LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Máš-li sílu vola, zkus to vylézt na sokola.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Vyšel průvodce Adršpach I.
Nová dětská kniha o světové top lezkyni Janje Garnbret
Pískaři jsou zpět!

Závody
SP Salt Lake City (03.05)
Olympijská kvalifikace Šanghaj (16.05)
ČP obtížnost Praha (18.05)

Žebříček
Cesty:
23. 10685
24.Kalvas 10588
25. 10575
Bouldry:
23.Šolc 9309
24.Jakubcova 9309
25.Pařík 9256
Hory:
9.Švihálek 5320
10.Černý 5126
11.Chomová 4792

Výsledky
EP boulder Klagenfurt (26.04)
ČP obtížnost Brno (20.04)
SP Wujiang (12.04)

Deníčky
5556 lezců
1097750 cest
Nové přelezy:
Geser 7C
Šílený Tan XIa
Vyšší Prin Xa
Lauschgift Xa
Celer Xb
Vodní Svět Xb
Vychytralý Xa
La Bomba Xc
Bezzubý Yu Xa
V Číně Jed XIa

Stěny
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5
Boulder Bar - Praha 7

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1
Lezec-shop.cz - Štěchovice
LANEX eshop - Bolatice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Diskuse

Vložení přispěvku 
 foto dne26.06.2013
prečo otázniky? žeby nejaká zakázaná oblasť na súľove?
 Re: foto dne26.06.2013
Nevypadá to ani jako jedna z vrcholových partií Brady. Ale v Súľovskom masive je věží a věžíček dost

 Cordillera Huayhuash26.06.2013
Shánim nějakého průvodce nebo link k pohoří Cordillera Huayhuash...nějaké výstupové trasy na Jirishanku, Yerupáju, Rondoy atd...dík
 Re: Cordillera Huayhuash28.06.2013
ZKUS HLEDAT NA SUMMITPOST.ORG

 Omiš Bouldering26.06.2013
Dobrý deň, chcel by som sa spýtať, že kde v Omiši sa dá bouldrovať. Videl som nejaké fotky. Za odpoveď pekne ďakujem. S pozdravom Lukáš Liner.
 Re: Omiš Bouldering26.06.2013
A ešte, že či existuje sprievodca aj na bouldre v Omiši.
  Re: Omiš Bouldering26.06.2013
v omiši je par bouldrov na pláži ale je to v podstate grc, o niečo krajšie maš buldre v splite a nad
   Re: Omiš Bouldering26.06.2013
Hmmm tu sú fotky .. to nevyzerá ako grc http://www.facebook.com/media/set/? set=a.514961905220269.10
    Re: Omiš Bouldering26.06.2013
hej to je to co som myslel, no je to sice pekne na fotke ale mne to prislo dost drolive a co sa týka

 blanenské bouldry25.06.2013
ahoj, máte prosím někdo aktuálnější průvodce na bouldry v blansku? koukal sem na průvodce od čaje, ze štatlcupu 2009, ale dle databáze tam nějaké chybí....pošlete pls na h.kubicek@volny.cz
děkuji předem
Jan

 Nove lano - poradite?25.06.2013
Vzhledem k tomu, ze moje mammuti lano uz je chlupate vic nez souseduv pes, potrebovala bych vybrat nove. Jenze nevim jake. Mela by to byt jednoducha 50ka primarne na skaly, melo by vydrzet obcasne jisteni na rybu a pokud mozno by me to nemelo financne zru
 Re: Nove lano - poradite?25.06.2013
Mammut 9,6 Climax Classic Hudy Edition.
Na tybu, tahání, slaňování a perfektní
 Re: Nove lano - poradite?25.06.2013
Jasně, Hudysport získal novou značku, Mammut.

Takže najednou je starý lano od Mammutu
  Re: Nove lano - poradite?25.06.2013
Doporučil bych Tendon Master 9.7 Máme 70 a teď jsme vyměnili i starou 50 za stejné....Naprostá spoko
   Re: Nove lano - poradite?25.06.2013
Nepřipadá v úvahu, od léta Hudysport prodává Mammut, takže od teď jsou nejlepší lana levný modely od
   Re: Nove lano - poradite?25.06.2013
Před rokem jedině pro Hudy sport vyráběli Tendon Smart. A jak ho v Hudáčích vychvalovali.
A
  Re: Nove lano - poradite?26.06.2013
Tak to by me nenapadlo ze muj dotaz bude pro nekoho reklama... ten puvodni mamut byl suvenyr z Walli
   Re: Nove lano - poradite?27.06.2013
Rázovou sílu vůbec nepoznáš, pokud nepadáš hodně a jističi tě nechytaj naměko.
Koukej po množ
   Re: Nove lano - poradite?27.06.2013
Pokud lezeš nebo chceš lízt častěji, nekupuj si levný modely. Každý výrobce je dnes dělá.
Vyd
 Re: Nove lano - poradite?26.06.2013
Nic nezkazíš, když si koupíš Tiger od Bealu. Pokud zvolíš úpravu Golden Dry, uděláš jedině dobře. Po
  Re: Nove lano - poradite?27.06.2013
Edelweiss Energy 9,5. Fakt vyborne lano, pevne, nie prilis makke ani prilis tvrde, drzi si stale svo
   Re: Nove lano - poradite?27.06.2013
Edelweiss = Beal. Stejný je majitel a i výroba je na stejném místě.
Beal se v ČR dá běžně ko
    Re: Nove lano - poradite?28.06.2013
Když chceš Edelweiss, tak jen přejedeš hranice do SR a máš ho... Na Slovensku je normálně k dostání.
   Re: Nove lano - poradite?27.06.2013
tak asi nie lebo ja nemam rad ked sa lano uzluje, radsej mam ked neie priliš tvrde ani priliš mäkke,

 Kampaň Adidasu25.06.2013
Na pravé straně lezce je chvílemi reklama na tuto akci:

