá někdo zkušenosti s boulderingem v oblasti Koh Samui, nebo v okolí Chiang Mai ? Díky Kubajz
 Re: Koh Samui bouldering14.11.2013
Tam neco je? Co treba Ko Phangan a nebo hlavne Ko Tao (kousek severne) tam je dobrej bouldering na z
  Re: Koh Samui bouldering14.11.2013
no já právě nevím, šutry tam jsou, ale jestli se tam leze nevím, o Koh Tao vím

<<<   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214   215   216   217   218   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235   236   237   238   239   240   241   242   243   244   245   246   247   248   249   250   251   252   253   254   255   256   257   258   259   260   261   262   263   264   265   266   267   268   269   270   271   272   273   274   275   276   277   278   279   280   281   282   283   284   285   286   287   288   289   290   291   292   293   294   295   296   297   298   299   300   301   302   303   304   305   306   307   308   309   310   311   312   313   314   315   316   317   318   319   320   321   322   323   324   325   326   327   328   329   330   331   332   333   334   335   336   337   338   339   340   341   342   343   344   345   346   347   348   349   350   351   352   353   354   355   356   357   358   359   360   361   362   363   364   365   366   367   368   369   370   371   372   373   374   375   376   377   378   379   380   381   382   383   384   385   386   387   388   389   390   391   392   393   394   395   396   397   398   399   400   401   402   403   404   405   406   407   408   409   410   411   412   413   414   415   416   417   418   419   420   421   422   423   424   425   426   427   428   429   430   431   432   433   434   435   436   437   438   439   440   441   442   443   444   445   446   447   448   449   450   451   452   453   454   455   456   457   458   459   460   461   462   463   464   465   466   467   468   469   470   471   472   473   474   475   476   477   478   479   480   481   482   483   484   485   486   487   488   489   490   491   492   493   494   495   496   497   498   499   500   501   502   503   504   505   506   507   508   509   510   511   512   513   514   515   516   517   518   519   520   521   522   523   524   525   526   527   528   529   530   531   532   533   534   535   536   537   538   539   540   541   542   543   544   545   546   547   548   549   550   551   552   553   554   555   556   557   558   559   560   561   562   563   564   565   566   567   568   569   570   571   572   573   574   575   576   577   578   579   580   581   582   583   584   585   586   587   588   589   590   591   592   593   594   595   596   597   598   599   600   601   602   603   604   605   606   607   608   609   610   611   612   613   614   615   616   617   618   619   620   621   622   623   624   625   626   627   628   629   630   631   632   633   634   635   636   637   638   639   640   641   642   643   644   645   646   647   648   649   650   651   652   653   654   655   656   657   658   659   660   661   662   663   664   665   666   667   668   669   670   671   672   673   674   675   676   677   678   679   680   681   682   683   684   685   686   687   688   689   690   691   692   693   694   695   696   697   698   699   700   701   702   703   704   705   706   707   708   709   710   711   712   713   714   715   716   717   718   719   720   721   722   723   724   725   726   727   728   729   730   731   732   733   734   735   736   737   738   739   740   741   742   743   744   745   746   747   748   749   750   751   752   753   754   755   756   757   758   759   760   761   762   763   764   765   766   767   768   769   770   771   772   773   774   775   776   777   778   779   780   781   782   783   784   785   786   787   788   789   790   791   792   793   794   795   796   797   798   799   800   801   802   803   804   805   806   807   808   809   810   811   812   813   814   815   816   817   818   819   820   821   822   823   824   825   826   827   828   829   830   831   832   833   834   835   836   837   838   839   840   841   842   843   844   845   846   847   848   849   850   851   852   853   854   855   856   857   858   859   860   861   862   863   864   865   866   867   868   869   870   871   872   873   874   875   876   877   878   879   880   881   882   883   884   885   886   887   888   889   890   891   892   893   894   895   896   897   898   899   900   901   902   903   904   905   906   907   908   909   910   911   912   913   914   915   916   917   918   919   920   921   922   923   924   925   926   927   928   929   930   931   932   933   934   935   936   937   938   939   940   941   942   943   944   945   946   947   948   949   950   951   952   953   954   955   956   957   958   959   960   961   962   963   964   965   966   967   968   969   970   971   972   973   974   975   976   977   978   979   980   981   982   983   984   985   986   987   988   989   990   991   992   993   994   995   996   997   998   999   1000   1001   1002   1003   1004   1005   1006   1007   1008   1009   1010   1011   1012   1013   1014   1015   1016   1017   1018   1019   1020   1021   1022   1023   1024   1025   1026   1027   1028   1029   1030   1031   1032   1033   1034   1035   1036   1037   1038   1039   1040   1041   1042   1043   1044   1045   1046   1047   1048   1049   1050   1051   1052   1053   1054   1055   1056   1057   1058   1059   1060   1061   1062   1063   1064   1065   1066   1067   1068   1069   1070   1071   1072   1073   1074   1075   1076   1077   1078   1079   1080   1081   1082   1083   1084   1085   1086   1087   1088   1089   1090   1091   1092   1093   1094   1095   1096   1097   1098   1099   1100   1101   1102   1103   1104   1105   1106   1107   1108   1109   1110   1111   1112   1113   1114   1115   1116   1117   1118   1119   1120   1121   1122   1123   1124   1125   1126   1127   1128   1129   1130   1131   1132   1133   1134   1135   1136   1137   1138   1139   1140   1141   1142   1143   1144   1145   1146   1147   1148   1149   1150   1151   1152   1153   1154   1155   1156   1157   1158   1159   1160   1161   1162   1163   1164   1165   1166   1167   1168   1169   1170   1171   1172   1173   1174   1175   1176   1177   1178   1179   1180   1181   1182   1183   1184   1185   1186   1187   1188   1189   1190   1191   1192   1193   1194   1195   1196   1197   1198   1199   1200   1201   1202   1203   1204   1205   1206   1207   1208   1209   1210   1211   1212   1213   1214   1215   1216   1217   1218   1219   1220   1221   1222   1223   1224   1225   1226   1227   1228   1229   1230   1231   1232   1233   1234   1235   1236   1237   1238   1239   1240   1241   1242   1243   1244   1245   1246   1247   1248   1249   1250   1251   1252   1253   1254   1255   1256   1257   1258   1259   1260   1261   1262   1263   1264   1265   1266   1267   1268   1269   1270   1271   1272   1273   1274   1275   1276   1277   1278   1279   1280   1281   1282   1283   1284   1285   1286   1287   1288   1289   1290   1291   1292   1293   1294   1295   1296   1297   1298   1299   1300   1301   1302   1303   1304   1305   1306   1307   1308   1309   1310   1311   1312   1313   1314   1315   1316   1317   1318   1319   1320   1321   1322   1323   1324   1325   1326   1327   1328   1329   1330   1331   1332   1333   1334   1335   1336   1337   1338   1339   1340   1341   1342   1343   1344   1345   1346   1347   1348   1349   1350   1351   1352   1353   1354   1355   1356   1357   1358   1359   1360   1361   1362   1363   1364   1365   1366   1367   1368   1369   1370   1371   1372   1373   1374   1375   1376   1377   1378   1379   1380   1381   1382   1383   1384   1385   1386   1387   1388   1389   1390   1391   1392   1393   1394   1395   1396   1397   1398   1399   1400   1401   1402   1403   1404   1405   1406   1407   1408   1409   1410   1411   1412   1413   1414   1415   1416   1417   1418   1419   1420   1421   1422   1423   1424   1425   1426   1427   1428   1429   1430   1431   1432   1433   1434   1435   1436   1437   1438   1439   1440   1441   1442   1443   1444   1445   1446   1447   1448   1449   1450   1451   1452   1453   1454   1455   1456   1457   1458   1459   1460   1461   1462   1463   1464   1465   1466   1467   1468   1469   1470   1471   1472   1473   1474   1475   1476   1477   1478   1479   1480   1481   1482   1483   1484   1485   1486   1487   1488   1489   1490   1491   1492   1493   1494   1495   1496   1497   1498   1499   1500   1501   1502   1503   1504   1505   1506   1507   1508   1509   1510   1511   1512   1513   1514   1515   1516   1517   1518   1519   1520   1521   1522   1523   1524   1525   1526   1527   1528   1529   1530   1531   1532   1533   1534   1535   1536   1537   1538   1539   1540   1541   1542   1543   1544   1545   1546   1547   1548   1549   1550   1551   1552   1553   1554   1555   1556   1557   1558   1559   1560   1561   1562   1563   1564   1565   1566   1567   1568   1569   1570   1571   1572   1573   1574   1575   1576   1577   1578   1579   1580   1581   1582   1583   1584   1585   1586   1587   1588   1589   1590   1591   1592   1593   1594   1595   1596   1597   1598   1599   1600   1601   1602   1603   1604   1605   1606   1607   1608   1609   1610   1611   1612   1613   1614   1615   1616   1617   1618   1619   1620   1621   1622   1623   1624   1625   1626   1627   1628   1629   1630   1631   1632   1633   1634   1635   1636   1637   1638   1639   1640   1641   1642   1643   1644   1645   1646   1647   1648   1649   1650   1651   1652   1653   1654   1655   1656   1657   1658   1659   1660   1661   1662   1663   1664   1665   1666   1667   1668   1669   1670   1671   1672   1673   1674   1675   1676   1677   1678   1679   1680   1681   1682   1683   1684   1685   1686   1687   1688   1689   1690   1691   1692   1693   1694   1695   1696   1697   1698   1699   1700   1701   1702   1703   1704   1705   1706   1707   1708   1709   1710   1711   1712   1713   1714   1715   1716   1717   1718   1719   1720   1721   1722   1723   1724   1725   1726   1727   1728   1729   1730   1731   1732   1733   1734   1735   1736   1737   1738   1739   1740   1741   1742   1743   1744   1745   1746   1747   1748   1749   1750   1751   1752   1753   1754   1755   1756   1757   1758   1759   1760   1761   1762   1763   1764   1765   1766   1767   1768   1769   1770   1771   1772   1773   1774   1775   1776   1777   1778   1779   1780   1781   1782   1783   1784   1785   1786   1787   1788   1789   1790   1791   1792   1793   1794   1795   1796   1797   1798   1799   1800   1801   1802   1803   1804   1805   1806   1807   1808   1809   1810   1811   1812   1813   1814   1815   1816   1817   1818   1819   1820   1821   1822   1823   1824   1825   1826   1827   1828   1829   1830   1831   1832   1833   1834   1835   1836   1837   1838   1839   1840   1841   1842   1843   1844   1845   1846   1847   1848   1849   1850   1851   1852   1853   1854   1855   1856   1857   1858   1859   1860   1861   1862   1863   1864   1865   1866   1867   1868   1869   1870   1871   1872   1873   1874   1875   1876   1877   1878   1879   1880   1881   1882   1883   1884   1885   1886   1887   1888   1889   1890   1891   1892   1893   1894   1895   1896   1897   1898   1899   1900   1901   1902   1903   1904   1905   1906   1907   1908   1909   1910   1911   1912   1913   1914   1915   1916   1917   1918   1919   1920   1921   1922   1923   1924   1925   1926   1927   1928   1929   1930   1931   1932   1933   1934   1935   1936   1937   1938   1939   1940   1941   1942   1943   1944   1945   1946   1947   1948   1949   1950   1951   1952   1953   1954   1955   1956   1957   1958   1959   1960   1961   1962   1963   1964   1965   1966   1967   1968   1969   1970   1971   1972   1973   1974   1975   1976   1977   1978   1979   1980   1981   1982   1983   1984   1985   1986   1987   1988   1989   1990   1991   1992   1993   1994   1995   1996   1997   1998   1999   2000   2001   2002   2003   2004   2005   2006   2007   2008   2009   2010   2011   2012   2013   2014   2015   2016   2017   2018   2019   2020   2021   2022   2023   2024   2025   2026   2027   2028   2029   2030   2031   2032   2033   2034   2035   2036   2037   2038   2039   2040   2041   2042   2043   2044   2045   2046   2047   2048   2049   2050   2051   2052   2053   2054   2055   2056   2057   2058   2059   2060   2061   2062   2063   2064   2065   2066   2067   2068   2069   2070   2071   2072   2073   2074   2075   2076   2077   2078   2079   2080   2081   2082   2083   2084   2085   2086   2087   2088   2089   2090   2091   2092   2093   2094   2095   2096   2097   2098   2099   2100   2101   2102   2103   2104   2105   2106   2107   2108   2109   2110   2111   2112   2113   2114   2115   2116   2117   2118   2119   2120   2121   2122   2123   2124   2125   2126   2127   2128   2129   2130   2131   2132   2133   2134   2135   2136   2137   2138   2139   2140   2141   2142   2143   2144   2145   2146   2147   2148   2149   2150   2151   2152   2153   2154   2155   2156   2157   2158   2159   2160   2161   2162   2163   2164   2165   2166   2167   2168   2169   2170   2171   2172   2173   2174   2175   2176   2177   2178   2179   2180   2181   2182   2183   2184   2185   2186   2187   2188   2189   2190   2191   2192   2193   2194   2195   2196   2197   2198   2199   2200   2201   2202   2203   2204   2205   2206   2207   2208   2209   2210   2211   2212   2213   2214   2215   2216   2217   2218   2219   2220   2221   2222   2223   2224   2225   2226   2227   2228   2229   2230   2231   2232   2233   2234   >>>  
 
