LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Pod skálou každej rád poradí.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Vyšel průvodce Adršpach I.
Nová dětská kniha o světové top lezkyni Janje Garnbret
Pískaři jsou zpět!

Závody
SP Salt Lake City (03.05)
Olympijská kvalifikace Šanghaj (16.05)
ČP obtížnost Praha (18.05)

Žebříček
Cesty:
32.Fajkoš 10431
33.Holík 10415
34.H2 10370
Bouldry:
32.Pelikán 8925
33.Hronek 8903
34.Svoboda 8859
Hory:
11.Chomová 4792
12.Najman 4634
13.Petr 4592

Výsledky
EP boulder Klagenfurt (26.04)
ČP obtížnost Brno (20.04)
SP Wujiang (12.04)

Deníčky
5556 lezců
1097749 cest
Nové přelezy:
Geser 7C
Šílený Tan XIa
Vyšší Prin Xa
Lauschgift Xa
Celer Xb
Vodní Svět Xb
Vychytralý Xa
La Bomba Xc
Bezzubý Yu Xa
V Číně Jed XIa

Stěny
HARLEM - Ústí nad Labem
BASE CAMP BAR - Přerov
Bouldering za oponou - Měnín

Prodejny
HUDYsport - Hřensko
SAMBAR sport Kladno - Kladno - Kročehlavy
Outdoor Centrum Rock Point Poštovní - Ostrava 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Diskuse

Vložení přispěvku 
 Rax - feraty05.09.2013
zdravím, na víkend se chystáme do raxu. Chtěli bychom si dát celodenní výlet přes tyhle dvě feraty:
Teufelsbad stubensteig
http://1url.cz/N2hS

Alpenve reinssteig
http://1url.cz/62h0

Jednou nahoru a druhou
 Re: Rax - feraty05.09.2013
Ahoj Zdenda!

Siel som len Teufelbandtubensteig (viackrát). Nie je tam vela úsekov kto

 mg - diplomka04.09.2013
Ahoj lezci!

Potřebovala bych pomoci s průzkumem pro diplomku, kterou píšu na katedře komparativní psychologie. Lezu jen příležitostně, ale místní diskuse na mě působí jako ideální prostor ke získání zajímavých dat. Chtěla bych od vás odpově
 Re: mg - diplomka04.09.2013
Tak to je gól. Fakt. Když už jsi líná prohlédnout diskuse a kontaktovat lidi, o kterých budeš psát d
  Re: mg - diplomka04.09.2013
Ale vlastní, Kubo :))
Jednou za čas se tu naštěstí objeví něco fakt vtipnýho.
Díky Ter
   Re: mg - diplomka05.09.2013
To jsem jí na to fakt skočil? To jsem ale hňup :-) Asi se moc stýkám s vysokoškoláky humanitních obo
    Re: mg - diplomka05.09.2013
Kubo, Viktor by doporučil jíst víc masa. :-):-):-) ale musím říct, že po prvních větách jsem to bral
   Re: mg - diplomka05.09.2013
takhle to pokazit, to se dela? tyty
 Re: mg - diplomka04.09.2013
Vždyť si dělá srandu.
 Re: mg - diplomka04.09.2013
Jo já byhc taky potřeboval poradit ,nedržijou mi prsty lezu asi měsíc ale žádný vraždy a kamarádi mn
  Re: mg - diplomka05.09.2013
Jasny, sypej si vic maga..
 Re: mg - diplomka05.09.2013
Terko, gratuluju k hodnotnýmu úlovku. Mohlo jich být i víc, kdybys to P. namísto ráznýho utnutí naop
  Re: mg - diplomka05.09.2013
No, moc se omlouvám, že jsem zkazil srandu.
Já tomu teda nerozuměl jako pasti, bavilo mě to s
   Re: mg - diplomka05.09.2013
Zkus se někdy podívat na na témata diplomek z oborů gender, andragogika, mediální studia, sociální a
    Re: mg - diplomka06.09.2013
Přeji dobrý den všem diskutujícím; prosím Vás, nejde o žádný vtip, já ta data opravdu potřebuji. Chá
     Re: mg - diplomka06.09.2013
Uverim az ked napises, kolkokrat Kubo posledny rok sulozil :)))
      Re: mg - diplomka09.09.2013
no naposled Kuba soulozil s kravou.. byly z toho i nejaky fotky...

taky ho jeste obca
     Re: mg - diplomka06.09.2013
Terko, nejdriv pac a pusu a pak odpovim :)
     Re: mg - diplomka09.09.2013
Studentky humanitních oborů mám v lásce velmi...:-)
Co za to?

 click up04.09.2013
prosím zkuste poradit, kdo jistíte clic upem, jde mi o to, zda se zablokuje při pádu prvolezce i tehdy, pokud nebude jistič držet lano pod jistítkem. myslím si, že ne. v tom je asi rozdíl proti gri gri a cinch.
díky.
 Re: click up04.09.2013
Ano, zablokuje se. Ale u všech zmíněných jistítek, musíš "spodní" lano držet!
  Click up je JISTOTA.04.09.2013
Presne tak, jistim s Click up-em jiz 2 roky a je v podstate temer dokonaly, ale drzet lano dole se m
   Re: Click up je JISTOTA.04.09.2013
to teda cinch jistí i když ho nedržím, spolehlivě se zasekne, měl jsem za to že i gri gri to tak má.
    Re: Click up je JISTOTA.04.09.2013
Click up opravdu NEDOPORUCUJU!!! Sam se rozhodne nesekne pokazdy a drzet spodni konec je nutnost. Do
     Re: Click up je JISTOTA.04.09.2013
prima, tak doporučuješ gri gri. funguje ale opravdu tak, že chytí pád prvolezce, i když nedržíš spod
      Re: Click up je JISTOTA.04.09.2013
To rozhodne ne, spodni konec je nutnost u vsech tehle samoblokantu. Ale zatimco u grigri ti opravdu
       Re: Click up je JISTOTA.04.09.2013
V tom pripade mas asi jinej Clik Up nezli mam 2 roky uz ja, mozna ale ze si to jen pletes s Klik Kla
        JIstota je pouze dobrý jistič04.09.2013
Dovolil bych si poznamenat, že jedinou jistotou je dobrý jistič znalý materiálu, kterým jistí.
         Re: JIstota je pouze dobrý jistič05.09.2013
Nicméně i tak je ClickUp nejlepší samoblokující jistítko na trhu. Jde založit i obráceně a přesto fu
          Re: JIstota je pouze dobrý jistič05.09.2013
Jde zalozit obracene a presto funguje!!!!
Boha jeho, tohle uz trochu smrdi navadenim k pruser
           Re: JIstota je pouze dobrý jistič05.09.2013
To vse se ale popisuje vyse. Ja jsem to jen doplnil.
          Re: JIstota je pouze dobrý jistič05.09.2013
Musim jenom dodat: Mammut SMART. Jednoducha manipulace, skvele se podava lano, blokuje sam, dava mir
 Re: click up05.09.2013
Ty musis byt vyborny spolulezec a kamarad, kdyz i to drzeni lana pod jistitkem pri lezeni je Ti pril

 Sháním průvodce na Sperlonga/Gaeta03.09.2013
Ahoj, marně sháním průvodce na skalky v oblasti Sperlonga/Gaeta. K dispozici je jen průvodce na vícedélkové cesty. Neví někdo, kde sehnat nějaké TOPO na skalkaření u Sperlongy? Nebo aspoň kde to koupit na místě? Dík moc, Honza
 Re: Sháním průvodce na Sperlonga/Gaeta03.09.2013
Ve Sperlonze v baru U Qida určite seženeš. Vyšel pěkný barevný, cesty zakresleny do fotografií. Bar
  Re: Sháním průvodce na Sperlonga/Gaeta03.09.2013
dik moc, uz jsem to vygugloval, Ristoro da Guido, Via Flacca mezi Sperlongou a Gaetou, jestli se nep
 Re: Sháním průvodce na Sperlonga/Gaeta03.09.2013
ahoj toho sprievodcu ani nekupuj tragédia mi sme sa orientovali podľa tohto a bolo to dalek

 Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201402.09.2013
Můžete mi prosím někdo vysvětlit, k čemu to je, jaké to má výhody, oproti normálnímu členství v OEAV? Můj dotaz zodpověděla paní z ČHS takto:
Dobrý den.
zkuste navštívit naše stránky www.horosvaz.cz (proč nevložila odkaz přímo na konkrétní s
 Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201402.09.2013
CHS neni zadna soukroma komercni organizace pro kterou ty jsi zakaznik. Odpevedeli ti slusne a pravd
  Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201402.09.2013
Tak ono to ČHS tak trošku hospodaří s penězi ne? Dělá servis těm členům, ne? Za prachy, ne? Členové
  Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
Přijdeš na sekretariát, vyplázneš pět kilo a dostaneš průkazku. S ní můžeš lozit v CHKO, jinak ne. A
   Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
to je teda dobrá krátkozrakost
    Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
Tomu se říká socialismus, ne krátkozrakost :-D
     Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
Co vám brání změnit zákon o ochraně přírody?
      Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
Ty lezeš s MG na písku kde je to zakázané?
       Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
Ne, proč bych to měl dělat? Rozdíl mezi tím co vylezu a nevylezu je jen víc dalšího lezení. Mg ze mn
        Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
Správně :-)
         Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201404.09.2013
Dostali jsme se daleko od jedné ze základních otázek. I přes to, že je od ČHS dlouholetá snaha vyřiz
      Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201404.09.2013
Tak jo, momeeeeent. Pracuji na tom..... Uz ho menin..... ...Hotovo!!! To jsem necekal, ze to bude to
 Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201402.09.2013
No tak asi to není popsáno na jedné stránce :) .. je potřeba si nastudovat výhody jednotlivých člens
  Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201402.09.2013
Aha, tak to pardon...
  Re: Nepřehledný web ČHS02.09.2013
Už jsi někdy něco hledal na webu čhs??
   Re: Nepřehledný web ČHS02.09.2013
Jo. Moc informací, složité hledání. Už jsi někdy něco hledal ve sbírce zákonů?
    Re: Nepřehledný web ČHS02.09.2013
Výborné srovnání :-)
     Re: Nepřehledný web ČHS03.09.2013
Autor příspěvku byl líný hledat, tak vyplodil tenhle slint, čímž se postaral o zábavu mnoha diskutér
      Re: Nepřehledný web ČHS03.09.2013
No viděl bych to jinak, tazatel prostě jen položil slušný dotaz, jak je zvykem u místních diskutéru,
       Re: Nepřehledný web ČHS03.09.2013
Pokud by tazatel vlezl na zmíněnou stránku, našel by článek o členství na první pohled, je totiž úpl
        Re: Kam jsou provize z prodeje OEAV?03.09.2013
Tak to by mně zajímalo, proč někomu dává ČHS členství zadarmo a jiní za to musí platit? Nebo snad pr
         Re: Kam jsou provize z prodeje OEAV?03.09.2013
Tahle smlouva nebyla zveřejněna a v rozpoočtu to nenajdeš. Taky by mne to zajímalo, ale nezbývá než
          Re: Kam jsou provize z prodeje OEAV?03.09.2013
Pokud částka není v rozpočtu, je možné, že vůbec není zaevidovaná a je v něčí kapse, ne?
           Re: Kam jsou provize z prodeje OEAV?03.09.2013
Myslel jsem to tak, ře v rozpočtu je příjem z členských příspěvků globáílně bez detailního pohledu n
            Re: Kam jsou provize z prodeje OEAV?03.09.2013
Co je nelegitimního na dotazu, kam končí peníze členů ČHS? Přece my rozumní, to tak máme, staráme se
             Re: Kam jsou provize z prodeje OEAV?03.09.2013
Nelegitimní to není, ale obchodní smlouvy lze zveřejnit jen když s tím souhlasí obě strany. Protože
              Re: Kam jsou provize z prodeje OEAV?03.09.2013
Cena kombinovaného členství AV je smlouvou ČHS s Jiráskem nastavena tak nízko, že kromě Jiráska se o
               Re: Kam jsou provize z prodeje OEAV?03.09.2013
Proč od svazu? Těžko mu zazlívat, že asi uzavřel tu pro něj nejvýhodnější dohodu. Myslím, že se na k
                Re: Kam jsou provize z prodeje OEAV?03.09.2013
Výběrový řízení bylo vypsaný tak, aby vyhověl Jirásko. Bylo tam uvedeno, že vedle pojištění musí pos
                 Re: Kam jsou provize z prodeje OEAV?03.09.2013
Argument, který uvádíš mně přijde celkem důležitý. Pokud nebyl nikdo jiný schopný nabídnout i něco n
                  Re: Kam jsou provize z prodeje OEAV?03.09.2013
Proč to bylo tak důležité? Svaz mohl vypsat dvě nezávislá VŘ. Jedno na prodej AV a druhé na propagac
                   Re: Kam jsou provize z prodeje OEAV?03.09.2013
To asi mohl, ale je otázka, jestli by ve dvou oddělených řízeních dostal takové podmínky, jako při s
                    Re: Kam jsou provize z prodeje OEAV?03.09.2013
Nemluví se o tom co je nebo bylo ve smlouvě uvedeno, ale jak bylo VŘ vypsané. A to bylo tehdy pochop
                     Re: Kam jsou provize z prodeje OEAV?03.09.2013
A proč tedy bylo VŘ vypisované, když bylo jasné, že podmínky (AV + propagace)splní jen Jirásko?
                      Re: Kam jsou provize z prodeje OEAV?04.09.2013
Co třeba z taktických důvodů, aby partner věděl. že nemusí mít ten monopol pořád, kdyby třeba chtěl
                       Re: Kam jsou provize z prodeje OEAV?04.09.2013
Jirásko a ČHS už mají na poskyt kombin. členství (AV, ČHS) monopol už teď. A přesto je smlouva mezi
                        Re: Kam jsou provize z prodeje OEAV?04.09.2013
Navíc, provize z 1 člena při uzavření komb. členství, je pro Svaz nižší, než ze samostatné průkazky
                         Re: Kam jsou provize z prodeje OEAV?04.09.2013
Prioritou byla vyšší členská základa a širší servis pro členy, což částečně řeší kombinované členstv
                          Re: A byly stanovené cíle splněny?04.09.2013
A byly stanovené cíle splněny? Nějaký měřitelný výsledek? Kolik členů "navíc" tato akce př
                           Re: A byly stanovené cíle splněny?04.09.2013
Proč se tam nejdeš zeptat, nebo si nevyhledáš zápisy z valných hromad, kde je počet členů uvedený? Z
                            Re: A byly stanovené cíle splněny?04.09.2013
Prošel jsem si některé zápisy, ale nic se tam o tomhle nenašel, žádné záměry, žádné výsledky.
 Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201402.09.2013
Žádnou výhodu nenajdeš. OEAV nabízí Kvalitní pojištění i "vstupenku pro elitu" do skal. A
  Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201402.09.2013
JJ souhlas OEAV stačí samo o sobě, máš vstupenku, pojištění i slevu na ubykec a pod. Pokud řešíš víc
   Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201402.09.2013
platilo, že na ČHSku bylo levnější ubytování v Tatrách než na alpenverein. Z peněz zaplacených OEAV/
    Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201402.09.2013
No počkej, ale když zaplatíš 1600 OEAV, jsi pojištěný, docela solidně. Co máš za těch 500 pro ČHS? N
     Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
Sice se chováš ekonomicky výhodně ale společensky naprosto špatně. ČHS je spolek českých horolezců a
      Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
Ja si vzdy poctive platil clenstvi v CHS ackoliv v CR lezu minimalne. Pristi rok jsem se rozhodl to
       Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
Hezká výmluva. Když ti to vadí tak to změň. Říct že nebudu platit a budu čekat na nějakou změnu je t
        Re: není momentálně důvod, proč být v ČHS03.09.2013
ale on se to snaží změnit tím, že vystoupí z ČHS, to je také postoj ne? Nakonec, není momentálně dův
         Re: není momentálně důvod, proč být v ČHS03.09.2013
jestli to bereš jen jako povolenku do skal tak potěš koště
          Re: není momentálně důvod, proč být v ČHS03.09.2013
Bohužel, ale taková je situace
           Re: není momentálně důvod, proč být v ČHS03.09.2013
možná tvá situace, spousta jiných lidí domýšlí své konání do důsledku
         Re: není momentálně důvod, proč být v ČHS04.09.2013
Öav Ti povolenku do ČR nedá, protože vystoupil (spolu s DAV kvůli vysokým příspěvkům) z UIAA...
       Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
Proboha jaká výmluva? Prostě má důvody proč to platit nechce. Konec. To se má z toho ještě někomu zp
        Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
Proč si teda stěžuje. Nechce, tak na co se tu chlubí? Zas mám pocit, že celou debatu jedovatě víří j
         Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201404.09.2013
K reakci, ze se vymlouvam a k tomuto. Nevim cim bych se mel chlubit, proste jen konstatuji svuj nazo
      Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
Proč bych měl někomu něco jen tak dávat do kasy, copak mi někdo dává?? Nedělá pro mne nic, co bych o
       Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
Pokud si jen přečtu pár informací tady na Lezci nebo na svazovém webu tak mám pocit, že tenhle spol
        Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
Vadí mi, že činovníci ČHS podporují nedoržování vlastních pravidel, vadí mi, že se peníze místo do ú
         Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
Přečti si rozpočet a neslintej tady jedy. Údržba skal je největší položka v rozpočtu ČHS, Z toho, co
          Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
Smazáno. Některé příspěvky začínají překračovat únosnou mez. Zkuste diskutovat racionálně, nepodlože
           Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga03.09.2013
Tak znova, Jandík si přihrál domů pár desítek tisíc za úpravy loga prostřednictvím ak. malířky Jandí
            Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga03.09.2013
1) A řekl to kdo a na základě čeho? Takhle je to jedna paní povídala.
2) Členové ČHS si zvoli
            Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga03.09.2013
Veškeré práce pro ČHS, které jsem dělal pro ČHS byly cca v 90% případů zadarmo a pokud už bylo něco
             Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga03.09.2013
Aha, už sis na to vzpomněl... Možná bys i dohledal, že to bylo pár desítek tisíc, navíc za opravdové
              Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga03.09.2013
A kdo ti platí a kolik za šíření takovýchhle pomluv?
             Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga03.09.2013
A co ročenku, tu jsi dělal taky jen za náklady? Krásně barevnou, to sis za ní měl nechat zaplatit. J
              Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga03.09.2013
Některé roky dělala grafiku ročenky moje žena, Já s tím nemám nic společného. Honorář byl ale skvělý
             Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga03.09.2013
A co ročenku, tu jsi dělal taky jen za náklady? Krásně barevnou, to sis za ní měl nechat zaplatit. J
              Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga03.09.2013
Nejde o honorář, ale o to, že Svaz měl vypsat VŘ také na tvorbu ročenky. A to nevypsal.
               Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga03.09.2013
Ze stanov ani jiných dokumentů nevyplývá povinnost VV nebo komisí vypisovat VŘ, pokud se pamatuji, t
                Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga03.09.2013
Máš pravdu v tom, že Svaz minimalizuje náklady.
Dělá to proto, aby zbylo na honoráře pro bafu
                 Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga03.09.2013
Ty musíš být dost nešťasný člověk, že tě to tak pronásleduje.
                  Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga03.09.2013
Jde mi jen o to, aby Svaz s mojím příspěvkem nakládal ťrochu lépe, než to dělá.
                   Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga03.09.2013
Tak se přihlaš do nějaké komise podle okruhu svých zájmů a užij si ty skvělé odměny. Myslím, že třeb
                    Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga04.09.2013
No, revizní komise asi úplně nezávislá nebude. To u kontrolních orgánů bývá, že jsou voleny tak, aby
                     Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga04.09.2013
Revizní komise se volí tak, že si Valná hromada hlasováním vybírá z kandidátů, kteří se přihlásili.
                    Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga04.09.2013
To se to dobre bagatelizuje - sve ctyri stovky.. Zni to, jak kdyby prudil, kvuli necemu skoro nepods
                     Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga04.09.2013
Namám nic proti kritice, pokud je věcná, konkrétní a podložená ověřenými fakty. Takovou jsem tu ale
                      Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga04.09.2013
Jak můžeš diskuzi doplnit ověřenými fakty, když se Svaz chrání náhubkovou klausulí.
                       Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga04.09.2013
A proč vstupovat do organizace, která nehraje s otevřenými kartami. A´t je nejdříve otevře. Pak se u
            Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga03.09.2013
Ač se mi logo nelíbí, přijde mi nefunkční a celá corporate identity ČHS je podle mě na draka, určitě
    Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201402.09.2013
Peníze, který náležely Čhs z prodeje pojištění AV šly hlavně na expedice a platy bafuňářů. Jak to b
     Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
To jsou naprosté nesmysly. Bafuňáři pracujou zadarmo a peníze se vydávají podle rozpočtu schváleného
      Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
No to je možné, že se peníze rozdávají, jak schválila VH, to ovšem neznamená, že se nepřihrají vybra
      Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
takže s tím, že se z toho platily expedice činovníků souhlasíš
       Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
Nesouhlasím. Jediný příspěvek na expedici, o kterém vím, je grant pro čtyři kluky, co jeli s Márou a
        Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
30 tisíc není v ČHS nic symbolického, je to cca 1 procento rozpočtu. Za výšlap normálkou si to nikdo
         Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
Jak jsem psal, ČHS je amatérský spolek, bafuňáři pracujou zadarmo na tom, co se jim chce a kdy se ji
          Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
Tak to je možná ten problém, proč v ČHS nechce celá řada lidi být...
          Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
celkem začarovaný kruh - nechci aby se prachy dávali k diplomům oceňujícím "výstupy roku"
           Re: Tím bych tu diskuzi uzavřel :-)03.09.2013
Tím bych tu diskuzi uzavřel, tohle mi mluví z duše.
           Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
Jak je to dlouho co tahle doba minula? 15 let? 20 let?
            Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
jo a od té doby se začalo lézt v Labáku masově s maglajzem a šíří se to po celé republice, od té dob
             Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
Hele, až na maglajz (to nemůžu zaručit, protože to nevím) nikdo nic takového z našeho oddílu nedělá.
              Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201404.09.2013
vím, že Humanita má horoškolu a že učíte i zdravovědu, ale že se za dvacet let nestalo z mnou zmiňov
               Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201404.09.2013
Přesně stejnou horoškolu jako děláme my, dělá spousta dalších oddílů - některé více formálně, jiné s
                Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201404.09.2013
ok, a jak teda potrestal horosvaz toho Pletánka a Bělinu??? Konkrétně Bělinovi mohli zatrhnout dotov
                 Karlovo kruhy04.09.2013
S kruhama je to obráceně. Karel cesty dělal a dělat bude. Spousta z nás na nich vyrostla. OVK v těch
                  Re: Karlovo kruhy04.09.2013
a viděls kam teď ty kruhy tluče???

Vyhozené peníze.
Co se práce ve skalách tý
                  Re: Karlovo kruhy04.09.2013
A mimochodem Raveltik prodává kruhy za cca 300,- Takže Bělinu (a pochopitelně i každého jiného) dotu
                   Re: Karlovo kruhy04.09.2013
Ze kterého skladu že si může kdokoliv brát kruhy? Kde že je třeba vyměnit jištění?
                    Re: Karlovo kruhy04.09.2013
Nejsem si jisty jestli mluvi o "komukoliv".
                   Re: Karlovo kruhy04.09.2013
Ty počty jsou možná trochu jiný. Já platil za kruh už několik let vždycky 75,-. A nečekal bych, že Č
                 Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201404.09.2013
Poblíž rozhodování o Pletánkovi jsem byl jako ochranář. Takže jsme to viděl z druhé strany. Byla to
             Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201404.09.2013
Ono to ale ma bohuzel mnohem vetsi dosah... Od te doby se take zvysila nehodovost na ceskych silnici
           Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
Čelnství v ČHS je dobrovolné. Nikdo tě nebude k ničemu nutit ani v případě, že budeš používat jištěn
            Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
Víš, já chodím na VH pravidelně, tedy skoro, a vím, co je reálné změnit. Bohužel klika, která to má
             Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
Taky jsem byl na pár valných hromadách :-). Anonymy jsem tam neviděl :-). Tím, že odejdeš, se ti mož
              Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
Jsme velcí kluci, nehoupej mne :-)
              Re: bez průkazky ČHS a s pytlíme MG do Labáku03.09.2013
No nic, jedu lézt, bez průkazky ČHS, do Labáku, s pytlíme Mg na zadku ;-D tak tu přece chodí ne?
               Re: bez průkazky ČHS a s pytlíkem MG do Labáku03.09.2013
Nějaký nový trend??
              Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201404.09.2013
Co porad mate s tema anonymama? Polovinu poznamek na anonymy ani nechapu.