http://www.pohora.cz/lezte-bezpecne

Myslíte si, že tyto akce patří do skal? Hlavně na pískovce? Co na to pravidla lezení na pískovcích a návštěvní řád CHKO?
 Re: Kampaň Adidasu25.06.2013
A proč se ptáš na Lezci? Pokud tě to opravdu zajímá, tak by měl dotaz směřovat na CHKO, ne? Nebo na
  Re: Kampaň Adidasu26.06.2013
Jestliže někdo stále považuje lezec.cz za komunitní web, ptám se na názor komunity. Mě osobně to tře
   Re: Kampaň Adidasu27.06.2013
Tak tedy pokud tě zajímá názor náhodného čtenáře Lezce, tak ano, mě se akce líbí a nevadí mi.
 Re: Kampaň Adidasu25.06.2013
tu máš dokaz toho že aj tie vaše zaprdene pieskovcove tradicie končia tam kde začina komernčný záuje
  Re: Kampaň Adidasu26.06.2013
Ještě že znám i inteligentní lidi ze Slovenska.
 Re: Kampaň Adidasu25.06.2013
No bude to do budoucna ještě sranda :-) Lezení se stává masovější a komerčnější a do budoucna budeme
  Re: Kampaň Adidasu25.06.2013
To máš tak - před rokem jsem tu na toto téma psal byl jsem za úplného idiota. Lezecká komunita není
   Re: Kampaň Adidasu25.06.2013
Udajne se akce inspirovala dokumentem "Smejdi" a prej to bude vazne vostry.
   Re: Kampaň Adidasu25.06.2013
Je otázka jestli s tím vůbec něco dělat jde.
Jak do mladé generace dostat úctu k přírodě, úc
    Re: Kampaň Adidasu25.06.2013
Samozřejmě, že jde. Ale nečekej, že to půjde odspodu. Řešení musí přijít shora, tedy ze strany ČHS.
    Re: Kampaň Adidasu26.06.2013
odkdy se na SummitPostu resi poradi?
 Re: Kampaň Adidasu25.06.2013
njn českému adidasu asi přišel manažerský befel z centrály -> zvýšit prodej v populárním sektrou
  Re: Kampaň Adidasu25.06.2013
Spíš Adi Dasshofer zatlačil na svoje továrny, aby vyrobily nejenom fotbalové trenýrky, ale také outd
   Re: Kampaň Adidasu25.06.2013
nahodou adidas prevzal výrobu lezeček fiveten pokud vim tak už do lezeni take ma co kecat :)
    Re: Kampaň Adidasu25.06.2013
Podle mě proč ne."Povedená" a sponzorovaná akce pro každého.Za chvilku bude moc chodid do
     Re: Kampaň Adidasu25.06.2013
...Těžko od cca 20ti-letých čekat nějakou velkou uvědomělost....
neměl bych z této situace ve
      Re: Kampaň Adidasu25.06.2013
To by byla správná úvaha v okamžiku, kdy by se jednalo o jednorázovku. Ale takto, i když máš pravdu,
      Re: Kampaň Adidasu25.06.2013
Souhlasím s Benem, není to třeba vidět tak tragicky. Neustále sílí a mohutní generace, která leze ho
       Re: Kampaň Adidasu25.06.2013
Sleduji-li vývoj např. v Juře za posledních 5 let, tak ten strach mám. Můj pohled je, že Němci skály
        Re: Kampaň Adidasu25.06.2013
Ty už fakt lezeš 5 let?
        Re: Kampaň Adidasu26.06.2013
Tedy ja mam pocit, ze jezdim do nejake jine Jury. Jasne, ze obcas se nejaky traged se sahlem vidi, a
         Re: Kampaň Adidasu27.06.2013
To je ale dano celkovym vyvojem hodnotoveho systemu u lidi. Prechod od skupinoveho k individualnimu,
      Re: Kampaň Adidasu26.06.2013
Kde jsi vzal, že kultovní osvěžovny jsou zdrojem uvědomění? Nebo že by se u Kosti vyměnilo osazenstv
       Re: Kampaň Adidasu26.06.2013
Osvěžovna je místo, kde komunita řeší své problémy velice rychle a efektivně. Pokud funguje osvěžovn
 Re: Kampaň Adidasu25.06.2013
Podle mě takové akce na písek absolutně nepatří a je to zakotvené v "pravidlech". To, že n
  Re: Kampaň Adidasu26.06.2013
Víš kdo je vůbec pořadatel této akce, že tu meleš nesmysly?
  Re: Kampaň Adidasu26.06.2013
A nechceš se distancovat i od Lezce, který akci tak vesele propaguje? Zameť si před vlastním prahem
  Re: Kampaň Adidasu26.06.2013
Proc si myslis, ze Addidas nema nic spolecneho s lezenim? Vyrabi dost dobre lezecky, tak minimalne t
   Re: Kampaň Adidasu26.06.2013
No on Adidas má s lezením už společného docela dost, protože podporuje řadu nejlepší současných lezc
    Re: Kampaň Adidasu26.06.2013
závody Adidas Terrex už v ČR probíhaly loni
     Re: Kampaň Adidasu26.06.2013
To, že Adidas sponzoroval loni závody a nějaké lezce neznamená, že je to lezecká značka jak se vám s
      Re: Kampaň Adidasu26.06.2013
Ano můj větnamec Ho Či Min má taky lezeckou firmu páč mi dodává tepláky na lezení!!
      Re: Kampaň Adidasu26.06.2013
Firma, ktera vyrabi jedny z nejlepsich lezecek uz se chtenechte k lezecke firme radi, rekl bych.
       Re: Kampaň Adidasu26.06.2013
Ono k Adidasu přímo či nepřímo patří spousta dalších značek, které jsou považovány za lezecké :-)
       Re: Kampaň Adidasu26.06.2013
On Adidas vyrábí lezačky? Tak možná pro Bolta.
        Re: Kampaň Adidasu26.06.2013
5.10 patří od předloňska Adidasu. V této diskusi se to zmiňuje. Patří mu také např. Reebok, Y-3, ješ
         Re: Kampaň Adidasu27.06.2013
Mimo jine je treba v Rakousku Adidas jedna z nejprodavanejsich outdoorovych znacek. A to uz nejaky t
          Re: Kampaň Adidasu27.06.2013
5.10 shodou okolností užívám. Ale třech pruhů jsem si na nich nevšiml. Takže nemám pocit, že bych le
           Re: Kampaň Adidasu27.06.2013
To ze na sobe 5.10 nemaji 3 pruhy jeste neznamana, ze to neni Addidas :). Asi by si to priste chtelo
            Re: Kampaň Adidasu27.06.2013
Lezačky 5.10 jsou furt 5.10. Konstrukční prvky vychází z 5,10, nikde na nich nevidím hřebíky z trete
             Re: Kampaň Adidasu27.06.2013
Jenže o tom, jestli se ty konstrukční prvky budou inovovat nebo ne, a jestli se ty lezečky budou vůb
              Re: Kampaň Adidasu27.06.2013
A vyráběj ve Škodovce volkswageny nebo nevyráběj?
               Re: Kampaň Adidasu27.06.2013
V podstatě se v Mladé Boleslavi vyrábějí Lidová Wozítka za pekelnou cenu. (To ale nepovažuji za nic
                Re: Kampaň Adidasu27.06.2013
Mimo jiné jsou ty cyklistické botky jedny z nejlepších na trhu vůbec. Bohužel podpora prodeje i outd
                 Re: Kampaň Adidasu28.06.2013
Adidas a jeho značky prodávají spíš přes módní krámy, hypermarkety a normální sporty, než přes Hudy
                  Re: Kampaň Adidasu28.06.2013
Holt evidentně lezecká firma.
                   Re: Kampaň Adidasu28.06.2013
Hudy taky už dávno nejni lezeckej obchod. Spíš butyk s outdór kůl hadrama.
    Re: Kampaň Adidasu26.06.2013
Nike si taky koupil pár SNB hvězd, stejná taktika.
 Re: Kampaň Adidasu26.06.2013
Ano, tato akce rozhodně patří na skály.
Přečti si pozorně program -
procvičí si zásady
 Re: Kampaň Adidasu27.06.2013
Záleží jak to bude organizačně zvládnutý, nikde neni vyloučený, že příhlášení v první řadě dostanou
  Re: Kampaň Adidasu27.06.2013
To je přesně ono, všichni vidí jenom mágo a tohle nikoho nezajímá. V Pravidlech pískovcového lezení
   Re: Kampaň Adidasu27.06.2013
vypiju klidne adidas pivo a polezu v pravy adidas piskarsky kosili ovsem kdyz budu moc lizt s adidas
   Re: Kampaň Adidasu27.06.2013
A pravidlech je zakázáno lézt na písku na TR.
    Re: Kampaň Adidasu27.06.2013
A taky je zakázané lézt na mokrém pískovci. A předpově´d na víkend taková jaká je.
To jsem zv
   Re: Kampaň Adidasu27.06.2013
Jo, Bído, to vim taky, ale taky vim, že na ČHS je to každýmu buřt.
Loni mě situace co jsem vi
   Re: Kampaň Adidasu27.06.2013
Btw: plácání na webu to asi nespraví, jestli v komunitě najdeš dostatečnou podporu, klidně můžete, t
    Re: Kampaň Adidasu27.06.2013
A co s tím má co dělat svaz? Nejsem členem, pravidla a podmínky svazu mne naprosto nezajímají a ani
     Re: Kampaň Adidasu27.06.2013
Chápu, myšlení bolí. No nic, snad naše vnoučata budou mít u nás na čem lízt. A když ne, tak se nic n
      Re: Kampaň Adidasu28.06.2013
Při tvé inteligenci bych očekával, že si uvědomíš, že toto není otázka lezecká a nevyřeší ji (ani ne
       Re: Kampaň Adidasu28.06.2013
Promiň, nejsem tak inteligentní jako Ty, abych viděl jediný možný řešení, a to řešení celospolečensk
        Re: Kampaň Adidasu28.06.2013
Co je to mipsík?
         Re: Kampaň Adidasu29.06.2013
Asi filosofův další patvar. Když neví, kudy dále a je v úzkých, tak buď raději přestane komunikovat,
          Re: Kampaň Adidasu29.06.2013
Nevšiml jsem si že by tenhle remcal kdy sváděl téma jinam, na to tu přece jsou anonymní experti, kte
           Re: Kampaň Adidasu29.06.2013
Svádí ho jinam skoro pokaždé. Když už neví kudy dál k tématu, začne útočit v rovině osobní. I v tomt
            Re: Kampaň Adidasu29.06.2013
No jestli jsi ten anonym co to tu poslední dobou tak povznáší, tak odvádění od tématu vytýkalo docel
             Re: Kampaň Adidasu29.06.2013
Anonymů je tu mnoho, nevím tedy, co konkrétně máš na mysli. Ale zrovan já bych byl pro, aby admini n
              Re: Kampaň Adidasu29.06.2013
s mazáním offtopiců bych neměl problém, ještě k tomu přihodit mazání příspěvků za hranicí slušnosti
   Re: Kampaň Adidasu27.06.2013
A co že Tě to vlastně žere?
Že někdo pořádá v kempu pod Císařem chlastačku, za kterou vybere
    Re: Kampaň Adidasu27.06.2013
Máš recht. Chovají se stejně, jako jimi kritizovaní ochránci a zelení. Když jim někdo něco zakáže, j
     Re: Kampaň Adidasu27.06.2013
no jasne, na co lidi vychovavat aby setrili skalu, tak kdeco olamou, se bude lizt jinde nebo se tam
      Re: Kampaň Adidasu28.06.2013
Škoda, že podle argumentace nepoznám, zda to psal lezec, který bych chtěl zakázat akci Adidasu, nebo
       Re: Kampaň Adidasu28.06.2013
neblazni, kdo bychtel neco zakazovat, dyt je to v pohode a jek je videt tak je tu vetsina lidi co so
       Re: Kampaň Adidasu28.06.2013
a dost me mrzi ze tak chytrej clovek co vzdycky pozna jak to kdo myslel a vi vsechno tak dobre..tak
        Re: Kampaň Adidasu28.06.2013
Uz se tesis az ti nekdo zacne vazne odpovidat na tenhle zjevnej pokus o flame s hrubkama a pak se u
         Re: Kampaň Adidasu30.06.2013
mas malou fantazii, stoprocentní ironie vubec nemusí být pouhej pokus o flame. zrejme slo o vystizen
 Re: Kampaň Adidasu28.06.2013
Rajbovat masově písek je na pováženou, to asi jo. Snad se toho pořadatel - lokální Avanturistická ko

 Záchrana z visu24.06.2013
Ahoj,
chci se zeptat jakým způsobem zachránit parťáka visícího v bezvědomí, nebo v šoku, na dvouprameni.