     
...nové příspěvky
 Špek - stazeno?
Mohu se zeptat proc byl stazen po jednom dni na hlavni strance Lezce  ten rozhovor se Spekem? Hodne mne to zajimalo...a nic?
Martas.19:55:42 15.11.2013
odpovědět 
 Re: Špek - stazeno?
Nerozjela se tam nejaka nesmyslna diskuze na tema MG? Mozna to stahli, promazou to a pak vrati...
20:09:49 15.11.2013
odpovědět 
  Re: Špek - stazeno?
Nebylo to MG, ale 2 komenty byly ve smyslu, že jim Špek připadne jako asociál
21:43:48 15.11.2013
odpovědět 
   Re: Špek - stazeno?
Měli se smazat komentáře, toho videa je škoda. Naštěstí je na YT. K těm daným komentářům ani nemá cenu se vyjadřovat - ubohost.
 Z.Paul11:13:05 16.11.2013
odpovědět 
    Re: Špek - stazeno?
nejsem teda ničí tiskovej mluvčí ani insider, ale když na komunitním webu (kterej má svůj éšop takže není absolutně nekomerce) objeví video sponzorované jiným subjektem (a nějaký mírný průnik sortimentu tam je), tak tomu se to nemusí líbit, požádá o stažení a samozřejmě se hned stáhne. nehledal bych za tím urážení se vošklivejma komentářema.
Lukas B.11:43:40 16.11.2013
odpovědět 
     Re: Špek - stazeno?
Souhlas, pokud jde o princip slušného chování, resp. "slušně vedené obchodní soutěže"; viděl bych to stejně.
Jiná věc je, že licenční podmínky Youtube bývaly svého času (nevím, jak je to aktuálně, nestudoval jsem to) takové, že pokud kdokoli zveřejnil na Youtube cokoli, k čemu měl autorské právo, dával to tím k dispozici k libovolnému dalšímu zveřejňování; a to video je na Youtube - takže právně vynutitelné to nejspíš není.
Robert19:19:43 16.11.2013
odpovědět 
 Re: Špek - stazeno?
Dohledáno http://www.youtube.com/watch?v=2n8W6bIeNLE
m.20:12:43 15.11.2013
odpovědět 
  Re: Špek - stazeno?
No tak asi ten Hanibal za to muze...video je fajn, najdu si ho,to jo, ale mne prave zajimaly i ty komentare, at treba vim, jak na neho dneska lezecky vzorek hledi...hm.
Martas.12:49:57 16.11.2013
odpovědět 
   Re: Špek - stazeno?
Je zajímavé jak rozdílná atmosféra komentářů k tomuhle videu je zde a jinde.
Petr Jandík13:19:10 16.11.2013
odpovědět 
 Re: Špek - stazeno?
Autor videa si přál ho dát pryč, kvůli několika komentářům. Jinak diskuze jako celek byla podle mě zajímavá.
 jirkas13:45:07 16.11.2013
odpovědět 
  Re: Špek - stazeno?
Bohužel Jirko se tady dá už diskutovat ve věcném a slušném stylu málo až skoro nedá. Mg a jiné diskuse tady byly od vzniku vašich stránek, ale teď to nemá úroveň. Já sám sem diskuse i uzveřejňování cest v deníčku maximálně omezil. Anonymní, nevraživí diskutéři, kterým tady dáváte prostor už odradili nejenom mě, a to buď úplně nebo jsme udělali přesun jinam.
Špekovi názory, pokud si lidi přečtou Montanu 3/2010 a podívají na současné video se naštěstí nemění. Kéž by takových lezců, jako je on, bylo víc.
 Uzlar16:17:51 16.11.2013
odpovědět 
   Re: Špek - stazeno?
No jo, jenže co je nevraživý diskutér? Problém bych neviděl v nevhodných příspěvcích, ale v reakcích na ně. Jakmile tu totiž někdo napíše názor, který se tu nelíbí nebo který jde "proti proudu" vybrané většiny, je okamžitě označen za hlupáka, který ničemu nerozumí. Dokud místní komunita nepochopí, že i ostatní mají právo na názor a jiný úhel pohledu, těžko se to zlepší. Naučte se respektovat ostatní a ono se to zlepší. Je jedno, zda se jedná o Špeka nebo o mágo nebo o cokoliv jiného.
18:48:22 16.11.2013
odpovědět 
    Re: Špek - stazeno?
Situace by se taky výrazně zlepšila (a s tím, co píšeš, to souvisí), když by pisatelé (včetně tebe) měli koule na to podepsat se pod svoje názory. Ono se to jinak vystupuje z bezpečí anonymity a jinak s tím, že za svoje výroky můžeš nést důsledky.
Robert19:26:44 16.11.2013
odpovědět 
     Re: Špek - stazeno?
Dobrá, zkusím se podepsat, obvykle to zapomenu. Jenže to jméno s tím souvisí. Kdyby šlo jen o to, si obhájit rozdílný názor, problém by to nebyl. V diskusi, co má úroveň. Jenže to tu není. Uznávám, že je to takový začarovaný kruh. A tak si myslím, že právě třeba povinná registrace s odkladem prvního příspěvku by tomu dost prospěla. Ale zatím tu není a dokud systém umožňuje anonymní příspěvky, tak nejde o nic špatného. Je to adminy nabídnutá funkčnost a všichni anonymové ji využívají naprosto legálně a v souladu s pravidly. Tedy změňme pravidla, zaveďme kontrolu příspěvků, mažme ty špatné a ono se to změní. Doufat v sebereflexi jedinců je zbytečné, diskuze na jiných server a nutnost jejich moderace již prokázaly, že bez pevných pravidel lidé prostě nefungují.
Jirka19:45:46 16.11.2013
odpovědět 
      Re: Špek - stazeno?
Celkem nemám problém s názory odlišnými od vlastních, pokud mají logiku a lze je racionálně vyargumentovat - pak se dá diskutovat, nebo aspoň pochopit a respektovat odlišné stanovisko (samozřejmě třeba taky pokud se nezpronevěřují nějakým základním pravidlům slušnosti, morálky apod.) V tomhle smyslu třeba nemám nejmenší výhrady ke Špekovu názoru na mg, i když sám to vidím jinak.
Ale když třeba taky jistý jirka pod Špekovým rozhovorem ujel poněkud z cesty, začal si vymýšlet něco o jeho osobním životě a finanční odpovědnosti, nepovažoval jsem to za "názor" hodný toho označení. Protože ten "dojem" nemohl obhájit nijak jinak než slovy "mě to evokuje" či "mám právo na svůj subjektivní pohled".
Souhlasím s tím, že zdejší diskuse trpí spoustou chyb. Ale diskuse má taky smysl, jen pokud v ní přispěvatelé neplácají nesmysly. A pokud je plácají, tak to jsou schopní uznat a hned se neurážejí :)
P.20:15:15 16.11.2013
odpovědět 
       Re: Špek - stazeno?
Souhlas, jedna věc je korektně napsat odlišný názor, a druhá z někoho dělat asociála se sebevražednými sklony, navíc jen díky tomu, že si do řečeného domyslím věci, nad kterými zůstává rozum stát.