Ale k veci,
               Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201404.09.2013
To není správné přirovnání. ČHS je jediný spolek, který zastupuje horolezce vůči státu i mezinárodní
                Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201404.09.2013
Zda je spatne prirovnani je to vec nazoru nikoliv fakt vzhledem k tomu, ze kazdy hodnoti prinos CHS
                Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201404.09.2013
Zlepšovat práci ČHS je možné také anonymní kritikou.( Když ta neanonymní je tvrdě potíraná). Dokonce
                 Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201404.09.2013
Odměny za výstupy roku se zveřejňují již delší dobu a byly vždy v rozpočtu komise alpinismu. Přinejm
                  Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201404.09.2013
Není tomu tak, odměny za výstupy roku v minulých letech (od r. 2009) se nezveřejńovaly. Svaz na to m
                   Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201404.09.2013
Letos se zveřenily, vloni se zveřejnily, ocenění mávali na jevišti šeky s částkami. Předtím to pravd
                    Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201404.09.2013
Proč na Bořeň nejezdíš Rolsem? To se nestydíš, korupčnický velkovydavateli a disajnére, přijet tou d
        Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
Už se tady rozpočet rozpitvával, tak nemlž Jandíku, ono zase tak nepodstatné není. V ČHS panuje už ř
         Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
Anonym? Bohužel Tvé plivance nemají žádnou váhu...
      Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
Zapomínáš na cenu za kombinované členství, výhodně nastavenou pro Jiráska. Je tak nízká, že se ostat
      Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
Jak můžeš tak jistě tvrdit, že pracujou zadarmo, když poskytování informací tohoto druhu je sankciov
      Re: Bafuňáři pracují zadarmo???05.09.2013
Buď jsi neinformovaný, nebo záměrně lžeš?...
VV rozhodl, že J. Bloudkovi, který od září dle s
       Re: Bafuňáři pracují zadarmo???05.09.2013
Předseda je výjimka, potvrzující pravidlo. Další placený funkcionář je Tomáš Binter za závodní komis
    Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
myslím, že levnější ubytování v tatrách stále platí na čhs. aspoň na webech chat (pri zelenem plese,
  Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
s oeav nemuzes lezt na nekterych skalnich oblastech, vyjimka pro lezeni totiz plati jen pro cleny ch
   Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
Prosím tě a o které oblasti konkrétně jde?
    Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
Prachov, Teplické ... Tam jdeš přes kasu a přímo ukazuješ. A tyhle plus všechny ostatní, které jsou
     Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
Chudak Dani Andrada kdyz si chtel na festivalu zalizt, musel kvuli tomu vstoupit do CHS:-(
      Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
Dani je španěl :-) Španělsko v UIAA zůstalo.
      Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
Čistě ze zvědavosti, když se ukazuje průkazka "na kase", fakt tam tam vědí, která organiza
       Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
bavíme se tu o tom, k čemu má být, nebo k čemu je? Až budou ochranáři fungovat, jak mají, budou chtí
       Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201403.09.2013
Tak zrovna v tomto vláknu se bavíme o tom, jak moc je logické, že s průkazkou například ze Špáňa v o
        Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201405.09.2013
Je snad něco logického na tom hledat v úředních rozhodnutích logiku?
       Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201404.09.2013
Motáš dvě výhody členství dohromady. Jedna je povolení lezení v některých chráněných oblastech. Druh
     Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201406.09.2013
V Teplicích je kasa? :-D
 Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201402.09.2013
já míval jen OEAV...ale co jedu občas, velice málo, do tater, je tam sleva na chaty...tot asi vše...
 Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 201407.09.2013
Nejde ani o to, co řekla ale jak to řekla. Prostě typycky česká neomalenost a jednání bez sebemenšíh

 Průvodce Dachstein02.09.2013
Zdarec,mám v plánu lezení na Dachsteinu,konkrétně
Hochkesselkopf nebo Kopperkarstein.Na bergsteignu jsem něco našel,ale kromě průvodce od Nováka nic.Nevíte někdo o nějakém průvodci na spíš jištěné cesty,dojištění sem tam mi nevadí,ale úplně po vlas
 Re: Průvodce Dachstein02.09.2013
stránky adámkovy boudy. a taky pěkná kniha hoi/schall/lidl (nejsem si stoprocentně jist schallem, ho
  Re: Průvodce Dachstein04.09.2013
Jo,dík.O cestách kolem adámka vím,jen mě zajímalo,jestli není nějaký kompletní průvodce.Třeba na Kop
  Re: Průvodce Dachstein04.09.2013
Tak ten hoi/schall/lidl vypadá dobře,moc dík.
 Re: Průvodce Dachstein05.09.2013
Na Dachstain je parádní skutečně luxusně zpracovaná kniha. Jmenuje se Dachstain süd. V Ramsau am Dac
  Re: Průvodce Dachstein06.09.2013
Dík moc za info,spíš si myslím,že bude těžší trefit nástup na Hubsipfeiler na Koppenkarstein.Kolem s

 Lezecky-Male Tiske steny31.08.2013
Ahoj, kdo zapomel lezecky Rock Pillars vel. 42 v malych Tiských stenach, tak jsme jsou k mani na stanici HS v Tise. MR

 Domaci boulder30.08.2013
Zdarec. Chtel jsem se zeptat jestli nekdo neznate neakou stranku kde by lide sdileli svoje vymyslene cesty na domaci boulder. Lezu asi rok a jeste nejsem uplne zbehlej vy vymysleni tras tak bych se chtel nechat neak inspirovat. Dik.
 Re: Domaci boulder31.08.2013
Třeba tady? Je dobré mít stejné chyty a sklon bouldrovky. http://www.moonclimbing.com/moonboard/
 Re: Domaci boulder31.08.2013
Já doporučuju "zdatnějšího" kamaráda- Taky to nemusí být profi stavěč, ale jde právě o to,

 Začátečník30.08.2013
Ahoj, přičuchla jsem k lezení přes známé a chtěla bych v tom dál pokračovat - poradí mi někdo, jak se má na to vrhnout začátečník (Praha a okolí), když ve svém okolí nemá žádného lezce?
 Re: Začátečník30.08.2013
lezec inzerce - sháním spolulezce, potom opatrně vybírat kdo ti sedne a nezabije tě
  Re: Začátečník30.08.2013
Nejlepší je vstoupit do nějakého většího oddílu. Seznam viz www.horosvaz.cz
 Re: Začátečník30.08.2013
Oddíl, v Praze je jich mnoho. Zkoukni jejich webové stránky, jsou na horosvaz.cz a vyber si ten, kte
 Re: Začátečník03.09.2013
zajdi na Smichoff a domluv se s Jarkou Posledni, na Ruzyni s Vaskem Malinou, dal FreeSolo Katka Chud

 spaní Jickovice30.08.2013
Ahoj!

Poradil by jste někdo, kde se dá venku nejlépe přespat v Jickovicích a nebo blízkosti skal? (klidně do mailu)

Děkuji
 Re: spaní Jickovice30.08.2013
Parkovali jsme podél silnice u posledních baráků aby šlo projet (dole je značka zákaz vjezdu do lesa
  Re: spaní Jickovice30.08.2013
Přímo nad skalami na plácku v lese.

<<<   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214   215   216   217   218   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235   236   237   238   239   240   241   242   243   244   245   246   247   248   249   250   251   252   253   254   255   256   257   258   259   260   261   262   263   264   265   266   267   268   269   270   271   272   273   274   275   276   277   278   279   280   281   282   283   284   285   286   287   288   289   290   291   292   293   294   295   296   297   298   299   300   301   302   303   304   305   306   307   308   309   310   311   312   313   314   315   316   317   318   319   320   321   322   323   324   325   326   327   328   329   330   331   332   333   334   335   336   337   338   339   340   341   342   343   344   345   346   347   348   349   350   351   352   353   354   355   356   357   358   359   360   361   362   363   364   365   366   367   368   369   370   371   372   373   374   375   376   377   378   379   380   381   382   383   384   385   386   387   388   389   390   391   392   393   394   395   396   397   398   399   400   401   402   403   404   405   406   407   408   409   410   411   412   413   414   415   416   417   418   419   420   421   422   423   424   425   426   427   428   429   430   431   432   433   434   435   436   437   438   439   440   441   442   443   444   445   446   447   448   449   450   451   452   453   454   455   456   457   458   459   460   461   462   463   464   465   466   467   468   469   470   471   472   473   474   475   476   477   478   479   480   481   482   483   484   485   486   487   488   489   490   491   492   493   494   495   496   497   498   499   500   501   502   503   504   505   506   507   508   509   510   511   512   513   514   515   516   517   518   519   520   521   522   523   524   525   526   527   528   529   530   531   532   533   534   535   536   537   538   539   540   541   542   543   544   545   546   547   548   549   550   551   552   553   554   555   556   557   558   559   560   561   562   563   564   565   566   567   568   569   570   571   572   573   574   575   576   577   578   579   580   581   582   583   584   585   586   587   588   589   590   591   592   593   594   595   596   597   598   599   600   601   602   603   604   605   606   607   608   609   610   611   612   613   614   615   616   617   618   619   620   621   622   623   624   625   626   627   628   629   630   631   632   633   634   635   636   637   638   639   640   641   642   643   644   645   646   647   648   649   650   651   652   653   654   655   656   657   658   659   660   661   662   663   664   665   666   667   668   669   670   671   672   673   674   675   676   677   678   679   680   681   682   683   684   685   686   687   688   689   690   691   692   693   694   695   696   697   698   699   700   701   702   703   704   705   706   707   708   709   710   711   712   713   714   715   716   717   718   719   720   721   722   723   724   725   726   727   728   729   730   731   732   733   734   735   736   737   738   739   740   741   742   743   744   745   746   747   748   749   750   751   752   753   754   755   756   757   758   759   760   761   762   763   764   765   766   767   768   769   770   771   772   773   774   775   776   777   778   779   780   781   782   783   784   785   786   787   788   789   790   791   792   793   794   795   796   797   798   799   800   801   802   803   804   805   806   807   808   809   810   811   812   813   814   815   816   817   818   819   820   821   822   823   824   825   826   827   828   829   830   831   832   833   834   835   836   837   838   839   840   841   842   843   844   845   846   847   848   849   850   851   852   853   854   855   856   857   858   859   860   861   862   863   864   865   866   867   868   869   870   871   872   873   874   875   876   877   878   879   880   881   882   883   884   885   886   887   888   889   890   891   892   893   894   895   896   897   898   899   900   901   902   903   904   905   906   907   908   909   910   911   912   913   914   915   916   917   918   919   920   921   922   923   924   925   926   927   928   929   930   931   932   933   934   935   936   937   938   939   940   941   942   943   944   945   946   947   948   949   950   951   952   953   954   955   956   957   958   959   960   961   962   963   964   965   966   967   968   969   970   971   972   973   974   975   976   977   978   979   980   981   982   983   984   985   986   987   988   989   990   991   992   993   994   995   996   997   998   999   1000   1001   1002   1003   1004   1005   1006   1007   1008   1009   1010   1011   1012   1013   1014   1015   1016   1017   1018   1019   1020   1021   1022   1023   1024   1025   1026   1027   1028   1029   1030   1031   1032   1033   1034   1035   1036   1037   1038   1039   1040   1041   1042   1043   1044   1045   1046   1047   1048   1049   1050   1051   1052   1053   1054   1055   1056   1057   1058   1059   1060   1061   1062   1063   1064   1065   1066   1067   1068   1069   1070   1071   1072   1073   1074   1075   1076   1077   1078   1079   1080   1081   1082   1083   1084   1085   1086   1087   1088   1089   1090   1091   1092   1093   1094   1095   1096   1097   1098   1099   1100   1101   1102   1103   1104   1105   1106   1107   1108   1109   1110   1111   1112   1113   1114   1115   1116   1117   1118   1119   1120   1121   1122   1123   1124   1125   1126   1127   1128   1129   1130   1131   1132   1133   1134   1135   1136   1137   1138   1139   1140   1141   1142   1143   1144   1145   1146   1147   1148   1149   1150   1151   1152   1153   1154   1155   1156   1157   1158   1159   1160   1161   1162   1163   1164   1165   1166   1167   1168   1169   1170   1171   1172   1173   1174   1175   1176   1177   1178   1179   1180   1181   1182   1183   1184   1185   1186   1187   1188   1189   1190   1191   1192   1193   1194   1195   1196   1197   1198   1199   1200   1201   1202   1203   1204   1205   1206   1207   1208   1209   1210   1211   1212   1213   1214   1215   1216   1217   1218   1219   1220   1221   1222   1223   1224   1225   1226   1227   1228   1229   1230   1231   1232   1233   1234   1235   1236   1237   1238   1239   1240   1241   1242   1243   1244   1245   1246   1247   1248   1249   1250   1251   1252   1253   1254   1255   1256   1257   1258   1259   1260   1261   1262   1263   1264   1265   1266   1267   1268   1269   1270   1271   1272   1273   1274   1275   1276   1277   1278   1279   1280   1281   1282   1283   1284   1285   1286   1287   1288   1289   1290   1291   1292   1293   1294   1295   1296   1297   1298   1299   1300   1301   1302   1303   1304   1305   1306   1307   1308   1309   1310   1311   1312   1313   1314   1315   1316   1317   1318   1319   1320   1321   1322   1323   1324   1325   1326   1327   1328   1329   1330   1331   1332   1333   1334   1335   1336   1337   1338   1339   1340   1341   1342   1343   1344   1345   1346   1347   1348   1349   1350   1351   1352   1353   1354   1355   1356   1357   1358   1359   1360   1361   1362   1363   1364   1365   1366   1367   1368   1369   1370   1371   1372   1373   1374   1375   1376   1377   1378   1379   1380   1381   1382   1383   1384   1385   1386   1387   1388   1389   1390   1391   1392   1393   1394   1395   1396   1397   1398   1399   1400   1401   1402   1403   1404   1405   1406   1407   1408   1409   1410   1411   1412   1413   1414   1415   1416   1417   1418   1419   1420   1421   1422   1423   1424   1425   1426   1427   1428   1429   1430   1431   1432   1433   1434   1435   1436   1437   1438   1439   1440   1441   1442   1443   1444   1445   1446   1447   1448   1449   1450   1451   1452   1453   1454   1455   1456   1457   1458   1459   1460   1461   1462   1463   1464   1465   1466   1467   1468   1469   1470   1471   1472   1473   1474   1475   1476   1477   1478   1479   1480   1481   1482   1483   1484   1485   1486   1487   1488   1489   1490   1491   1492   1493   1494   1495   1496   1497   1498   1499   1500   1501   1502   1503   1504   1505   1506   1507   1508   1509   1510   1511   1512   1513   1514   1515   1516   1517   1518   1519   1520   1521   1522   1523   1524   1525   1526   1527   1528   1529   1530   1531   1532   1533   1534   1535   1536   1537   1538   1539   1540   1541   1542   1543   1544   1545   1546   1547   1548   1549   1550   1551   1552   1553   1554   1555   1556   1557   1558   1559   1560   1561   1562   1563   1564   1565   1566   1567   1568   1569   1570   1571   1572   1573   1574   1575   1576   1577   1578   1579   1580   1581   1582   1583   1584   1585   1586   1587   1588   1589   1590   1591   1592   1593   1594   1595   1596   1597   1598   1599   1600   1601   1602   1603   1604   1605   1606   1607   1608   1609   1610   1611   1612   1613   1614   1615   1616   1617   1618   1619   1620   1621   1622   1623   1624   1625   1626   1627   1628   1629   1630   1631   1632   1633   1634   1635   1636   1637   1638   1639   1640   1641   1642   1643   1644   1645   1646   1647   1648   1649   1650   1651   1652   1653   1654   1655   1656   1657   1658   1659   1660   1661   1662   1663   1664   1665   1666   1667   1668   1669   1670   1671   1672   1673   1674   1675   1676   1677   1678   1679   1680   1681   1682   1683   1684   1685   1686   1687   1688   1689   1690   1691   1692   1693   1694   1695   1696   1697   1698   1699   1700   1701   1702   1703   1704   1705   1706   1707   1708   1709   1710   1711   1712   1713   1714   1715   1716   1717   1718   1719   1720   1721   1722   1723   1724   1725   1726   1727   1728   1729   1730   1731   1732   1733   1734   1735   1736   1737   1738   1739   1740   1741   1742   1743   1744   1745   1746   1747   1748   1749   1750   1751   1752   1753   1754   1755   1756   1757   1758   1759   1760   1761   1762   1763   1764   1765   1766   1767   1768   1769   1770   1771   1772   1773   1774   1775   1776   1777   1778   1779   1780   1781   1782   1783   1784   1785   1786   1787   1788   1789   1790   1791   1792   1793   1794   1795   1796   1797   1798   1799   1800   1801   1802   1803   1804   1805   1806   1807   1808   1809   1810   1811   1812   1813   1814   1815   1816   1817   1818   1819   1820   1821   1822   1823   1824   1825   1826   1827   1828   1829   1830   1831   1832   1833   1834   1835   1836   1837   1838   1839   1840   1841   1842   1843   1844   1845   1846   1847   1848   1849   1850   1851   1852   1853   1854   1855   1856   1857   1858   1859   1860   1861   1862   1863   1864   1865   1866   1867   1868   1869   1870   1871   1872   1873   1874   1875   1876   1877   1878   1879   1880   1881   1882   1883   1884   1885   1886   1887   1888   1889   1890   1891   1892   1893   1894   1895   1896   1897   1898   1899   1900   1901   1902   1903   1904   1905   1906   1907   1908   1909   1910   1911   1912   1913   1914   1915   1916   1917   1918   1919   1920   1921   1922   1923   1924   1925   1926   1927   1928   1929   1930   1931   1932   1933   1934   1935   1936   1937   1938   1939   1940   1941   1942   1943   1944   1945   1946   1947   1948   1949   1950   1951   1952   1953   1954   1955   1956   1957   1958   1959   1960   1961   1962   1963   1964   1965   1966   1967   1968   1969   1970   1971   1972   1973   1974   1975   1976   1977   1978   1979   1980   1981   1982   1983   1984   1985   1986   1987   1988   1989   1990   1991   1992   1993   1994   1995   1996   1997   1998   1999   2000   2001   2002   2003   2004   2005   2006   2007   2008   2009   2010   2011   2012   2013   2014   2015   2016   2017   2018   2019   2020   2021   2022   2023   2024   2025   2026   2027   2028   2029   2030   2031   2032   2033   2034   2035   2036   2037   2038   2039   2040   2041   2042   2043   2044   2045   2046   2047   2048   2049   2050   2051   2052   2053   2054   2055   2056   2057   2058   2059   2060   2061   2062   2063   2064   2065   2066   2067   2068   2069   2070   2071   2072   2073   2074   2075   2076   2077   2078   2079   2080   2081   2082   2083   2084   2085   2086   2087   2088   2089   2090   2091   2092   2093   2094   2095   2096   2097   2098   2099   2100   2101   2102   2103   2104   2105   2106   2107   2108   2109   2110   2111   2112   2113   2114   2115   2116   2117   2118   2119   2120   2121   2122   2123   2124   2125   2126   2127   2128   2129   2130   2131   2132   2133   2134   2135   2136   2137   2138   2139   2140   2141   2142   2143   2144   2145   2146   2147   2148   2149   2150   2151   2152   2153   2154   2155   2156   2157   2158   2159   2160   2161   2162   2163   2164   2165   2166   2167   2168   2169   2170   2171   2172   2173   2174   2175   2176   2177   2178   2179   2180   2181   2182   2183   2184   2185   2186   2187   2188   2189   2190   2191   2192   2193   2194   2195   2196   2197   2198   2199   2200   2201   2202   2203   2204   2205   2206   2207   2208   2209   2210   2211   2212   2213   2214   2215   2216   2217   2218   2219   2220   2221   2222   2223   2224   2225   2226   2227   2228   2229   2230   2231   2232   2233   >>>  
 