Př. nehody: Slaňujeme vícedélku. Kamarád slaňuje první na dvouprameni se svázanými konci. Slaňuje osmičkou. Cestou ho trefí káme
 Re: Záchrana z visu24.06.2013
Estli budou konce svázaný a slaňovat bude na osmě, tak téměř jistě projede... Prusik po osmou to řeš
 Re: Záchrana z visu24.06.2013
pod...
 Re: Záchrana z visu24.06.2013
Těžko. Jetli je lano provlečený třeba přes borhák a uzel dole dost velkej, aby neprojel, možná by se
  Re: Záchrana z visu24.06.2013
Situace má několik řešení. Protiváha- Strausova metoda je jedním z nich. Zahájení protiváhy na zatíž
  Re: Záchrana z visu25.06.2013
Jedna z nejhorších možností co můžeš udělat. Visícímu bezvládnému tělu hrozí ortostatický šok. Čekán
 Re: Záchrana z visu24.06.2013
Vytiahneš ho s pomocou svojej protiváhy a prusíku - Straussov systém improvizovanej záchrany. Ale ne
 Re: Záchrana z visu24.06.2013
- osma kroutí lano, na vícedélkách to znamená, že zkroucené lano se při stahování spíše někde zachyt
  Re: Záchrana z visu25.06.2013
Pokud máš technickou představivost, zkoušej to podle jakékoliv metodiky - v učebnici, na webu, nebo
  Re: Záchrana z visu25.06.2013
Uzlaři, Uzlaři. Zbytečně moc googluješ. Osma se na jištění a slaňování na skalách i v horách používa
   Re: Záchrana z visu26.06.2013
Díky za neocenitelné informace, kterými si vyřešil kompletní starosti zakladatele diskuse.
Za
 Re: Záchrana z visu25.06.2013
Pokud bude do 10m pod tebou, zkusil bych ho vytáhnout zpět protivahou (popisuje zde skoro každý), al
  Re: Záchrana z visu25.06.2013
Tady je docela dobrý popis toho co hrozí: http://www.kstst.sk/pages/vht/ortosok.htm
  Re: Záchrana z visu25.06.2013
Když dotyčný napsal, že by počkal, měl tím samozřejmě na mysli, že by počkal u zraněného s tím, že s
 Re: Záchrana z visu25.06.2013
samozřejmě je to možné. teoreticky ti stačí maglajzpytlík, věnec expresek, dvě smyce přes rameno a p
  Re: Záchrana z visu25.06.2013
Ještě máš podle situace možnost slanit k němu na zatíženém laně po prusíku, záleží které prusíkovací
 Re: Záchrana z visu25.06.2013
Podle mě se vytahování nahoru učí v horoškolách, ale je to dobrý spíš na získání něčeho jako "š
  Re: Záchrana z visu25.06.2013
ano, to je důležité! záchrana směrem dolů je mnohem jednodušší a méně namáhavá než sebelépe zvládnut
   Re: Záchrana z visu25.06.2013
Neuvěřitelné.. Po hodně dlouhý době konstruktivní diskuse.. Asi v Praze nejde net.. Super.
    Re: Záchrana z visu25.06.2013
Přinejmenším Uzlar, Turek, Lukas B. a já jsme Pražáci vole prdele.
     Re: Záchrana z visu25.06.2013
to mi připomíná okřídlené: "ty jsi takovej pitomec že bys klidně z fleku mohl bydlet v ...(měst
      Re: Záchrana z visu25.06.2013
mozna se to spatne řadí, ale pokud jde o to, zda je himbajz z šalingradu, tak to fak netusim, ackoli
     Re: Záchrana z visu26.06.2013
To vám přeju.
  Re: Záchrana z visu25.06.2013
3a) A co se stane až parťáka v bezvědomí spustíš na nějakou polici?
   Re: Záchrana z visu26.06.2013
4a
    Re: Záchrana z visu26.06.2013
Když ho spustíš těch nahoře uváděných a teoretických 100-120 m, tak ti zbyde tak vytáhnout prusíky n
     Re: Záchrana z visu26.06.2013
Proč? Na tom svázaným jednom prameni těch 100 - 120 m prostě slaníš.
      Re: Záchrana z visu27.06.2013
A pak tam budeš dělat co, koukat 120 metrů nahoru na štand?
       Re: Záchrana z visu01.07.2013
Pokud to chceš mít rozepsaný až do takovejch intimních podrobností, tak pak po nějaké době tvůj parť
   Re: Záchrana z visu26.06.2013
Nebo pokud se ptáš na léčebnou část záchrany, tak za daných (drsných) podmínek se ti ho buď podaří n
    Re: Záchrana z visu27.06.2013
Aj tak by bolo zaujimave vediet statistiku, kolko % horolezcov (a absolventov roznych horoskol) v pr
     Re: Záchrana z visu27.06.2013
Ale tak volat hned vrtulník je asi v pořádku, akorát tazatel to okrajovou podmínkou svého modelu zak
     Re: Záchrana z visu27.06.2013
Tak hned zavolat vrtuli je myslim jasné. Akorát nemusíš mít čim jí volat a vrtule může přiletět až z
  Re: Záchrana z visu30.06.2013
Velmi dobře. Jedinou hnidku bych viděl v bodu 1), netřeba motat více prusíků, stačí jeden. Hasiči, v
   Re: Záchrana z visu01.07.2013
Zaseklá osma - asi nůž. Vánočkovej prusík - zajímavé a podstatné doplnění, neznal jsem, vyzkouším.

 bůldre v blansku24.06.2013
ahoj, máte prosím někdo aktuálnější průvodce na bouldry v blansku? koukal sem na průvodce od čaje, ze štatlcupu 2009, ale dle databáze tam nějaké chybí....pošlete pls na h.kubicek@volny.cz
děkuji předem
Jan

 foto dne zlatý ků24.06.2013
prosím na té fotce ten lom co to je tam se i leze jako ? díky
 Re: foto dne zlatý ků24.06.2013
Nevim jako leze se v tom lomu kdyby ne nebo jo by to asi sem davali jako?
 Re: foto dne zlatý ků24.06.2013
Jasne ze se tam leze. Cesty maji vzdy 2 obtiznosti nastup ze zeme a z rypadla.
 Re: foto dne zlatý ků24.06.2013
Neleze se tam, taky to nechápu.
 Re: foto dne zlatý ků24.06.2013
..preklizkari.
 Re: foto dne zlatý ků24.06.2013
Alesi, promin, muj predchozi vykrik o preklizkarich byl neuvazenej.

Takze: Fotka lomu
  Re: foto dne zlatý ků24.06.2013
A, proc by se tam muselo lezt, jsou to skaly.
B, mozna zamestnanci umi zakladat vlastni, nebo
   Re: foto dne zlatý ků24.06.2013
Nepoleze, neni to skála ani konglomerát.
A ochranáři asi chráněj každou kytku právě pro to, ž
    Re: foto dne zlatý ků24.06.2013
A to stanoviště pro ty chráněné druhy, myslíš před výbuchem nebo po něm, až když nastoupí bagry a ta
    Re: foto dne zlatý ků25.06.2013
budeš se divit, ale leze se ve spoustě lomů kde se těžilo :-)
 Re: foto dne zlatý ků24.06.2013
Přečetl jsem si tvojí otázku 3x za sebou a musím říct, jsi fakt hlava.

 Ecrins?24.06.2013
čau,hledám tip na pěkný lezení v Ecrins, max AD-D.  Lezli jsme la Meije south ridge, tak zhruba tak něco podobnýho-horský lezení, spíš po skále... Budu rád za případný doporučení.   
 Re: Ecrins?24.06.2013
Nejake moznosti najdes na HI
http:// tinyurl.com /n8d62ok
http:// tinyurl.com /lzepp6j
  Re: Ecrins?24.06.2013
díky , dobrý články. Dibona je pěkná, ale mám obavu, že je na ní pořád plno, měl jsem představu něco
   Re: Ecrins?25.06.2013
V clankach neni pouze Dibona a v pruvodcich je toho mraky.
Jen namatkou z topoguide
-P