Hlavně se nelze divit, že se každý na nějaké rozhovory zvysoka .... což by mě konkrétně u Špeka mrzelo více než hodně, protože ač co se týče lezení jsem jeho pravý opak(lezu prostě prd a neřeším to, protože to beru fakt jen jako volnočasovou relaxační aktivitu), tak jsem hrozně rád, že takoví lidé jsou.
MM22:27:24 16.11.2013
odpovědět 
        Re: Špek - stazeno?
A jak tedy korektně napsat odlišný názor, když ten názor je takový, jako jsi shrnul dále? Jedinou variantou je nenapsat, co si myslím a jak to na mě působí. A jsme zpět u toho, že se tu tedy nesmí psát, co si člověk myslí a jak na něj něco působí, ale jen to, co se líbí vybrané místní komunitě. Jako o lezci jsem se o Špekovi vyjádřil pouze pochvalně. Tuhle hysterii opravdu nechápu. Sorry, ale nechápu.
00:06:31 17.11.2013
odpovědět 
         Re: Špek - stazeno?
Však nikdo nesmazal ¨názor v komentu, ale video. Názor si napsal, na to máš právo. Můj názor je zas , že jsi pěknej trouba. A s proudem jdeš spíš ty !
george-jp06:18:39 17.11.2013
odpovědět 
         Re: Špek - stazeno?
Osobně si myslím, že takovéto názory na JAKÉKOLI veřejné diskuze nepatří vůbec. A to i v případě, kdy jejich autor má pro jejich podporu zcela konkrétní a ověřitelné argumenty, které "dá do placu". V případě, kdy se ale jedná o ryzí domněnku někoho, kdo danou osobu nezná, a tedy ani nezná její SKUTEČNÉ osobní či majetkové poměry, je to ale podle mě nehoráznost a sprosťárna.