     
...nové příspěvky
 Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Můžete mi prosím někdo vysvětlit, k čemu to je, jaké to má výhody, oproti normálnímu členství v OEAV? Můj dotaz zodpověděla paní z ČHS takto:
Dobrý den.
zkuste navštívit naše stránky www.horosvaz.cz (proč nevložila odkaz přímo na konkrétní stránku???), kde najdete VYČERPÁVAJÍCÍ informace a možná to z nich POCHOPÍTE (to jako, že se blbě ptám???). Každý hledá totiž výhody jinde, někdo např. v tom, že minimálně ušetří na příspěvcích do obou organizací při platbě kombinovaného členství.

Pěkný den
Ladislava Homolková
sekretariát ČHS

P.S.
Já kdybych takhle odpověděl na dotaz zákazníkovi v práci, šéf by mne bez milosti vyhodil :-( Sakra, kde se stala v tom ČHS chyba???
Petr Novák16:34:38 02.09.2013
odpovědět 
 Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
CHS neni zadna soukroma komercni organizace pro kterou ty jsi zakaznik. Odpevedeli ti slusne a pravdive - vyhoda je v tom ze usetris za 2 poplatky.
16:56:14 02.09.2013
odpovědět 
  Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Tak ono to ČHS tak trošku hospodaří s penězi ne? Dělá servis těm členům, ne? Za prachy, ne? Členové platí, socialisticky platí, protože platí i za to, co nevyužijí, ale jiní ano :-) No je to tak trošku socialismus... :-D Máš vlastně pravdu, co by ten vůl chtěl... :-D
17:56:14 02.09.2013
odpovědět 
  Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Přijdeš na sekretariát, vyplázneš pět kilo a dostaneš průkazku. S ní můžeš lozit v CHKO, jinak ne. A co to prosím-tě podle tebe je?? Vlastně máš pravdu, komerční to rozhodně není, protože nemají žádné riziko, jen prodávají... no vlastně přirovnal bych to k prodeji vzduchu, který stejně tak jako tak dýcháme... :-D
09:59:01 03.09.2013
odpovědět 
   Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
to je teda dobrá krátkozrakost
10:28:46 03.09.2013
odpovědět 
    Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Tomu se říká socialismus, ne krátkozrakost :-D
11:00:10 03.09.2013
odpovědět 
     Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Co vám brání změnit zákon o ochraně přírody?
 martan12:13:35 03.09.2013
odpovědět 
      Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Ty lezeš s MG na písku kde je to zakázané?
14:37:29 03.09.2013
odpovědět 
       Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Ne, proč bych to měl dělat? Rozdíl mezi tím co vylezu a nevylezu je jen víc dalšího lezení. Mg ze mně lepšího lezce na písku neudělá.
 martan15:27:03 03.09.2013
odpovědět 
        Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Správně :-)
18:10:12 03.09.2013
odpovědět 
         Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Dostali jsme se daleko od jedné ze základních otázek. I přes to, že je od ČHS dlouholetá snaha vyřizovat povolení lezení i pro nečleny ČHS, v některých chráněnkách to neprošlo. Stále někdo remcá a do parlamentu s návrhem novely zákona nikdo nejde :)
 martan19:28:49 04.09.2013
odpovědět 
      Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Tak jo, momeeeeent. Pracuji na tom..... Uz ho menin..... ...Hotovo!!! To jsem necekal, ze to bude to tak jednoduche. Ani jsem kvuli tomu nemusel opustit svou stavajici praci a jit do politiky na kterou vubec nemam vlohy! :D
10:09:08 04.09.2013
odpovědět 
 Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
No tak asi to není popsáno na jedné stránce :) .. je potřeba si nastudovat výhody jednotlivých členství a pak vlastně zjistíš co získáš jejich kombinací. Když jsi zdechlý číst, neobviňuj ostatní, že ti do emailu nechtějí kopírovat to co už jednou někde napsali, tzn. ano, tvá otázka je blbá a není na ni jednoduché odpovědět.
Belial16:58:56 02.09.2013
odpovědět 
  Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Aha, tak to pardon...
PN17:12:03 02.09.2013
odpovědět 
  Re: Nepřehledný web ČHS
Už jsi někdy něco hledal na webu čhs??
17:22:06 02.09.2013
odpovědět 
   Re: Nepřehledný web ČHS
Jo. Moc informací, složité hledání. Už jsi někdy něco hledal ve sbírce zákonů?
Belial17:26:11 02.09.2013
odpovědět 
    Re: Nepřehledný web ČHS
Výborné srovnání :-)
17:52:46 02.09.2013
odpovědět 
     Re: Nepřehledný web ČHS
Autor příspěvku byl líný hledat, tak vyplodil tenhle slint, čímž se postaral o zábavu mnoha diskutérů (:
10:30:10 03.09.2013
odpovědět 
      Re: Nepřehledný web ČHS
No viděl bych to jinak, tazatel prostě jen položil slušný dotaz, jak je zvykem u místních diskutéru, vyfakovali ho svinským krokem. Možný by na to ten, kdo si informace vyhledal, mohl odpovědět, udělat ČHS pozitivní propagaci (mohlo to přijít přímo z ČHS), ale ono ne, možná to kombinované členství je nesmysl, jak si asi zřejmě myslel tazatel, jen dal šanci tomu, aby mu někdo rozšířil mysl. To se ovšem nestalo. Takže další škoda pro ČHS :-(
11:05:18 03.09.2013
odpovědět 
       Re: Nepřehledný web ČHS
Pokud by tazatel vlezl na zmíněnou stránku, našel by článek o členství na první pohled, je totiž úplně nahoře. V případě kombinovaného členství je za stejné peníze ČHS i OEAV sekce Innsbruck, jako když si někdo koupí samotný OEAV i jiné sekce. Takže otázka už jen je, jestli chci nebo nechci podporovat zrovna tuhle sekci OEAV. Pokud ti Innsbruck nevadí, pak máš k tomu ještě nádavkem ČHS zdarma.
Petr Jandík11:17:28 03.09.2013
odpovědět 
        Re: Kam jsou provize z prodeje OEAV?
Tak to by mně zajímalo, proč někomu dává ČHS členství zadarmo a jiní za to musí platit? Nebo snad provize z prodeje OEAV je 500 Kč, které potom jdou rozpočtu ČHS? A ve které kolonce rozpočtu to najdu??
11:26:37 03.09.2013
odpovědět 
         Re: Kam jsou provize z prodeje OEAV?
Tahle smlouva nebyla zveřejněna a v rozpoočtu to nenajdeš. Taky by mne to zajímalo, ale nezbývá než věřit, že to námi zvolení činitelé zadministrovali ku prospěchu členstva.
Petr Jandík11:45:29 03.09.2013
odpovědět 
          Re: Kam jsou provize z prodeje OEAV?
Pokud částka není v rozpočtu, je možné, že vůbec není zaevidovaná a je v něčí kapse, ne?
11:51:02 03.09.2013
odpovědět 
           Re: Kam jsou provize z prodeje OEAV?
Myslel jsem to tak, ře v rozpočtu je příjem z členských příspěvků globáílně bez detailního pohledu na výši a způsob platby od OEAV. V zápisech z jednání VV lze najít, že byla smlouva schvalovaná výborem. Patrně jde o oboustranné výhody, protože Jirásko nikomu nic zadarmo nedá a na druhou steranu nevidím důvod, proč by VV schálil nevýhodnou smlouvu pro ČHS.
Z dikce příspěvku soudím, že davová paranoia propuká v epidemii?
Petr Jandík12:00:27 03.09.2013
odpovědět 
            Re: Kam jsou provize z prodeje OEAV?
Co je nelegitimního na dotazu, kam končí peníze členů ČHS? Přece my rozumní, to tak máme, staráme se o každou svou korunu, jestli je rozumně vynaložená, jestli někdo někde nekrade, jestli chci, aby peníze šly tam, kde jdou...
12:07:18 03.09.2013
odpovědět 
             Re: Kam jsou provize z prodeje OEAV?
Nelegitimní to není, ale obchodní smlouvy lze zveřejnit jen když s tím souhlasí obě strany. Protože mezi sekcemi OEAV panuje svým způsobem konkurence, nedivil bych se, kdyby Alpy s.r.o. neměly zájem na zveřejnění takové smlouvy.
Petr Jandík12:12:55 03.09.2013
odpovědět 
              Re: Kam jsou provize z prodeje OEAV?
Cena kombinovaného členství AV je smlouvou ČHS s Jiráskem nastavena tak nízko, že kromě Jiráska se ostatním poskytovatelům nevyplatí komb. členství prodávat.
To samo o sobě je od Svazu velká prasárna.
H.17:30:18 03.09.2013
odpovědět 
               Re: Kam jsou provize z prodeje OEAV?
Proč od svazu? Těžko mu zazlívat, že asi uzavřel tu pro něj nejvýhodnější dohodu. Myslím, že se na kombinované členství dělalo výběrové řízení, alespoň jsem v zápisech něco takového zahlédl. Takže nabídnout asi mohli i jiní prodejci OEAV. Jestli nebyli schopni dát konkurenceschopnou nabídku, těžko z toho vinit ČHS. Spíš ho pochválit, že pro členy vydobyl dobré podmínky.
Petr Jandík18:09:12 03.09.2013
odpovědět 
                Re: Kam jsou provize z prodeje OEAV?
Výběrový řízení bylo vypsaný tak, aby vyhověl Jirásko. Bylo tam uvedeno, že vedle pojištění musí poskytovatel nabídnout i něco dalšího vhodného pro propagaci Svazu.
Nikdo jiný než Jirásko, který pořádá festival alpinismu, v té době vyhovět nemohl. Výherce byl tudíž už dopředu určen.