<<<   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214   215   216   217   218   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235   236   237   238   239   240   241   242   243   244   245   246   247   248   249   250   251   252   253   254   255   256   257   258   259   260   261   262   263   264   265   266   267   268   269   270   271   272   273   274   275   276   277   278   279   280   281   282   283   284   285   286   287   288   289   290   291   292   293   294   295   296   297   298   299   300   301   302   303   304   305   306   307   308   309   310   311   312   313   314   315   316   317   318   319   320   321   322   323   324   325   326   327   328   329   330   331   332   333   334   335   336   337   338   339   340   341   342   343   344   345   346   347   348   349   350   351   352   353   354   355   356   357   358   359   360   361   362   363   364   365   366   367   368   369   370   371   372   373   374   375   376   377   378   379   380   381   382   383   384   385   386   387   388   389   390   391   392   393   394   395   396   397   398   399   400   401   402   403   404   405   406   407   408   409   410   411   412   413   414   415   416   417   418   419   420   421   422   423   424   425   426   427   428   429   430   431   432   433   434   435   436   437   438   439   440   441   442   443   444   445   446   447   448   449   450   451   452   453   454   455   456   457   458   459   460   461   462   463   464   465   466   467   468   469   470   471   472   473   474   475   476   477   478   479   480   481   482   483   484   485   486   487   488   489   490   491   492   493   494   495   496   497   498   499   500   501   502   503   504   505   506   507   508   509   510   511   512   513   514   515   516   517   518   519   520   521   522   523   524   525   526   527   528   529   530   531   532   533   534   535   536   537   538   539   540   541   542   543   544   545   546   547   548   549   550   551   552   553   554   555   556   557   558   559   560   561   562   563   564   565   566   567   568   569   570   571   572   573   574   575   576   577   578   579   580   581   582   583   584   585   586   587   588   589   590   591   592   593   594   595   596   597   598   599   600   601   602   603   604   605   606   607   608   609   610   611   612   613   614   615   616   617   618   619   620   621   622   623   624   625   626   627   628   629   630   631   632   633   634   635   636   637   638   639   640   641   642   643   644   645   646   647   648   649   650   651   652   653   654   655   656   657   658   659   660   661   662   663   664   665   666   667   668   669   670   671   672   673   674   675   676   677   678   679   680   681   682   683   684   685   686   687   688   689   690   691   692   693   694   695   696   697   698   699   700   701   702   703   704   705   706   707   708   709   710   711   712   713   714   715   716   717   718   719   720   721   722   723   724   725   726   727   728   729   730   731   732   733   734   735   736   737   738   739   740   741   742   743   744   745   746   747   748   749   750   751   752   753   754   755   756   757   758   759   760   761   762   763   764   765   766   767   768   769   770   771   772   773   774   775   776   777   778   779   780   781   782   783   784   785   786   787   788   789   790   791   792   793   794   795   796   797   798   799   800   801   802   803   804   805   806   807   808   809   810   811   812   813   814   815   816   817   818   819   820   821   822   823   824   825   826   827   828   829   830   831   832   833   834   835   836   837   838   839   840   841   842   843   844   845   846   847   848   849   850   851   852   853   854   855   856   857   858   859   860   861   862   863   864   865   866   867   868   869   870   871   872   873   874   875   876   877   878   879   880   881   882   883   884   885   886   887   888   889   890   891   892   893   894   895   896   897   898   899   900   901   902   903   904   905   906   907   908   909   910   911   912   913   914   915   916   917   918   919   920   921   922   923   924   925   926   927   928   929   930   931   932   933   934   935   936   937   938   939   940   941   942   943   944   945   946   947   948   949   950   951   952   953   954   955   956   957   958   959   960   961   962   963   964   965   966   967   968   969   970   971   972   973   974   975   976   977   978   979   980   981   982   983   984   985   986   987   988   989   990   991   992   993   994   995   996   997   998   999   1000   1001   1002   1003   1004   1005   1006   1007   1008   1009   1010   1011   1012   1013   1014   1015   1016   1017   1018   1019   1020   1021   1022   1023   1024   1025   1026   1027   1028   1029   1030   1031   1032   1033   1034   1035   1036   1037   1038   1039   1040   1041   1042   1043   1044   1045   1046   1047   1048   1049   1050   1051   1052   1053   1054   1055   1056   1057   1058   1059   1060   1061   1062   1063   1064   1065   1066   1067   1068   1069   1070   1071   1072   1073   1074   1075   1076   1077   1078   1079   1080   1081   1082   1083   1084   1085   1086   1087   1088   1089   1090   1091   1092   1093   1094   1095   1096   1097   1098   1099   1100   1101   1102   1103   1104   1105   1106   1107   1108   1109   1110   1111   1112   1113   1114   1115   1116   1117   1118   1119   1120   1121   1122   1123   1124   1125   1126   1127   1128   1129   1130   1131   1132   1133   1134   1135   1136   1137   1138   1139   1140   1141   1142   1143   1144   1145   1146   1147   1148   1149   1150   1151   1152   1153   1154   1155   1156   1157   1158   1159   1160   1161   1162   1163   1164   1165   1166   1167   1168   1169   1170   1171   1172   1173   1174   1175   1176   1177   1178   1179   1180   1181   1182   1183   1184   1185   1186   1187   1188   1189   1190   1191   1192   1193   1194   1195   1196   1197   1198   1199   1200   1201   1202   1203   1204   1205   1206   1207   1208   1209   1210   1211   1212   1213   1214   1215   1216   1217   1218   1219   1220   1221   1222   1223   1224   1225   1226   1227   1228   1229   1230   1231   1232   1233   1234   1235   1236   1237   1238   1239   1240   1241   1242   1243   1244   1245   1246   1247   1248   1249   1250   1251   1252   1253   1254   1255   1256   1257   1258   1259   1260   1261   1262   1263   1264   1265   1266   1267   1268   1269   1270   1271   1272   1273   1274   1275   1276   1277   1278   1279   1280   1281   1282   1283   1284   1285   1286   1287   1288   1289   1290   1291   1292   1293   1294   1295   1296   1297   1298   1299   1300   1301   1302   1303   1304   1305   1306   1307   1308   1309   1310   1311   1312   1313   1314   1315   1316   1317   1318   1319   1320   1321   1322   1323   1324   1325   1326   1327   1328   1329   1330   1331   1332   1333   1334   1335   1336   1337   1338   1339   1340   1341   1342   1343   1344   1345   1346   1347   1348   1349   1350   1351   1352   1353   1354   1355   1356   1357   1358   1359   1360   1361   1362   1363   1364   1365   1366   1367   1368   1369   1370   1371   1372   1373   1374   1375   1376   1377   1378   1379   1380   1381   1382   1383   1384   1385   1386   1387   1388   1389   1390   1391   1392   1393   1394   1395   1396   1397   1398   1399   1400   1401   1402   1403   1404   1405   1406   1407   1408   1409   1410   1411   1412   1413   1414   1415   1416   1417   1418   1419   1420   1421   1422   1423   1424   1425   1426   1427   1428   1429   1430   1431   1432   1433   1434   1435   1436   1437   1438   1439   1440   1441   1442   1443   1444   1445   1446   1447   1448   1449   1450   1451   1452   1453   1454   1455   1456   1457   1458   1459   1460   1461   1462   1463   1464   1465   1466   1467   1468   1469   1470   1471   1472   1473   1474   1475   1476   1477   1478   1479   1480   1481   1482   1483   1484   1485   1486   1487   1488   1489   1490   1491   1492   1493   1494   1495   1496   1497   1498   1499   1500   1501   1502   1503   1504   1505   1506   1507   1508   1509   1510   1511   1512   1513   1514   1515   1516   1517   1518   1519   1520   1521   1522   1523   1524   1525   1526   1527   1528   1529   1530   1531   1532   1533   1534   1535   1536   1537   1538   1539   1540   1541   1542   1543   1544   1545   1546   1547   1548   1549   1550   1551   1552   1553   1554   1555   1556   1557   1558   1559   1560   1561   1562   1563   1564   1565   1566   1567   1568   1569   1570   1571   1572   1573   1574   1575   1576   1577   1578   1579   1580   1581   1582   1583   1584   1585   1586   1587   1588   1589   1590   1591   1592   1593   1594   1595   1596   1597   1598   1599   1600   1601   1602   1603   1604   1605   1606   1607   1608   1609   1610   1611   1612   1613   1614   1615   1616   1617   1618   1619   1620   1621   1622   1623   1624   1625   1626   1627   1628   1629   1630   1631   1632   1633   1634   1635   1636   1637   1638   1639   1640   1641   1642   1643   1644   1645   1646   1647   1648   1649   1650   1651   1652   1653   1654   1655   1656   1657   1658   1659   1660   1661   1662   1663   1664   1665   1666   1667   1668   1669   1670   1671   1672   1673   1674   1675   1676   1677   1678   1679   1680   1681   1682   1683   1684   1685   1686   1687   1688   1689   1690   1691   1692   1693   1694   1695   1696   1697   1698   1699   1700   1701   1702   1703   1704   1705   1706   1707   1708   1709   1710   1711   1712   1713   1714   1715   1716   1717   1718   1719   1720   1721   1722   1723   1724   1725   1726   1727   1728   1729   1730   1731   1732   1733   1734   1735   1736   1737   1738   1739   1740   1741   1742   1743   1744   1745   1746   1747   1748   1749   1750   1751   1752   1753   1754   1755   1756   1757   1758   1759   1760   1761   1762   1763   1764   1765   1766   1767   1768   1769   1770   1771   1772   1773   1774   1775   1776   1777   1778   1779   1780   1781   1782   1783   1784   1785   1786   1787   1788   1789   1790   1791   1792   1793   1794   1795   1796   1797   1798   1799   1800   1801   1802   1803   1804   1805   1806   1807   1808   1809   1810   1811   1812   1813   1814   1815   1816   1817   1818   1819   1820   1821   1822   1823   1824   1825   1826   1827   1828   1829   1830   1831   1832   1833   1834   1835   1836   1837   1838   1839   1840   1841   1842   1843   1844   1845   1846   1847   1848   1849   1850   1851   1852   1853   1854   1855   1856   1857   1858   1859   1860   1861   1862   1863   1864   1865   1866   1867   1868   1869   1870   1871   1872   1873   1874   1875   1876   1877   1878   1879   1880   1881   1882   1883   1884   1885   1886   1887   1888   1889   1890   1891   1892   1893   1894   1895   1896   1897   1898   1899   1900   1901   1902   1903   1904   1905   1906   1907   1908   1909   1910   1911   1912   1913   1914   1915   1916   1917   1918   1919   1920   1921   1922   1923   1924   1925   1926   1927   1928   1929   1930   1931   1932   1933   1934   1935   1936   1937   1938   1939   1940   1941   1942   1943   1944   1945   1946   1947   1948   1949   1950   1951   1952   1953   1954   1955   1956   1957   1958   1959   1960   1961   1962   1963   1964   1965   1966   1967   1968   1969   1970   1971   1972   1973   1974   1975   1976   1977   1978   1979   1980   1981   1982   1983   1984   1985   1986   1987   1988   1989   1990   1991   1992   1993   1994   1995   1996   1997   1998   1999   2000   2001   2002   2003   2004   2005   2006   2007   2008   2009   2010   2011   2012   2013   2014   2015   2016   2017   2018   2019   2020   2021   2022   2023   2024   2025   2026   2027   2028   2029   2030   2031   2032   2033   2034   2035   2036   2037   2038   2039   2040   2041   2042   2043   2044   2045   2046   2047   2048   2049   2050   2051   2052   2053   2054   2055   2056   2057   2058   2059   2060   2061   2062   2063   2064   2065   2066   2067   2068   2069   2070   2071   2072   2073   2074   2075   2076   2077   2078   2079   2080   2081   2082   2083   2084   2085   2086   2087   2088   2089   2090   2091   2092   2093   2094   2095   2096   2097   2098   2099   2100   2101   2102   2103   2104   2105   2106   2107   2108   2109   2110   2111   2112   2113   2114   2115   2116   2117   2118   2119   2120   2121   2122   2123   2124   2125   2126   2127   2128   2129   2130   2131   2132   2133   2134   2135   2136   2137   2138   2139   2140   2141   2142   2143   2144   2145   2146   2147   2148   2149   2150   2151   2152   2153   2154   2155   2156   2157   2158   2159   2160   2161   2162   2163   2164   2165   2166   2167   2168   2169   2170   2171   2172   2173   2174   2175   2176   2177   2178   2179   2180   2181   2182   2183   2184   2185   2186   2187   2188   2189   2190   2191   2192   2193   2194   2195   2196   2197   2198   2199   2200   2201   2202   2203   2204   2205   2206   2207   2208   2209   2210   2211   2212   2213   2214   2215   2216   2217   2218   2219   2220   2221   2222   2223   2224   2225   2226   2227   2228   2229   2230   2231   2232   2233   >>>  
 