Protože například já jsem v podobné finanční situaci jako Špek. Abych si mohl udělat "Jack Reacher Tour" po Státech, a že bych jako velký fanoušek opravdu rád, tak bych na to musel celkem dlouho hákovat jak magor a obětovat tomu mnohé jiné. Takže jsem vlastně podle tebe finanční ztroskotanec a mám dluhy? Fakt ti přijde takováto úvaha normální? Nemluvě o tom její "výplod" fláknout anonymně do nějaké veřejné diskuze? Ne o nějakém MM, který na to samozřejmě sere:-), ale o zcela konkrétní a poměrně známé osobnosti.
MM15:14:59 17.11.2013
odpovědět 
          Re: Špek - stazeno?
A já si zase myslím, že je to úplně v pořádku. Pokud jde někdo podobným způsobem na veřejnost, musí počítat s tím, že se tu bude probírat vše včetně soukromí, a že názory nebudou jen pozitivní. Zejména ne v případě, kdy dotyčný reprezentuje názory jen části příznivců lezení a lezeckého sportu. Často se tu kritizuje povrchnost a konzumní styl života. Ale vždyť toto není nic jiného, než povrchnost. Představili jste Špeka jako lezce. Fajn. Super lezec, po této stránce jen obdiv. Ale co je to za člověka? Ne lezce, ale člověka? Mě tady kritizujete za to, že jsem se zde vyjádřil svoji úvahu o rozhovoru. Nic není průkazné, jsem špatný. A v případě Špeka očividně budu špatný i kdyby to průkazné bylo. Ale četli jste diskuzi, když tu bylo zmíněno ocenění Pavla Béma? Kolik špíny a pomluv jste na něj nakydali? A proč? Lezec asi dobrý, když dostal ocenění, a nic z toho, co mu tady veřejně přisuzujete, se nikdy neprokázalo, odsouzen nebyl. Nehledě na to, že podle vás sem osobní hodnocení ani nepatří, když je to tu o lezení, a ne politice. V jednom případě se tedy domněnky a úvahy mohou, v jiném ne? V jednom případě je to v pořádku, v druhém není? Není to poprvé, co se místní komunita chová pokrytecky a měří dvojím metrem. A možná byste si také mohli uvědomit, že ne každý Špeka zná. Když se na video koukáte a víte, o koho jde, je to asi jiné, než když ho vidí někdo poprvé. Vy tam možná vidíte kamaráda a lezeckou ikonu, někdo zase něco jiného. Zkuste si to sami - ukažte video se Špekem někomu, kdo neví, o co jde a nezná ho a nemá vztah k lezení, a pak ho požádejte, ať vám osobu z videa popíše a řekne vám, co si o ní myslí. Co myslíte? Řekne vám, že vidí super lezce a člověka, kterého si váží?
Kdyby místo tohoto rozhovoru autor natočil menší profil nebo Špeka uvedl jinak, třeba by i ta diskuze vypadala jinak.
16:21:03 17.11.2013
odpovědět 
           Re: Špek - stazeno?
Sorry, ještě podpis. Pokud někomu pomůže. Jirka
Jirka16:23:25 17.11.2013
odpovědět 
            Re: Špek - stazeno?
„Pokud jde někdo podobným způsobem na veřejnost, musí počítat s tím, že se tu bude probírat vše včetně soukromí, a že názory nebudou jen pozitivní.“ – Hm. Standardy bulváru. Sorry, ale s nimi se nesrovnávám. (Mimochodem, Špek má podle tebe leccos snést – ale co tvoje skoro hysterické reakce, když se někdo – já – opřel do tebe? Neměl bys nakonec taky s něčím počítat, když píšeš blbé komentáře na internetu, a hned nerozjíždět ublížené reakce- není to trochu tvoje logika?)
„Představili jste Špeka jako lezce. Fajn. Super lezec, po této stránce jen obdiv. Ale co je to za člověka? Ne lezce, ale člověka? Mě tady kritizujete za to, že jsem se zde vyjádřil svoji úvahu o rozhovoru. Nic není průkazné, jsem špatný. A v případě Špeka očividně budu špatný i kdyby to průkazné bylo.“ – Poslední věta, to je opět dojem povýšený na tvrzení. Jsme zase na začátku tvých komentářů. Méně spekulací a domněnek prosím.
Bém - Konkrétně já se myslím o Bémovi nevyjadřoval, každopádně bych si asi rozmyslel útočný a jednoznačně odsuzující komentář. A s dovolením, stavět vedle sebe Béma a Špeka je podle mě zas dost přitažené za vlasy. Je snad Špek veřejná osoba jako Bém (politik…)?
Co je Špek za člověka, to vědí dobře lidé, kteří ho znají. Ty to podle všeho určitě nejsi. A nepřestávám se divit tomu, že si troufáš úplně samozřejmě o něm něco bez jakýchkoli znalostí tvrdit, a to na základě scestných dojmů, které se nezakládají vůbec na ničem. Respektive na nepochopení řečeného a tvých spekulacích, které visí ve vzduchoprázdnu. To je obecně špatné, hloupé, odsouzeníhodné. A když bude dělat něco takového někdo jiný,bude to stejně špatné.
Vzhledem k tomu, že rozhovor je o lezení, jsi na lezeckém webu a Špek je významná osobnost lezeckého světa, kupodivu se to tu točí zase kolem lezení. Až s ním někdo udělá rozhovor o jeho soukromí, můžeš se vyjadřovat i o něm, na základě toho co se dozvíš. Do té doby si svoje podezření a domněnky nech pro sebe.
Sorry, ale pro mě pořád dokola obhajuješ neobhajitelné. A poukazováním na to, že i jiní se tady dopouštějí nekorektností, ty svoje neobhájíš.
P.21:47:59 17.11.2013
odpovědět 
             Re: Špek - stazeno?
Ano, a to je právě ta namyšlenost a arogantnost vybraných jedinců. Možná je načase i uvědomit, že lezení nejsou jen písky někde na severu, ale i řada jiných oblastí, je také sportovní lezení a jsou také jiné hodnoty, než vyznávají pískaři. V lezení se pohybuji několik let, občas jsem jméno Špek zahlédl v nekonečných diskuzích o jištění cest na písku, ale jinak o něm nic nevím. A podobných lidí je spousta. Ty to očividně neuznáváš, ale velmi mnoho lidí, co sem na tenhle portál chodí, jsou třeba i jen návštěvníci umělých stěn nebo čistě sportovní lezci. I to jsou lezci, i ti patří do ČHS. A i ti tu vidí video se Špekem a dělají si na něj názor jen podle videa. Jen podle toho videa hodnotím a jen podle toho videa si dělám názor. Musím, nic jiného nabídnuto nebylo. Pro zajímavost jsem se skále i na stěně zeptal pár lidí okolo mne, zda ví, kdo je Špek. A div se, nevěděl nikdo. Takže i když jsi na lezeckém serveru a točí se to tu o lezení, tak lezecká komunita je trochu větší, než Adršpach. Dnešní doba pro většinu lezoucích lidí je poněkud jinde, než u klasiků a jejich životního stylu. Takže když už tu nějakého toho klasika někdo uvádí, chtělo by to opravdu více informací a udělat to tak, ať je to srozumitelné pro většinu. I když s tím nebudeš naprosto souhlasit. Pohybuji se v lezení, ale v úplně jiné oblasti. O lezení na písku nevím vůbec nic, ani o lidech jako Špek nebo Prachtel, ale zato vím, kdo je idolem dnešní mládeže a koho zná běžná lezecká i nelezecká veřejnost. Běž a zeptej se. Řeknou ti Jaroše, Holečka, Ondru, občas Mrázka, z TV znají lidi Stráníky, někdo mi chválil rozhovor s Editou Vopatovou. Hodně lidí zná Hrozu, Bintera, fakt mne překvapilo, kolik lidí zná Marina, Vejmolovou nebo Vincourkovou. Ale Špeka???? Podívej se, jaké akce jsou - o lezení se Špekem jsem neslyšel, ale Salewa Rockshow z Teplic v televizi byla, stejně tak článek tady. Co dál, kdo je ještě známý? Podívej se na Adidas Outdoor Tour. A proč není vzorem běžných lezců Špek? Podívej se na jména u Adidas Outdoor Prague. Nebo Rock Masters. Nehodnotím, jestli je to dobře nebo špatně, ale prostě to tak je. Na web piskari. cz to video asi bylo super, ale tady to chtělo pojmout jinak.
23:28:50 17.11.2013
odpovědět 
              Re: Špek - stazeno?
Jaká namyšlenost? Proč si myslíš, že nevím o jiném lezení? Nepředpokládám u nikoho znalost Špeka. Je mi úplně jedno, jestli ho znáš nebo ne. Požaduju jenom to, aby si ten, kdo ho nezná, o něm nevymýšlel blbosti, jako jsi to dělal ty. To je celý.
(Taky je mi přinejmenším v kontextu téhle debaty úplně jedno, koho kdo zná a uznává atd. Ta jména, cos vypisoval, kupodivu znám taky. Ale myslím, že jsou tu úplně vedlejší.)