Po uzavření vzájemně výhodné smlouvy mezi ČHS a Jiráskem vzrostl počet expedic Z. Hrubého.
18:24:16 03.09.2013
odpovědět 
                 Re: Kam jsou provize z prodeje OEAV?
Argument, který uvádíš mně přijde celkem důležitý. Pokud nebyl nikdo jiný schopný nabídnout i něco navíc, tak nevidím nic zlého na tom, že vyhrál ten co něco navíc nabídl, i když byl jediný.
Belial18:27:31 03.09.2013
odpovědět 
                  Re: Kam jsou provize z prodeje OEAV?
Proč to bylo tak důležité? Svaz mohl vypsat dvě nezávislá VŘ. Jedno na prodej AV a druhé na propagaci.
18:31:00 03.09.2013
odpovědět 
                   Re: Kam jsou provize z prodeje OEAV?
To asi mohl, ale je otázka, jestli by ve dvou oddělených řízeních dostal takové podmínky, jako při společné nabídce. Ale zajímalo by mne, jak kdo víte co v té smlouvě bylo, když nebyla zveřejněna. Otázkou je jestli to nejsou stejně spolehlivé informace jako o desítkách tisíc za logo :-)
Petr Jandík18:40:08 03.09.2013
odpovědět 
                    Re: Kam jsou provize z prodeje OEAV?
Nemluví se o tom co je nebo bylo ve smlouvě uvedeno, ale jak bylo VŘ vypsané. A to bylo tehdy pochopitelně zveřejněno na webu ČHS.
18:56:10 03.09.2013
odpovědět 
                     Re: Kam jsou provize z prodeje OEAV?
A proč tedy bylo VŘ vypisované, když bylo jasné, že podmínky (AV + propagace)splní jen Jirásko?
19:02:01 03.09.2013
odpovědět 
                      Re: Kam jsou provize z prodeje OEAV?
Co třeba z taktických důvodů, aby partner věděl. že nemusí mít ten monopol pořád, kdyby třeba chtěl zhoršovat podmínky?
Petr Jandík09:40:39 04.09.2013
odpovědět 
                       Re: Kam jsou provize z prodeje OEAV?
Jirásko a ČHS už mají na poskyt kombin. členství (AV, ČHS) monopol už teď. A přesto je smlouva mezi ČHS a spol. Alpy každoročně prodlužována.


14:13:56 04.09.2013
odpovědět 
                        Re: Kam jsou provize z prodeje OEAV?
Navíc, provize z 1 člena při uzavření komb. členství, je pro Svaz nižší, než ze samostatné průkazky ČHS. Proč Svaz uzavíral tak pro něj nevýhodnou smlouvu?
Otázku by asi mohl zodpovědět jen Hobl, pokud by popravdě řekl, jak to s provizema
z AV je.
14:22:18 04.09.2013
odpovědět 
                         Re: Kam jsou provize z prodeje OEAV?
Prioritou byla vyšší členská základa a širší servis pro členy, což částečně řeší kombinované členství. Jako člen tím získkal ten kdo byl jen u jedné i druhé organizace. Dalšími kroky k rošíření členské základny bylo třeba zrušení vstupních poplatků, rodinné členství a slevy pro děti. Tak to by jsme měli víc členů. No ale to že se nikomu nechce makat pro ostatní je druhá věc. Zatím moc nových aktivních a schopných bafuňářů nevidím.
Martin14:31:14 04.09.2013
odpovědět 
                          Re: A byly stanovené cíle splněny?
A byly stanovené cíle splněny? Nějaký měřitelný výsledek? Kolik členů "navíc" tato akce přinesla? Co konkrétně je myšleno "širší servis"? Vyplatilo se zrušení vstupních poplatků? Jaký byl měřitelný výsledek? Je někdo z této amatérské organizace schopen na to odpovědět, nebo se tohle jaksi nedomyslelo...
19:15:52 04.09.2013
odpovědět 
                           Re: A byly stanovené cíle splněny?
Proč se tam nejdeš zeptat, nebo si nevyhledáš zápisy z valných hromad, kde je počet členů uvedený? Znám spoustu lidí, co využívají kombinované členství i rodinné a změny uvítali. Pokud vím, spousta lidí uvítala míň placení. To, že ČHS prospívá stoupající počet člnů i dětí je ekonomicky i jinak výhodné je fakt. Dál je spousta lidí, který v ČHS nebudou, vždycky taková část existuje. To je jejich volba.
 martan19:24:57 04.09.2013
odpovědět 
                            Re: A byly stanovené cíle splněny?
Prošel jsem si některé zápisy, ale nic se tam o tomhle nenašel, žádné záměry, žádné výsledky.
19:36:39 04.09.2013
odpovědět 
 Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Žádnou výhodu nenajdeš. OEAV nabízí Kvalitní pojištění i "vstupenku pro elitu" do skal. A pokud by ti snad tady někdo začal vykládat o morálce, že příspěvek ČHS slouží na údržbu skal, tak mu něvěř, třetinu sežerou bafuňáři a pokud by šlo někomu o příspěvek na údržbu skal, bylo by lepší platit vstupné přímo jen tam, kde lezeš (znáš Paklenicu?).
17:51:51 02.09.2013
odpovědět 
  Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
JJ souhlas OEAV stačí samo o sobě, máš vstupenku, pojištění i slevu na ubykec a pod. Pokud řešíš více zahraničí určitě lepší :-)
18:02:02 02.09.2013
odpovědět 
   Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
platilo, že na ČHSku bylo levnější ubytování v Tatrách než na alpenverein. Z peněz zaplacených OEAV/DAV atd. platíš zase jejich bafuňáře. Pokud se začnou striktně vyžadovat předpisy, tak bez ČHSky tě nepustí na Prachov (resp. zaplatíš vstup jako turista).
atd., atd. Má to svá pozitiva.


Ale v době, kdy si z toho Hrubý udělal sponzorskou cestovku a platí se kruhy Bělinovi, který dělá jen bordel jsem já teda platit přestal.
18:19:58 02.09.2013
odpovědět 
    Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
No počkej, ale když zaplatíš 1600 OEAV, jsi pojištěný, docela solidně. Co máš za těch 500 pro ČHS? Nic, tedy já vidím nic, jistě mne bude mnoho jiných přesvědčovat, co za tím vidí oni. Chovám se ekonomicky zodpovědně, prostě výhodnější je koupit si OEAV, stačí to. A ČHS už jaksi z principu přispívat nebudu...
18:52:59 02.09.2013
odpovědět 
     Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Sice se chováš ekonomicky výhodně ale společensky naprosto špatně. ČHS je spolek českých horolezců a nějakou podporu z tvojí strany si určitě taky zaslouží. Myslíš že svaz pro tebe nic nedělá? Vyjímky, materiál, metodika, zdravověda, ochrana přírody…..nenajdeš nic co využíváš a na co by tvých pár stovek bylo dobrých? Nebo jaký mravní princip ti brání přispět do společné kasy?
Jira08:03:05 03.09.2013
odpovědět 
      Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Ja si vzdy poctive platil clenstvi v CHS ackoliv v CR lezu minimalne. Pristi rok jsem se rozhodl to neplatit. A nebudu platit dokud se bude chovat, tak jak se chova. Ted to pusobi jako bezpohlavni spolek amateru, kteri si mezi sebou prelavaji penize, uzpusobuji pravidla atd., tak jak se jim to hodi. Az se z CHS stane transparentni organizace s jasne danou koncepci a strukturou, nebojici se zasahovat i do citlivych temat, zacnu opet platit.
Aby bylo jasno, nevadi mi, ze neco je jinak nez bych chtel, ale vadi mi styl "kamaradickovani", ktery obcas pri rozhodovani funguje a styl "jednou tak a jednou onak" - sami bafunari nejsou schopni dodrzovat sve vlastni smernice, ci v nekterych oblastech jasne smernice ani nemaji, coz jim dava prostor na ruzne pletichareni a nakonec reseni problemu kolem pristupu k informacim "nahubkovou smernici" mi prijde jako totalni arogantni vysmech vsem clenum CHS. Vzhledem k tomu, ze CHS se ke kritickym hlasum stavi velmi netecne, zda se mi vystoupeni z CHS jako idealni a take casove nenarocne reseni vyjadreni meho postoje k nim.
a.09:17:02 03.09.2013
odpovědět 
       Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Hezká výmluva. Když ti to vadí tak to změň. Říct že nebudu platit a budu čekat na nějakou změnu je to nejjednoduší řešení. Bezva přístup je označit všechny volené členy VV a ostatní dobrovolníky hanlivým slovem bafuňář. :-) Bafuňáři v oddílech, bafuňáři ve vedení, všechno je špatně, všichni kradou - nákaza se šíří rychle. :-)
09:56:31 03.09.2013
odpovědět 
        Re: není momentálně důvod, proč být v ČHS
ale on se to snaží změnit tím, že vystoupí z ČHS, to je také postoj ne? Nakonec, není momentálně důvod, proč v ČHS být, "povolenku do skal" ti vydá i OEAV :-D
10:05:52 03.09.2013
odpovědět 
         Re: není momentálně důvod, proč být v ČHS
jestli to bereš jen jako povolenku do skal tak potěš koště
10:31:02 03.09.2013
odpovědět 
          Re: není momentálně důvod, proč být v ČHS
Bohužel, ale taková je situace
10:44:44 03.09.2013
odpovědět 
           Re: není momentálně důvod, proč být v ČHS
možná tvá situace, spousta jiných lidí domýšlí své konání do důsledku
15:43:50 03.09.2013
odpovědět 
         Re: není momentálně důvod, proč být v ČHS
Öav Ti povolenku do ČR nedá, protože vystoupil (spolu s DAV kvůli vysokým příspěvkům) z UIAA...
 M@ra16:29:29 04.09.2013
odpovědět 
       Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Proboha jaká výmluva? Prostě má důvody proč to platit nechce. Konec. To se má z toho ještě někomu zpovídat?