     
...nové příspěvky
 Kampaň Adidasu
Na pravé straně lezce je chvílemi reklama na tuto akci:

http://www.pohora.cz/lezte-bezpecne

Myslíte si, že tyto akce patří do skal? Hlavně na pískovce? Co na to pravidla lezení na pískovcích a návštěvní řád CHKO?
Bída13:54:09 25.06.2013
odpovědět 
 Re: Kampaň Adidasu
A proč se ptáš na Lezci? Pokud tě to opravdu zajímá, tak by měl dotaz směřovat na CHKO, ne? Nebo na Adidas nebo horosvaz. Ale trochu mi uniká, proč se ptáš místního diskzuního fora. Skoro to vypadá, jak když tomu děláš reklamu. Do teď jsem o akci nevěděl, díky, že jsi na ní všechny co nejvíc upozornil.
14:03:52 25.06.2013
odpovědět 
  Re: Kampaň Adidasu
Jestliže někdo stále považuje lezec.cz za komunitní web, ptám se na názor komunity. Mě osobně to třeba zajímá, jak to vidí jiní lezci.
Bída19:01:05 26.06.2013
odpovědět 
   Re: Kampaň Adidasu
Tak tedy pokud tě zajímá názor náhodného čtenáře Lezce, tak ano, mě se akce líbí a nevadí mi.
21:42:43 27.06.2013
odpovědět 
 Re: Kampaň Adidasu
tu máš dokaz toho že aj tie vaše zaprdene pieskovcove tradicie končia tam kde začina komernčný záujem a peniaze :)
14:09:26 25.06.2013
odpovědět 
  Re: Kampaň Adidasu
Ještě že znám i inteligentní lidi ze Slovenska.
Bída19:07:37 26.06.2013
odpovědět 
 Re: Kampaň Adidasu
No bude to do budoucna ještě sranda :-) Lezení se stává masovější a komerčnější a do budoucna budeme svědky věcí nebývalých :-D
Holt překližkářů jsou mraky a marketing velí tu masu zpracovat. Problém vidím v tom jak jim budou podávat přístup k přírodě jako takové a ke skalám. Čistě komerční přístup vede k tomu, že nová generace lidí považuje skály jen za cvičební nářadí které tu narostlo pro ně. Lezecká komunita by se měla začít zabývat něčím jako je trvalá udržitelnost lezení.

Na druhé straně tato konktétní akce není nic víc než konkurence obyčejným horoškolám na kterých stejně většinou jde jen o to "oblouznit" novou zapálenou roštěnku :-)
sd14:19:34 25.06.2013
odpovědět 
  Re: Kampaň Adidasu
To máš tak - před rokem jsem tu na toto téma psal byl jsem za úplného idiota. Lezecká komunita není schopna problém pochopit a pracovat s ním. Jediné, co umí, je plkat o čistotě lezení, přírodě, morálu a dalších debilitách, kterém jsou sice pravda, ale nic neřeší. A tak se jen vesele koukáme, jak to jde do kopru. Máme jen to, co zasloužíme. A dobře nám tak.
14:37:05 25.06.2013
odpovědět 
   Re: Kampaň Adidasu
Udajne se akce inspirovala dokumentem "Smejdi" a prej to bude vazne vostry.
15:00:32 25.06.2013
odpovědět 
   Re: Kampaň Adidasu
Je otázka jestli s tím vůbec něco dělat jde.
Jak do mladé generace dostat úctu k přírodě, úctu ke skalám a úctu jeden k druhému ?
Většina mladých lezců vnímá lezení jen jako soutěž proti druhému - vylézt vyšší číslo, ukázát že já jsme "lepší" než ty. Měří se jen a jen výkon. Skály jsou na stejné úrovni jako činka na benchpress. Zase na druhou stranu to jsou vlastnosti které k mládí patří a jsou biologicky dány. Těžko od cca 20ti-letých čekat nějakou velkou uvědomělost.
Moc tomu nepomáhá ani začínající velmi silné odtržení soutěžního lezení od skalního. Zdaleka už nejsou ojedinělé názory typu " Mne vůbec nezajímá co dokázali Huberové a nic mi to neříká, mne jen zajímá kolikrát jsi byl mistr světa a kolikátý jsi na SP."
sd15:18:19 25.06.2013
odpovědět 
    Re: Kampaň Adidasu
Samozřejmě, že jde. Ale nečekej, že to půjde odspodu. Řešení musí přijít shora, tedy ze strany ČHS. Jenže to je v tomto stejně výkonné a schopné, jako v sportovním lezení, takže nic.
19:39:22 25.06.2013
odpovědět 
    Re: Kampaň Adidasu
odkdy se na SummitPostu resi poradi?
honza15:32:34 26.06.2013
odpovědět 
 Re: Kampaň Adidasu
njn českému adidasu asi přišel manažerský befel z centrály -> zvýšit prodej v populárním sektrou outdooru o X procent ...
p15:46:29 25.06.2013
odpovědět 
  Re: Kampaň Adidasu
Spíš Adi Dasshofer zatlačil na svoje továrny, aby vyrobily nejenom fotbalové trenýrky, ale také outdoorové tričko. A toho se chytil David Gladiš a udělal reklamní kurzíky, za které dostane zaplaceno od Adiho.
Kuba Turek17:27:49 25.06.2013
odpovědět 
   Re: Kampaň Adidasu
nahodou adidas prevzal výrobu lezeček fiveten pokud vim tak už do lezeni take ma co kecat :)
17:29:37 25.06.2013
odpovědět 
    Re: Kampaň Adidasu
Podle mě proč ne."Povedená" a sponzorovaná akce pro každého.Za chvilku bude moc chodid do skal jen s Bídou.
17:34:13 25.06.2013
odpovědět 
     Re: Kampaň Adidasu
...Těžko od cca 20ti-letých čekat nějakou velkou uvědomělost....
neměl bych z této situace velký strach. To přijde s věkem, se zkušenostma, s tlamama, s posezením v kultovních osvěžovnách.A ti, kteří nepochopí genius loci tradičních oblastí, se stejně rychle stáhnou zpět na překližku.
ben17:47:00 25.06.2013
odpovědět 
      Re: Kampaň Adidasu
To by byla správná úvaha v okamžiku, kdy by se jednalo o jednorázovku. Ale takto, i když máš pravdu, to nic neřeší, protože i když se ti, co nic nepochopili, stáhnou zpět, na skalách mezitím budou noví a noví. Takže i když jich řada bude průběžně vypadávat, bude se to zároveň i průběžně doplňovat.
19:37:36 25.06.2013
odpovědět 
      Re: Kampaň Adidasu
Souhlasím s Benem, není to třeba vidět tak tragicky. Neustále sílí a mohutní generace, která leze hodně a leze ráda, ale jen uvnitř!
Vždyť venku jsou ve spárách pavučiny, v chytech prach, podlahu tam neluxujou, co je rok dlouhej a není tam bar, kde namíchají super jonťák. Na venkovních skalách se po lezení sotva osprchujete a vůbec není tam tolik bezva lidí, se kterýma se můžete potkat na stěně a zajít pak na pivko.
Steve21:27:25 25.06.2013
odpovědět 
       Re: Kampaň Adidasu
Sleduji-li vývoj např. v Juře za posledních 5 let, tak ten strach mám. Můj pohled je, že Němci skály považují za pouhou tělocvičnu v hezkém prostředí a tak si devastují skály tím, že "lezou" cesty o dva stupně těžší než na co mají skrze šáhla, přitahování se od háku k háku a následného rybaření "vysněné" cesty ať už je to 5 či 10. Zdá se, že absence lezecké techniky se nahrazuje speciální technikou "Sitzen Scheisse Sack"
Uzlař22:25:58 25.06.2013
odpovědět 
        Re: Kampaň Adidasu
Ty už fakt lezeš 5 let?
H.22:55:09 25.06.2013
odpovědět 
        Re: Kampaň Adidasu
Tedy ja mam pocit, ze jezdim do nejake jine Jury. Jasne, ze obcas se nejaky traged se sahlem vidi, ale neni jich rozhodne vic nez ve Spanelsku, v jizni Francii nebo ve Vosges.

Jako alternativu doporucuji vyrazit treba na "smallwally" do BGL, do Oberreintalu, nebo do Kaiseru, tam neco podobneho nehrozi.

To, ze je na skalach vic lidi, nez driv, je sice neoddiskutovatelny a neprijemny fakt, ale stejne tak se v Alpach rozmnozili skialpiniste a v lesich bajkeri. Zakazat jim to nastesti nikdo nemuze a s trochou snahy neni problem se masam vyhybat.