Jiný hodnoty snad celkem respektuju, kupodivu tuším, že existuje i nějaký jiný lezení než to na písku, věnuju se lezení už zhruba pětadvacet let a trochu to i sleduju. Ale to je v našem sporu úplně vedlejší. Od začátku se s tebou hádám výhradně proto, že sis vymýšlel nesmysly o jedné konkrétní osobě. A nejde v principu o to, že je to Špek, ale o to, že si vymýšlíš nesmysly. Kdyby sis takový nesmysly vymýšlel o nějakém závodníkovi nebo bouldristovi nebo někom jiném, je to totéž. A kdybych si je o nich vymýšlel já, měl bys plné právo mě za to vynadat.
Celá hádka mohla být dávno u konce, kdyby ses to nesnažil kamuflovat, zobecňovat a přehrávat na problém dvojího metru apod.
Evidentně máš velký problém s tím, že neustále projektuješ do ostatních nějaké svoje představy (nyní například do mě: „ty to očividně neuznáváš“). Co v tom, co jsem v naší polemice napsal, tě k takovému názoru vede, a dokonce „očividně“? Můžeš být konkrétní?
Rozhovor se Špekem zřejmě nebyla osvěta pro nepískaře či začátečníky či kohokoli. Asi proto, že to autor rozhovoru tak dělat nechtěl. Nikdo tu nemá povinnost dělat osvětu pro kdovíkoho. Tohle video ani nikdo netočil pro server Lezec.cz… Ty bys takovou osvětu možná potřeboval (sám to říkáš, není to útok na tvou neznalost), ale to je tvůj problém. Já bych zas třeba potřeboval doučit spoustu věcí kolem závodů a tak – ale protože o tom vím celkem kulový, tak se pokud možno zdržuju debat na to téma. Až pocítím potřebu, zkusím se dovzdělat. Ale neznamená to, že někoho, kdo závodí, odsuzuju, že si třeba myslím, že by závodníci byli proti pískařům méněcenní ani nic na ten způsob.
Tak než zas začneš smolit odpověď, ve které bys třeba zase chtěl hledat bůhvíjaké výmluvy a kdekoho obviňoval z kdečeho (třeba ale už ne, to by bylo prima), zamysli se, nakolik ti intelekt a věk dovolí, a zkus velmi věcně na základě textu dojít k tomu, co je skutečné jádro diskutovaného problému.
P.00:37:58 18.11.2013
odpovědět 
               Re: Špek - stazeno?
Dobrá, uznávám. Už jsem se veřejně omluvil. Celá diskuze se dostala úplně jinam, než by bylo normální. Promiň.
Jirka00:45:07 18.11.2013
odpovědět 
                Re: Špek - stazeno?
Taky je mi trapně, že se to takhle řešilo.
Mohlo by to celý třeba zmizet :)
P.00:59:19 18.11.2013
odpovědět 
                 Re: Špek - stazeno?
No abych se přiznal, bohužel jsi měl asi pravdu. Člověk se pořád učí. Sypu si popel na hlavu a adminovi jsem na emailm posílal žádost o promazání. Třeba to udělá. Ještě jednou se omlouvám, byl to ode mne úlet. A díky.
01:04:51 18.11.2013
odpovědět 
                  Re: Špek - stazeno?
Se smazáním debaty zcela souhlasím. Bude to dobré pro nás oba i pro Š. který je v tom hlavně úplně nevinně, takže proč by mělo být trapně i jemu.
P.01:15:34 18.11.2013
odpovědět 
                   Český žvást
Nemazat. "Jirka" se zde předvedl v nejlepších tradicích "českého žvástu" (viz Jiří Gruša). Možná mu to došlo, ale jist si tím nejsem.
ivoš10:52:59 18.11.2013
odpovědět 
                 Re: Špek - stazeno?
Piskote, tohle bych nemazal. Jde totiz take o to, ze napr. uz davno mely byt povolene telesne tresty pro deti na skolach , ale naopak se dnes najdou taci, co to zakazuji zakonem i v rodinach. A dokonce se najde i psycholog, ktery pise knihy o pravech deti a jejich plnohodnotnych, svebytnych a originalnich osobnostech. Anebo jini zase tvrdi, ze pes ma dusi jako clovek. Mozna , ze uz zraje diktator, co tohle vsechno vidi a tak at si to i precte, ne? Jako co z nich roste za Jirky atp.
Martas.14:26:31 18.11.2013
odpovědět 
              Re: Špek - stazeno?
Reakce na komentář z 23:28:50 17.11.2013: Zeptej se ve světě, jestli znají ta jména, která znáš ty. Některá jo. AO je jasnej, jméno Martina Stráníka vyslovovali s obdivem mladí amíci v Santa Linyi už v r. 2008. Ale ten zbytek? Jestli je pro tebe svět českého lezení ten, co vidíš v TV - Salewa Rockněco a Adidas něco, tak tě lituji. Jestli je pro nás něco specifického a ve světě známého, tak jsou to písky. Za prvé jsou to jediné krajiny, které snesou srovnání se světem. Ádr, Labák, Teplice - jedny z mála oblastí, z kterých když vidíš dobrou fotku, tak řekneš něco jako "bomba fotka!". Za všechno mohou Sasové. Něco už vylezli před I. světovou válkou, ale první objevitelský boom byl ve 20. letech. Když vidíš, co ti lidi dokázali s tehdejším vybavením vylézt, tak pár jmen ti v paměti zůstane. Druhá vlna nastala v 60. letech, kdy návštěvy ze Saska nastartovaly české pískaře natolik, že se vlastně trhli a od té doby se to tu vyvíjí trochu jinak než v Sasku. Je spousta lidí, kteří pískovcové a tím i české lezení posouvala dál a dál. Někdo obtížnostně, někdo "cestami pro lidi" (fakt to nejsou borhákové žebříky) a někdo až na hranici psychické odolnosti (možná i za ní). Každý tím přispěl k celkovému obrazu dnešních našich pískovců a Špek je přes 20 let velice známá postava. Neznat historii sportu, kterému se věnuji, a stavět jeho základy jen na soutěžním a komerčním pojetí je hodně špatná vizitka. Kdybys ji znal, tak víš, kde má volné lezení své kořeny. Počátkem všeho bylo, že nějakej Fritz zdrhnul do USA...
Bída12:03:19 18.11.2013
odpovědět 
               Re: Špek - stazeno?
Počátek všeho byl, že nějací turneři vysekali do písku stupátka a chytátka, zapřeli břevna do komínů a s okovanýma bagančatama přežili svůj první výstup. Pak ale přišel do Saxónskejch Felsů, Wandů a Kamínkletterei jakýsi německý intelektuál Fehrmann a amerikánský dělník skal Oskar a od tý doby se leze s co nejmíň železem a bez mága.
Kuba Turek12:17:56 18.11.2013
odpovědět 
                Re: Špek - stazeno?
Za počátek sportovního lezení se považuje pětka ze severu na Brosinnadel z r. 1899, konkrétně rajbasový výlez na vrcholovou věžičku. Ano, Fehrmann vytvořil nějaká pravidla, která ale postupem času brzdila vývoj a byla mnohokrát změněna. Kdyby Fritz Wiesner neexportoval saský styl do USA, měly by třeba Yosemity úplně jiný vývoj a třeba by tam v 70. letech byli úplně jiní lezci, co by jen hákovali. Nebo kdyby Dietrich Hasse neemigroval, kam by se ubíralo lezení v Alpách? Kdyby Kurt Albert nejel do Saska, kde by bylo dnes sportovní lezení? Nejen export saského přístupu, ale i vymanění se z jejich zbytečně sešněrovaných pravidel nastartovalo boom sportovního lezení. Podobně jako u nás větší uvolněnost pravidel umožnila vytvořit tolik těžkých cest a i jejich RP přelezy. Co si v Sasku dělají teď je jejich věc. Buď jejich pravidla a zákazy respektuji, nebo tam nelezu. Ale neřekl bych, že by ve světě nyní Sasko hrálo první housle, i když potenciál na těžké cesty specifického charakteru určitě má. Kolébka volného lezení a tak trochu skanzen zároveň. Základní pravidla jsou nesekat a cesty dělat odspoda. Pro mě jako konzumenta je ještě dost důležité to pravidlo o vzdálenosti jištění od navrtáváku, což je asi taky český vynález odporující saským pravidlům. Stejně to nic nemění na tom, že nějaká ta kniha autorů Diešky a Širla a Pískaři spojení s procházkou po Ádru a Teplicích by měly být povinnou četbou každého českého lezce.
Bída13:36:01 18.11.2013
odpovědět 
           Re: Špek - stazeno?
Mas naprostou pravdu. Taky me sere ten dvoji metr... Bohuzel do vseho zdejsi diskuteri tahaji sve osobni postoje a ty staveji nade vse. Takze kdyz s nejakym pomlouvacnym nazorem souhlasi ani neceknou a nezridka taky zacnou kydat nepodlozenou spinu, kdyz nesouhlasi, oznaci pisatele za "spinu"...
l.19:06:31 17.11.2013
odpovědět 
            Re: Špek - stazeno?
Méně zobecňování prosím.
P.21:48:37 17.11.2013
odpovědět 
           Re: Špek - stazeno?
Srovnávat Špeka, který mě nestojí nic,a Béma, jehož "skvělé" účinkování na magistrátu mě stojí jak prachy(jsou to i mé daně co díky němu končí hůř než v hajzlu), tak nervy ..... protože Praha je právě díky němu už roky rozmrdaná až běda, a konec zatím v nedohlednu ..... je fakt příklad argumentačního zoufalství. O příběhu "Mazánka s Kolibříkem" ani nemluvě.