Je na Svazu aby motivoval lezce ke členství. Když se mu to zadaří, fajn, má člena....platícího. Když ne, tak má prd. Taky fajn. Aby zájemce o členství sám sebe přemlouval k něčemu, když v tom nevidí žádný pozitivní(převážně) efekt, to je slušně na hlavu.
MM14:03:50 03.09.2013
odpovědět 
        Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Proč si teda stěžuje. Nechce, tak na co se tu chlubí? Zas mám pocit, že celou debatu jedovatě víří jedinec co vstával i dneska levou nohou.
15:47:21 03.09.2013
odpovědět 
         Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
K reakci, ze se vymlouvam a k tomuto. Nevim cim bych se mel chlubit, proste jen konstatuji svuj nazor. Nic vic, nic min. Jak jsem psal, v CR vicemene nelezu, jine sluzby CHS nevyuzivam nebo pro mne nejsou podstatne. Proto je pro me bezpredmetne premyslet o tom, se aktivne angazovat ve spolku, ktery je pro men vicemene zbytecny (navic, opravdu si myslite, ze nespokojenost je zrovna to kriterium podle ktereho by se meli vybirat cinovnici svazu?? Co treba spis zda pro to maji vlohy, talent, ci na to maji chut..).
Prispevky jsem platil spise z jakesi loajality k horolezecke komunite. Momentalne mam pocit, ze se se s CHS nedovedu ztotoznit a tak odpada posledni duvod, proc to platit. A asi nejsem typ, ktery by platil ze setrvacnosti.
Rozhodnout se nepodporovat urcity spolek, muze byt pro nespokejene cleny reseni. Je to jasny signal a vytvari to prostor pro zmenu. Ve volbach pri nespokojenosti take rovnou nevstupujes do politiky, ale snazis se deni ovlivnit pridelenim sveho hlasu.
a.10:01:14 04.09.2013
odpovědět 
      Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Proč bych měl někomu něco jen tak dávat do kasy, copak mi někdo dává?? Nedělá pro mne nic, co bych ocenil, bohužel :-(
O těch věcech (Vyjímky, materiál, metodika, zdravověda, ochrana přírody) co píšeš raději pomlč, když o tom nic nevíš...
10:03:08 03.09.2013
odpovědět 
       Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Pokud si jen přečtu pár informací tady na Lezci nebo na svazovém webu tak mám pocit, že tenhle spolek amatérů celkem funguje a pracuje. Že tobě osobně nic nedává je možná jen tvůj dojem. Co bys za těch pár korun chtěl mít za služby? Co ti chybí?
10:30:48 03.09.2013
odpovědět 
        Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Vadí mi, že činovníci ČHS podporují nedoržování vlastních pravidel, vadí mi, že se peníze místo do údržby skal dávají nějakým nesmyslným závodníkům (drytooling), které závodí snad jen sami pro sebe, vadí mi pletichaření "vyvolených".
10:52:05 03.09.2013
odpovědět 
         Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Přečti si rozpočet a neslintej tady jedy. Údržba skal je největší položka v rozpočtu ČHS, Z toho, co dostanou drajtůlisti bys mnoho kruhů nepořídil. ČHS má široký záběr a musí se starat přiměřeně o všechny.
Petr Jandík11:02:22 03.09.2013
odpovědět 
          Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Smazáno. Některé příspěvky začínají překračovat únosnou mez. Zkuste diskutovat racionálně, nepodložené pomluvy nic nevyřeší. Díky
 martan11:44:43 03.09.2013
odpovědět 
           Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga
Tak znova, Jandík si přihrál domů pár desítek tisíc za úpravy loga prostřednictvím ak. malířky Jandíkové, žádná pomluva, jen holý fakt!
11:48:53 03.09.2013
odpovědět 
            Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga
1) A řekl to kdo a na základě čeho? Takhle je to jedna paní povídala.
2) Členové ČHS si zvolili nějaké zástupce, aby nemuseli nic dělat a ti zástupci za ně rozhodovali. Jestli ti zástupci pak usoudili, že ČHS chce mít vlastní logo, vybrali si na to zhotovitele (E. Jandíkovou) a zapaltili za to (to nevím kolik), bylo to jejich rozhodnutí. Samozřejmě spousta lidí může mít jiný názor, nemusí cítit potřebu loga a nebo se jim logo nemusí líbit. Důležité je hlavně (a to i zejména pokud by se měl kalkulovat přínos nového loga), jestli ČHS funguje jako spolek, což vyjadřuje 10 tisíc členů svojí (různorodou) činností + dobrovolnou prací + svými finančními příspěvky. Hlavně je tady možnost volby, takže jestli ti členství třeba v ČHS nic nepřináší, nemusíš být členem. Pak ale nemáš právo nic po ČHS požadovat, ani využívat možnosti, které mají ostatní členové.
 martan12:10:09 03.09.2013
odpovědět 
            Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga
Veškeré práce pro ČHS, které jsem dělal pro ČHS byly cca v 90% případů zadarmo a pokud už bylo něco placené, bylo to vždy výrazně pod tržní cenou takové práce.
Rovněž práce, které si ČHS objednával u mé ženy byly vždy výrazně pod tržní hodnotou takové práce, přičemž cena byla vždy dohodnuta dopředu. Zatím co objem prací se obvykle zvětšil, cena zůstala. Desítky tisíc? Kravina.
Moje žena nedělala nové logo, ale repasovala to stávající. Vyšlo to z potřeby plakátu s Adamem Ondrou, který vydával ČHS a s logem v původním provedení to prostě nevypadalo dobře. Udělala asi deset návrhů, které předložila mediální komisi a ta si z toho vybrala.
Upravené logo symbolizuje i ty hory v dáli a dá se velmi dobře používat na různé příležitosti, viz třeba diplomy a podobně.
Jestli za to vůbec něco dostala, nebo to jako třeba návrh kulatého odznaku ČHS dělala úplně zadarmo už nevím a marnit čas prolézáním účetnictví a hledáním nehodlám.
Pokud to někoho zajímá a je člen ČHS, má právo požádat sekretariát o vyhledání této informace a my jako druhá smluvní strana nebudeme sdělení této informace bránit.
Petr Jandík12:23:40 03.09.2013
odpovědět 
             Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga
Aha, už sis na to vzpomněl... Možná bys i dohledal, že to bylo pár desítek tisíc, navíc za opravdové patlalství... To jsou ty brebendy, které už lidé ani jako brebendy neberou
13:03:40 03.09.2013
odpovědět 
              Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga
A kdo ti platí a kolik za šíření takovýchhle pomluv?
15:10:31 03.09.2013
odpovědět 
             Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga
A co ročenku, tu jsi dělal taky jen za náklady? Krásně barevnou, to sis za ní měl nechat zaplatit. Je sní asi dost práce.
19:18:28 03.09.2013
odpovědět 
              Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga
Některé roky dělala grafiku ročenky moje žena, Já s tím nemám nic společného. Honorář byl ale skvělý, takže mi si za něj koupila stříbrný Rolls Royce. Je to hodná holka.
Petr Jandík19:34:30 03.09.2013
odpovědět 
             Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga
A co ročenku, tu jsi dělal taky jen za náklady? Krásně barevnou, to sis za ní měl nechat zaplatit. Je sní asi dost práce.
19:18:31 03.09.2013
odpovědět 
              Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga
Nejde o honorář, ale o to, že Svaz měl vypsat VŘ také na tvorbu ročenky. A to nevypsal.
19:56:32 03.09.2013
odpovědět 
               Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga
Ze stanov ani jiných dokumentů nevyplývá povinnost VV nebo komisí vypisovat VŘ, pokud se pamatuji, takže se vypisují nejspíš tam kde to považují za účelné. Myslím, že komise mají při svém omezeném rozpočtu zájem neplýtvat prostředky a tak se snaží tlačit ceny dolů a u Rešíka to platí beze zbytku.
Petr Jandík20:57:03 03.09.2013
odpovědět 
                Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga
Máš pravdu v tom, že Svaz minimalizuje náklady.
Dělá to proto, aby zbylo na honoráře pro bafuňáře.
Svědčí o tom i navyšování rezervy.
Už Resch kdysi někde řekl, že se VV bude snažit o profesionalizaci. Tedy o placené funkce.
Můžeš mi to vyvracet, ale nemáš čím, pač ti v tom brání náhubková směrnice.
H.21:07:49 03.09.2013
odpovědět 
                 Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga
Ty musíš být dost nešťasný člověk, že tě to tak pronásleduje.
Petr Jandík21:18:11 03.09.2013
odpovědět 
                  Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga
Jde mi jen o to, aby Svaz s mojím příspěvkem nakládal ťrochu lépe, než to dělá.
22:05:47 03.09.2013
odpovědět 
                   Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga
Tak se přihlaš do nějaké komise podle okruhu svých zájmů a užij si ty skvělé odměny. Myslím, že třeba revizní komise stále bojuje v nedostatkem lidí. Navíc je nezávislá na VV a volená zvlášť, takže může kontrolovat všechny a všechno. Tam bys mohl své čtyři stovky ohlídat nejlíp.
Petr Jandík22:48:00 03.09.2013
odpovědět 
                    Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga
No, revizní komise asi úplně nezávislá nebude. To u kontrolních orgánů bývá, že jsou voleny tak, aby si jejich domovská organizace neházela sama sobě klacky pod nohy.
Také záleží dost na tom, jak jsou finance přerozdělovány.
Rozpočet může být vpořádku i přes nefér přerozdělování financí.
09:27:32 04.09.2013
odpovědět 
                     Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga
Revizní komise se volí tak, že si Valná hromada hlasováním vybírá z kandidátů, kteří se přihlásili. Podmínkou kandidatury je pouze být členem ČHS.
Petr Jandík09:36:55 04.09.2013
odpovědět 
                    Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga
To se to dobre bagatelizuje - sve ctyri stovky.. Zni to, jak kdyby prudil, kvuli necemu skoro nepodstatnemu. Ono ale nejde o 1 x 400 Kc, ze? CHS ma, pokud vim, clenu trochu vice.

Jinak abych tak shrnul dosavadni diskuzi - pokud se vam neco nelibi, tak vstupte do CHS a zmente to. Nic vam prece nebrani. Pokud to neudelate, at vas ani nenapadne dal kritizovat a nebo dokonce prestat platit prispevky.

Opravdu si myslite, ze takhle by to melo fungovat? Za komancu treba jste teda vsichni zakladali odboj, abyste s tim neco udelali? Nebo jste vlastne byli spokojeni, ne?
10:54:59 04.09.2013
odpovědět 
                     Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga
Namám nic proti kritice, pokud je věcná, konkrétní a podložená ověřenými fakty. Takovou jsem tu ale v celé diskusi neviděl. Jen hámotiny vycucané z prstu. Pokud chce někdo něco změnit, nemůže to udělat jako nečlen.
Pokud chce vystoupit a nadávat zvenku, může to vést jen ke zhoršení nálady a pokud by činností takových smrdutých anonymů došlo třeba nakonec k rozložení ČHS (jakože si to nemyslím), doplatili by na to všichni včetně těch anonymů štěkajících za plotem.
Už takhle je těžké najít lidi, kteří by byli ochotni nějakou práci ve svazu dělat a je-li na každou potřebnou pozici maximálně jeden kandidát, jak pak sehnat kvalitní lidi?
Petr Jandík12:16:54 04.09.2013
odpovědět 
                      Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga
Jak můžeš diskuzi doplnit ověřenými fakty, když se Svaz chrání náhubkovou klausulí.
14:24:34 04.09.2013
odpovědět 
                       Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga
A proč vstupovat do organizace, která nehraje s otevřenými kartami. A´t je nejdříve otevře. Pak se určitě najdou lidi, kteří do ní vstoupí. Budou totiž vědět jak se hospodaří s jejich poenězi.
14:30:10 04.09.2013
odpovědět 
            Re: Jandík si také už domů přihodil za úpravu loga
Ač se mi logo nelíbí, přijde mi nefunkční a celá corporate identity ČHS je podle mě na draka, určitě nešlo o nějaký podvod nebo dokonce přihrávání si malou domů. Petr v té chvíli už nebyl bafuňář ČHS a logo se dělalo na základě oficiální objednávky. Tož tak, abys nepomlouval.
Kuba Turek12:50:50 03.09.2013
odpovědět 
    Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Peníze, který náležely Čhs z prodeje pojištění AV šly hlavně na expedice a platy bafuňářů. Jak to bude teď se uvidí.
22:33:01 02.09.2013
odpovědět 
     Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
To jsou naprosté nesmysly. Bafuňáři pracujou zadarmo a peníze se vydávají podle rozpočtu schváleného Valnou hromadou.
Petr Jandík00:19:09 03.09.2013
odpovědět 
      Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
No to je možné, že se peníze rozdávají, jak schválila VH, to ovšem neznamená, že se nepřihrají vybraným lidem, že? :-D
06:32:45 03.09.2013
odpovědět 
      Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
takže s tím, že se z toho platily expedice činovníků souhlasíš
10:05:07 03.09.2013
odpovědět 
       Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Nesouhlasím. Jediný příspěvek na expedici, o kterém vím, je grant pro čtyři kluky, co jeli s Márou a Zdeňkem na Nanga Parbat a i ten byl dost symbolický, expedice jsou daleko dražší. Dá se diskutovat, jestli to mělo smysl a nebyly to vyhozené peníze. Ale byl to grant, který byl vypsán a mohl se do něj kdokoliv přihlásit, takže žádné temné čachry.
Další peníze se rozdělují jako odměny za Výstupy roku - letos dostali expedičníci za výstup roku 30 000 Kč, to je v celkových nákladech jak když plivne. opět jen symbolické.
ČHS je amatérkyý spolek, kde amatéři pracují podle své chuti a možností. Měli by ve prospěch celku a podle svého přesvědčení to taky tak dělají. Jsou samozřejmě i jiní lidé, někdy i nečlenové tohoto spolku, kteří si myslí, že by se to mělo dělat jinak, povětšinou aniž by sami něco pro ostatní dělali. Tak to ale u všech amatérských spolků je a bude, je to přirozené.
Petr Jandík10:18:50 03.09.2013
odpovědět 
        Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
30 tisíc není v ČHS nic symbolického, je to cca 1 procento rozpočtu. Za výšlap normálkou si to nikdo nezaslouží. V amatérském sdružení (jak jsi sám podotkl) jsou finanční odměny k oceněním v lepším případě špatné. K těm 130 tisícům na mladé kluky v Himalájích se nebudu vyjadřovat, když to nechtějí dělat oni.