Hore zdar,

Lenka K.
Lenka K.11:14:10 26.06.2013
odpovědět 
         Re: Kampaň Adidasu
To je ale dano celkovym vyvojem hodnotoveho systemu u lidi. Prechod od skupinoveho k individualnimu, z mesta do prirody, .. S tim tezko neco udela diskuse na Lezci :)
Belial05:29:56 27.06.2013
odpovědět 
      Re: Kampaň Adidasu
Kde jsi vzal, že kultovní osvěžovny jsou zdrojem uvědomění? Nebo že by se u Kosti vyměnilo osazenstvo?
09:45:46 26.06.2013
odpovědět 
       Re: Kampaň Adidasu
Osvěžovna je místo, kde komunita řeší své problémy velice rychle a efektivně. Pokud funguje osvěžovna jak má, oblast se vyvíjí dle místní etiky. Bohužel, tyto poslední bašty uvědomění padají jedna po druhé a ta, kterou jsi zmínil, je jedna z posledních.
Bída19:13:20 26.06.2013
odpovědět 
 Re: Kampaň Adidasu
Podle mě takové akce na písek absolutně nepatří a je to zakotvené v "pravidlech". To, že někdo z nováčků orve nějaký chyty, protože leze to, na co nemá nikoho v Adidasu netrápí. A to i proto, že firma k lezení vztah nemá a o tom, jak se má na písku lézt a jak nemá nic neví.
A akce není ideální ani na jiných skálách. Proč není možné stát fronty na cesty a hoblovat je TR na Smíchově, Rajčeti a dalších zařízeních pro to určených? Asi jen proto, že tam by pořadatel musel zaplatit vstup a na skalách to má zadara.

Řešením je se od výrobků pořadatelů distancovat. Já v trenýrkách se třema pruhama lízt nechodím a nebudu chodit. Teď už jen bojkotovat ostatní pořadatele.
H.23:15:15 25.06.2013
odpovědět 
  Re: Kampaň Adidasu
Víš kdo je vůbec pořadatel této akce, že tu meleš nesmysly?
Belial00:36:09 26.06.2013
odpovědět 
  Re: Kampaň Adidasu
A nechceš se distancovat i od Lezce, který akci tak vesele propaguje? Zameť si před vlastním prahem :-)
07:33:42 26.06.2013
odpovědět 
  Re: Kampaň Adidasu
Proc si myslis, ze Addidas nema nic spolecneho s lezenim? Vyrabi dost dobre lezecky, tak minimalne tahle spojitost tam je.
09:07:41 26.06.2013
odpovědět 
   Re: Kampaň Adidasu
No on Adidas má s lezením už společného docela dost, protože podporuje řadu nejlepší současných lezců, kteří jeho výrobky (adidas a 5.10) propagují. Jsou to např. Huberovci, Dave Graham, Fred Nicole, Sasha Digiulian, Dean Potter, Carlo Traversi, Barbara Zangerl, Enzzo Oddo, M. S. Gobat a desítky dalších. Tydle lidi mají své výkony vydřené a přeju jim podporu, kterou jim může zajistit obdobná firma. Btw. s podobou, které se propaguje addias v čr přichází lidi z ČR (podle mě), jinde se zaměřuje na pořádání závodů pro špičku apod. , ono obdobně se na skalách masově prezentuje i Petzl..
12:52:33 26.06.2013
odpovědět 
    Re: Kampaň Adidasu
závody Adidas Terrex už v ČR probíhaly loni
 martan13:16:07 26.06.2013
odpovědět 
     Re: Kampaň Adidasu
To, že Adidas sponzoroval loni závody a nějaké lezce neznamená, že je to lezecká značka jak se vám svou kampaní snaží namluvit, ale že má větší rozpočet na marketing než lezecké firmy.
H.13:49:11 26.06.2013
odpovědět 
      Re: Kampaň Adidasu
Ano můj větnamec Ho Či Min má taky lezeckou firmu páč mi dodává tepláky na lezení!!
13:51:22 26.06.2013
odpovědět 
      Re: Kampaň Adidasu
Firma, ktera vyrabi jedny z nejlepsich lezecek uz se chtenechte k lezecke firme radi, rekl bych.
16:18:45 26.06.2013
odpovědět 
       Re: Kampaň Adidasu
Ono k Adidasu přímo či nepřímo patří spousta dalších značek, které jsou považovány za lezecké :-)
Kuba Turek18:18:21 26.06.2013
odpovědět 
       Re: Kampaň Adidasu
On Adidas vyrábí lezačky? Tak možná pro Bolta.
H.20:45:16 26.06.2013
odpovědět 
        Re: Kampaň Adidasu
5.10 patří od předloňska Adidasu. V této diskusi se to zmiňuje. Patří mu také např. Reebok, Y-3, ještě nedávno mu patřila skupina značek okolo Salomonu, atd... Takže je klidně možné, že lezeš v něčem adidasím a vůbec o tom nevíš :-)
Kuba Turek21:51:39 26.06.2013
odpovědět 
         Re: Kampaň Adidasu
Mimo jine je treba v Rakousku Adidas jedna z nejprodavanejsich outdoorovych znacek. A to uz nejaky ten patek. To ze to pribrzdeni cesi zacali vnimat az ted je spis k placi. Je videt jak malo lidi jezdi realne ven lezt.
Belial05:34:28 27.06.2013
odpovědět 
          Re: Kampaň Adidasu
5.10 shodou okolností užívám. Ale třech pruhů jsem si na nich nevšiml. Takže nemám pocit, že bych lezl v botách od Adidasu.
Ven jezdím lízt docela dost, ale aktuálně ne tolik do Rakouska. Loni jsem jezdil hlavně do Jury, strávil jsem tam za léto přes 30 dní. A musím říct, že Němci jsou taky dost zabržděný. Adidas tam běžně lezci nenosí.
Nebyls náhodou v Rakousku místo na lezení na nějakým oválu?
H.07:12:01 27.06.2013
odpovědět 
           Re: Kampaň Adidasu
To ze na sobe 5.10 nemaji 3 pruhy jeste neznamana, ze to neni Addidas :). Asi by si to priste chtelo zjistit fakta nebo si alespon precist diskuzi, kde ti to napsalo uz nekolik lidi, nez zasa zacnes plkat blbosti.
10:19:27 27.06.2013
odpovědět 
            Re: Kampaň Adidasu
Lezačky 5.10 jsou furt 5.10. Konstrukční prvky vychází z 5,10, nikde na nich nevidím hřebíky z treter Adidas.
Ono když si chci koupit VW, tak taky nejdu do prodejny Seatu. A to mnoho konstrukčních prvků je naprosto stejných, což u 5,10 a Adidasu fakt ne.
To jen pro chytrolína na de mnou.
H.10:55:15 27.06.2013
odpovědět 
             Re: Kampaň Adidasu
Jenže o tom, jestli se ty konstrukční prvky budou inovovat nebo ne, a jestli se ty lezečky budou vůbec dál vyrábět, od jisté doby rozhodují v centrále Adidasu. Úplně stejně, jako se o vývoji nového seatu nebo škodovky (a o tom, jaký může být) rozhoduje v centrále VW (a s ohledem na to, aby například škodovka VW nekonkurovala). Chápeš?
(Nic proti tomu, ale prostě, tak to je.)
12:16:42 27.06.2013
odpovědět 
              Re: Kampaň Adidasu
A vyráběj ve Škodovce volkswageny nebo nevyráběj?
H.17:53:04 27.06.2013
odpovědět 
               Re: Kampaň Adidasu
V podstatě se v Mladé Boleslavi vyrábějí Lidová Wozítka za pekelnou cenu. (To ale nepovažuji za nic špatného.) Stejně tak 5.10 už nejméně rok není jenom lezečková firma, protože z její gumy a adisasího svršku se teď vyrábějí nejen lezečky, ale také botky pro volný čas a třeba taky cyklistické boty do terénu. )Ani to nepovažuji za nic špatného.)
Kuba Turek18:55:33 27.06.2013
odpovědět 
                Re: Kampaň Adidasu
Mimo jiné jsou ty cyklistické botky jedny z nejlepších na trhu vůbec. Bohužel podpora prodeje i outdoorových hader i botek v ČR je, ale nějak chybí zboží :) .. drobný detail.
Belial22:57:39 27.06.2013
odpovědět 
                 Re: Kampaň Adidasu
Adidas a jeho značky prodávají spíš přes módní krámy, hypermarkety a normální sporty, než přes Hudy a spol. Není v tom zakopaný pes, že je nemůžeš najít?
Kuba Turek15:31:24 28.06.2013
odpovědět 
                  Re: Kampaň Adidasu
Holt evidentně lezecká firma.
18:25:24 28.06.2013
odpovědět 
                   Re: Kampaň Adidasu
Hudy taky už dávno nejni lezeckej obchod. Spíš butyk s outdór kůl hadrama.
22:18:36 28.06.2013
odpovědět 
    Re: Kampaň Adidasu
Nike si taky koupil pár SNB hvězd, stejná taktika.
Bída19:14:32 26.06.2013
odpovědět 
 Re: Kampaň Adidasu
Ano, tato akce rozhodně patří na skály.
Přečti si pozorně program -
procvičí si zásady bezpečného lezení a jištění
procvičí si lanové techniky
vyzkoušejí si nějaké výrobky

V neděli mají hodinový závod (kdo ví jestli v lezení nebo v běhu v tretrách) a pak se rozejdou do skal.