A jaksi ti nedošla podstata sdělení.Házet anonymně na net hodnocení, která jsou mírně řečeno nelichotivá, a současně toho člověka a jeho situaci vůbec neznat, je prostě svinstvo ať to okecáváš jak chceš.
MM23:00:43 17.11.2013
odpovědět 
        Re: Špek - stazeno?
Stejna mira by mela platit i na ty "neodlisne" (vetsinove) nazory. Napr. v te diskuzi je naprosto odlisna mira na nazory pozitivni (viz treba P.) a na nazory jine (viz Jirka). Muj nazor je, ze nelze udrzovat uslechtilou diskuzi, kdyz nezacnu u sebe a jedine co stoji za mym vyjadrenim je to, ze prispivam za tu "dobrou stranu".
Jeste dalsi poznamka k anonymite. Vim, ze se tu obcas nejaky komentar od P., Roberta objevi, ale i tak absolutne netusim o koho jde. Google mi taky moc nepomuze. Chapu, ze to patri k identite, kterou si tu budujete. Ale i tak bych s tou anonymitou moc nehrotil. Rekl bych, ze vetsina tech zajimavych prispevku je spis z tabora anonymu.
l.09:36:51 17.11.2013
odpovědět 
         Re: Špek - stazeno?
jak kterejch, ale nebylo tomu tak vždy, stačí si pročíst diskuse tak 4 roky zpátky a starší. Já když už sem vlezu, což se taky poslední rok moc neděje, tak už se taky nepodepisuju, nemá to cenu, když se dává prostor "diskutérům" kteří neumí diskutovat na úrovni. Dřívější úroveň diskusí byla o výměně názorů, konfrontaci s myšlenkami.
současná úroveň se opírá o furt omílanou myšlenku "mám právo si psát co chci" , tedy nejen myšlenky, postoje, hodnoty...ale i dojmy, spekulace, neurotický výlevy. a pak se takoví chudáci diví, že nesklízí potlesk a píšou cosi o "většině" na tomto serveru. když jim tu někteří zdatnější diskutéři pádnými argumenty vyvrátí to jejich, tak buď nereagují nebo se urazí. to je pak těžký.
jinak k tématu "zabírání" hezkých cest tím, že je v nich minimum jištění se snad ani nemá smysl vyjadřovat. prvolezec na to prostě právo má, je to dané pravidly a když někdo v jejich rámci udělá cestu tzv. pro lidi s jištěním každých 6-7m, taky dobře, zalezou si všichni, jak borci milující odvážný kousky, tak borci co mají radši sportovnější lezbu. kde je problém?
23:12:27 17.11.2013
odpovědět 
      Re: Špek - stazeno?
No, to je tedy podpis. "Jirka" Fakt odvážné :-D Jako že P. není Pichus a že l. je asi ze Šaolinu tak jako většinou tuším, ale jistej si být nemohu nikdy. Že i anonym může mít dobrý názor už jsem zjistil, o to víc nechápu, proč se nepodepíše. Nemusíme se kvůli každé kokotině, co sem napíšeme, přihlašovat, ale vyplněný funkční mail by byl vhodnej, protože pak se můžeme i hádat osobně a neveřejně a ne to tady spamovat a honit si ego. Ostatně přihlášení je zde nastaveno tak, že výsledkem může být další nekonkrétní anonym. Možná bychom si i mohli nastavit nepsané pravidlo, že sem nebudeme psát něco, co bychom dotyčnému neřekli do očí. Jenže proto je vhodné vědět, komu vlastně odpovídám. Každopádně bych chtěl vidět jednoho konkrétního anonyma, jak osobně sděluje Špekovi do očí názor na jeho osobu. Na druhou stranu je tu i pár uplakánků, kteří si nabíhají sami a ještě se podivují, když sem tam chytnou ostřejší koment, se jim pak asi zauzlovávají závity :-D
Bída15:51:49 17.11.2013
odpovědět 
       Re: Špek - stazeno?
Že bych se teď hned sebral a jel za Špekem mu říkat, co si o něm myslím, je blbost, to asi sám tušíš. Ale mohu tě uklidnit, že pokud bychom se náhodu setkali někde u piva (velmi nepravděpodobné) a začali jsme se na toto téma bavit, nebudu s tím problém mít. Ono totiž v řeči máš ještě mimiku, intonaci a řadu dalších faktorů, které celý rozhovor udržují v určité úrovni. Sám jistě víš, že stejná slova můžeš říci tak, že druhého buď naštveš, nebo naopak pobavíš, záleží jen na způsobu, jakým to řekneš. A na situaci. Toto bohužel psaná diskuze neumožňuje.
16:30:46 17.11.2013
odpovědět 
        Re: Špek - stazeno?
A tyhle znalosti o komunikaci už jsi měl, když jsi psal tvůj komentář? Tím hůř.
Bída17:28:08 17.11.2013
odpovědět 
         Re: Špek - stazeno?
Ano, máš pravdu, byla to chyba. Vycházel jsem ze špatných předpokladů. Příště si místní aktivní čtenáře již idealizovat nebudu a pokusím pro každého z kritiků z té diskuze připsat vysvětlivky. I když tedy pochybuji, že by to pomohlo. Myšlení a názory některých lidí jsou nezměnitelné děj se co děj :-)
17:42:33 17.11.2013
odpovědět 
       Re: Špek - stazeno?
l. neni ze saolinu. Asi nesleduju lezce tak casto, abych vedel, ktera jiste velmi vyznamna osobnost lezeckeho deni stoji za kdejakym nickem. tak sorry pravy l. za pospineny povesti.
l.19:09:30 17.11.2013
odpovědět 
      Re: Špek - stazeno?
Tyvoe Jiříku tobě se v té praze bude blbě usínat.
18:19:33 18.11.2013
odpovědět 
 Re: Špek - stazeno?
už to tu několikrát bylo napsáno, on není problém v anonimitě, ale v lidech. Lidská závist, nepochopení a určité nenaplněné sportovní ambice dělají své. Každý jsme jiný a máme jiné ambice, někdo leze více někdo méně, ale problém je v pochopení a nepochopení.
kudrnáč10:12:54 17.11.2013
odpovědět 
  Re: Špek - stazeno?
myslim že další věc je, že kdyby si to lidi řekli u piva, tak půlka těch konfrontací skončej v reálu úplně v pohodě, ale část lidský přirozenosti je o tom pochopit reakci tím nejhorším způsobem, popř. vztáhnout to na sebe.
Pst13:27:37 17.11.2013
odpovědět 
   Re: Špek - stazeno?
Jojo. Navíc lezci, jsou tak trochu elitáři jako třeba motorkáři, zkus se někoho od Hells Angels blbě zeptat, proč má má tu džísku, tak hrozně od oleje :).
Ptám se proto. Nebereme se moc vážně?
Ps.: Diskuzi jsem četl celou a byla vesměs pozitivní s jedním rejpavcem, kterej to možná ani nemyslel zle, ale pak sedm spravedlivejch se do něj opře a osmej volá ty diskuze to je na blití. Buďme trochu nad věcí.
Steve14:10:15 17.11.2013
odpovědět 
 Re: Špek - stazeno?
Je to tak, kvůli nepěkným komentářům jsme se dohodli s autorem videa, které jsme vytvořili v rámci našich týdnů s českými značkami, že jej stáhneme. Nechceme nikomu brát jeho názor, ale respektujeme Petra Špeka Slaninu a víme, že ty komentáře by mu dobře neudělaly.
Video je dostupné na hanibalím YouTube: http://www.youtube.com/ watch?v= 2n8W6bIeNLE
Kdo chce diskutovat, může pod videem na Hanibalím webu.
http://www.hanibal.cz/ blog/videoblog/ 407-15-minut-se-spekem/