Když se ještě vrátím k těm 30.000 Kč, je to i 100 nových kruhů od Raveltiku. Kruhů, o které jsem žádal na sekretariátu a které rok a půl nebyly. Chtěl jsem je na výměnu v cestách jejichž seznam jsem tehdy přiložil
11:15:05 03.09.2013
odpovědět 
         Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Jak jsem psal, ČHS je amatérský spolek, bafuňáři pracujou zadarmo na tom, co se jim chce a kdy se jim chce. Občas se jim taky nechce, nebo to neumí a pak to může někde skřípat. Tohle co píšeš je problém CVK a s penězi za Výstupy roku to nesouvisí. Peníze na kruhy jsou v rozpočku zcela oddělené od peněz na výkony. Pokud máš názor, že by se na výkony nemělo dávat nic, je to legitimní a zkus prosadit takový rozpočet na VH.
Petr Jandík11:22:05 03.09.2013
odpovědět 
          Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Tak to je možná ten problém, proč v ČHS nechce celá řada lidi být...
11:27:25 03.09.2013
odpovědět 
          Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
celkem začarovaný kruh - nechci aby se prachy dávali k diplomům oceňujícím "výstupy roku" a proto jsem vystoupil z ČHS, ale aby se něco změnilo, radíš mi, abych zaplatil příspěvek, abych s nejistým výsledkem šel hlasovat o něčem, co už tu bylo.

Byl jsem ve spolku, když šly prachy na jištění, ocenění lidé si vážili toho diplomu i bez peněz, funkcionáři prosazovali pravidla Čhs, svaz učil zájemce o členství jak lézt, jak se chovat, medicínu a nebylo možné jen zajít na sekret a složit na členství vstupní poplatek atd. Vystoupil jsem právě proto, že všechno začlo jít do kopru.
13:15:02 03.09.2013
odpovědět 
           Re: Tím bych tu diskuzi uzavřel :-)
Tím bych tu diskuzi uzavřel, tohle mi mluví z duše.
13:21:08 03.09.2013
odpovědět 
           Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Jak je to dlouho co tahle doba minula? 15 let? 20 let?
13:33:22 03.09.2013
odpovědět 
            Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
jo a od té doby se začalo lézt v Labáku masově s maglajzem a šíří se to po celé republice, od té doby Tě nezvládne nikdo z mladých resuscitovat při úrazu, od té doby se jezdí až do Alkazaru autem, nebo ve Sv.Jánu se jede autem až za klášter a jistí rovnou ze sedačky řidiče. Od té doby se řve, že nám tu hnízdící ptáci zabírají skály atd. atd.
17:38:00 03.09.2013
odpovědět 
             Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Hele, až na maglajz (to nemůžu zaručit, protože to nevím) nikdo nic takového z našeho oddílu nedělá. Předpokládám že ani z mnoha dalších oddílů. Tak se milý starý zahořklý anonyme trochu mírni. Jestli někdo něco takové udělá, tak mu domluv, nebo ho udej policajtům - podle toho, jak je to závažná věc. Uděláš pro to více, než tady anonymně paušalizovat.
Kuba Turek17:51:14 03.09.2013
odpovědět 
              Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
vím, že Humanita má horoškolu a že učíte i zdravovědu, ale že se za dvacet let nestalo z mnou zmiňovaných nešvarů celkem masovka, to nemůžeš popřít. Vždyť se podívej kolik je oddílových členů ČHS a kolik individuálních. Zejména mezi novými členy. Někde jsem zachytil číslo 40procent individuálních. Těm nikdo ´žádné zkušenosti nepředává a opravdu se diví, proč se nemůže jet pod skálu. Proč se nemůže rybařit přímo přes slaňák. Proč, proč, proč ... A když se vrátím k té Humanitě - kolik myslíš, že dalších oddílů vychovává nováčky jako vy? AKA a pak 1/2 další v Praze
10:02:02 04.09.2013
odpovědět 
               Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Přesně stejnou horoškolu jako děláme my, dělá spousta dalších oddílů - některé více formálně, jiné spíš jakoby mimochodem, ale dělají. Pak jsou tu docela dobré komerční horoškoly, školní a zájmové lezecké kroužky a pod. Nakonec je tady Lezec.cz a další weby, kde se lezení probírá horem-dolem. Tam všude se základní věci učí a kdo chce, tak je může vstřebat mnoha různými cestami.

kdo z mladých resuscitovat při úrazu - tohle nikdy reálně neumělo moc lidí, i když ve škole byla branná výchova a v oddílech probíhala zdravotnická školení. Myslím, že se to zlepšuje především díky ZDRSEMu a jim podobným simulacím nehod a jejich řešení.

od té doby se jezdí až do Alkazaru autem, nebo ve Sv.Jánu se jede autem až za klášter a jistí rovnou ze sedačky řidiče - to je samozřejmě prasárna non plus ultra. Může za kromě lemplovství oněch lezců nová asfaltka do Alkazaru, kterou ochranáři nejsou schopni uhlídat. Přesto je to výjimka, a pokud Tě to štve, tak stačí zavolat policajtům v Berouně nebo ochráncům přírody v Karlštejně. Takové věci se samozřejmě dřív stávali také - pamatuji si například na dojezdy horolezců do Alkazaru na motorkách.

Od té doby se řve, že nám tu hnízdící ptáci zabírají skály - vždycky se tak občas mluvilo. Mnohdy i konalo. Když jsme u Českého krasu, tak si vzpomínám, jak Míla Pletánek "očistil" celou Dušičkovou od chráněných kytek a vyčíslená škoda pak byla půl milionu korun. Nebo jak v Tisé a okolní CHKO řádila legendární motorová pila legendárního horolezce bytem v Povrlech.

Takže nic nového pod sluncem.
Kuba Turek10:34:22 04.09.2013
odpovědět 
                Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
ok, a jak teda potrestal horosvaz toho Pletánka a Bělinu??? Konkrétně Bělinovi mohli zatrhnout dotované kruhy, to by byl slušný trest.
11:27:09 04.09.2013
odpovědět 
                 Karlovo kruhy
S kruhama je to obráceně. Karel cesty dělal a dělat bude. Spousta z nás na nich vyrostla. OVK v těch oblastech můžou být rády, že místní úderníci použijí kvalitní materiál, který má delší životnost. Jinak prvovýstupci to mají od věků jasné, většinou rozhoduje cena. Příklad jedno osazené jištění 100 korun x 5 ks na jednu cestu x desítky a sotvky cest, práce zdarma. Není co závidět. Připočti práci a materiál při výměně.
Takže není pravda, že peníze ČHS se nasypaly Bělinovi, nýbrž ČHS šetří prostředky na údržbu skal, a to u všech prvovýstupců, co mají zájem.
Martin14:26:43 04.09.2013
odpovědět 
                  Re: Karlovo kruhy
a viděls kam teď ty kruhy tluče???

Vyhozené peníze.
Co se práce ve skalách týče - na stránkách svazu jsou sazby za výměnu kruhů i za všechny práce. Spousta lidí to dělá zdarma a místo lezení, spousta lidí si to nechá proplatit.
Ale já chtěl vědět, co se stalo Bělinovi, za to že byli ochranáři naštvaní na VŠECHNY horolezce a že ČHSce udělal (a stále děláviz letoční jaro) pakárnu
15:53:56 04.09.2013
odpovědět 
                  Re: Karlovo kruhy
A mimochodem Raveltik prodává kruhy za cca 300,- Takže Bělinu (a pochopitelně i každého jiného) dotuje ČHS dvěma sty padesáti korunami. Což vysvětluje, proč je tluče všude. On na tom nevykrvácí a bere si je ze skladu, kdy se mu zlíbí. Co na tom, že jinde jsou už třeba i 10 let viklající se slaňáky a kruhy jsou z poloviny vyštípané
16:06:43 04.09.2013
odpovědět 
                   Re: Karlovo kruhy
Ze kterého skladu že si může kdokoliv brát kruhy? Kde že je třeba vyměnit jištění?
 martan19:14:22 04.09.2013
odpovědět 
                    Re: Karlovo kruhy
Nejsem si jisty jestli mluvi o "komukoliv".
21:17:39 04.09.2013
odpovědět 
                   Re: Karlovo kruhy
Ty počty jsou možná trochu jiný. Já platil za kruh už několik let vždycky 75,-. A nečekal bych, že ČHS platí za kruh Raveltiku maloobchodní cenu... Ale jinak jistě, kruhy jsou výrazně dotované. A já si teda taky myslím, že je to jedině dobře. Protože jak tu už někdo rozumný psal, pokud nebudou, bude tu zas riziko, že bude kdekdo cpát do skály kdeco a budou nastávat problémy s nekvalitním jištěním, s různejma kotvama na lešení ve skále a tak.
Se mnou třeba kdysi jeden kruh prasknul...
P.21:38:29 04.09.2013
odpovědět 
                 Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Poblíž rozhodování o Pletánkovi jsem byl jako ochranář. Takže jsme to viděl z druhé strany. Byla to na tehdejší dobu tak ohromná částka, že bylo jasné, že ji nemůže zaplatit svaz ani tehdejší správce Pletánek. Dokonce i šéf ochranářů tehdy říkal, že sice "jeho" strážci spočítali po skálou orvané supervzácné kytky, ale už se s tím nedá nic dělat. Nakonec to vyústilo ve větší formalizaci vztahů ČHS-SCHKO, nevím přesně kdo se s kým sešel, ale svaz se tehdy zavázal (a splnil), že Pletánek natluče slaňáky v Srbsku, na Dušičkové a Šaňáku, a postaví kadibudku v Alkazaru, takže se nebude dolézat na vrcholy a nikdo tam nebude ničit kytky. Pokuta se naštěstí nekonala.
Kuba Turek18:36:44 04.09.2013
odpovědět 
             Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Ono to ale ma bohuzel mnohem vetsi dosah... Od te doby se take zvysila nehodovost na ceskych silnicich, od te doby vzrostla drobra kriminalita, od te doby se zhorsilo pocasi, od te doby .... A vsechno to spustila ta Mg verbez!
10:59:44 04.09.2013
odpovědět 
           Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Čelnství v ČHS je dobrovolné. Nikdo tě nebude k ničemu nutit ani v případě, že budeš používat jištění, na které jsi nepřispěl, využívat výjimek, které ČHS vyjednal a podobně.
K tomu, aby se ČHS stal dobře fungující efektivní organizací je třeba, aby měl schopné, entuziastické a poctivé bafuňáře. Ti se nezískají tím že ze svazu vystoupíš, ani anonymním pliváním pomluv v diskusích.
Petr Jandík13:58:02 03.09.2013
odpovědět 
            Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Víš, já chodím na VH pravidelně, tedy skoro, a vím, co je reálné změnit. Bohužel klika, která to má pod palcem je příliš silná. Takže jednodušší je pro lidi vystoupit. Co může jednotlivý člen jiného udělat?? Nic, já to zkoušel.
14:12:05 03.09.2013
odpovědět 
             Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Taky jsem byl na pár valných hromadách :-). Anonymy jsem tam neviděl :-). Tím, že odejdeš, se ti možná uleví od zklamání, ale reálně vzato tím jen ztrácíš i ten malý vliv a možnost něco zlepšit..
Chceš-li něco prosadit, musíš přesvědčit dostatek lidí, nebo se přesunout do "nepřátelského tábora" bafuňářů.
Petr Jandík14:21:46 03.09.2013
odpovědět 
              Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Jsme velcí kluci, nehoupej mne :-)
14:26:23 03.09.2013
odpovědět 
              Re: bez průkazky ČHS a s pytlíme MG do Labáku
No nic, jedu lézt, bez průkazky ČHS, do Labáku, s pytlíme Mg na zadku ;-D tak tu přece chodí ne?
14:36:34 03.09.2013
odpovědět 
               Re: bez průkazky ČHS a s pytlíkem MG do Labáku
Nějaký nový trend??
14:44:39 03.09.2013
odpovědět 
              Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Co porad mate s tema anonymama? Polovinu poznamek na anonymy ani nechapu.