Co je na tom špatného? Prostě jiný druh nějakého kurzu, kde se má někdo možnost dozvědět něco z bezpečnosti a zachlastat. Pořádá to nějaká sportovní firma - no a co, třeba to přiláká nějaký jiný typ lidí.
Kdo chce ať jede, nedělejte tu ze sebe militantní klasiky .
Dušan K.22:37:39 26.06.2013
odpovědět 
 Re: Kampaň Adidasu
Záleží jak to bude organizačně zvládnutý, nikde neni vyloučený, že příhlášení v první řadě dostanou nalejvárnu o tom jak se ve skalách chovat..
Jsou vidět různý věci v Tisý, magnézium skousnu, ale viděl jsem už párkrát věci typu lano skrz starej rezavej kruh na rybu, pod tim německy mluvící rodinka...holt pískovcovej václavák pro ty, co by si to doma nikdy za cenu těch drsnejch pokut nedovolili, ale u nás jim nic nehrozí.
Ale zpátky k tématu: třeba patří, třeba nepatří, těžko říct.
filosof01:08:34 27.06.2013
odpovědět 
  Re: Kampaň Adidasu
To je přesně ono, všichni vidí jenom mágo a tohle nikoho nezajímá. V Pravidlech pískovcového lezení je Článek 2 bod 1, který jasně odkazuje na ochranu přírody a Návštěvní řád CHKO zakazuje pořádání hromadných a veřejných akcí mimo sídliště bez povolení CHKO. Na netu je návštěvní řád CHKO Labské pískovce prakticky nedohledatelný, ale v obecném návrhu pro CHKO tento bod je a vím, že v případě Hudy Cupu se s ochranáři jednat muselo. Takže tohle je hromadná veřejná a k tomu komerční akce a chtěl bych vědět, jak má probíhat ukázka jištění. To s každým účastníkem či dvěmi poleze horský vůdce? Na vrchol? Nebo jen k poslednímu kruhu a pak na rybu? Je úplně jedno, jestli je to Adidas, adidos nebo Salewa. Komerční hromadné akce do skal a přírody nepatří a nemyslím tím různé akce typu posledního slanění, 24hodinovky, skalní muže a podobně. Tento bod by měl být zakotven jak v pravidlech na pískách, ale i na nepískovcových skalách. Možná i v pravidlech boulderingu, ale to by napřed musela nějaká existovat, o což současné vedení ČHS zrovna moc nestojí.
Bída12:59:05 27.06.2013
odpovědět 
   Re: Kampaň Adidasu
vypiju klidne adidas pivo a polezu v pravy adidas piskarsky kosili ovsem kdyz budu moc lizt s adidas maglajzakem v Sasku! jinak to mam .. na lehaaaatku.
 stara prodejna ... :)14:13:11 27.06.2013
odpovědět 
   Re: Kampaň Adidasu
A pravidlech je zakázáno lézt na písku na TR.
H.17:48:12 27.06.2013
odpovědět 
    Re: Kampaň Adidasu
A taky je zakázané lézt na mokrém pískovci. A předpově´d na víkend taková jaká je.
To jsem zvědavej jak se ty firma s dlouhou lezeckou tradicí jako je Adidas zachová.
19:56:47 27.06.2013
odpovědět 
   Re: Kampaň Adidasu
Jo, Bído, to vim taky, ale taky vim, že na ČHS je to každýmu buřt.
Loni mě situace co jsem viděl v Tisý vytočila natolik, že jsem napsal dotaz na ČHS. Počti si, tady máš výsek mailu:
----------- ----------- ----------- ----------- ------
odpovídám na Váš dotaz týkající se dodržování pravidel pískovcového lezení.
K porušování pravidel skutečně dochází, a to jak k porušování pravidel pískovcového lezení, tak k porušování podmínek, které jsou pro některé oblasti stanoveny v rozhodnutích, na základě kterých je možno lézt ve zvláště chráněných územích. Možnosti řešení jsou ale minimální:
- Pravidla lezení, ať už pískovcová nebo skalní, jsou interním dokumentem ČHS a vztahují se tedy jen na členy ČHS. Pro nečlena nejsou závazná, nemusí je dodržovat. Všichni lezci však musí dodržovat podmínky stanovené orgánem ochrany přírody, pokud jsou pro dané území stanoveny. Tyto podmínky jsou často shodné s pravidly lezení, tj. na písku zákaz lezení za mokra, zákaz používání mg apod. Kontrola dodržování těchto podmínek a případné sankce jsou plně v kompetenci příslušných orgánů ochrany přírody (viz zákon o ochraně přírody a krajiny, funkce dobrovolné stráže apod.).
- V rámci ČHS je jediným „mocenským a sankčním“ nástrojem, prostřednictvím něhož lze řešit různá provinění vč. nedodržování pravidel, možnost podat stížnost k disciplinární komisi, která oznámený přestupek prošetří a rozhodne o sankci, která však nemůže být finanční. Podrobněji viz info na webu http://www.horosvaz.cz/chs-informace/disciplinarni-komise/. Disciplinární komise ovšem opět rozhoduje jen o přestupcích členů ČHS.
- ČHS nemá a jako občanské sdružení nemůže mít žádný orgán, který by dodržování pravidel kontroloval a nedodržení finančně sankcionoval. Na dodržování pravidel do určité míry dohlíží oblastní vrcholové komise, ale spíše namátkově, bez možnosti sankcí.
- Obecně platí, že dodržování pravidel lezení (nebo šířeji – dodržování slušného chování na skalách) je věcí lezců samotných a místní lezecké komunity: Pokud si lezci mezi sebou sami neudělají pořádek, neudělá ho ani nikdo jiný. ČHS má možnost ovlivňovat situaci pouze tím, že zveřejňuje pravidla lezení a podmínky stanovené orgány ochrany přírody, apeluje na jejich dodržování, ve spolupráci s orgány OP pomáhá instalovat informační tabule, upozorňuje na případné problémy...
- Stráž, která funguje v Sasku a může udělovat pokuty, jsou s největší pravděpodobností pracovníci orgánů ochrany přírody; rozdíl je v tom, že v Sasku mají na strážce peníze, zatímco u nás ne, takže pro celou CHKO pracují např. jen dva strážci, kteří nemají na starosti jen horolezce...
Obávám se, že Vás asi moje odpověď neuspokojí, ale možnosti ČHS, které je občanským sdružením závislým z 99 % na práci dobrovolníků, jsou v této oblasti opravdu minimální. K dispozici je jen osvěta a vnitřní regulace lezecké komunity...
filosof18:19:10 27.06.2013
odpovědět 
   Re: Kampaň Adidasu
Btw: plácání na webu to asi nespraví, jestli v komunitě najdeš dostatečnou podporu, klidně můžete, třeba i v součinnosti s ochranářema, omrknout jak ta akce probíhá a nějak smysluplně to tam umravňovat nebo zatrhnout. Jsem proti nesmyslným buzeracím typu "nejsi členem čhs, nesmíš lízt", ale pokud někdo dle libovůle prasí skálu, přijde mi na místě ho legitimními prostředky vykázat do potřebných mezí.

Ale tak nějak mi přijde, že v tomhle ohledu by měl trochu fungovat svaz. Bohužel, realita je realita.
Jediným smysluplným řešením asi bude dostavit se v hojným počtu na příští valnou hromadu a tohle téma tam otevřít a požadovat nějaký výsledky.
filosof18:32:09 27.06.2013
odpovědět 
    Re: Kampaň Adidasu
A co s tím má co dělat svaz? Nejsem členem, pravidla a podmínky svazu mne naprosto nezajímají a ani se nehodlám nějakými pravidly a směrnicemi ČHS řídit. Je to něco jako svaz zahrádkářů, ne? Že v některých oblastech smějí lézt jen členové ČHS? No a co? To je problém mezi mnou a oblastí, tedy CHKO, majitelem či státem. Ale určitě mi do toho nebude kecat svaz ani jeho zástupci.
20:31:34 27.06.2013
odpovědět 
     Re: Kampaň Adidasu
Chápu, myšlení bolí. No nic, snad naše vnoučata budou mít u nás na čem lízt. A když ne, tak se nic neděje jinde zdravej rozum a zájem mají a se sebestřednýma nýmandama uměj zatočit...si kdyžtak zalezou tam :-)
filosof23:18:32 27.06.2013
odpovědět 
      Re: Kampaň Adidasu
Při tvé inteligenci bych očekával, že si uvědomíš, že toto není otázka lezecká a nevyřeší ji (ani nemohou) lezci nebo ČHS, ale že je to otázka společenská, kterou je potřeba řešit na celospolečenské úrovni a zlepšení situace ve skalách pak bude jen příjemným vedlejším efektem. A právě třeba akce Adidasu může být z tohoto hlediska velmi prospěšná. Mnohem víc jak nějaká pravidla ČHS.
07:26:44 28.06.2013
odpovědět 
       Re: Kampaň Adidasu
Promiň, nejsem tak inteligentní jako Ty, abych viděl jediný možný řešení, a to řešení celospolečenský :-) To si jeden říká jak je takovýhle kličkování vůbec možný...
Člověka schopnýho diskuse bych se zeptal: V jakým sportu (ať zůstanem jen u sportu) se lidi obejdou bez základních regulí? Ale arogantního mipsíka?
Radši budu dost inteligentní na to, abych v týhle plodný anonymní debatě nepokračoval.
filosof15:43:51 28.06.2013
odpovědět 
        Re: Kampaň Adidasu
Co je to mipsík?
17:32:10 28.06.2013
odpovědět 
         Re: Kampaň Adidasu
Asi filosofův další patvar. Když neví, kudy dále a je v úzkých, tak buď raději přestane komunikovat, nebo se snaží svést téma jinam, nebo vymýšlí nesmysly.
09:24:20 29.06.2013
odpovědět 
          Re: Kampaň Adidasu
Nevšiml jsem si že by tenhle remcal kdy sváděl téma jinam, na to tu přece jsou anonymní experti, kteří svý cancy podporují pseudoargumenty. Proč by s takovými génii ztrácel čas. Ale některý anonymy chápu, kde jsou ty časy, kdy diskuse na lezci měla úroveň a mělo smysl se podepisovat.
10:23:08 29.06.2013
odpovědět 
           Re: Kampaň Adidasu
Svádí ho jinam skoro pokaždé. Když už neví kudy dál k tématu, začne útočit v rovině osobní. I v tomto vlákně v tom vesele pokračuje. K názoru na ČHS umí jen zmínku o sebestředném nýmandovi a pokračuje arogantním mopsíkem. Ale alespoň pobaví, to se mu musí nechat :-) Vždy rád čekám, s čím se zase vytasí :-)
14:40:45 29.06.2013
odpovědět 
            Re: Kampaň Adidasu
No jestli jsi ten anonym co to tu poslední dobou tak povznáší, tak odvádění od tématu vytýkalo docela dost lidí tobě, jinejm ani ne..
17:14:45 29.06.2013
odpovědět 
             Re: Kampaň Adidasu
Anonymů je tu mnoho, nevím tedy, co konkrétně máš na mysli. Ale zrovan já bych byl pro, aby admini nemilosrdně mazali všechno, co je offtopic. Když se to drží tématu, je jedno, jaké IQ má přispěvatel a zda je a nebo není anononym. A když to je to mimo, nepatří to sem i kdyby to bylo od podepsaného génia.
18:10:44 29.06.2013
odpovědět 
              Re: Kampaň Adidasu
s mazáním offtopiců bych neměl problém, ještě k tomu přihodit mazání příspěvků za hranicí slušnosti a třeba tu nebude muset člověk blejt.
20:58:52 29.06.2013
odpovědět 
   Re: Kampaň Adidasu
A co že Tě to vlastně žere?
Že někdo pořádá v kempu pod Císařem chlastačku, za kterou vybere závratných 170 Kč za kus a v ceně je pivo a grilovačka? K*rva to je ale komerční akce.
Že tam někomu do hlavy nahustí promo o svých výrobcích? Že tam ze svýho nějaká firma zacvaká čas nějakýho horskýho vůdce, kterej zájemcům něco ukáže, nějaký jistítka a nějaký techniky a poví jim něco o bězpečnosti? Že si někde natáhnou slacklinu nebo že si na zajdou na cvičnej šutr a budou se tam tahat na kladkostroji?
A jestli si tam náhnou 2 cesty a z těch 20ti lidí si každej tu cestu jednou vyleze? Víc toho za jeden den asi nestihnou.
Vo co jako go?
Jako vadí, že si pár překližkářů absolvuje kurs na skalách a že si zkusí lézt na skále?