Co se uveřejnění týká, oficiálně jsme odkaz na vieo poslali administrátorům Lezce, zda ho nechtějí sami zveřejnit. Viděli video jako zajímavé, nekomerční (s tím bylo i točené) a proto ho sami uveřejnili.

Ondra
Hanibal Team
ondra14:21:12 17.11.2013
odpovědět 
  Re: Špek - stazeno?
Tak to je geniální marketingová strategie, jak převézt chlapce z Lezce a přivést lidi na web Hanibalu, nebo hloupost autorů videa i provozovatelů tohoto webu. Jenom nevím, co se blíží víc skutečnosti.
Kuba Turek16:30:26 17.11.2013
odpovědět 
  Re: Špek - stazeno?
Mohl bys prosim prozradit, ktere ty komentare byly tak spatne, ze jste kvuli nim to video stahli? Dizkuzi jsem procetl a nic tak dramaticky spatneho, jak to muze vyznivat z Tveho komentu a par zdejsich komentaru, jsem tam nenasel.
19:15:23 17.11.2013
odpovědět 
   Re: Špek - stazeno?
Ňákej hňup tady plácal že má Špek dluhy a že je asociál, když bydlí v maringotce. Prostě chtěl hodit špínu na chlapa, tak to bez jediného důkazu udělal.