Ale k veci, zkus se na to treba podivat jako na vztah firma x zakaznik. Kdyz se mi jako zakaznikovi prestane neco libit na firme jejiz sluzby, vyrobky, atd. vyuzivam, taky se nesnazim do ni vstoupit a celou ji prevorat k obrazu svemu (ani bych to neumel..), ale prestanu jeji sluzby vyuzivat. Jako soukromnik jsem se sam uz parkrat presvedcil, ze je to pro firmu (byl to pro me) ten nejlepsi signal. A troufam si rici, ze je to skoro jediny impulz, ktery firmu donuti se chovat jinak.
a.13:53:36 04.09.2013
odpovědět 
               Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
To není správné přirovnání. ČHS je jediný spolek, který zastupuje horolezce vůči státu i mezinárodním organizacím a z tohoto pohledu je nenahraditelný. Není to jako když tě naštve nějaká firma a ty jdeš k jiné. Proto je lepší absolvovat dlouhodobou trpělivou práci na postupných zlepšeních, než jít pryč. Jinam není kam.
Petr Jandík14:11:18 04.09.2013
odpovědět 
                Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Zda je spatne prirovnani je to vec nazoru nikoliv fakt vzhledem k tomu, ze kazdy hodnoti prinos CHS podle svych subjektivnich kriterii. Vyse jsem psal, ze sluzeb CHS nevyuzivam, prispival jsem CHS jen z loajality.
a.14:30:14 04.09.2013
odpovědět 
                Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Zlepšovat práci ČHS je možné také anonymní kritikou.( Když ta neanonymní je tvrdě potíraná). Dokonce jsme svědky konkrétní reakce na ni.
Před nějakou dobou jistý anonym upozornil na neprůhledné rozdělení peněz za Výstupy roku, a ejhle, letošní odměny už Svaz zveřejnil.

Takže, ti anonymové tady hrají dost důležitou roli kontroly a regulace činnosti ČHS.
14:38:49 04.09.2013
odpovědět 
                 Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Odměny za výstupy roku se zveřejňují již delší dobu a byly vždy v rozpočtu komise alpinismu. Přinejmenším od doby, kdy se alpinisté nepodporují předem a jediné odměny dostávají právě za Výstupy roku. Nemám čas to hledat, ale už několik let to takhle je.
Petr Jandík15:43:48 04.09.2013
odpovědět 
                  Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Není tomu tak, odměny za výstupy roku v minulých letech (od r. 2009) se nezveřejńovaly. Svaz na to měl embargo.
Taky se spotřebovala vždy celá částka.

Až letos se odměny zveřejnily a kupodivu se nerozdělily všechny peníze.Něco zbylo.
16:32:37 04.09.2013
odpovědět 
                   Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Letos se zveřenily, vloni se zveřejnily, ocenění mávali na jevišti šeky s částkami. Předtím to pravděpodobně bylo hromadně někde v rozpočtu. Sorry, na další debatu nemám už čas, musím si jít naleštit ten náš Rolls Royce.
Petr Jandík17:38:57 04.09.2013
odpovědět 
                    Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Proč na Bořeň nejezdíš Rolsem? To se nestydíš, korupčnický velkovydavateli a disajnére, přijet tou dodávkoidní plechovkou a tvářit se, jako že patříš mezi nás obyčejný plebs?
Kuba Turek18:40:48 04.09.2013
odpovědět 
        Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Už se tady rozpočet rozpitvával, tak nemlž Jandíku, ono zase tak nepodstatné není. V ČHS panuje už řadu let bratříčkování, kdy si vyvolení přihazují, před tím to byl zase podvodník Skandera... Chceš ukázat, kolik chodníku ve skalách by za to bylo vybudováno? Pro kolik lidí? A pro kolik lidí je to v současnosti užito?? Tak neser :-D
11:59:17 03.09.2013
odpovědět 
         Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Anonym? Bohužel Tvé plivance nemají žádnou váhu...
Kuba Turek12:53:35 03.09.2013
odpovědět 
      Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Zapomínáš na cenu za kombinované členství, výhodně nastavenou pro Jiráska. Je tak nízká, že se ostatním poskytovatelům nevyplatí komb. členství nabízet.
Tahle výhoda pro Jiráska určitě nebyla zadarmo.
Svědčí o tomu i fakt, že po roce 2009 výrazně vzrostl počet expedic na vysoký kopce do Himálaje
, kterých se Z. Hrubý účastnil. Dokonce jezdil na expedice několikrát za rok. Nevěřím, že si je platil jen ze svého.
J.18:07:31 03.09.2013
odpovědět 
      Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Jak můžeš tak jistě tvrdit, že pracujou zadarmo, když poskytování informací tohoto druhu je sankciovaný?
H.18:28:16 03.09.2013
odpovědět 
      Re: Bafuňáři pracují zadarmo???
Buď jsi neinformovaný, nebo záměrně lžeš?...
VV rozhodl, že J. Bloudkovi, který od září dle stanov vykonává funkci předsedy ČHS, bude poskytována měsíční odměna ve výši 5000 Kč, která náleží předsedovi. Poskytování odměny za
výkon této funkce umožňuje úprava směrnice o čerpání finančních prostředků ČHS, kterou VV schválil, realizaci zajistí sekretariát.
15:09:39 05.09.2013
odpovědět 
       Re: Bafuňáři pracují zadarmo???
Předseda je výjimka, potvrzující pravidlo. Další placený funkcionář je Tomáš Binter za závodní komisi a to je myslím všechno. Zbytek bafuňˇářstva pracuje zadarmi a leckdo do toho dává svoje věci a materiál. Třeba Těšitel si sám konstruuje trhačky ve své firmě.

S předsedy to je tak: Alena Čepelková dostávala refundaci mzdy 5000 měsíčně,. jinak by jí zaměstnavatel nepouštěl z práce a jednání předsedy nelze vždy dělat po večerech a víkendech.
Když nastoupil Abdul, prohlásil, že se této odměny vzdává. Jestli se posléze rozhodl jinak, nevím. Přepokládal jsem, že to platilo i nadále. Jestli teď bude Honza dostávat tuto odměnu, je to v pořádku. Předseda má velkou odpovědnost a je mnoho lepších a pohodlnějších způsobů, jak si vydělat 5 táců za měsíc.
Petr Jandík15:23:55 05.09.2013
odpovědět 
    Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
myslím, že levnější ubytování v tatrách stále platí na čhs. aspoň na webech chat (pri zelenem plese, pod rysmi) neuvádí slevu na OEAV.
21:25:46 03.09.2013
odpovědět 
  Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
s oeav nemuzes lezt na nekterych skalnich oblastech, vyjimka pro lezeni totiz plati jen pro cleny chs nikoliv oeav.
zuchen07:29:52 03.09.2013
odpovědět 
   Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Prosím tě a o které oblasti konkrétně jde?
09:55:11 03.09.2013
odpovědět 
    Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Prachov, Teplické ... Tam jdeš přes kasu a přímo ukazuješ. A tyhle plus všechny ostatní, které jsou v chráněném režimu. Protože lezení je povoleno ve výjimce z ochrany pro členy ČHS a dalších organizací sdružených v UIAA. A Rakušáci a Němci z UIAA vystoupili!
10:11:04 03.09.2013
odpovědět 
     Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Chudak Dani Andrada kdyz si chtel na festivalu zalizt, musel kvuli tomu vstoupit do CHS:-(
11:18:54 03.09.2013
odpovědět 
      Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Dani je španěl :-) Španělsko v UIAA zůstalo.
12:44:10 03.09.2013
odpovědět 
      Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Čistě ze zvědavosti, když se ukazuje průkazka "na kase", fakt tam tam vědí, která organizace je v UIAA a která už ne?
MM13:57:39 03.09.2013
odpovědět 
       Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
bavíme se tu o tom, k čemu má být, nebo k čemu je? Až budou ochranáři fungovat, jak mají, budou chtít průkazku i ve skalách, nebude zasraná kdejaká trojka od maglajzu, budou lítat pokuty za lezení na věž, kde hnízdí sokoli atd.
17:29:50 03.09.2013
odpovědět 
       Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Tak zrovna v tomto vláknu se bavíme o tom, jak moc je logické, že s průkazkou například ze Špáňa v oblastech s výjimkou lézt můžeš, ale když máš bumážku z Reichu, tak jsi v háji. Což je slušná pakárna, která je naštěstí zmírněna tím, že pochybuji, že by při případné kontrole někdo řešil kdo v UIAA je a kdo ne.
MM20:43:28 03.09.2013
odpovědět 
        Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Je snad něco logického na tom hledat v úředních rozhodnutích logiku?
honza10:41:08 05.09.2013
odpovědět 
       Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Motáš dvě výhody členství dohromady. Jedna je povolení lezení v některých chráněných oblastech. Druhá je volný vstup, a to záleží na letité spolupráci místních horolezců s obcemi nebo soukromníky. Čeho se dopouští ten, kdo jde zadem, nebo ten, kdo leze kde nemá je jasné. Nehledě na to, že většinou babky v kasách horolezce tolerují i tam, kde už jim obec vstup zpoplatnila.
14:35:10 04.09.2013
odpovědět 
     Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
V Teplicích je kasa? :-D
Bída14:57:16 06.09.2013
odpovědět 
 Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
já míval jen OEAV...ale co jedu občas, velice málo, do tater, je tam sleva na chaty...tot asi vše...do alp jezdím ted asi tak jak do tater :D
honza k.19:44:07 02.09.2013
odpovědět 
 Re: Kombinované členství ČHS - OEAV na rok 2014
Nejde ani o to, co řekla ale jak to řekla. Prostě typycky česká neomalenost a jednání bez sebemenšího taktu!! Doba se změní a tyhle lidi odejdou! Já lidi za takovýhle jednání neuvěřitelně stírám. Kdo mi v práci křivě odpoví na klienta, tak si sbalí cajky a jde!
To stojí tolik sil slušně odpovědět?
Esus08:55:20 07.09.2013
odpovědět 

Reklama:
 Foto dne:

Padani dnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (174580)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Südwandriss 5+ Frankenjura
Okidoki 45 5+ Frankenjura
Juraclimbs 9-/9 Frankenjura
Ouška PLUS 6A Viklany
Důlkohraní SD 7A Viklany
Nově komentované:
Diplodokus 5B Viklany
Rafinovaný Cukrík 6B Viklany
Strýko Vojto 9- Porúbka
Kulantní Řešení Xa Drábské Světničky
Kulantní Řešení Xa Drábské Světničky

 Nově v diskusi:
Re: Požádejte o naléhavou půjčku ještě dnes. | Požádejte o naléhavou půjčku ještě dnes. | Re: NABÍZÍM VŠECHNY TYPY PŮJČEK | Re: Lezení v lokalitě Prosečnice-Lom Doubí | Re: Lezení v lokalitě Prosečnice-Lom Doubí | Lezení v lokalitě Prosečnice-Lom Doubí | anketu vytvářel hotentot? | Re: Training protokol 7b - 8a | Re: Ztráta klíčů | Re: Ztráta klíčů |

 Nové komentáře:
Re: Obsah? | Re: Obsah? | Re: 500 stran | Re: Obsah? | Re: 500 stran | Re: 500 stran | Re: 500 stran | Re: Obsah? | Re: 500 stran | 500 stran |

 Kde to vře:
Komentované návrhy usnesení pro Valnou hromadu ČHS (96)
Adam Ondra a Ela Adamovská k přípravě na olympijskou kvalifikaci (43)
Boulder Na pláni (31)
Lezení na 2 významých stěnách v Srbsku u Berouna zřejmě skončí (19)
Foto: Karabinou propíchnutá dlaň ruky lezce při pádu (17)
Vyšel průvodce Adršpach I. (16)
Valná hromada ČHS 2024 (13)
Nová dětská kniha o světové top lezkyni Janje Garnbret (9)
ZykyCup (9)
Film Adama Ondry o Bon Voyage 9a po vlastním jištění (E12) (8)

 Nově v inzerci:
Arcteryx | Osprey Variant 37 + 10 | Rokytnice/J. St-Pá | Bor bouldering průvodce | Lezečky OCÚN JETT LU, vel. 38 | Ahoj | Statická a dynamická lana | parťačku na skály | Arcteryx GTX-proshell | Arco, Val di mello-Versante sud |

 Anketa:
Jaký je váš názor na dodržování lezeckých pravidel?
 Plně je respektuji 
 551 
 Většinou respektuji, záleží na konkrétní situaci 
 562 
 Mám s tím problém, ale občas ano 
 598 
 Nezajímá mě to, lezu podle svého. 
 539 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.