Hoši, to by se mělo hlásit. Minimálně na ČHS, CHKO, MŽP a polici ČR. A taky Chocholouškovi jako podezření na pořádnou paranoiu.



Prudič20:59:44 27.06.2013
odpovědět 
    Re: Kampaň Adidasu
Máš recht. Chovají se stejně, jako jimi kritizovaní ochránci a zelení. Když jim někdo něco zakáže, je debil a nerozumí tomu a klidně si to porušují. Ale sami by rádi podle své chuti zakazovali ostatním a když jsou každému pro srandu, nejraději by svolali bonzáckou domobranu. Pokud budu mít čas, na akci zajdu už je kvůli podobným rýpalům, jako je Bída a filozof.
21:41:56 27.06.2013
odpovědět 
     Re: Kampaň Adidasu
no jasne, na co lidi vychovavat aby setrili skalu, tak kdeco olamou, se bude lizt jinde nebo se tam vysakaj novy chyty a cojako, stejne ty skaly jednou spadnou a jestli spadnou o par stoleti driv nebo pozdejc je burt, ted jsme tu my a my si chceme lizt ak dyz se bojime tak si to nejak zjednodusime anenechame si do toho kecat vod rypalu kdyz tomui rozumime mnohem lip dedkove jedni stary premoudreli co nechapou jaka je doba. s pravidlama dete nekam nejsou potreba lidi vedi sami nejlip co delat nejsou prece debylni
23:25:02 27.06.2013
odpovědět 
      Re: Kampaň Adidasu
Škoda, že podle argumentace nepoznám, zda to psal lezec, který bych chtěl zakázat akci Adidasu, nebo nebo zelený ochranář, který by chtěl zakázat v určité oblasti lezení.
07:17:57 28.06.2013
odpovědět 
       Re: Kampaň Adidasu
neblazni, kdo bychtel neco zakazovat, dyt je to v pohode a jek je videt tak je tu vetsina lidi co souhlasi s tim, ze nejaky setrny chovani ke skalam je uplna blbost, to mas jak se silnicnima pravidlama, tam taky vsichni jezdej slusne dyk sme v cechach. nejaky celospolecensky zmeny jsou sice podle nekterych blbcu uplne o nicem, teraba kamos co ma slechtickou krev hned co se vratil z JARu pindal ze cesi sou jedna pakaz a jediny co na ne plati je bic kam se podivas. nema pravdu vocas, dyt kam se podivas je vsecko v pohode, na silnicich, u vody..cesi sou zlatej narod jak beranci co se vychovani uz rodej z delohy tak co je vychovavat.
10:43:31 28.06.2013
odpovědět 
       Re: Kampaň Adidasu
a dost me mrzi ze tak chytrej clovek co vzdycky pozna jak to kdo myslel a vi vsechno tak dobre..tak proste jako ze nepoznas moji argumentacy co k cemu a jak, protoze to je jak kdyby si chtel abych se snad podepsal ale tohle je komunytni web a muzu si tu delat co chci, stejne jako na skalach, proste si to poradnw precti dyt je to jasny. konecne zas poradna debata co ma smisl. tak at ti to leze a nenech se omezovat tema chytrakama tady co tomu vubec nerozumy
10:47:26 28.06.2013
odpovědět 
        Re: Kampaň Adidasu
Uz se tesis az ti nekdo zacne vazne odpovidat na tenhle zjevnej pokus o flame s hrubkama a pak se u toho budes ukajet u monitoru? Ale rozumim, kazdej jsme nejakej :D
14:03:38 28.06.2013
odpovědět 
         Re: Kampaň Adidasu
mas malou fantazii, stoprocentní ironie vubec nemusí být pouhej pokus o flame. zrejme slo o vystizeni pristupu tech, co jim jsou pravidla u zadku aniz by si uvedomili ze si pod svou prdylkou rezou vetyvku.
19:48:05 30.06.2013
odpovědět 
 Re: Kampaň Adidasu
Rajbovat masově písek je na pováženou, to asi jo. Snad se toho pořadatel - lokální Avanturistická kompanyje (Adventure Company) aspoň chopí citlivě.

Když ne, aspoň si ji místní maj šanci podat udělením ekonomické lekce (= nenakupovat u nich). Je fakt, že chlapci a děvčátka z AC mohli odklonit akcičku na nějakou místní vyvřelinu, která toho vydrží víc a je jí tu taky dost.

Ale dá se komerčně i šetrně. Třeba první EC Rock Trip proběh v klidu.

Víc mi nasere, když Bednaříci a další Fekál Outdooristi lepěj do vrcholovek svý reklamy. A pak dělaj jakože nic.
Papouš16:03:52 28.06.2013
odpovědět 

Reklama:
 Foto dne:

Padani dnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (174580)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Südwandriss 5+ Frankenjura
Okidoki 45 5+ Frankenjura
Juraclimbs 9-/9 Frankenjura
Ouška PLUS 6A Viklany
Důlkohraní SD 7A Viklany
Nově komentované:
Diplodokus 5B Viklany
Rafinovaný Cukrík 6B Viklany
Strýko Vojto 9- Porúbka
Kulantní Řešení Xa Drábské Světničky
Kulantní Řešení Xa Drábské Světničky

 Nově v diskusi:
HLEDÁTE LEGÁLNÍ NEBANKOVNÍ PŮJČKU? | Re: Požádejte o naléhavou půjčku ještě dnes. | Požádejte o naléhavou půjčku ještě dnes. | Re: NABÍZÍM VŠECHNY TYPY PŮJČEK | Re: Lezení v lokalitě Prosečnice-Lom Doubí | Re: Lezení v lokalitě Prosečnice-Lom Doubí | Lezení v lokalitě Prosečnice-Lom Doubí | anketu vytvářel hotentot? | Re: Training protokol 7b - 8a | Re: Ztráta klíčů |

 Nové komentáře:
Re: 500 stran | Re: Obsah? | Re: Obsah? | Re: 500 stran | Re: Obsah? | Re: 500 stran | Re: 500 stran | Re: 500 stran | Re: Obsah? | Re: 500 stran |

 Kde to vře:
Komentované návrhy usnesení pro Valnou hromadu ČHS (96)
Adam Ondra a Ela Adamovská k přípravě na olympijskou kvalifikaci (43)
Boulder Na pláni (31)
Lezení na 2 významých stěnách v Srbsku u Berouna zřejmě skončí (19)
Vyšel průvodce Adršpach I. (17)
Foto: Karabinou propíchnutá dlaň ruky lezce při pádu (17)
Valná hromada ČHS 2024 (13)
Nová dětská kniha o světové top lezkyni Janje Garnbret (9)
ZykyCup (9)
Film Adama Ondry o Bon Voyage 9a po vlastním jištění (E12) (8)

 Nově v inzerci:
HLEDÁTE LEGÁLNÍ NEBANKOVNÍ PŮJČKU? | Arcteryx | Osprey Variant 37 + 10 | Rokytnice/J. St-Pá | Bor bouldering průvodce | Lezečky OCÚN JETT LU, vel. 38 | Ahoj | Statická a dynamická lana | parťačku na skály | Arcteryx GTX-proshell |

 Anketa:
Jaký je váš názor na dodržování lezeckých pravidel?
 Plně je respektuji 
 554 
 Většinou respektuji, záleží na konkrétní situaci 
 563 
 Mám s tím problém, ale občas ano 
 604 
 Nezajímá mě to, lezu podle svého. 
 539 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.