Myslím ale, že vzhledem k tomu, že Špek není osoba veřejného zájmu, jedná se o přestupek nebo trestný čin pomluvy, případně něco k tomu ještě navrch. A pokud si onen anonym myslí, že je anonymní, tak fakt není.

A doporučuji mu, aby se kouknul do Trestního zákoníku, kolik let si za to může vykoledovat. K tomu může ještě počítat s peněžitou náhradou podle Občanského zákoníku a náhradou soudního řízení podle Soudního řádu.

A ještě doporučuji si napříště takové urážky pořádně rozmyslet, protože od ledne začne platit nový Občanský zákoník a podle něj jsou náhrady za urážky, pomluvy a podobné záležitosti takřka neomezené. Špek by si za ty peníze potom mohl udělal výlet okolo USA, o kterém mluví v rozhovoru.
Kuba Turek23:20:01 17.11.2013
odpovědět 
    Re: Špek - stazeno?
Kubo, nechápu. Četl jsi to? Kde je tam napsáno, že má dluhy? Nic takového tam není. A kde je tam napsáno, že je asociál? Opět tam nic takového nevidím.

Naopak tam vidím omluvu a žádost:

Prosím adminy - pokud jsem některým příspěvkem Špeka urazil, napsal o něm něco špatného nebo napsal nějakou nepravdu, udělal jsem tak nevědomky a je mi to líto a prosím o smazání toho příspěvku. Špeka jako lezce si vážím a rozhodně jsem to neměl v úmyslu.

Podle data a času je tam ta omluva a žádost o stažení případně nevhodných příspěvku psaná chvilku po tom příspěvku, ze kterého asi čerpáš. Proč to tam tedy admini nechali? Hlavně mi nepiš, že to nečetli, tomu snad nikdo nevěří.
23:49:53 17.11.2013
odpovědět 
    Re: Špek - stazeno?
Kubo, souhlasím s předřečníkem (Jirkou?), že to s největší pravděpodobností nebyl zlý úmysl, ale hloupost, naivní zbrklé posuzování někoho na základě mylného dojmu.
Občas se to povede kdekomu, ani na sebe bych si nevsadil, že jsem to nikdy neprovedl nebo že to zbrkle neprovedu.
Dalo by se to asi bez větších problémů přejít jednou námitkou, kdyby se dotyčný nesnažil to neustále nějak zastírat a vymlouvat se na něco jiného.
P.00:50:43 18.11.2013
odpovědět 
     Re: Špek - stazeno?
Naprostý souhlas.

Samozřejmě jsem popisoval extrémní případ. Nelze ovšem vyloučit, že nějaký advokát takové postupy vyzkouší. Od 1. ledna se to jemu i jeho klientovi již vyplatí. (Už teď jsou odsuzování takoví výkřikáři z Facebooku a dalších různých diskusních fór, ačkoliv se to žalující straně zatím finančně nevyplatí.)
02:55:50 18.11.2013
odpovědět 
      Re: Špek - stazeno?
Ha, konečně jsem se stal anonymem....
Kuba Turek02:56:44 18.11.2013
odpovědět 
       Re: Špek - stazeno?
Článek jsem bohužel nestihl a moc mě to mrzí. Lezu už přes 20 let a scénu na písku sleduju od prvopočátku...jak by ne, když jsem na něm vyrostl a pocházím z Liberce. Byť už dnes lezu prakticky jen na vápně a bouldruju, Špeka mám rád a respektuju ho. Nemohla by mi, prosím, redakce poslat článek - rozhovor se Špekem do mailu? Moc děkuju :-)
ondráš07:21:12 18.11.2013
odpovědět 
        Re: Špek - stazeno?
Asi nemohla. Tak velkou schránku mít zřejmě nebudeš. Bylo to video a v této diskusi je dokonce odkaz na YouTube.
Kuba Turek10:27:56 18.11.2013
odpovědět 
         Re: Špek - stazeno?
Tak to mě mrzí. Co se dá dělat...
ondráš18:11:28 18.11.2013
odpovědět 
          Re: Špek - stazeno?
Ale vždyť už tu zase je.
P.20:04:30 18.11.2013
odpovědět 

Reklama:
 Foto dne:

Stará cesta na Wolfsturm VIIIa
 Databáze cest:
Všechny cesty (174781)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Death In The Afternoon 5.12a Grotto Canyon
Sloppy Seconds 5.11d Grotto Canyon
Grey Matter 5.11a Grotto Canyon
Wer Im Glashaus Sitzt 8 Frankenjura
Nespavost Low 8A Töpfer
Nově komentované:
Frankenjuraexpress 7C Tisá - Modřín
Jižní Cesta V Prachov
Vymetání Pavučin SD 8A Holštejn
Mama Power 7c+ Terre Alte
Normální Cesta IV Hrubá Skála

 Nově v diskusi:
Průvodce Sušky - Malá plotna | Re: PALLAVICINI - inzerce | Re: PALLAVICINI - inzerce | Re: PALLAVICINI - inzerce | Re: PALLAVICINI - inzerce | Re: PALLAVICINI - inzerce | Re: PALLAVICINI - inzerce | Re: PALLAVICINI - inzerce | Re: PALLAVICINI - inzerce | PALLAVICINI - inzerce |

 Nové komentáře:
Re: 500 stran | Re: asi jo... | Re: Super! | asi jo... | Re: krása! | Re: Zmije | Re: Zmije | Re: Skvelej | Re: Skvelej | Re: jsou tam hvězdičkový věže a cesty? |

 Kde to vře:
Komentované návrhy usnesení pro Valnou hromadu ČHS (67)
Vyšel průvodce Adršpach I. (51)
Adam Ondra a Ela Adamovská k přípravě na olympijskou kvalifikaci (43)
Boulder Na pláni (36)
Foto: Karabinou propíchnutá dlaň ruky lezce při pádu (19)
Valná hromada ČHS 2024 (13)
ZykyCup (9)
Nová dětská kniha o světové top lezkyni Janje Garnbret (9)
Brazílie - Rio de Janiero - březen/duben (8)
Lezení na 2 významých stěnách v Srbsku u Berouna zřejmě skončí (5)

 Nově v inzerci:
Lezečky La Sportiva Miura VS 39,5 | ferraty | NEPROMOKAVÉ PYTLE | Singingrock garnet | Hledám horolezce na PALLAVICINI | Jumar | Set friendů (flexor) | Helma Petzel Hrubice | Lano Mammut 60m | Solární panel 40w |

 Anketa:
Jaký je váš názor na dodržování lezeckých pravidel?
 Plně je respektuji 
 617 
 Většinou respektuji, záleží na konkrétní situaci 
 621 
 Mám s tím problém, sem tam dodržuji 
 669 
 Nezajímá mě to, lezu podle svého. 
 594 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.